heb ik ook gehad, allemejezusquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:07 schreef -9eert- het volgende:
hij heeft ze er uit moeten hakken zeg maar, ze lagen scheef in m'n onder kaak en waren nog niet eens 'uitgekomen'
bij mij werd t donderdag ook ineens zwart .. en viel bijna op de grond.. maar mama was mee om mn handje vast te houden en die zette me snel op een stoel..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:06 schreef vinsbergen het volgende:
[..]
heb ik ook gehad, allemejezus
alleen ik had probleem met de verdoving..
Hij duwde de spuitjes er (3 stukjes) en geen probleem, 2 min. later ging de verdoving inwerken en toen begon het zwart voor mijn ogen te worden en zweten als een gek..
De 2e keer uit voorzorg maar gelijk weggelecht en verdoving erin.. niks aan de hand.. beetje snijden hakken boren...
Ik ben klaar en ik wacht totdat ik mijn ponskaartje terug krijg.. 30 sec later hoor ik die vrouw 'gaat het wel goed?'
Toen zag ik 2 balies en voor dat ik het wist lag ik weer plat in een stoel![]()
Ik moet ze ook alle 4 laten verwijderen door een kaakchirurg.quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:49 schreef GoodspeeD het volgende:
Joh bedankt he. Ik moet binnenkort naar de kaakchirurg voor m'n verstandskies.
ehmmm verstandkiezen trekken doe je toch bij de tandarts...quote:Sie gast ging verdoven, snijden en maar boren, niet te zuinig! stelletje slagers daar in het ziekenhuis, zou me niet verbazen als ie er nog hitsig van wordt ook
als je kiezen nog niet door zijn moet je ze in het ziekenhuis bij de kaakchirurg weg laten snijden, tandarts, kan dat niet/ mag dat niet..quote:Op zondag 13 juni 2004 23:31 schreef laidback het volgende:
[..]
ehmmm verstandkiezen trekken doe je toch bij de tandarts...
volges mij niet.. en maakt niet uit toch zolang je er maar geen last van hebt..quote:Op maandag 14 juni 2004 00:28 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik ben 17 en merk dat er een verstandskies links-boven-achterin al aan het doorkomen is . . .. .is dit niet een beetje vroeg??
mwah, mijn o zo grote vriend de tandarts zei dat mijne voor mn 16e volgroeid zijn.. en aangezien ik er op mijn 15e al 2 heb gaat dat best wel gebeurenquote:Op maandag 14 juni 2004 00:28 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik ben 17 en merk dat er een verstandskies links-boven-achterin al aan het doorkomen is . . .. .is dit niet een beetje vroeg??
viquote:Op zondag 13 juni 2004 21:52 schreef vio het volgende:
stomme hechtingen![]()
das al weer goed..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:35 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
vi
hoe is het met je smoeltje?
Ik denk dat ik maar aan iemand vraag of 'ie meegaat om mijn handje vast te houden.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:28 schreef somegirl het volgende:
heb je er ook zo'n zin in?
Ik heb helemaal nergens last van gehad. Zat 's avonds gewoon achter de kassa in de supermarkt!quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:26 schreef somegirl het volgende:
*schopje*
. Zijn er ook mensen bij wie het echt totaal geen pijn deed?
moest ie er bij jou ook uitgesneden worden dan of kon je m gewoon bij de tandarts laten trekken?quote:Op woensdag 22 september 2004 00:07 schreef teig het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens last van gehad. Zat 's avonds gewoon achter de kassa in de supermarkt!
Een bekend verhaal, mijn onderste verstandskiezen liggen ook horizontaal (de bovenste 2 die wel goed zaten zjin er al heel lang uit) Ik hoor elke keer weer dat mijn onderste verstandskiezen ook weggeboord moeten worden, kopje eraf en dan trekken. Ze roepen het nu al 15 jaar en voorlopig heb ik nog nergens last van. Ik heb mijnheer de smoelsmid ook heel goed uitgelegd dat ik niet eerder kom dan op het moment dat ik last krijg. Tot die tijd blijven ze met hun poten van mijn tanden af (voorlopig ben ik 15 jaar verder zonder problemen)quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:46 schreef knutselaar het volgende:
Bij mij zijn ze alle4 begin dit jaar getrokken, eerst de ene kant onder en boven maand later de andere kant. Onder lagen ze volledig horizontaal en groeiden dus tegen de achterste kiezen aan, ze kwamen dus ook niet door. Eerst moesten ze een stuk kaak wegslijpen en daarna de kies gedeeltelijk door midden en dan brekenBoven groeiden wel recht maar de wortels waren wel zo krom als een hoepel
dat slijpen viel allemaal wel mee maar dat trekken boven was vrij pijnlijk en kraakt als een gek
![]()
hopelijk heb ik jullie een beetje gerustgesteld![]()
ik heb inderdaad wat met mijn tong met dat flapje zitten spelen, maar dat doe ik al zo lang als ie daar zit (een jaar ofzo) dus lijkt me niet dat ie er daardoor afgevallen is, en ook meteen ontstoken is (merkte de ontsteking eerder als het flapje dat weg was) het flapje was wel de laatste dagen wat pijnlijker.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:59 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Als de kies nog ontstoken is, dan gaan ze het er toch sowieso eruit trekken. Dus wat mij betreft hoef je niet bang te zijn.
Dat flapje heb ik ooit weleens gehad aan de linkerkant (onderste kies), maar ging pas na 2 weken eruit. Je hebt zeker erin zitten wroeten met je tong of vingers?? (Hoe kan die dan anders ontstoken zijn??) Niet van je speeksel of voedsel. Er zitten meer bacteriën aan je handen dan aan de voedsel.
Het was wel gewoon bij de tandarts. Maar hij heeft wel flink lopen trekken want hij wilde er niet zomaar uit.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:17 schreef somegirl het volgende:
[..]
moest ie er bij jou ook uitgesneden worden dan of kon je m gewoon bij de tandarts laten trekken?
Daar zit wel verschil in geloof ik......
Maar ik hoop dat ik het ook zo mag mee maken...
Opzich hoeft niet iedereen z'n verstandskiezen er uit, alleen als je er last van hebt. En als er een gaatje in komt (wat snel kan gebeuren, want verstandskiezen zijn veel zwakker dan gewone kiezen) dan halen ze m d'r ook uit, omdat ie zou afbrokkelen als je erin zou gaan boren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:01 schreef Crowbar het volgende:
Moet iedereen ze kiezen eruit laten trekken?
mijn linker kies is doorgekomen. ik heb geen pijn ofzo.
mischien is het wel een normale kies, want me laatste melk tand is er ook nog maar een paar maanden uit. ik ben 16 jaar. beetje laate wisselaar ofzoiets.
Hoe herken je een verstand kies? want ik word gewoon bang van deze verhalen.
me gebit is ook nog niet volgroeid, ik heb nogsteeds van die vampiertanden boven, omdat me melktandjes daar in de weg zaten. dus moet ook nog eens een beugeltje![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |