Komt door al die Fokkers die luisterden.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:32 schreef KixAss456 het volgende:
Mja stream is dood
werkt hier prima!quote:Op donderdag 15 april 2004 09:32 schreef KixAss456 het volgende:
Mja stream is dood
Hoor nu Jameroquai, klinkt lekker...quote:Op donderdag 15 april 2004 09:35 schreef dj-ango het volgende:
Pff, ook al te laat!
Goed gefeliciteerd, eens kijken of beter gezegd luisteren wat hun muzieksmaak inhoudt!
Ja, maar die was niet gekozen door Fok! Volgens mij had Seborik zo'n vage Nederlandse plaat gekozen als ik het goed begrepen had.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:36 schreef Fool het volgende:
[..]
Hoor nu Jameroquai, klinkt lekker...
Trockener Kecks, hart en zielquote:Op donderdag 15 april 2004 09:37 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ja, maar die was niet gekozen door Fok! Volgens mij had Seborik zo'n vage Nederlandse plaat gekozen als ik het goed begrepen had.
Er is een hele lijst platen naar 3fm die de crew graag zou willen horen. Daaruit heeft 3fm een aantal platen gekozen die ze draaien. Er was bij de drie 'medewerkers' wel een favoriet nummer opgegeven voor die persoon, maar daar houden ze zich blijkbaar niet aan.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:37 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ja, maar die was niet gekozen door Fok! Volgens mij had Seborik zo'n vage Nederlandse plaat gekozen als ik het goed begrepen had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |