Komt vast wel, alle gabbers zijn lekker aan het chillen op "DE muziek"quote:Op zondag 11 april 2004 23:43 schreef engessa het volgende:
Gut, lekker druk..
Ja, dat is mogelijk. Mensen die oppervlakkig naar een stijl luisteren weten niet waar ze naar luisteren. Als voorbeeld:quote:Op zondag 11 april 2004 23:47 schreef NiteSpeed het volgende:
chillen op hardcore?
Scooter & Mark.quote:Op zondag 11 april 2004 23:51 schreef hardcore-freak het volgende:
[..]
Ja, dat is mogelijk. Mensen die oppervlakkig naar een stijl luisteren weten niet waar ze naar luisteren. Als voorbeeld:
Laatst hoorde ik een stakker roepen; O je houdt van hardcore zeker Scooter & Mark - I like it loud..
Hij praat poep. Hij is oppervlakkig. zo is het in dit geval ook.
Op hardcore kan je chillen. Zoals op de mellow tunes van "vroegah" Niet dat het echt hardcore is, maar het waren de grondleggers.
Alles kapot !! Evil Activities en Neophyte samen is een extreem goede combi...quote:Op zondag 11 april 2004 23:51 schreef Frunnikje het volgende:
- Endymion en Nostferatu (Enzyme)
- Promo, Catscan, Korsakoff en Unexist (TTM)
- Evil Activities, Neophyte, Masters of Ceremony (Neophyte label)
En nog wel veel meer maar deze regelmatig
Precies, zij bakken er neits van, en toch wordt het door de onwetenden als hardcore gezien. Dus moeten wij bij de onwetenden een beter imago krijgen! Vandaar ook deels dit topicquote:Op zondag 11 april 2004 23:53 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Scooter & Mark.
De zoveelste nep-artiest die een slechte remix maakt.
* hardcore-freak --> Promo - The new Revolutionquote:Op zondag 11 april 2004 23:54 schreef Muizig het volgende:
Ik luister nu: neophyte - braincracking.
Stiekem ben ik dus ook wel een beetje gabber
Een goed imago zal hardcore nooit krijgen dankzij racisme en dom gedrag.quote:Op zondag 11 april 2004 23:54 schreef hardcore-freak het volgende:
[..]
Precies, zij bakken er neits van, en toch wordt het door de onwetenden als hardcore gezien. Dus moeten wij bij de onwetenden een beter imago krijgen! Vandaar ook deels dit topic
Daar heb je wel gelijk in, maar het is jammer, iemand die voor het eerst naar een hardcore feest gaat ziet gelijk vechters enzo, dat is jammer. Ik doe daar niet aan mee!quote:Op zondag 11 april 2004 23:55 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Een goed imago zal hardcore nooit krijgen dankzij racisme en dom gedrag.
Maar wat zal jou dat boeien? Wees blij dat de scene nog redelijk underground is en niet verneukt wordt door crappy artiesten.
Precies, als het maar niet meer zo gaat worden als Gabberpiet en die zooi.quote:Op zondag 11 april 2004 23:55 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Een goed imago zal hardcore nooit krijgen dankzij racisme en dom gedrag.
Maar wat zal jou dat boeien? Wees blij dat de scene nog redelijk underground is en niet verneukt wordt door crappy artiesten.
De scene is gewoon niet okay.quote:Op zondag 11 april 2004 23:57 schreef hardcore-freak het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar het is jammer, iemand die voor het eerst naar een hardcore feest gaat ziet gelijk vechters enzo, dat is jammer. Ik doe daar niet aan mee!
De Party Animals en DJ Paul zijn goed op wegquote:Op zondag 11 april 2004 23:59 schreef Frunnikje het volgende:
[..]
Precies, als het maar niet meer zo gaat worden als Gabberpiet en die zooi.
Duidelijk dat jij niet weet waar je over praat. Ik heb DJ Paul nog geen maand geleden live aan het werk gezien en die vent beukt verschrikkelijk hard.quote:Op maandag 12 april 2004 00:00 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
De Party Animals en DJ Paul zijn goed op weg.
Lekker lijstje moet ik zeggenquote:Op maandag 12 april 2004 00:05 schreef Leatherneck het volgende:
Mijn favo's:
DJ J.D.A
Endymion
Nosferatu
Neophyte / Evil Activities
Stunned Guys
Akira
The Masochist
Promo
En Leatherneck vind ik ook wel vet (check bonusnummer op MoH Live 2003 CD2 *na DJ Promo - Up Yours*)
Inderdaad, DJ Paul is compleet veranderd (check www.offensive.nl)! Hij is niet meer de Happy Hardcore man, maar hij hoort nu gewoon echt bij de andere "grote" Hardcore namen.quote:Op maandag 12 april 2004 00:06 schreef engessa het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij niet weet waar je over praat. Ik heb DJ Paul nog geen maand geleden live aan het werk gezien en die vent beukt verschrikkelijk hard.
quote:Op maandag 12 april 2004 00:06 schreef engessa het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij niet weet waar je over praat.
quote:Op maandag 12 april 2004 00:09 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Inderdaad, DJ Paul is compleet veranderd (check www.offensive.nl)! Hij is niet meer de Happy Hardcore man, maar hij hoort nu gewoon echt bij de andere "grote" Hardcore namen.![]()
Oh zeker. Er stond 2 weken geleden geloof ik een stukje in de Veronica gids. Hij vond het zelf crap toen de "gabber" van vroeger op zijn hoogtepunt was, toen begon iedereen mellow te maken en gingen we ten onder aan het eigen succes in feite. Er kwam echt bagger op de markt, zoals de Mosselman, Gabberwijffie en inderdaar gabber piet.quote:Op maandag 12 april 2004 00:09 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Inderdaad, DJ Paul is compleet veranderd (check www.offensive.nl)! Hij is niet meer de Happy Hardcore man, maar hij hoort nu gewoon echt bij de andere "grote" Hardcore namen.![]()
Das Drum 'n Bass, grapjasquote:Op maandag 12 april 2004 20:53 schreef hardcore-freak het volgende:
Trouwens op www.core2core.de hier om wat mooie mixen te downloaden ( het is legaal modjes )
En jouw capslock zit zeker vastgeroest.quote:Op maandag 12 april 2004 21:34 schreef DarcMarc het volgende:
3 STEPS AHEAD IN THE NAME OF LOVE![]()
Eigenlijk wel !!quote:Op maandag 12 april 2004 21:38 schreef engessa het volgende:
[..]
En jouw capslock zit zeker vastgeroest.
Ik ben wel behoorlijk off-topic volgens mij..
The Headbanger feat. Dj Waxweazle - Sweet Dreams (you bastard)quote:Op maandag 12 april 2004 00:41 schreef Mr. Orange het volgende:
Rotterdam Terror Corpse: Horror
Sweet Dreams You Basterd van..... week nie meer
Promo 4 life, hij draait meesterlijk!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:34 schreef bikerboy het volgende:
ik ben hier nieuw eheh wel een beetje mijn topicje ook:
Osiris Vs T-Junction - The Undestructables
luister ik nu veel
en alijd al promo natuurlijk
quote:Op maandag 12 april 2004 20:36 schreef hardcore-freak het volgende:
en geloof me hij gaat het nog ver schoppen...
Hehehe, die was me niet eens opgevallenquote:Op woensdag 14 april 2004 21:32 schreef Vision het volgende:
[..]![]()
![]()
schattig he?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:03 schreef Gabberhead het volgende:
Hehehe, die was me niet eens opgevallen
Achja, ze zijn nog jong en onschuldig he
Zozo, dat is een mooie lijstquote:Op donderdag 15 april 2004 02:39 schreef Kiwi-Doos het volgende:
Nr1.VITAWAX ( E-Xlipse Landgraaf )
Nr2.Vince
3de gedeelde plek voor Outblast & de volgende gasten van enzyme records
nosferatu
endymion
nexes
hamunaptra
project omeaga
ophidian
Oldskool is wel lachen, vooral als je stoned ben. Al die mellow tunes.quote:Op donderdag 15 april 2004 10:30 schreef skiczukie het volgende:
"strak strak in mijn trainingspak, kijk eens hoe ik hak hak"
Ge-wel-dig.. Oldskool!
Dat is dus absoluut geen oldschoolquote:Op donderdag 15 april 2004 10:30 schreef skiczukie het volgende:
"strak strak in mijn trainingspak, kijk eens hoe ik hak hak"
Ge-wel-dig.. Oldskool!
Kijk, dat is interessant info. Terror moet ik maar eens wat van gaan opzoeken, lijkt me best lekker.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:04 schreef Pilldriver het volgende:
Industrial en terror is niet hetzelfde nee, al worden ze wel vaker met elkaar verwisseld door veel mensen
Terror gaat stukken sneller dan industrial, en heeft meestal ook niet zo'n rauwe sound als industrial.
Het is ook niet echt vaag, gewoon lekker snelle hardcore met een iets hardere bass.
Industrial heeft minder BPM's dan terror, meestal zelfs minder BPM's dan de gewone hardcore, maar er zit een rauwe sound in, veel gekraak en gepiep, en er zitten zelden melodieën in een industrial track. Check Rude Awakening (Anger Management, Kill Switch, Remain in your sleep) en Armageddon Project (Phase 2, Church of the pentagram, far beyond thetriumphants) maar eens voor wat ECHTE industrial. Wil je nog verder moet je Converter eens checken (Death Time, Blast Furnace)
Converter is inderdaad ECHTE industrial, maar op een "standaard" hardcore-feest zul je die dingen inderdaad niet horen, rude awakening ook niet snel, armageddon project heel af en toe (spawn of misantrophy bijvoorbeeld, is een meer "toegankelijk" nummer).quote:Op donderdag 15 april 2004 12:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kijk, dat is interessant info. Terror moet ik maar eens wat van gaan opzoeken, lijkt me best lekker.
Je noemde Converter. Dat is een naam die ik wel ken, ergens slingeren er wat mp3's van rond. Ik wist helemaal niet dat die muziek ook werd gedraaid op feesten? Veel van die "bands" hebben toch een hoog "piep/knars" gehalte, lijkt me best afsteken tegen hardcore en terror en dergelijke.
Misschien is het wat voor jou, in Duitsland is er elk jaar een driedaags industrial festival. Het is vlakbij Maastricht.
De line-up van vorig jaar kan je hier vinden: http://www.maschinenfest.de/Unbenannt1.htm
Volgens mij heb jij het verschil nog niet helemaal door tussen oldschool en oldskool.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:32 schreef hardcore-freak het volgende:
[..]
Oldskool is wel lachen, vooral als je stoned ben. Al die mellow tunes.
Maar er is er maar 1 die op nummer 1 blijft: Ruffneck rulez the artcore scene.
Die blijft de allerbeste van de oldskool
Het is wellicht helemaal jouw straatje niet, maar op veel gothic-feesten wordt er wel een aardige dosis industrial/noise gedraaid. Een tijdje terug was daar bijvoorbeeld een Cenobytes feest in Amsterdam. Geen gothic feest, maar puur een noize/industrial feest. De site kan je hier vinden: http://www.cenobytes.nl/quote:Op donderdag 15 april 2004 13:18 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Converter is inderdaad ECHTE industrial, maar op een "standaard" hardcore-feest zul je die dingen inderdaad niet horen, rude awakening ook niet snel, armageddon project heel af en toe (spawn of misantrophy bijvoorbeeld, is een meer "toegankelijk" nummer).
Maar de echte industrial hoor je (jammergenoeg) niet vaak op een gemiddelde hardcoreparty
Nike Air Max Classicsquote:Op donderdag 15 april 2004 16:41 schreef Pilldriver het volgende:
Echte gabbers lopen gewoon in sportschoenen, ooit al eens proberen te hakken op kisten??
Woensdag ruuddewild.nl geluisterd zeker ?quote:Op donderdag 15 april 2004 17:32 schreef onlogisch het volgende:
iemand enige idee waar ik Nasty Django - Hardcoremotherf*cka vandaan kan halen??? kazaa vind het niet echt ofzo...
Een Cenobyte party?quote:Op donderdag 15 april 2004 16:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het is wellicht helemaal jouw straatje niet, maar op veel gothic-feesten wordt er wel een aardige dosis industrial/noise gedraaid. Een tijdje terug was daar bijvoorbeeld een Cenobytes feest in Amsterdam. Geen gothic feest, maar puur een noize/industrial feest. De site kan je hier vinden: http://www.cenobytes.nl/
mail me, zie me msn adres. Ik kan hem wel pas maandag beschikbaar stellenquote:Op donderdag 15 april 2004 17:32 schreef onlogisch het volgende:
Angerfist - FUCK OFF
Verder Neophyte uiteraard
Scot Brown - Bass be louder
iemand enige idee waar ik Nasty Django - Hardcoremotherf*cka vandaan kan halen??? kazaa vind het niet echt ofzo...
Ik heb het origineel (op vinyl), die is in de winkel niet meer te krijgen hoorquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:30 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Woensdag ruuddewild.nl geluisterd zeker ?
Probeer Soulseek anders eens. Daar zijn de wat minder bekende stukjes muziek nog wel op te vinden (en ga daarna naar de platenwinkel om het origineel te kopen! *opvoedend vingertje opsteekt* )
die heb ik vorige week nog overgezet van plaat op MP3. De Power mix is het vetst.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:50 schreef MaartenHG het volgende:
Je moet het oude werk van Scott Brown 's checken, Bass Reaction -Technophobia bijv. Echte klassieker.
Da's ook de enige versie die ik heb op zo'n Evolution compilatie! Waar overigens nog meer vette tracks op staan zoals Inner Destruction - Bang To The Beat.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die heb ik vorige week nog overgezet van plaat op MP3. De Power mix is het vetst.
Ik heb de Power mix op een 10" van twisted vinyl, op de andere kant staat Genaside - Fuck you, di eis ook erg goed.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:42 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Da's ook de enige versie die ik heb op zo'n Evolution compilatie! Waar overigens nog meer vette tracks op staan zoals Inner Destruction - Bang To The Beat.![]()
Cool, ik heb je ff toegevoegd op MSN, als je het niet erg vind.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik heb de Power mix op een 10" van twisted vinyl, op de andere kant staat Genaside - Fuck you, di eis ook erg goed.
Verder heb ik op TT 9 nog 2 versies van dat nummer staan beiden zijn minder...
Geen probleem, spreek je tegen die tijd wel!quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:30 schreef MikeyMo het volgende:
nee, maar ik ben er maandag avond pas weer
Ik kijk er af en toe wel es maar heb geen account daar ofzo...quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
zitten jullie ook op Discogs btw?
http://www.discogs.com/~mikeymo
Denk toch eerder dat jij deze Cenobite bedoelt: http://www.cenobite.nl/quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:54 schreef Zarc.oh het volgende:
[..]
Een Cenobyte party?En dan bel je niet?
* Sassie mikt "Machines In Motion" in z'n CD-speler![]()
![]()
- Crowd Control
- Turbulence
- The Wish
- We Know Your Fear
![]()
eens kijken waar die opuitgebracht is, ikheb alleen Son of a bitch + remixquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:09 schreef Frunnikje het volgende:
[..]
Ik kijk er af en toe wel es maar heb geen account daar ofzo...
Menace II Society - Fuck trance is trouwens ook wel lekker
ehhhhhhhquote:Op donderdag 15 april 2004 11:32 schreef hardcore-freak het volgende:
[..]
Oldskool is wel lachen, vooral als je stoned ben. Al die mellow tunes.
Maar er is er maar 1 die op nummer 1 blijft: Ruffneck rulez the artcore scene.
Die blijft de allerbeste van de oldskool
ik ken alleen Chosen Few - Name of the DJquote:Op zaterdag 17 april 2004 07:37 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
ehhhhhhh
dát is geen oldskool my man.. (voor mij dan)
wat dacht je van : Three steps ahead - The name of my DJ
mja ze hebben er veel remixen van..quote:Op zaterdag 17 april 2004 08:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik ken alleen Chosen Few - Name of the DJ
Het origineel is uit '95, de remixen uit '96 of zelfs '97quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:25 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
mja ze hebben er veel remixen van..
maar ik moet chosen few aan je geven ja.. klopt![]()
mr uiteindelijk maakt het niet uit he.. t gaat om t liedje.. en dat vind ik wél oldskool
maargoed ligt ook een beetje aan de leeftijdscategorie enz, ik denk dat name of my dj nu zo'n 7 of 8 jaar oud is
Hee, da's grappig. Da's idd niet wat ik bedoel. Dat Cenobytes feest is een puur noize/industrial feest. Zeg maar een soort Maschinenfest maar dan in het klein. De laatste is trouwens niet zo heel erg bevallen als ik het zo lees op andere fora. De editie in het Pakhuis Afrika, toen onder de naam "Mecha" schijnt wel weer erg goed geweest te zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:34 schreef Sassie het volgende:
[..]
Denk toch eerder dat jij deze Cenobite bedoelt: http://www.cenobite.nl/
En die maken toch wel iets andere muziek dan industrial.
Kisten, je gaat toch niet beweren dat iedereen tegenwoordig kisten draagt op die feestjes?quote:Op zondag 18 april 2004 14:12 schreef hardcore-freak het volgende:
Het was echt gezellig, de sfeer was goed en alle kisten gingen van de vloer.
ja dank je wel, het zijn me de klassiekers welquote:Op zondag 18 april 2004 18:21 schreef Frunnikje het volgende:
Gefeliciteerd
alle stijlen: van hardrock tot hardcore, van blues tot oudhollandsch, van... you catch my driftquote:Op zondag 18 april 2004 18:39 schreef Frunnikje het volgende:
Hehe, je kan niet alles hebben he
Trouwens, is het van alle stijlen platen of alleen van de elektronische muziek?
Neusdruif??? Jij hier??quote:Op zondag 18 april 2004 17:32 schreef noizedrive het volgende:
Nee, alleen de meelopers![]()
dammitquote:Op maandag 19 april 2004 15:01 schreef Seborik het volgende:
Nee, mag niet. Sorry.
Als de nummers niet langer zijn dan 30 seconden is het legaal volgens de policy:quote:Op maandag 19 april 2004 12:16 schreef MikeyMo het volgende:
Ben btw nu bezig met een (happy) hardcoremix met een redelijke hoge plaatdichtheid. Ik weet niet wat de policy zegt over het plaatsen van zelfgemaakte mixen, maar als het mag wil ik hem hier via bittorrent wel sharen
quote:Niet alle mp3's e.d. zijn verboden (...) Fragmenten van gecopyright materiaal is toegestaan, mits deze niet langer duren dan 30 seconden en het een non-commercieel doel betreft.
ja ik vroeg me af of het niet legaal was om "mixtapes" uit te wisselen, door nummers te mixen zouden ze hun waarde toch een beetje verliezen omdat je als hetw are een groot nieuw nummer maakt. Niemand heeft wat een 40 sec originale radicale musicale los...quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:06 schreef Realforze het volgende:
[..]
Als de nummers niet langer zijn dan 30 seconden is het legaal volgens de policy:
[..]
Dus de jaarmix 2003 van Jason S mag ik hier gewoon posten??quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:06 schreef Realforze het volgende:
[..]
Als de nummers niet langer zijn dan 30 seconden is het legaal volgens de policy:
[..]
gokje: neequote:Op dinsdag 20 april 2004 12:00 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Dus de jaarmix 2003 van Jason S mag ik hier gewoon posten??![]()
Vertel me welke je zoekt en ik zal eens kijkenquote:Op zondag 18 april 2004 18:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja dank je wel, het zijn me de klassiekers wel
Ik had eigenlijk stiekem verwacht dat ik wel wat oude happy troep op de kop zou kunnen tikken maar dat viel tegen. Die platen zijn me destijds denk toch wel massaal verkocht maar nu zelden zie ik ze terug in de 2e hands platen bakken
Wat is de wereld toch kleinquote:Op maandag 19 april 2004 12:09 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Neusdruif??? Jij hier??
Het is mij, ut ijskonijn
je eigen spul mag je hier pimpen. Persoonlijk ben ik helemaal net verzot op overstuurde bassen die dik over de 200 gaan en er geen melodie in te bekennen is. Maar dat is puur persoonlijk natuurlijkquote:Op woensdag 21 april 2004 10:18 schreef Oscore het volgende:
hoiiii ben nieuw hier![]()
eigenlijk ben ik allang uitgekeken op die draaiorgel muziek met een bassje er onder![]()
luister nu meer Terror en speedcore Tekno en industrial dus geen teCHno voor de rest drum n bass, powernoize en zekers breakcore damn lekker man![]()
is hier niet een forum om je eigen tracks te kunnen laten horen ik ben sinds 2 maanden bezig met fruityloops en sinds zondag heb ik toch een aardig teKno trackje in elkaar gebakken althans je moet er maar van houden![]()
laters groetjes
Oscore
waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 23 april 2004 09:00 schreef Oscore het volgende:
gaat er trouwens iemand nog naar de shit and noize art party 22 mei in koog aan de zaan?
Hier ook, ben nu 15.. Over 2 jaartjes legaal naar MoH denk ik danquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:56 schreef LoNsDalE_Gurl het volgende:
damn ik vin het egt stom dat ik nog te jong ben om naar al die vette partyz te gaan
of je doet iets met M,S en N .....quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:50 schreef bossie het volgende:
Weet iemand waar ik Flamman&Abraxas ft.Mc Lynx - I'll be your only friend kan downloaden?
Ik weet dat het eigelijk niet mag vragen, maar dat lied is al best oud dus kan het geen kwaad toch![]()
Ik heb gehoord dat ze de minimale leeftijd gaan verlagen naar 12 jaar dus de volgende MoH kan je gewoon legaal naar binnenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:47 schreef Frunnikje het volgende:
[..]
Hier ook, ben nu 15.. Over 2 jaartjes legaal naar MoH denk ik dan![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:15 schreef MikeyMo het volgende:
iedereen geloof ik
En ik dacht nog wel dat ik het ook konquote:
Het enige feest/festival wat ik heb bezocht wat een beetje in de buurt komt (qua "harde muziek" dan) is Awakenings, en da's techno, geen hardcore.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:59 schreef MeSsA01 het volgende:
Tuurlijk hoeft dat niet, ik zou zeker een keer naar een fesst gaan
, je weet niet wat je mist
, zoek je een feest dan zou ik even hier kijken http://party.snt.utwente.nl
Je hebt geen van alleen nodig om een leuke avond te hebben. Of je moet er graag als een massadier willen bijlopen met een lonsdale polo. Misschien een leuk feestje om mee te beginnen:quote:Ik heb wel een Lonsdale polo, maar geen Aus, en ook geen maxxies
Rude Awakening is ook een beetje techno-achtige kant van hardcore (industrial hardcore genaamd), en da's te moeilijk of niet stampbaar genoeg voor veel Lonsdale-pubers.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:24 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Misschien een leuk feestje om mee te beginnen:
www.rudeawakening.nl
Ik heb begrepen dat de voorgaande 2 edities hier weinig beroerd volk op is afgekomen. Ben zelf ook van plan te gaan
groot vooroordeel... op die feesten heb ik nog nooit racisme zien plaatsvinden. Zelfs enkele dj's en mc's zijn gekleurd (Gizmo, Darkraver, MC Raw)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:07 schreef Elegy het volgende:
[beetje vooroordeel]
Weet ook niet of het wel een goed idee is. Ik heb wat terror en darkcore (Cenobytes, Darkcore, Endymion, Nordcore, Ophidian), en da's best wel lekker hard. Maar op die feesten komen ook wel eens mensen die niet altijd even okee zijn (ben niet echt wit, zeg maar) en ik weet niet of dat problemen kan gaan geven, enzo
Ik heb wel een Lonsdale polo, maar geen Aus, en ook geen maxxies
[/beetje vooroordeel]
ik heb beiden op plaat...quote:Op woensdag 1 september 2004 13:31 schreef dragonkiss het volgende:
buzzfuzz- fuck happy
blijft leuk, net als dj Skinhead- xtreme terror!!!!!!!!!!
Jep, kan niet wachtenquote:Op donderdag 2 september 2004 18:10 schreef MeSsA01 het volgende:
Die cd is meesterlijk, had er al een paar op vinyl, binnenkort de nieuwe ev van project omeaga
![]()
Bron: http://forum.clubcharts.nl/topic/30869/quote:Demolition Part 4
Het vervolg op de Controlled, Industrial en Human Demolitions.
» Edit: Er zal ook weer een plaat verschijnen met 4 (exclusieve) tracks:
A1- D-Passion & Alex B - De Spelregels
A2- Alex B - Endless Combinations
B1- DJ Promo & D-Passion - After me there will be None
B2- Peaky Pounder - Viisi
De cd-tracklist
CD 1
01. Promo - My Claim To Fame
02. Dione - Global Killer
03. Armageddon Project - Time To Disobey
04. Nosferatu - Cameltoe
05. Outblast - Fuck What You Heard (Vince & Skeletor Remix)
06. Alex B & D-Passion - De Spelregels
07. Art Of Fighters - Game Don’t Stop
08. Terrorfakt - No Mercy
09. Promo & D-Passion - After Me There Will Be None
10. Neophyte & Evil Activities - One Of Those Days
11. Tieum - Bitch Sexuality
12. Electronic Pig - Whitest Tightest
13. D-Passion - Blacklist Amok
14. Xaphan - Grass Eating Milk Machine
15. E-Noid - Take This Brother
16. Lenny Dee & Radium - Who's Next?
CD2
01. Void Settler - Gnomes Tinker With Time (Hellfish Remix)
02. Tha Playah - Premonition
03. D-Passion - Wake Up And Become
04. Neophyte & Evil Activities - Party Like Us
05. Daisy & Promo - Full Of Ambition
06. Dione - King Of The World
07. Peaky Pounder - Yksi
08. Floorkiller Project - Godless (Manu Le Malin Remix)
09. T-Junction feat. Rudeboy & Tomcat - Transmigration
10. Moleculez - Emerging Evil
11. Meagashira - We Are Outsiders
12. The Emperator - Audiotoxic
13. Project Omeaga - Morphine Attack
14. Ferox - Save Urself
15. Promo - I Originate, They Duplicate
16. The Nihilist - Survive
heb je die danquote:Op donderdag 15 april 2004 17:50 schreef MaartenHG het volgende:
Je moet het oude werk van Scott Brown 's checken, Bass Reaction -Technophobia bijv. Echte klassieker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |