abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18407748
Een paar weken geleden kwam ik 's avonds thuis in mijn flatje, en knipte het licht aan in de keuken. Er zat een dikke kever op de geiser dacht ik. Heb niet veel verstand van insecten, maar het beest kwam mij wel bekend voor. Het was een gore kakkerlak!! Ik kreeg spontaan een sbs6trauma van die progamma's als "het leed dat kakkerlakken heet" e.d. Heb het ding met goedkope aftershave om zeep geholpen.
Aangezien ik niet veel troep maak ben ik er vanuit gegaan dat het ding via de mechanische afzuiging binnen is gekomen. Ik heb toen alles stof gezogen, gedweild, en alles goed schoon gehouden om er voor te zorgen dat er niets te halen valt voor ze. Nou zat er vanavond weer zo'n ding, dit keer in de wc. De wc is aangesloten op dezelfde afzuiging, dus daar komen ze waarschijnlijk uit. Ik heb al een mail naar de woningbouwvereniging gestuurd, dat ze aktie ondernemen. Ik ben bang dat ik er in de zomer meer kan verwachten...
iemand ervaring met die beesten? tips?
COFFEE.EXE Missing---Insert Cup and Press Any Key
pi_18407804
quote:
Op woensdag 14 april 2004 01:13 schreef Gobo het volgende:
iemand ervaring met die beesten? tips?
Helaas vrijwel onuitroeibaar. Bij een echte plaag moet je gewoon verhuizen of een professionele exterminator inhuren als je woningsbouwvereniging niets doet. Ik heb er in Florida ook last van gehad

Onuitroeibaar, 10 cm groot per stuk en komt in de vorm van een leger van insecten
pi_18407811
in the ghetto... in the ghetto

pi_18407839
De kakkerlak

Formaat: 31 tot 37 millimeter
Kleur: roodbruin met lichtgele rand
Aantal eieren: gemiddeld 24 per eierpakket
Aantal eierpakketten: gemiddeld 30
Ontwikkelingsduur: minimaal 7 maanden
Ontwikkeling: onvolledige gedaanteverwisseling
Levensduur: 8 tot 10 maanden
Schuilplaatsen: Naden en kieren (warm en vochtig)
Voorkeurvoedsel: menselijke voedingsmiddelen
Voorkeurtemperatuur: vanaf 25 graden

pi_18407845
Ik weet niet wat voor gore lui er in dit flat zitten, maar ik woon op de begane grond. Straks komen ze allemaal naar beneden.......!!!!!! IIIEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 14 april 2004 @ 01:23:50 #6
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_18407849
Hebben je buren er ook last van/is een van je buren misschien een persoon die het niet zo nauw neemt met de hygiene in zijn huis?
Voordat ik woonde in mijn huidige flatje is er hier door een van de onderburen een kakkerlakkenplaag veroorzaakt ..
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_18407863
quote:
Op woensdag 14 april 2004 01:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
De kakkerlak

Formaat: 31 tot 37 millimeter

[afbeelding]
Hier in NL valt de grootte nog wel mee. Gelukkig.
pi_18407870
Ze zijn wel wat kleiner hoor. Heb het opgegoogled, dit zijn waarschijnlijk duitse kakkerlakken. Weer een invasie.... Ze zijn hier zo'n 1,5 tot 2 cm (tot nu toe)
pi_18407890
quote:
Op woensdag 14 april 2004 01:25 schreef Gobo het volgende:
Ze zijn wel wat kleiner hoor. Heb het opgegoogled, dit zijn waarschijnlijk duitse kakkerlakken. Weer een invasie.... Ze zijn hier zo'n 1,5 tot 2 cm (tot nu toe)
Wees blij. In sub-tropisch gebied zijn ze veel groter. Ik kan je helaas alleen aanraden te vertrekken of eens te kijken bij de buren en voor hun de verdelger te betalen als ze dat niet kunnen.
pi_18407893
Bij mij in de flat zaten ze ook maar de woningbouwvereniging heeft een professionele firma ingehuurd (Rentokil) en nu zijn we er af. Da's de enige manier om er af te komen, tot die tijd een goede jacht gewenst. Zorg ervoor dat je immer een bus deo en een aansteker binnen handbereik hebt
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_18407906
quote:
Op woensdag 14 april 2004 01:27 schreef Rieuwert het volgende:
Bij mij in de flat zaten ze ook maar de woningbouwvereniging heeft een professionele firma ingehuurd (Rentokil) en nu zijn we er af. Da's de enige manier om er af te komen, tot die tijd een goede jacht gewenst. Zorg ervoor dat je immer een bus deo en een aansteker binnen handbereik hebt
Let them burn in Hell
pi_18407930
Gelukkig huur ik, en kan de woningbouwvereniging dat betalen. Heb van de huismeester al wel gehoord dat er een paar gore lui in dit flat wonen. Fijn dat je met je troep een heel flat lastig kunt vallen....
  woensdag 14 april 2004 @ 01:35:15 #13
84524 Morwen
I got life
pi_18407963
quote:
Op woensdag 14 april 2004 01:25 schreef Gobo het volgende:
Ja, zijn waarschijnlijk Duitse kakkerlakken. Wij hebben ze 3 jaar terug ook gehad in onze oude flat. Tenminste "wij" niet, maar kwamen van de buren. En er was geen stoppen meer aan op een gegeven moment. Het begon met 1 en langzamerhand hadden we een plaag en sliep ik geen nacht meer.
Gobo, zet wat kakkerlakkenvallen en ga met de inhoud naar de woningbouwvereniging. Als zij niet reageren: Bel naar de gemeente en laat hen uitzoeken waar de bron zit, want de Bron betaald de kosten. Laat het niet versloffen........zeker niet met de zomer in zicht!
Wij zijn nu gelukkig verhuisd en hebben geen last meer, maar als ik daar nog had gewoond dan had ik de hele tent op zijn kop gezet.............vieze gore klotebeesten
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 14 april 2004 @ 01:35:41 #14
38344 knokkels
pi_18407968
quote:
Op woensdag 14 april 2004 01:31 schreef Gobo het volgende:
Gelukkig huur ik, en kan de woningbouwvereniging dat betalen. Heb van de huismeester al wel gehoord dat er een paar gore lui in dit flat wonen. Fijn dat je met je troep een heel flat lastig kunt vallen....
Erm.. als die lui overlast veroorzaken, met als uitkomst dit soort acties, kan de wbv ze toch makkelijk waarschuwen, of eruit kicken als er maar genoeg klachten komen?
pi_18407984
quote:
Op woensdag 14 april 2004 01:28 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Let them burn in Hell
Jah het helpt dan wel niet maar geeft zeer zeker voldoening
En dan nog een gratis tip, kijk uit voor de haartjes op je vingers en andere licht ontvlambare zaken
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_18407992
Als ik nou es wat horregaas voor de afzuiging plaats? Komen ze ook niet meer binnen..... zal de afzuiging minder zijn, maar zet ik wel een raam open tijdens het koken en moet ik maar wat langer in mn eigen strontlucht zitten.... ff de nico uithangen morgen dus
pi_18408015
quote:
Op woensdag 14 april 2004 01:38 schreef Gobo het volgende:
Als ik nou es wat horregaas voor de afzuiging plaats? Komen ze ook niet meer binnen..... zal de afzuiging minder zijn, maar zet ik wel een raam open tijdens het koken en moet ik maar wat langer in mn eigen strontlucht zitten.... ff de nico uithangen morgen dus
Nee, dat is leuk bedacht, maar net als mieren vinden ze altijd een andere doorgang.
pi_18408020
mijn garage zit vol met deze beesten.. samen met krekels e.d
Free people own guns! Slaves do not!
  woensdag 14 april 2004 @ 01:44:49 #19
84524 Morwen
I got life
pi_18408039
quote:
Op woensdag 14 april 2004 01:38 schreef Gobo het volgende:
Lieve schat, ik had op een gegeven moment alles afgeplakt............morgen bellen met de gemeente of de woningbouwvereniging. Kakkerlakken zijn heel erg slim en productief..........stamp ze kapot en je hebt er binnen een dag een paar honderd bij. Als je de bron niet aanpakt...........kan je net zo goed een paar emmers water naar de zee brengen. Helaas pindakaas...............been there, tried that.........doesn't work
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_18408051
Kon trouwens wel es met de bovenburen gaan praten. Is een stel zulu's uit Ginea. Had laatst een hele plas bloed op het balkon liggen!? In het balkon zit een oude brandtrap, waar je met maat 34 al niet meer door kunt, waar zij een prullenbak op hebben staan. Blijkbaar hebben ze er vlees of iets in gegooid, en dat bloed lekte dus door via de brandtrap op mijn balkon. Heel fijn...
  woensdag 14 april 2004 @ 01:46:47 #21
38344 knokkels
pi_18408063
quote:
4. Kakkerlakken
Kakkerlakken zijn alleseters. Ze houden van levensmiddelen zoals meel en brood, maar ook oud papier, textiel en leer vinden ze niet te versmaden. Dicht gaten en kieren om te voorkomen dat ze uw huis binnendringen.
Ziet u in huis één kakkerlak, neem dan direct maatregelen. Waarschuw altijd de buren, want kakkerlakken verspreiden zich snel.
Berg alle levensmiddelen op in glas of blik.
Kakkerlakken kunt u vangen door een natte dweil op de vloer te leggen of met een val. Zet een groot blik neer met wat water en middenin een schoteltje lekkernijen, bijvoorbeeld banaan. Tegen het blik zet u een stuk karton als loopplank. De kakkerlakken kunnen er wel in, maar komen er niet meer uit.
Als deze maatregelen niet snel effect hebben moet u professionele hulp zoeken, bijvoorbeeld de Dienst Ongediertebestrijding.
Bron
  woensdag 14 april 2004 @ 01:51:55 #22
70795 GiSH
waiting for sun
pi_18408106
brrrr... ik het het geluk dat ik ze alleen nog maar op vakantie ben tegen gekomen.. in spanje kon je je klok er op gelijk zetten.. tussen 6 en 7 s'avonds was het party time brrr......
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_18408138
ik heb ze hier ook, zo`n 10 stuks per jaar. ( in de zomer)

de woningbouw verzorgt hier de bestrijding, de firma Anticimex doet dat...
ze spuiten 2X per jaar een soor gel op plaatsen waar ze voorkomen.

smerige beesten trouwens, stel je woningbouw vereniging op de hoogte!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_18408272
Heb vanavond de WBV ingelicht over het probleem. Hoor et wel....
  woensdag 14 april 2004 @ 19:59:41 #25
85757 yedimaster-sidguppy
Smirky Mc Chimpster!
pi_18424286
Roaches RULE!

mijn roaches:

lief klein babietje

deez is al wat ouder

lekker aan t zooien geweest

ferme jongens, stoere knapen

THAT's not a Roach, THIS is a Roach!! (naar Crocodile Dundee)

chille chille chille in n eierdoos

kunstjes! deze wil opzitten voor n stukkie wortel

Roaches Rule!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')