quote:Op woensdag 28 april 2004 17:50 schreef LekkerRelaxt het volgende:
Check dit
http://www.komura.com/ura(...)v
kloptquote:Op zondag 21 maart 2004 16:56 schreef hellmondunited het volgende:
sfeer op klein niveau bestaat ook:
omdat die klojo's bij ons er fanatieker achterheen zitten?quote:Op zondag 2 mei 2004 20:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oke, en na het zien van deze foto vraag ik me voor de zoveelste keer af: "Waarom krijg ik bij FC Den Bosch meteen een stadionverbod voor een jaar, voor maar 1 lullig fakkeltje.....?"
Bij ons is dat ook zo hoor. alleen heeft de OSD een ruimte in het stadion waar ze spullen (vlaggen e.d.) neer kunnen leggen. waarschijnlijk hebben ze dat een paar uur voor de webstrijd al mee genomen naar het stadion. één fakkeltje mee naar binnen smokkelen lukt makkelijk, maar geen 7...dan had er iemand gepakt moeten zijn en ik heb niet gehoord dat dat zo was. ik zal eens vragen hoe ze dat voor elkaar hebben gekregenquote:Op zondag 2 mei 2004 20:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oke, en na het zien van deze foto vraag ik me voor de zoveelste keer af: "Waarom krijg ik bij FC Den Bosch meteen een stadionverbod voor een jaar, voor maar 1 lullig fakkeltje.....?"
Belachelijk....quote:Op maandag 3 mei 2004 12:15 schreef Cruoninga het volgende:
foto..
ja ga daar maar lopen jankenquote:Op maandag 3 mei 2004 14:19 schreef DIGGER het volgende:
Die discussies svp niet hier, er is een tifo topic om daarover te lullen.
Wat staat er op die vellen?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:50 schreef nexhil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vitesse-nec 2 weken geleden
Zie de bovenste foto: Gouden Gids.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat staat er op die vellen?
Ons fotoverslag staat op: http://www.rodajcfans.nl/site.php?PID=20&pageID=224quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:05 schreef Yeahinho het volgende:
Bekerfinale tussen Werder Bremen en Alemannia Aachen (waar DarkShine wellicht meer foto's van heeft?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |