Je topique.. insoquote:Op woensdag 14 april 2004 20:56 schreef RichardQuest het volgende:
[CENTRAAL] wij houden van heipalen
Wanneer is Cuba aan de beurt?quote:Op woensdag 14 april 2004 21:19 schreef du_ke het volgende:Burgers, ik ga de Duitsers en de Russen afslachten.
Tot ziens.
Eerst de Chinezen.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wanneer is Cuba aan de beurt?![]()
Goed bezig.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eerst de Chinezen.
Laat de Duitsers eens met rustquote:Op woensdag 14 april 2004 21:19 schreef du_ke het volgende:Burgers, ik ga de Duitsers en de Russen afslachten.
quote:
Couscous
Iedereen heeft het kunnen lezen: de SGP is op bezoek geweest bij de Marokkanse gemeenschap in Gouda. In zowel RD als het regionale blad Rijn en Gouwe stonden verslagen van het SGP-bezoek aan allochtoon Gouda. Met foto’s. In ’t RD stonden een paar SGP'ers gebogen over een mevrouw van niet-Nederlandse origine die zich bekwaamde in het computeren, terwijl de Rijn en Gouwe uitpakt met een kiekje van SGP'ers die hun best doen een vorkje couscous en andere ‘oosterse’ gerechten mee te prikken.
Eén foto heeft de krant echter niet gehaald. Om volledig recht te doen aan het werkbezoek en de uitkomst ervan, wil de Banierredactie de foto niet onder de pet houden. De boodschap is onmiskenbaar: de neuzen van de Marokkaanse mevrouw en de SGP-meneer staan nog bepaald niet in dezelfde richting!
http://www.sgp.nl/
Wie probeerde nu wie te overreden?quote:Op woensdag 14 april 2004 21:33 schreef Kozzmic het volgende:
[..]![]()
![]()
http://www.d66.nl/quote:Minister Donner van justitie wil niet dat mensen scheiden zonder tussenkomst van de rechter. De zogenaamde ‘flitsscheidingen’ zijn de CDA’er een doorn in het oog. Ik vind dat Donner overdrijft. Mensen kunnen zelf beslissen om te trouwen, daar komt geen rechtbank aan te pas. Wat mij betreft is er ook geen rechter nodig om een huwelijk uit te zegenen, als twee mensen samen besluiten dat ze beter uit elkaar kunnen gaan. Dat ligt anders, als er kinderen in het spel zijn. Duizenden kinderen groeien op zonder hun vader te kennen, omdat het onmogelijk bleek na een scheiding een goede omgangsregeling te treffen of te handhaven. D66 wil in dat soort gevallen conflictbemiddeling verplicht stellen, in het belang van het kind. Daar kan Donner zich beter hard voor maken.
Boris Dittrich,
Voorzitter D66 Tweede-Kamerfractie
Wat sterk en sociaal van Boris.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
http://www.d66.nl/
quote:Op woensdag 14 april 2004 22:13 schreef AELly het volgende:
Eigenlijk zouden mensen die niet minstens 1 goede grap per 100 posts maken een perm ban moeten krijgen.
Nou dan kan ik wel een vrijwillige ban aanvragenquote:Op woensdag 14 april 2004 22:13 schreef AELly het volgende:
Eigenlijk zouden mensen die niet minstens 1 goede grap per 100 posts maken een perm ban moeten krijgen.
Dat doet de AEL zelf dus ook niet. Doei AEL. Graag een permban uit de maatschappij.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:13 schreef AELly het volgende:
Dit was in ieder geval niet 1 uit die 100, DrWquote:Op woensdag 14 april 2004 22:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat doet de AEL zelf dus ook niet. Doei AEL. Graag een permban uit de maatschappij.
Het is ook niet bedoeld als grap.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dit was in ieder geval niet 1 uit die 100, DrW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |