Nou...quote:Maar omdat ik ze nog heel goed op kan vangen maak ik mezelf geen illusies dat het doorzet, wel wil ik het nog even aanzien en als het zo blijft bel ik gewoon de verloskundige of ze mijn vliezen breken, ik weet zeker dat het dan doorzet. Ik neem aan dat ze dat wel doet, want dit was toch het advies van de gynaecoloog.
Ah telepatisch begaafd? We posten ongeveer rond dezelfde tijdquote:Op dinsdag 13 april 2004 04:18 schreef livelink het volgende:
Ik was zomaar klaarwakker en ik dacht, "kom, ik ga Tan weer een paar centimeters verder helpen"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Bij deze dus. Ik hoop dat helpt en dat je ze inderdaad nodig hebt
.
Zo'n bad is wel een goed idee, ik denk dat ik ook maar ga.quote:Op dinsdag 13 april 2004 05:00 schreef livelink het volgende:
Tan, ik ga even lekker in bad, dus ik ga je verlaten. Heel veel sterkte met deze laatste loodjes. Ik kan me voorstellen dat je doodop bent na de afgelopen dagen en ik hoop ongelooflijk dat het nu toch echt goed door gaat zetten![]()
![]()
. Ik ben denk ik vanavond pas weer online, maar dan moet babyTan er toch echt wel zijn, toch
![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 07:19 schreef Rewimo het volgende:
Oei, geen nieuws meer sinds een uur of twee terug. Spannend! Hopelijk is mini-Tan inmiddels gearriveerd.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:49 schreef m@x het volgende:
Okay, allemaal tegelijk!Baby, baaaaaaaaabbbbbbbbbbyyyyyy, baby kom je buiten spelen!
![]()
Welnee sufferd, tuurlijk ben je geen zeurpiet!!! Iedereen heeft zo zijn eigen last, dat kan je echt niet vergelijken in gradatie van ernst en zo!!!! Voel je niet schuldig hoorquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:54 schreef m@x het volgende:
Pluisje, als ik jouw stukje zo lees dan ben ik maar een zeurpiet met mijn geklaag over vermoeidheid en lusteloosheid. Ik heb echt bewondering voor hoe je je er door heen slaat. Doe het rustig aan!
Allemaal braaf en aardig, maar ik denk dat het merendeel hier toch een beetje ongeduldig beginnen te worden.quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:11 schreef Jessicaa het volgende:
En Tan onthou goed, hoe langer die blijf zitten, hoe mooier die word![]()
![]()
Bad genomen, maar situatie is nog hetzelfde... Ben alleen niet meer rillerig, heerlijk!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:28 schreef Belana het volgende:
Lieve Tan, wat heb je het zwaar meid! Ik hoop dat het nu eens wil doorzetten. En een bad is echt aan te raden, de warmte en ontspanning kunnen misschien het laatste zetje geven.
Sterkte meid!
Vannacht wel ja... nachten zijn om te slapen, niet om halfgare weeën weg te zuchtenquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:10 schreef LadyS het volgende:
Word je er nou niet helemaal doodziek van, Tan?Ik zou gillend gek geworden zijn denk ik
Nee die hebben wequote:Op dinsdag 13 april 2004 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn jullie al uit de namen Tan? Misschien wacht ie daar op?
Aangezien het een meisje wordt, zou ik het wel leuk vinden om na de geboorte de jongensnaam te horen, want ik ben erg benieuwdquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:36 schreef Tan het volgende:
Jongensnaam lijkt op iets wat jij al eerder suggereerde (ja ja je zorgt voor inspiratie) en meisjesnaam wat ik zelf eerder schreef.
Staat je goed, dat pakjequote:Op dinsdag 13 april 2004 11:00 schreef rickmans het volgende:pluisje
Tan
.
De verborgen kant van je partnerquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:42 schreef pluisje het volgende:
[..]
Staat je goed, dat pakje
Dat moet je tegen de baby zeggenquote:Tan...kom op!!!
Je kunt ook gewoon sex hebbenquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:54 schreef Tan het volgende:
Dat moet je tegen de baby zeggenDie moet het signaal 'ik heb er genoeg van!!' via de navelstreng doorgeven aan de placenta die dan weer hormonen afgeeft aan de baarmoeder. Geloof ik
(weet niet meer precies hoe het zat, weet alleen dat de baby zelf onbewust bepaalt wanneer hij/zij eruit komt.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:25 schreef m@x het volgende:![]()
sex met een ananas werkte toch nog veel beter of heb ik het weer verkeerd begrepen?
![]()
![]()
Geen idee, probeer jij het uit over een aantal maanden?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:25 schreef m@x het volgende:![]()
sex met een ananas werkte toch nog veel beter of heb ik het weer verkeerd begrepen?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen idee, probeer jij het uit over een aantal maanden?
Hebben we al geprobeerd nadat Dutchie het nog eens adviseerde... resultaat: ik dacht de volgende dag dat mijn water gebroken was (maar ik verloor wat andersquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon sex hebben
En ik dacht dat als je vliezen braken je echt liters verloor en een vent.... nou ja, laat ook maarquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:18 schreef Tan het volgende:
[..]
Hebben we al geprobeerd nadat Dutchie het nog eens adviseerde... resultaat: ik dacht de volgende dag dat mijn water gebroken was (maar ik verloor wat anders) en erge bekkenpijn. Dus niet voor herhaling vatbaar
Nee hoor, als je vliezen breken kan dat ook druppelsgewijs. Hoeft niet meteen de hele bups te wezen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En ik dacht dat als je vliezen braken je echt liters verloor en een vent.... nou ja, laat ook maar
Das ook weer zoquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:21 schreef Tan het volgende:
[..]
Nee hoor, als je vliezen breken kan dat ook druppelsgewijs. Hoeft niet meteen de hele bups te wezen.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Das ook weer zo
Maar toen je het postte zag ik echt een vent voor me die liters.... ach laat ook maar, veel te levendige fantasie
Ikke: "Lief, wil je eigenlijk een jongen of een meisje?"quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:36 schreef m@x het volgende:
Mijn vader heeft trouwens besloten dat snotje een jongen wordt omdat hij vindt dat hij recht heeft op een kleinzoon.
Dus je wilt het wel weten van te voren?quote:ik wacht maar braaf de echo op 27 mei af want als het een beetje meezit kunnen we het daarop zien.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:25 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ikke: "Lief, wil je eigenlijk een jongen of een meisje?"
Lief: "Maakt niet uit, alstie modelspoorbanen maar leuk vindt"
Nou, het is niet off topic of zo. Of denk jij na vier kinderen nog steeds dat ze uit de boerenkool komenquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:24 schreef Tan het volgende:
Getver, waar gaat dit eigenlijk over
We gaan het weer snel over baby's echo's en weeën hebben hoor
Was dat maar zoquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, het is niet off topic of zo. Of denk jij na vier kinderen nog steeds dat ze uit de boerenkool komen?
Mijn kinderen komen van de fok!meetsquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Was dat maar zoVroeger hadden ze het nog niet zo gek bekeken toen de kindertjes nog gewoon per ooievaar werden gebracht
Nee, de mijne zaten in de Chinese kool, vandaar die spleetogenquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, het is niet off topic of zo. Of denk jij na vier kinderen nog steeds dat ze uit de boerenkool komen?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:25 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ikke: "Lief, wil je eigenlijk een jongen of een meisje?"
Lief: "Maakt niet uit, alstie modelspoorbanen maar leuk vindt"
[..]
Dus je wilt het wel weten van te voren?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:36 schreef Tan het volgende:
[..]
Nee, de mijne zaten in de Chinese kool, vandaar die spleetogen
En ga je het dan ook met ons delenquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:37 schreef m@x het volgende:
Ik wil zo graag weten wat het wordt. Ik ben gewoon heel nieuwsgierig naar dat wezentje in mijn buik. Ik durf nu ook nog geen kleertjes of speelgoed te kopen. Voor mijn gevoel wordt het pas echt een baby wanneer ik weet of het een jongetje of een meisje is. Het is nu nog allemaal zo geheimzinnig en vaag.
Jij hebt het helemaal goed bekekenquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:34 schreef Spindizzy het volgende:
De mijne komt per gemotoriseerde ooievaar![]()
Een hele trage gemotoriseerde ooievaarquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:34 schreef Spindizzy het volgende:
De mijne komt per gemotoriseerde ooievaar![]()
Ja het zijn wel luie krengenquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een hele trage gemotoriseerde ooievaar
Zodra ik het weet ga ik het van de daken gillen. Ik ben zo ontzettend slecht in het bewaren van geheimpjes vooral als het om leuke geheimpjes gaat. Zodra ik het weet, weten jullie het ook.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En ga je het dan ook met ons delen
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:41 schreef m@x het volgende:
Zodra ik het weet, weten jullie het ook.
Gaafquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Zodra ik het weet ga ik het van de daken gillen. Ik ben zo ontzettend slecht in het bewaren van geheimpjes vooral als het om leuke geheimpjes gaat. Zodra ik het weet, weten jullie het ook.
Het voelt voor mij ook als een jochie, maar ik vind het allebei best. Vroeger wilde ik altijd graag een dochtertje, maar als ik die stoere kleine mannetjes hier voorbij zie komen dan vind ik die toch ook wel erg leuk hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]goed zo!
Ik gok bij jou op een jochie trouwens
bij mijn kinderen klopte het nietquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Als er dames nieuwsgierig zijn naar wat ze krijgen dan neem ik morgen mijn Chinese conceptietabel wel mee naar huis en kan ik het voor jullie voorspellen. Alle collega's met kinderen hebben inmiddels gecontroleerd of de voorspelling van de tabel klopt en hij zat er bij niemand naast.
Oh jee, wat zal mijn vader teleurgesteld zijn. Die schat de kans op een kleinzoon door die tabel op 100%.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:59 schreef Tan het volgende:
[..]
bij mijn kinderen klopte het niet
Wat krijgt Tan volgens de tabel M@X??quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:59 schreef Tan het volgende:
[..]
bij mijn kinderen klopte het niet
Als Tan niet opschiet dan krijgt ze van mij een ananas en een flesje tonic!quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat krijgt Tan volgens de tabel M@X??
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:03 schreef m@x het volgende:
[..]
Als Tan niet opschiet dan krijgt ze van mij een ananas en een flesje tonic!
Ik ben nu 28, maar op het moment supreme was ik 27quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Hou oud ben je tan?
Ik wíst het!quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben volgens die tabel een jongetje
Misschien kunnen we samen in therapiequote:Op dinsdag 13 april 2004 15:10 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik wíst het!
[edit] ben zelf ook een jongetje zie ik net
Dan heb je haar toch mooi al die tijd gefopt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen in therapie??
en het leuke is dat mijn moeder alleen een zoontje wilde en geen dochter. Hahaha
Dan klopt ie bij Christan juist nietquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:18 schreef Girly het volgende:
meiden... je moet altijd 1 jaar van je leeftijd erbij op tellen... ik las een site,... waarva veel het niet klopte.. en toen iemand zei hoe het werkelijk zat..
en toen klopte het bij iedereeen wel...
quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:25 schreef m@x het volgende:![]()
sex met een ananas...
hmm haha nou dan snap ik er ook niks meer vanquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan klopt ie bij Christan juist niet
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:28 schreef dutchie het volgende:
Zit te wachten op de meubeltjes. (Jammer dat er geen opgewonden smiley is)
Da's meer aanmoedigen. Ik zoek eigenlijk meer een smiley die opgefokt op en neer springt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:39 schreef dutchie het volgende:
[..]
Da's meer aanmoedigen. Ik zoek eigenlijk meer een smiley die opgefokt op en neer springt.
Wel leuk geprobeerd Miss_D!
Oh ik dacht al, van sex met een ananas....quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:37 schreef Anitra het volgende:
Tan kom op we willen foto's
Van de baby dan
Ik ben moderator van het Feestdagen Forum. Vandaar "Special Mod Squad". Het is meer een eretitel hoor. Maar ik kijk altijd wel mee op de andere fora en als ik een handje kan helpen doe ik dat.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:41 schreef miss_dynastie het volgende:
En van welk forum ben jij nog mod? Omdat je een blauw kleurtje hebt, bedoel ik
[drijnerig stemmetje opzet]quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:16 schreef pluisje het volgende:
Vind je dat niet leuk?
Ik zit me al te verheugen op de mijne
Maar hadden ze je het in de winkel niet verteld dan?quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:18 schreef dutchie het volgende:
[..]
[drijnerig stemmetje opzet]
Ik wil geen alles kant en klaar in het kamertje hebben staan!
[/drijnerig stemmetje afzet, maar nog even flink stampvoet]![]()
ben benieuwd sugarquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:22 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, volgens de link van M@x krijg ik een meisje...! Liev...
quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:14 schreef dutchie het volgende:
Heb de meubeltjes binnen.....
.
.
.
.
.
.
Bouwpakket!![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:22 schreef Sugar het volgende:
Tan, hou vol, succes, duw, dwing af, oefen invloed uit, manipuleer en heb overwicht!
Zo.
gelukkig is het nu allemaal op een lager pitje, nog steeds voorweeën maar niet meer om de 5 minuten sinds vanmiddag is de regelmaat er een beetje uit. Heb ook even anderhalf uur in diepe slaap gelegen, daar knapt een mens van opquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:33 schreef beefcake het volgende:
He jeetje Tan, schiet nu es ff op!![]()
Jij hebt volgens mij de langste bevalling ooit![]()
Bij mij slaan ze ook erg naar mijn rug, dat maakt het ook zo vermoeiend en pijnlijk... ze beginnen nu weer toe te nemen (wat normaal is in de avonduren) maar heb er niet veel zin in, tenzij het nu wél gaat doorzettenquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:24 schreef clauwheee het volgende:
Tan! Jij houdt me al net zo erg in spanning als mn schoonzus! Ze is ook bijna uitgeteld en ik was gister bij dr en ze had toch ook al duidelijke voortekenen! Maar volgens de statistieken mag jij een week eerder, dus kom maar op hoor! Kreeg net een sms van dr dat ze vannacht tot 4 uur (rug)weeen had gehad en daarna lekker in slaap was gevallen. Vandaag op controle was alles goed. Ik wordt bijna weer tante!!!!!!
Maarre doe dus es bevallen jij, tis allemaal veel te spannend!
Ik denk dat dat uiteindelink wel gaat gebeuren, ook gezien de nog steeds te hoge bloeddruk... maar ik wacht nog even tot donderdag, dan overleg ik met de VKquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet dat je liever niet naar het ziekenhuis gaat en zo, maar word je dit nu niet ontzettend moe?? Met een inleiding is het vaak zo gepiept, tenminste, bij jou wel de vorige keer![]()
Ja snap ik, bij mijn schoonzussie precies hetzelfde verhaal!quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:29 schreef Tan het volgende:
[..]
Bij mij slaan ze ook erg naar mijn rug, dat maakt het ook zo vermoeiend en pijnlijk... ze beginnen nu weer toe te nemen (wat normaal is in de avonduren) maar heb er niet veel zin in, tenzij het nu wél gaat doorzetten
Wat ontzettend fijn dat alles goed is! En goed van je dat je hebt gevraagd om het niet meer wegen. Toch weer een zorg minderquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:22 schreef Sugar het volgende:
Ik ben net naar vlos geweest. Alles goed!!!
Heb gezegd dat ik niet op weegschaal wil, omdat ik daar dan nog een week over blijf simmen en piekeren. Dat was oké! Ik hoef alleen als er aanleiding lijkt te zijn. Pfieuw! Fijn!
Apie schopte en draaide flink, je hoorde het via dat echo-ding, joh! Heel grappig. Hartje liet "ie" toch ook nog ff horen, gelukkig!![]()
Als je maar wel rustig aan doet!!!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:25 schreef pluisje het volgende:
Bij mij probeerden ze meteen montage aan te smeren, maar die heb ik mooi afgewimpeld: ik wil het zelluf doen
Natuurlijk slaapt Tan vannacht goed, lekker thuis na een fantastische thuisbevalling en met een klein Tannetje naast haar in de wiegquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Tan hopelijk kun je vannacht beter slapen ik zal iig voor je duimen
Volgens mij is dat niet wat er bij Tan ontbreektquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:47 schreef phluphy het volgende:
Tan Ik heb zo met je te doen. Sterkte met de voortgang, hopelijk snel echte drang naar de uitgang
De eerste weken kan dat nog wel als je heeel hard je best doet maar op een gegeven moment lukt het niet meer en kun je lekker je buik laten hangenquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:43 schreef heaven7 het volgende:
Mag ik jullie tussen al pufjes door even wat vragen? Het is een stomme vraag maar ik zit er al een tijdje mee
Als je net pas zwanger bent maar al wel dat je een buikje kunt zien, maar de rest van de buitenwereld ziet dat nog niet als een zwangere buik zeg maarKun je em dan inhouden? Ik bedoel, als je erg je best doet, kun je dan bereiken dat je er weer helemaal plat uitziet? Zoals je dat met een beetje een vetbuikje kan?
Hahaha... jullie zijn wel goed voor mijn humeur! Zo lief dat jullie zo meeleven, scheelt echt enorm!!quote:Op woensdag 14 april 2004 07:54 schreef piglet het volgende:
Kijk, dat zijn de berichten waar zo'n kleintje op zit te wachten, dat het mama niet uitkomt. Wedden dat jij vanmiddag geen zomerschoenen kan gaan kopenquote:Op woensdag 14 april 2004 07:52 schreef Tan het volgende:
Dusseh... ik hoop dat ze wat voor me kan doen nu. Vanmiddag moet de baby maar even niet komen want mijn dochters moeten hoognodig zomerschoenen hebben, en die wil ik nog even halen
quote:Op woensdag 14 april 2004 07:58 schreef easy-going het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de berichten waar zo'n kleintje op zit te wachten, dat het mama niet uitkomt. Wedden dat jij vanmiddag geen zomerschoenen kan gaan kopen![]()
je verliest dat kind echt niet onderweg hoor!quote:Op woensdag 14 april 2004 08:20 schreef spookylaura het volgende:
Nou....als ik zwanger was en ik heb voorweeen zo ik echt niet de deur uit durven stel je voor zeg![]()
Inderdaad, je verliest je kind niet zomaar, daarnaast weet ik wat ik wil hebben voor de meisjes, dus het is winkel in, passen, betalen, winkel uit. In het ergste geval zitten ze niet lekker, maar ze hadden nog genoeg andere leuke modellen. Er zit vast wat bij.quote:Op woensdag 14 april 2004 08:20 schreef spookylaura het volgende:
Nou....als ik zwanger was en ik heb voorweeen zo ik echt niet de deur uit durven stel je voor zeg![]()
Nee dat wist ze niet, daarom moest ik zo lachen eromquote:Op woensdag 14 april 2004 09:46 schreef LadyS het volgende:
en wist ze dat je naar een schoenenzaak ging?Zo nee, dan is het helemaal duidelijk natuurlijk
dan kan het niet anders natuurlijkquote:Op woensdag 14 april 2004 09:54 schreef Tan het volgende:
[..]
Nee dat wist ze niet, daarom moest ik zo lachen erom
Nee ze komt hier nooitquote:Op woensdag 14 april 2004 09:58 schreef Troel het volgende:
En ze had het ook niet stiekem hier gelezen?
Ze wil juist niet met een koffertje, maar thuis bevallen. Als ze ziekenhuis had gewild, was ze onderhand al een week voor de vierde keer mama, denk ikquote:Op woensdag 14 april 2004 11:02 schreef minoes1967 het volgende:
Kun je je vlos niet op bellen en zeggen dat je NU ingeleid wilt worden,omdat je dit niet meer trekt???
Je neemt gewoon je koffertje mee en zegt: ik ga hier niet weg,voordat die baby eruit is![]()
Groetjes,Minoes![]()
Nou, mijn beste vriendin dacht daar toch iets anders overquote:Op woensdag 14 april 2004 08:33 schreef Tan het volgende:
[..]
Inderdaad, je verliest je kind niet zomaar <knip>![]()
gyn gebeld morgen kunnen we om 9 uur terecht en de afspraak met de huisarts die we hadden dus verplaatst naar maandag (of ik dat klere ziekenhuis nog niet genoeg gezien heb vorige week en deze week, net pendeldienst zoquote:Op woensdag 14 april 2004 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik niet dus, maar ik zou als ik jou was de verlos even bellen.
Volgens mij komt het wel voor en wordt bedrust dan voorgeschreven, maar goed, daar zal het bij jou niet aan liggen.
Even bellen naar de VK, doen hoor!
genoeg om van te schrikkenquote:Op woensdag 14 april 2004 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje vreemde vraag misschien maar is het veel dan?
Kan me voorstellen dat je dat abonnement op het ziekenhuis een beetje zat bent, maar geruststelling zou ook wel prettig zijn.
Is Danny nog steeds thuis?
Wat zij zegt. Hoe eerder je duidelijkheid kan krijgen hoe beter.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:58 schreef yvonne het volgende:
Auto,
EHBO
Nu.
Geen risico nemen.
Ja, eigenlijk ben ik het hier wel mee eens.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:04 schreef dutchie het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Hoe eerder je duidelijkheid kan krijgen hoe beter.
iddquote:Op woensdag 14 april 2004 15:00 schreef easy-going het volgende:
We willen een baby zien ipv schoenen![]()
2,5 uur?? Dan willen we wel het resultaat zien!quote:Op woensdag 14 april 2004 15:34 schreef pluisje het volgende:
Tan, ik ben trots op je, heb 2,5 uur bij de kapper gezeten, en je hebt mooi de baby binnengehouden!
Ik las het net nadat ik die post had geplaatstquote:Op woensdag 14 april 2004 16:07 schreef pluisje het volgende:
Ja nou, dat zei ik op het Speeltuinbankje ook al: op een bijgewerkte uitgroei en wat kleine puntjes die afgeknipt zijn na, is er weinig spannends te zien
ik heb nu 4 'proppen' maandverband versleten sinds 12 uur, maar heb dus dik 2,5 uur liggen pitten en dus niet verschoond tussentijds. Het is er constant en is rood/bruinig van kleur. We hebben 1 verdikking aan getroffen, half uurtje geleden (stolsel achtig) wat heel donker van kleur is/was.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:57 schreef phileine het volgende:
knor hoeveel is het? Qua percentage inlegkruisje per tijdseenheid bijvoorbeeld. Af en toe een veegje of een druppeltje of meer? Wat voor kleur? Gebeurt het bij plassen/poepen of gewoon de hele tijd door?
Ik ben sinds de 17e week niet meer misselijk geweest van het misselijk zijn en heb ook niet meer gebraakt zoals daar net, Het kwam er echt met een noodgang en plotsling uit. Heb een ranzige smaak in mijn mond die niet weg wil en deze is extreem droogquote:Nog andere klachten? (heb je die misselijkheid de hele tijd gehad of is het weer 'nieuw' voor de laatste maand?)
Gefeliciteerd! Ik wou dat er bij mij ook eens iemand kwam. Dan kan ik eindelijk verderquote:Op woensdag 14 april 2004 19:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
(ff offtopic : zorg minder hiero vanmiddag is ons huis eindelijk verkocht)
quote:Op woensdag 14 april 2004 19:23 schreef spookylaura het volgende:
Als je een sterke voorwee hebt he.....mag je dan persen??
ik was even nieuwsgierig.....ben zelf nooit zwanger geweest (ben 20 en ik heb ook geen vriend)quote:Op woensdag 14 april 2004 19:30 schreef Angel22 het volgende:
Nee je mag pas persen met 10 cm ontsluiting omdat je anders je hele binnenkant aan gort helpt...
Daarom pas met 10 cm...
Waarom vraag je dat?
Wow!! Kunnen jullie nu je droomhuisje kopen??quote:Op woensdag 14 april 2004 19:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
(ff offtopic : zorg minder hiero vanmiddag is ons huis eindelijk verkocht)
Geen idee, hij is gelukkig geen paniekzaaier. Maar ik zal hem wel eens vragen hoe hij een "subjectief onderzoek" ziet ...quote:Op woensdag 14 april 2004 20:12 schreef livelink het volgende:
Dat klinkt als niet zo'n leuk nieuws, Phluphy. Erg vervelend omdat het dan ook nog weinig zegt. Denk je dat de gyn er iets zinnigs over zou kunnen zeggen?
Nou ja, je ziet gewoon minder (wel scherp, maar minder om je heen). Als het doorzet zou autorijden bijv. gevaarlijk kunnen zijn. Het is geen blijvende schade voor zover ik weet, zodra ik (na zwangerschap/borstvoeding) weer aan de medicijnen ga, wordt de druk weer minder.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:15 schreef Tan het volgende:
En kan dat nou nog kwaad Phluphy? Of weet je dat zelf ook niet?
Doe maar liever zonder dikke buik, maar evengoed welterustenquote:Op woensdag 14 april 2004 20:15 schreef Tan het volgende:
Ik ga offline, dus tot morgen met dikke buik![]()
We zijn er druk mee bezig nuquote:Op woensdag 14 april 2004 20:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow!! Kunnen jullie nu je droomhuisje kopen??
Hetzelfde huisje? Waar je het op de chat over had, bedoel ik? En gaat dat lukken?quote:Op woensdag 14 april 2004 21:17 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
We zijn er druk mee bezig nu
tnx (ook alle anderen trouwens)quote:Op donderdag 15 april 2004 01:43 schreef Belana het volgende:voor knorretje.
quote:Op donderdag 15 april 2004 01:46 schreef Knorretje het volgende:
Nog behoorlijk laat wakker ...
heel eerlijk gezged is dit de laatste druppel die er nog bij kon. Ik zat er al behoorlijk doorheen, maar nu compleet, Ik weet me geen raad en geen houding meer te geven en kan alleen nog maar om alles janken of een negatieve draai geven. En ik met mijn grote mond nog vooraf, ow dit keer gaat het goed, dit keer kan ik het aan, bla bla bla nee dusquote:Op donderdag 15 april 2004 01:48 schreef Belana het volgende:
beetje k*tdag achter de rug, zat van me af te typen hier.... (in nieuwe moeders topic)
gaat ie een beetje met je nu? wat eng allemaal meis, bah!
De grootste inschattingsfout die ik toen gemaakt heb is niet de pijn maar meer de rest erom heen. Hoe ik me voel en reageer op Danny (die het dan enigzins nog kan relativeren) maar ook op Alicia, die het totaal niet snapt. Die totaal niet kan bevatten dat sommige dingen niet meer kunnen en dat ze het daar moeilijk mee heeft. (wat ook weer tegenstrijdig werkt, want als ik een half uurtje op de bank ga zitten, sleurt ze me het bed weer in want mama moet op bed liggen en slapen).quote:Op donderdag 15 april 2004 02:01 schreef Belana het volgende:
Ik kan niet veel doen om het je makkelijker te maken. Je hebt wat dat aangaat een moeilijke keuze gemaakt toen jullie weer zwanger wilde raken. Het punt met pijn is dat je het ergens "vergeet" hoe het ook alweer voelde (en dat terwijl jij denk ik altijd met pijn leeft) Misschien kon je je niet meer voorstellen hoe erg het zou zijn. "Je weet waar je het voor doet" helpt ook maar zo lang.
En dan dit erbij. Ik hoop dat je morgen gerust gesteld wordt en ik wens voor je dat je daarna de kracht weer vind om door te gaan.
slaap lekker..quote:Op donderdag 15 april 2004 02:06 schreef Belana het volgende:
Ik ga je raad opvolgen en tegen mijn man aankruipen. Doe jij rustig aan. Zorg dat je morgen duidelijkheid krijgt en doe heeeeel voorzichtig met jezelf! nogmaalsje, voor het slapen gaan...
Oe, lees nog even je post. Dat lijkt me moeilijk ja, zeker van alicia. Je kan het zo'n klein wijffie niet uitleggen he. Als alles goed gaat, wat hopelijk wel zo is, dan is het nu iig aftellen. Je redt het wel, je bent een sterke vrouw!
quote:Op donderdag 15 april 2004 02:33 schreef Troel het volgende:
OF Tan is nu aan het bevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |