Nee, maar ik kan me voorstellen dat zijn moeder tussen het sterven van de honger door behoorlijk veel verdriet heeft over haar overleden zoon.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:04 schreef DarkElf het volgende:
sterkte
kende je hem goed?
ben je nou serieus kastaquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me voorstellen dat zijn moeder tussen het sterven van de honger door behoorlijk veel verdriet heeft over haar overleden zoon.
Dat brengt tranen in mijn ogen.
Dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:07 schreef capibar het volgende:
[..]
ben je nou serieus kasta![]()
ik denk eigenlijk dat hij expres hypocriet zit te doen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:08 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af
Ik denk dat jij er naast zit.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:09 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat hij expres hypocriet zit te doen.
zo sterven dagelijks honderden kinderen op de wereld, triest maar waar.
ik denk dat ik het niet zeker weet.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er naast zit.
Ik vind dat een goed antwoord.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:11 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk dat ik het niet zeker weet.
Als ik al naar die foto kijk schieten me tranen in mijn ogen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me voorstellen dat zijn moeder tussen het sterven van de honger door behoorlijk veel verdriet heeft over haar overleden zoon.
Dat brengt tranen in mijn ogen.
Moet je wel eerst zijn naam weten en hun adres.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:12 schreef kastanova het volgende:
Zal ik een condoleanceregister online gooien?
Dat kan ik eventueel uitprinten en naar zijn ouders opsturen als steunbetuiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |