En de rest van zijn partij ook.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:39 schreef pberends het volgende:
7. Ali Lazrak (Groep Lazrak)
Hmmm, als er nu verkiezingen waren kreeg je gelijk je zin. De rest van nederland denkt er dus blijkbaar precies zo over.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:40 schreef Adelante het volgende:
voltallige LPF fractie
Das niet waar:quote:Op donderdag 15 april 2004 20:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Beetje eenzijdig lijstje, he?
quote:1. Klaas de Vries (PvdA)
2. Jan Peter Balkenende (CDA)
3. Job Cohen (PvdA)
4. Thom de Graaf (D66)
5. Jeltje van Nieuwehoven (PvdA)
6. Femke Halsema (GroenLinks)
8. Boris van der Ham (D66)
9. Wijnand Duyvendak (GroenLinks)
10-250. Sharon Dijksma (PvdA)
Mooi gezegd, volledig mee eensquote:Op donderdag 15 april 2004 20:43 schreef beerten het volgende:
[..]
Hmmm, als er nu verkiezingen waren kreeg je gelijk je zin. De rest van nederland denkt er dus blijkbaar precies zo over.
Boris Dittrich. Mensen die zich bezigen met aura's lezen hebben een lekkend verstand. Geen lekkende aura. Dat bestuurd ons land.
Kut nu maak ik zelf de fout met Job Cohen en landelijke poltiekquote:Op donderdag 15 april 2004 20:39 schreef pberends het volgende:
Van de mensen die nu actief zijn op landelijk gebied in de politiek:
1. Klaas de Vries (PvdA)
2. Jan Peter Balkenende (CDA)
3. Job Cohen (PvdA)
4. Thom de Graaf (D66)
5. Jeltje van Nieuwehoven (PvdA)
6. Femke Halsema (GroenLinks)
8. Boris van der Ham (D66)
9. Wijnand Duyvendak (GroenLinks)
10-250. Sharon Dijksma (PvdA)
die is er volgens mij nietquote:Op donderdag 15 april 2004 20:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
En de rest van zijn partij ook.
Maximepje is erbij gekomen.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Beetje eenzijdig lijstje, he?
... je meent hetquote:Op donderdag 15 april 2004 20:47 schreef marruuuk het volgende:
[..]
die is er volgens mij niet
Daarom moet je ook posticons leren lezen. Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:47 schreef marruuuk het volgende:
[..]
die is er volgens mij niet
Ja, en nu is het meteen een evenwichtig en serieus lijstje natuurlijk..quote:Op donderdag 15 april 2004 20:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Maximepje is erbij gekomen.
dat moet dan dus ook weer een cda'er zijn en de meeste belangrijke cda'ers zien er vaag uitquote:Op donderdag 15 april 2004 20:43 schreef CEx het volgende:
Martijnissen, lang genoeg gezeten.
En half of meer LPF.
En JPB als er een waardig opvolger (als premier niet als opvolger van JP) is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |