abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 25 maart 2004 @ 20:18:22 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17967569
Vervolg van Het grote kleine babytjestopic deel 14

Babytjes:

12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
20 april 2003: Yelena Sophia, dochter van Artemis665 en leviathanfd (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy & Ocmerda
28 april 2003: Wilyan Ayrton Quinn, zoon van Jonnetje
17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
20 mei 2003: Lars, zoon van Pluizzje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne & Sc0rPi0n
15 juli 2003: Lina Jolene, dochter van beware_reageerd (papa)
***24j uli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie***
31 juli 2003: Jadey Luísa, dochter van Danosa
11 augustus 2003: Jasper, zoon van Logician & gemeenkaboutertje
12 augustus 2003: "Baby-bola", dochter van Parabola (papa)
***15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny***
**26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
3 september 2003: Daniël, zoon van Mister-X (papa)
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
8 september 2003: Kim, dochter van SixCat (papa)
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
17 oktober 2003: Thomas, zoon van Lies en Zooi
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Luckepuk
12 november 2003: Lars, zoon van Irule25 (papa)
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
2 december 2003: Siënna Michelle, dochter van Yfke en SPIRO
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
20 januari 2004: Aiken, zoon van Kimpiedimpie
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
25 januari 2004: Elianne, dochter van 70four (papa)
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
23 februari 2004: Danielle, dochter van Catootje
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
26 maart 2004: Ilse, dochter van ezzi
2 april 2004: Dylan, zoon van beefcake en ShaoliN

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's

[ Bericht 16% gewijzigd door Karin op 02-04-2004 09:11:39 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_17968174
..nu kan Jambo er ook bij met haar Melvin!! Hoe is het nu met alle zieken?

Even een vraagje: hadden/hebben jullie ook dat de ene borst beduidend meer melk heeft dan de ander? Ik loop met een Pamela Anderson en een Jennifer Anniston, zak maar zeggen...heel apart gevoel!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_17968330
nee dat had ik niet Catootje. ik had meer twee Jennifers.

pc was kapot. doe 't nu gelukkig weer. even bijlezen hier nog. Piet is aan de beterende hand.
pi_17968379
Mooi dat Piet in ieder geval weer wat beter is!

Ik ga Pamela even legen geloof ik....
DANYEL EN THIJS
  donderdag 25 maart 2004 @ 21:04:27 #5
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_17968573
Ja, hier! Ook twee ongelijke borsten. De linkerborst beduidend groter dan de rechter en er komt ook veel meer uit merk ik met kolven. Ach ja, je leert er maar mee leven.

Hoe gaat het inderdaad met alle zieken hier? Jadey al weer een beetje opgeknapt en Piet en Max en Tom? Ik heb gelukkig een foto gezien van een etende Tom en ik begreep dat Max ook al weer lekker thuis was. Het gaat in dit topic tegenwoordig ook zo hard, dat ik het hier ook nauwelijks meer bijhoud. Jullie moeten toch wat meer rekening houden met werkende moeders, die op hun werk niet kunnen Fokken!

Ik heb ook nog Jannekes filmpje gezien (wat schattig) en ik heb meegekregen dat Elise een mijlpaal had bereikt (ik ben alleen vergeten welke ).
En ik heb jaloersmakende verhalen gelezen over doorslapende babietjes (nee, Job slaapt inderdaad nog op geen stukken na door ).

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten, maar het is echt bijna onmogelijk om op het eind van de dag nog snel bij te lezen en ook nog te reageren.

edit En dan doe ik nog zo lang over het schrijven, dat ik gemist heb dat Piet alweer aan de beterende hand is. Gelukkig maar, hij was zo zielig.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_17968800
hij is nog steeds niet de oude, maar de koorts is (min of meer) weg, dat scheelt.

Lewis, ik zag in 't vorige topic dat Joshua goed was aangekomen, hartstikke mooi! voorlopig maar gewoon zo laten dus?

wat een mooie traan had Tom! :')

livelink, je moet je niet verplicht voelen om overal op te reageren hoor, je hebt 't druk genoeg. hoe gaat 't op je werk? herinner me dat je tijdens je zwangerschap bijna ontslagen was (dat was jij toch?). is dat inmiddels allemaal weer goedgekomen?

en moussy is weer terug zag ik? hoe gaat 't met Cas.

[ Bericht 0% gewijzigd door bixister op 25-03-2004 21:25:50 ]
pi_17969169
Ik had ook een voorkeursborst en een iets mindere borst. Volgens mijn contactpersoon van VBN hebben de meeste vrouwen een borst die wat beter gaat dan de andere.
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 25 maart 2004 @ 21:28:39 #8
37150 livelink
pi_17969298
Ja, bixister. Ik voel me niet echt verplicht om overal op te reageren, maar ik merk dat als ik dat niet doe, ik geneigd ben om helemaal niet meer te posten en dat zou ik ook zo jammer vinden.
Dus af en toe doe ik mijn best om heel even te laten weten dat ik er nog ben en dat ik nog steeds heel geinteresseerd ben in alle babietjes en ouders.
pi_17969423
nou vooruit dan maar.
pi_17969537
Zo, kinders in bed en vriendlief aan het schilderen in het nieuwe huis. Dus even tijd om te Fok!ken.

Lewis; vervelend dat Joshua zoveel spuugt. Op zich kan het best hoor, úren na de vorige voeding nog wat opgeven. Doet Max ook geregeld. Maar als het vaak gebeurt en/of als het steeds veel is, kan ik me voorstellen dat je je af gaat vragen of dat nog wel normaal is.

Danosa; heeft Jadey nog steeds last van de uitslag? Dat wrijven in de oogjes met die "konijnenpootjes" herken ik heel goed! Schattig hè.

Jessie; gewéldig, dat filmpje van Janneke! Stoer hoor, echt kruipen! Max zit nu nog in het stadium net daarvoor, het rocken zeg maar.

Coolbabe; ongelooflijk dat hij het eten af liet hangen van een vork! Zo jong al een echte eigen wil, dat wordt nog wat.

Belana; wat zalig dat Liam al zo lekker doorslaapt! Zeker met die werkdagen van jou, kun je je nachtrust meer dan goed gebruiken natuurlijk.
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 20:56 schreef bixister het volgende:
nee dat had ik niet Catootje. ik had meer twee Jennifers.
Had ik ook. En nu nog slechts twee Twiggy'tjes

Fijn dat Piet ook weer wat beter gaat!

Zo, en ik geniet toch weer zo van het thuis zijn met Max Hij knapt langzaamaan verder op. Hij slaapt veel (zoals jullie weten erg ongewoon voor hem ), ik moet hem zelfs voor bijna iedere voeding wekken! Maar het belangrijkste is dat zijn temperatuur goed blijft en dat hij zijn medicijnen slikt (onder lichte dwang en met véél aanmoediging).

Inderdaad Lois, ik ben het nog niet kwijt, moet het nog best wel verwerken. 't Is maar goed dat ik op het moment zelf niet goed gerealiseerd heb wat de gevaren allemaal waren. Zo las ik naderhand pas dat 20% van de patiënten zo'n bloedvergiftiging niet overleeft en dat nog eens 20% blijvende restverschijnselen overhoudt. Extra opgelucht en blij dus dat het zo goed afgelopen is.
En af en toe nog even een traantje, ja.
pi_17969584
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 21:28 schreef livelink het volgende:
Ja, bixister. Ik voel me niet echt verplicht om overal op te reageren, maar ik merk dat als ik dat niet doe, ik geneigd ben om helemaal niet meer te posten en dat zou ik ook zo jammer vinden.
Dus af en toe doe ik mijn best om heel even te laten weten dat ik er nog ben en dat ik nog steeds heel geinteresseerd ben in alle babietjes en ouders.
Ah, dat herken ik heel goed! Blij dat ik niet de enige ben.
  donderdag 25 maart 2004 @ 21:39:35 #12
37150 livelink
pi_17969605
Het gaat trouwens weer goed op mijn werk. Ik zit er al weer helemaal in en ben na zo'n lange afwezigheid weer helemaal ontspannen. Ik heb een nieuw project toegewezen gekregen, dus dat gaat ook lekker.
Tijdens mijn zwangerschap kon ik de dingen niet meer goed relativeren en reageerde ik vaak nogal agressief tegen mijn baas, maar dat ben ik nu helemaal kwijt.
  donderdag 25 maart 2004 @ 21:52:30 #13
24188 Belana
kloon van belana
pi_17969977
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 20:49 schreef Catootje het volgende:
..nu kan Jambo er ook bij met haar Melvin!! Hoe is het nu met alle zieken?

Even een vraagje: hadden/hebben jullie ook dat de ene borst beduidend meer melk heeft dan de ander? Ik loop met een Pamela Anderson en een Jennifer Anniston, zak maar zeggen...heel apart gevoel!
Ik heb dat ook ja, heel vervelend. Ik heb het geprobeerd te veranderen door steeds de jennifer anniston eerst aan te leggen, maar het helpt niks hoor. Ik laat het nu maar zo...
stormy waters...
sailin'
  donderdag 25 maart 2004 @ 21:54:59 #14
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_17970042
Wat is er veel gebeurd in dit topic de laatste tijd! Veel zieke kindjes, waarvan de meesten gelukkig al wat beter zijn. Allemaal veel sterkte!

Gelukkig heb ik wat dat betreft niet veel bijzonders te melden.
Vandaag is Judith (5 mnd.) weer naar het consultatiebureau geweest. Gewogen (6130 gram) en gemeten (64,5 cm.) Ze is dus niet veel gegroeid en aangekomen, maar dat schijnt normaal te zijn bij baby's van deze leeftijd die borstvoeding krijgen. Ze heeft nog een prikje gehad (waren ze bijna vergeten) en daarbij heeft ze alleen even gemopperd op het moment dat de prik gezet werd. Ook later op de dag heeft ze er geen last van gehad (zelfs geen stijf/gevoelig beentje!). Ze heeft alleen wat meer geslapen.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 25 maart 2004 @ 21:57:26 #15
24188 Belana
kloon van belana
pi_17970101
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 21:38 schreef Eska het volgende:

[..]

Ah, dat herken ik heel goed! Blij dat ik niet de enige ben.
Het is ook moeilijk om alles bij te houden, maar we doen allemaal ons best toch? En we weten hier wel van elkaar dat we geinteresseerd zijn. Ten minste, ik twijfel daar niet aan bij niemand. De een heeft gewoon meer FOK! tijd dan de ander, ja toch?

Eska, fijn dat jullie weer thuis zijn enzo. Lekker laten lopen die tranen meid, want het is verdorie niet niks zeg wat er allemaal gebeurt is. dikke knuffel voor jou!
stormy waters...
sailin'
pi_17970895
eska, hartstikke fijn dat 't beter gaat met max. en grijs: heerlijk hoor dat alles zo voorspoedig verloopt met judith. zelfs geen last van d'r prikjes, wow!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 maart 2004 @ 23:03:54 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17972046
Janneke is weer online op onze server: http://r.qltel.org/janneke.avi

Bedankt voor het invallen, Knor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 maart 2004 @ 23:06:08 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17972114
Hè, gelukkig gaat het alweer wat beter met Max en Piet

Eska, lekker uithuilen hoor 't Is ook niet niks als je bedenkt wat er allemaal had kunnen gebeuren...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 26 maart 2004 @ 07:14:30 #19
24188 Belana
kloon van belana
pi_17975719
Wij moeten 5 april voor Liam's eerste prik. Wat kan ik daar nou van verwachten?

Vanacht heeft ie van 8 tot kwart voor 3 geslapen en daarna tot half 7, ik vind het netjes!
Hij ligt nu in de box, lekker te praten tegen zijn mobiel beestjes en tegen ze te lachen. We hebben het gefilmd, want het is zo schattig. We filmen zowiezo af en toe van die gewone dingen, want iemand, ik weet niet meer wie, zei een tijdje terug in het bv topic geloof ik, dat het zo leuk was om terug te zien. Dat kon ik me dus zo goed voorstellen, dus dat zijn wij ook gaan doen. Gewoon kleine stukjes film.
stormy waters...
sailin'
pi_17976088
Dat heeft mijn moeder ook heel veel bij mij gedaan Belana, ik vind het ook errug leuk om terug te zien Zoals dat ik in bad ga, of een schone luier krijg ....dat ik in de box speel, dus eigenlijk gewoon de dagelijkse dingen.
pi_17976114
die Jannek, wat gaan ze toch snel!!! Belana, de prik......ik zie daar zoooo tegenop! Mij is verteld dat ze daar alleen een stijf been en wat ander slaappatroon (mmeer of juist even minder slapen) van konden krijgen...

Danielle heeft trouwens vannacht doorgeslapen, eigenlijk iets te lang: bijna acht uur aan 1 stuk! Fijn voor mij, want ik was helemaal knock out van al die gebroken nachten en derglijke, maar voelde me schuldig toen ik Danielle zachtjes hoorde rochelen..echt zo'n droge woestijnrochel, heeeel zielig en droog klonk het. Dus gauw aangelegd, maar zij keek me ene beetje geschokt aan omdat ik haar echt uit bed rukte van schrik.
DANYEL EN THIJS
  vrijdag 26 maart 2004 @ 09:13:33 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_17976478
Dat kan ze wel hebben hoor catootje, geniet er maar van! Doe ik ook! (tot mijn boobies op knappen staan dan he...)
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 26 maart 2004 @ 09:26:51 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_17976665
Ik wil ook wel doorslapen *pruillipje*

Komt vanzelf wel als ze er aan toe is.. Zo kan ik er ook nog niet echt van op aan hoe laat ze overdag voor een voeding zal komen. Als ik de deur uit ga doe ik dat altijd maar meteen na een voeding.. dan weet ik zeker dat ik ff heb.
Ben Saskia nu wel consequent in bed aan 't leggen als ze moe is en slaap lijkt te hebben. Ze is nu de tijden dat ze wakker is een stuk gezelliger. Maar ik kan aan Saskia merken dat ze nog in de 'gewennings' fase zit.. Beetje rust en regelmaat inbouwen hier dus

(ow, en ik moet ook nog ff niet denken aan de prikken... tip die ik ergens hoorde: meteen na de prik even aanleggen. Even troosten met een borst)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † vrijdag 26 maart 2004 @ 10:09:17 #24
43556 miss_dynastie
pi_17977278
Ik ben zo blij dat Max weer thuis is, Eska. Hoe vangt zijn broertje dit allemaal op? Heeft hij er nog wat van meegekregen?

Wat fijn dat het werken je weer zo goed bevalt. Livelink. En het vroege opstaan ??

Judith, wat fijn dat het zo goed gaat met jou !!

Catootje Het kind zal wel gedacht hebben: slaap ik eens door, is het weer niet goed
  vrijdag 26 maart 2004 @ 10:11:29 #25
34891 melonovy
La Kutschie
pi_17977316
De eerste keer prikken is idd best rottig, vaak is het voor de moeder vervelender dan voor het kind, vertelde de wijkverpleegkundijge op het CB. De eerste keer dat Chiara geprikt werd lag ze al aan de borst te lurken, dat was ideaal, ze heeft er nauwelijks naar om gekeken. Als ze erg huilerig zijn na de prik is een slokje mamamelk een hele goede troost!
Van prikjes kunnen de beentjes stijf worden, kindjes kunnen jengelig worden, veel of juist weinig slapen en ook verhoging of zelfs koorts krijgen. Goed blijven observeren dus.

Hier heb ik weinig babynieuws moet ik zeggen, ze is eigenlijk wel baby-af nu, met dat wijze koppie...
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')