quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:43 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Oh en jij vindt Keane en Gerrard niet gespleten?
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:43 schreef zjroentje het volgende:[..]
Gaan we weer.
En DD, vind je ze nou even erg of is eentje nou erger dan de ander?
Maar ik zou als Inter zijnde wel geinteresseerd zijn om zo veel pieken te vangen voor een toch 30 jarige speler die de laatste tijd steeds meer last van blessures heeft, over pak hem beet 2 jaar (of zelfs evt einde contract) van je vele malen minder.
quote:Kan wel zijn D, maar scoren doet hij als geen ander in Italië: afgelopen seizoen 24x in evenzoveel wedstrijden, uniek in Italië. Verder is Inter met Vieri veel gevaarlijker dan zonder, ik ken weinig spitsen die zo sterk en dreigend zijn als hij: kopsterk en zowel goed met links als rechts.
Op donderdag 7 augustus 2003 13:07 schreef DIGGER het volgende:
Inter heeft ontkend dat er een akkoord zou zijn over de overname van Vieri door Chelsea voor 22 miljoen pondjes.Maar ik zou als Inter zijnde wel geinteresseerd zijn om zo veel pieken te vangen voor een toch 30 jarige speler die de laatste tijd steeds meer last van blessures heeft, over pak hem beet 2 jaar (of zelfs evt einde contract) van je vele malen minder.
Recoba is toch een heel ander type: Crespo-Recoba is een ander verhaal dan Crespo-Vieri.
quote:Ik kan moeilijk kiezen. Voetballend vind ik Gerrard beter, als leider/animator (en qua ervaring) is Keane beter. Gerrard heeft meer toekomst, mede gezien de blessuregevoeligheid en de leeftijd van Keane (en zijn gebrek aan pure snelheid). Verder zijn ze allebei gemeen, maar zie ik bij Keane iets meer 'slimme' gemeenheid: Gerrard flikt vaak te opzichtig.
Op woensdag 6 augustus 2003 18:47 schreef Doc het volgende:
En DD, vind je ze nou even erg of is eentje nou erger dan de ander?
Allebei uitstekende spelers om erbij te hebben, maar als we terugkomen op de vergelijking Van Bommel: die laatste is ook irritant, maar duidelijk minder gemeen en het is bij hem een stuk minder opvallend (omdat ie ook minder kan incasseren). de aanvallende dreiging en doeltreffendheid van mark is ook hoger, verdedigend/controlerend zijn Keane en Gerrard beter.
quote:Mocht Inter een redelijke opvolger vinden voor Vieri dan zullen ze hem wel laten gaan, maar ik denk niet dat Inter op korte termijn een opvolger kunnen vinden voor deze doelpuntenmachine.
Op donderdag 7 augustus 2003 13:07 schreef DIGGER het volgende:
Inter heeft ontkend dat er een akkoord zou zijn over de overname van Vieri door Chelsea voor 22 miljoen pondjes.Maar ik zou als Inter zijnde wel geinteresseerd zijn om zo veel pieken te vangen voor een toch 30 jarige speler die de laatste tijd steeds meer last van blessures heeft, over pak hem beet 2 jaar (of zelfs evt einde contract) van je vele malen minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |