Butters wordt weer ongelooflijk de lul denk ik, net als in Good Times With Weaponsquote:Op woensdag 14 april 2004 23:13 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Deze aflevering wordt meesterlijk denk ik
Ja dat is echt de winning formulaquote:Op woensdag 14 april 2004 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Butters wordt weer ongelooflijk de lul denk ik, net als in Good Times With Weapons![]()
Ja ze kunnen niet tellen geloof ik, ze pakken gewoon een willekeurige aflevering van de stapel, zo ging het bij de vorige seizoenen ook al. Erg irritant want als je ff niet oplet denk je weer een gemist te hebben (die je ook nergens kunt vinden vervolgens).quote:Op woensdag 14 april 2004 23:19 schreef HeROiC het volgende:
Weird.. 802. Ondertussen toch al de 5e episode dacht ik![]()
ep 802 was nog niet af aldus Comedy Central. dus passen ze de uitzendvolgorde gewoon wat aan. Echt veel maakt het niet uit.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:19 schreef HeROiC het volgende:
Weird.. 802. Ondertussen toch al de 5e episode dacht ik![]()
Idd south park, is south park, kan niet wachten tot morgen...quote:Op woensdag 14 april 2004 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ep 802 was nog niet af aldus Comedy Central. dus passen ze de uitzendvolgorde gewoon wat aan. Echt veel maakt het niet uit.
Volgens mij wel... na nummer 8 dacht ik en dan komt de nieuwe weer uit op Halloween, tenminste dit heb ik ergens gelezen..quote:Op woensdag 14 april 2004 23:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Komt er eigenlijk weer een seizoenstop tijdens dit seizoen?
bijna altijd, maar dat maakt niks uitquote:Op woensdag 14 april 2004 23:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij wel... na nummer 8 dacht ik en dan komt de nieuwe weer uit op Halloween, tenminste dit heb ik ergens gelezen..
*bron zoekt*
quote:Op donderdag 15 april 2004 14:17 schreef Aurelium het volgende:
"owh... he is still grounded for trying to kill all jews 2 weeks ago"
Jaquote:Op donderdag 15 april 2004 16:11 schreef hoM3r het volgende:
Sorry dat ik vervelend ben, maar waar kan ik Southpark kijken? Het komt niet op TV, downloaden jullie het ergens of zo?
Ja, ik snap dat het moelijk is om alle vijfhonderd pagina's van dit ooooooooooh zo lange topic dat al jaaaaaaaaaren loopt door te lezen. Goed zo jongen.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:39 schreef Roi het volgende:
Aflevering 802 is toch allang geweest??
Ahhhh dat was zooo vet dat ze hem als hond gingen verkleden....quote:Op woensdag 14 april 2004 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Butters wordt weer ongelooflijk de lul denk ik, net als in Good Times With Weapons![]()
Meesterlijke aflevering idd. Tot nu toe de beste van het seizoen vind ikquote:die aflevering was cool![]()
![]()
wahaha iddquote:Op donderdag 15 april 2004 22:01 schreef HomerJ het volgende:
LOL!
Butters:" My birthday is not until september, 11th "
prachtig ja - Past echt perfect bij Buttersquote:Op donderdag 15 april 2004 22:01 schreef HomerJ het volgende:
LOL!
Butters:" My birthday is not until september, 11th "
Agree...quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:14 schreef Clyde_Frog het volgende:
Mijn top 5 tot nu toe: (lol)
1. Good Times With Weapons
2/3. The Passion of the Jew
2/3. You Got F'd in the A
4. AWESOM-O
5. Up the Down Steroid
Kewl, wist ik niet. Ik ga gauw ff die trailer bekijken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat er echt een film in America uit is die heet 'You got served' ?
met een dance-crew uit orange county... lekker drama film over dansen![]()
check de trailer maar eens op apple.com
Matt en Trey hebben hier prachtig op ingespeeld...![]()
Dit film staat nu heel toevallig op nummer 1 in de IMDB bottom 100quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat er echt een film in America uit is die heet 'You got served' ?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:35 schreef paultjuhhh het volgende:
zou iemand mij kunnen mailen waar je zo snel die afleveringen kan vinden : greatski19@hotmail.com, zo mag ik het toch vragen
Dat ene plaatje in de start post *kuch* adres *kuch*quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:35 schreef paultjuhhh het volgende:
zou iemand mij kunnen mailen waar je zo snel die afleveringen kan vinden : greatski19@hotmail.com, zo mag ik het toch vragen
ah, meneer twijgjequote:Op vrijdag 16 april 2004 21:49 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Dat ene plaatje in de start post *kuch* adres *kuch*
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ah, meneer twijgje
Klinkt beterquote:
episode 807:The Jeffersons
All the children of South Park are attracted to “Mr. Jefferson”, his son and their home filled with games, toys and animals. Cartman goes out of his way to get “Mr. Jefferson” to love him while the local police force resent him for being black and wealthy and decide bring him down.
Zou best kunnen. Die Nederlandse ondertitelingen zijn echt vaak zo vreselijk slecht.quote:Op maandag 19 april 2004 22:07 schreef Clyde_Frog het volgende:
Werd dat door NET5/V8 niet verschrikkelijk vertaald als: meneer takje?![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 22:10 schreef Clyde_Frog het volgende:
Waah, craig...eng...zelfde tijdstip ook nog...zeer eng![]()
Ik ken die film niet, maar ik kan me er wat bij voorstellen, "Honey" is ook zo'n volstrekt belachelijke dansfilm, en er werd dacht ik ook gerefereerd naar "8 Mile". Is inderdaad goed op ingespeelt "You got served and you didn't dance back!?" "Now it's on!"quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
Matt en Trey hebben hier prachtig op ingespeeld...![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:27 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
paranormaal begaafd?
Bron: SPStudiosquote:No great adventure for Lemmiwinks...for now.
As you all know, we were supposed to be having Lemmiwinks return this season, unfortunately I am the bringer of bad news to you all. Lemmiwinks will not be airing the first half of the eighth season, or the second half. I can't really tell you why because, well, I'm really not sure, hell, I'm not even sure if this news I'm giving you will stay the same! Just know that Lemmiwinks will return... eventually. Please remember, that the "Tragedy in Hawaii" disclaimer at the beginning of the A.W.E.S.O.M - O was just a joke, and had nothing to do with the release of Lemmiwinks!
Alright, maar die is niet zoals het hoorde uitgezonden na 801 toch?quote:Op maandag 26 april 2004 17:25 schreef __Saviour__ het volgende:
802 is al uitgezonden. Dat is namelijk AWESOM-O
Oke mooizo, zit ik wat dat betreft dus goed. Maar nu zul je zien dat veel van mn download sources het verkeerd hebben en ik dus 1341234 afleverigen moet downen om de goeie te vinden.quote:Op maandag 26 april 2004 17:34 schreef __Saviour__ het volgende:
klopt. 802 was nog niet klaar en werd enkele weken uitgesteld. net zoals 806, die is ook nog niet uitgezonden terwijl 807 dat wel is.
quote:
806: Wetbacks from the Future
Humans from the year 4035 are arriving in droves in South Park! Everything gets a little too crowded when people from the future arrive through a recently discovered time portal. When the boys try to earn some extra money, the time immigrants, who are willing to do the same work for next to nothing, take their jobs.
Het concept van de nieuwe aflevering, vreemd. Op een goede manier.quote:Op maandag 26 april 2004 21:22 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is vreemd?
Das verdomme een half jaar.quote:Op maandag 26 april 2004 22:54 schreef Aurelium het volgende:
Nou, ik hoop maar dat het een leuke episode wordt want het 2e gedeelte begint pas weer in oktober
quote:Op donderdag 29 april 2004 12:57 schreef Aurelium het volgende:
Toffe aflevering. Goede moraal.
quote:Op donderdag 29 april 2004 13:30 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ok, als het niet duidelijk was, ik was vrij verbaasd door jou mening dat de moraal van 'let's all turn queer' een goede vond... Sarcasme terzijdequote:Op donderdag 29 april 2004 13:55 schreef Aurelium het volgende:
[..]
[afbeelding]Tip Van De Dag
Als u het ergens niet mee eens bent en commentaar wilt leveren op een bepaalde uitspraak, dan adviseren wij u om eerst te controleren of er niet toevallig een pleister op uw mond geplakt zit. Is dit wel het geval dan is het raadzaam de pleister te verwijderen. De kans dat de tegenpartij uw commentaar begrijpt stijgt dan aanzienlijk.
Maar dat was niet de echte moraalquote:Op donderdag 29 april 2004 14:11 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ok, als het niet duidelijk was, ik was vrij verbaasd door jou mening dat de moraal van 'let's all turn queer' een goede vond... Sarcasme terzijde![]()
ok ok sorryquote:Op donderdag 29 april 2004 18:38 schreef Mike het volgende:
Ook hier een mededeling: elke vraag of opmerking over downloaden van episodes zal verwijderd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
Da's 609 - Free Hatquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:50 schreef paultjuhhh het volgende:
die making off van southpark komt steeds voorbij op MTV kijken dus ! had hem gister gezien en was net weer, welke aflevering is dat waar ze loppen te fokken met Steven Spielberg en dat ze zelf aflevering 1 van southpark gaan verbeteren met mooiere ufo's e.d
Haha ja dat had ik begrepen uit die 'Lord of the rings' aflevering snapte alleen niet waarom die nou in Cartman zat nu wel thx! (En telkens die opmerkingen ook in die aflevering 'Cartman has room enough for the both of us! Shut up Kenny!'quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:41 schreef Evil_Jur het volgende:
En in een paar afleveringen in seizoen 6 deelt kenny het lichaam van cartman nadat deze kenny's crematie urn met as aan zag voor chocolademelk-poeder
Briljant dat Loch Ness monster:quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:50 schreef paultjuhhh het volgende:
ik en mn vrienden hebben het " 3,50 " syndroom gekregen de hele vakantie liepen we maar te roepen bij alles " threee fifty" weet niet eens meer van welke aflevering die van die succubus ofzo
Na-na-na-na-naaaa-na. I made you eat your paaaarents.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:19 schreef spacemangraig het volgende:
1. Scott Tenorman must die
Cool, eindelijk ziet een Nederlandse zender er weer brood in. Ik ben benieuwd welke seizoenen ze in de aanbieding hebben, maar verder dan 4 zal het wel niet komen helaas.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:37 schreef spacemangraig het volgende:
Vanaf 2 september dagelijks om 18.00 op Veronica![]()
Ze beginnen met seizoen 4...quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:53 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Cool, eindelijk ziet een Nederlandse zender er weer brood in. Ik ben benieuwd welke seizoenen ze in de aanbieding hebben, maar verder dan 4 zal het wel niet komen helaas.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:37 schreef spacemangraig het volgende:
Vanaf 2 september dagelijks om 18.00 op Veronica![]()
I stand corrected, nu maar hopen dat ze doorgaan tot 8quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:27 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Ze beginnen met seizoen 4...
Je kotste ze ook helemaal onder?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:29 schreef HomerJ het volgende:
En ik had wat problemen met de meisjes en ik was Stan
Gelukkig nietquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:18 schreef PDOA het volgende:
[..]
Je kotste ze ook helemaal onder?
HEY HEY LET'S GO *********quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's Good Times With Weapons. Die was echt zó briljant. Mooie tekenstijl ook
Dat liedje in het midden, prachtig
Die heb ik toevallig vandaag ook weer es gekeken, Idd geweldig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's Good Times With Weapons. Die was echt zó briljant. Mooie tekenstijl ook
Dat liedje in het midden, prachtig
"Let me taste the tears" Heerlijk ziek.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
De Scott Tenorman aflevering is nog steeds ongeëvenaard, wat was dat een hilarische aflevering zeg
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:01 schreef qwertyuiop het volgende:
and now I use my powers to..................turn Kyle into a chicken
they took owe joobbbbbbjjjn!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:58 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
"Let me taste the tears" Heerlijk ziek.
Ik vind de aflevering Goobacks ook kostelijk. "They took our jobs"![]()
Asspen right?quote:Op zondag 8 augustus 2004 08:26 schreef pro_jeex het volgende:
"I gave Butters a little Hitler"
quote:Op zondag 8 augustus 2004 08:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Asspen right?
Wat een douche...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:02 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
Nee, da's John Edward, zonder S.
http://www.johnedward.net/index2.htm
Rainforest Schmainforest (oid)quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:54 schreef Vamos het volgende:
"waaah! A snake!"
"no Kyle, that's a branch"
"waaah! A snake!"
"no Kyle, that's the same branch again"
De vertaling van het nummer is ook grappigquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:58 schreef qwertyuiop het volgende:
[..]
HEY HEY LET'S GO *********
******** PROTECT MY BALLS
LET'S FIGHTING LOVE LET'S FIGHTING LOVE
quote:Suba-ra-shi chin chin mono (Wonderful "chin chin" thing)
Kintama no kame aru (There are hairs at balls)
Sore no oto saru bo bo (That's sound "saru bo bo")
Iye! Ninja ga imasuuuuuuuu (Iye! Ninja is here!)
Hey hey let's go kenka suru (Hey hey let's go fighting!)
Taisetsu no mono protect my balls! (Important thing, protect my balls!)
Boku ga warui so let's fighting... (I am bad, so let's fighting...)
Let's fighting love! Let's fighting love!
Kono uta chotto baka (This song is a little stupid)
Wake ga wakaranai (This isn't make sense)
Eigo ga mecha-kucha (Engrish is f*cked up)
Daijobu - we do it all the time! (It's OK! We do it all the time!)
He French-Fried when he should have Pizza'd, and now he's having a bad time...quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Pizza, French Fries, Pizza, French Fries
Nah, eigenlijk waren het allebei een beetje de 100e aflevering, en de irak kwestie was nu eenmaal een big deal voor het grootste deel van hun publiek, de VS.quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van de 100e aflevering?? (die met de irak kwestie), ik vond het een van de minste afleveringen van South Park ooit. Volgens mij hadden ze beter de Cancelled aflevering kunnen gebruiken, ook als een ode aan de allereerste aflevering.
Jarred has aid(e)squote:Op zondag 8 augustus 2004 17:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe heet de aflevering ook alweer waarin Cartman zich voordoet als Butters en Butters zijn vader belt en hem uitscheldt en zijn vader Butters daarop in elkaar slaat?
Er is er ook een andersom, waarin the simpsons iets doen met south park. Ergens in seizoen 12 of 13, weet helaas niet meer precies.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Kruising South Park en The Simpsons
[afbeelding]
wat doen the simpsons dan na van southparkquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:35 schreef Witchfynder het volgende:
Seizoen 14. "The Bart of War". Ik vond hem alleen iets minder gedaan dan " Simpsons did it" hehe
Bart en Milhouse zitten South Park te kijken waarin die gastjes in een stadion zitten (voor een concert).quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat doen the simpsons dan na van southpark
Sweet!quote:Op donderdag 2 september 2004 16:12 schreef BdR het volgende:
ter herinnering, het is vanaf vanavond weer op Veronica!! om 18:10 (en herhaling 23:55) aflevering "The tooth fairy's TATS 2000"
morgen is het iig ook weer, zelfde tijd. Dan die aflevering dat Cartman de gevangenis in gaat, en vanalles "naar binnen smokkelt"quote:Op donderdag 2 september 2004 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
Is het dagelijks?
quote:Op donderdag 2 september 2004 21:15 schreef TheGeneral het volgende:
Mensen die South park al tot en met seizoen 8 hebben gekeken, Wat is er met de stem van Cartman? Ik ben er een hele tijd uit geweest, dus heb geen idee.
Het verschil met seizoen 1 en nu is wel groot, hij klinkt nu helemaal engels..quote:Op donderdag 2 september 2004 21:34 schreef BdR het volgende:
[..]
morgen is het iig ook weer, zelfde tijd. Dan die aflevering dat Cartman de gevangenis in gaat, en vanalles "naar binnen smokkelt"![]()
![]()
[..]Hij verandert wel langzaam van stem gedurende de tijd van seizoen 1 t/m 8 ja, bedoel je dat..? Net zoals Homer Simpsons tegenwoordig iets anders klinkt t.o.v. de eerste aflevering.
Je hebt wel gelijk, ik volg het al sinds het begin en de laatste 2 seizoenen is me ook opgevallen dat de stem van Cartman merkbaar anders is. Nog wel herkenbaar natuurlijk maar iets minder uniek. Eerst dacht ik dat Trey misschien verkouden was ofzo maar het lijkt meer een bewuste verandering zoals met Homer Simpson (die sommige al noemden).quote:Op donderdag 2 september 2004 22:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het verschil met seizoen 1 en nu is wel groot, hij klinkt nu helemaal engels..
Of heb ik een hele gekke aflevering pakken gekregen?
Haha dat is een van mijn favoriete afleveringen (samen met Sexual Harrestment Panda)quote:Op donderdag 2 september 2004 21:34 schreef BdR het volgende:
[..]
morgen is het iig ook weer, zelfde tijd. Dan die aflevering dat Cartman de gevangenis in gaat, en vanalles "naar binnen smokkelt"![]()
![]()
[..]
Die bij die JOHN DENVER EXPERIENCE bedoel jequote:Op vrijdag 3 september 2004 16:37 schreef BdR het volgende:
"Scott Tenorman Must Die" en "Cartman Joins NAMBLA" vind ik wel de bestenin die laatste, dat stukje met de onverstaanbare omroeper bij de kermis atractie
![]()
prachtig
Oktober weer.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:54 schreef Derice het volgende:
Komen er eigenlijk nog nieuwe eps?
De laatste die ik gezien heb is 8x07 - Goobacks
die met NAMBLAquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:37 schreef BdR het volgende:
"Scott Tenorman Must Die" en "Cartman Joins NAMBLA" vind ik wel de bestenin die laatste, dat stukje met de onverstaanbare omroeper bij de kermis atractie
![]()
prachtig
"Child abduction is not funny" ,ergens eind seizoen 6.quote:Op zondag 5 september 2004 23:08 schreef SchoppenAas het volgende:
Hoe heet de aflevering waarin southpark beschermd moet worden van barbaren en de chinees steeds een chini wall bouwt die steeds gesloopt word?
De aflevering waarin iedereen hun ouders laat arresteren wegens kindermishandeling is ook erg leuk.
komt woensdag op veronicaquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:48 schreef mr.marcus het volgende:
die met NAMBLA
Stoer. Een pluim van de juf voor jou!quote:Op maandag 6 september 2004 12:09 schreef mr.marcus het volgende:
Ik heb ze ALLEMAAL op divx
jubsquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:10 schreef Debs het volgende:
Mijn favoriete aflevering is toch wel die met Michael Jackson. We're swinging...we're swinging...Of degene waarin er mensen uit de toekomst komen om hier te komen werken! They took our jobs!!
wauwquote:Op maandag 6 september 2004 12:09 schreef mr.marcus het volgende:
woeiquote:Op maandag 6 september 2004 12:09 schreef mr.marcus het volgende:
404 - Timmy 2000quote:Op maandag 6 september 2004 19:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Welke was er vandaag eigenlijk?
hehe one of the best!quote:morgen komt Cartman joins NAMBLA
" lets kick their asses for stealing our domain name!"
Van hun websitequote:Op dinsdag 7 september 2004 22:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Wisten jullie trouwens dat NAMBLA echt bestaat?!? (de pedo versie dan he). Vul maar eens bij Google NAMBLA in en huiver......
Slaat toch verdomme helemaal nergens opquote:Is Harry Potter Gay?
by emu Nugent
It would be nice to break a story that turned out to be highly prescient, but alas, this one is more likely to be just plain out-of-date wrong, or worse, silly. But, I can’t help telling you anyway. I am fascinated to the point of obsession almost with boys’ secrets, and this one is a goody.
Is Harry Potter doing it with Ron Weasley?
Bestaat de andere NAMBLA ook eigenlijk? (de Marlon Brando lookalikes)quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Wisten jullie trouwens dat NAMBLA echt bestaat?!? (de pedo versie dan he). Vul maar eens bij Google NAMBLA in en huiver......
Nóg erger: ook in NL is er zo'n organisatiequote:Op dinsdag 7 september 2004 22:28 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op woensdag 8 september 2004 22:47 schreef BGN het volgende:
Gisteren:
Randy: "Everyone who has a grandma, step forward."
(Stan, Cartman, Kenney and quintuplets step forward)
Randy: "Not so fast, girls.""
Wanneer komt Fat Camp?
vast wel (ooit)quote:Op woensdag 8 september 2004 23:23 schreef punkgirl het volgende:
Komen de 4th grade afleveringen ook op tv na deze serie??
passion of the jew en die shit
quote:Op woensdag 8 september 2004 23:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
vast wel (ooit)
i know.. maar t zijn wel de coolste afleveringenquote:Op woensdag 8 september 2004 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Passion of the jew zal nog wel lang duren, da's pas in seizoen 8
...en weer dood gaatquote:.. ik w8 rustig tot miss chokeondick haar intrede doet
dead by "sea-men" of "seemen"quote:Op woensdag 8 september 2004 23:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
...en weer dood gaat![]()
Oeps - spoiler
vandaag hebben ze nambla ook goed ondertiteld... dus da zal wel goed zijn.. anders is idd alles verneuktquote:Op woensdag 8 september 2004 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze die grap gaan vertalen in de ondertiteling, da's niet te doen zonder de grap verloren te laten gaan
dat stond toch niet vast? dat bleek later niet te kloppenquote:Op woensdag 8 september 2004 23:31 schreef punkgirl het volgende:
[..]
dead by "sea-men" of "seemen"
ik snap je nietquote:Op donderdag 9 september 2004 10:05 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
neh, dat stond toch niet vast? dat bleek later niet te kloppen
volgens mij stond er een keer 'shit' onder in beeld toen Cartman 'sweet' zei.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:33 schreef punkgirl het volgende:
vandaag hebben ze nambla ook goed ondertiteld... dus da zal wel goed zijn.. anders is idd alles verneukt
Zekerquote:Op donderdag 9 september 2004 00:23 schreef rubbereend het volgende:briljante aflevering weer
quote:Op donderdag 9 september 2004 10:45 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Zekerde aflevering daarvoor vond ik ook erg goed kenny als Andre bocelli
![]()
Haha ik heb het net opgezocht en inderdaad, die bestaat ook!quote:Op woensdag 8 september 2004 10:50 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Bestaat de andere NAMBLA ook eigenlijk? (de Marlon Brando lookalikes)
Klopt ja, dat was behoorlijk triestquote:Op donderdag 9 september 2004 10:27 schreef MadScientist het volgende:
[..]
volgens mij stond er een keer 'shit' onder in beeld toen Cartman 'sweet' zei.
jaah!quote:Op donderdag 9 september 2004 10:27 schreef MadScientist het volgende:
[..]
Coolquote:Op donderdag 9 september 2004 16:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha ik heb het net opgezocht en inderdaad, die bestaat ook!
wat?!?!quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:11 schreef Clyde_Frog het volgende:
volgende week maandag komt that's my bush terug op rtl5.![]()
idd, dat viel mij ook op!quote:Op donderdag 9 september 2004 10:27 schreef MadScientist het volgende:
That's my Bush is van dezelfde makers...quote:Op zaterdag 11 september 2004 08:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat?!?!
Daarom moet je de ondertiteling ook niet lezen.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:27 schreef MadScientist het volgende:
[..]
Mrs. Landers was a health nut, she cooked food in a wokquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:33 schreef hippo-clippo het volgende:
wie weet trouwens hoe dat liedje ging van dat ene vriendinnetje van stan (?) bij die auditie? Dat liedje was gwn zo grappig heh
White power! White power! White power! White power!quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:52 schreef Smoonshine het volgende:
Vanavond ging het over de South Park vlag. Ik blijf het een fantastische aflevering vinden. Met de KKK die nog even langskomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |