Nee, ik vrees dat dit de echte luuucida is.quote:Op zondag 16 mei 2004 15:36 schreef iteejer het volgende:
[..]
Flames waar derden bij getrokken worden kan ik iig niet waarderen.
En ik beschouw de post van Lucida echt niet als een in de houding springen hoor. Ik acht hem slim zat om jou daarmee juist uit te dagen. Hetgeen hem dan ook wederom gelukt is. Dat jij daar zo op hapt man..
De wens is de vader van de gedachte is de volkswijsheid, en dat betekent wie niets wenst ook niets denkt - en waar geen verstand is, is ook geen domheid.quote:Op zondag 16 mei 2004 15:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
psychologie is ook een wetenschap
Maar wie zo met spreekwoorden husselt is wel dom???quote:Op zondag 16 mei 2004 15:43 schreef lucida het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte is de volkswijsheid, en dat betekent wie niets wenst ook niets denkt - en waar geen verstand is, is ook geen domheid.![]()
gelukkig, dan is er op deze pagina nog geen domheidquote:Op zondag 16 mei 2004 15:43 schreef lucida het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte is de volkswijsheid, en dat betekent wie niets wenst ook niets denkt - en waar geen verstand is, is ook geen domheid.![]()
Je veroordeelt alleen iemand als je niet in staat bent je in zijn plaats te verplaatsen. Als je niet begrijpt, hoe iemand gekwetst en verkreukeld in zijn jeugd, opgezadeld met het loodzware (christelijke) verleden van zijn opvoeders, belast met hun vooroordelen, doet wat hij doet... Rereformed leek me in elk geval iemand die meende als hij zei, dat met de maat waarmee hij iemand oordeelde hij zichzelf oordeelde; m.a.w. heeft hij wellicht eerder en helder ingezien dat alles projectie is...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:47 schreef Euridice het volgende:
[..]
wat hij zelf dacht, heeft ie bij mijn weten WEL gezegd, zijn worsteling met een stervende vader en een geloof, kortom identiteitscrisis, mijnheer voelde zich allochtoon in zijn eigen directe omgeving, was fin, blijft fin, maar blijft ook die hollander..
WTF??!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:37 schreef lucida het volgende:
[..]
Een soortgelijke strategie zie je tevens bij thumb-bolt-on; die op haar beurt ook weinig twijfel laat bestaan Lucida als opstapje naar Ryan3 te willen gebruiken. Maar ach, zoals je terecht veronderstelt, heeft Lucida niet de minste behoefte zich voor het karretje van "ontmand feminisme" te laten spannen.![]()
Wat geweldig dat mijn posts in ONZ topics hier in WFL besproken worden zeg!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:23 schreef Bela het volgende:
[..]
Je cynische grappen zijn heel aardig. Het valt mij inderdaad ook op dat T.O. Ryan3 lijkt te volgen in de GC-draadjes waarni ik meelurk. Een ander recent voorbeeld vind je vanaf hier.Gun die man gewoon wat aandacht. Hij schrijft aardige topics in een boeiende schrijfstijl. Ik kan me best voorstellen dat mensen die wachten op wat meer weerwoord en die in het alledaagse leven minder onder geletterden komen een man als Ryan3 aan hun haak proberen te slaan. Mji lijkt daar niets mis mee. Een mens mag toch streven naar hetgeen zij maximaal voor zich ziet weggelegd?
[afbeelding]
Maak nu even geen drama, je achtervolging van Ryan3 in enkele draadjes SC is slechts als voorbeeld in Jip en Janneke beeldtaal gebruikt. En nog niet eens ter navolging aanbevolen hoewel er waardering voor je vasthoudendheid doorschemerde...quote:Op zondag 16 mei 2004 17:49 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Wat geweldig dat mijn posts in ONZ topics hier in WFL besproken worden zeg!
Nu lijkt het er toch wat op dat je ook hier een gewone draad handelend over Rereformed en zijn digitale verscheiden, gaat wijden aan het verkrijgen van reactie van Ryan3? Ik gun je je ver(stand)houding overigens van harte maar wil deze draad er verder maar niet mee beposten. Open anders even een topic in R&P zodat we er daarin nader op in kunnen gaan als ertoe bij iemand behoefte bestaat. We kunnen dan hier weer gewoon verder over een andere nachtmerrie, die van de christen die al dan niet van het geloof afvalt of de bijzonder betrokkene die het idee krijgt ongevraagd een rol te hebben gespeeld in een digisoap?quote:Enneh Ryan, ik stalk je jongen....Ja dat zal het vast zijn idd.
en dagelijks onder minder geletterden die is ook wel lollig ja!![]()
:')
Foei, mag jij zo liegen? Flamen vind ik niet erg hoor, maar ik kan me niet herinneren eerder ooit een woord met jou gewisseld te hebben. Maar dan achter mijn rug toch zulke boute uitspraken aan mijn adres?? En dit alles als voorbeeld?? Of was het toch slechts om de teveel naar rechts hangende pik van Lucida te likken?quote:Op zondag 16 mei 2004 20:00 schreef Bela het volgende:
[..]
Maak nu even geen drama, je achtervolging van Ryan3 in enkele draadjes SC is slechts als voorbeeld in Jip en Janneke beeldtaal gebruikt. En nog niet eens ter navolging aanbevolen hoewel er waardering voor je vasthoudendheid doorschemerde...
[..]
Nu lijkt het er toch wat op dat je ook hier een gewone draad handelend over Rereformed en zijn digitale verscheiden, gaat wijden aan het verkrijgen van reactie van Ryan3? Ik gun je je ver(stand)houding overigens van harte maar wil deze draad er verder maar niet mee beposten. Open anders even een topic in R&P zodat we er daarin nader op in kunnen gaan als ertoe bij iemand behoefte bestaat. We kunnen dan hier weer gewoon verder over een andere nachtmerrie, die van de christen die al dan niet van het geloof afvalt of de bijzonder betrokkene die het idee krijgt ongevraagd een rol te hebben gespeeld in een digisoap?
![]()
Ik ben er ook wel schuldig aan dat jij je hierbij betrokken voelt omdat ik je verhalen met Ryan3 elders als beeld aanhaalde, mijn excuses daarvoor.
Iedereen heeft precies zoveel ijdelheid als het hem/haar aan verstand ontbreekt!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 08:51 schreef sjun het volgende:
[..]
Zelfs je toeschrijvingen worden minder... [afbeelding]
De user Rereformed heeft een tijdje terug in verhaalvorm persoonlijke filosofische overdenkingen opgeschreven waardoor hij ooit van z'n geloof is gevallen. Hij wilde hier een boek over schrijven:quote:Op zondag 16 mei 2004 20:41 schreef Nuoro het volgende:
Maar is de clou soms dat de Christen in kwestie ooit een slechte LSD trip had, of zo?
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:05 schreef speknek het volgende:
Hij is zelf weer weggegaan, maar in z'n kielzog zijn nu nog wat ex-groupies wannabe intellectueel aan het doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |