quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ohw, wacht dus jullie hele school aan het janken om een jongen die ze niet kennen...
Daar heb ik wel zo'n hekel aan, in Havo2 overleed ook een meisje in een andere HAVO klas. En echt iedereen janken...
Waarom in godsnaam? Normaal werd ze genegeerd omdat nauwelijks mensen haar mochten.
Als je hem kende okay, of als het nou familie was.
Maar kom op zeg, een beetje gaan janken om een vaag gezicht wat je wel eens voorbij zag komen op school?
Pure volksverlakkerij, zodat je lekker massaal kunt rouwen. En je weet het: massaal rouwbetoon is een vorm van egoisme en vermaak.
Onzin imho, meeloperij.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:48 schreef Xebrozius het volgende:
Situatieschets voor de mensen die het gemist hebben:
Iemand opent een rouwtopic, maar geeft halverwege toe dat hij die persoon alleen van gezicht kent.
Mijn mening is dan ook:
[..]
Verders hebben we ook geen fatsoen, en zijn we pubers.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:50 schreef Xebrozius het volgende:
Maar goed tegenwoordig mag je al niet eens meer zeggen wat je denkt, dat schijnt nogal slecht te zijn volgend moderators, en stoer ook. En dan ben je uit op zelfbevestiging en rellen.
Dat je gewoon een mening hebt wordt simpelweg genegeerd want ik ben immers maar een user.
Neuh, ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:50 schreef Xebrozius het volgende:
Maar goed tegenwoordig mag je al niet eens meer zeggen wat je denkt, dat schijnt nogal slecht te zijn volgend moderators, en stoer ook. En dan ben je uit op zelfbevestiging en rellen.
Dat je gewoon een mening hebt wordt simpelweg genegeerd want ik ben immers maar een user.
Dit had niks te maken met een te snelle invoer, zo ben ik en zo denk ik.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:50 schreef Bluezz het volgende:
Ok.
Als je namelijk in zo'n topic, waarbij iemand duidelijk aangeeft er gewoon ff over te willen praten, dit ook specifiek zegt, je er op zo'n botte manier tegen af zet, vind ik het rellerig overkomen.
Onvolwassen mag ook
Het overkomt mij ook wel eens dat ik een reaktie geef die ik te snel invoer, maar jij bent wel heel erg systematisch bezig in een topic waar je dat niet moet doen vind ik.
PS
Groningen is mij te ver
Wauw, we zijn het eens.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, ik ben het met je eens
Dat zgn collectieve rouwen is iets van de laatste jaren en wordt alleen maar erger, er is al onderzoek naar gedaan, staat een interessant topic over in naar ik meen WFL.
En jij vindt kritiek daarop thuishoren in een topic waarin iemand over een sterfgeval wil praten ?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, ik ben het met je eens
Dat zgn collectieve rouwen is iets van de laatste jaren en wordt alleen maar erger, er is al onderzoek naar gedaan, staat een interessant topic over in naar ik meen WFL.
Het komt wel wat "verzetten tegen de heersende opvatting" achtig over, geef toe.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:51 schreef Baklap het volgende:
[..]
Verders hebben we ook geen fatsoen, en zijn we pubers.
Ja, als het er hypocriet aan toe gaat wel. Dan vind ik het zelfs meer beledigend voor de nabestaanden om zo'n topic te openen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:53 schreef gelly het volgende:
[..]
En jij vindt kritiek daarop thuishoren in een topic waarin iemand over een sterfgeval wil praten ?
Ik vroeg het niet aan jou.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:54 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ja, als het er hypocriet aan toe gaat wel. Dan vind ik het zelfs meer beledigend voor de nabestaanden om zo'n topic te openen.
Die hij niet persoonlijk kent.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:53 schreef gelly het volgende:
[..]
En jij vindt kritiek daarop thuishoren in een topic waarin iemand over een sterfgeval wil praten ?
Medeleven is leuk. Maar om iemand te gaan zitten janken terwijl je waarschijnlijk niets gemerkt had als die persoon was gaan verhuizen ofzo is schijnheilig.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:50 schreef p-etr-a het volgende:
ik ben het wel met xebrozius eens, maar het komt natuurlijk als een klap voor je.
iemand die er was is er niet meer en dat werkt vervreemdend oid.
maarja op internet vind ik het niet geheel nodig, alleen het is wel aardig van mensen als ze met iemand meeleven, toch.
Precies, je hoeft je medeleven niet te tonen, waarom zou je? Maar waarom moet je zonnodig rebels lopen te blaten dat het je niets doet? Wat schiet je er mee op?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:54 schreef Bluezz het volgende:
Ook het massahysterie aspekt van dood/overlijden/rampen vind ik verschrikkelijk hoor, maar dan ga je toch in zo'n witte optocht niet lopen schreeuwen dat je het allemaal maar hypocriet vind en belachelijk?
Dat heb ik in dat topic ook gezegd tegen je. En dat ik het fijn vond dat je dit topic opendequote:Op dinsdag 13 april 2004 19:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het komt wel wat "verzetten tegen de heersende opvatting" achtig over, geef toe.
Of je nou met de slachtoffers meeleeft of niet, het heeft voor jou totaal geen zin om te gaan verkondigen dat het je niets doet, en je KAN anderen er pijn mee doen.
Reageren is niet verplicht in dat soort topics natuurlijk.
Ja, waarom nietquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:53 schreef gelly het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |