Het vorige deel:
[Centraal] Serie A topic deel 2
Overigens iets waar ik erg blij mee ben:
Het Italiaanse competitieschema is in nauw overleg met SKY opgesteld, hierdoor zal er nooit meer dan 1 topper per weekend op het programma staan (Vorige seizoen wou dat nog wel eens voorkomen).
De 1e Milanese en Romeinse derby staan overigens ook al vroeg in het seizoen op het programma, zeker die laatste zal boeiend zijn gezien het hoge 'vlam in de pan' karakter van de ontmoetingen van vorig jaar.
Aangezien Roma en Napoli problemen hebben hun hebben en houwen op orde te krijgen en ze daarom vooralsnog geen licentiue hebben, heeft Atalanta Bergamo officieel gevraagd direct te worden opgenomen in de Serie A...
quote:The saga continues...
Op donderdag 7 augustus 2003 16:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Het begint weer:Aangezien Roma en Napoli problemen hebben hun hebben en houwen op orde te krijgen en ze daarom vooralsnog geen licentiue hebben, heeft Atalanta Bergamo officieel gevraagd direct te worden opgenomen in de Serie A...
Zal me zwager eens contacten, die reist komend weekend door naar Napoli.
quote:bron: www.vi.nl
AS Roma verdacht van valsheid in geschrifte7/8/2003 15:21
AS Roma staat opnieuw onder vuur. Er zou gesjoemeld zijn met de noodzakelijke bankgaranties waarmee de Romeinen de licentie voor komend seizoen zeker stelden. De handtekening op de borgstelling zou niet van degene zijn wiens naam onder het document staat.
Cynthia Ruia, degene die namens de bank Sbc de borgstelling zou hebben getekend, ontkent namelijk dat te hebben gedaan. Er zou in dat geval sprake zijn van valsheid in geschrifte. Een justitiële inval volgde, zowel bij Roma als bij andere betrokken instanties.Ook Napoli, Cosenza en Spal worden verdacht van vergelijkbare praktijken. Het is nog niet bekend hoe lang het onderzoek naar de mogelijke malversaties gaat duren en wat de consequenties zijn voor de verdachte clubs.
quote:Mooie deal. Kan ie Nygaard in stelling brengen.
Op donderdag 7 augustus 2003 17:21 schreef DIGGER het volgende:
Brescia heeft overigens di Biagio weten te strikken van Inter.
quote:*proest*
Op donderdag 7 augustus 2003 19:23 schreef methodmich het volgende:[..]
Mooie deal. Kan ie Nygaard in stelling brengen.
quote:Nygaard & de Goddelijke paardenstaart = een dodelijk duo! Ik voorspel minstens 1 goal van Nygaard...
Op donderdag 7 augustus 2003 19:23 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
*proest*
quote:Jij zet hoog in zeg
Op donderdag 7 augustus 2003 19:33 schreef methodmich het volgende:[..]
Nygaard & de Goddelijke paardenstaart = een dodelijk duo! Ik voorspel minstens 1 goal van Nygaard...
quote:Maniero, ook nieuwe aankoop, kan zeker niet tippen aan Nygaard.
Op donderdag 7 augustus 2003 19:33 schreef methodmich het volgende:[..]
Nygaard & de Goddelijke paardenstaart = een dodelijk duo! Ik voorspel minstens 1 goal van Nygaard...
quote:Zijn ze er nu al achter dat ze een kat in de zak gekocht hebben
Op donderdag 7 augustus 2003 21:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Laatste nieuws Nygaard wordt waarschijnlijk uitgeleend aan Derby County!
quote:En ja, Tare is er nog wel, Toni is naar Sampdoria vertrokken (samen met Marazzina van Chievo).
Op donderdag 7 augustus 2003 19:47 schreef methodmich het volgende:
Oei, Filippo Maniero... Zitten Luca Toni en Igle Tare er ook nog? Want dan wordt Nygaard denk ik 5e keus... Als ie dan 2 x moet scoren... Tellen goals op de training ook?
quote:nou er zijn er zeker nog 3-4 hier op Fok!
Op donderdag 7 augustus 2003 21:42 schreef placebeau het volgende:
(terugvindpost)Ik ben een (van de laatste) fiorentinafan
nog twee jaar en we staan er weer!
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:42 schreef placebeau het volgende:
(terugvindpost)Ik ben een (van de laatste) fiorentinafan
nog twee jaar en we staan er weer!
Ga maar eens goed zoeken!
quote:ow da's leuk
Op donderdag 7 augustus 2003 22:07 schreef DutchGooner het volgende:[..]
nou er zijn er zeker nog 3-4 hier op Fok!
edit: ik had jullie natuurlijk over het hoofd gezien
[Dit bericht is gewijzigd door placebeau op 07-08-2003 23:37]
quote:jij bedoeld "zoveel trouwe fans" neem ik aan?
Op donderdag 7 augustus 2003 23:32 schreef placebeau het volgende:[..]
dergelijke trouwe fans vind je hier niet. Italiaans.
quote:Ik was erbij
Op donderdag 7 augustus 2003 23:32 schreef placebeau het volgende:[..]
ow da's leuk
in Italië zijn er trouwens nog veel
heb gelezen dat Fiorentina kampioen is gespeeld in vierde klasse voor een 50.000 man, zulke trouwheid bij zoveel fans vind je hier niet. Da's typisch Italiaans.edit: ik had jullie natuurlijk over het hoofd gezien
Trouwens, Fiorentina begint een aardig team te krijgen. Wordt een spannend duel voor het kampioenschap tussen Genoa en Fiorentina!
quote:Nygaard heeft in een oefenwedstrijd tegen Vipiteno de afgelopen week ergens, 6x gescoord in één helft(de wedstrijd eindigde weliswaar in 23-0, maargoed).
Op donderdag 7 augustus 2003 19:43 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Maniero, ook nieuwe aankoop, kan zeker niet tippen aan Nygaard.
Als Nygaard meer dan een keer scoort, krijgt methodmich een biertje van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |