quote:LadyS schreef:
ff offtopic beefcake, ik zou je een mailtje sturen, maar door gedoe met mijn computer heb ik je mailadres niet meer dus misschien kun je mij ff een mailtje sturen? dan heb ik je adres weer
tnx! s.frederiks@chello.nl
Ja ik dacht al zoiets dus ik heb hem vanmorgen weer even op zijn buik gehadquote:Op dinsdag 13 april 2004 08:36 schreef bixister het volgende:
he gats coolbabe, hopelijk was dit eenmalig en wordt ie niet (weer) ziek.
Lewis, dus je bent alweer thuis? het is wel goed om Joshua af en toe even op z'n buik te leggen, dan kan hij wat oefenen met het optillen van z'n hoofd. ik deed het elke dag wel even, al vond Piet het in het begin ook helemaal niet leuk.
quote:Op maandag 12 april 2004 19:50 schreef Catootje het volgende:
Ik doe deze even hier, voor het lekker...(van mama dus, ik begin heel erg veel te voelen voor deze dame, zo erg dat ik het eng vind...wat kan je allejeuzusveul houden van een wezentje van nog geen 55 cm..)
[afbeelding]
Danielle, hier vijf-en-een-halve week oud
quote:Op maandag 12 april 2004 22:59 schreef coolbabe het volgende:
Bwegh het gaat weer lekker hier
Vanavond hebben we Tom met veel truken bloemkool gevoerd en yoghurt toe. Daarna haartjes netjes geknipt en ff badderen. Paps kwam met hem de badkamer ingelopen toen hij klaar was, om bij mij en Jasper te komen kijken. Hij stapte de drempel over en Tom ging een partij over zijn nek, alles kwam er uit! Hij zat helemaal onder en begon er lachend in te grijpen de kleine viezerik *ril*
Na hem opnieuw gebadderd te hebben probeerden we hem een fles te geven maar die hoefde hij niet, daarna hebben we een liga geweekt in melk aan hem gegeven en die wilde hij gelukkih wel. Daarna nog een beker water en snel naar bed. Hij is verder niet ziek dus waar het nou aan ligt??
*knipje*
Ja hoorquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:27 schreef Belana het volgende:
Ow Svenwat ben je lief! * miss_dynastie gaat zo gauw foto's kijken in het foto topic...
Ow, maar het kan dus wel al zo jong, tandjes krijgen??? Want verder heeft ie niks, geen verkoudheid, geen rare vlekken ofzo...
o het kan nog wel eerder. mijn oudste kreeg zijn eerste twee tandjes toen hij 6 weken was en toen ij 6 maanden was had hij alles.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:27 schreef Belana het volgende:
Ow, maar het kan dus wel al zo jong, tandjes krijgen??? Want verder heeft ie niks, geen verkoudheid, geen rare vlekken ofzo...
Mijn schoonzusje heeft hier op de markt nog wat gevonden (dat kraampje heeft 't hele jaar kleine maillotjes in alle kleuren.. dus altijd makkelijk om te weten)quote:Op woensdag 14 april 2004 09:49 schreef Jessicaa het volgende:
O enne geen kleine mailloitjes meer hier bij de hema ET. (denk door de zomercollectie die overal hangt dat het niet meer bijgevuld word)
* Bright heeft nog een jurkfoto van Elise ... vanavond ff erop zettenquote:Op woensdag 14 april 2004 10:05 schreef Jessicaa het volgende:
*wacht op jurk foto*
Luister jij dan naar wat ze daar zeggenquote:Op woensdag 14 april 2004 10:19 schreef Tan het volgende:
Bij ons op het CB beweren ze bij hoog en bij laag dat verhoging of koorts niks met tandjes te maken heeft... Maar na drie kinderen met koorts bij doorkomende tanden en ervaringen van alle andere moeders kan het toch bijna niet anders dan dat het verband houdt? Wazig hoor.
Mwoa, niet goed, niet slecht eigenlijk. Het zijn deze keer maar een paar plekjes gelukkig, die opkwamen. Maar ze zijn vrij hardnekkig, vooral achter zijn oortje en op z'n koppie.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:02 schreef easy-going het volgende:
Hoe is het met het eczeem van Max? Ben je de peer al aan het proberen of moet je daar nog even mee wachten?
Oja, natuurlijk... ach ik ben ook geen expert hoor...quote:Op donderdag 15 april 2004 19:49 schreef Eska het volgende:
Volgens mij gaat het vooral om de individuele ontwikkeling van de groei, Melonovy. Dat moet een (min of meer) regelmatige stijgende lijn zijn.
Bij Tom is wel een afvlakking te zien in die lijn, dus dat zal de reden voor doorverwijzing zijn.
Het hoeft niet iets ernstigs te zijn, maar 't is wel iets waar naar gekeken moet worden.
Succes voor de nacht!quote:Op donderdag 15 april 2004 22:52 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ja dan ontspant ie wel aardig. Hij slaapt nu maar dat kost me wel veel moeite. Nou ja ik zie het wel vannacht. Ik hoop dat ie te moe is om wakker te worden.
8 uur flesje 150 cc opvolgmelkquote:Op vrijdag 16 april 2004 08:40 schreef livelink het volgende:
Wat eet Tom nu zo'n beetje per dag?
euhmm coolbabe, Ik zit net die groeigrafiek van Tom te bekijken en te vergelijken met mijn kinders... maar de lengte en gewicht zitten toch wel redelijk goed hoor alleen de leeftijd dan niet. Damien was met 6 en halve maand 70 cm en 7900 gram en duncan was met 9 maanden 70 cm en 8100 gram...quote:Op donderdag 15 april 2004 10:44 schreef coolbabe het volgende:
Hier zijn groeigrafiek. In de lengte groeit hij iets harder dan in de breedte, hoewel het ook geen lange Jan is maar dat geeft niet want ik ben ook maar een ukkie met krap 1m61
Ik neem het mezelf ook niet echt kwalijk, weet dat we er alles aan doen om hem iets binnen te laten krijgen. Soms heb ik wel het idee dat ik hem vaker wat moet aanbieden maar dat is in de praktijk niet haalbaar, ik heb Jasper ook nog rondlopen die wat aandacht wil.
Succes voor vandaagquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:37 schreef Eska het volgende:
O en Bix, het inpakken....zat niet mee vandaag. Zal blij zijn al dit weekend voorbij is!
Jullie gisteren de sleutel gekregen, toch?
Damey en duncan groeiden in eerste instantie als een speer om daarna qua gewicht in te zakken... lengte gaat wel gewoon door hier.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:25 schreef coolbabe het volgende:
Angel, groeiden jouw kindjes in het begin wel hard dan? Of zijn ze altijd al aan de kleine kant geweest?
Tom kwam in het begin namelijk wel goed aan, en eigenlijk sinds de eerste keer bronchitis is het steeds erger geworden met moeilijk eten.
Soms ga ik dan weer twijfelen hè, of ik zelf niet zit te zeuren maar dat het ventje gewoon kleiner is dan Jasper altijd was en of dat niet gewoon bij hem past.
Maar aan de andere kant, als hij wel goed zou eten weet ik zeker dat hij veel meer spekkies zou hebben (die had hij altijd wel, voordat hij ziek werd)
Wat goed Wilyanquote:Op maandag 19 april 2004 20:45 schreef Jonnetje het volgende:
*schopje**ik ben zo trots*
*ik ben zo trots*
*ik ben zo trots*
*ik ben zo trots*
![]()
WILYAN HEEFT VANDAAG ZIJN EERSTE LOSSE STAPJES GEDAAN ! ! ! ! ! ! ! !
quote:Op maandag 19 april 2004 21:17 schreef livelink het volgende:
Ik had bij het cb mijn nood geklaagd dat Job nog altijd 's nachts wakker werd en dat ik dat niet meer echt goed volhield. Het cb gaf toen de tip om rijstebloem door het laatste flesje te doen (dat had ik hier ook wel al vaak gelezen, maar ik had dat bij Katja nooit gedaan en ik had geen idee of dat al mocht). Ging ik gisteravond Katja naar bed brengen, had mijn vriend Job een flesje gegeven om 19.00 en vertelde mij trots dat hij er rijstebloem doorheen had gegooid. Gevolg; Job lag in coma om 23.00 en werd om 02.30 wakker. Weer geen ongestoorde nachtrust
. Maar het goede nieuws is dus wel dat Job 7 uur geslapen heeft op de rijstebloem, dus voor vannacht heb ik goede hoop.
Fantomalt misschien?quote:Op maandag 19 april 2004 22:28 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Livelink, mijn nichtje doet er vantolin doorheen. Ik weet niet of ik het nou goed spel. Maar in ieder geval slaapt haar kleine meid er prima op en de hele nacht door.
Ja dat is het. Dank je Moussyquote:Op maandag 19 april 2004 23:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Fantomalt misschien?
http://www.nutricia.nl/pa(...)9
Het kan natuurlijk ook niet in één keer perfect zijnquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:58 schreef livelink het volgende:
Helaas heeft Job het toch niet de hele nacht uitgehouden. Hij kwam om 04.00. Bij het consultatieburo denken ze dat hij heel erg geniet van het ongestoord samenzijn 's nachts met mij en dat hij daarom 's nachts komt. Dat vind ik dan wel weer een hele lieve reden![]()
Ik ben in principe gestopt met borstvoeding. Ik kolf niet meer sinds gisteren en ik had vannacht borsten die op springen stonden, dus ik vond het niet echt erg dat hij wilde drinken. En 04.00 is in ieder geval al een stuk beter dan 02.30.
Lees maar eens terug hier, Lewis.de.boxer haar zoontje geeft ook veel melk op, kan echt geen kwaad. Is alleen vervelend voor de moeder die zichzelf en de baby steeds moet verschonen.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:46 schreef Sjorsje het volgende:
Maar als ze dus de melk terug geeft. Dan moet ik haar helemaal verschonen plus dat ik zelf wat anders moet aantrekken van boven. Het lijkt dus echt heel veel.
De zetpillen kan ik die gewoon bij een drogist halen of beter bij een apotheek. Ben hier echt heel onzeker over. Of ik het allemaal wel goed doe enzo.
De Natusan hier is ook van Johnson&Johnson! Het is dus gewoon precies hetzelfde!quote:Op woensdag 21 april 2004 17:05 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
En ik had die tip gelezen van Meaghan over bedtime babybath van natusan. Wij hebben dit ook van Johnson (is dus een soort engelse zwitsal).
Het zal wel goed zijn dus...quote:Hoeveel voeding heeft mijn baby nodig?
Op de verpakking van de zuigelingenvoedingen staat een voedingsschema. Dit schema is slechts een richtlijn. De laatste jaren werkt men steeds minder volgens vaste regels en wordt steeds meer rekening gehouden met de natuurlijke behoefte
van het kind. Een vuistregel voor de hoeveelheid voeding is een hoeveelheid van circa 150 ml vocht per kilogram lichaamsgewicht per dag. Daar komt de melkpoeder dan nog bij. Je weet dat je kind genoeg binnenkrijgt als het goed in gewicht aankomt, goed plast en levendig is.
Ik geef hem idd ook 120 ml met vier schepjes. Nu komt hij om de drie of vier uur. (Als ik hem minder geef om de twee uur.) 's Nacht komt ie minder vaak, na de late voeding komt ie nog maar één keer, om een uur of vier.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:44 schreef ezzi het volgende:
Beefcake, ik geef Ilse ook 6 voedingen (soms 7) met 120 ml water en 4 schepjes voeding. dat is volgens de verpakking ook meer dan gemiddeld zeg maar. Maar ze spuugt niet dus het zal wel niet teveel zijn. Ze komt bij mij niet om de 2 uur, soms is het om de 3 uur maar nu steeds vaker om de 4 uur.
Volgens mij doen we het wel goed hoor. Ik heb gehoord dat je beter geen flesvoeding kan kopen voor hongerige babies omdat ze daar verstoppingen van krijgen. Ik weet niet of dat waar is, anders kun je het cb vragen of je dat mag geven. Komt Dylan 's nachts ook om de twee uur?
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 22 april 2004 01:09 schreef navvy het volgende:
Bij deze meld ik dat mijn lieve vriendin 2 maand zwanger is, binnen een jaar zal ik jullie overladen met zinvolle topics met veel vragen
quote:Op donderdag 22 april 2004 01:15 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!
Je kunt hier ook eens een kijkje nemen: Zwangerschap en geboorte deel 48 Zal ik me daar maar even melden dan?
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
Gezellig!quote:Op donderdag 22 april 2004 01:17 schreef navvy het volgende:
[..]
Zal ik me daar maar even melden dan?
Al gedaan, copy- paste.......makkelijker kan 't niet.quote:Op donderdag 22 april 2004 01:18 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
je hebt toch wel een kilometervergoeding bij je ziekenfonds aangevraagd he....? Of desnoods een servicetaxi, je kant het er altijd op gooien omdat Max niet alleen kan reizen.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:34 schreef Eska het volgende:
En we zijn lekker met de taxi gegaan.
Vriendlief drong er gisteren al op aan om dat te doen, maar ik vond/vind dat zo'n smak geld. Maar ik zag die busrit nu echt niet zitten, dus toch maar lekker luxe gedaan.
Ja inderdaad heb gisteren even gekeken. Maar het is wel een uitkomst hoor voor Joshua. Hij wil niets liever dan meteen slapen als hij in bad is geweest. Ideaal.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:19 schreef beefcake het volgende:
[..]
De Natusan hier is ook van Johnson&Johnson! Het is dus gewoon precies hetzelfde!Lekker spul he?
He getverderrie. Balen zeg dat ie zich nu weer niet lekker voelt. Als ik toch eens magische handen had dan had ik gelijk even wat naar je toe gestraald, want dit is ook niks en zielig voor Max bovendien.quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:25 schreef Eska het volgende:
Vanmorgen was hij erg vroeg wakker, erg huilen, erg warm. Temp gemeten; 38.8°C. Geen idee wat dit nu weer is.
Verder heeft hij erg last van obstipatie, heeft nu weer 3 dagen geen ontlasting gehad. Maar daar krijgt hij nu ook iets voor (lactulose). Hopelijk helpt hem dat, want die poepsessies zijn erg zielig. Doet hem veel pijn en er zit ook bloed en slijm bij. Zijn gewoon bijna bevallingen!
heerlijk, om zo even van me af te kunnen klagen!
Dat kan je gewoon bij je ziekenfonds aanvragen, ik betaalde in de tijd met Mink en dus voor Cas ook, 60 euro per kalenderjaar zelf aan reiskosten en de rest kreeg ik vergoed. Je hoeft alleen maar een briefje bij de arts te halen om samen met een copy van je afsprakenkaart in te leveren bij je ziekenfondsverzekering. Je moet alleen wel zoveel km van het ziekenhuis af wonen. Maar als jij al een uur met de bus moet, kom je daar volgens mij wel aan.quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:25 schreef Eska het volgende:
Dank jullie weer voor de lieve reacties en de vergoedingstip!
Het was eerlijk gezegd niet in me opgekomen dat die ritjes misschien (deels) vergoed zouden kunnen worden, maar één van de taxichauffeurs dacht er wel aan en heeft een declaratiedingetje meegegeven.
Zouden ze die dingen niet voor Max uit willen doen? Lois, dat doen ze voor Eva toch ook? ik heb nog niet verder gelezenquote:Dat Max nu zo grondig onderzocht wordt is ook niet "zomaar" hoor. Eigenlijk is hij sinds zijn geboorte nog niet langer dan een week achtereen fit en gezond geweest. En zijn groeilijn loopt al langere tijd niet zo geweldig. En nu hij dus zelfs afgevallen is, trekken ze (eindelijk) eens wat meer registers open.
Al vind ik het voor Max wel sneu ja, al die onderzoeken. Hij heeft nu ook echt een aversie tegen witte jassen, begint dan al meteen te protesteren.
Ach gos.... Sterkte voor het kleine mannetje.quote:Hij krijgt nog steeds niets anders dan de hypo-allergene voeding, in aangepaste dosering uiteraard.
Vanmorgen was hij erg vroeg wakker, erg huilen, erg warm. Temp gemeten; 38.8°C. Geen idee wat dit nu weer is.
Verder heeft hij erg last van obstipatie, heeft nu weer 3 dagen geen ontlasting gehad. Maar daar krijgt hij nu ook iets voor (lactulose). Hopelijk helpt hem dat, want die poepsessies zijn erg zielig. Doet hem veel pijn en er zit ook bloed en slijm bij. Zijn gewoon bijna bevallingen!
heerlijk, om zo even van me af te kunnen klagen!
Hij doet het geweldig goed, hij is wel erg groot aan het worden. Meneer zit nu in maat 80-86, maar dat hang ook van het merk af hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:40 schreef Eska het volgende:
Hoe is 't met Cas nu?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nooit gedacht dat blonde krulletjes zó geweldig waren
quote:
Dylan spettert op die manier de hele kamer onderquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:05 schreef E.T. het volgende:
Hier trouwens nog wat grappigs.. Als we Saskia in de TummyTub doen heeft ze ontdekt dat ze kan staan![]()
ze wil dus echt niet zitten/hangen in dat ding, alleen maar staan en je dan laten vallen in 't water..
Ik krijg soms echt met moeite d'r schoudertjes onder water..
echt grappig (maar soms wel lastig)
Wow hé! Ziet er inderdaad heerlijk uit!! En die krullen zijnquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:16 schreef moussy het volgende:
Hij doet het geweldig goed, hij is wel erg groot aan het worden. Meneer zit nu in maat 80-86, maar dat hang ook van het merk af hoor.
Ik heb trouwens nooit gedacht dat blonde krulletjes zó geweldig waren
[afbeelding]
Hij kijkt nog altijd serieus [afbeelding]
catoot misschien kun je hier even kijkenquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:25 schreef Catootje het volgende:
Van wie heeft Cas die krullen!!!
Eske, veel succes zeg, en sjorsje wat ziiieelig van die prikjes (ik moet maandag)...Lewis, hier is dat verhaal ook van dat autisme. Doodeng, ik ben daar echt zo bang voor, voor zo'n soort bijwerking (koortsstuipen klinken ook niet best). Het circuleert al jaren dat gerucht autisme-prik en het is een zeer omstreden statement. Sommigen zeggen dat autistische trekken later pas echt naar boven komen en dat dat niet gelinkt kan worden aan die prikken. Maar ja, wat moet je als ouder? Ik durf mijn kind ook niet niet in te enten, je vergeeft jezelf nooit als je kind ernstig ziek wordt..maar ja, ook niet als je denkt dat ze daar autistisch van is geworden...
O wat fantastisch beefcake!! rustig opbouwen hèquote:Op zondag 25 april 2004 08:31 schreef beefcake het volgende:
Dylan heeft vanmorgen aan de borst gedronken!!!![]()
Hij kreeg al een week flesvoeding, maar ik lekte nog steeds als hij huilde, dus ik denk ik probeer het. En na even klungelen pakte hij de borst!!! (Ik ben blij, want toen Dylan drie dagen oud was, wilde hij ineens de borst niet meer. Ik heb toen afgekolfd, maar dat hield ik niet vol) Ik hoop dat hij nu aan de borst blijft!
![]()
Ik moet er nog ff bijvertellen dat ik niet zou weten wat ik zelf zou/ zal doen hoor. Dat die prikken over het algemeen zinvol zijn geloof ik wel. Waar ik echter ook van overtuigd ben is dat sommige prikken nu nog enigzins uit gewoonte gegeven worden (zoals kinkhoest). nu ja het is maar goed dat ik die keuze nog niet hoef te maken, tegen de tijd dat wij zwanger zijn zal ik eens met mijn huisarts gaan praten (homeopaat, maar net zo'n geitenwollensokkentype)quote:Op zondag 25 april 2004 14:28 schreef Catootje het volgende:
Beefcaaaaaake, hartstikke leuk zeg!!
Jelief, ik heb het gelezen
Pas wel op, de nvkp is behoorlijk omstreden...quote:Op zondag 25 april 2004 00:16 schreef Jelief het volgende:
[..]
catoot misschien kun je hier even kijken
site over bewust prikkken, van wat ik gezien heb niet ontmoedigend maar wel bewust-makend.
Dat was inderdaad zo schattigquote:Op maandag 26 april 2004 07:41 schreef Belana het volgende:
Liam gaat ook steeds meer brabbelen.
Bron www.kinderinfo.nlquote:Wat kunnen de gevolgen van mazelen zijn?
Je kind kan behoorlijk ziek zijn van mazelen. Toch is de ziekte eigenlijk alleen gevaarlijk wanneer deze zich verder ontwikkelt. In sommige gevallen kan mazelen namelijk leiden tot een middenoorontsteking, een longontsteking of resulteren in een hersenbeschadiging. De ziekte kan op deze manier een dodelijke afloop hebben. Als je kind mazelen heeft gehad, is hij overigens zijn hele leven beschermd tegen de ziekte.
Kinkhoest wordt veroorzaakt door een bacterie die door hoesten wordt overgebracht. De ziekte is erg besmettelijk en veroorzaakt enorme hoestbuien, die enkele weken of zelfs maanden kunnen doorgaan. Deze hoestbuien zijn erg uitputtend voor je kind. Bovendien kunnen de longen van je kind door het langdurige en geforceerde hoesten blijvende schade oplopen. Soms gaat kinkhoest vergezeld van een middenoorontsteking en heel af en toe zelfs van een longontsteking.
En dat was nog niks joh! Als ie morgen weer een bui heeft zal ik weer eens video'enquote:Op maandag 26 april 2004 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was inderdaad zo schattig
Veel aanleggen! En dan bedoel ik ook HEEL veel aanleggen. Ten eerste om je productie weer op gang te krijgen.. (een baby die drinkt doet meer wonderen voor de bv dan kolven) en verder gewoon toegeven aan de regeldagen.. bij honger gewoon aanleggen. Regeldagen zijn er om te zorgen dat de productie van de melk zich aanpast aan de vraag.. En de vraag is groter dan de productie op dit moment en met toegeven aan zijn vraag komt je productie weer op nivoquote:Op maandag 26 april 2004 21:31 schreef beefcake het volgende:
Jaaaaa Belana zet je dan hier een linkje neer???![]()
Ik heb mijn eerste gebroken nacht gehadDylan heeft veel gehuild vannacht en nu issie weer begonnen dus ik vrees het ergste. En overdag issie zo lief... Heel erg vermoeiend. Hij heeft vandaag wel weer een keer aan de borst gedronken, dus das tenminste positief. Hij heeft trouwens ook erg veel honger. Misschien heeft ie last van regeldagen. Iemand ervaring???
hihi wij hebben gisteravond eens alle filmpjes bekeken die we inmiddels van piet gemaakt hebben en het meest opvallende was (behalve de enorme ontwikkeling) dat hij bijna altijd precies NIET datgene doet waar we de camera voor pakten. mijn commentaar erbij wordt ook steeds cynischer. "ok, ik zet de camera wel uit, kun je weer leuk gaan doen.quote:Op maandag 26 april 2004 21:08 schreef Belana het volgende:
En dat was nog niks joh! Als ie morgen weer een bui heeft zal ik weer eens video'en![]()
mmm ja das precies mijn idee, ik ben half homeopatish/antroposofies/alternatief opgevoed. Dat wil dus zeggen dat ik niet zweer bij homeopatie maar wel degelijk het nut er van inzie. Bij mijn huisarts kan ik vaak kiezen of ik reguliere of "andere" medicijnen wil. Ik heb mij er nog niet genoeg in verdiept om een goed oordeel te vellen over wel of niet inenten of wat wel en wat niet maar zoals ik al zei, daar ga ik mij tzt toch echt heel goed over laten in/voorlichten.quote:Op maandag 26 april 2004 09:41 schreef Catootje het volgende:
Brabbelen roeleert, pittige dames ook!!!
Jelief, ik heb soms ook het idee dat ze tegen alles willen vaccineren, en soms vind ik dat een kind meer weerstand opbouwt als ie wat ziektes doormaakt. Maar zo moeilijk: waar ligt de grens? En je voelt (of ik in ieder geval wel) je zo snel schuldig: wat als mijn kind iets overkomt doordat ik iets doe of nalaat? Lastig hoor...
Hoe kwam dat dan moussy? Zoals je het schrijft klinkt het heel grappig, maar dat zal ook wel heel erg schrikken zijn!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 08:03 schreef moussy het volgende:
Bix, Cas heeft een kippenhok op zn kop gehad, dat was echt een stommer iets dan van de commode vallen.
ik dacht dat dit misschien wel zou helpen tegen je schuldgevoel
Zo zie je toch maar dat die kleintjes zo flexiwiebel als wat zijn he.. Cas had alleen het kippengaas op zn kop staan, dat trekt nu eindelijk wegquote:Op dinsdag 27 april 2004 08:45 schreef Lois het volgende:
We hebben die nacht nog wel een paar keer bij haar gekeken maar op een blauwe kin na heeft ze er niks aan over gehouden gelukkig.
Oe bix, een dikke pechdag voor jouquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:10 schreef bixister het volgende:
maar Piets 8e vermaanddag was niet bepaald feestelijk dus.
Ach Lois, ik zie jullie zo zitten met zijn drietjesquote:Op dinsdag 27 april 2004 08:45 schreef Lois het volgende:
Ik durfde het eigenlijk niet te vertellen maar nu wel...
Verrek................ nu je het zegt.....quote:Op maandag 26 april 2004 22:54 schreef melonovy het volgende:
De laatste dag dat ik officieel mama van een baby ben, morgen is ze een jarig, en dus een dreumes...
Ik heb een leuk jaar gehad in de 16 delen van dit topic, tot ziens in het dreumes, peuter en kleuter topic!
Volgende week zitten wij in zo'n huisje. Deze week oefent Elise al in haar campingbedje op haar eigen kamer en het lijkt verdorie wel alsof ze het leuker vindt dan in haar eigen bedje!quote:Op woensdag 28 april 2004 10:26 schreef livelink het volgende:
Ja, klopt Moussy, maar de laatste keer dat wij weg zijn geweest ging het wel goed met Katja. In een bungalowhuisje gaat ze tegenwoordig gewoon slapen en als ze midden in de nacht wakker wordt kruipt ze gewoon bij ons in bed. We laten dan wel het licht in het halletje aan.
Er schijnt nogal een toestand om de prikken te zijn geloof ik??quote:Op donderdag 29 april 2004 00:05 schreef poemojn het volgende:
Halen jullie de dktp-prik van het consultatiebureau of de DaKTP-prik uit Duitsland (via huisarts en apotheek)? Wij denken er sterk over de laatste te halen zodra dat nodig is, en dan volgend jaar op kosten van de AWBZ via het consultatiebureau verder te gaan.
Agossie, arm kind.... beterschapquote:Op woensdag 28 april 2004 20:34 schreef coolbabe het volgende:
Tom en waterpokken
Ja ik zal er idd eens op letten hoe vaak Dylan slikt! Ik ben nog aan het opbouwen ja. Ik leg hem aan als hij huilt of na het voeden lang blijft huilen. Maar met het flesje zal ik ook eens proberen of hij nog honger heeft. Bedankt bix!quote:Op donderdag 29 april 2004 09:01 schreef bixister het volgende:
lang verhaal
Ja dat begin ik nu idd ook te denken. Vanmorgen heeft hij om zeven uur gedronken, ongeveer tot half acht. En daarna weer om half negen, tot kwart voor ongeveer. Hoe lang moet ik hem eigenlijk laten drinken? Totdat hij zelf loslaat of tot hij niet meer zo veel zuigt?quote:Op donderdag 29 april 2004 09:13 schreef Belana het volgende:
Beefcake, je moet eigenlijk om de bv om te bouwen iedere 2/3 uur aanleggen nu, dan breng je het op gang, anders is het denk ik te weinig. Ben geen deskundige, maar ik denk dat dit te weinig is wat je doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |