quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:44 schreef Anitra het volgende:
Ja jippe het is mij gelukt, lijstje en link
quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:52 schreef Tan het volgende:
Oh jawel hoor, de spanningen lopen hoog op hierals ze even naar de WC zijn geweest en ze komen terug vragen ze al of de baby er al is
ze willen niks missen.
Nou, mijn vriend is gewoon geen type om hier te gaan posten (kan het hem wel vragen hoor), maar ik ga er van uit dat ik thuis beval en dan post ik zelf wel watquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]![]()
Heb je al geregeld dat iemand ons ff op de hoogte komt houden?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:48 schreef LadyS het volgende:
Anders loop je even naar de plaatselijke snackbar
Doet het niet, althans het topic is leeg.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:38 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm mag ik heel even offtopic gaan hier; kreeg van een vriendin deze link toegemaild
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=540&i=1110359&t=1110359
Gaat over de Burgers Zoo kaartjes....
Verder wel leuk gehad hoop ik?quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:46 schreef piglet het volgende:
Zo dames, ik ben weer terug van een heerlijk midweekje weg.
Alleen jammer dat het weer niet helemaal meegewerkt heeft![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Ben net een beetje bijgelezen, en tot mijn verbazing nog steeds geen baby-Tan![]()
![]()
Ik dacht echt dat ie er nu wel zou zijn, maar misschien vanavond???
Bar, die vraag stel ik mezelf ook. Ik twijfel aan het nut ervan, ik denk dan: dat deden ze vroeger toch ook niet? Heb al vaker gehoord dat men dacht er niet veel aan gehad te hebben, slechts een enkeling zegt van wel. Weet jij, of iemand, vanaf wanneer je geacht wordt daarmee te beginnen?quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Zwangerschapsgym yoga enz enz is het nu echt zo handig als je die doet of maakt het niet zoveel uit...en wie hebben het allemaal gedaan of gaan het doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |