1 ¤ 98 ofwel 1, 98 ¤.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:32 schreef Biancavia het volgende:
98 euro voor een tube solutie???
Ofwel: ¤ 1,98.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 ¤ 98 ofwel 1, 98 ¤.
Ja, of 1 euro 98.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ofwel: ¤ 1,98.
Ja, kan, ik heb nog tal van andere ordinary dreams eigenlijk. Zal er straks nog paar debiteren, eerst even een cadeautje kopen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:36 schreef Luukzor het volgende:
Misschien dat je alles op een rijtje hebt.
Je droomt meestal dingen die niet sporen met de werkelijkheid
Ja, zegt het maar hoor...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:38 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Dromen als verwerking van je dagelijkse leven...... jij moet wel een heel saai .... ah nee.
Niet alledaags idd.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:50 schreef Luukzor het volgende:
Ik heb wel eens dromen die ik zelf nooit had kunnen verzinnen, en waar ik zelfs de dagen erna versteld van sta. Ik droomde een keer dat ik over straat liep en m'n vader tegenkwam. Hij herkende me niet maar keek me wel aan. Gekwetst liep ik verder. Even later kwam ik hem weer tegen maar toen sprak ik hem aan, en vroeg hem waarom hij me niet zag. Op dat moment porde hij met z'n duimen op dat gevoelige plaatsje bij je zwevende ribben. Toen switchte het beeld opeens naar een kraakhelder plaatje van een planeet tegen de achtergrond van een pikzwart heelal, zo helder als een foto van een 6 megapixel camera, zoals je de aarde vanaf een paarhonderd kilometer afstand zou zien. Ik kon alle details zien, en het was niet de aarde. Ik zag oceanen die hoogstens 1 a 2 km diep konden zijn en het land was als een woestijnlandschap met hier en daar wat begroeing. Toen werd ik wakker.
In mijn ogen is dat een absurde droom, die opeens totaal van onderwerp veranderd zonder enige aanleiding.
Ook droomde ik laatst dat ik de hele stad door rende, terwijl ik op dat moment een gipsen poot had. M'n onderbewuste spot graag met me geloof ik
Ja?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:11 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Meer, meer, meer!![]()
![]()
Nou ja, kijk, weet je wat eigenlijk mijn theorie is? Mensen dromen 75% van de tijd eigenlijk heel alledaagse dingen, alleen herinneren ze zich die niet. Alleen de gekke, absurde zaken blijven in het geheugen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:18 schreef Impry het volgende:
Ik kan m'n dromen nooit meer herinneren...maar als ik vaag iets herinner kan ik wel een verband leggen tussen m'n droom en wat er die dag daarvoor is gebeurd...heeft meestal wel wat met elkaar te maken.![]()
Hoe is het mogelijk dat jij al die alledaagse dromen dan met datum en al wel weet te herinneren?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, kijk, weet je wat eigenlijk mijn theorie is? Mensen dromen 75% van de tijd eigenlijk heel alledaagse dingen, alleen herinneren ze zich die niet. Alleen de gekke, absurde zaken blijven in het geheugen.
Leuk hoor...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:24 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Je mag me hierin begraven.....![]()
![]()
![]()
Ik kom echt niet meer bij, het is ook ten voete uit zoals ik je zie ook.
De reden dat ik die dromen herinner met datum en al is misschien ook de reden waarom ik mij überhaupt het alledaagse van die dromen herinner?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:28 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat jij al die alledaagse dromen dan met datum en al wel weet te herinneren?
Ik herinner me tegenwoordig geen dromen meer puur omdat ik door te kort aan slaap in een coma lig. Alleen heb ik de laatste tijd veel last van nachtmerries, die onthoud ik wel weer heel sterk.
En die reden is?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De reden dat ik die dromen herinner met datum en al is misschien ook de reden waarom ik mij überhaupt het alledaagse van die dromen herinner?
Een Seinfeldiaans oog voor detail???quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:50 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
En die reden is?
Dat lachen was niet lullig bedoeld. Ik lag echt dubbel en je hebt me opgevrolijkt.
Ik vind het maar bizar, jij hebt met sommige dingen echt een geheugen als een olifant.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een Seinfeldiaans oog voor detail???
O, okee, goed dan hè....
Doe ik, toedels, en voorzichtig zijn met Shin hè...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:06 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik vind het maar bizar, jij hebt met sommige dingen echt een geheugen als een olifant.
Ben er vandoor. Post nog eens wat dromen als je zin hebt.
Doeg!
Wat is dat nu weer voor opmerking??quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doe ik toedels, en voorzichtig zijn met Shin hè...
O, ik had zoiets opgevangen, dat jij met Shin uit ging...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:12 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor opmerking??![]()
Och ja natuurlijk, dat was ook een droom van jou!![]()
Dromen zijn bedrog.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |