Teveel Axe deo denk ikquote:Op donderdag 13 mei 2004 18:37 schreef Bengeltje het volgende:
Sharky wat doe je
quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Teveel Axe deo denk ik
Jij denkt dat IK Cobrasz ben?quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Cobrazs..
Ja, dat zei IR ja. Doe nou maar niet zo onschuldig yvonne.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij denkt dat IK Cobrasz ben?
Nouw ja zeg.
En jij gelooft IRquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat zei IR ja. Doe nou maar niet zo onschuldig yvonne..
En je zegt niet wie het dan is???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij gelooft IR
Ik heb geen klonen, wat ik te zeggen heb doe ik keurig met de naam Yvonne, neem toch nooit een blad voor mn mond, moest je weten.
Nee natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En je zegt niet wie het dan is???
Waarom zou ik IR niet moeten geloven dan???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Dan geloof je hem welquote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zou ik IR niet moeten geloven dan???
Nee, ik vraag waarom ik hem niet zou moeten geloven.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan geloof je hem wel
Verkeerde topic, Ollie, want ik ben Ingeborg niet, maar IR heeft dat al een hele lange tijd geleden gezegd hoor. Hoewel yvonne dit van IR nu uiteraard ontkent (100% zekerheid is er dus niet), heb ik de hypothese waar jij op doelt (waarvan ik niet begrijp dat je daar zo kwaad om bent) dus al heel lang geleden laten varen...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:33 schreef OllieA het volgende:
Ik begrijp dat je eindelijk tot de conclusie bent gekomen dat ík Cobrasz niet was, Ryan?
O, nee, goeie topic, ik keek verkeerd....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Verkeerde topic, Ollie, want ik ben Ingeborg niet, maar IR heeft dat al een hele lange tijd geleden gezegd hoor. Hoewel yvonne dit van IR nu uiteraard ontkent (100% zekerheid is er dus niet), heb ik de hypothese waar jij op doelt (waarvan ik niet begrijp dat je daar zo kwaad om bent) dus al heel lang geleden laten varen...
Oké. Ik was er wel pissig over (dat ik Cobrasz zou zijn) omdat je het nooit hebt ingetrokken.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
Hoewel yvonne dit van IR nu uiteraard ontkent (100% zekerheid is er dus niet), heb ik de hypothese waar jij op doelt (waarvan ik niet begrijp dat je daar zo kwaad om bent) dus al heel lang geleden laten varen...
Ook al was je het.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:51 schreef OllieA het volgende:
[..]
Oké. Ik was er wel pissig over (dat ik Cobrasz zou zijn) omdat je het nooit hebt ingetrokken.
Gereformeerd opgegroeid
Mwah. Wat mij betreft trad Cobrasz buiten de regels van het spel. Een verwerpelijke kloon in mijn ogen, en ik zou nog steeds wel willen weten wie Cobrazs was.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook al was je het.
Fok! is (ook) een spel en Cobrazs binnen het spelletje heel effectief. Niet leuk, maar nogmaals binnen het spelletje dus een opvallende verschijning en gewoon (nog net) binnen de regels van het spel...
Je weet niet waardoor de kloonbezitter werd gemotiveerd hè. Misschien heb ik haar/hem wel heel erg beledigd oid. (Ik denk dus een haar ogv C's post in mijn FB-topic over waarom geen p.plaatjes.)quote:Op vrijdag 14 mei 2004 02:00 schreef OllieA het volgende:
[..]
Mwah. Wat mij betreft trad Cobrasz buiten de regels van het spel. Een verwerpelijke kloon in mijn ogen, en ik zou nog steeds wel willen weten wie Cobrazs was.
Nou, Ryan denkt dat ik het ben,quote:Op vrijdag 14 mei 2004 02:00 schreef OllieA het volgende:
[..]
Mwah. Wat mij betreft trad Cobrasz buiten de regels van het spel. Een verwerpelijke kloon in mijn ogen, en ik zou nog steeds wel willen weten wie Cobrazs was.
O, jee.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 02:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, Ryan denkt dat ik het ben,
ik ben bot, lomp, heb een grote bek, maar me verlagen tot posten onder een kloon heb ik nooit gedaan, en verder mag Ryan het uitzoeken met zn hang up over een kloon die al manden niet gepost heeft.
Tja, dat dacht ik dus ook, toen Ryan tot de conclusie was gekomen dat ik Cobrasz was.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 02:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, Ryan denkt dat ik het ben,
ik ben bot, lomp, heb een grote bek, maar me verlagen tot posten onder een kloon heb ik nooit gedaan, en verder mag Ryan het uitzoeken met zn hang up over een kloon die al manden niet gepost heeft.
O, jij vind van jezelf ook dat je bot, lomp bent en een grote bek hebt?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 02:16 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, dat dacht ik dus ook, toen Ryan tot de conclusie was gekomen dat ik Cobrasz was.
Nah, ik denk dat dat wel mee valt...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 02:41 schreef OllieA het volgende:
ja, helaas
Ik vind Shark leukerquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:28 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Het wordt een Ryan-topic
Die is lekker makkelijk hè.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind Shark leuker
Shark IS ook leukerquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind Shark leuker
Hij is vooral lief.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die is lekker makkelijk hè..
Zeg lief duimpje ik wil niet onbedoeld in een race verzeild raken tussen mij en Sharkie hoor. Ik vind overigens dat Sharkie idd ook mr. Perfecto is, dat weet je, en ook heel goed bij jou zou passen...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:40 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Shark IS ook leuker
Ik vind alleen Ryan nog steeds leuker.
En past dat dan goed bij yvonne???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij is vooral lief.
grote bek op forum, lief in het echtquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En past dat dan goed bij yvonne???
Kutwijf!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg lief duimpje ik wil niet onbedoeld in een race verzeild raken tussen mij en Sharkie hoor. Ik vind overigens dat Sharkie idd ook mr. Perfecto is, dat weet je, en ook heel goed bij jou zou passen....
Je nick is duimpje, maar we moeten je S T A L I !! noemen???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:54 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Kutwijf!
en het is S T A L I !!![]()
... en dan valt ze dus voor een lobbes???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
grote bek op forum, lief in het echt
Mijn nick is niet duimpje. Thumb-bolt-on is een basgitaar en verder ben ik gewoon Stali ja?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je nick is duimpje, maar we moeten je S T A L I !! noemen???
Zonder dollen, het moet voor jou toch een beetje zijn alsof je in een snoepwinkel zit hè in die 30s/40s.
Zeg nu maar gewoon dat jij stikjaloers bent.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
... en dan valt ze dus voor een lobbes???
Op wie? Op yvonne of Sharkie???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:00 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon dat jij stikjaloers bent.
Pas veertig keer gezegd liefje....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, is thumb-bolt-on een basgitaar...
Ik zou er helemaal gek van worden, liefje...
Dat Yvonne Sharkie liever vindt dan jou.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op wie? Op yvonne of Sharkie???
Niet tegen mij hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:03 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Pas veertig keer gezegd liefje....
Gek als in wat?![]()
Nu nee zeggen, komt natuurlijk niet geloofwaardig over. Nu ja zeggen, betekent dat ik een onwaarheid debiteer. Wat moet ik nu?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:03 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dat Yvonne Sharkie liever vindt dan jou.
Jawel en je leest in 30rs/40rs meequote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet tegen mij hoor.
Als ik de constante aandacht zou krijgen van een horde charmante dames, zou ik ook helemaal gek worden, dat bedoel ik...
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nu nee zeggen, komt natuurlijk niet geloofwaardig over. Nu ja zeggen, betekent dat ik een onwaarheid debiteer. Wat moet ik nu?
Meelezen of meekijken, wat bedoel je?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:08 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Jawel en je leest in 30rs/40rs mee![]()
![]()
Nee, dan zou je mij doodleuk gaan vertellen dat die eigenlijk allemaal een hekel aan je hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |