TBS-klantje ben je.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
dat was dus iets wat ziek is..... edit
En lefquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:12 schreef MrBean het volgende:
[..]
Kijk! Dat is pas humor!
Veel beter dan die hyperactieve zombies in dit topic knip
jah en dat doen terwijl je net als ik op een dorp woontquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:03 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
voor een raam van een huis gaan staan. net zo lang wachten totdat de bewoners je zien. laten zien dat je eieren bij je hebt. en SMIJTEN!!!!!!!!!!!
bijna goed, moet met een fietsbel. en ben er al 2x voor aangehouden, maar geen bewijsquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:05 schreef ASSpirine het volgende:
heb gehoord dat als je de rails met een draad verbind dat de slagboom (dichtsbijzijnde) dan dicht gaat
maar owee als ze je te pakken krijgen
zolang er contact is tussen de 2 rails toch?quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
bijna goed, moet met een fietsbel. en ben er al 2x voor aangehouden, maar geen bewijs
ach ja, vroeger was dat leuk![]()
klassieker. volgens mij heeft de jeugd van tegenwoordig geen humor meer.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:38 schreef Bio_Bastard het volgende:
hondenstront in een krant wikkelen -> krant aansteken --> op mat bij de voordeur dumpen, aanbellen en wegrennen
Tja, je ziet nu ook wel dat jongens over autos gaan lopen, niet echt grappig vind ik.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:15 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
klassieker. volgens mij heeft de jeugd van tegenwoordig geen humor meer.
Jawel hoor , wij steken em nog in de fik ookquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:15 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
klassieker. volgens mij heeft de jeugd van tegenwoordig geen humor meer.
Idd, dit is een halve crimineel man. Wie legt er nou iets op de treinrails en gooit ruiten in?quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:52 schreef MrBean het volgende:
[..]
En je bent er trots op ook nog? Gatverdamme. Wat bezielde jou wel niet.
In welke achterbuurt woon je?quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:44 schreef Frunnikje het volgende:
[..]
Tja, je ziet nu ook wel dat jongens over autos gaan lopen, niet echt grappig vind ik.
Ik deed het in de stadquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:49 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
jah en dat doen terwijl je net als ik op een dorp woontdan weet je tenminste zeker dat je gigantisch de lul bent.
Ohwjah de erwtenschietersquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:37 schreef Kontiki het volgende:
We gingen vroeger vaak belletje lellen in een studentenflat. Op een gegeven moment kwam een student ons achterna rennen. Hij sprong heel quasi-stoer over een trapleuning heen om een stuk af te snijden, en bleef met zijn voet achter een geparkeerde fiets haken. Vervolgens dondert hij (samen met een stuk of 5 fietsen bovenop hem) op de grond. Erg komisch
Oh ja, erwtenschieters en kurkenschieters waren ook erg tof.
Hehe, we hebben ook een heel gestoorde periode gehad waarin veel vrienden een luchtdrukbugs hadden. Gingen we met zeer dikke kleding + brommerhelm in het bos een soort van paintball doen. Zeer spannend. We droegen geen dikke broeken dus dat waren mooie doelwitten.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:51 schreef Manweth het volgende:
paar pakken erwten mee
die dingen deden zo pijn dat je er zelfs gijzelaars mee kon nemen.
maar het ging dan ook echt tot het ergste aan toe.
Soms waren we gegijzeld en als de rest van het team zich niet overgaf werden wij "gemarteld" (lees heletijd met erwten beschoten"
Wij gingen altijd scheit met een takje in zo'n rode PTT brievenbus doen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:58 schreef Skv het volgende:
Vroegáh..
Keer voor de grap een stukje gras in de fik gestoken, toen brandde een groot stuk grasveld (50 bij 50 meter ofzo) af. Brandweer dr bij, heel gezellig.
Aantal keer gehad dat de politie mn ouders belde omdat ik fikkie stookte in t bos
Kak op kleine kindjes gesmeerd.
Broertje van vriend van me met zn rug door een berg stront gesleurt.
Verder de standaard grappen (emmer water bovenop deur gezet, als iemand de deur open zet krijgt ie het water over zich heen.. in mijn geval kreeg die persoon de emmer voor zn kop en was er boos).
Ook vaak kranten in de fik gezet met kak erin, voor een deur, aanbellen en wachten tot die lui open gingen doen.
"rakertje" spelen; met grote balken hout proberen elkaars schenen kapot te gooien, ook in de auto variant, dan met balken vanuit de bosjes op auto's gooien.
Voor de grap haar van kleine kindjes eraf halen met een zaag (ik was 10 ofzo).
Weet zo ff nix meer.. zal ff nadenken
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:01 schreef Skv het volgende:
Vorig jaar met wat vrienden van me bij een lelijk wijf dat vlaggenmast-houder ding er af geblazen met een patroon.
Riool kapot door een nitraatquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:09 schreef Skv het volgende:
Rioolputten opblazen met een nitraatbom
Heb ik ook een keer met wat vrienden van me gedaan in Haaksbergen..
3 putdeksels waren er totaal uit gelanceerd, waarvan eentje helemaal krom was.
Ook was het hele riool naar de tyfus van binnen toen, werd lekker opnieuw aangelegd.
Vorig jaar had mn broertje met een lawinepijl een lantaarnpaal omgeblazen
Ja, met een beetje goede plaatsing vlogen ze flink de lucht in, maar meestal gingen die deksels gewoon rechtop staan. Maar het water wat 3 meter de lucht in vloog was ook best leukquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:23 schreef Manweth het volgende:
[..]
Riool kapot door een nitraat![]()
hebben wij ook vaak genoeg gedaan in wwijk maar de putdeksel klapte er hooguit een keer af.
Tegenwoordig heb je *31*quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:34 schreef devoon het volgende:
eem stuk of 10 pizza's bestellen voor de over buren, was nog in de tijd dat ze geen nummer melders hadden
Wat een klote ramen!quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:36 schreef Suikermais het volgende:
Kiezelstenen met een tennis racket door de buurt meppen..en ja, dan wil er wel eens eentje door een raam vliegen
Ja dat was wel lachen, deden wij ook. Of lawinepijlen zonder stokje in de put. Moest je wel hard rennen trouwens...quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:25 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ja, met een beetje goede plaatsing vlogen ze flink de lucht in, maar meestal gingen die deksels gewoon rechtop staan. Maar het water wat 3 meter de lucht in vloog was ook best leuk
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:58 schreef Skv het volgende:
Kak op kleine kindjes gesmeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |