quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:19 schreef Jessicaa het volgende:
Spindizzy ik lig in een deuk om die tuin!!!!!!!
Zijn ze veels te leuk voorquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:23 schreef Jessicaa het volgende:
Jij wil in een deuk liggen om mijn meiden natuurlijk
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Nog een leuk topic gevonden voor Spindizzy:
Plaats hier fotows van jullie tuin
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
LOLBROEK! Dat heb ik dus gedaan voordat ik deze opende en vond het zosnel niet!quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou zeggen: blader het vorige topic even door
Wij zitten toch bijna altijd op een lijnquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:40 schreef clauwheee het volgende:
Haha miss_d en ik zitten vandaag helemaal op 1 lijn![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij zitten toch bijna altijd op een lijn![]()
hm idd ja, hoe kan ik daar nou over heen hebben gekeken? Nou ja, sorry dan!quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoewel ik niet snap hoe je zoiets kunt missen, aangezien er PLAATJES van staan, magoe:
Speeltuinbankje #40 (in Paasstemming!)
Foto's van Bix en Eska
En onderaan bladzijde 6 een beschrijving van de nieuwe kleertjes van Bo en Janneke
En bij Hans Anders hadden ze geloof ik een twee halen- een betalen actie
Geeft niets, ik heb mijn lolletje ook weer gehadquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:44 schreef daniman het volgende:
[..]
hm idd ja, hoe kan ik daar nou over heen hebben gekeken? Nou ja, sorry dan!
bij mij 9 t/m 12... jij hebt dus kennelijk 50 reacties per pagina! Ik 25...quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm... linkje doet vaag
Nou ja, bladzijde 5 en 6 in elk geval!
Geeft niks hoor, we hebben allemaal wel es van die dagenquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:44 schreef daniman het volgende:
[..]
hm idd ja, hoe kan ik daar nou over heen hebben gekeken? Nou ja, sorry dan!
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geeft niets, ik heb mijn lolletje ook weer gehad
En nu gaan we gourmetten
Het was heerlijk! Ik ben blij dat alles op is gegaanquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
goed geregeld!!!!! Eet smakelijk
ja wist ik maar ik ben zo ongelooflijk groots met die foto, ik zou hem bijna in elk topic dat ik kan verzinnen willen spammen maardat levert mij vast een ban op en dan kan ik even aan mijn zus verklaren waarom die foto van Lotus overal op het net tevoorschijn komt...quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:27 schreef clauwheee het volgende:
! En die foto had ik inderdaad al gezien!!
Had je nog maar een paar keer verteld hoorquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:35 schreef Jelief het volgende:
[..]
ja wist ik maar ik ben zo ongelooflijk groots met die foto, ik zou hem bijna in elk topic dat ik kan verzinnen willen spammen maardat levert mij vast een ban op en dan kan ik even aan mijn zus verklaren waarom die foto van Lotus overal op het net tevoorschijn komt...
had ik al eens verteld dat lotus een heel lief nichtje is?
Ow das redelijk positief nieuws! Gelukkig maar.quote:ow trouwens nieuws over die moeder van meisje M (11 maanden oud) op het werk, ze is twee weken geleden geopereerd, gezwel van twee centimeter verwijderd borstreconstructie meteen gedaan, ze gaat nu op voor een chemokuur, zodat ze wat meer zekerheid hebben dat ook kleine beginseltjes weg zijn. Ze is nu wel wat positiever gestemd en gaat er van uit dat ze er over tien jaar nog is....!
ow en meisje M is helemaal verliefd op mij (en ik op haar)Mensen wat heb ik toch fantastisch werk!![]()
inderdaad ja... zoiets hadden ze zich zelf toch ook wel kunnen bedenken...quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:57 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik denk dat de schok hiervoor verantwoordelijk is. HIj is 77 en dan is het niet makkelijk als je van het ene op het andere moment zoiets te horen krijgt. Stom dat ze daar zo lang mee wachtenDat kan toch ook een week van tevoren...
hej dat papiertje was ik ook al van planquote:Op woensdag 14 april 2004 10:49 schreef pluisje het volgende:
I know
We wachten denk ik de volgende ophaalbeurt maar gewoon af, misschien staat ie er dan tussen. En maandag, als de grijze kliko's worden geleegd, ben ik eigenlijk van plan een papier aan de lantaarnpaal op te hangen, met de vraag of iemand onze groene kliko in zijn bezit heeft.
En ondertussen speur ik alle tuinen af
Ik had er een sticker op geplakt van de vogelbescherming en die heb ik niet weer gezien (maar kan er natuurlijk af zijn gehaald). En het kan ook gebeurd zijn door mensen van een volgend pleintje. Voor mijn eigen gemoedsrust heb ik maar besloten om er niet verder meer achteraan te gaan. Op onze "nieuwe" kliko hebben we met verf ons huisnummer gespoten, zodat het niet meer zo makkelijk zal gebeuren, hopen we.quote:Op woensdag 14 april 2004 10:58 schreef LadyS het volgende:
en die keer erna stond jouw kliko er niet bij?
Ach nee Rewimoquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:52 schreef Rewimo het volgende:
Bah bah bah, mijn vader is weer opgenomen
Zou toch even de gemeente bellen, je kliko kan ook in de vrachtwagen verdwenen zijnquote:Op woensdag 14 april 2004 10:39 schreef pluisje het volgende:
Nou, hier is het ook leuk: onze groene kliko is weg!
Gisterochtend aan de weg gezet, waar al een stuk of 8 van zijn soortgenoten stonden. 'S middags toen we hem binnen wilden halen was ie pleite. Er stond er geeneen meer, dus de theorie dat iemand misschien de verkeerde had meegenomen ging ook niet op..
Hahahaha wat een verhaal. De onze is net voor de kerst gejat!!! Gek he. Er loopt een kliko monster in nederland *bibber, huiver*quote:Op woensdag 14 april 2004 10:39 schreef pluisje het volgende:
Nou, hier is het ook leuk: onze groene kliko is weg!
.
ik zie niks! hoor alleen wat gekir.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:54 schreef coolbabe het volgende:
Voor de liefhebbers: een filmpje van Tom die samen met papa gekke bekken trekt
pas op, 7MB
Nee, we zullen dr nog es bellen vandaag, heb nog niks gehoord na gisteravond. Maar waarschijnlijk is het net zo'n geval als Tan hoor, ze rommelt ook al wel een kleine week maar baby heeft het recht nog een week of 2 te mogen blijven zittenquote:Op woensdag 14 april 2004 15:20 schreef bixister het volgende:
Clauwhee ben je al(weer) tante?
Haha, ze hebben alleen de uitgroei bijgewerkt en de puntjes geknipt, dus je ziet niet veel hoorquote:Op woensdag 14 april 2004 15:37 schreef Jessicaa het volgende:
Foto's Pluisje!!! Foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De laatste keer dat ik iemand van de gemeente aan de telefoon had en vroeg of ik kon mailen, hoorde ik alleen een verbaasd 'huh, mailen, natuurlijk niet'quote:Op woensdag 14 april 2004 16:25 schreef pluisje het volgende:
De gemeente mailde me binnen een half uurtje terug
Vrijdag worden ze vier maanden (jaja, beetje late kraamvisitequote:Op woensdag 14 april 2004 17:22 schreef clauwheee het volgende:
Ow wat leuk miss_d, hoe oud zijn ze nu?
Ja, echt geweldig! Elke afdeling heeft zijn eigen emailadres, zelfs de begraafplaatsenquote:Op woensdag 14 april 2004 17:22 schreef clauwheee het volgende:
Pluis je woont echt wel in een bij-de-tijd gemeente!!
Jemig, zelfs Baby Born poppen zijn een stuk groter volgens mijquote:Op woensdag 14 april 2004 17:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vrijdag worden ze vier maanden (jaja, beetje late kraamvisite)
Maar de één woog 1700 gram en de ander 2100 gram bij de geboorte, dus vandaar dat ze zo ieniemienie zijn!
quote:Op woensdag 14 april 2004 17:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze zijn met 37 weken geboren, dus voor een tweeling goed op tijd! Gewoon heel klein, maar verder wel goed gezond gelukkig! Maar echt raar, ik ben weleens twee dagen na de geboorte op kraamvisite geweest bij iemand en dat kindje was toen al zwaarder dan deze meisjes nu, terwijl die dus al vier maanden zijn!! In elk geval kriebelen mijn eierstokken nu, dusseh
misschien media player updaten? ik weet het ook niet hoor, zeg zo maar watquote:Op woensdag 14 april 2004 15:22 schreef bixister het volgende:
[..]
ik zie niks! hoor alleen wat gekir.
Handig is dat, komt mij bekend voor . . . gewoon terugslopen !!!quote:Op woensdag 14 april 2004 20:10 schreef livelink het volgende:
Ik moest inderdaad mijn media player updaten. Was zo gebeurd en de beloning was groot (alleen heb ik dan weer geen geluid sinds mijn vriend de boxen eraf heeft gesloopt)
Fok! jij vanuit een bushokje dan, Daniman?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:44 schreef daniman het volgende:
een moeie daniman die moest overwerken en nu moet wachten op de bus, meldt zich heel even..
waar slaap en zit je nu dan op??quote:Op woensdag 14 april 2004 20:44 schreef daniman het volgende:
maandag heb ik waarschijnlijk een vrije dag (dan komen mijn bed en mijn bankstel![]()
![]()
)
Dankje, ik had 'm al een paar weken, Rewimo heeft 'm volgens mij vandaag vernieuwd...quote:Op woensdag 14 april 2004 21:03 schreef clauwheee het volgende:
Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam, Rewimo en Melonovy!![]()
Leuke avatars hebben jullie beide trouwens
Wat jij leuk vind, begin hier braak neigingen te krijgen ervan.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:03 schreef clauwheee het volgende:
Klopt, vandaag voor het eerst geëxperimenteerd met Animation Shopquote:Op woensdag 14 april 2004 21:04 schreef melonovy het volgende:
[..]
Dankje, ik had 'm al een paar weken, Rewimo heeft 'm volgens mij vandaag vernieuwd...
Ja heel leuk, zie ik nu ineens dat ik al maanden half blind ben geweest, het is rewiMo ipv rewiNoquote:Op woensdag 14 april 2004 21:03 schreef clauwheee het volgende:
Daarom heb ik het er ook ingezet, Jeliefquote:Op woensdag 14 april 2004 21:19 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ja heel leuk, zie ik nu ineens dat ik al maanden half blind ben geweest, het is rewiMo ipv rewiNo![]()
verder is met mij alles goed hoor...
Dat lijkt me handig!!quote:Op woensdag 14 april 2004 21:14 schreef Jelief het volgende:
Hey, nog ff over die kliko's enzo. Bij mij op het kdv mogen ouders de luiers van thuis meenemen en in onze container gooien. Dat scheelt thuis weer in het afval en de luiers worden gerecyceld is weer goed voor het milieu...
Das vervelend.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat jij leuk vind, begin hier braak neigingen te krijgen ervan.![]()
Een foto van jezelf ontbreekt nogquote:Op woensdag 14 april 2004 21:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hem nog een beetje aangepast
Altijd goed voor een ontstress-momentquote:Op woensdag 14 april 2004 22:05 schreef daniman het volgende:
goed dat was het. Ik was wat schatting betreft redelijk in de buurt, tis iets over tien en ik zit weer op fok (maar nu thuis, lekker met een pot thee )
Ik hoef er niet inquote:Op woensdag 14 april 2004 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een foto van jezelf ontbreekt nog
Snietesquote:Op woensdag 14 april 2004 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Juist wel!
pssst RewiMo baby of kinder foto van jezelf?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Snietes
Dan weet jij meer dan ikquote:Op woensdag 14 april 2004 23:00 schreef daniman het volgende:
niet dat ik hier nou ineens wegblijf hoor, ik weet dat jullie me niet kunnen missen![]()
Da's wel een leuk ideequote:Op woensdag 14 april 2004 23:00 schreef Jelief het volgende:
[..]
pssst RewiMo baby of kinder foto van jezelf?
maruh hij is nu nog mooier!
Dan maak je een serie parkietjesquote:Op woensdag 14 april 2004 23:14 schreef daniman het volgende:
ik zou eigenlijk ook eens wat variatie in mijn usericon moeten hebben, maar zodra ik de parkiet vervang begint iedereen te mekkeren!
Bedankt voor de tip! Ik was het helemaal vergeten.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:42 schreef Jonnetje het volgende:
Halloooooooo
Wat leuk!
Fok! is bedrijf van de dag bij 3FM Arbeidsvitaminen!!!!
.
.
.
.
.
.
.
Ik laat nu de radio wat harder staan dan normaal... (normaal hoor je 'm aleen een beetje op de achtergrond)![]()
Bikerchickie!quote:Op donderdag 15 april 2004 10:48 schreef coolbabe het volgende:
Ik voel me stoeeer
Heb gisteren een afspraak gemaakt voor motorrijles [afbeelding]
quote:Op donderdag 15 april 2004 11:35 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Bikerchickie!
Leuk hoor! Mag ik vragen waar sudepu voor staat?quote:Op donderdag 15 april 2004 15:17 schreef LadyS het volgende:
dat ga ik wel kijken denk ikpoesjes
Ben net bezig geweest op www.beebiesite.nl om er zelf wat van te brouwen.
En dit is het resultaat tot nu toe![]()
http://sudepu.beebiesite.nl
Nee, spam is als je je speciaal registreert om op vier verschillende subfora je site te spammenquote:Op donderdag 15 april 2004 15:27 schreef LadyS het volgende:
dank jullie wel trouwens
dit valt toch niet onder spam, toch?![]()
Ik kan er ook niet heel goed tegen hoor, heb kastanjerood haar van mezelf en veel sproeten, dus heb ook altijd gelijk uitslag of vlekken van de zon, en in de zomer verbrandingen..quote:Op donderdag 15 april 2004 16:13 schreef LadyS het volgende:
ik heb net in het zonnetje gezeten..
maar ik krijg daar jeuk van![]()
![]()
gisteren ook al
*krabberdekrab*
Ik geloof dat de VK mij tijdens de zwangerschap melde, dat je als je zwanger bent, je door de hormonen sneller last kunt krijgen van zonne-allegie......quote:Op donderdag 15 april 2004 16:13 schreef LadyS het volgende:
ik heb net in het zonnetje gezeten..
maar ik krijg daar jeuk van![]()
![]()
gisteren ook al
*krabberdekrab*
Die van mij komt voor beide in aanmerking...quote:Op donderdag 15 april 2004 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaaa! foto's zijn altijd goed. En als het a-sociale tuinen zijn (qua groote of troep) dan is het helemaal goed!
Daar is Pluisje heel goed inquote:Op donderdag 15 april 2004 17:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ow, nou, 2 vliegen in een klap dus!
Ah, dus ik ben niet de enige die een beetje melig is!quote:Op donderdag 15 april 2004 17:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Daar is Pluisje heel goed in
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:57 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ik geloof dat de VK mij tijdens de zwangerschap melde, dat je als je zwanger bent, je door de hormonen sneller last kunt krijgen van zonne-allegie......
Nee hoor, je bent niet de enige (Miss D & Tan in een ander topicquote:Op donderdag 15 april 2004 17:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, dus ik ben niet de enige die een beetje melig is!
quote:Op donderdag 15 april 2004 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
Even cross-posten/spammen aangezien hier ook nog wel veel poezenliefhebbers zitten:
TV Tip : Poesjes!
Poezenlief- en leed
Een originele kruising van natuurfilm en big brother wordt het genoemd in een persbericht.
De maakster, Machteld van Gelder, filmde op een boerderij in Abcoude de vier jonge hoofdrolspelertjes Sientje, Rinus, Heidi en Theo.
Met hun ouders wonen ze in een kartonnen doos met gordijnstof, en daar gaat het net als in mensenfamilies niet altijd even eerlijk aan toe....
Valt wel mee tochquote:Op donderdag 15 april 2004 17:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent niet de enige (Miss D & Tan in een ander topic![]()
)
Dat weten we nog niet precies. De schokjes zijn gelukkig vrijwel verdwenenquote:Op donderdag 15 april 2004 21:35 schreef Eska het volgende:
Rewimo, hoe is het nu met je vader?
Jaa hebbes (ik moest even zoeken naar dit berichtje)quote:Op woensdag 14 april 2004 12:43 schreef LadyS het volgende:
Rewimowat een horken zijn dat zeg
![]()
![]()
Hier is het trouwens heerlijk weerHeb net eventjes in de tuin gezeten en het is gewoon echt warm daar
![]()
op Marktplaats staat een advertentie om gratis grindtegels op te halen, dus als peter het daarmee eens is dan kunnen we die halen en dan hebben straks ook nog eens een mooie tuinStukje gras erbij en het ziet er tenminste een beetje normaal uit
En dan kunnen we sparen voor een ECHT mooie tuin
Hm, nog even afwachten dus. Wel fijn dat die schokjes (nagenoeg) weg zijn nu.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:37 schreef Rewimo het volgende:
Dat weten we nog niet precies. De schokjes zijn gelukkig vrijwel verdwenenHij heeft allerlei onderzoeken gehad, maar we hebben nog geen uitslagen. Hij zal nog wel tot na het weekend onder de pannen zijn, denken we.
Ow mooi zo!quote:Op donderdag 15 april 2004 21:57 schreef Belana het volgende:
merci all! Lukt wel hoor clauwhee, ik heb een leuke nieuwe baas
Hoe is het met jou?
Had ik kennelijk gemist dat je die nieuwe functie hebt aangenomenquote:Op donderdag 15 april 2004 21:57 schreef Belana het volgende:
merci all! Lukt wel hoor clauwhee, ik heb een leuke nieuwe baas
quote:Op donderdag 15 april 2004 22:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dus je bent verlost van Chef Hork?
Goed dat je het zegt, want hier had ik eigenlijk helemaal niet bij stilgestaanquote:Op donderdag 15 april 2004 21:41 schreef Lois het volgende:
[..]
Jaa hebbes (ik moest even zoeken naar dit berichtje)
LadyS, als ik me met dingen bemoei die me niks aangaan moet je het gewoon zeggen hoor maar ik wilde hier toch nog even op inhaken. Grindtegels in de tuin zijn echt verschrikkelijk als je kleine kindjes hebt/krijgt. Wij hadden grindtegels in de achtertuin en hebben die vorig jaar vervangen door gewone stoeptegels want kruipende en vallende Eva haalde steeds ongenadig haar knietjes eraan open.
Als je de kans/keus hebt zou ik toch proberen om gewone tegels te vinden, daar heb je denk ik veel langer plezier van.
Wat nou weer?quote:Op donderdag 15 april 2004 17:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent niet de enige (Miss D & Tan in een ander topic![]()
)
Oh, dit bedoel je:quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Nou, erg vervelend voor je! Slaap er nog eens een nachtje over en misschien ziet de wereld er morgen heel anders uitquote:Op donderdag 15 april 2004 18:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
![]()
I am not amused . . .
ik zie dit nu pasquote:Op donderdag 15 april 2004 22:24 schreef Troel het volgende:
LadyS, kan je die grindtegels ook met het grind naar onder leggen? Dan heb je toch nog wat aan die tegels
ik heb enorm goed geslapen zelfs, ik ben nog voor tienen in diepe slaap geraakt en aan een stuk doorgeslapen (moest waarschijnlijk de schade inhalen van gisteren). Verder tja, ik heb nog niet gegeten of gedronken dus benbenieuwd of dat strakkies goed gaat, gisteren niet meer gebraakt iig dus dat is positief. De harde buiken zijn er nog wel.quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:29 schreef bixister het volgende:
knorretje, hoe is het nu? beetje kunnen slapen?
ow, dus das niets in feite dus kan ik zat op de stretch mee het park in, tnx (je maakt me een gelukkig mens voor vandaag)quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:04 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij scheelt het normaal gesproken een halve graad, Knor. Dat zou betekenen dat je dus een halve graad verhoging had vanmorgen.
en ik heel oncharmant bij jouw snurkend op het terras ??quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:11 schreef Jessicaa het volgende:
O en Knor als je een keer hier in de tuin wil hangen? Je bent welkom hoor, we halen je ook net zo lief op!!!
klacht indienen bij die reclamecommissie!quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik krijg hier net de schrik van mijn leven......... een brief van de belastingdienst met een aanslag van enkele duizenden euro's.... ziet er allemaal hartstikke echt uit. En wat is het: een reclameding![]()
![]()
De belastingdienst vindt het blijkbaar leuk om met belastingenveloppen en een vast goedbetaalde reclamestunt de zelfstandige ondernemer op stang te jagen. Gatverdamme
Zo lang geleden is het nou ook weer niet dat je bevallen bent dus zo raar is het toch niet dat je nog niet in je oude maten past?quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:08 schreef livelink het volgende:
Ik krijg visioenen dat ik de rest van mijn leven in positiekleding loop
dank je! Inmiddels doet het al minder pijn. Bovendien heb ik me toennet echt tot tranen toe gelachen om een maf spreekwoordentopic in Onzin...quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:18 schreef lady-wrb het volgende:
kusje op de zere duim van daniman![]()
(enne daniman, je hebt de groeten van je kleine vriendje luca)
hmm dat zal ik de volgende keer eens proberen... maar van mij mag die volgende keer nog voorlopig even wegblijvenquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:25 schreef phluphy het volgende:
Ik heb ook vaak ruzie met oven/ovenschalen etc. Mijn redmiddel: tandpasta.
Echt waar, het vocht van de tandpasta trekt in je huid en als er menthol inzit koelt dit af. Wel regelmatig nieuwe tandpasta erop (en best royaal).
Beterschap !
Ik ben er 'per ongeluk' achter gekomen. Ik bedacht me opeens dat er op het potje staat dat het de rode huid geneest. Nou mijn huid was behoorlijk roodquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:42 schreef phluphy het volgende:
Haha Beefcake, per ongeluk achter gekomen dat dat helpt? Of wist je dat van te voren?
Trouwens, in welk topic ben je actief? Ik heb al gezocht in "hoe gaat het met de moeders" en "het babytjestopic" maar kon je nergens echt vinden? Hoe gaat het met jullie?
(Zelfde vraag ook voor Jambo trouwens, ook al lang niet gezien)?![]()
ik voelde het ook nog na het koelen met ijs, wat ik ongeveer een half uur gedaan heb. Het deed superzeer. En toen dacht ik aan de Sudocrem. Maar dat heb jij natuurlijk niet in huisquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:47 schreef daniman het volgende:
oei Beefcake, das ook niet handignee ik voel het nog wel en heb ook een plekje op mijn duim. Dit terwijl ik nog vrij snel de kraan aandeed en koud water over mijn duim liet stromen...
Je wilt ze wel graag kwijt he?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:18 schreef Rewimo het volgende:
Jonnetje, traphekjes?
Had ik ook toen ik nog bij de Bruna werkte... Superwarm in de winkel en geen klant te bekennenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:23 schreef clauwheee het volgende:Ik ben er ook weer.
Ik ben me toch een partij moe..hele dag op poten gestaan..en dr was natuurlijk niks te doen want iedereen zat lekker buiten. Maar nu heb ik lekker weekend
Nou, eerst maar es teruglezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |