Ik hou van Tuana ( heimelijk dan he ), niemand komt bij haar in de buurt.quote:Op zondag 11 april 2004 22:09 schreef Silmarwen het volgende:
Tuana ik zal altijd het meest begeerde meisje van Pol blijven
Waar?quote:Op zondag 11 april 2004 22:18 schreef Sidekick het volgende:
Slotje.
quote:Op zondag 11 april 2004 22:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik hou van Tuana ( heimelijk dan he ), niemand komt bij haar in de buurt.
quote:Op zondag 11 april 2004 22:19 schreef Tuana het volgende:Sil je blijft mijn POL vriendinnetje
Kom maar op, Guinness-mietje.quote:Op zondag 11 april 2004 22:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ook van jouquote:Op zondag 11 april 2004 22:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Jij bent te lang, en je houdt niet van korte mensjes zoals ikke.quote:Op zondag 11 april 2004 22:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]en ik dan?
Sidekick flikker op
Verleidelijker vrouwen bestaan niet !quote:Op zondag 11 april 2004 22:19 schreef Silmarwen het volgende:
Sidekick flikker op
Wou je vechtenquote:Op zondag 11 april 2004 22:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kom maar op, Guinness-mietje.
Tsss... mod en nu al gelijk dreigen... wacht maar, ik ben over een uurtje in SNEEK! * Tuana weet waar Sidekicks huis woontquote:Op zondag 11 april 2004 22:18 schreef Sidekick het volgende:
Slotje.
Ja maar ja maar, ik heb je pizza onthouden en je pak goedgekeurd! En je hebt me lam gevoerdquote:Op zondag 11 april 2004 22:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Jij bent te lang, en je houdt niet van korte mensjes zoals ikke.
Tuana is niet lam te krijgenquote:Op zondag 11 april 2004 22:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik heb je pizza onthouden en je pak goedgekeurd! En je hebt me lam gevoerd
Hoe lang ben je eigenlijk ? Ik vecht nooit met dwergen, die kunnen alleen onder de gordel terugschoppen.quote:Op zondag 11 april 2004 22:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wou je vechten![]()
Kom maar, ik lust je rauw.
Je hebt mijn hand nog wel gekust, was die avond dan niets. Beteken ik dan niets voor je. Wat doe je me aanquote:Op zondag 11 april 2004 22:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tuana is niet lam te krijgen.
Betekend niet dat ik je niet mag hoor, maar houden van is een ander verhaal.
Loverboy praktijken.quote:Op zondag 11 april 2004 22:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je hebt mijn hand nog wel gekust
Sorry, ik ga me na Santiago zelf bekeren voor Tuana. Zo diep zit het, sorry!quote:Op zondag 11 april 2004 22:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je hebt mijn hand nog wel gekust, was die avond dan niets. Beteken ik dan niets voor je. Wat doe je me aan
Sil barst in huilen uit en valt snikkend op de grond
Prima, ik ben negen centimeter langer. Op de volgende bijeenkomst neem ik een handschoen mee en daag ik u uit. En uw secondant is Sidekick, die peultjes in pistolen doet.quote:Op zondag 11 april 2004 22:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
1.78, klein. Ja, Onder de gordel , nee. Dat is niet netjes en niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |