Goed punt, zie aanpassing in de openingspost!quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:01 schreef Cruoninga het volgende:
Het zou trouwens ook wel handig zijn als je nummers zit voor je rijtje.
quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (1064)
quote:Nederland:
001: Kaalheide
002: Parkstad Limburg Stadion
003: de Geusselt (Oud & Nieuw)
004: de Baandert
005: Wagners & Partner Stadion
006: Mycom Stadion
007: de Lange Leegte
008: Oosterpark
009: Gelredome
010: Nieuw Monnikenhuize
011: Amsterdam Arena
012: de Kuip
013: de Braak
014: Philipsstadion
015: de Vijverberg (Oud & Nieuw)
016: Alkmaarderhout
017: Arke Stadion
018: de Vliert (2 & 3 tribune versie)
019: de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
020: Mandemakers Stadion
021: Cambuur Stadion
022: Haarlem Stadion
023: de Goffert
024: Vast & Goed Stadion
025: Willem II Stadion
026: Stad Rotterdam Verzekeringen Stadion
027: Abe Lenstra Stadion
028: Jan Louwers Stadion
029: Oosterenk Stadion
030: Achter de Dijk
031: Zuiderpark
Duitsland:
032: Tivoli (Alemannia Aachen)
033: Auestadion (HSV Hessen Kassel)
Italië:
034: San Siro
Frankrijk:
035: Stade Chaban-Delmas (Girondes de Bordeaux)
België:
036: Achter de Kazerne (KV Mechelen)
037: Oscar Vankesbeeck Stadion (Racing Mechelen)
038: Staaien (Oud, Sint Truiden)
039: Stadion KSV Bornem
040: Stadion Maldegem
Engeland:
041: Portman Road (Ipswich Town FC)
ze vallen me nu pas opquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:56 schreef DarkShine het volgende:
Maldegem en Bornem staan er al lange tijd bij
en ik bouw mijn koppositie uit;quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:36 schreef Yeahinho het volgende:
EREDIVISIE
01. Dutchgooner - 70
02. Neede-Radicals - 60
------------------------------------
03. Evertje - 51
------------------------------------
04. Cazzo - 47
05. PyTh - 46
=========================
06. Afunados - 45
07. DarkShine - 40
08. Reanimatie.com - 39
09. Yeahinho - 36
10. Stpan - 34
11. Stone_Island - 34
12. Bredanaar - 33
13. Grunner - 33
14. Bjoro - 32
15. hellmondunited - 32
16. okee6 - 32
17. forza22 - 31
==========================
18. Cruoninga - 30
19. Gerbenator - 29
--------------------------------------
19. manny - 28
EERSTE DIVISIE
01. Maja - 27
---------------------------------------
02. ultra - 27
03. Cart_man - 24
04. Hihat - 24
05. TheGHunter- 24
06. altface - 22
07. Erasmusch -22
===========================
08. tong_ph - 22
09. FrisianReds - 20
10. Coldplay - 17
11. Suijk - 16
12. meami - 15
13. BrauN - 14
14. Zwansen - 14
15. Egol - 13
16. zjroentje - 13
17. Fulton - 12
===============================
18. JT_RSD - 12
19. Plastic_Power - 11
-----------------------------------------------
20. Mindlight - 10
TWEEDE DIVISIE
01. Smeich - 10
----------------------------------------------
02. BZ - 9
03. tukkeronline - 9
04. Doc - 8
05. methodmitch - 8
06. Keeper - 8
07. Pekel - 8
===========================
08. Werewolf - 8
09. golfer - 7
10. El_bassie - 6
11. HomerJ - 6
12. jimjim1983 - 6
13. Kluupkluup - 6
14. Kuijpie - 6
15. Martino-jr - 6
16. The Boezelaar - 6
17. Inquistor87 - 5
================================
18. makaveli_nh - 5
19. Rik - 5
-------------------------------------------------
20. Saekerhett - 4
ONDERBOND
01. Gunner - 3
----------------------------------------------
02. hoi_mensen - 3
03. Lurcker - 3
04. Thetallguy - 3
05. RednaZ - 2
06. Sloggi - 2
Welke wedstrijd van KVM ben je geweest?quote:Op maandag 24 mei 2004 07:04 schreef Reanimatie.com het volgende:
+ Achter de Kazerne - KV Mechelen (Bel 2e div)
+ Oscar Vankesbeeck stadion - Racing Mechelen
Ah, daar is de schop waar ik al even op wachtte!quote:Op maandag 24 mei 2004 07:04 schreef Reanimatie.com het volgende:
+ Achter de Kazerne - KV Mechelen (Bel 2e div)
+ Oscar Vankesbeeck stadion - Racing Mechelen
Ik weet het niet zeker, maar als ie deze 2 stadions op 1 dag heeft bezocht (grote kans op) zal ie het wel als Groundhopper hebben gedaan. Op een dooie woensdagmiddag het stadion binnenwippen dus, i.p.v. er een wedstrijd bezoekenquote:Op maandag 24 mei 2004 11:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Welke wedstrijd van KVM ben je geweest?RCM
Dat kan ook, stadions liggen op 700 meter van elkaar af.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:51 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar als ie deze 2 stadions op 1 dag heeft bezocht (grote kans op) zal ie het wel als Groundhopper hebben gedaan. Op een dooie woensdagmiddag het stadion binnenwippen dus, i.p.v. er een wedstrijd bezoeken.
Jaja, dat zeggen ze allemaal!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:34 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
ondanks dat het hek dicht was, ben ik wel gewoon nog even naar binnen geweest![]()
Mwa ken de terreinknecht van KVM, die is niet altijd even vriendelijk...quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:37 schreef Reanimatie.com het volgende:
ik hoor het mijn vriendin kwèken; 'Rean kom hier! Dadelijk heb je weer een boete aan je reet!! Je weet hoe jij altijd aan die lullige boetes komt'
en ze heeft het toch zo goed met me voor ....
Duitsland:
032: Tivoli (Alemannia Aachen)
033: Auestadion (HSV Hessen Kassel)
034: Olympiastadion (Hertha BSC)
Italië:
035: San Siro
Frankrijk:
036: Stade Chaban-Delmas (Girondes de Bordeaux)
België:
037: Achter de Kazerne (KV Mechelen)
038: Oscar Vankesbeeck Stadion (Racing Mechelen)
039: Staaien (Oud, Sint Truiden)
040: Stadion KSV Bornem
041: Stadion Maldegem
Engeland:
042: Portman Road (Ipswich Town FC)
dan zou ik hem hebben uitgelegd dat ik op een missie ben, een stadionmissie welteverstaan. Het enige dat ik nodig heb om de missie te volbrengen is het aanraken van de grasmat ...quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mwa ken de terreinknecht van KVM, die is niet altijd even vriendelijk...![]()
Beveren mag je niet missen,een echt Engels stadionnetjequote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:09 schreef Yeahinho het volgende:
Omgeving Antwerpen wordt het denk ik... Kheb de meeste stadions net over de grens al bezocht, en in Antwerpen nog zelf alleen de Bosuil. Iemand nog aanraders?? (alle stadionnetjes zijn ok).
Ik ga trouwens op 3 augusuts naar Beveren v Arsenal XI,als je wilt kan je meequote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beveren mag je niet missen,een echt Engels stadionnetje
Mwa, hij heeft het niet zo op mensen die ongevraagd het stadion terrein betreden.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:46 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
dan zou ik hem hebben uitgelegd dat ik op een missie ben, een stadionmissie welteverstaan. Het enige dat ik nodig heb om de missie te volbrengen is het aanraken van de grasmat ...
Volgens de geruchten is KVM-rcm al zeer vroeg in het seizoen...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:09 schreef Yeahinho het volgende:
Omgeving Antwerpen wordt het denk ik... Kheb de meeste stadions net over de grens al bezocht, en in Antwerpen nog zelf alleen de Bosuil. Iemand nog aanraders?? (alle stadionnetjes zijn ok).
Voor de zoveelste keer: het is een stadiontour!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mwa, hij heeft het niet zo op mensen die ongevraagd het stadion terrein betreden.
De hele week voor KVM-rcm heeft hij in het stadion gebivakkeerd, en die indringer(s) van rcm de avond voor de match hebben flink kunnen sprinten![]()
[..]
Volgens de geruchten is KVM-rcm al zeer vroeg in het seizoen...
Jij voelt mijn hete adem he vriend? wacht maar.. deze zomer zit ik niet bepaald stilquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: het is een stadiontour!!
Zoveel mogelijk stadions bezoeken op 1 dag dus, wedstrijdje sla ik dan ook over.
Maar toch klinkt Mechelen - met twee te bezoeken stadions - niet slecht!
Beveren, Antwerpen, Mechelen, wordt een mooi tourtje!
Een combinatie van 1e,2e elftal en jeugdspelers al leert de ervaring dat je dat "1e" wel weg mag strepen gezien de laatste jarenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:55 schreef Yeahinho het volgende:
Beveren - Arsenal op 3 augustus klinkt niet verkeerd, ik laat het je z.s.m. horen!
En wat houdt Arsenal XI eigenlijk precies in?![]()
Toch nog een FOK!er die in Estadio Dragao was. Ik kom daarmee op 35.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:13 schreef manny het volgende:
toevoegen Manny:
estadio municipal Aveiro - ned - tjechie
drago Porto - ned - duitsland
Dat zijn er nu dus 30.
was wel 1 van me mindere voetbalavonden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:28 schreef Stpan het volgende:
[..]
Toch nog een FOK!er die in Estadio Dragao was. Ik kom daarmee op 35.
Blijf ik trouwens de enige die in Azia een wedstrijd heeft bezocht?
waar staat het * voor ?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:37 schreef vitazz het volgende:
Nederland:
1. Zuiderpark (Ado)
2. Berg en Bos (AGOVV)*
3. De Meer (Ajax)
Aardig in de buurt van een toppositie lijkt me...
\quote:Op maandag 12 juli 2004 12:54 schreef Cruoninga het volgende:
Passen zeker zo'n 30.000 in denk ik. En dan zouden er daar nog maar 1700 komen wekelijks...
Groot voordeel van België t.o.v. bijvoorbeeld Duitsland vind ik dan ook dat je bij onze zuiderburen bijna overal zo naar binnen loopt! Ik ben naar de Böckelberg geweest, maar stuitte op een vesting met overal meters hoge hekken (niet binnen geweest dusquote:Op maandag 12 juli 2004 12:54 schreef Cruoninga het volgende:
Gisteren om het hele stadion van KFC Uerdingen heen gelopen maar kon er nergens in komen helaas.
De ring is toch wel goed te berijden hoorquote:Op zondag 18 juli 2004 19:38 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen staat dan eindelijk de België-tour gepland!
Wie heeft er een aantal goede suggesties m.b.t. het bezoeken van stadions??
Ik las dat er flink aan de ringweg van Antwerpen wordt gewerkt, dus twijfel ik of ik daar wel heen moet gaan (aangezien ik vorig jaar de Bosuil heb bezocht, en dat toch stadion nr. 1 daar is)...
Ik hoor graag van de kenners welke stadionnetjes in het noorden van België niet gemist mogen worden!!
Eurostadiums.com doet het niet, en op stadionwelt.de heb ik net wel alle Belgische stadion-foto's bekeken, maar er is nergens een plattegrondje te vinden... en ik weet dus ook niet welk stadion waar in België ligt...quote:Op zondag 18 juli 2004 20:42 schreef DarkShine het volgende:
Kijk 's rond op eurostadiums & stadionwelt, pak je je een streek met een leuk aantal stadions!
Ik 'moet' toch wel die kant op - aangezien ik alles net over de grens bij Eindhoven wel heb gezien - dus ga toch maar proberen Antwerpen in te komen... lukt het niet dat rijd ik wel meteen door naar Beveren en Mechelen...quote:Op zondag 18 juli 2004 20:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De ring is toch wel goed te berijden hoor
Mijn uitnodiging voor Beveren staat nog steeds...
*noteert op de kalender: 4 augustus Beveren - Arsenal XI*quote:Op zondag 18 juli 2004 22:22 schreef DutchGooner het volgende:
Tis verschoven naar een dag later
Als je naar Lier rijdt kun je ook het stadionnetje van Geel meepakken en het Kuipje van Westerlo is ook niet ver wegquote:Op zondag 18 juli 2004 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
*noteert op de kalender: 4 augustus Beveren - Arsenal XI*
Weet je (of iemand anders) toevallig nog kleine stadionnetjes in de buurt van Antwerpen?!
Ik heb tot nu het volgende lijstje samengesteld:
9. Beveren - SK BEVEREN - "Freethiel"
10. Ekeren - GERMINAL EKEREN - "Veltwijckpark"
11. Antwerpen - BEERSCHOT - "Olympisch Stadion (het Kiel)"
11. Berchem - BERCHEM SPORT - "Ludo Coeckstadion"
12. Lier - K. LYRA T.S.V. - "LYRA-Stadion"
13. Mechelen - KV MECHELEN - "Achter de Kazerne"
13. Mechelen - RACING MECHELEN - "Oscar Vankesbeeckstadion"
18. Turnhout - KFC TURNHOUT - "Villapark"
(waarschijnlijk niet allemaal op 1 dag te bezoeken)
De Bosuil (FC Antwerp) en Het Lisp (Lierse) heb ik al gezien overigens... iemand nog suggesties??
Ik denk sowieso niet dat ik speciaal voor dat ding van Lyra die kant op ga rijden, en daarnaast heb ik Geel, Dessel, Westerlo, Lommel, enz al bezochtquote:Op zondag 18 juli 2004 23:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als je naar Lier rijdt kun je ook het stadionnetje van Geel meepakken en het Kuipje van Westerlo is ook niet ver weg
Ben vorig jaar bij Lyra v FCDB geweest en ze hebben feitelijk maar 2 tribunes,de overzijde bestaat alleen maar uit reclameborden,zeg maar zo'n 5 meter hoog,achter de ene goal hebben ze alleen maar business-units,achter de andere een onoverdekte staantribune maar als eretribune hebben ze een typisch Engelse tribunequote:Op zondag 18 juli 2004 23:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet dat ik speciaal voor dat ding van Lyra die kant op ga rijden, en daarnaast heb ik Geel, Dessel, Westerlo, Lommel, enz al bezocht. In die streek alleen Villapark van Turnhout nog niet gehad, dus die pik ik denk ik op de terugweg even mee!
Ik heb inderdaad enkele foto's op internet gevonden; erg gaaf stadion!quote:Op zondag 18 juli 2004 23:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben vorig jaar bij Lyra v FCDB geweest en ze hebben feitelijk maar 2 tribunes,de overzijde bestaat alleen maar uit reclameborden,zeg maar zo'n 5 meter hoog,achter de ene goal hebben ze alleen maar business-units,achter de andere een onoverdekte staantribune maar als eretribune hebben ze een typisch Engelse tribune
Dat is bijna een amateurcomplex.quote:Op zondag 18 juli 2004 23:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad enkele foto's op internet gevonden; erg gaaf stadion!
[afbeelding]
Had achteraf spijt dat ik vorig jaar niet naar Lier ben geweest...
Ken je toevallig nog een klein vervallen rotstadionnetje waar ik langs kom?
Het zijn dan ook maar (betaalde) amateursquote:Op maandag 19 juli 2004 11:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is bijna een amateurcomplex.
och, de kop is er af zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:17 schreef PogueMahone het volgende:
komtie:
1.Arke-stadion
2.Amsterdam Arena
3.De Kuip
onderbond, here I come
Het stadion niet, de club zelf heb ik zien degraderen op Tivoli.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:26 schreef vitazz het volgende:
Als het een beetje meezit en ik vrijdag redelijk op tijd op mn werk klaar ben, ga ik naar de Osnatel Arena van VFL Osnabrück. Iemand er al geweest??
Volgens mij heeft Osnabrück inderdaad maar één echt stadion. Toen heette het denk ik nog Piepenbrockstadion an der Bremer Brückequote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:59 schreef Evertje het volgende:
ik volgens mij wel vorig jaar.
FC Porto - Fortuna gezien, was in stadion van Osnabruck, weet alleen de naam niet meer zeker, maar er zullen toch niet meer clubs daar zijn.....
Fortuna stond zelfs voor met 0-1 met rust, en dat tegen de UEFA-cup winnaar en och ja de champions league niet te vergeten
en dan nog laatste wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:59 schreef Evertje het volgende:
ik volgens mij wel vorig jaar.
FC Porto - Fortuna gezien, was in stadion van Osnabruck, weet alleen de naam niet meer zeker, maar er zullen toch niet meer clubs daar zijn.....
Fortuna stond zelfs voor met 0-1 met rust, en dat tegen de UEFA-cup winnaar en och ja de champions league niet te vergeten
Freethiel expres overgeslagen, aangezien ik Antwerpen eigenlijk best wel beu was na uren dwalen, en dat stadion inderdaad 4 augustus op het programma staat!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
Aangezien Freethiel er niet tussen staat mag ik aannemen dat je met me mee gaat?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:05 schreef Yeahinho het volgende:
Als jij mijn naam eerst es goed schrijft!
Ik hoop dat Roda 1/7 GGD clubs loot voor de A-Cup waar ik nog niet geweest ben...quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:24 schreef DutchGooner het volgende:
Alleen dankzij Arsenal zal ik dit jaar wat stadionnetjes aan mijn totaal kunnen toevoegen
Als je eigenlijk overal al geweest bent blijf je op een gegeven moment inderdaad steeds weer op dezelfde uitwedstrijden en dus stadions terugvallen... Gelukkig heb ik in Nederland zelf nog redelijk wat te gaan, en ook in België is mijn stadionbron nog altijd niet uitgeput!quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:24 schreef DutchGooner het volgende:
Alleen dankzij Arsenal zal ik dit jaar wat stadionnetjes aan mijn totaal kunnen toevoegen
Ik heb ze alle 37 dus gehad en ik ga geen tour doen zoals Yeahinho,Arsenal en een klein beetje Standard zijn de enige die mijn lijst nog kunnen veranderenquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik hoop dat Roda 1/7 GGD clubs loot voor de A-Cup waar ik nog niet geweest ben...
Ik moet er dus nog 7, Aachen & KVM kunnen mijn lijst iig wel nog flink veranderen!quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 37 dus gehad en ik ga geen tour doen zoals Yeahinho,Arsenal en een klein beetje Standard zijn de enige die mijn lijst nog kunnen veranderen
Neem ik mee in de volgende update!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:04 schreef DutchGooner het volgende:
Heb alles trouwens nog effe gecheckt maar ik heb Lyra en Stadio Olympico er niet bij staan,72 dus
Nope... maar wees gerust, ik kom er heus nog wel eens!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:10 schreef Eilanden het volgende:
Als ik de aantallen zie van sommigen ... dan voel ik me echt een groundhopper-newbie![]()
en Yeahinho .. shame on you!Nog nooit in de Galgenwaard geweest?
Dan blijft mijn aantal gewoon hetzelfdequote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
Kunnen we trouwens geen lijstje maken met stadions waar je ook daadwerkelijk een wedstrijd hebt gezien?
Dan heb ik iig mijn koppositie terug aangezien ik maar 1 stadion (FC Wageningen) heb bezocht waar geen wedstrijd in werd gespeeld
Juist...de ironie was je blijkbaar ontgaan.....quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:12 schreef DarkShine het volgende:
Op grootste wijze winnen met 1-2 van een 2de liga degradant?
Maar ik ben in dat opzicht ook geen echte groundhopper anders had ik nu wel over de 100 gezeten gezien mijn schamele aantal stadions in Engeland,Duitsland en Belgiequote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:06 schreef Yeahinho het volgende:
Onzin DG, ook (vooral) jij weet dat het daar Groundhoppers niet om gaat!
Schaam je!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:37 schreef VoreG het volgende:
Stadion van RBC
Stadion van Excelsior
Stadion in Wenen (waar Ajax de EC won)
Stadion van Roda, Stadion Limburg?
Stadion van MVV
Stadion van Den Bosch
Ik gooi ze erbijquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Schaam je!
De Luitn / Vast & Goed-stadion
Woudestijn (hoe je het precies schrijft ie me nog altijd niet duidelijk)
Ernst Happel-stadion
Kaalheide / Parkstad Limburg Stadion
De Geusselt
De Vliert
Welke divisie is dat dan? Het staat iig niet bij de hoogste 3...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:57 schreef DutchGooner het volgende:
Doornik
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Welke divisie is dat dan? Het staat iig niet bij de hoogste 3...
maar dat wil - dat ding van Zwarte Leeuw gezien - niet alles zeggen!
Mijn indrukwekkende lijst is trouwens:quote:Op maandag 19 juli 2004 11:21 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik ga in mijn vakantie volgende week San Siro en het stadion van Fiorentina bezoeken als goed is.
Ben je in het oude of nieuwe stadion geweest?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:37 schreef VoreG het volgende:
Kaalheide / Parkstad Limburg Stadion
Dat is mijn lijstje, als me er meer te binnen schieten komt er wel een update. Ik weet echt veel namen van de stadions zelf niet trouwens
.
Het nieuwe stadionquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ben je in het oude of nieuwe stadion geweest?
Oud = Kaalheide
Nieuw = Parkstad Limburg Stadion
Woudestein dus.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Schaam je!
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Schaam je!
Daar zag ik Twente gelijkspelen 2 jaar geleden!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:30 schreef vitazz het volgende:
Vanavond naar Osnabrück geweest. Kan dus de volgende aan mn lijstje toevoegen:
87. Osnatel Arena (Piepenbrock Stadion a.d. Bremer Brücke) in Osnabrück.
Hier zag ik Vitesse op grootse wijze de plaatselijke Vfl met 1-2 terecht wijzen.....
Wel een leuke sport!quote:Op zondag 25 juli 2004 19:00 schreef DutchGooner het volgende:
GVD,is het een sport aan het worden?
Kan dus niet anders dan dat we dit seizoen boven FC Twente eindigenquote:Op zondag 25 juli 2004 14:16 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Daar zag ik Twente gelijkspelen 2 jaar geleden!
Evenals vorig jaar en dit jaar tegen Oberhausen![]()
Tja, als anderen ook op stadionbezoek gaan, moet je toch iéts doen om de koppositie vast te houdenquote:Op zondag 25 juli 2004 19:00 schreef DutchGooner het volgende:
GVD,is het een sport aan het worden?
Mag ik dan het hockeystadion van Heerlen meetellen?quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:11 schreef Reanimatie.com het volgende:
gelukkig heb ik een redelijk stabiele eredivisiemiddenmootpositie te pakken, kan me dus weinig misgaan.
Naast het feit dat het Yankee Stadium betreft ben ik wel van mening dat we het over voetbalgrounds moeten blijven hebben. Anders komt de volgende pipo aankakken met een lijst met alle hockeystadions van Nederland. Eilanden moet naar mijn (bescheiden) menig zijn lijst met 2 stadions inkorten.
Wat ben jij allemaal van plan....?quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:54 schreef Reanimatie.com het volgende:
Darkshine > als je dat doet ga ik een hockeystadion- en basketbalhaltour doen!!
Dit weekend nog welteverstaan!!!!
Mee eens maar bij het Groundhoppen doet dat er niet toequote:Op donderdag 29 juli 2004 20:05 schreef manny het volgende:
ben ik nou de enige snukkel die vind dat je eigenlijk gewoon naar een wedstrijd moet gaan in een stadion.. en hem dan pas op je lijstje mag zetten ?
mischien ? iemand met mij eens ?
OK,1tje minder bij Vitazz,komt de koppositie weer een beetje dichterbijquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:37 schreef Eilanden het volgende:
Aangezien ik niet weet of het per se voetbalstadions moeten zijn, heb ik Yankee Stadium
en Hiram Bithorn ook apart gezet.
Daarnaast wordt bij Vitaz het FBK stadion WEL meegerekend. Met alle respectmaar als het FBK stadion wordt meegerekend, dan kan naar mijn zeer bescheiden mening Yankee Stadium er zeker op!
Wel 's van sarcasme gehoord?quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:54 schreef Reanimatie.com het volgende:
Darkshine > als je dat doet ga ik een hockeystadion- en basketbalhaltour doen!!
De stadions in mijn lijstje heb ik allemaal met een match bezocht.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:05 schreef manny het volgende:
ben ik nou de enige snukkel die vind dat je eigenlijk gewoon naar een wedstrijd moet gaan in een stadion.. en hem dan pas op je lijstje mag zetten ?
mischien ? iemand met mij eens ?
In alle stadions waar een sterretje achter staat heb ik dus een wedstrijd gezienquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:35 schreef Yeahinho het volgende:
Nederland
1. De Meer - Ajax *
2. Amsterdam ArenA - Ajax *
3. Olympisch Stadion - 'Ajax' *
4. De Kuip - Feyenoord *
5. De Goffert - NEC (oud * + nieuw * )
6. Philips Stadion - PSV *
7. De Luiten - RBC *
8. Vast & Goed-stadion - RBC *
9. Mandemakers-stadion - RKC *
10. Parkstad Limburg Stadion - Roda JC *
11. Arke-stadion - FC Twente
12. Gelredome - Vitesse *
13. Willem II-stadion - Willem II *
14. Veronica Stadion - FC Volendam *
15. Wagners & Partners-stadion - Fortuna *
16. De Vliert - FC Den Bosch (oud * + nieuw * )
17. Jan Louwers-stadion - FC Eindhoven *
18. De Meerdijk - BVO Emmen *
19. De Braak - Helmond Sport *
20. De Geusselt - MVV *
21. Schoonenberg - Stormvogels Telstar *
22. TOP Oss-stadion - TOP Oss *
23. De Langeleegte - BV Veendam *
24. De Koel - VVV *
25. Wageningse Berg - FC Wageningen
26. MyCom-stadion - NAC
België
27. De Bosuil - FC Antwerp
28. Lorzestraat - Dessel Sport *
29. Jef Luyten-stadion - Witgoor Sport Dessel
30. De Leunen - Verbroedering Geel
31. Fenix-stadion - Racing Genk
32. Herman Vanderpoorten-stadion - Lierse SK
33. Stedelijk sportstadion - SK Lommel
34. 't Kuipje - KVC Westerlo
35. Sportpark Winterslag - Winterslag
36. R&B Stadion - KVK Beringen
37. Veltwijckpark - Germinal Ekeren
38. Olympisch stadion - GBA
39. Ludo Coeck-stadion - Berchem Sport
40. Oscar Vankesbeeck-stadion - Racing Mechelen
41. Achter de Kazerne - KV Mechelen
42. Lyra-stadion - K. Lyra TSV
43. Louis van Roey-stadion - KFC Zwarte Leeuw
44. VillaPark - KFC Turnhout
Het gaat over Groundhopping, dus dan tellen gewoon alle stadions waar je bent geweest.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:47 schreef VoreG het volgende:
Anders worden er 2 ranglijsten gemaakt?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:47 schreef VoreG het volgende:
Anders worden er 2 ranglijsten gemaakt?
Dan stijg ik, want ik ben alleen in stadions geweest waar ik ook een wedstrijd heb gezienquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Het gaat over Groundhopping, dus dan tellen gewoon alle stadions waar je bent geweest.
En nee, dat zeg ik niet omdat ik anders ga zakken! (of toch wel misschien...)
Als Veldwijk een club mag zijn hebben die iig nooit betaald voetbal gespeeldquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:59 schreef vitazz het volgende:
In het FBK-stadion (Veldwijk) is wel betaald voetbal gespeeld, dus ik vind dat ik 'm mag meetellen. Een soort Wageningse Berg dus.....
Had het over Yankee Stadium.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:10 schreef vitazz het volgende:
En Erasmusch, wat bedoel je met 3-hoekig stadion? Is gewoon een atletiekbaan, veld in het midden en tribunes eromheen..
En daar komt sinds vrijdag dus De Koel bijquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:46 schreef Mindlight het volgende:
1. Woudestein
2. Het Kasteel
3. De Kuip
4. Oosterpark
5. Oosterenk
6. Arena
7. Philips
8. Gelredome
9. Veronica
10.Krommedijk
11. De Vliert
12. Polman Stadion
13.De Koel
14. De Braak
032: De Koel
Duitsland:
033: Tivoli (Alemannia Aachen)
034: Auestadion (HSV Hessen Kassel)
035: Olympia Stadion (Hertha BSC)
Italië:
036: San Siro
Frankrijk:
037: Stade Chaban-Delmas (Girondes de Bordeaux)
België:
038: Achter de Kazerne (KV Mechelen)
039: Oscar Vankesbeeck Stadion (Racing Mechelen)
040: Staaien (Oud, Sint Truiden)
041: Stadion KSV Bornem
042: Stadion Maldegem
Engeland:
043: Portman Road (Ipswich Town FC)
Zeg Yeahinho...hoe maak je zon mooi balkje in je foto's waar je de tekst inzet?quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:55 schreef Yeahinho het volgende:
* Neede-Radicals voegt toe:
[afbeelding]
Fotosoep doet - als je er mee om kunt gaan - wonderenquote:Op maandag 20 september 2004 15:42 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Zeg Yeahinho...hoe maak je zon mooi balkje in je foto's waar je de tekst inzet?
Heb namelijk vorige week een West-Vlaanderen-Stadiontour gedaan en wil ook zon mooi balkje in mn foto's!!
quote:Op maandag 20 september 2004 15:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Fotosoep doet - als je er mee om kunt gaan - wonderen.
Is het iets? Zag er op het eerste oog erg mooi uit: stijle staanplaatsen dicht op het veldquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:57 schreef DutchGooner het volgende:
En nummertje 71.Ruhr Stadion,VFL Bochum
Knus stadionnetje met goed zicht op het veld.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Is het iets? Zag er op het eerste oog erg mooi uit: stijle staanplaatsen dicht op het veld.
Goed plan, ik zal er snel eens naar kijkenquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:37 schreef Grunner het volgende:
Wanneer wordt er weer een stand geplaatst? Ben benieuwd of ik mijn Ere-divisie plaats heb kunnen behouden.
Zet er bij mij dan maar de volgende stadions bij:quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Goed plan, ik zal er snel eens naar kijken.
Flink balen in blessuretijd zeker...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:11 schreef meami het volgende:
Gisteren geweest:
Woudestein - Excelsior Rotterdam
Nu dus niet meer!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Ben ik weer koploper
73 stadions bezocht waarvan in 72 een wedstrijd
WTF !?!??!quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nu dus niet meer!![]()
![]()
vanaf nummertje 94 tellen niet meequote:Op zondag 10 oktober 2004 19:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nu dus niet meer!![]()
![]()
Dan moet ik je minimaal van gezicht kennen als ik je lijst mag gelovenquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:41 schreef fanneke het volgende:
Dit zijn de voetbalstadions die ik minstens 1x heb bezocht voor een wedstrijd,
Nederland:
1 FC Den Bosch (De Vliert) Mijn 2e thuis!!!
Zoals gezegd,dan moet ik je kennen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:23 schreef fanneke het volgende:
Heb dit seizoen voor het eerst een seizoenkaart op M4 achter het doel. Heb 20 jaar seizoenkaart gehad op de M-Side(was laatste jaren K5).
Voornaam: Patrickquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:44 schreef DutchGooner het volgende:
Je heet toevallig toch geen Marcel?
kijk nooit geen profielen,vandaarquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voornaam: Patrick
mail effe; dutchgooner@hotmail.comquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:00 schreef fanneke het volgende:
Je bent ook Arsenal supporter zie ik. Ik dacht dat ik de enige was in Den Bosch.
Nummertje 76.Apostolos Nikolaidis Stadium-Panathinaikosquote:Op zondag 10 oktober 2004 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
En nummertje 75.Underhill-Barnet
verassend, WEER EEN BOSSCHENAAR!!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:00 schreef fanneke het volgende:
Je bent ook Arsenal supporter zie ik. Ik dacht dat ik de enige was in Den Bosch.
1 > Neen, tellen idd niet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
P.S. Ik ben ook nog naar een aantal ijshockeystadions geweest, een basketbal en honkbalstadion maar die tellen niet mee neem ik aan.
P.S.2: Welke plaats kom ik
Maar inmiddels al wel iemand geevenaard!quote:[
De laatste tussenstand werd opgemaakt op 22 juli van dit jaar, en hierna hebben nog redelijk wat 'groundhoppers' hun totalen aangescherpt. Opmerkelijk waren vooral de bezoeken van Neede-Radicals. Hij ging van 60 naar 74 stadions, maar haalt daarmee op de ranglijst niemand in.
Neequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:36 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Maar inmiddels al wel iemand geevenaard!
Telt dat ook dan?quote:Uiteraard stond er wel een hek open en voila...nr 75 is een feit!
Ik,quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik sta op 8 landen. Wie verbetert mij?
Ik ook...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik sta op 8 landen. Wie verbetert mij?
Eén stadion toegevoegd, was ik vergeten. Qua landen ziet dat er als volgt uit:quote:Op donderdag 15 april 2004 13:38 schreef Hihat het volgende:
Nou, mijn rijtje uit deel 1 er even bijgepakt en aangevuld. Was er nog een paar vergeten.
Italie
-----
01. San Siro (AC Milan)
02. Stade R. Curi (AC Perugia, ja het regende echt hard!)
Spanje
--------
03. Camp Nou (FC Barcelona)
04. Montjuic/Estadio Olimpico (Espanyol)
Frankrijk
----------
05. Stade l'Abbe Deschamps (AJ Auxerre)
06. Stade Louis II (AS Monaco)
07. Stade Armand Cesari de Furiani (Bastia)
Duitsland
-----------
08. Fritz Walter Stadion (1. FC Kaiserslautern)
09. Wildparkstadion (Karlsruhe SC)
10. Neckarstadion (VFB Stuttgart)
11. Weser-Stadion (Werder Bremen)
12. Parkstadion (Schalke'04)
13. Olympiastadion (Bayern Munchen)
14. Ulrich Haberland Stadion (Bayer Leverkusen)
15. Westfalen Stadion (Borussia Dortmund)
Groot-Brittanië
-----------------
16. Anfield Road (Liverpool FC)
17. Old Trafford (Manchester United)
18. Elland Road (Leeds United)
19. Portman Road (Ipswich Town)
20. St. James Park (Newcastle United)
21. Ibrox Stadium (Glasgow Rangers)
22. Highbury Stadium (Arsenal FC)
23. Wembley Stadion
België
-------
24. Achter de Kazerne (KV Mechelen)
25. Jan Breydel Stadion (Club Brugge)
26. Constant Vanden Stock Stadion (Anderlecht)
27. Heizelstadion/Koning Boudewijn Stadion
Malta
-------
28. Nationaal Stadion Malta
Nederland
------------
29. Philips Stadion - PSV
30. Amsterdam ArenA - Ajax
31. Stadion De Meer - Ajax
32. Stadion Feijenoord - Feyenoord
33. Nieuw Monnikenhuize - Vitesse
34. Gelredome - Vitesse
35. Stadion Kaalheide - Roda JC
36. Parkstad Limburg Stadion - Roda JC
37. De Goffert - NEC
38. Oosterpark - FC Groningen
39 Abe Lenstra Stadion - SC Heerenveen
40. De Vijverberg - De Graafschap
41. De Alkmaarderhout - AZ
42. Stadion Berg&Bos - AGOVV
43. Jan Louwers Stadion - FC Eindhoven
44. Stadion De Braak - Helmond Sport
45. Stadion De Koel - VVV
46. Stadion De Geusselt - MVV
47. Stadion De Baandert - Fortuna Sittard
48. Mandemakers Stadion - RKC
49. De Galgenwaard - FC Utrecht
50. Willem II stadion - Willem II
51. Fujifilm Stadion - NAC
52. Beatrixstraat - NAC
53. Stadion De Vliert/ECCO-stadion - FC Den Bosch
54. De Adelaarshorst - Go Ahead Eagles
55. Stadion Woudenstein - Excelsior
56. Zuiderpark - ADO Den Haag
57. Diekman Stadion - FC Twente
58. ARKE-stadion - FC Twente
59. Olympisch Stadion - Ajax
Wtf is dat, Lima?!quote:Op maandag 1 november 2004 21:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik wil graag naar deze bak:
[afbeelding]
Eens benieuwd of ik daar heelhuids uit ga komen.
Da's het stadion van Universitario, gelegen in Lima.quote:Op maandag 1 november 2004 21:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf is dat, Lima?!
Maak es een lijstje dan. Ben benieuwd of je hoge ogen gaat gooien op onze ranglijstquote:Op maandag 1 november 2004 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hier ben ik al wel geweest trouwens:
[afbeelding]
Ook in het stadion van Club Sfaxin, waar Trabelsi ooit heeft gevoetbald.
Ik ben ff bezig op een kladje. Maar moet ik bijvoorbeeld Hamme ook meetellen? Ze spelen dan wel 2e klasse in België, maar ze hebben een accomodatie waar BVV niet eens jaloers op zou zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 22:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Maak es een lijstje dan. Ben benieuwd of je hoge ogen gaat gooien op onze ranglijst.
Dat zijn van die twijfelgevallen... niet echt een stadion dus, maar als ze 2e klasse spelen vind ik em meetellenquote:Op maandag 1 november 2004 22:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ben ff bezig op een kladje. Maar moet ik bijvoorbeeld Hamme ook meetellen? Ze spelen dan wel 2e klasse in België, maar ze hebben een accomodatie waar BVV niet eens jaloers op zou zijn.
Het is zo'n typische hoofdklasse accomodatie. Je hebt ook nogal wat Belgische stadions gezien dus je kan je er wel wat bij voorstellen.quote:Op maandag 1 november 2004 22:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat zijn van die twijfelgevallen... niet echt een stadion dus, maar als ze 2e klasse spelen vind ik em meetellen.
Wehehehe, goeie kickquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Duurt het zolang om je lijstje te maken?
Gezien de verhalen die ik gehoord heb over Sevilla zou die keus niet moeilijk zijn denk ik voor mij al spreekt Atletico mij meer aanquote:Op dinsdag 30 november 2004 01:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke wedstrijd zou je kiezen om te bezoeken?
Sevilla - Bilbao
Atletico - Osasuna
Barcelona - Malaga
Wehehehe, dat doe je slim!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:22 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
Ik blijf echter op 41 stadions steken. Na een kritisch blik op mijn lijst bleek de oude Luyten er dubbel in te staan.![]()
Over kritisch gesproken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:22 schreef Reanimatie.com het volgende:
Ik blijf echter op 41 stadions steken. Na een kritisch blik op mijn lijst bleek de oude Luyten er dubbel in te staan.![]()
Ik wilde ze eigenlijk beide bezoeken maar het kijken van eerst Barca-Real en daarna Liverpool-Arsenal hebben me tegengehouden.quote:Gezien de verhalen die ik gehoord heb over Sevilla zou die keus niet moeilijk zijn denk ik voor mij al spreekt Atletico mij meer aan
wat vond jij ervan?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/526822/6/50#23788405]zondag 5 december 2004 23:09 55. Swansea City -> The Vetch Field
Mooi stadion. Ik was alleen met drie sukkels gegaan, waaronder een Japanner die alles fotografeerde (behalve de wc's niet en die waren juist heel boeiend om vast te leggen).quote:Op zondag 5 december 2004 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat vond jij ervan?
Echt een kicken stadion
Ik ben er ooit met 3 aardige kerels geweest.quote:Op zondag 5 december 2004 23:14 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Mooi stadion. Ik was alleen met drie sukkels gegaan, waaronder een Japanner die alles fotografeerde (behalve de wc's niet en die waren juist heel boeiend om vast te leggen).
En de 18e komt York Street van Boston United erbij. In Nederland komen er voorlopig geen bij, want na ADO-Willem II heb ik alle HCE-stadions gehad. In België zie ik nog wel mogelijkheden om die akelige DG in te halen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:18 schreef Yeahinho het volgende:
Ik mag die Barnet_Bee echt niet.... eerst komt ie ons uitlachen met de Carlisle-aanbidding, en nu kaapt ie ook nog eens een topnotering in onze Groundhoplijst weg.
Ik dacht trouwens na gisteravond het Arke-stadion aan m'n lijstje toe te kunnen voegen, maar die had ik er al (min of meer illegaal) in staan zie ik.
quote:Op zondag 5 december 2004 23:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
Jullie Bosschenaren hebben het makkelijk, die gaan vaak heen-en-weer en daardoor is het makkelijk om alle Nederlandse stadions te bezoeken. Oneerlijke concurrentie dus. Ik pleit er dus voor om alle Bosschenaren & Volendammers te schrappen uit de lijst.
wat een zeikerds zijn die tilburgers..quote:Op zondag 5 december 2004 23:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
Oneerlijke concurrentie dus. Ik pleit er dus voor om alle Bosschenaren & Volendammers te schrappen uit de lijst.
Was het soms Voetbaltempels van de Lage Landen??quote:Op maandag 6 december 2004 12:59 schreef Nyluzzz het volgende:
Sinterklaas heeft mij een mooi kado geschonken, een boek over voetbaltempels![]()
Als het goed is komen er soieso in mei 2 Engelse stadions bij mij bijquote:Op maandag 6 december 2004 15:16 schreef Neede-Radicals het volgende:
Hmmm,met oud en nieuw naar Praag....terugweg dagje Dresden. Met weekendje Glasgow in januari in het vooruitzicht moet t toch mogelijk zijn om DG in te halen!!
Ff offtopic...van diezelfde Sint heb ik ook een boek over voetbaltempels gekregen...niet van de Lage Landen maar met als ondertitel: sport en architectuur.
Laatste jaar is het niet?quote:Op maandag 6 december 2004 16:07 schreef Barnet_Bee het volgende:
Bij mij ook. Gay Meadow (Shrewsbury) en Highfield Road (Coventry).
tyf lekker op met je OP's.quote:Op maandag 6 december 2004 17:13 schreef Yeahinho het volgende:
en doe aub niet zo lollig om er snel voor mij één zonder OP te openen DG!
Jaquote:Op maandag 6 december 2004 17:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tyf lekker op met je OP's.
Je krijgt er een harde van?
Ja. Hoewel Shrewsbury waarschijnlijk pas begin oktober 2005 in zijn nieuwe stadion gaat spelen. Wist je trouwens dat er in het weekeinde van 7 & 8 mei een mogelijkheid is om ze alletwee te bezoeken?quote:Op maandag 6 december 2004 17:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laatste jaar is het niet?
Die 2 zou ik graag willen zien voordat ze plat gaan...
Nee,wist ik niet.quote:Op maandag 6 december 2004 20:56 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
. Wist je trouwens dat er in het weekeinde van 7 & 8 mei een mogelijkheid is om ze alletwee te bezoeken?
Afgelopen jaar zijn daar de volgende 2 nog bijgekomen:quote:Op vrijdag 5 september 2003 20:28 schreef Maja het volgende:
1. Veronica Stadion - Volendam
2. Alkmaarderhout - Alkmaar
3. De Kuip - Rotterdam
4. De Meer - Amsterdam
5. Olympisch Stadion - Amsterdam
6. Amsterdam Arena - Amsterdam
7. Philips Stadion - Eindhoven
8. Abe Lenstra - Heerenveen
9. Oosterenk - Zwolle
10. Oude Heracles Stadion - Almelo
11. Meerdijk - Emmen
12. Gelredome - Arnhem
13. Monnikenhuize - Arnhem
14. Goffert - Nijmegen
15. Nieuw Galgenwaard - Utrecht
16. Oosterpark - Groningen
17. Woudenstein - Rotterdam
18. Mandemakers - Waalwijk
19. FujiFilm Stadion - Breda
20. Willem II - Tilburg
21. Wagner & Partner - Sittard
22. Stadion van HFC Haarlem
23. Schoonenberg- Velsen
24. Stadion van Top Oss
25. De Vliert - Den Bosch
26 De Krommedijk - Dordrecht
27. Langeleegte - Veendam
Ik ben van 1984 dus dat is van voor mijn tijdquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:32 schreef MaxPower het volgende:
ik weet niet hoe oud de meesten van jullie zijn, maar ik zie nergens het oude Abe Lenstra Stadion staan. Diegene aan de Kruisstraat, vlak achter mijn middelbare school.
Niemand ooit geweest?
Oh, wij hebben een lekker potje om warm te draaien na de winterstop? Lekker!quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:54 schreef Yeahinho het volgende:
Maar in januari ben ik erbij als onze FC de SC uit en in Heerenveen gaat verslaan!
op zijn computer misschien...?quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is die OP te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |