abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18473892
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

dat was dus iets wat ziek is..... edit
TBS-klantje ben je.

[ Bericht 22% gewijzigd door nikky op 19-04-2004 23:32:16 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 16 april 2004 @ 19:14:57 #52
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_18473916
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:12 schreef MrBean het volgende:

[..]

Kijk! Dat is pas humor!

Veel beter dan die hyperactieve zombies in dit topic knip
En lef

[ Bericht 7% gewijzigd door nikky op 19-04-2004 23:33:02 ]
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_18474218
>>>GC
pi_18476689
voor een raam van een huis gaan staan. net zo lang wachten totdat de bewoners je zien. laten zien dat je eieren bij je hebt. en SMIJTEN!!!!!!!!!!!
pi_18477954
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 21:03 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
voor een raam van een huis gaan staan. net zo lang wachten totdat de bewoners je zien. laten zien dat je eieren bij je hebt. en SMIJTEN!!!!!!!!!!!
jah en dat doen terwijl je net als ik op een dorp woont dan weet je tenminste zeker dat je gigantisch de lul bent.
pi_18478583
Bankoverval
  vrijdag 16 april 2004 @ 22:13:48 #57
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_18478631
Pakken vla op de stadsbus gooien, of fietsen losknippen op het station en verpatsen, of 6 fietsen aan elkaar leggen met een gepikt hangslot, of een bel op de rails leggen zodat de seinen op rood sprongen en de overweg dichtbleef tot er een trein stapvoets langskwam of de politie kwam kijken...
En de rest vertel ik maar niet, straks leest ooma gent mee
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_18479359
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:49 schreef MrBean het volgende:

[..]

kattenkwaad
oh
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_18479527
Kennelijk teveel als ze het al met een 't' i.p.v. een 'd' gaan schrijven.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_18480042
heb gehoord dat als je de rails met een draad verbind dat de slagboom (dichtsbijzijnde) dan dicht gaat
maar owee als ze je te pakken krijgen
  vrijdag 16 april 2004 @ 23:53:59 #61
91300 pieter_pontiac
pi_18481154
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 23:05 schreef ASSpirine het volgende:
heb gehoord dat als je de rails met een draad verbind dat de slagboom (dichtsbijzijnde) dan dicht gaat
maar owee als ze je te pakken krijgen
bijna goed, moet met een fietsbel. en ben er al 2x voor aangehouden, maar geen bewijs
ach ja, vroeger was dat leuk
Spatie is kapot.
pi_18481239
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 23:53 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

bijna goed, moet met een fietsbel. en ben er al 2x voor aangehouden, maar geen bewijs
ach ja, vroeger was dat leuk
zolang er contact is tussen de 2 rails toch?
pi_18482171
heel grappig maar heb je wel eens aan het gevaar gedacht als zo'n ding ontspoort????? ... nikky

[ Bericht 26% gewijzigd door nikky op 19-04-2004 23:37:24 ]
pi_18482640
Als we het hebben over ongein: het gedrag dat overeenkomt met hetgeen nu zo in het nieuws is en ik heb een keer in een gymzaal ingebroken en toen hebben we geravot op trampolines
Kwajongensstreken waren dat nog.
PE#1
pi_18482966
met een stuk electrobuis met een ballon eraan gemaakt mais schieten
pi_18484858
Kan iemand die typefout uit de topictitel halen? Ziet er niet uit natuurlijk
All good things must come to an end...
  zaterdag 17 april 2004 @ 08:16:50 #67
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_18484893
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:25 schreef schatje het volgende:
>>>GC
wat zegt u ?
pi_18487903
general chat
PE#1
pi_18488018
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:38 schreef Bio_Bastard het volgende:
hondenstront in een krant wikkelen -> krant aansteken --> op mat bij de voordeur dumpen, aanbellen en wegrennen
klassieker. volgens mij heeft de jeugd van tegenwoordig geen humor meer.
pi_18489428
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 13:15 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Tja, je ziet nu ook wel dat jongens over autos gaan lopen, niet echt grappig vind ik.
pi_18490083
Op luilak nacht hier in Haarlem gooiden wij altijd 80 eieren tegen de fietsenwinkel op de Italielaan aan!

Dat heb ik 7 jaar gedaan, de rede was, dat wij (mn broer en ik) die vent niet mochten, en op luilak nacht mag het een klein beetje (nu niet meer overigens)
pi_18490556
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 13:15 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Jawel hoor , wij steken em nog in de fik ook
pi_18490662
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:52 schreef MrBean het volgende:

[..]

En je bent er trots op ook nog? Gatverdamme. Wat bezielde jou wel niet.
Idd, dit is een halve crimineel man. Wie legt er nou iets op de treinrails en gooit ruiten in?
Dat kan je geen kattekwaad meer noemen.
pi_18490836
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 14:44 schreef Frunnikje het volgende:

[..]

Tja, je ziet nu ook wel dat jongens over autos gaan lopen, niet echt grappig vind ik.
In welke achterbuurt woon je?
pi_18491522
8 km onder Rotterdam-Zuid, vrij rustige buurt maar zijn een paar gekken in het dorp
pi_18494160
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 21:49 schreef Bio_Bastard het volgende:

[..]

jah en dat doen terwijl je net als ik op een dorp woont dan weet je tenminste zeker dat je gigantisch de lul bent.
Ik deed het in de stad
pi_18494338
Ik heb een keer samen met mijn broertje een plank gepakt
en daar 10 spijkers doorheen geslagen.
Die wilden we iemand onder de deurmat leggen zodat ze erop zouden gaan staan.

Maar toen er na 5 huizen niemand naar buiten kwam hebben we hem maar op de straat gelegt.
Auto er over heen. Stopt meteen, dus ik zet het op een lopen en mijn broertje gaat onder de brug zitten.
Ik hoor die vent nog zeggen van: Kom er maar onder vandaan.. Is er nog een?
Waarop mijn broertje zegt: Ja daar loopt mijn broer.

Ondertussen was ik door de beek gegaan en had alles nat.
Maar hij pakte mij en ging naar mijn moeder. (hij heeft de band geplakt en ik hoefde niets te betalen )

en een ander ding:
Wij hadden achter het huis op een grasveldje net nieuwe speeltoestellen.
Dus ik een een vriend van me vinden in de schuur een mega grote zaag. Om van die bomen mee om te zagen.
Die wilden we wel eens uit proberen. Dus wij heel dat speeltoestel omgezaagt.

Was wel wat minder omdat het ook in de krant heeft gestaan enzo.

Maarjah verder nooit wat ergs gedaan

edit:

owjah toch wel
heb een jaartje of 2 terug eieren gegooit.
kwamen we langs de konmar
stond een raam open

dus wij gooien daar eieren naar binnen.
Blijkt het daar net pauze te zijn.
dus 10 van die Konmar medewerkers rennen ons achterna(wat ik op het begin niet eens door had)
Een vriend van mij zei "rennen"
maar aangezien we dat voor de grap wel eens deden geloofde ik het niet meer
naja ik werd tegen de muur gesmakt, en hij werd ergens in een oud gebouw gepakt

politie er bij enz...

[ Bericht 18% gewijzigd door Manweth op 17-04-2004 18:50:25 (Maar wacht... er is nog meer) ]
Kusje
pi_18495658
We gingen vroeger vaak belletje lellen in een studentenflat. Op een gegeven moment kwam een student ons achterna rennen. Hij sprong heel quasi-stoer over een trapleuning heen om een stuk af te snijden, en bleef met zijn voet achter een geparkeerde fiets haken. Vervolgens dondert hij (samen met een stuk of 5 fietsen bovenop hem) op de grond. Erg komisch

Oh ja, erwtenschieters en kurkenschieters waren ook erg tof.
pi_18496061
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 19:37 schreef Kontiki het volgende:
We gingen vroeger vaak belletje lellen in een studentenflat. Op een gegeven moment kwam een student ons achterna rennen. Hij sprong heel quasi-stoer over een trapleuning heen om een stuk af te snijden, en bleef met zijn voet achter een geparkeerde fiets haken. Vervolgens dondert hij (samen met een stuk of 5 fietsen bovenop hem) op de grond. Erg komisch

Oh ja, erwtenschieters en kurkenschieters waren ook erg tof.
Ohwjah de erwtenschieters
die vonden wij vroeger ook leuk
we gingen elke dag het bos aan in om daar "oorlogje" te doen

paar pakken erwten mee
die dingen deden zo pijn dat je er zelfs gijzelaars mee kon nemen.
maar het ging dan ook echt tot het ergste aan toe.
Soms waren we gegijzeld en als de rest van het team zich niet overgaf werden wij "gemarteld" (lees heletijd met erwten beschoten"

we hadden zelfs dubbelloops erwtenschieters van stofzuigerbuizen en zo.
echt heel hard, valt me mee dat ik beide ogen nog heb
Kusje
pi_18496100
Ik heb eens met een groep van ongeveer 7 jongetjes een klein tuinderskassencomplex naar de klote geholpen: de twee kassen zouden toch gesloopt worden en toen zijn wij er 's middags na schooltijd heen gegaan en hebben we alle ruiten ingegooid (en met alle bedoel ik ook echt alle) en ook alle oranje bloempotten kapot gesmeten. Best leuk .

En uiteraard veel fikkie steken en maiskolven tegen de trein aan gooien.

Een van de gaafste dingen die ik gedaan heb toen ik ongeveer 11 a 12 jaar was, was het jatten van een luchtdrukpistool van een klasgenootje en daarmee op écht alles schieten wat je tegenkomt in 't bos. Dan voel je je echt de man, op die leeftijd.
pi_18496200
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 19:51 schreef Manweth het volgende:
paar pakken erwten mee
die dingen deden zo pijn dat je er zelfs gijzelaars mee kon nemen.
maar het ging dan ook echt tot het ergste aan toe.
Soms waren we gegijzeld en als de rest van het team zich niet overgaf werden wij "gemarteld" (lees heletijd met erwten beschoten"
Hehe, we hebben ook een heel gestoorde periode gehad waarin veel vrienden een luchtdrukbugs hadden. Gingen we met zeer dikke kleding + brommerhelm in het bos een soort van paintball doen. Zeer spannend. We droegen geen dikke broeken dus dat waren mooie doelwitten.

Oh ja, is de blaaspijp al genoemd? Pijltjes en (als ze er waren) van die witte besjes schieten
pi_18496234
Vroegáh..
Keer voor de grap een stukje gras in de fik gestoken, toen brandde een groot stuk grasveld (50 bij 50 meter ofzo) af. Brandweer dr bij, heel gezellig.
Aantal keer gehad dat de politie mn ouders belde omdat ik fikkie stookte in t bos

Kak op kleine kindjes gesmeerd.
Broertje van vriend van me met zn rug door een berg stront gesleurt.
Verder de standaard grappen (emmer water bovenop deur gezet, als iemand de deur open zet krijgt ie het water over zich heen.. in mijn geval kreeg die persoon de emmer voor zn kop en was er boos).

Ook vaak kranten in de fik gezet met kak erin, voor een deur, aanbellen en wachten tot die lui open gingen doen.
"rakertje" spelen; met grote balken hout proberen elkaars schenen kapot te gooien, ook in de auto variant, dan met balken vanuit de bosjes op auto's gooien.

Voor de grap haar van kleine kindjes eraf halen met een zaag (ik was 10 ofzo).

Weet zo ff nix meer.. zal ff nadenken
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_18496260
Er is trouwens nog meer:

Even ter vermelding hoe we bekeken werden door de buurt.
Onze buurvrouw ging een keer naar ik en mn buurjongens ouders toe om te zeggen dat ze gehoord had dat wij hun tuinhuisje in de fik wilden zetten.

En nu 2 nieuwe streken:
We hadden golfclubs gevonden op zolder en heel veel balletjes.
Gingen we (wederom) op het grasveldje achter staan, en probeerden we het raam van de buren te raken die op het dak zat. Gelukkig nooit raak gegaan

We hebben ook een keer van die papieren pijltjes lopen schieten op iemand die over de beek altijd in de tuin zat.
Toen we dit een aantal weken elke dag uren gedaan hadden (komplete neckermangidsen gingen er doorheen) kwam een keer die vent eraan.
Wij mega snel weggerent

Blijkt die vent naar onze buren te zij gegaan
die kregen op hun flikker

Ook met sneeuwballen gooien, gingen we bij een huis hele tijd doen.
Ineens ging de deur open en rende hij achter ons aan.
ons hele groepje racete er van door.
Daarna gingen wij weer terug om nog een keer te gooien, had hij zich verstopt in een garage.
Wij liepen langs en toen kwam hij, iedereen schrok zich dood.
Heeft ie een van ons gepakt en in de kelder opgesloten voor een aantal uur.
Kusje
pi_18496293
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 19:58 schreef Skv het volgende:
Vroegáh..
Keer voor de grap een stukje gras in de fik gestoken, toen brandde een groot stuk grasveld (50 bij 50 meter ofzo) af. Brandweer dr bij, heel gezellig.
Aantal keer gehad dat de politie mn ouders belde omdat ik fikkie stookte in t bos

Broertje van vriend van me met zn rug door een berg stront gesleurt.
Verder de standaard grappen (emmer water bovenop deur gezet, als iemand de deur open zet krijgt ie het water over zich heen.. in mijn geval kreeg die persoon de emmer voor zn kop en was er boos).

Ook vaak kranten in de fik gezet met kak erin, voor een deur, aanbellen en wachten tot die lui open gingen doen.
"rakertje" spelen; met grote balken hout proberen elkaars schenen kapot te gooien, ook in de auto variant, dan met balken vanuit de bosjes op auto's gooien.

Voor de grap haar van kleine kindjes eraf halen met een zaag (ik was 10 ofzo).

Weet zo ff nix meer.. zal ff nadenken
Wij gingen altijd scheit met een takje in zo'n rode PTT brievenbus doen.
leuk voor de ontvanger
Kusje
pi_18496316
Heb ook wel is geprobeert zown PTT brievenbus leeg te hengelen met een schepnet. Zat mn net dr vast in en knapte af

Postbode zal wel raar hebben gekeken.
pi_18496324
Vorig jaar met wat vrienden van me bij een lelijk wijf dat vlaggenmast-houder ding er af geblazen met een patroon.
pi_18496445
Rioolputten opblazen met nitraten.

De kinderen hier in de buurt hebben een nieuwe hobby: de hondenschijtbak kapot maken. Er staat hier zo'n (idiote) bak waar je de drol van je hond in moet deponeren. Dat ding heeft het nog nooit langer dan 1 week uitgehouden zonder schade.
pi_18496555
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 20:01 schreef Skv het volgende:
Vorig jaar met wat vrienden van me bij een lelijk wijf dat vlaggenmast-houder ding er af geblazen met een patroon.
dat was echt te vet
Kusje
pi_18496560
Rioolputten opblazen met een nitraatbom
Heb ik ook een keer met wat vrienden van me gedaan in Haaksbergen..
3 putdeksels waren er totaal uit gelanceerd, waarvan eentje helemaal krom was.
Ook was het hele riool naar de tyfus van binnen toen, werd lekker opnieuw aangelegd.

Vorig jaar had mn broertje met een lawinepijl een lantaarnpaal omgeblazen
pi_18496831
Zo erg als jullie ben ik nooit geweest

1. mensen die in een flat woonden voor niks naar beneden laten komen, door ons voor te doen als de PTT met een pakje.

2. zomers, door het winkelcentrum fietsen en daarbij zoveel mogelijk mensen nat spuiten met waterpistolen, was wel lachen met een groepje van 8 man

3. ballonetjes vullen met van dat waterverf ofzo en die van boven af op auto's kwakken die net uit de wasstraat kwamen.

4. kleinere kinderen dan ons terroriseren in de speeltuin

5. wat al eerder genoemd is , witte besjes en papieren pijlen bij open ramen naar binnen schieten.

zal nog wel paar dingen geweest zijn wat ik me nu ff nie kan herinneren.
pi_18496920
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 20:09 schreef Skv het volgende:
Rioolputten opblazen met een nitraatbom
Heb ik ook een keer met wat vrienden van me gedaan in Haaksbergen..
3 putdeksels waren er totaal uit gelanceerd, waarvan eentje helemaal krom was.
Ook was het hele riool naar de tyfus van binnen toen, werd lekker opnieuw aangelegd.

Vorig jaar had mn broertje met een lawinepijl een lantaarnpaal omgeblazen
Riool kapot door een nitraat
hebben wij ook vaak genoeg gedaan in wwijk maar de putdeksel klapte er hooguit een keer af.
Kusje
pi_18496945
Moet je dr meer in drukken?
pi_18497090
- plastic folie over de toiletpot spannen, onder de bril, dat was mijn favoriete. Ouders naar de wc, en alles kaatste terug!
- Ik ging ook altijd met mijn broer met buitenlandse muntjes die even groot waren als guldens en kwartjes, kauwgumballen kopen. Iets soortgelijks heb ik trouwens een paar jaar geleden nog gedaan, toen de euro net werd ingevoerd en bleek dat de thaise bat even groot en zwaar was als een 2 euro munt. Alleen in waarde verschilde het, een thaise bat is iets van 10 ct. Had ik even geluk dat me broer net uit thailand terug kwam. Ik heb nog iets van een maand daarmee me sigaretten gekocht in de machines.
- gekopieerde briefjes van 50 gulden op de stoep vastplakken.
the liver is evil, it must be punished
pi_18500073
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 20:23 schreef Manweth het volgende:

[..]

Riool kapot door een nitraat
hebben wij ook vaak genoeg gedaan in wwijk maar de putdeksel klapte er hooguit een keer af.
Ja, met een beetje goede plaatsing vlogen ze flink de lucht in, maar meestal gingen die deksels gewoon rechtop staan. Maar het water wat 3 meter de lucht in vloog was ook best leuk
pi_18500379
eem stuk of 10 pizza's bestellen voor de over buren, was nog in de tijd dat ze geen nummer melders hadden
pi_18500909
hondedrollen door brievenbussen gooien, zeer beschamende privefotos van leraren in de schoolkrant zetten meer eigenlijk niet
pi_18501179
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 22:34 schreef devoon het volgende:
eem stuk of 10 pizza's bestellen voor de over buren, was nog in de tijd dat ze geen nummer melders hadden
Tegenwoordig heb je *31*
(voor mobiel #31# )
  zaterdag 17 april 2004 @ 23:51:46 #98
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_18502613
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:36 schreef Suikermais het volgende:
Kiezelstenen met een tennis racket door de buurt meppen..en ja, dan wil er wel eens eentje door een raam vliegen
Wat een klote ramen!
feest
  zondag 18 april 2004 @ 03:58:43 #99
91300 pieter_pontiac
pi_18507119
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 22:25 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Ja, met een beetje goede plaatsing vlogen ze flink de lucht in, maar meestal gingen die deksels gewoon rechtop staan. Maar het water wat 3 meter de lucht in vloog was ook best leuk
Ja dat was wel lachen, deden wij ook. Of lawinepijlen zonder stokje in de put. Moest je wel hard rennen trouwens...
Spatie is kapot.
  zondag 18 april 2004 @ 11:12:58 #100
73241 rebel84
kleine big
pi_18509490
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 19:58 schreef Skv het volgende:

Zo'n vriend van mij vond het op twaalf-jarige leeftijd ook 'ns nodig om een leeg blikje Fanta vol te pissen en dit aan zo'n jonger jochie aan te bieden. Die trapte er niet in en dus werd het blikje maar leeggegoten boven z'n hoofd . Kind natuurlijk janken als 'n gek.
Erg aso toen, maar kan d'r nu wel om lachen.

Strijkers in halve bananen stoppen was ook cool (alleen niet voor die ouwe vent die op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was ).

Ik weet niet of je 't volgende kattekwaad kunt noemen, maar we hadden eens een boomhut en oudere jongens wilden die afpakken of slopen ofzo. Toen hadden we na 'n middagje timmeren een soort val gebouwd (lees: paar planken losgelegd) en toen die lui er 's avonds in wilden klimmen flikkerde de leider van 3 meter naar beneden op z'n rug. Heeft ie nog maanden met zo'n stijf ding rond z'n middel gelopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')