thenks,quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:58 schreef Brighteyes het volgende:voor DE. Hou vol wijffie, ooit wordt het minder...
I know the feeling, for different reasons, en dan kunnen er 100 mensen om je heen staan, het helpt geen moer. Helaas kan niemand (ook jij niet) het op dit moment weg laten gaan. Je moet er doorheen... nogmaalsquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:07 schreef DarkElf het volgende:
................ik heb me iig echt in een lange, lange, hele lange tijd tijd niet zo intens alleen gevoeld................
![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]................ik heb me iig echt in een lange, lange, hele lange tijd tijd niet zo intens alleen gevoeld......
![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:56 schreef cloudchaser het volgende:
moe, en moe van iets... zeg maar
Ik weet precies hoe je je voelt *geeft knuf*quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
................ik heb me iig echt in een lange, lange, hele lange tijd tijd niet zo intens alleen gevoeld................
![]()
quote:[sub]Oe en ff offtopic berichtje voor TheRoman, omdat ik ze niet in het fotoboek krijg :
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Hijs wel errrrrrg oud hè... [afbeelding]
Ik weet niet wat jij met je beste vriend doet..... ->quote:Ik voel me VERKOUDEN.. grr.. allemaal aangestoken door mn beste vriend Robin, dank je!
Sandra -->quote:
hoezo, jaloers?quote:gekke_sandra
Ik weet niet wat jij met je beste vriend doet.....
na dit kleine conflictje ben ik weer heerlijk opgeladen voor de rest van de dag heur!!quote:Op woensdag 14 april 2004 09:33 schreef cos-micV het volgende:
ontopic blijven graag![]()
OT goed...lekker...top..![]()
Zin om iets te slopen is altijd goed!quote:Op woensdag 14 april 2004 10:04 schreef Jumparound het volgende:
Zin om iets te slopen
Weetje, ik voel me best!
Oeh, geld verdienen, altijd lekkerquote:Op woensdag 14 april 2004 10:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Heb hoofdpijn. Maar wel goed bericht: volgende week eind-stagegesprek met stagebegeleider van de universiteit (zijn mail was positief) en a.s. vrijdag eindelijk weer eens de juf uithangen en dus geld verdienen
daar ben ik net voorbij, vind een doelquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:11 schreef Lauwie- het volgende:
Ik weet precies hoe je je voelt *geeft knuf*
Ik voel me... leeg![]()
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 april 2004 15:26 schreef thaleia het volgende:
Licht balend. Ik had graag nu of straks even wat met iemand gaan drinken om te vieren dat ik *juich* een vast contract heb gekregen *juich*, maar niemand kan/wil/whatever. Nouja, dan maar in stilte genieten. Een stuk minder leuk, maar nog steeds leuk.
Het is groep 8 op een school waar ik al vaker heb ingevallen...Ik 'vrees' zelfs dat ik de groep heb waarvoor ik al eerder heb gestaan en dat is zo'n beetje de moeilijkste groep van de school qua gedrag. Dus...ik ga maar eens kijken wat ik aan pedagogische grondslagen in huis hebquote:Op woensdag 14 april 2004 11:22 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Oeh, geld verdienen, altijd lekker. Voor welke groep (qua niveau
) moet je dan staan?
OT:
Uitgeput maar voldaan, na tweeënhalf uur fitnessen. Nu maar weer verder met voorbereiden voor morgen. De gezonde spanning begint al te komen, dus ik ben benieuwd wat het wordt. Het is in ieder geval een mooie ervaring die ik mee neem in mijn rugzakje
Lijkt me een keer een goed idee liefquote:Op woensdag 14 april 2004 17:51 schreef Wolkje het volgende:
wel goed, alleen moe en verkouden.
Zo maar leren en dan eindelijk echt een keertje vroeg gaan slapen.
`quote:Op woensdag 14 april 2004 18:23 schreef Subterranean het volgende:
In de war!
Het was heel gezellig vanmiddag....Maar misschien iets te gezellig.
Had ik nou maar niet afgesproken, dan zouden mij gevoelens nu niet zo heel moeilijk doen.
HELP!![]()
Iets van "koet" dus, vrij vertaald naar het Zweeds: "kût"quote:Op woensdag 14 april 2004 19:37 schreef Faithy het volgende:
kruising tussen goed en kut
Neen dat niet. Thanks for the support, thoughquote:Op woensdag 14 april 2004 19:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
`
Ik neem aan een afspraak met je ex?
Zo ja... sterkte dude, het is kut.....
Zo nee, nevermind the imbicile!
had gvd nog spierpijn van spinnen van gister... maakte maar netaan de kilometer volquote:Op woensdag 14 april 2004 20:59 schreef pfaf het volgende:
Super! Sinds 3/4 jaar weer echt hardgelopen na een blessure. Heerlijk om zo afgepijgerd thuis te komen
De spierpijn begint ook aardig op te komen, ik denk dat ik morgenochtend wat anders in dit topic zal postenquote:Op woensdag 14 april 2004 21:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
had gvd nog spierpijn van spinnen van gister... maakte maar netaan de kilometer vol
en ik dus koud...doet me meteen denken aan Frank Boeijenquote:Op woensdag 14 april 2004 21:21 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me goed....kheb t alleen beetje warm....
Heej meis dat is fijn voor je!! Proficiatquote:Op woensdag 14 april 2004 15:26 schreef thaleia het volgende:
Licht balend. Ik had graag nu of straks even wat met iemand gaan drinken om te vieren dat ik *juich* een vast contract heb gekregen *juich*, maar niemand kan/wil/whatever. Nouja, dan maar in stilte genieten. Een stuk minder leuk, maar nog steeds leuk.
Dat komt wel weer terug, deze emoties horen er ook bij. Gooi alles er maar uit, laat het er maar zijn, je voelt je nou eenmaal zo en je moet het nu niet wegmaken. Kop op hé?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:08 schreef DarkElf het volgende:
goddamnit waar is mijn vooruitgang/ hervonden positiviteit gebleven?
ik ben alleen maar boos en verdrietig en onredelijk en negatief![]()
Suc6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 april 2004 23:10 schreef Slomy het volgende:
ik voel me zenuwachtig
Heb morgenvroeg rij-examen en kan niet in slaap komen.
Nice.quote:Op donderdag 15 april 2004 02:30 schreef thabit het volgende:
Door een blunder (te snel gezet) in goede stelling verloor ik een toren tegen een loper. M'n tegenstander rekende even later een doorbraak verkeerd door waardoor ik er 3 pionnen voor terug kreeg. Hij bleef taai verdedigen, maar ik kreeg langzaam alles naar voren geschoven waardoor er een dame+loper tegen toren eindspel op het bord kwam. Op zich triviaal, ware het niet dat ik minder dan een halve minuut nog op de klok had. Met kunst en vliegwerk het toch weten binnen te tikken.
De conclusie is dan ook dat ik mij uiterst in mijn nopjes voel.
V'tel?quote:Op donderdag 15 april 2004 10:48 schreef Jumparound het volgende:![]()
![]()
Hmmmmmm.....
Nothing special... just feeling lonely. Maar ik ben er al weer overheenquote:Op donderdag 15 april 2004 11:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
V'tel?
Hier gaat alles redelijk zijn gangetje. Voel me wel ok. Hormone-levels zijn weer op het normale niveau en dus ben ik weer redelijk in balans.
alweeeeer weekendquote:Op donderdag 15 april 2004 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, dan is het goed. And remember, het is alweer donderdag. Bijna weekend!
Nee, dan inderdaad maar beterquote:Op donderdag 15 april 2004 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Haha! Dat heb je zelf in de hand hoor!Je kan ook gewoon braaf om half 9 op staan, hele stukken wandelen en cultureel verantwoord enzo. Eigen bammetjes mee en om 6 uur thuis de prak eten. En daarna kuis een spelletje doen en om 10 uur in bed gaan liggen. En dat dan het hele weekend.
Wedden dat jij dan niet gaar bent!
Maar ik durf dan ook te wedden dat je je maandag alsnogvoelt!
Dank u, het heeft geholpenquote:Op woensdag 14 april 2004 23:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Suc6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wh000000000000000000000t!!!!!!!!!!!!!!! FELI!!!!quote:Op donderdag 15 april 2004 11:58 schreef Slomy het volgende:
[..]
Dank u, het heeft geholpen
Ben geslaagd en nu dus heel erg blij
Dankequote:Op donderdag 15 april 2004 12:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
wh000000000000000000000t!!!!!!!!!!!!!!! FELI!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar 2 uur!quote:Op donderdag 15 april 2004 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
Jakkes, moet ik hier echt nog 2 uur zitten?
*zucht*
Ik hoop ook dat het wat wordtquote:Op donderdag 15 april 2004 18:34 schreef DarkElf het volgende:
gaat goed peertje![]()
hoop dat het iets wordt... maar ziet er positief uit.
*Handje schudtquote:Op donderdag 15 april 2004 18:51 schreef Whistler112 het volgende:
last van hooikoorts
That makes 2.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:19 schreef DarkElf het volgende:
pffffff wat een dag...
kom er steeds meer en meer achter hoe kotsziek ik word van het gedrag van mensen.
Heel erg sterkte, Duchessmeisjequote:Op donderdag 15 april 2004 21:05 schreef DuchessX het volgende:
Ik ben ontzettend bang om haar te verliezen
Heel toevallig in een studentenflat 5 min lopen van de binnenstad op de begane grond met 2 deuren; eentje naar de gang en 1 soort schuifpui naar buiten???? Ik ben de straatnaam ff vergeten..quote:Op donderdag 15 april 2004 22:59 schreef Johan_de_With het volgende:
YEEHAW ! Eindelijk een kamer in het schoonste stuk van Leiden.
Nee, niet in een flat. De rest klopt wel grotendeels.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:09 schreef NewLife het volgende:
[..]
Heel toevallig in een studentenflat 5 min lopen van de binnenstad op de begane grond met 2 deuren; eentje naar de gang en 1 soort schuifpui naar buiten???? Ik ben de straatnaam ff vergeten..
Ik ken je niet, maar me zus is toevallig dit weekend verhuisd binnen Leidenquote:Op donderdag 15 april 2004 23:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, niet in een flat. De rest klopt wel grotendeels.
(Ken ik jou?. )
Hier kan ik me volledig bij aansluiten...quote:Op vrijdag 16 april 2004 05:41 schreef Riann het volgende:
Ik voel me echt ontzettend moe
morgen lekker uitslapen
Hahahaha, echt wel! Geniet er van zou ik zeggen (dit weer) ik zit hier de hele dag ffs.quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me super! Vandaag half dagje werken (I love friday's!) en daarna lekker een stuk fietsen met een vriend, vanavond weer oefenen met de band en dan morgen naar een leuke ska-party!
Soms is het leven gewoon wél leuk!
Ik wist het wel! Er gaat niets boven vrouwelijke intuïtie!quote:Op donderdag 15 april 2004 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me alsof er iets staat te gebeuren ivm de verkoop van ons huis, en dat slaat helemaal nergens op. Maar iedere keer als mijn telefoon gaat zit ik tegen het plafond.
jah?quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
-snip-
Nu weet ik het zeker! Het leven ís leuk!![]()
![]()
![]()
grrrr, jij bent al klaarquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Nog een uurtje voor mij!
Ik zal aan je denken!
Jij ook! een veel plezier bij het ska-feestquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, nog 8 minuutjes! Zwaar hoor, pff.Prettig weekend!
Jahoor, 'k heb toch niets te doenquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:22 schreef afhrodite het volgende:
Ik heb zin om heel veel te huilen, te eten, en iemand heel veel pijn te doen
![]()
Vrijwiligers??
same herequote:Op vrijdag 16 april 2004 18:46 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Ik voel me goed, liefde is een vreemde ziekte lallaalalala
En bovenopdat
IK voel me PRIMA
KKL2M
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Omarmt -Marjo- ......kom maar lieverd....quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:59 schreef -Marjo- het volgende:
Heel erg moe. Ik wil lekker tegen iemand aanliggen...
Aaaaah, lief...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*Omarmt -Marjo- ......kom maar lieverd....
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:19 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Aaaaah, lief...
Haha ja was erg leukquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:09 schreef yindey het volgende:
Ik voel me prima!
Vandaag was leuk! Heerlijk samen met vriendlief lekker paardgereden en ijsje gegeten!
Maar stiekem ben ik erg zenuwachtig voor morgen![]()
Behalve dat ik moe ben.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:04 schreef Emerald het volgende:
Moe! Ga lekker vroeg naar bed en lekker lang uitslapen
Ga naar de huisarts ofzo... maar dat wil je waarschijnlijk horen... dus ;quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:45 schreef Dark-Master het volgende:
zwaar klote!
kheb namelikjk stemmenen kbaal dr best van want ik moet me snijden
maar wil et nie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eg waar...
ej stuit, jij hierquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:16 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
DIK KUT!
vriendin heeft het dinsdag uitgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |