Ja, ik ook even spammen
![]()
Toen ik zwanger was had ik op mijn website een 9 maanden special, de roze wolk van crealab.nl hier hield ik de ontwikkelingen van de kleine op bij en iedere 2 weken stonden er weer nieuwe foto's op en natuurlijk mijn weblog. Zij staat nog steeds online, omdat er nog iedere dag mensen langs komen om te kijken.
Mijn 9 maanden specialAan het einde van mijn zwangerschap heb ik 2 websites gebouwd, 1 voor als het een jongen zou zijn, en de ander voor een meisje. Het werd een meisje en een paar dagen na haar geboorte ging haar webstekkie online:
Chiara d'r webstekkieOnze familie is minimaal een uur rijden vanaf hier en dus zien we elkaar niet dagelijks, zelfs niet wekelijks, om dan toch Chiara een beetje te zien, te lezen over haar leventje en af en toe een filmpje van Chiara te bekijken kunnen ze gebruik maken van haar site.
Niet alleen familie komt er, ook vrienden, oudcollega's, kennisen en mensen die voorheen op mijn 9 maanden special kwamen.
Ik stuur ook mensen die dat willen ook maandelijks een mailtje als er nieuwe foto's opstaan.