Yup en Cosmi ook nog rood erbij, terwijl Perugia de betere ploeg was. Cosmi na afloop: “Perugia are already relegated at this point. I don’t see how we can think of staying in the top flight after four consecutive defeats in which we played great football. Again today we saw some dubious incidents, but we are tired of commenting on the same incidents over and over again. I am sorry to seem like a complainer, but it really is difficult for this team to get a result.”quote:Op maandag 19 april 2004 11:24 schreef ZIOPPA het volgende:
Weer eens ruzies in de Italiaanse voetbalwereld;
Bij Samp-Perugia krijgt Perugia een zuivere penalty niet, volgens Gaucci is het al de zoveelste streek van de voetbalmafia, en heeft zijn ploeg teruggetrokken uit de Serie A.. zal wel weer een enorme staart krijgen,,
Verslagje:quote:Ook bij Messina-Venezia is het vreselijk misgegaan.doelman Soviero van Venezia sprintte op de Messina-bank af en sloeg er op los, iedereen werd getrapt, geslagen..
quote:Messina are now joint leaders with Palermo and Atalanta, but this match will only be remembered for the disgraceful scenes that took place in the closing stages. Tension was high right from the start as the game took place at Bari's Stadio San Nicola due to a ban on Messina's Stadio Celeste. Venezia aimed to take advantage and broke the deadlock after 29 minutes with Biancolino's well-taken rising strike. Poggi then skimmed the woodwork, but their bubble was burst soon after as Liendo saw red for a second bookable offence. The Sicilians drew level on the hour mark with Di Napoli's stinging low drive, but chaos ensued after the referee pointed to the spot for Maldonado's dubious push on Di Napoli and also waved the red card. After Parisi converted the penalty it got even worse, as Venezia goalkeeper Soviero was sent off for dissent. He lost his cool and ran straight towards the Messina bench, prevented from punching the opposition Coach only by the intervention of several other players and a photographer. Soviero was furious and continued to strike out at anyone who was nearby and was eventually dragged away by Venezia officials.
http://www.channel4.com/sport/football_italia/apr19a.htmlquote:Op maandag 19 april 2004 10:06 schreef DIGGER het volgende:
ruzie in de tent bij Inter: Vieri moes top de bank beginnen, had daar geen zin in ("Als ik slechts 15 minuten hoef mee te doen, kan ik beter wegblijven en trainen om fit te blijven voor als ik wel gewoon nodig ben").
Dat zal de geruchten over een transfer van Vieri wel weer aanwakkeren.
Bookmarkt.quote:Op maandag 19 april 2004 13:06 schreef DIGGER het volgende:
O ja, voor diegenen die Italie altid meepikken op RTL vanavond: Let op de goal van Di Vaio, die zat er nl. wel lekker in.
Ik heb het een beetje gehad met Vieri. Hij staat maar wat sloom en arrogant op het veld, en voelt zich echt meer dan zijn medespelers. Blijft een goede speler, maar ik prefereer een andere spits in het Italiaans elftal deze zomer.quote:
Del Piero blijft even afwachten, of hij zich naar behoren hersteld. Met Totti-Cassano ben ik het iig eens. Voor die tweede plaats in de spits moeten ze zich maar bewijzen, al hoop ik niet op Inzaghi(gelukkig heeft hij een slecht seizoen..)quote:Op maandag 19 april 2004 16:25 schreef DIGGER het volgende:
Mja Vieri begint voor mij ook af te doen. (inter kan me sowieso verotten).
Als je kijkt naar spelers in vorm zou ik ook liever een voorhoede zien met bv Cassano - Del Piero en vlak daarachter Totti (bijvoorbeeld) maar iig geen Vieri
Is dat dat Nostra Azzurro? Dat valt echt niet te zuipen zeg.quote:Op maandag 19 april 2004 16:50 schreef DIGGER het volgende:
Forza Azzurri
Tis nog:quote:Op maandag 19 april 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
Ben benieuwd of Perugia echt stopt. Of ze gaan heel slecht spelen. Welke ploegen moeten nog tegen hen? Zo kunnen ze het competitieverloop wel beīnvloeden natuurlijk.
Wellicht wel het debuut van El Ghadaffi binnenkort dan!
Ja is van Nastro Azzurro en is idd zeker nie thet lekkerste bier, maar dat drinken we ook alleen tijdens de wedstrijden van Italie natuurlijk, voor de rest is het Iers en Engels bier (of Cider) dat de klok slaat bij mij thuis)quote:Op maandag 19 april 2004 16:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is dat dat Nostra Azzurro? Dat valt echt niet te zuipen zeg.
Volgorde van supporteren op het EK: Nederland - Italie - Zweden.
NL - IT - weinig tot niets.quote:Op maandag 19 april 2004 16:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is dat dat Nostra Azzurro? Dat valt echt niet te zuipen zeg.
Volgorde van supporteren op het EK: Nederland - Italie - Zweden.
Die kopbal was toch wel wat gemakkelijker.quote:Op maandag 19 april 2004 13:06 schreef DIGGER het volgende:
O ja, voor diegenen die Italie altid meepikken op RTL vanavond: Let op de goal van Di Vaio, die zat er nl. wel lekker in.
Sja, die had er natuurlijk ingemoetenquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die kopbal was toch wel wat gemakkelijker.
Die vrije trap van Totti was gewoon vreselijk gaaf, een kanonskogel.quote:Vond de doelpunten van Totti en Martins mooier.
Dezelfde keus hier, naast Nederland danquote:Op maandag 19 april 2004 17:12 schreef DIGGER het volgende:
Ik supporter voor Engeland - Italie en als 3e ehhhhhhhh Tsjechie of zo?
of Collina moet komen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:03 schreef DIGGER het volgende:
Gaucci heeft z'n dreigement nogmaals herhaald en gezegd dat er 90% kans is dat zijn elftal dit weekend niet komt opdagen bij Brescia.
Gaucci wil het spelen pas weer overwegen als Franco Carraro aftreedt als president van de Italiaanse voetbalbond.
Of je nou één land of 100 aanmoedigt, je vaderland moet toch wel nr.1 zijnquote:Op donderdag 22 april 2004 21:19 schreef Smeich het volgende:
haha
Laat ik t dan zo zeggen: dat ik voor Nederland ben hoef ik niet eens uit te leggen, das logisch natuurlijk. Maar ik heb een zwak voor Italie, Engeland vind ik gewoon tof en Tsjechie heeft gewoonweg een ontzettend leuk elftal.
Perugia speelt gewoon dit weekend.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:17 schreef superjoden het volgende:
Perugia krijgt dus gewoon een B-arbiter van de italiaanse bond. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Dapper.quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:46 schreef DIGGER het volgende:
Perugia is, als ze de poot stijf houden, alleen nu wel de 1e die gewoon dit openlijk niet meer pikt.
Nee, maar dat is ook wel verrassend te noemen. Had voor dit seizoen slechts 12 x gescoord in zijn hele loopbaan, in 80 duels.quote:Op zondag 25 april 2004 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Niemand Gilardino...
Ik zie het. Zal Saadi dan nooit debuteren?quote:Op maandag 26 april 2004 15:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee:
PERUGIA (4-4-1-1): Kalac; Coly, Diamoutene, Di Loreto, Fabiano; Ze Maria, Gatti (dal 17' s.t. Do Prado), Obodo, Di Francesco (dal 36' s.t. Hubner); Brienza (dal 40' s.t. Bothroyd); Ravanelli. (12 Pardini, 6 Ignoffo, 11 Codrea, 20 Fusani). All.: Cosmi.
Ik vrees van niet.quote:Op maandag 26 april 2004 16:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zie het. Zal Saadi dan nooit debuteren?
Lijkt me ook.quote:Op maandag 26 april 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij kan hij er geen hout van. Anders mag je toch wellicht één minuut invallen.
Als ie wilt keepen zal ie keepen jaquote:Op maandag 26 april 2004 17:25 schreef methodmich het volgende:
Multifunctioneel. Bij Libië staat ie op 10. Dwingt ie zelf af.
Dat is ook een flink stuk. Jeetje zeg...quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:42 schreef zjroentje het volgende:
Er was ook iemand bij Inter - Lazio van de derde ring afgevallen las ik. Dood.
Cribari is een solide verdediger die eigenlijk altijd speelt (en ook altijd in mijn superelf staat). Tsja, het is een Braziliaanse verdediger die in de SerieA bij Empoli (!!) speelt. Dat zegt natuurlijk ook wel wat.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:49 schreef RedGuy het volgende:
26/4/2004 - "Contact Gullit - Empoli over Braziliaanse verdediger"
(Van onze verslaggever RvN)
In de zoektocht van Gullit en Wotte naar een geschikte en haalbare centrale verdediger waren zijn zondag aanwezig bij Paris Saint Germain - Olympique Marseille, zo meldden Nederlandse media vanmorgen. Volgens Italiaanse media heeft Ruud Gullit ook contact gezocht met Empoli. Het zou hierbij gaan om de Braziliaanse verdediger Emilson Sanchez Cribari van Empoli. De 24-jarige verdediger speelt sinds 1999 bij Empoli, aanvankelijk in de serie B en zou een contract tot 2005 hebben bij de Italiaanse club die moet vrezen voor degradatie.
http://www.empolifc.com/squadra/dettaglio.php?id=9
Nou DD, vertel eens over deze Sanchez..
Klopt ja, was ook niet de 1e keer.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:42 schreef zjroentje het volgende:
Er was ook iemand bij Inter - Lazio van de derde ring afgevallen las ik. Dood.
Tja, zou perfect uitkomen voor de selectie als Maldini mee zou gaan, linksback/centrale verdediger is perfect, en dan zou bij mij Pancaro thuisblijven, maar Maldini heeft al meerdere keren aangegeven echt niet meer te willen voetballen voor de squadra, dus vandaar!quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:
BTW, geen Maldini Zioppa? Oeps, ik zie nu dat ikzelf Cassano ben vergeten. Dan mag Gilardino thuisblijven...
Uiteraard.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Hup Parma
Ik denk wat jij zegt.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:32 schreef zjroentje het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling met Baggio vanavond? Start hij in de basis en krijgt hij een publiekswissel? Wat wil Trap eigenlijk.
Start in basis achter Di Vaio-Vieri. Neem aan dat hij inderdaad een publiekswissel krijgt.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:32 schreef zjroentje het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling met Baggio vanavond? Start hij in de basis en krijgt hij een publiekswissel? Wat wil Trap eigenlijk.
Vreemd, helemaal niets van meegekregen en zelfs in de Italiaanse media is niets hierover te vinden..quote:AC Parma is vandaag definitief failliet verklaard. De ploeg uit de hoogste Italiaanse divisie, de Serie A, degradeert daardoor hoogstwaarschijnlijk naar de Serie C. Alleen als de club een nieuwe geldschieter vindt, kan het in de hoogste klasse blijven. Parma heeft een schuld van bijna 310 miljoen euro.
De financiele problemen van zuivelgigant Parmalat, eigenaar van de veelbesproken club, zijn de voornaamste redenen voor de problemen bij Parma.
Heel fijn nieuws. Lijkt me toch leuk om hem even in actie te zien, al is het maar 10 minuten.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:11 schreef DIGGER het volgende:
Over Saadi Al Gheddafi: Hij schijnt nu toch echt helemaal blessurevrij en fit te zijn, men verwacht dat ie zondag tegen Juve zijn debuut zal maken (uitgerekend dan tegen de club waarvan ie aandeelhouder is).
hopelijk laten ze er iets van zien.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:20 schreef methodmich het volgende:
Dank Digger, voor het verslag.
Vanavond Saadi kijken!
Stel er anders een vraag over bij voetbal insitequote:Op maandag 3 mei 2004 16:07 schreef methodmich het volgende:
Zal toch wel, ze azen er al het hele jaar op. Zelfs op de tribune kwam ie soms in beeld.
Dus je vond de laatste thuiswedstrijd van Baggio voor Brescia waarin ie notabene nog naar later bleek de winnende treffer maakte, niet mooi?quote:Op zondag 9 mei 2004 19:50 schreef Smeich het volgende:
Mooie goal van Di Michele vandaag zeg.
voor de rest geen commentaar van mij......................
quote:Gheddafi rushed to hospital
The saga of Perugia midfielder Al-Saadi Gheddafi takes another twist as the Libyan was rushed to hospital this evening.
The son of Libyan leader ‘Colonel’ Mouammar Gheddafi only made his Serie A debut for the club last week.
He has struggled with constant back and muscular problems, while he received a three-month ban for failing a routine drugs test.
Gheddafi has now been rushed to hospital in the Italian Capital with a suspected case of appendicitis.
The player was in Palermo for the 3-1 victory over Roma, but felt unwell this morning in the club’s hotel.
He flew back to Rome with a private jet and it’s reported he is undergoing tests for an intestinal infection.
NEE!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 07:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dus je vond de laatste thuiswedstrijd van Baggio voor Brescia waarin ie notabene nog naar later bleek de winnende treffer maakte, niet mooi?
Niks Kampioenen, beker stelt in Italië niets voor.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:55 schreef Smeich het volgende:
LAZIOOOOOOOOO
LAzio heeft het geflijkt, 2-2 in Turijn en CAMPIONE DI COPPA!!!!!!!!!!!!!
Fiore de Juve-killer!!!
Grazie STEFAAAAAAAAAAAANOOOOOOOOOOOOOO!!!!
CAMPIONE, CAMPIONE!!!!!!!!!!
Voor een stadion dat voor meer dan de helft leeg wasquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:55 schreef Smeich het volgende:
CAMPIONE, CAMPIONE!!!!!!!!!!
Laat die jongen nou genietenquote:Op donderdag 13 mei 2004 07:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor een stadion dat voor meer dan de helft leeg was
Ach, ik gun het Mancini wel (en Smeich ook wel hoor)quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:06 schreef Sloggi het volgende:
Laat die jongen nou genieten
Mja maar dat kan ook wel makkelijk hier.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:55 schreef golfer het volgende:
Omkoopschandaal Serie A
laat ik maar even apart open omdat ik verwacht dat daar de komende tijd nog wel het e.e.a. over bekend gaat worden en wat de eventuele gevolgen daarvan zijn.
Het nieuwsbericht dat aatje88 postte in het door mij gesloten topic was:quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:02 schreef DIGGER het volgende:
Mja maar dat kan ook wel makkelijk hier.
Laatste nieuws is iig dat, ook al zijn er nog geen concrete bewijzen naar voren gekomen, Empoli en Modena via juridische stappen willen zorgen dat Siena naar de Serie B teruggezet wordt (of zoveel punten aftrek krijgt dat ze degraderen).
Er zou ook nog een maffiabaas in een Napolitaanse cel zijn doorgeslagen, die zou gezegd hebben dat alle clubs uit de Serie A bij dit omkoopschandaal betrokken zijn. Ook zouden er gesprekken tussen spelers van topclubs over omkoping zijn afgeluisterd. Ik snap nog steeds niet waarom je een club als Siena om zou kopen om te verliezen, met zo weinig kwaliteit verliezen ze toch standaard, maar blijkbaar kan je er goed aan verdienen.quote:Spelers Siena geschorst wegens omkoopschandaal
Uitgegeven: 12 mei 2004 17:41
MILAAN - De Italiaanse voetbalclub Siena heeft woensdag Roberto D'Aversa en Nicola Ventola voorlopig geschorst. De spelers zouden betrokken zijn bij een omvangrijk gokschandaal. Volgens Siena heeft de club geen reden om aan de integriteit van zijn spelers te twijfelen, maar zijn de twee geschorst om hen de gelegenheid te geven zich volledig op hun verdediging te richten.
De Italiaanse antimaffiapolitie verrichte eerder huiszoekingen bij Siena, Reggina, Chievo Verona en Lecce uit de Serie A en bij acht clubs uit de Serie B en C. De politie onderzoekt banden tussen voetbalclubs, de georganiseerde misdaad en de gokwereld. Ook de voetbalbond is inmiddels met een onderzoek begonnen.
Spelers zouden geld van de maffia hebben geaccepteerd om de uitslagen van wedstrijden te beīnvloeden. Via internet zou op deze wedstrijden worden gegokt. Op de tapes van afgeluisterde telefoongesprekken is te horen hoe spelers de juiste uitslag van wedstrijden al voor het duel bespreken. Twintig spelers zouden bij de zaak zijn betrokken.
Hoofdverdachte in het onderzoek is de Napolitaanse maffiabaas Giacomo Cavalcanti. Hij zou miljoenen euros hebben verdiend met de oplichting.
De Italiaanse voetbalwereld heeft verscheidene malen te maken gehad met gokschandalen. In 1980 werden AC Milan en Lazio Roma naar de Serie B verbannen omdat wedstrijden gemanipuleerd zouden zijn.
Bron: Nu.nl
Dat laatste kan dus niet, dankzij Silvio kunnen clubs maar 1 divisie terug gezet worden, geen Fiorentina praktijken meer dus, maar meer zoals Milan en Lazio in 1980.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:23 schreef golfer het volgende:
Ik vind dat dan die clubs weer uit de Serie A gezet moeten worden, topclubs of niet, laat ze maar lekker een seizoentje in de Serie B of C voetballen.
Ik denk dat het op een hele grote schaal gebeurd, en ook bij grotere clubs. Er is zo'n ontzettend veel geld in het "gok-circuit" en en zoals ik al eerder aangaf, sommige spelers zullen hoge bedragen snel aannemen. Ben benieuwd wat er nog bekend gaat worden, al lijkt het me moeilijk te onderzoeken zonder onschuldige clubs op basis van een opmerkelijk resultaat te beschuldigen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:23 schreef golfer het volgende:
Denken jullie dat inderdaad de hele Serie A corrupt is en omgekocht wordt door maffiabazen? Ik vind dat dan die clubs weer uit de Serie A gezet moeten worden, topclubs of niet, laat ze maar lekker een seizoentje in de Serie B of C voetballen.
Tuurlijk heeft Silvio dat geregeld, als zometeen aan het licht komt dat bij Milan ook massaal wordt omgekocht, dan wil hij natuurlijk liever dat ze maar 1 divisie teruggezet worden. Ik vraag me af wat voor 'n gevolgen dit ook voor Berlusconi kan hebben, want als Milan inderdaad bij deze omkoperij betrokken is, is er een flinke kans dat hij medeplichtig is.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat laatste kan dus niet, dankzij Silvio kunnen clubs maar 1 divisie terug gezet worden, geen Fiorentina praktijken meer dus, maar meer zoals Milan en Lazio in 1980.
Tomasson scoort voor AC Milanquote:HT AC Milan 2 - 0 Brescia
HT Chievo 2 - 1 Bologna
HT Empoli 1 - 1 Inter Milan
HT Lazio 1 - 0 Modena
HT Lecce 2 - 1 Reggina
HT Parma 0 - 0 Udinese
HT Perugia 0 - 0 Ancona
HT Sampdoria 0 - 0 AS Roma
HT Siena 1 - 2 Juventus
Perugia gaat het nog redden ookquote:Perugia [1 - 0] Ancona
23' Daniele Fortunato geel
26' Fabio Gatti geel
43' Daniele Fortunato geel/rood
61' [1 - 0] Jay Bothroyd
De eindstand:quote:FT AC Milan 4 - 2 Brescia
FT Chievo 3 - 1 Bologna
FT Empoli 2 - 3 Inter Milan
FT Lazio 2 - 1 Modena
FT Lecce 2 - 1 Reggina
FT Parma 4 - 3 Udinese
FT Perugia 1 - 0 Ancona
FT Sampdoria 0 - 0 AS Roma
FT Siena 1 - 3 Juventus
quote:Team G W G V P V T
1 AC Milan 34 25 7 2 82 65 - 24
2 AS Roma 34 21 8 5 71 68 - 19
3 Juventus 34 21 6 7 69 67 - 42
4 Internazionale 34 17 8 9 59 59 - 37
5 Parma 34 16 10 8 58 57 - 46
6 Lazio Roma 34 16 8 10 56 52 - 38
7 Udinese 34 13 11 10 50 44 - 40
8 Sampdoria 34 11 13 10 46 40 - 42
9 Chievo 34 11 11 12 44 37 - 37
10 Lecce 34 11 8 15 41 43 - 56
11 Brescia 34 9 13 12 40 52 - 57
12 Bologna 34 10 9 15 39 45 - 54
13 Siena 34 8 10 16 34 41 - 54
14 Reggina 34 6 16 12 34 29 - 45
15 Perugia 34 6 14 14 32 44 - 56
16 Modena 34 6 12 16 30 27 - 46
17 Empoli 34 7 9 18 30 26 - 54
18 Ancona * 34 2 7 25 13 21 - 70
En dus niet gered, want daar gaan ze viola treffenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perugia heeft het gered.. Tenminste, het play-off duel.
Sja ik zou hem ook absoluut meenemen.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:37 schreef Smeich het volgende:
Als Gila nu nog niet wordt verkozen door Trap boven Pippo.....
Mede dankzij Chevanton en Bojinovquote:Op maandag 17 mei 2004 10:58 schreef Sloggi het volgende:
Lecce, afgelopen seizoen degradatiekandidaat nummer één, toch maar mooi 10e
Vind het een leuke ploeg, Leccequote:Op maandag 17 mei 2004 11:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mede dankzij Chevanton en Bojinov
Messinaquote:Op maandag 17 mei 2004 13:22 schreef DIGGER het volgende:
Ik ook.
Hoop wel op wat Zuid Italiaanse aanvulling, maar dat lijkt wel goed te komen (Palermo, Cagliari)
Ik wil Foggia!quote:Op maandag 17 mei 2004 13:38 schreef DIGGER het volgende:
Ik had het over Zuid Italiaanse aanvulling waar ik op hoopte, niet wat de voetbalbond wil
Bojinov heeft niet eens zo veel gespeeld. Feitelijk waren Konan en Tonetto belangrijker.quote:Op maandag 17 mei 2004 11:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mede dankzij Chevanton en Bojinov
Tonetto is sowieso ondergewaardeerd.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bojinov heeft niet eens zo veel gespeeld. Feitelijk waren Konan en Tonetto belangrijker.
Staat nu nadrukkelijk in de belangstelling van Samp.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tonetto is sowieso ondergewaardeerd.
Foto!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:45 schreef Smeich het volgende:
Ook opmerkelijk is, is dat ik in het officiele Laziomagazine te bewonderen ben
Hier trouwens de stand als de scheidsrechters gewoon netjes hun werk hadden gedaan:
De -14 voor Juve valt me nog mee, maar goed, tis altijd makkelijk achteraf lullen in de zin van als een snelle goal niet gegeven was/afgekeurd was, had de wedstrijd wellicht ook een totaal ander verloop gehad, je kan dan moeilijk zeggen dat dat het verschil was tussen nederlaag en zege/gelijkspel.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:45 schreef Smeich het volgende:
Ook opmerkelijk is, is dat ik in het officiele Laziomagazine te bewonderen ben
Hier trouwens de stand als de scheidsrechters gewoon netjes hun werk hadden gedaan:
keke@quicknet.nlquote:Op maandag 24 mei 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:
Niemand die stats wil ontvangen dus?
Ohja, klopt, DD had hem in zijn team ofzo.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Sanchez Cribari was dat.
Stats komen jouw kant op.
quote:Op maandag 24 mei 2004 09:30 schreef DIGGER het volgende:
Van het transfer front:
Roma schijnt zo goed als rond te zijn met Mexes (Auxerre) voor +/- 6 Miljoen Euro.
Roma heeft 25 Miljoen van Samuel te besteden, dus per saldo blijft de selectie even groot, en schrijven ze 19 miljoen bij.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]Roma heeft toch geen geld
![]()
uhm Samuel is nog NIET wegquote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Roma heeft 25 Miljoen van Samuel te besteden, dus per saldo blijft de selectie even groot, en schrijven ze 19 miljoen bij.
Goede zet van Milan. Jammer dat hij nooit op een groot toernooi zal spelen als het EK of WK.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:15 schreef DIGGER het volgende:
Sheva heeft een contractverlening bij Milan getekend tot Juni 2009
Chelski
Zou hete cht? Pff, dat is toch wel verrassend. Vist Deschamps mooi naast het net zeg.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:55 schreef Marty het volgende:
Ook al in het transfer topic gemeld, maar hier nog maar een keertje.
Net op het nieuws gehoord: Fabio Capello gaat waarschijnlijk naar Juve.
Hij zou gisteravond het contract hebben getekend.
Was het zijn broer die vorig jaar is overleden?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:32 schreef DIGGER het volgende:
Overigens is Umberto Agnelli niet meer, overleden op 69 jarige leeftijd.
[afbeelding]
RIP
En terecht.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
Overigens, Capello hoeft Legrottaglie, Di Vaio, Thuram, Pessotto en Maresca niet meer bij Juve.
quote:p zondag 20 juni 2004 22:33 schreef ZIOPPA het volgende:
Siamo in AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een emoties vanvavond. Beelden van spelers en publiek in tranen.quote:* Dylan Dog pinkt een traantje weg...
quote:Op maandag 21 juni 2004 00:20 schreef ZIOPPA het volgende:
Paar foto's van Fiorentina-Perugia, intussen staat Piazza Signoria en Piazza Duomo in Firenze vol met paarse mensen! We zijn terug!
[afbeelding]
Staande ovatie bij entree Bati
Hebben vorig jaar inderdaad een divisie mogen overslaan, je moet niet vergeten dat Fiorentina als enige club is gestraft voor het niet op orde hebben van de financiën. Parma, Lazio en Roma bijvoorbeeld, hadden hetzelfde lot moeten ondergaan als de Lega Calcio consequent zou zijn geweest (Fiorentina had een schuld van 18 miljoen euro, jullie hebben een schuld van 80...).quote:Op maandag 21 juni 2004 09:20 schreef Smeich het volgende:
ttsss....met alle huilp van Galliani zitten ze weer in Serie A.... beetje oneerlijk gegaan he?
Dus jammer dat Perugia het niet heeft gehaald!
Doe ik!quote:Op maandag 21 juni 2004 07:28 schreef DIGGER het volgende:
Gefeliciteerd dan maar he, de 'home record' van Fiorentina heeft toch mooi stand gehouden, geen enkele thuiswedstrijd dit seizoen verloren.
maakt Zioppa tzt een nieuw Serie B topic?
quote:Furious Gaucci to sell all
President Luciano Gaucci has threatened a mass clearout at Perugia following their relegation.
The Umbrians were sent into Serie B last night after losing 2-1 on aggregate to Fiorentina - who will now replace them in the top-flight.
"They don’t deserve to wear this shirt anymore," said Gaucci. "They can all go on holiday now as the whole squad is up for sale.
"The only people that will remain are boss Serse Cosmi (pictured), Fabrizio Ravanelli and Al Saadi Ghaddafi."
While there are few smiles in Umbria, there is a completely different atmosphere in the city of Florence.
The Viola are back in the top-flight just two years after they had to start from Serie C2 due to financial difficulties.
"This city deserves to have a club in Serie A," said chief Diego Della Valle after their second successive promotion.
Fiorentina’s success could now see a host of former star men return to the club to start a new era at the Artemio Franchi.
"Promotion was thoroughly deserved by everyone, the club and the fans," said legend Giancarlo Antognoni.
"Could I return? We’ll have to wait and see. I am at the club’s disposal but it will be up to them to decide."
Gabriel Batistuta mirrored Antognoni’s view. "I’m as happy as I was when I helped the team back into Serie A the last time," he said. "I would love to come back but it’s not my decision."
Speculation suggests that Batigol could return for one season before taking a role as a club official.
Las vandaag dat de kans bijzonder groot is dat Fiorentina Hidetoshi Nakata haalt.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:06 schreef Afunados het volgende:
En de transfergeruchten zijn nu ook echt begonnen.
Mogelijke nieuw: Zaccheroni(-), Inzaghi en Liverani(Lazio), D'Agostino(Roma), Di Natale, Cribari en Lucchini(Empoli), Barzagli(Chievo), Batigoal(-).
Mogelijk weg: Camorani en Bacis(Arezzo), Vryzas(Reggina), en Rigano misschien naar Genoa..
Morgen waarschijnlijk weer een nieuw lijstje spelers
Zoals het er nu naar uitziet wandelen wij nu langzaam alsnog diezelfde kant op...quote:Op maandag 21 juni 2004 12:27 schreef ZIOPPA het volgende:
[..]
Hebben vorig jaar inderdaad een divisie mogen overslaan, je moet niet vergeten dat Fiorentina als enige club is gestraft voor het niet op orde hebben van de financiën. Parma, Lazio en Roma bijvoorbeeld, hadden hetzelfde lot moeten ondergaan als de Lega Calcio consequent zou zijn geweest (Fiorentina had een schuld van 18 miljoen euro, jullie hebben een schuld van 80...).
Succes ermee, dit wens je geen enkele club toe (op Rubentus na...)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:45 schreef Smeich het volgende:
Vergeet Albertini ook niet.
[..]
Zoals het er nu naar uitziet wandelen wij nu langzaam alsnog diezelfde kant op...![]()
Schijnt dat Batigol wel aanbiedigen op zak heeft van een Spaanse en van een Engesle club, die hij iig wel interessant vindt, dwz hij slaat ze niet direct af.quote:Batigol cools Viola rumours
Gabriel Omar Batistuta has rejected claims that he has agreed to play for Fiorentina next season.
The Viola legend has been linked with a return to the club after they won promotion back to Serie A.
However, the striker – who is currently in Qatar – has revealed a few truths about his future.
"I still haven’t decided what to do next," he told Radio Mitre. "I’m not thinking about returning to Argentina.
"I have been linked with Boca Juniors but they haven’t offered me anything. The same applies to Fiorentina.
"I was at their game against Perugia on Sunday which saw them win promotion but I was just there as a fan."
There have been rumours that Batigol could sign a one-year contract with the Tuscan club before being handed a director’s role.
Juventus natuurlijk! Afgelopen jaar is het niet zo goed gegaan, ben uit boosheid ook geen één keer naar het stadion geweest. Laten we hopen dat het dit jaar weer wat beter gaat.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:02 schreef ZIOPPA het volgende:
Serie A volgend jaar dus met 20 ploegen:
Atalanta, Bologna, Brescia, Cagliari, Chievo Verona, Fiorentina, Inter, Juventus, Lazio, Lecce, Livorno, Messina, Milan, Palermo, Parma, Reggina, Roma, Sampdoria, Siena, Udinese.
Wat loopt hier rond van supporters? Lazio, Roma, Fiorentina zijn vertegenwoordigd. Verder?
Nedved deed het afgelopen jaar nog wel redelijk, maar voor de rest was het om te huilen..quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:32 schreef DIGGER het volgende:
Jeuh dan was je wel erg boos.
Je gaat zelfs voor Nedved niet naar het stadion? Of voor de grote krakers?
Nieuws voor je dan: Colomba is je nieuwe trainer!quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:58 schreef methodmich het volgende:
Ik ben volgend jaar fan van Livorno, lijkt me. Ben een Serie A-successupporter. Helaas is Ancona dit jaar wel gedegradeerd.
ik denk niet dat die Mihajlovic mee zou nemen redelijk oudquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Alberto Zaccheroni
Mancini, komt u maar en neme mee: Cesar, Massimo Oddo en Sinisa Mihajlovic.
Retour naar Oyimpico: Daniele Adani, Kily Gonzalez en Julio Cruz.
En Zaccheroni: die zal waarschijnlijk naar Fiorentina gaan
Interquote:Op maandag 21 juni 2004 13:02 schreef ZIOPPA het volgende:
Serie A volgend jaar dus met 20 ploegen:
Atalanta, Bologna, Brescia, Cagliari, Chievo Verona, Fiorentina, Inter, Juventus, Lazio, Lecce, Livorno, Messina, Milan, Palermo, Parma, Reggina, Roma, Sampdoria, Siena, Udinese.
Wat loopt hier rond van supporters? Lazio, Roma, Fiorentina zijn vertegenwoordigd. Verder?
Zat eraan te komen. Corradi zal ik niet missen, Fiore wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:07 schreef DIGGER het volgende:
Over shoppen gesproken:
Fiore & Corradi ---->> Valencia
Zo goed als rond.
quote:Palermo’s Cheva bid stalls
Javier Ernesto Chevanton’s move from Lecce to Palermo is on hold because of his transfer valuation.
The Uruguayan, 19 goals last season, was expected to complete his move to the Serie A new boys on Wednesday.
However, despite agreeing personal terms with the player, Palermo have yet to reach an understanding with Lecce.
Now the Sicilians are threatening to withdraw their interest in the striker if Lecce don’t lower their expectations.
"We do want to complete his capture but only if our conditions are met," said Palermo chief Maurizio Zamparini.
"Lecce want Ŗ7m for him but we are willing to only go up to Ŗ5m. If they refuse that amount then we will go shopping elsewhere."
Zijn er inderdaad weer 7quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:36 schreef Smeich het volgende:
[..]
En van een bron gehoord dat Chevanton, jaja....die gaat niet naar een 7 zustersclub.....nee, hij gaat voor 9 miljoen euro naar...Palermo![]()
Dat kan, maar het is bijna onmogelijk om kaartjes te krijgen voor het vak van Juve voor uitwedstrijden. Daar zitten alleen die Die Hard supporters (waar ik niet eens tussen wil zitten trouwensquote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:57 schreef DIGGER het volgende:
Je kan het je natuurlijk makkelijk maken en naar Milan - Juve en Inter - Juve gaan
quote:The president of Perugia, Luciano Gaucci, plans to take legal action to prevent the club being relegated to Serie B, Italian newspapers said on Monday. Perugia dropped out of Italy's top flight after losing a playoff against Fiorentina earlier this month.
Gaucci, however, hopes to preserve their Serie A status by appealing against a Federal Court ruling made in April that any club in administration would not automatically lose its place in the championship.
If he succeeds, Perugia could take the place of Parma in Serie A. Parma went into administration following the collapse of parent company Parmalat last year.
"We are not against Parma -- only opposed to the opinion expressed by the Federal Court," Perugia's lawyer, Ruggero Stincardini, was quoted as saying in La Gazzetta dello Sport on Monday.
"The bankruptcy laws are very clear and equate the declaration of insolvency with the procedure for bankruptcy.
"In this case the president (of the Italian Football Federation) must revoke the club's affiliation (to the championship)."
Gaucci won a legal battle against the Italian Football Federation (Federcalcio) last year when another club he owned, Catania, successfully appealed against their relegation from Serie B.
Catania's readmission last August forced an expansion of the division from 20 to 24 teams.
The Serie A season starts on September 12.
De 1e wedstrijd van het seizoen is dus Inter - Lazioquote:Mancini saga continues
The tug of war between Lazio and Inter over the services of boss Roberto Mancini is no closer to being resolved.
Inter have said that they intend to appoint Mancio as Alberto Zaccheroni’s replacement for next season.
However, Lazio insist that they have no intention of releasing the Coach who is tied to them until 2008.
Reports had suggested that the two clubs were in talks over a compensation deal but the capital outfit have denied such claims.
"There are no negotiations taking place with Inter," stated Lazio President Ugo Longo on Monday.
"We’re in no rush to resolve this problem because as far as we are concerned we haven’t got one.
"A contract is in place which needs to be respected by both parties, by us and by Mancini. We’ll just see what happens."
Although Lazio are playing tough, Mancini is widely expected to be working at the San Siro next term.
Nothing is likely to be resolved this week but Inter are set to reach an agreement with the Biancocelsti for Mancio in the next 14 days.
quote:Viola dream of Rui Costa
After being confirmed as Fiorentina boss for next season, Emiliano Mondonico has asked the club to sign Manuel Rui Costa.
The tactician was surprisingly kept in the job and he wasted no time in requesting the services of the Milan man.
The Portuguese ace spent seven seasons with the Viola before their financial troubles led to his Rossoneri move in 2001.
Rui Costa, currently on Euro 2004 duty, would possibly accept such a switch for two reasons in particular.
The first is that he has a close relationship with the Viola fans and has often said that he could one day return to the club.
The second factor is that he would be guaranteed first team football, something he is not at Milan given the emergence of Kaka.
The attacking midfielder, who is also of interest to former club Benfica, is tied to Milan until 2006.
Dat zou fantastisch zijn, hoewel ik vrees dat Benfica meer kans heeft hem vast te krijgen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
quote:Juve close to Emerson
Juventus are ready to meet Roma’s asking price for Emerson in a bid to finally sign the player.
The Brazilian has agreed personal terms with the Turin side but the clubs couldn’t agree on a fee.
Roma had wanted Ŗ13m for the star, whose contract expires in 2005, or Ŗ10m plus the services of Manuele Blasi.
Juventus initially rejected their demands, as they wanted to keep Blasi, by offering just Ŗ8.5m.
Talks between the two clubs have continued to take place with no compromise being reached.
But reports in Italy today suggest that the Old Lady of Italian football are ready to increase their offer.
The Turin side are now prepared to table Blasi and cash to conclude one of the most complex transfer sagas of the summer.
Juventus, who want Emerson to be present at the start of their pre-season training on Saturday, and Roma are now set to meet sometime this week to finalise terms.
The Giallorossi could then use the money raised from Emerson’s sale to make a bid for Parma’s Alberto Gilardino.
However, the Under-21 international striker is also of interest to Real Madrid and, unsurprisingly, Juventus.
quote:Rosicky runs to Juve
Juventus are planning a clean sweep of Czech internationals this summer with the probable arrival of Tomas Rosicky and Marek Jankulovski.
“I have asked Borussia Dortmund to be sold,” commented midfield star Rosicky. “I will make a decision on my future very soon.”
The youngster is still only 23 years of age, but has been impressive in the Czech run of four consecutive victories in Euro 2004. He had been heavily linked with Premiership outfits Liverpool and Spurs, but reveals the pull of Serie A football.
“I would like to play in Italy,” he explained. “Rather than Milan or Inter, I would prefer Juventus. My teammate Pavel Nedved has told me a great deal about the club and it sounds wonderful.”
The Bianconeri are restructuring their squad with the arrival of new Coach Fabio Capello and a creative midfield player would be a useful addition.
There is a strong Czech contingent building up in Turin, as they are also in advanced negotiations with Udinese wide man Marek Jankulovski (pictured).
Tottenham are tracking the free kick specialist as well, so Juve must up their current bid of Ŗ3m cash plus the loan of young defender Orlando Urbano.
Meanwhile, Nedved has been told he risks missing the Euro 2004 Final after UEFA refused to review a dubious yellow card.
The Balon d’Or winner, who missed the Champions’ League Final after being booked in the semi’s, was penalised for a challenge on Jesper Gronkjaer even though replays suggest he made no contact with the Chelsea man.
“I will not change my style of play,” assured the defiant Nedved, “nor will I back out of the fight.”
quote:Messina net Yanagisawa
Newly promoted Messina have made Sampdoria’s Atsushi Yanagisawa their first summer signing.
The move has been on the cards for some time and the Sicilian outfit confirmed the transfer today.
The Japanese international has arrived on a one-year loan deal after having a difficult first season in Italy.
The striker was signed by Samp last year but he failed to score in any of his 15 League appearances.
"He wants to make up for last term," said Messina President Pietro Franza. "His arrival opens new frontiers for our city."
quote:Colomba: Protti for Italy
New Livorno Coach Franco Colomba claims Italy would have done better at Euro 2004 with Igor Protti and Cristiano Lucarelli upfront.
t’s very rare you find a partnership of players who are so in tune with each other,” noted the tactician.
“They’ll do well in Serie A and I think they would have helped Italy to progress further in the European Championships.”
The statistics certainly support his claims, as during their promotion campaign from Serie B the two strikers scored a combined 53 goals.
Topscorer geweest in Serie A, B en C!quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:20 schreef placebeau het volgende:
Protti, de naam alleen al
Zeer goede zaak, altijd al voorstander van geweest. Vond het vooral prachtig toen nog 3 buitenlanders mochten spelen. Die waren ook meteen de attractie van een ploeg. Natuurlijk ook goed voor jeugd.quote:Italië stelt grens aan buitenlanders in 2006
ROME, 1 juli 2004 12:08 - Het Italiaanse Olympische Comite, de sportkoepel die onder een ministeriele verantwoordelijkheid valt, zal vandaag met een decreet eisen dat bij teamsporten de helft van de spelers per ploeg n de nationale competities uit Italianen moet bestaan om de 'eigen' identiteit van de competitie te waarborgen. De CONI beroept zich een wetsartikel in de Europese grondwet, waarbij voor sport een uitzondering wordt gemaakt in het vrije verkeer van werknemers binnen de Europese gemeenschap. Een voetbalclub mag ongelimiteerd spelers aantrekken binnen de EG, maar ze mag er maximaal maar vijf opstellen per wedstrijd.
Hoewel de maatregel geldt voor alle sporten en met name de situatie in het Italiaanse basketbal uit de hand is gelopen (80 procent) is buitenlander geldt de maatregel vooral het Italiaanse voetbal. Met name bij Inter, Milan en Udinese bestaat het basiselftal voor de meerderheid uit buitenlanders.
en een beetje Romaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Inter![]()
Inter zal dit pas kut vindenquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:11 schreef ZIOPPA het volgende:
[..]
Zeer goede zaak, altijd al voorstander van geweest. Vond het vooral prachtig toen nog 3 buitenlanders mochten spelen. Die waren ook meteen de attractie van een ploeg. Natuurlijk ook goed voor jeugd.
Vrees dat de Commissie hier overigens wel een stokje voor zal steken, is natuurlijk pure discriminatie, je mag wel spelers aantrekken, maar ze niet laten spelen..
Inderdaad, daar gaat de helft van de selectie naar de tribune..quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:27 schreef Smeich het volgende:
Protti![]()
[..]
Inter zal dit pas kut vinden![]()
![]()
Mooi tegen mekaar uitspelen die hap en een flinke prijs voor Emerson vangenquote:Inter still want Emo
The Emerson transfer saga has taken another twist as Inter are making a late bid to pip Juventus for his signature.
The Brazilian has agreed personal terms with the Bianconeri for some time but the Turin side haven’t yet settled a fee with Roma.
Now reports claim that Nerazzurri owner Massimo Moratti will meet with Roma’s sporting director Franco Baldini today.
The San Siro outfit will offer Ŗ13m, the same amount that Roma accepted from Real Madrid last month.
The Nerazzurri will then try to tempt the player to join them even if that may prove to be problematic.
The midfielder has already rejected a move to Real after he stated that he intends to keep the promise he made to Juventus.
The Giallorossi are hoping that Inter’s renewed interest in the player will force Juventus to increase their offer.
Whispers suggests that their highest bid to date is Ŗ8.5m plus the services of youngster Manuele Blasi.
Juventus had hoped to wrap up the transfer this week as the club officially starts pre-season training under new boss Fabio Capello on Saturday.
Wat ik van volgend seizoen verwacht is nu nog wat vroeg te zeggen, zo midden tussen alle transfers en geruchten in, maar ik denk wel dat er maximaal 3 ploegen zijn die voor de scudetto gaan: Milan, Juve en Roma.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:16 schreef ZIOPPA het volgende:
Wat verwachten de kenners hier van het volgend seizoen/transfermarkt??
De Biasi en Spalletti zijn ook genoemd bij Fiorentina, had graag een van deze twee gewild. Verder denk ik niet dat Zamparini Guidolin laat gaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:24 schreef Smeich het volgende:
Ik ga me niet zo druk maken om al die transfers. Ik heb geleerd dat het beter is gewoonweg alles te negeren en het maar op me af te laten komen. Namen die de ronde gaan/gingen als nieuwe coach waren Scolari, Zoff en Gianni De Biasi (van Brescia). Namen die gister opkwamen zijn Francisco Guidolin, Luciano Spalletti en als voornaamste Venezia coach en oud Lazio speler Gregucci.
Hier ben ik het mee eens. Even de selecties afwachten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat ik van volgend seizoen verwacht is nu nog wat vroeg te zeggen, zo midden tussen alle transfers en geruchten in, maar ik denk wel dat er maximaal 3 ploegen zijn die voor de scudetto gaan: Milan, Juve en Roma.
Tegen de tijd dat de competitie start en de teams rond zijn, kom ik wel met een seizoensvoorspelling
quote:Lazio set Mancini free for Inter
Roberto Mancini is officially free from his contract and Paolo Di Canio could return to the club, confirmed the Lazio President.
“We have ended our relationship with Mancini,” announced director general Giuseppe De Mita after this evening’s meeting. “Over the next ten days we hope to find his replacement.”
President Ugo Longo had already said as much in a radio interview, but the latest statements make it a matter of hours before Inter put pen to paper.
“The Mancini situation will be resolved once a new majority shareholder is brought in,” explained Ugo Longo on a local radio station, “but it could happen long before that stage considering the fact the two clubs already have a very positive rapport.”
The Nerazzurri ran into trouble after announcing Mancini was their new Coach last month, forgetting that he was still tied to a contract with Lazio until 2006.
Last week negotiations between the two sides began in earnest and it’s believed he will be released in exchange for four players on loan, including Mohamed Kallon, Potenza and Rebecchi.
“I think that the Mancini problem will be resolved to the advantage of Lazio both in terms of quality and finances,” continued President Longo. “Our primary objective is to safeguard the financial security of this club and that means drastically cutting costs.”
Mancini’s wages had already posed an issue for the Biancocelesti, suggesting he would move on this summer, but Inter’s decision to jump the gun effectively put the power back into Lazio’s hands.
They were able to request several players – and it’s believed Kallon’s clearance proved pivotal – as remuneration for releasing their Coach.
Inter also suggest that the official confirmation of Mancini’s arrival is imminent, even though the pre-season training camp is already in full swing.
“There is no news on Mancini,” assured patron Massimo Moratti. “It is an internal affair between himself and Lazio. We’ll know more over the next few days.”
Meanwhile, the rumours linking Paolo Di Canio with a return to his old club are gaining credence.
“This is a possibility that we are investigating,” revealed chief Longo. “I think that he has Lazio in his heart and that is what we need at the moment, in a club so confused and torn apart by financial problems.”
Niet lachen Smeichquote:Roma male in borsa: azioni in calo del 7%
Tra aumento capitale di Coppola e veti UE sullo spalmadebiti
MILANO - Peggiora l'andamento di A.S. Roma a Piazza Affari, contestualmente alla notizia che
l'immobiliarista Danilo Coppola ha esercitato i propri diritti relativi all'aumento di capitale della societā. Le azioni segnano un calo del 7,04% a 0,921 euro, mentre girano in negativo
anche i pių volatili diritti, trattati in calo del 16,29% a 0,056. I titoli dell'A.S. Roma vanno cosė sotto i valori segnati all'ingresso alle contrattazioni sulle incertezze per le difficoltā Ue verso il decreto spalma-debiti che, secondo le sale operative, sono il reale motivo degli attuali cali in Borsa.
Zal erom spannen.. hoe staan jullie ervoor, Smeich?quote:Lazio e Napoli rischiano seriamente l'esclusione
07/11/2004
Entro domani tutte le societā che vorranno partecipare ai prossimi campionati di Serie A e B dovranno presentare le domande d'iscrizione. Per ora sia Lazio che Napoli risultano non iscritte e se la situazione dove rimanere la stessa anche nella giornata di lunedė i due club verranno bocciati. Comunqua ci sarā a loro disposzione un'ultima possibilitā: avranno altri sette gioni, fino al 19 luglio, per rispettare i nuovi parametri della Federcalcio. In questa settimana la Lazio potrā tentare di ricapitalizzare con l'aiuto della cordata d'imprenditori guidati da Gianmarco Calleri, mentre il Napoli aspetterā l'esito dei ricorsi presentati da Luciano Gaucci dopo il no della scorsa settimana.
quote:Op zondag 11 juli 2004 13:35 schreef Smeich het volgende:. Morgen zal er voor het hoofdkantoor van Capitalia protesten worden gevoerd door de Laziali.
Protti heb ik in mijn Soccer Manager. Scoort lekkerquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:09 schreef DIGGER het volgende:
En deze is ook wel leuk:
[..]
quote:Viola fans ‘welcome’ Maresca
Enzo Maresca’s Fiorentina career hasn’t got off to a good start due to his past as a Juventus player.
Maresca left Juve for the Viola on Saturday and he’s not been welcomed by some sections of the support.
"We don’t want Maresca," read one banner on show at the club’s Vigo training base after his arrival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |