je bent er ook weer!quote:Op woensdag 14 april 2004 17:11 schreef Infinity123 het volgende:
YES!
tegelijk posten rulez!!!!quote:Op woensdag 14 april 2004 17:11 schreef livEliveD het volgende:
Haha we hebben een post extra in die oude geperst!
Your the manquote:Op woensdag 14 april 2004 17:12 schreef Geartsjuh het volgende:
Live:
Gehaktdagschotel! Ideaal voor drie studenten!
Ik kan het weten he![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 17:11 schreef Geartsjuh het volgende:
Dan haal je het nog wel dusquote:Op woensdag 14 april 2004 17:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
20:36
opgelost!quote:Op woensdag 14 april 2004 17:13 schreef Infinity123 het volgende:
hoeze lay-out verneuken
quote:Op woensdag 14 april 2004 17:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
opgelost!
Huh ja je bent toch een man? Of lees ik je profiel weer scheef?quote:Op woensdag 14 april 2004 17:13 schreef ReCreative het volgende:
Gingen wij niet dingen afmaken enzo..?quote:Op woensdag 14 april 2004 17:15 schreef ReCreative het volgende:
RC op werk = geen IRC
RC is inderdaad een manquote:Op woensdag 14 april 2004 17:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Huh ja je bent toch een man? Of lees ik je profiel weer scheef?
Ik wel. Geartsjuh niet.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Huh ja je bent toch een man? Of lees ik je profiel weer scheef?
irc zonder mIRC oid.. iddquote:Op woensdag 14 april 2004 17:19 schreef Infinity123 het volgende:
ircen zonder irc??
Hmm solly..quote:Op woensdag 14 april 2004 17:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik wel. Geartsjuh niet.
je denkt trouwens toch niet dat ik een gehaktschotel ga lopen aanraden
is het zo aanstekelijk?quote:Op woensdag 14 april 2004 17:20 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hmm solly..
Jullie zijn trouwens wel erg hoor! Sinds ik allemaal vegi's ken begin ik ook al van vlees te gruwen op mijn bord..
Als je op kamers bent en opeens zelf moet koken ga je toch meer nadenken over wat je eet.
Vertel?quote:Op woensdag 14 april 2004 17:19 schreef qu63 het volgende:
RC en gear, ik weet wel een manier om te kunnen irc-en
Niet aanstekelijk, je gaat er alleen meer over nadenken.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:21 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
is het zo aanstekelijk?
onze namen klikkenquote:Op woensdag 14 april 2004 17:22 schreef -Trinity- het volgende:
Woei!
kom eens online op msn dan..zal ik ff een linkje doorsturenquote:Op woensdag 14 april 2004 17:21 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Vertel?
Maar dan krijgen we dit topic niet vol.. ?
Aargh! Hier hebben we ook geen msn..quote:Op woensdag 14 april 2004 17:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
kom eens online op msn dan..zal ik ff een linkje doorsturen
ik ben over 5 min wegquote:Op woensdag 14 april 2004 17:25 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Aargh! Hier hebben we ook geen msn..
Ik verhuis straks naar de kantine en dan naar een ander computerlokaal waar wel msn op zit. Dan spreek ik je wel weer k?![]()
Moest jij eigenlijk niet allang weg zijn dan?quote:Op woensdag 14 april 2004 17:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ben over 5 min weg
Nee, door te slowchatten wel dan?quote:Op woensdag 14 april 2004 17:27 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Moest jij eigenlijk niet allang weg zijn dan?![]()
Maar ik ga niet irc' en hier anders krijg ik nooit mijn dossier af![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 17:28 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee, door te slowchatten wel dan?
quote:RC out - tot zo, ff naar huis rijden
Klopt inderdaad vaak wel.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:37 schreef ghostarmor het volgende:
ik kom ook eens wat zeggen
veel slowchat : ja
truth: weinig van te bemerken
Hallo!quote:Op woensdag 14 april 2004 17:37 schreef ghostarmor het volgende:
ik kom ook eens wat zeggen
Truequote:veel slowchat : ja
quote:truth: weinig van te bemerken
Hmm ik had er vanmiddag ook nog eentje getrokken.. de ster volgens mij. Ben hem alleen vergeten te postenquote:Op woensdag 14 april 2004 18:14 schreef ReCreative het volgende:
we doen trouwens wel tarotkaart-van-de-dag, dat is wel truthig
Mjuh, zal nog wat worden met onsquote:Op woensdag 14 april 2004 17:23 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
onze namen klikken
Hey Trin!quote:Op woensdag 14 april 2004 18:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mjuh, zal nog wat worden met ons
* ReCreative gaat hetzelfde doen met een biertjequote:Op woensdag 14 april 2004 18:46 schreef Geartsjuh het volgende:
Geerts gaat er trouwens weer vandoor. Ben moeMorgen maar weer verder zien. Nog een hele fijne avond toegewenst aan alle #truth-ers! Ik ga iig nog even op het balkon zitten met een wijntje
![]()
Doegdoeg!![]()
![]()
je zat toch op t balkon met een biertje??quote:Op woensdag 14 april 2004 19:51 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Haai![]()
Biertje op balkon is al op.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
je zat toch op t balkon met een biertje??
en je zou toch naar scheveningen gaan om de zonsondergang te bekijken??
zandvoort/scheveningen, allemaal een pot strand nat!quote:Op woensdag 14 april 2004 20:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Biertje op balkon is al op.
En ik zou naar Zandvoort maar ik wilde nog wat doen hierzo. Loop vooral op mailgebied weken achter
.
quote:Op woensdag 14 april 2004 20:30 schreef qu63 het volgende:
zandvoort/scheveningen, allemaal een pot strand nat!
Ja pfff... Ik heb er bijna een dagtaak aanquote:succes met mailen!!
Ja, ik spring wel ff binnen straks.quote:wel IRC strax?
quote:Op woensdag 14 april 2004 21:47 schreef livEliveD het volgende:
Bij deze een oproep aan Sappii:
We missen je
![]()
Please come back naar to IRC
Pfew, gelukkig dus idd en bedankt nog (ja, beetje laat) voor jouw visie eropquote:Ik vind de intepretatie van die site idd nogal "ongezellig"... Mijn tarotboekje geeft ook aan "einde van een moeizame periode" en "ideeën en meningen over anderen worden herzien, wat leidt tot een realistischer en gelukkiger leven". Dat klinkt al beter hè?![]()
Ja, hij's goed hé!quote:je sig! Geweldig
. Waar heb je die vandaan?
Qu je cijfers! Geweldige tijd gepostquote:Op woensdag 14 april 2004 22:22 schreef qu63 het volgende:
sweet!!!![]()
kom je nog op irc??
moet je ff wat vragen namelijk!
quote:Op woensdag 14 april 2004 22:26 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Qu je cijfers! Geweldige tijd gepost
oke!quote:Owkee, kom nog eventjes kijken, 'eventjes', zegt ze wijs en resoluut jaja![]()
Hu ja..quote:Op woensdag 14 april 2004 23:25 schreef livEliveD het volgende:
Pfffff het was weer gezellig op IRC
Beetje RSI van het typen maar dat komt wel goed.
Tot later...
O en Sapii leuk dat je nog ff langskwam![]()
De post werkte blijkbaar![]()
Hehequote:Op woensdag 14 april 2004 22:26 schreef sweetgirly het volgende:
Owkee, kom nog eventjes kijken, 'eventjes', zegt ze wijs en resoluut jaja![]()
Ja ik heb nog een hoop reisjes in de planning staan. Hopelijk kan het binnenkort. Ik zou het leuk vinden een keertje met jou te reizen hoorquote:Op woensdag 14 april 2004 19:16 schreef -Trinity- het volgende:
Hey Geartsjuh
We zouden toch nog n keertje samen reizen hè?
Maarre, zitze en drinkze, same for RC
Ik ga weer verder in Huiswerkland :/
quote:Op donderdag 15 april 2004 09:08 schreef ReCreative het volgende:
Goeimorgen![]()
even affirmeren:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu afwachten![]()
Geartsjuh!quote:Op donderdag 15 april 2004 09:13 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Helpt dat echt? Eens zien...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeah!
Zoiets?
ReCreative!quote:Op donderdag 15 april 2004 09:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Geartsjuh!
Zoiets ja. Die van mij begint al een beetje te werken nu. Straks nog ff kaart-van-de-dag trekken.
quote:Op donderdag 15 april 2004 09:20 schreef Geartsjuh het volgende:
ReCreative!Alles goed?
Bwah, ik loop nu nog een maandje achter of zo... Het grappige is dat ik eerst de leuke er uit pak dus alle minder leuke tot het eind laat liggen. Daar moet ik nog doorheen dusquote:Is het nog gelukt met je mail?
Aaaah, voelde je je alleen?quote:okidoki. Die van mij ookVoelt wel goed. En het wordt hier nu wat drukker dus voel me ook wat minder alleen
![]()
Ohjee was het weer te leuk op IRC?quote:Op donderdag 15 april 2004 09:27 schreef ReCreative het volgende:alles wel goed
. Beetje duf, gister beetje laat en (grotendeels
) eigen schuld en zo...
Dat lijkt me logisch toch? Denk dat iedereen dat wel doet? Ik iig wel.quote:Bwah, ik loop nu nog een maandje achter of zo... Het grappige is dat ik eerst de leuke er uit pak dus alle minder leuke tot het eind laat liggen. Daar moet ik nog doorheen dus
Ja vreselijk alleenquote:Aaaah, voelde je je alleen?
Bastard! Ik zit hier nog de hele dag!!quote:Ik denk trouwens dat ik vanmiddag maar vrij neem
quote:Op donderdag 15 april 2004 09:38 schreef Geartsjuh het volgende:
Anders tuf je even naar Groningen en ga je mijn gastcollege over taxonomie bijwonen?![]()
Môguhquote:Op donderdag 15 april 2004 10:14 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Ja ik ook.quote:Iedereen nog een beetje kunnen slapen vannacht?
Ik wel!
Ja ik heb al een kickstart gehad. Ik en geen koffie 's ochtends is wel leuk om te zien maar verder erg vervelendquote:En nu: Koffie![]()
Beetje strondvervelend tegen iedereen zeker. Mmmm 2 mensen die geen koffie drinken = complete slachting.quote:Op donderdag 15 april 2004 10:34 schreef ReCreative het volgende:
Ja ik heb al een kickstart gehad. Ik en geen koffie 's ochtends is wel leuk om te zien maar verder erg vervelend
quote:Op donderdag 15 april 2004 01:41 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Sappiiii!!!
Top niks meer aan doenquote:Op donderdag 15 april 2004 11:40 schreef Psyche2003 het volgende:
livEliveD... Ben er nu wel weer hoor
quote:Op donderdag 15 april 2004 11:41 schreef livEliveD het volgende:
Losrukking van zekerheden
Die beoordeling komt best goed! Zo niet mag je wel bij mij uit![]()
![]()
Hatsee! Daar kun je wat meequote:Op donderdag 15 april 2004 11:48 schreef qu63 het volgende:
kaartje:
17. De Ster
[afbeelding]
Archetype: Harmonie, openheid en herstel.
Symboliseert: Het ontwaken van universele levensenergie, bijvoorbeeld op artistiek niveau.
Betekenis: De Ster is de kaart van de hoop, en inzicht in hogere samenhangen. Aangekomen bij de bron van de mythe, het collectieve onderbewustzijn, ervaren we de waarheid als één vormeloos geheel. Dit stadium van bewustzijn leent zich uitstekend voor creatieve of artistieke uitspattingen.
Gemoedstoestand: Traditioneel werd de Ster gerekend tot de drie beschermde kaarten, die voorspoed aankondigen. Ondanks het feit dat bepaalde details op handeling wijzen, drukt de Ster voornamelijk innerlijke kalmte uit. Je reis is onderbroken voor een periode van rust; dit is een weldadig proces, zonder dat het angst oproept.
laten we t hopen!quote:Op donderdag 15 april 2004 11:50 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hatsee! Daar kun je wat mee.
klopt 't?
deze?quote:Op donderdag 15 april 2004 11:59 schreef livEliveD het volgende:
Wat was ook alweer die tarot link?
hahaquote:Ik vind dat je met jouw harmonie en openheid kaart dit wel met mij mag delen qu
waar ga je heen????quote:Op donderdag 15 april 2004 12:06 schreef livEliveD het volgende:
Hahaa ik ga wel op vakantie vanmiddagdus ergens klopt het
hoezo ga je 3 dagen fok missen dan??quote:Op donderdag 15 april 2004 12:19 schreef livEliveD het volgende:
Mooie toepasselijke kaarten hebben we vandaag!
Ik ga wel 3 dagen fok missen![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 09:08 schreef ReCreative het volgende:
Goeimorgen![]()
even affirmeren:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu afwachten![]()
Hehe, ja zoiets, hehequote:Op donderdag 15 april 2004 09:13 schreef Geartsjuh het volgende:
Helpt dat echt? Eens zien...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeah!
Zoiets?
middagquote:Op donderdag 15 april 2004 12:50 schreef Barbamama het volgende:
[..]
[..]
Hehe, ja zoiets, heheIk hoef alleen maar jullie te lezen en het gaat al van
naar
by my
Helloow allemaal![]()
![]()
het is al deel 6!!quote:Op donderdag 15 april 2004 13:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hey wat grappig een slowchat bij The Truth
hallo!!quote:Hallo allemaal![]()
we trekken online: http://home.zonnet.nl/bloemberg111/tarot.htmquote:Ik zit op mijn werk en kan dus geen kaartje trekken, kan iemand er even eentje voor mij voor morgen trekken?
Hij klopt als een busquote:Op donderdag 15 april 2004 13:14 schreef livEliveD het volgende:
Klopt ie ook?![]()
Wat voor werk doe je trouwens?
was die eerste een typo??quote:Op donderdag 15 april 2004 13:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Hij klopt als een busalleen dan wel voor vandaag, ik moet eigenlijk voor morgen morgen een kaart trekken.
PS. ik ben secreetaresse / secremaitresse hoezo?
quote:Op donderdag 15 april 2004 13:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Noemen ze interessequote:Op donderdag 15 april 2004 13:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 15 april 2004 13:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
was die eerste een typo??
hehe, woei!quote:Op donderdag 15 april 2004 13:21 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
![]()
Interesse zeg je? Hmz.. even diep nadenken wat dat ook alweer wasquote:Op donderdag 15 april 2004 13:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Noemen ze interesse
Ik ga ook maar eens werken tot later
dubbel woei!quote:Op donderdag 15 april 2004 13:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
hehe, woei!
quote:Op donderdag 15 april 2004 10:13 schreef ReCreative het volgende:
[..]"even".... Dan moet ik meteen weer weg als ik er ben
. Nou ben ik wel een voorstander van bliksembezoeken maar dit is wel wat overdreven
.
Correct!quote:btw taxonomie, da's stam/klasse/orde en zo hè? Heb ik natuurlijk allemaal al gehad
Oh leukquote:Ik ga nog wel een keer in die richting trouwens om te fotograferen. Ben er voor het laatst geweest in, zeg, 97 of zo. Da's alweer te lang geleden dus.
quote:Op donderdag 15 april 2004 13:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Mijn kaart van vandaag:
De zon
Het is vandaag prachtig weer maar u bent gedwongen om lessen te volgen in een benauwd computerlokaal tot 4 uur. Uw gemoedstoestand wordt daardoor drastisch verslechterd aangezien u het beeld van uzelf liggend in een groene grasweide maar niet uit uw geest kan halen.![]()
![]()
Voel de zon middels het collectief bewustzijn!! Er is vast wel iemand die nu op dat grasveld ligt te zonnen...quote:Op donderdag 15 april 2004 13:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Mijn kaart van vandaag:
De zon
Het is vandaag prachtig weer maar u bent gedwongen om lessen te volgen in een benauwd computerlokaal tot 4 uur. Uw gemoedstoestand wordt daardoor drastisch verslechterd aangezien u het beeld van uzelf liggend in een groene grasweide maar niet uit uw geest kan halen.![]()
![]()
Goh wat liev van jequote:Op donderdag 15 april 2004 13:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Anders ga ik wel even voor je in het gras liggen.
Hm, maar serieus, ik heb besloten geen vrij te nemen vanmiddag, dus ik lijd met je mee.
Daar heb ik niks aan nuquote:Op donderdag 15 april 2004 14:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Voel de zon middels het collectief bewustzijn!! Er is vast wel iemand die nu op dat grasveld ligt te zonnen...
Fantasiegehalte momenteel onder peil?quote:Op donderdag 15 april 2004 14:44 schreef Geartsjuh het volgende:
Daar heb ik niks aan nu![]()
Heyhey G!!quote:Hai B btw!![]()
![]()
Nee ik wil alleen een fysieke zon hebben en geen fantasiezon!quote:Op donderdag 15 april 2004 14:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Fantasiegehalte momenteel onder peil?
quote:Heyhey G!!![]()
![]()
![]()
Positief denken Bquote:Grrrrrrmbl zeg!Was net aan het douchen en douchen is altijd zo'n meditatiemoment voor mij, even rusten, nadenken enzovoorts... Heb ik expres de deur dichtgedaan omdat anders mijn dochter wakker zou worden, zit nu de kat de volle dertig minuten aan de deur te krabben en niet zo'n beetje ook.. Ben dus geërgerder uit de douche gekomen dan dat ik erin ging
Oja, mijn dochter is natuurlijk ook wakker door mijn gesis van Kat hou nou op!
Grrrrmbl.....
Euhm.... Loop 's naar de spiegel.. Kijk erin.. Kijk!!! Een zon!!!quote:Op donderdag 15 april 2004 15:02 schreef Geartsjuh het volgende:
Nee ik wil alleen een fysieke zon hebben en geen fantasiezon!![]()
Always yoursquote:![]()
![]()
Okay!quote:Positief denken B*knuffel*
Hoooooiiii!!!quote:Op donderdag 15 april 2004 15:36 schreef qu63 het volgende:
we benne er weer!!!![]()
![]()
school is saaaaaaaiii!!!
en het is veel te lekker weer buiten.. alleen jammer van de wind..
Lekkurrr!!quote:Op donderdag 15 april 2004 15:57 schreef ReCreative het volgende:
RC Out... lekker naar huis toe
weekend is begonnen
quote:Op donderdag 15 april 2004 15:55 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hoooooiiii!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Doetus praten tegen mij!! Sms?
MUUSquote:Op donderdag 15 april 2004 16:05 schreef MUUS het volgende:
*plakkerdeplak*
Uh ehm ...quote:Op donderdag 15 april 2004 15:09 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Euhm.... Loop 's naar de spiegel.. Kijk erin.. Kijk!!! Een zon!!!
Koel!quote:Always yours![]()
![]()
ik wil ook een balkon!!!!quote:Op donderdag 15 april 2004 16:11 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ben weer naar mijn balkonnetje! Doegdoeg!![]()
Je mag die van mij wel lenen?quote:Op donderdag 15 april 2004 16:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil ook een balkon!!!!
kom je em brengen of moet ik em halen??quote:Op donderdag 15 april 2004 16:17 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel lenen?![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:08 schreef qu63 het volgende:
MUUS
waar was je nou bij de online tarot sessie!!
hier zonnetje ook wegquote:Op donderdag 15 april 2004 16:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hmz, bij ons is het zonnetje verdwenen achter en grijze sluier. Gelukkig dat ik binnen aan het werk ben want anders had ik liever buiten gezeten. Morgen ben ik vrij en laat dan de zon maar komen![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:18 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:11 schreef Geartsjuh het volgende:
Uh ehm ...![]()
![]()
![]()
quote:Koel!![]()
![]()
Ik wil een serre!! En een (zwem)badquote:Ik ben weer naar mijn balkonnetje! Doegdoeg!![]()
jij bent echt niet veel eisend he!quote:Op donderdag 15 april 2004 16:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik wil een serre!! En een (zwem)bad
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]![]()
![]()
Okayokay, laten we beginnen bij die serre en dat bad.... Was maandag bij mijn vriendin, die heeft driekwart van deze spullen in huis... Haar koop!!!huis zelfs.. In d'r eentje gekocht.. Wat ben ik toch een loserquote:Op donderdag 15 april 2004 16:21 schreef qu63 het volgende:
jij bent echt niet veel eisend he!
wat doe je!! je deed ij ipv y!!quote:Op donderdag 15 april 2004 16:22 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Okayokay, laten we beginnen bij die serre en dat bad.... Was maandag bij mijn vriendin, die heeft driekwart van deze spullen in huis... Haar koop!!!huis zelfs.. In d'r eentje gekocht.. Wat ben ik toch een loser
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:23 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Alweer happiier is
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:24 schreef qu63 het volgende:
wat doe je!! je deed [b]ij]/b] ipv y!!
en zo'n loser ben je niet hoor!!
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:27 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds her en der ij in plaats van ei
Sinds wanneer hecht jij je aan materiele zaken???? Is toch helemaal niet boeiend??quote:Op donderdag 15 april 2004 16:27 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds her en der ij in plaats van ei
doeidoeiquote:Op donderdag 15 april 2004 16:32 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Sinds wanneer hecht jij je aan materiele zaken???? Is toch helemaal niet boeiend??
Ok nu ga ik echt weg. Wat een heerlijke posts hier vandaag op truthEcht interessant! Maar deze zon gaat die andere zon begroeten
Doegdoeg!
Rijst met szechuan sausquote:Op donderdag 15 april 2004 16:33 schreef qu63 het volgende:
doeidoei![]()
iemand nog een idee wat ik kan gaan eten?? moet voor 3 personen zijn..
I need space for thoughts....quote:Op donderdag 15 april 2004 16:32 schreef Geartsjuh het volgende:
Sinds wanneer hecht jij je aan materiele zaken???? Is toch helemaal niet boeiend??
Byebyequote:Ok nu ga ik echt weg. Wat een heerlijke posts hier vandaag op truthEcht interessant! Maar deze zon gaat die andere zon begroeten
Doegdoeg!
ik ga wel roerbakken denk ik.. lekker makkelijkquote:Op donderdag 15 april 2004 16:37 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Rijst met szechuan sausAn old favourite of mine...
Dat ís roerbakken!!quote:Op donderdag 15 april 2004 16:38 schreef qu63 het volgende:
ik ga wel roerbakken denk ik.. lekker makkelijk
Ja, hee naar je balkon jijquote:Op donderdag 15 april 2004 16:44 schreef Geartsjuh het volgende:
"Jeez is ze nu nog niet weg!" Nee ik wou jullie dit niet onthouden:
quote:19. De Zon (!!!)
[...]
Net getrokkenIk wist niet eens dat die kaart er echt tussen zat! Haha! Kosmische humor! I luv it!
![]()
![]()
![]()
Tjah, veel mensen zien de constatering van een feit nog altijd als een belediging. Goede vrienden leven niet met elkaar op basis van verbergen, maar op basis van openheid.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:08 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemiddag
Ik maak niet echt vrienden, of er is iets mis met mijn vrienden
Ik draai niet snel ergens omheen, ik zeg ze direct hoe ik erover denk of hoe ik denk dat hun situatie/probleem in elkaar steekt, voelen ze zich meteen angevallen en gaan ze schelden. Echt vaag, het ligt vast aan mijIk kan heel lief zijn, maar ook eventjes even hard als de waarheid
heb al wat gehaald.. lekker simpel. pak krieltjes (hoef ik niet te schillenquote:Op donderdag 15 april 2004 16:57 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Lukt het al, Q? Deze moet je hebben
dat mag ze dus niet..quote:Ingrediënten:
Water, uien, sperziebonen, suiker, ananas, tomatenpuree, groene paprika, Chinese paddestoelen, gemodificeerd maïszetmeel, specerijen, zout, sojasaus, aroma's, azijn, kleurstof E160c.
Hooooooooooooooooooooooooooooooooi.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
MUUS
waar was je nou bij de online tarot sessie!!
Tjee, doe eens niet zo gepikeerd elke keer alsquote:Op donderdag 15 april 2004 16:18 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
alles wel opgelost enzo??quote:Op donderdag 15 april 2004 17:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hooooooooooooooooooooooooooooooooi..
Ik had even een breakje ivm een hoop bah personal stuff..
Maak van uw hart geen moordkuil, dame.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:08 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemiddag
Ik draai niet snel ergens omheen, ik zeg ze direct hoe ik erover denk of hoe ik denk dat hun situatie/probleem in elkaar steekt, voelen ze zich meteen angevallen en gaan ze schelden. Echt vaag, het ligt vast aan mijIk kan heel lief zijn, maar ook eventjes even hard als de waarheid
*knuffelt qu*
Hi Trinity!!quote:Op donderdag 15 april 2004 17:08 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemiddag
*knuffelt qu*
Mwoah, het één en ander moet nog slijten.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
alles wel opgelost enzo??
Amen!quote:Op donderdag 15 april 2004 17:17 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hi Trinity!!Aaaaaah!!! Herkenning!!! Een idee misschien voor jou: oordelen heeft geen zin, je kunt wel zeggen hoe iemand zijn situatie er niet al te florrissant bij staat, maar diegene had daar allang al wat aan gedaan als ie anders kon.. Kennelijk kan hij/zij niet anders op dit moment... Neem de tijd, geef de tijd, alles loopt zoals het hoort, alleen jezelf kun je veranderen, stuur liefde naar je vrienden, heb geduld met ze, heb geduld met jezelf...
Love and Peace![]()
kunnen we je dan een keer op IRC verwachten??quote:Op donderdag 15 april 2004 17:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mwoah, het één en ander moet nog slijten..
quote:Komt wel goed. Ben niet van poppenstront..
Moet ik eerst nog eens uitvogelen hoe mijn IRC aangaat met mijn nieuwe firewall.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
kunnen we je dan een keer op IRC verwachten??
Mja, zegt mijn oma altijd. Don't ask.quote:poppenstront?
is dat een ja???quote:Op donderdag 15 april 2004 17:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Moet ik eerst nog eens uitvogelen hoe mijn IRC aangaat met mijn nieuwe firewall..
.
Altijdquote:Op donderdag 15 april 2004 17:18 schreef qu63 het volgende:
Amen!
ik kan er al om half 7 zijn denk ik.. is dat ook goed??
Jahaaaaaa. Zeurpiet.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
is dat een ja???
Schorpioen!quote:Op donderdag 15 april 2004 17:29 schreef Schorpioen het volgende:
MUUS!! Goed je weer terug te zien!
Jammer dat je de tarotsessie gemist hebt, maar als je een kaartlegging nodig hebt dan hoef je dat maar te vragen he!
of iets na half 7..ga nu rijdenquote:Op donderdag 15 april 2004 17:29 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Altijd
Hooooooooooi.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:49 schreef -Trinity- het volgende:
Ha MUUS
quote:Op donderdag 15 april 2004 17:17 schreef MUUS het volgende:
Komt wel goed. Ben niet van poppenstront..
Fijne vakantie hè...quote:Op donderdag 15 april 2004 20:04 schreef livEliveD het volgende:
Huh ja ik ben nog wel een beetje wakker. Ben aan het inpakken voor de vakantie dus misschien is dit wel me laatste bericht tot zondag
Weljaquote:Op woensdag 14 april 2004 22:13 schreef sweetgirly het volgende:
Pfew, gelukkig dus idd en bedankt nog (ja, beetje laat) voor jouw visie erop.
Aaaaah, toe... Share it with usquote:Ja, hij's goed hé!
Hoorde hem jaren geleden volgens mij in een film een keer en hup opschrijven die hap.. Heb er ook een eigen variant op gemaakt, maar die zeg ik maar niet![]()
.
Hoe was het? Lijkt me idd erg interessantquote:Nou, ik ga zo mijn bedje alweer in. Morgen mijn 1e les: 'Zingeving en Levensbeschouwing'.
Lijkt me erg interessant en het wordt gegeven in een mooie villa vlakbij het Vondelpark, heb er zin in. Toedels!!
![]()
Dank je.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:09 schreef ReCreative het volgende:
Fijne vakantie hè...
Wie weet. Ik hier: deur open, mereltjes buiten, avondlucht, jaaaah da's goed voor je humeur hoorquote:Op donderdag 15 april 2004 20:27 schreef livEliveD het volgende:
Ik voel me ook wel ok. Zal ook wel met het weer te maken hebben denk ik.
quote:Op donderdag 15 april 2004 21:07 schreef livEliveD het volgende:
Precies die emotie die dan door de lucht zweeft...
Dat zwoele van zo'n avond...
Je voelt je vrolijk en kan de gehele wereld aan.
Iedereen is aardig en al je problemen lijken niets meer voor te stellen.
Liefdes bloeien op, ruzies worden opgelost...
Vogels fluiten overal waar je kijkt.
Mmmmmm wat een heerlijke zomer gaan we weer tegemoet...
Lang leve het Hopla gevoel
Wie ook een aantal gram wil bestellen van het spul dat ik net heb genutigd mot zich ff melden
quote:Op donderdag 15 april 2004 01:46 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
HeheNog bijtijds weggekomen daaro?
quote:Op donderdag 15 april 2004 20:18 schreef ReCreative het volgende:
]
WeljaIk vond de site zo beperkt constructief dat ik even ging kijken of er iets mooiers van te maken was. En als je weer een ander boek leest staat er weer iets anders, een kaart kan zoveel betekenen.
Nou vooruit, komt ie...hét levensmotto..zoek dekking enzo:quote:Aaaaah, toe... Share it with us![]()
quote:Hoe was het? Lijkt me idd erg interessant. heb ik dus nooit gehad hè... Wel hoe je water managet, zal ik daar eens een boom over opzetten?
![]()
woei!quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:22 schreef -Trinity- het volgende:
Mogge Qu! Mooie kaart*knuffel*
f***'s!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:20 schreef ReCreative het volgende:
Fototoestel pakken, Peugeot koelen, broodje halen en RC out
Weer een zeer treffende en handige kaartquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:20 schreef ReCreative het volgende:
ff snel een kaartje van de dag:
1. De Magiër
Heel veel plezier!quote:Fototoestel pakken, Peugeot koelen, broodje halen en RC out
Dank! Ik nu wegquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:48 schreef Geartsjuh het volgende:
Heel veel plezier!![]()
![]()
Tot vanavond op IRC?
Ja en nee, voor dagkaarten kun je beter de Grote Arcana pakken. Die is namelijk wat beter te begrijpen als de complete Tarotquote:Op vrijdag 16 april 2004 03:45 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[knip]
Overigens een vraagje aan Psyche bijvoorbeeld.. Is het niet een beetje eenzijdig dat de tarotlink enkel de kaarten van de grote Arcana gebruikt?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:55 schreef Psyche2003 het volgende:
Enne : WOEI! mijn internet verbinding doet weer normaal...
Zo hé jij bent vroeg!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:22 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Helloooow
Erm... ja, beetje wel ja....quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:05 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Oi Psyche!![]()
Zo, jij hebt heel wat bij te lezen?![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:24 schreef Psyche2003 het volgende:
Gelukkig is de slowchat ietsje rustiger als de Zwangerschap en Geboorte topics in OUD![]()
Hmm... vind het nog steeds een beetje weinig om genoeg variatie te hebben....quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:55 schreef Psyche2003 het volgende:
Ja en nee, voor dagkaarten kun je beter de Grote Arcana pakken. Die is namelijk wat beter te begrijpen als de complete Tarot
V'telquote:Ben het niet altijd eens met de beschrijvingen, maar dat is een ander verhaal
Deed ie niet normaal dan?quote:Enne : WOEI! mijn internet verbinding doet weer normaal...
Niettus! Ik heb haar al een keertje een zinnetje zien zeggen, jullie hadden toen haar nick naar Psychress veranderd! Ik heb een gouden geheugen hoor! (en veel logsquote:Enne 2 : Gister heb je de #truth premiere van Psychress gemist.... :'(
Hehe, ja mijn dochter vond het kennelijk leuk om mij vanochtend om het uur wakker te schreeuwen... Dit terwijl ze om vijf uur vannacht ook weer feest had...quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:23 schreef Psyche2003 het volgende:
Zo hé jij bent vroeg!!![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:24 schreef Psyche2003 het volgende:
Gelukkig is de slowchat ietsje rustiger als de Zwangerschap en Geboorte topics in OUD![]()
Hm? Ja maar als je op het punt van bevallen staat (of je vrouw staat op het punt van bevallen) dan is toch wel het laatste wat je gaat doen zitten posten op fok? Dan ben je toch met andere dingen bezig lijkt me?quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:40 schreef Psyche2003 het volgende:
Nou, als er iemand op het punt van bevallen staat is het 2 topics erdoorheen jagen op een dag geen uitzondering!!!
Hmmz, ja, mee eens, maar de omschrijvingen van de Grote Arcana zijn nou eenmaal duidelijker...quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:39 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hmm... vind het nog steeds een beetje weinig om genoeg variatie te hebben....
Je weet dat ik mijn eigen cursus aan het schrijven ben toch? Dus heb ik zelf andere ideeën over kaartbetekenissenquote:V'tel
Helaas niet nee... Alleen IRC wou werken, de rest niet.. Geen mail, geen Fok! AAARGGHquote:Deed ie niet normaal dan?
Ja, dat klopt, maar dat was via mijn PC en toen verandere ik mijn nick even voor haar.. Nu waren we tegelijk onlinequote:Niettus! Ik heb haar al een keertje een zinnetje zien zeggen, jullie hadden toen haar nick naar Psychress veranderd! Ik heb een gouden geheugen hoor! (en veel logs)
Oei! Da's minder....quote:Hehe, ja mijn dochter vond het kennelijk leuk om mij vanochtend om het uur wakker te schreeuwen... Dit terwijl ze om vijf uur vannacht ook weer feest had...
Ben begonnen met OUD om in het "Wachtten op het tweede streepje" te posten en dan wordt er wel verwacht dat je ook updates geeft héquote:Dat je dat volgt! Je bent toch alleen zelf interessant?
Mee eens, maar stel je eens een stuk of 30 vrouwen voor die allemaal meeleven en willen weten hoe het gaat en of er al een kindje is geboren.... Dequote:Op vrijdag 16 april 2004 12:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hm? Ja maar als je op het punt van bevallen staat (of je vrouw staat op het punt van bevallen) dan is toch wel het laatste wat je gaat doen zitten posten op fok? Dan ben je toch met andere dingen bezig lijkt me?
Haha!quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:47 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Mee eens, maar stel je eens een stuk of 30 vrouwen voor die allemaal meeleven en willen weten hoe het gaat en of er al een kindje is geboren.... Desmilies zijn niet van de lucht dan hoor
![]()
Ik heb gister maar drie Lenormand kaarten gepakt.. om de een of andere reden spreken die meer tot mijn verbeelding...quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:45 schreef Psyche2003 het volgende:
Hmmz, ja, mee eens, maar de omschrijvingen van de Grote Arcana zijn nou eenmaal duidelijker...
Je doet zoveel....quote:Je weet dat ik mijn eigen cursus aan het schrijven ben toch? Dus heb ik zelf andere ideeën over kaartbetekenissen![]()
Cookie probleem? Dat lijkt me ook ernstig frusti wanneer die schpullen niet werken...quote:Helaas niet nee... Alleen IRC wou werken, de rest niet.. Geen mail, geen Fok! AAARGGH
Ow, wat jammer dat ik dat gemist heb!! Nah, ze komt vast vaker online of was het niet bevallen?quote:Ja, dat klopt, maar dat was via mijn PC en toen verandere ik mijn nick even voor haar.. Nu waren we tegelijk online![]()
Owjeequote:Ben begonnen met OUD om in het "Wachtten op het tweede streepje" te posten en dan wordt er wel verwacht dat je ook updates geeft hé
Even kijken of ik mijn malibox daar ook van kan overtuigen....quote:BTW, je hebt mail![]()
Woeiiii!quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:54 schreef Geartsjuh het volgende:![]()
![]()
![]()
Natuurlijk komt ze vaker! Ze heeft het prima naar haar zin gehad gister, wellicht zijn we er vanavond ook weer allebeiquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:56 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ik heb gister maar drie Lenormand kaarten gepakt.. om de een of andere reden spreken die meer tot mijn verbeelding...
[..]
Je doet zoveel....Je hebt gelijk... Okay, dan wacht ik dat wel af
[..]
Cookie probleem? Dat lijkt me ook ernstig frusti wanneer die schpullen niet werken...
[..]
Ow, wat jammer dat ik dat gemist heb!! Nah, ze komt vast vaker online of was het niet bevallen?
[..]
OwjeeHad je dus nooit aan moeten beginnen
[..]
Even kijken of ik mijn malibox daar ook van kan overtuigen....
quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:00 schreef sweetgirly het volgende:
Nou vooruit, komt ie...hét levensmotto..zoek dekking enzo:
'Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're being filmed!!'
quote:Jaaah leuk! Gezellig groepje, leerzaam vak (niet voor niets gekozen natuurlijk) en interessant om andersmans opvattingen, ideeën, filosofieën en gewoon levensovertuigingen te horen, altijd handig in welke sector je ook terecht komt. Het begon al hilarisch met dat we een knuffel in de rondte moesten gooien om elkaars namen een beetje te (leren) onthouden. Tja
![]()
. Wel goed, want het ijs was al snel gebroken. En de locatie is natuurlijk geweldig..zwijmel!
Jomandaquote:Water managet![]()
. Wat moet ik mezelf daarbij voorstellen
, ik krijg opeens Jomanda-achtige praktijken voor mijn oog gespiegeld. Explain further, want hier kan ik even geen peil aan optrekken
. confused is
quote:Ik schrijf mijn kaartje voor vandaag er maar niet bij. Ten eerste is de dag alweer bijna voorbij en ten tweede heb ik al zo'n lap tekst. Ik had iig: 'de hogepriesteres' voor vandaag. En misschien is dit wel één van mijn lucky-days ofzo, want werd ook nog gebeld of ik op sollicitatiegesprek (voor stage) wou komen. Had niks meer ervan gehoord, maar ze klonken positief iig. Hoop het zo, want dan heb ik volgens mij echt een superleuke stageplek. Het lijkt wel of het zonnetje letterlijk en figuurlijk is gaan schijnen opeens.
haaai ququote:Op vrijdag 16 april 2004 19:44 schreef qu63 het volgende:
dag mensen!!![]()
ik ben dr ook weer eensch
met mij isch allesch goede!quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef ReCreative het volgende:
[..]
haaai qu
Allesch goed?
Uytschtekend! Dank U hartelijck!quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
met mij isch allesch goede!
en met uwer??
U wasch toch bezig met photgrafie dezen wonder schonen dag? heeft U daer ook enig bewijsch van?quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:58 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Uytschtekend! Dank U hartelijck!
Ick heb vandaeg op mijn vrijen dag van het weer moogen genieten. Nu isch echter mijnen hoofd rood!
Uyteraerd. Ick zal U op IRC wel eene URL overhandigen waerin eenige voorbeelden van mijn werck vandaeg te bezightigen zijn, mocht ick U daer treffen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
U wasch toch bezig met photgrafie dezen wonder schonen dag? heeft U daer ook enig bewijsch van?
typen duurt zo wel een stuk langer zeg!
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:05 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Uyteraerd. Ick zal U op IRC wel eene URL overhandigen waerin eenige voorbeelden van mijn werck vandaeg te bezightigen zijn, mocht ick U daer treffen.
(By den wegh: ick ben tot neegenden uuren aenwezig, daerna ga ick den kasteleijn bezoeken bij onsch in de locaele uytschpanning).
Hehequote:Op zaterdag 17 april 2004 12:07 schreef Psyche2003 het volgende:
Goedesmiddags allen die er nog niet zijn
FIPO van de nieuwe zonnige dag alhier in de slowchat. Da's ook voor het eers eigenlijk
Beetje programmeren, beetje produceren, beetje internetten, beetje lezen, lekker rustig zaterdagwerkquote:Op zaterdag 17 april 2004 14:38 schreef Geartsjuh het volgende:
En wat zijn jullie allemaal aan het uitvreten?
* qu63 strooit knuffels terug!!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:35 schreef Barbamama het volgende:
* qu63 strooit knuffels en bloemen in de rondte
Het is wel uitgestorven zeg, in #truth
quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:30 schreef qu63 het volgende:
* Q strooit knuffels terug!!!![]()
![]()
Gezellig? Gezellig?? Da's een understatement!!quote:Op zondag 18 april 2004 03:19 schreef Barbamama het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was weer gezellig mensen!!! Thank you very veriii muchLove you all...
en met iedereen erbij... heb weer eens wat gemist dus..quote:Op zondag 18 april 2004 10:13 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Gezellig? Gezellig?? Da's een understatement!!![]()
Doen we heeeel snel nog eens over (alleen dan ietsje vroeger ophouden)
![]()
![]()
![]()
Komt wel goed qu!!quote:Op zondag 18 april 2004 11:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
en met iedereen erbij... heb weer eens wat gemist dus..
komt vanavond wel dan..quote:Op zondag 18 april 2004 11:47 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Komt wel goed qu!!
Heb trouwens nog een GE-WEL-DIG idee voor je![]()
K! have phun!!quote:Op zondag 18 april 2004 11:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
komt vanavond wel dan..
nu en soort familiedag!
woei!![]()
![]()
![]()
![]()
enz...
ReCreative!!quote:Op zondag 18 april 2004 12:50 schreef ReCreative het volgende:
Naar het strand.
en goedemorgen iedereen
Pagina 6!
Jùist met deze wind naar het strandquote:Op zondag 18 april 2004 12:58 schreef Barbamama het volgende:
[..]
ReCreative!!![]()
![]()
Nu met déze wind naar het strand??Ik zal erover nadenken... Wat ga jij doen?
Ik merk hetquote:Op zondag 18 april 2004 13:14 schreef ReCreative het volgende:
Jùist met deze wind naar het strand.
Ben nu ff druk, maar ik denk dat ik straks nog wel even naar Egmond ga of zo. Fotografie met dit weer is niet zo'n goed idee, dus ik ga ff uitwaaien denk ik.
B!!!!!!!!quote:Op zondag 18 april 2004 13:23 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ik merk hetHet is weer s-s-slowchat geworden..
Maar ik ben nu een beetje bang.. Als ik weer naar buiten ga, gaan er vast weer rare dingen gebeuren...
Contemplatief..... ohja beschouwend of bespiegelendquote:Op zondag 18 april 2004 03:48 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Hu.. ojaContemplatieve periodes leveren ook nog wel eens interessante gedachtenspinsels op
Deze is speciaal voor G-art..
Doe wat je kunt namens alle mensen die het niet kunnen...
Je bedoelt: bijzonder dingenquote:Op zondag 18 april 2004 13:23 schreef Barbamama het volgende:
Maar ik ben nu een beetje bang.. Als ik weer naar buiten ga, gaan er vast weer rare dingen gebeuren...
Geartsjuh!quote:Op zondag 18 april 2004 13:26 schreef Geartsjuh het volgende:
Nouja zullen we het vanavond maar niet zo enorm laat maken als gister?
RC!quote:Op zondag 18 april 2004 13:33 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Geartsjuh!![]()
Hoe laat is t geworden dan?
Ah. Peanutsquote:Op zondag 18 april 2004 13:37 schreef Geartsjuh het volgende:
Uh hmm half 4? En ik lag uiteindelijk half 5 in mijn nest..
quote:Hoest met jou trouwens?
Niet voor kleine blonde meisjes..quote:Op zondag 18 april 2004 13:42 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ah. Peanuts![]()
Mooizo!quote:
Goed hoor. Nog steeds enorm fel, heerlijk
. Lekker geslapen, dat scheelt altijd.
quote:Op zondag 18 april 2004 13:44 schreef -Trinity- het volgende:
Ik voel me echt geweldig.... Of niet... pijnstiller op en nog steeds buik en rug pijn.
*is vrouw*
Humquote:Op zondag 18 april 2004 13:46 schreef Geartsjuh het volgende:
Mooizo!En wat houdt dat fel zijn precies in..?
![]()
Jah...quote:Op zondag 18 april 2004 13:32 schreef ReCreative het volgende:
Je bedoelt: bijzondere dingen.
Ja en nu? Angst negeren? Dan is ie nog niet opgelost..quote:Angst is misschien wel een heftige en lastige, maar ook een minder-constructieve emotie.
Niet negeren, bestempelen als niet handig. Gaat niet van de ene op de andere dag, maar je bent al zo goed op wegquote:Op zondag 18 april 2004 13:57 schreef Barbamama het volgende:
Ja en nu? Angst negeren? Dan is ie nog niet opgelost..
quote:Op zondag 18 april 2004 13:26 schreef Geartsjuh het volgende:
B!!!!!!!!
Ik ben moe en het is jouw schuld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Happiii!!!quote:Werd wel met een enorme grijns wakker, heb je weer wat uitgevreten bij mij? Of ik ben gewoon heppie![]()
Hehehequote:Nouja zullen we het vanavond maar niet zo enorm laat maken als gister?![]()
Uhm, je twijfels neem je weg door je wetenschap dat jij iets kunt wat anderen (nog) niet kunnen.. Je handelt dan namens de mensen die nog niet zover zijn als jij... Dit uit een soort medegevoel... Je doet het namens en ook voor anderen.. Het lichtbakenzijn gebeuren... Vuurtorens....quote:Op zondag 18 april 2004 13:30 schreef Geartsjuh het volgende:
Contemplatief..... ohja beschouwend of bespiegelend![]()
Uh liev berichtje maar ik snap de hint niet echt? Het is vroeg voor mij B.. wat bedoel je precies?![]()
Kom maar! Kommaarkommaarkommaar!quote:Op zondag 18 april 2004 13:55 schreef ReCreative het volgende:
Hum. Dat ik mijn oude vaardigheid mensen in een hoek helemaal vast te lullen weer heb opgepakt... Dat ik ietwat scherper in mijn bewoordingen ben vandaag
![]()
Err... wist je al iets ?quote:Op zondag 18 april 2004 12:42 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Love @ all!![]()
![]()
Hmm.... Wat zal ik vandaag 's doen??? Iemand ideeën?
Moet. Discussie. Vanavond. Op. IRC. Met. RC.quote:Op zondag 18 april 2004 13:55 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hum. Dat ik mijn oude vaardigheid mensen in een hoek helemaal vast te lullen weer heb opgepakt... Dat ik ietwat scherper in mijn bewoordingen ben vandaag
![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 14:03 schreef Barbamama het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat zal het zijnquote:Happiii!!!Nee, niet bewust iets gedaan, was te moe, sorriii... Maar dat kwam vast doordat ik de hele avond al bewust energie naar iedereen had zitten sturen
Uhmquote:HeheheIk had beloofd eerder online te komen vanavond
Maar jij was anders ook niet bepaald vroeg aanwezig gisteravond.. En nog aangeschoten ook! Wat had je gedaan joh?? Met Groverbeest ergens uitgehangen weer??
quote:Uhm, je twijfels neem je weg door je wetenschap dat jij iets kunt wat anderen (nog) niet kunnen.. Je handelt dan namens de mensen die nog niet zover zijn als jij... Dit uit een soort medegevoel... Je doet het namens en ook voor anderen..
quote:Het lichtbakenzijn gebeuren... Vuurtorens....
quote:Op zondag 18 april 2004 14:04 schreef Barbamama het volgende:
Kom maar! Kommaarkommaarkommaar!
quote:Op zondag 18 april 2004 14:33 schreef Geartsjuh het volgende:
Moet. Discussie. Vanavond. Op. IRC. Met. RC.
Pls?Felle discusies zijn mjam!!!
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 14:41 schreef ReCreative het volgende:Jullie zijn echt geweldig
![]()
.
Dat is een vooroordeel!quote:Maar jullie hebben geen idee waar jullie het over hebben![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 14:47 schreef ReCreative het volgende:
Romeo Charlie Out...
...eventjes de deur uit...
Daar is ie meestal toch te laat voor..quote:Op zondag 18 april 2004 14:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]Wie moet nou het nwe topic openen???
Way to go B!!!quote:Op zondag 18 april 2004 14:55 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Okay, zometeentjes hiero verder.. Ben er dit keer er vroeg bij, om misverstanden te voorkomen
quote:Op zondag 18 april 2004 14:56 schreef Geartsjuh het volgende:
Daar is ie meestal toch te laat voor..
quote:Stookmode!![]()
Nou ik kreeg nog gelijk ook nogquote:Op zondag 18 april 2004 14:57 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Hehe![]()
![]()
Yeah!!!quote:Op zondag 18 april 2004 14:56 schreef Geartsjuh het volgende:
Way to go B!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 14:58 schreef Geartsjuh het volgende:
Nou ik kreeg nog gelijk ook nog![]()
![]()
![]()
Respect tot the B!
Deze ook?quote:Op zondag 18 april 2004 15:02 schreef Geartsjuh het volgende:
Nog even een huishoudelijke mededeling:
Ik weet niet meer wie gister Grover had verzonnen maar onze parkiet dus...
[afbeelding]
Hij lijkt wel op de blauwe
quote:is wel vernoemd naar
GROVER!!!
quote:![]()
![]()
Mijn ouders en broer vonden het heel leuk bedacht! Supergrover is momenteel al onze woonkamer aan het vernielen!
LOLquote:Op zondag 18 april 2004 15:14 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Uit de log van vannacht: "<Psychress> Grover"
Ik heb er nog flink op zitten aanmoedigen, evenals de mede truthers aldaar...Kijk maar:
"< 05Psyche2003 > dus... GROVER!! desnoods Super Grover, want vliegen kan ie ook"
"< 11EleanorGoesCrazy > Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!"
"< 11EleanorGoesCrazy > Grover!" "< 11EleanorGoesCrazy > Ik stem voor, G-art!"
"< 10Geartsjuh > ok wie stemt voor Grover doopnaam SuperGrover"
"* Psyche2003 stemt!"
"<Psychress> ja grover"
"< 02ReCreative > in stem nooit < 02ReCreative > in = ik" (zwijgen is toestemmen)
"* EleanorGoesCrazy stemt voor)"
"< 02ReCreative > pn91246ygu 4r'bu1rh'ko5t"[sup]Koen door de bocht, dat wilde ik jullie niet onthouden[/sub]
quote:Zo is het dus gegaan
Power to the google!quote:Prachtige f***'s trouwensJe mag van mij hier wel een weblog bijhouden hoor!
Oeiiquote:Op zondag 18 april 2004 15:24 schreef Geartsjuh het volgende:
Nee dat zijn geen grasparkieten..![]()
quote:Dat plaatje van Grover is cute!!![]()
Hoe?quote:Op zondag 18 april 2004 15:31 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ga de woonkamer redden. Tot laters!![]()
Jah..quote:Op zondag 18 april 2004 15:21 schreef Geartsjuh het volgende:
LOL![]()
Wat zijn wij gemeen vandaag voor die jongen.Heerlijk
Zou ze nu ook een Fok!account aan het overwegen zijn...?quote:![]()
Dankjewel Psychress!![]()
quote:Power to the google!
Het is wel jammer dat ik geen digicam heb. Ik ga nog wel eens met mijn webcam prutsen, misschien wil ie daarvoor wel poseren?
IRC-logs plaatsen mag niet, helemaal niet zonder medeweten van diegenen die gequoot wordenquote:Op zondag 18 april 2004 15:14 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Uit de log van vannacht: "<Psychress> Grover"
Ik heb er nog flink op zitten aanmoedigen, evenals de mede truthers aldaar...Kijk maar:
"< 05Psyche2003 > dus... GROVER!! desnoods Super Grover, want vliegen kan ie ook"
"< 11EleanorGoesCrazy > Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!"
"< 11EleanorGoesCrazy > Grover!" "< 11EleanorGoesCrazy > Ik stem voor, G-art!"
"< 10Geartsjuh > ok wie stemt voor Grover doopnaam SuperGrover"
"* Psyche2003 stemt!"
"<Psychress> ja grover"
"< 02ReCreative > in stem nooit < 02ReCreative > in = ik" (zwijgen is toestemmen)
"* EleanorGoesCrazy stemt voor)"
"< 02ReCreative > pn91246ygu 4r'bu1rh'ko5t"Koen door de bocht, dat wilde ik jullie niet onthouden
Zo is het dus gegaan
quote:Op zondag 18 april 2004 16:50 schreef ReCreative het volgende:
IRC-logs plaatsen mag niet, helemaal niet zonder medeweten van diegenen die gequoot worden.
Ja maak er nog ff een geintje vanquote:Op zondag 18 april 2004 17:05 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
RC!!!![]()
![]()
Je bent er weer!!!
![]()
![]()
Lieve ouwe knorrepot van me
[afbeelding]
Mja ik geef beetje reiki en ik heb de hele dag erg weinig gedaan, helaas móet ik morgen naar school vanwege wa tests enzo...quote:Op zondag 18 april 2004 13:47 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]Beetje reiki op geven helpt wel. Warm houden ook
En vooral: relaxen!!!![]()
Engelengeduld....quote:Op zondag 18 april 2004 17:12 schreef ReCreative het volgende:
Ja maak er nog ff een geintje van. Wat een geduld heb jij toch... Ik zou mezelf al lang weggeflamed hebben
.
Hoe dan ook, wanneer is deze vol?
Chocola? Warme kruik? Ibuprofen?quote:Op zondag 18 april 2004 17:15 schreef -Trinity- het volgende:
Mja ik geef beetje reiki en ik heb de hele dag erg weinig gedaan, helaas móet ik morgen naar school vanwege wa tests enzo...
Sarcastisch neem ik aan?quote:Op zondag 18 april 2004 17:18 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Engelengeduld....Maar áls je me boos maakt, dan kun je verwachten dat ik je dood maak.. Letterlijk...
Nou ik ben er weer hoorquote:Ja, dacht dat het sneller ging met dit topic, verdwijn je ineens, evenals G-art, laat me ook al in de steek
Chocola!quote:Op zondag 18 april 2004 17:19 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Chocola? Warme kruik? Ibuprofen?
Nee gekkie, ik ben bloedserieusquote:Op zondag 18 april 2004 17:22 schreef ReCreative het volgende:
Sarcastisch neem ik aan?![]()
quote:Nou ik ben er weer hoor. Jippieieie
.
Primaprimaquote:'t Is trouwens lang geleden dat ik zoooo'n cynische bui heb gehad... heerlijk
Ja zeg, straks maak je me nog blijquote:Op zondag 18 april 2004 17:28 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik ben bloedserieus
[..]x 48
[..]
Primaprima
Het zijn er negenenveertig... lief rekenwonderquote:Op zondag 18 april 2004 17:46 schreef ReCreative het volgende:
Ja zeg, straks maak je me nog blij. Ik probeer er ff één:
... Nee, hij wil nog niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |