Gezien de verhalen die ik gehoord heb over Sevilla zou die keus niet moeilijk zijn denk ik voor mij al spreekt Atletico mij meer aanquote:Op dinsdag 30 november 2004 01:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke wedstrijd zou je kiezen om te bezoeken?
Sevilla - Bilbao
Atletico - Osasuna
Barcelona - Malaga
Wehehehe, dat doe je slim!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:22 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
Ik blijf echter op 41 stadions steken. Na een kritisch blik op mijn lijst bleek de oude Luyten er dubbel in te staan.![]()
Over kritisch gesproken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:22 schreef Reanimatie.com het volgende:
Ik blijf echter op 41 stadions steken. Na een kritisch blik op mijn lijst bleek de oude Luyten er dubbel in te staan.![]()
Ik wilde ze eigenlijk beide bezoeken maar het kijken van eerst Barca-Real en daarna Liverpool-Arsenal hebben me tegengehouden.quote:Gezien de verhalen die ik gehoord heb over Sevilla zou die keus niet moeilijk zijn denk ik voor mij al spreekt Atletico mij meer aan
wat vond jij ervan?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/526822/6/50#23788405]zondag 5 december 2004 23:09 55. Swansea City -> The Vetch Field
Mooi stadion. Ik was alleen met drie sukkels gegaan, waaronder een Japanner die alles fotografeerde (behalve de wc's niet en die waren juist heel boeiend om vast te leggen).quote:Op zondag 5 december 2004 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat vond jij ervan?
Echt een kicken stadion
Ik ben er ooit met 3 aardige kerels geweest.quote:Op zondag 5 december 2004 23:14 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Mooi stadion. Ik was alleen met drie sukkels gegaan, waaronder een Japanner die alles fotografeerde (behalve de wc's niet en die waren juist heel boeiend om vast te leggen).
En de 18e komt York Street van Boston United erbij. In Nederland komen er voorlopig geen bij, want na ADO-Willem II heb ik alle HCE-stadions gehad. In België zie ik nog wel mogelijkheden om die akelige DG in te halen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:18 schreef Yeahinho het volgende:
Ik mag die Barnet_Bee echt niet.... eerst komt ie ons uitlachen met de Carlisle-aanbidding, en nu kaapt ie ook nog eens een topnotering in onze Groundhoplijst weg.
Ik dacht trouwens na gisteravond het Arke-stadion aan m'n lijstje toe te kunnen voegen, maar die had ik er al (min of meer illegaal) in staan zie ik.
quote:Op zondag 5 december 2004 23:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
Jullie Bosschenaren hebben het makkelijk, die gaan vaak heen-en-weer en daardoor is het makkelijk om alle Nederlandse stadions te bezoeken. Oneerlijke concurrentie dus. Ik pleit er dus voor om alle Bosschenaren & Volendammers te schrappen uit de lijst.
wat een zeikerds zijn die tilburgers..quote:Op zondag 5 december 2004 23:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
Oneerlijke concurrentie dus. Ik pleit er dus voor om alle Bosschenaren & Volendammers te schrappen uit de lijst.
Was het soms Voetbaltempels van de Lage Landen??quote:Op maandag 6 december 2004 12:59 schreef Nyluzzz het volgende:
Sinterklaas heeft mij een mooi kado geschonken, een boek over voetbaltempels![]()
Als het goed is komen er soieso in mei 2 Engelse stadions bij mij bijquote:Op maandag 6 december 2004 15:16 schreef Neede-Radicals het volgende:
Hmmm,met oud en nieuw naar Praag....terugweg dagje Dresden. Met weekendje Glasgow in januari in het vooruitzicht moet t toch mogelijk zijn om DG in te halen!!
Ff offtopic...van diezelfde Sint heb ik ook een boek over voetbaltempels gekregen...niet van de Lage Landen maar met als ondertitel: sport en architectuur.
Laatste jaar is het niet?quote:Op maandag 6 december 2004 16:07 schreef Barnet_Bee het volgende:
Bij mij ook. Gay Meadow (Shrewsbury) en Highfield Road (Coventry).
tyf lekker op met je OP's.quote:Op maandag 6 december 2004 17:13 schreef Yeahinho het volgende:
en doe aub niet zo lollig om er snel voor mij één zonder OP te openen DG!
Jaquote:Op maandag 6 december 2004 17:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tyf lekker op met je OP's.
Je krijgt er een harde van?
Ja. Hoewel Shrewsbury waarschijnlijk pas begin oktober 2005 in zijn nieuwe stadion gaat spelen. Wist je trouwens dat er in het weekeinde van 7 & 8 mei een mogelijkheid is om ze alletwee te bezoeken?quote:Op maandag 6 december 2004 17:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laatste jaar is het niet?
Die 2 zou ik graag willen zien voordat ze plat gaan...
Nee,wist ik niet.quote:Op maandag 6 december 2004 20:56 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
. Wist je trouwens dat er in het weekeinde van 7 & 8 mei een mogelijkheid is om ze alletwee te bezoeken?
Afgelopen jaar zijn daar de volgende 2 nog bijgekomen:quote:Op vrijdag 5 september 2003 20:28 schreef Maja het volgende:
1. Veronica Stadion - Volendam
2. Alkmaarderhout - Alkmaar
3. De Kuip - Rotterdam
4. De Meer - Amsterdam
5. Olympisch Stadion - Amsterdam
6. Amsterdam Arena - Amsterdam
7. Philips Stadion - Eindhoven
8. Abe Lenstra - Heerenveen
9. Oosterenk - Zwolle
10. Oude Heracles Stadion - Almelo
11. Meerdijk - Emmen
12. Gelredome - Arnhem
13. Monnikenhuize - Arnhem
14. Goffert - Nijmegen
15. Nieuw Galgenwaard - Utrecht
16. Oosterpark - Groningen
17. Woudenstein - Rotterdam
18. Mandemakers - Waalwijk
19. FujiFilm Stadion - Breda
20. Willem II - Tilburg
21. Wagner & Partner - Sittard
22. Stadion van HFC Haarlem
23. Schoonenberg- Velsen
24. Stadion van Top Oss
25. De Vliert - Den Bosch
26 De Krommedijk - Dordrecht
27. Langeleegte - Veendam
Ik ben van 1984 dus dat is van voor mijn tijdquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:32 schreef MaxPower het volgende:
ik weet niet hoe oud de meesten van jullie zijn, maar ik zie nergens het oude Abe Lenstra Stadion staan. Diegene aan de Kruisstraat, vlak achter mijn middelbare school.
Niemand ooit geweest?
Oh, wij hebben een lekker potje om warm te draaien na de winterstop? Lekker!quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:54 schreef Yeahinho het volgende:
Maar in januari ben ik erbij als onze FC de SC uit en in Heerenveen gaat verslaan!
op zijn computer misschien...?quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is die OP te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |