abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 mei 2004 @ 00:20:24 #201
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_18968424
wat het zo grappig dat je het 2x post?
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
  zaterdag 8 mei 2004 @ 01:20:31 #202
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_18969377
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 23:52 schreef DSKdotCOM het volgende:
SCANNER!!

Vreselijk lol om gehad

Had vroeger, was 15 ofzo, voor mijn leeftijd peperdure (politie)scanners, die dus heel veel konden oppikken, waaronder draadloze huis-tuin en keuken telefoons...

Zat op een avond met een vriend te luisteren naar wat gesprekken (tussen de 30 en 32 MHZ), hoorde we een mevrouw bellen naar het, ik weet het nog, het RTL4 woordspel, sommige hier kunnen dat misschien nog wel herinneren... denk zo 7 jaar geleden....
We waren dus die frequentie aan het aftasten en de scanner stopte dus ergens en die mevrouw was dus dat RTL4 gebeuren aan het bellen.... ze moest het antwoord + adres + telefoon nummer inspreken en ze zou reactie krijgen als ze in de prijzen was gevallen...
Natuuuuuurlijk wij dat nummer noteren en 5 minuten wachten
Wij die vrouw bellen:
"Goedenavond Mevrouw, U spreekt met de redactie van het RTL 4 Woordspel, U heeft de goede oplossing ingesproken en u bent in de prijzen gevallen, U bent de gelukkige winnaar van een Opel Kadet" (ondertussen die vrouw raaazend enthousiast, zo van : " echt waar? GEWEEELDIG!!! ik bel zo vaak en dit is de eerste keer blablabla" en nog een hele hoop
Wij schoten in de lach en moesten ophangen, ging gewoon niet goed meer

Wij dus opgenhangen en een minuut later hoorde we de scanner aanslaan (De frequentie van haar telefoon was gelocked en de Squelch/ruisonderdrukker was dicht) en je hoorde dus hoe ze de nummers indrukte
Ze belde dus dr een andere vrouw op en vertelde in geuren en in kleuren dat ze een auto had gewonnen, .... als 2 kippen waren ze dolenthousiast en op het einde vertelde ze ook nog: " ik werd afgebroken, denk een technische fout en als ik die prijs niet krijg dan ga ik er gewoon heen"

Hi-La-Rish!!

heb verder nooit meer wat van haar vernomen....
tof verhaal, maar 1x is genoeg
pi_18969863
Ik had vroeger een beetje wannabe-criminele vriend die bij mij in de straat woonde. Ik was een jaar of acht, negen en hij ook. Hij vertelde me hoe je een rookbom kon maken. Benodigdheden: een PVC-buis (jeweetwel, zo'n blaaspijp-buisje van plastic) en een pakje sterretjes. Vervolgens stop je alle sterretjes helemaal in het PVC-buisje en laat je er eentje in het midden een centimeter uitsteken. Die steek je aan, en het resultaat is een zwarte rookwolk van redelijk grote omvang.

Nou alles goed en wel, wij vanzelfsprekend sterretjes kopen dus. Vervolgens zijn we door enkele achtertuinen van mensen in de buurt geklommen, en we kwamen na over een ijzeren hek te hebben geklommen uit bij de 'achtertuin' van een kerk. Niet echt een tuin, meer een plein. Maar oke, daar was dus een creche. Het was zaterdag dus de creche was dicht, en wij liepen naar de voordeur van die creche en staken de rookbom aan. Wij lachend wegrennen, en natuurlijk harstikke bang dat 'de politie ons komt pakken'. Dus wij over het hek, door de tuinen, en voila, we zijn 4 straten verder. Wat denk je? Zien we ineens de brandweer met loeiende sirene langsrijden! De brandweer was op de rookbom afgekomen met twee wagens en twaalf man!

Nu kan ik er wel om lachen, toen was ik vooral erg bang (voor de politie ) Stond even later nog in de 'buurtkrant', de Gooi en Eembode als ik me niet vergis
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_41897540
Keer een verhaal gehoord, toch eens proberen:

midden in de nacht in beschonken toestand met een muntstuk op de rails de spoorbomen naar beneden laten gaan (afgelopen nacht, 20 jaar )
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_41901374
mijn huiswerk niet maken
pi_41901748
Met luilak boter en eieren tegen ramen gegooid/gesmeerd.

Een keer muntjes op de spoorbaan gelegt, nadat het er 2x vanaf was geschoten door de druk kwam er plotseling een vrouw uit een huisje naar ons toelopen dat we moesten oprotten want zij had al te vaak gezien hoe mensen zelfmoord pleegde en ze wou niet dat wij per ongelukg onder de trein kwamen.

Ben eigenlijk best wel blij dat ze ze boos was geworden toen, heb het daarna nooit meer gedaan.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_41901933
Wij gingen altijd belletje trekken bij een oude dame van 80 ofzo, maar die tuthola riep ons altijd naarbinnen (voordat we uit het zicht waren) om kaakjes te eten en limonade te drinken.
pi_41904025
een verse hondedrol op een zakdoekje, dan aan achterkant van t handvat van een auto smeren en toekijken hoe de persoon de auto open maakt en zn hand vol stront zit

belletje trekken

steentjes op t spoor leggen

wat tape op een deurbel plakken

een rauw ei op de deurklink leggen waarbij deur naar binnen open gaat, dan aanbellen

verder de lokale zandbak met wat vrienden helemaal leeg gegraven ( al het zand op t grasveldje ernaast gegooit )

dit was t wel zo'n beetje denk ik

wat ik wel nog ga doen is bij het spoor links en rechts met elkaar verbinden
pi_41908265
Eieren gooien, pijltjes schieten, erwten schieten, belletje trekken....
pi_41918689
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 20:09 schreef Skv het volgende:
Rioolputten opblazen met een nitraatbom
Wij wilden vroeger onder het mom van wetenschappelijk onderzoek weten wat het effect was van een molotovcocktail in een rioolput:
In de zijstraten kwamen de putdeksels omhoog en we weten van 1 huis dat er een steekvlam uit de wcpot kwam (dus waarschijnlijk in nog meer huizen).

Nog meer wetenschappelijk onderzoek:
Wat is het effect van 3 liter benzine en 3 liter alcohol in een glasbak met een vuurtje erbij:
Glasbak vloog ongeveer 2 meter de lucht in (onderkant was afgescheurt/afgebroken) en het glas zat aan de overkant op 1 meter hoogte in de deur.
Een andere groep is er destijds voor opgepakt (die hadden een heel spoor van glasbakken opblazen achter gelaten)

We weten ook dat je die zwaailichtbakken van die politiebussen kapot kunt schieten met vuurpijlen en romeinsekaarsen (moeten ze maar niet met oud&nieuw over ons vuurwerk gaan rijden met die bus)
  maandag 18 september 2006 @ 14:16:20 #211
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41919434
Eigen vuurwerk dingetjes maken enzo.
Stelde natuurlijk niet veel voor maar wij vonden het toen heel cool

Daarnaast met besjes schieten. Van die PVC buizen en dan schieten met witte besjes. En dan auto's volschieten of de hele voorkant van een huis ofzo.
Ben er nog een keer voor gepakt en toen moesten we die hele kant schoonmaken
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 18 september 2006 @ 14:54:50 #212
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_41920684
ik had een hele mooie kamer (zolderkamer met dakapel) en die keek uit op een hele serie tuinen en een speeltuintje.
Nu voetbalden wij vaak op dat speeltuintje en kwam de bal regelmatig bij iemand in de tuin die dan de bal niet terug gaf (of een dag later pas)
Van mijn kamer werd wraak genomen. inderdaad de hele wehkamp gids ging er doorheen met pijltjes schieten.
Leuke was dat hij dan naar buiten kwam, alles opruimde en weer naar binnen ging. Later komt hij weer naar buiten, ruimt alles op, pakt zijn fiets en gaat rondjes fietsen in de buurt. Terwijl hij dus weg was weer zijn tuin onder schieten. Komt hij terug gooit hij boos de fiets om en gaat weer alle pijltjes opruimen.. Hahaha
konden wij lachend allemaal zien gebeuren. Hij ging op een gegeven moment ook aan andere kindertjes die buiten speelden vragen, maar nee ook die wisten van niks.
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
pi_41921460
Ik was eigenlijk best braaf geloof ik. Kan niet heel snel wat bedenken. Kreeg een keer op mijn kop van een leraar omdat ik op het dak van de school liep samen met mijn broertje. Schrok me helemaal kwijt want had de leraar daar niet verwacht. Volgende dag werdt de boom (waardoor we op dat dak kwamen) omgezaagd.
Ik jatte ook van die harige knutseldingetjes van school om thuis als haarfrutsels voor mijn barbie's te gebruiken. Shit, verder weet ik echt niets.

Ik was wel erg braaf ik of ik herinner me gewoon niets.
pi_41924248
Keer snachts heel de marktplein afgezet met rood wit lint.
Verkeersborden jatten (geen belangrijke)
Verkoop/verkocht borden bij iemand anders in de tuin zetten.
Hele tuin omzetten planten die links staan rechts zetten en andersom.
Voordeuren vast tapen.
Met de auto die ruitesproei dingen horizontaal zetten(vaak bij oude auto's kan dat) en dan fietsers etc natspuiten.
Maisschieters, kattepuls.
Etteren met de telefoon.
Mensen verkeerde kant op sturen als ze de weg vragen.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 18 september 2006 @ 17:22:02 #215
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_41924683
Mijn ergste misdaden:

• Wasknijpers vanuit mijn balkon gooien.
  • De tuin van één van mijn tantes omspitten.
  • Een strijkijzer op het parket laten branden (al ging dat per ongeluk)
  • Afscheidsmusical verpesten (tekstboek in de prullenbak gegooid, attributen stiekem naar huis meenemen en vakkundig slopen, juist de dag daarna werd ik overgeplaatst en niet herinnerd aan dat feit).
  • Moeder 100 gulden vragen om iets te kopen van 99,95.
  • Mensen die geld willen lenen afschepen met een zeer moeilijke quiz.
  • pi_41926170
    tvp
    off the wall
    pi_41944763
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 17:03 schreef Geerd het volgende:
    Keer snachts heel de marktplein afgezet met rood wit lint.
    dat hebben wij ook een keer gedaan, maar dan op het strand.

weekendje weg met een koppel vrienden, vlakbij het strand. 's Ochtends vroeg (uurtje of 7) het strand opgegaan met een rol afzetlint en wat stokken. Echt een heel groot stuk strand afgezet, en toen weer naar de camping gegaan. Om een uurtje of elf naar het strand gegaan. Daar was het super druk, behalve op het stuk wat we afgezet hadden (iedereen was er netjes omheen gaan zitten, verwachtende dat er wat te doen zou zijn in de loop van de dag daar)
    Dus wij daar lekker in dat afgezette stuk gaan zitten, en heerlijk de ruimte gehad
    pi_41953244
    Natuurlijk fikkie stoken verschillende prullenbakken en afvalcontainers zijn afgefikt.
    Bakstenen jatten van een bouwplaats en bij het bejaardentehuis door ramen gooien
    Fietsbanden leeg laten lopen en ventielen eruit halen.
    Fiets meenemen en in de gracht dumpen.
    Belletje lellen (wie heeft dat nou niet gedaan als kind )
    Uitlaten van autos helemaal volstoppen met zooi.
    WC papier jatten bij de snackbar en auto's helemaal omwikkelen
    Fake collecteren (lekker snel geld )
    Ook 4 jaar lang voor hetzelfde 'project' sponsorlopen
    Voor de rest weet ik het niet meer precies.
    Zal vast nog wel meer zijn.
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')