quote:Jij?
Op maandag 30 juli 2001 20:42 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ben jij tevreden met je eigen uiterlijk? Gewoon benieuwd.
quote:er bestaan mensen die anders beweren
Op maandag 30 juli 2001 20:43 schreef Qarinx het volgende:
nee
Alleen mijn eigen kleding/make-up/sieraden vind ik mooi, en als ik die dan ook allemaal aan/om heb gaat ghet wel, maar gewoon normaal NEE
M'n uiterlijk is een deel van mezelf, het hoort bij mij en het heeft mij mede gevormd. Met een ander uiterlijk zou ik een ander mens zijn. En zou ik een ander mens willen zijn? Nee dus.
(hoewel er altijd wel iets aan mankeert)
quote:Helaas.... Qua profiel zit je wel bij de doelgroep hoor
Op maandag 30 juli 2001 20:55 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
je hebt mij zeker nog nooit gezienNEE dus
Owja, weinig slaap heeft eigenlijk ook wel negatieve invloed op m'n uiterlijk
[Dit bericht is gewijzigd door Slissy op 30-07-2001 21:15]
quote:[off-topic]
Op maandag 30 juli 2001 21:07 schreef supergirl het volgende:
ja , ben echt heel tevreden , maar ook door eigen prestaties in sportschool hoor.
Krijg de laatste tijd bijna elke week wel een keer te horen dat ik er goed uit zie !!
(helemaal nu ik ook nog super bruin ben en een fortuin aan de nieuwe zomer collectie heb uitgegeven) en meestal hoor ik wel daarna gelijk "ooh , en je hebt geen vriendje, hoe kan dat nou ?" ja daaag, opzouten graag !
quote:
Door supergirl - zondag 22 juli 2001 23:41
ben eerlijk gezegd knap arrogant, dus bij mij gaat de stelling wel op
Waar komt nou die arrogantheid vandaan? Uit het feit dat jij voor jezelf een prestatie hebt geleverd in de sportschool (kijk meisjes, ik kan wel een strak buikje krijgen en de discipline opbrengen en jullie niet) of omdat je constant complimentjes krijgt waardoor je je beter voelt dan anderen?
[/off-topic]
quote:dat kan ik begrijpen
Op maandag 30 juli 2001 20:57 schreef clowntje het volgende:
Nee.
maareuh voor mij, mwah het valt mee, ik was liever iets groter geweest, maar over het algemeen ben ik wel tevreden (alleen die pukkels
)
quote:Helemaal mee eens!
Op maandag 30 juli 2001 21:13 schreef Slissy het volgende:
De ene keer vind ik mezelf er best goed uit zien, de andere keer juist weer helemaal niet. Ligt er denk ik aan hoe ik me dan voel ofzo, ik zou het anders ook niet weten...Owja, weinig slaap heeft eigenlijk ook wel negatieve invloed op m'n uiterlijk
Ik ben wie ik ben en ik heb er vrede mee, als je dat uitstraalt dan accepteren mensen je ook als zodanig. Of je nu 'lelijk' bent of niet, dat doet er dan niet toe.
quote:Ik heb sowieso een hekel aan mensen die arrogant zijn, maar idd helemaal aan mensen zoals Supergirl
Op maandag 30 juli 2001 21:22 schreef DannyLeavingLasVegas het volgende:
ik heb een hekel aan mensen die arrogant zijn omdat ze er goed uitzien
(maar daar is dit niet het juist topic voor)
Zeg dat nix
quote:/ ff offtopic reageren
Op maandag 30 juli 2001 21:26 schreef Angels_t het volgende:[..]
Ik heb sowieso een hekel aan mensen die arrogant zijn, maar idd helemaal aan mensen zoals Supergirl
(maar daar is dit niet het juist topic voor)
misschien maakt de maatschappij "de mooie mensen" een tikkeltje arrogant..hoe zou jij je voelen als 20 mensen je nakijken omdat je er goed uitziet?? kunt zeggen wat je wilt, maar je loopt dan automatisch beetje trots rond
ps, ik voel me niet aangesproken..ben gewoon een simpel jongen
/ ff offtopic reageren
Meestal als ik zo in de spiegel kijk ben ik wel tevree.. als ik een foto zie meestal wat minder...
quote:Ik weet niet of je nu ook op mij doelt.
Op maandag 30 juli 2001 21:22 schreef DannyLeavingLasVegas het volgende:
ik heb een hekel aan mensen die arrogant zijn omdat ze er goed uitzien
zal wel aan mij liggen.....:o
Het belangrijkste is nog altijd je innerlijk.
quote:FREAK!
Op maandag 30 juli 2001 21:23 schreef Hooghoudt het volgende:
Beetje, alleen die minimalistisch uitgevoerde armen en benen zijn zo lelijk...en die puisten...en die grote neus en die scheve mond, ingevallen wangen... hmmm...
quote:Whaha en jij zei dat het wel meeviel!
Op dinsdag 31 juli 2001 02:13 schreef MiSS_TiquE het volgende:[..]
FREAK!
quote:zal wel moeten he
Ben jij tevreden met je eigen uiterlijk?
Maar verder moet ik het met mijn lichaam doen en heb nix te klagen... ik kijk wel eens rond en denk zo lelijk ben ik niet als ik me vergelijk met anderen en dan ben ik weer ff tevree met me zelf
Maar goed, ik kan er niets aan veranderen, misschien met heftige chirurgie, maar dat is geen optie. Dus moet ik het accepteren en tevreden zijn met wat ik heb. Ik ben niet afzichtelijk, geen moeite met vrienden maken, heb geen moeilijkheden in de liefde, niet verminkt of lichamelijk oncapabel, dus valt er wel mee te leven
Als ik een complimentje krijg werkt dat altijd wel positief erop, maar niet dat ik dan meteen mezelf er geweldig uit vind zien.
Ik heb niks te klagen aan aandacht van jongens, dus dat zit wel goed.
Maar soms kan ik mezelf dus echt niet zien.. Op foto's soms bijvoorbeeld..
quote:Het valt allemaal hard mee hoor!
Op dinsdag 31 juli 2001 11:09 schreef MiSS_TiquE het volgende:
Helaas ik ben ook niet tevreden met mijn uiterlijk. Maar ik zal mijn instelling moeten veranderen om daar wat aan te doen. Gelukkig heb ik ook uiterlijke kenmerken waar ik tevreden mee ben.
Waar ik wel bang voor ben is mijn ongezond eetgedrag niet alleen wordt ik er dik van. Ik ben bang dat mijn lichaam naar de klote gaat erdoor.
Ok, je hebt altijd wel iets waar je niet blij mee bent, dat heb ik ook zeeeeer zeker, zoveel zelfs, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er niet tevreden mee ben..
Je moet er toch je hele leven mee doen..
quote:Vind ik ook..
Op maandag 30 juli 2001 20:51 schreef Aernout het volgende:
Ja.M'n uiterlijk is een deel van mezelf, het hoort bij mij en het heeft mij mede gevormd. Met een ander uiterlijk zou ik een ander mens zijn. En zou ik een ander mens willen zijn? Nee dus.
Bovendien wil het uiterlijk ook iets zeggen over jou.. Hoe je je haren hebt zitten bv, watvoor make-up je draagt of watvoor kleding je draagt. Mensen zeggen wel dat het uiterlijk van iemand niks zegt over watvoor persoon je bent, maar ik vind van wel..
Maar soms denk ik ook weleens: ja, je ziet er wel goed uit. Het kan altijd erger.
En het innerlijk telt ook mee, toch?
quote:ja, voor 10%.
Op dinsdag 31 juli 2001 20:16 schreef Ingrid19 het volgende:En het innerlijk telt ook mee, toch?
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 20:21 schreef Passione het volgende:[..]
ja, voor 10%.
Als een meid lelijk is hoef ik haar niet. Heel simpel.
Ben je zelf ook zo onweerstaanbaar dan?
quote:je moest eens weten.
Op dinsdag 31 juli 2001 20:24 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Ben je zelf ook zo onweerstaanbaar dan?
quote:Ehmmm, durf het bijna niet te vragen, maarre: fotow
Op dinsdag 31 juli 2001 20:26 schreef Passione het volgende:[..]
je moest eens weten.
of komt die onweerstaanbaarheid door je innerlijk
quote:hersens heb je in ieder geval niet echt veel..
Op dinsdag 31 juli 2001 20:26 schreef Passione het volgende:[..]
je moest eens weten.
quote:waarom zou ik mijn foto op een openbaar forum gooien?
Op dinsdag 31 juli 2001 20:28 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Ehmmm, durf het bijna niet te vragen, maarre: fotow
of komt die onweerstaanbaarheid door je innerlijk
quote:WAT BEN JIJ N ONTZETTENDE EIKEL ZEG..!!!!!!!
Op dinsdag 31 juli 2001 20:34 schreef Passione het volgende:[..]
waarom zou ik mijn foto op een openbaar forum gooien?
Ik weet zelf wel dat ik knap ben,heb jouw bevestiging niet nodig hoor.
Nogmaals, innerlijk telt voor 10%, een lelijke meid hoef ik simpelweg niet.
Laat lelijkerds maar met lelijkerds gaan, en knappe mensen met knappe mensen.
grumffff
quote:En eikels met eikelinnen..
Bovendien vraag ik niet om je foto om je te keuren, maar gewoon omdat ik nieuwschierig ben. Maar dat ben ik al niet meer.. Zo-iemand kan ik toch niet aantrekkelijk vinden...
quote:ZO, die zit zeg!
Op dinsdag 31 juli 2001 20:38 schreef maanmeisje het volgende:[..]
WAT BEN JIJ N ONTZETTENDE EIKEL ZEG..!!!!!!!
alsof lelijke mensen minder zijn dan knappe mensen..
mensen met n 'goed' innerlijk zijn meestal knapper dan mensen met n 'slecht'innerlijk.. omdat ze dat uitstralen.. ZOgrumffff
quote:heheheehehe.. goed zo
Op dinsdag 31 juli 2001 20:39 schreef bruintjuh het volgende:[..]
En eikels met eikelinnen..
Bovendien vraag ik niet om je foto om je te keuren, maar gewoon omdat ik nieuwschierig ben. Maar dat ben ik al niet meer.. Zo-iemand kan ik toch niet aantrekkelijk vinden...
quote:zeggen ze allemaal, en ondertussen neuk ik ze allemaal.
Op dinsdag 31 juli 2001 20:39 schreef bruintjuh het volgende:[..]
En eikels met eikelinnen..
quote:Ja ehh.. Iemand kan zichzelf best knap en lekker vinden, maar dan zo'n reactie op een gewone vraag.. Sjeeee, doe ff normaal
Op dinsdag 31 juli 2001 20:40 schreef maanmeisje het volgende:[..]
heheheehehe.. goed zo
quote:toevallig geen genitiale wratten opgelopen?? neej? jammer..
Op dinsdag 31 juli 2001 20:41 schreef Passione het volgende:[..]
zeggen ze allemaal, en ondertussen neuk ik ze allemaal.
quote:als je zo zeker over je bent laat je foto es zien dan, je maakt de mensen nieuwsgierig hierzo incl mij..kijken welke hotshot al deze berichtjes intikt
quote:Ik ben liever voor, laat mensen met een kut innerlijk met mensen met een kut innerlijk gaan en laat de mensen die mooi van binnen zijn elkaar tegenkomen.
Ik ben echt blij voor al die lelijke meiden die jij afwijst, stel dat ze per ongeluk op jouw knappe koppie waren gevallen en niet door je innerlijk afgeknapt...
quote:Topper!!!!
Op dinsdag 31 juli 2001 20:45 schreef Xortes het volgende:[..]
Ik ben liever voor, laat mensen met een kut innerlijk met mensen met een kut innerlijk gaan en laat de mensen die mooi van binnen zijn elkaar tegenkomen.
Ik ben echt blij voor al die lelijke meiden die jij afwijst, stel dat ze per ongeluk op jouw knappe koppie waren gevallen en niet door je innerlijk afgeknapt...
Totdat ik genoeg geld heb voor een grondige plastische operatie (waarbij dubbel D en kont eraf gehaald worden) zweeft mijn ziel naast mijn lichaam: DAAR HOOR IK NIET BIJ.:r
quote:Juist trots zijn op je vrouwelijke vormen. Veel mannen gaan daarvoor. Maar aan de andere kant, als jij je niet prettig voelt in je lichaam, kun je dat wel accepteren, maar je blijft ontevreden..
Op dinsdag 31 juli 2001 21:14 schreef hoogl298 het volgende:
Ik ben sinds ik me kan heugen, zeer ontevreden met mijn (vrouwelijk-gevormde) lichaam. Alles wat mij maar aan dat vrouwelijke herinnert, daar walg ik van. Ik schaam mij doorlopend voor mijn verschijning. Ik benijd vrouwen die geen borsten en kont hebben. Lijkt me zo geweldig, om zo androgyn mogelijk door het leven te kunnen....Totdat ik genoeg geld heb voor een grondige plastische operatie (waarbij dubbel D en kont eraf gehaald worden) zweeft mijn ziel naast mijn lichaam: DAAR HOOR IK NIET BIJ.:r
Ik weet wel dat ik vrouwen met wat meer tiet en kont er meestal leuker uit vind zien dan vrouwen zonder iets..
quote:Gaat je niet lukken schat
quote:hier ben ik het wel mee eens, maar iets genuanceerder. Als een meid niets echt moois heeft, hoef ik er ook niet. Hoe beroerd ik er ook uitzie ( en dat doe ik)
Op dinsdag 31 juli 2001 20:21 schreef Passione het volgende:[..]
ja, voor 10%.
Ach zo hebben de knapste meiden nog wat om over te zeuren over hun uiterlijk:D
quote:Roché is terug!!!
quote:Ontopic reactie dan maar
Op dinsdag 31 juli 2001 21:44 schreef Tranceptor het volgende:[..]
hier ben ik het wel mee eens, maar iets genuanceerder. Als een meid niets echt moois heeft, hoef ik er ook niet. Hoe beroerd ik er ook uitzie ( en dat doe ik)
Ik vind het echt de ultieme zieligheid en bekrompenheid om te zeggen: laat lelijkerds maar met lelijkerds gaan en knappe mensen met knappe mensen. Moeten ze ook blond zijn en blauwe ogen hebben, Passione?
Maar, ik ben ook maar een mens, en inderdaad, een meisje waar echt niks moois aan is, die er dus niet gewoon of een beetje lelijk maar echt oerlelijk of raar uitziet, nou, ja, daar zou ik ook niet zo snel gek op worden.
quote:Mja, ik kan ook wel verklappen dat ik dit ook wel bij mannen heb.. Een man moet gewoon IETS hebben wat me aantrekt aan het uiterlijk. Al zijn het zijn manieren maar of zijn houding. Hij hoeft niet megaknap te zijn, als ie maar iets heeft. Ik ben iig nog nooit voor een lelijke man gevallen en zij gelukkig ook niet voor mij.. Maar ik hoef ook geen lekker ding met een kutkarakter..
Op dinsdag 31 juli 2001 21:44 schreef Tranceptor het volgende:[..]
hier ben ik het wel mee eens, maar iets genuanceerder. Als een meid niets echt moois heeft, hoef ik er ook niet. Hoe beroerd ik er ook uitzie ( en dat doe ik)
quote:wel grappig dat jullie karakter baseren op 1 mening.
Op dinsdag 31 juli 2001 21:50 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Mja, ik kan ook wel verklappen dat ik dit ook wel bij mannen heb.. Een man moet gewoon IETS hebben wat me aantrekt aan het uiterlijk. Al zijn het zijn manieren maar of zijn houding. Hij hoeft niet megaknap te zijn, als ie maar iets heeft. Ik ben iig nog nooit voor een lelijke man gevallen en zij gelukkig ook niet voor mij.. Maar ik hoef ook geen lekker ding met een kutkarakter..
quote:Waar de mannen voor gaan, dat is nou juist waar ik zo'n last van heb, daar kots ik van. Als er geen mannen waren, had ik geen enkel probleem met mijn uiterlijk gehad, zeker weten. Als ze allemaal homosexueel zouden zijn, dan zou ik er ook geen enkel probleem mee hebben.
Op dinsdag 31 juli 2001 21:18 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Juist trots zijn op je vrouwelijke vormen. Veel mannen gaan daarvoor. Maar aan de andere kant, als jij je niet prettig voelt in je lichaam, kun je dat wel accepteren, maar je blijft ontevreden..
Ik weet wel dat ik vrouwen met wat meer tiet en kont er meestal leuker uit vind zien dan vrouwen zonder iets..
quote:Oeh! Wist niet dat je het zo bedoelde..
Op dinsdag 31 juli 2001 22:03 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Waar de mannen voor gaan, dat is nou juist waar ik zo'n last van heb, daar kots ik van. Als er geen mannen waren, had ik geen enkel probleem met mijn uiterlijk gehad, zeker weten. Als ze allemaal homosexueel zouden zijn, dan zou ik er ook geen enkel probleem mee hebben.
Ik maak mezelf bewust onaantrekkelijk. (zo krom en zo houterig mogelijk lopen, hoofd naar beneden, slecht voor je rug/nek maar je moet er wat voor over hebben)
Doe ik dit niet, dan gebeuren er altijd hele nare dingen...vieze kerels die raar doen in auto's, vieze kerels die fluiten, vieze kerels die hun vieze handjes niet thuis kunnen houden, vieze kerels die goor naar je kijken alsof je een hoer bent, vieze kerels die ineens "aardig" tegen je doen, vieze kerels die denken dat je als je je vrouwelijk kleedt je openbaar bezit bent geworden......etc etc etc. Nee, sorry ik bedank.
Ik heb even teveel nare ervaringen hiermee.
Ik persoonlijk vind het meestal wel een compliment als ze je nafluiten etc. Alleen heb ik er af en toe totaal GEEN zin in! Als je ergens gaat staan om een broodje op te eten ofzo, komen ze naar je toe om een gesprek aan te knopen. Daar heb ik echt een hekel aan.
Ook mannen die alleen naar je borsten kijken als je langsloopt in de kroeg.. Dat ze niet onopvallend zijn oke, maar kijk dan niet alleen daar naartoe. Afgelopen vrijdag was er zelfs eentje zo gek om tijdens het stappen te vragen of ze echt waren.. Toen ik ja zei wilde ie dat voelen.. Kom op zeg! Hij bleef maar naar m'n borsten staren en dat een paar cm van me af.. Tssk, doe dat dan aan de andere kant van de kroeg
quote:Voel je je aangesproken
Op dinsdag 31 juli 2001 21:55 schreef Passione het volgende:[..]
wel grappig dat jullie karakter baseren op 1 mening.
quote:Hiervan zou ik dus echt wekenlang totaal van de kaart zijn en onophoudelijk willen douchen.
Op dinsdag 31 juli 2001 22:14 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Ook mannen die alleen naar je borsten kijken als je langsloopt in de kroeg.. Dat ze niet onopvallend zijn oke, maar kijk dan niet alleen daar naartoe. Afgelopen vrijdag was er zelfs eentje zo gek om tijdens het stappen te vragen of ze echt waren.. Toen ik ja zei wilde ie dat voelen.. Kom op zeg! Hij bleef maar naar m'n borsten staren en dat een paar cm van me af.. Tssk, doe dat dan aan de andere kant van de kroeg
quote:Wel grappig dat jij je mening baseert op iemands uiterlijk..
Op dinsdag 31 juli 2001 21:55 schreef Passione het volgende:[..]
wel grappig dat jullie karakter baseren op 1 mening.
quote:Ja , pas maar op dat je geen RSI krijgt hoor...
Op dinsdag 31 juli 2001 schreef Passione de volgende bullshit :[..]
quote]Op dinsdag 31 juli 2001 20:41 schreef Passione de volgende onzin :
[..]
[/quote]
Als een jongen Passione als nickname heeft hoef ik hem niet. Heel simpel.
quote:Psies.. Overigens had ik 't helemaal niet tegen hem. Toch wel grappig dat ie zich aangesproken voelt.. Wil toch wel iets zeggen denk ik.
Op dinsdag 31 juli 2001 22:29 schreef maanmeisje het volgende:[..]
Wel grappig dat jij je mening baseert op iemands uiterlijk..
quote:?!?
Op dinsdag 31 juli 2001 22:29 schreef maanmeisje het volgende:[..]
Wel grappig dat jij je mening baseert op iemands uiterlijk..
quote:je eigen posts wel goed doorgelezen na mijn post?
Op dinsdag 31 juli 2001 22:32 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Psies.. Overigens had ik 't helemaal niet tegen hem. Toch wel grappig dat ie zich aangesproken voelt.. Wil toch wel iets zeggen denk ik.
quote:Mja..
Op dinsdag 31 juli 2001 22:35 schreef Passione het volgende:[..]
je eigen posts wel goed doorgelezen na mijn post?
Maar die ging toevallig net niet over jou Gewoon over 't algemeen.
quote:Goed dat je dat weet van jezelf.
Op dinsdag 31 juli 2001 22:32 schreef Passione het volgende:[..]
?!?
Sorry dat mijn lul de baas is
quote:Ik geloof niet dat dat iets wil zeggen over hem persoonlijk.. Kan zo geen man bedenken die dat niet heeft.. Dat is gewoon een mannenkwaaltje, moeten we ons maar bij neerleggen
Op dinsdag 31 juli 2001 22:39 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Goed dat je dat weet van jezelf.
quote:Om nog maar even hierop terug te komen:
Op dinsdag 31 juli 2001 22:23 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Hiervan zou ik dus echt wekenlang totaal van de kaart zijn en onophoudelijk willen douchen.
Zo ongelooflijk vies voel ik me dan.![]()
![]()
![]()
Nou ja, dikke truien en fantasieloze kleding dan maar he?![]()
![]()
Zo erg heb ik het niet, ik vond het niet bepaald leuk ofzo, maar ik was niet van de kaart. Als je erover nadenkt is het wel een compliment, maarja.. Als je daar staat midden in de kroeg met een vent tegenover je die naar je tieten staat te staren is niet echt fijn..
Bovendien houd ik van strakke, mooie kleding en dat ga ik echt niet opgeven omdat mannen zo graag opmerkingen daarover willen maken. Ze doen maar, ik heb 't allang opgegeven om daar mee te zitten..
Wie zegt dat ie nix om uiterlijk geeft spoort niet, of is niet helemaal eerlijk t.o. zichzelf. Sja je kunt het verdrukken omdat je jezelf het daglicht niet waard vindt maar tis gewoon de natuur. Een aantal standaard en cliché eigenschappen worden als aantrekkelijk gevonden, das geen mening maar een feit.
Niemand zal de klokkenluider van de Notre Dame proberen te versieren of te leren kennen in een gezelschap waar ook leuke, mooie mensen zijn, hooguit uit meelij.
Onze ladykiller in dit topic drukt zich wat "plastisch" uit maar hij wil een beetje provoceren.
Ikzelf ben heel erg op uiterlijk gericht, zo staat mn "scanner" ingesteld en dat vindt ik prima. liefst met een tintje en een donker krullekoppie....dan ga ik op tilt . van iemands karakter kun je pas veel later op tilt gaan. En soms valt het zwaar tegen (het Tatjana effect, zie er leuk uit totdat er geluid uit komt)
ben ik nog een beetje te volgen???? volgens mij niet meer zo
quote:Meldt!
Op dinsdag 31 juli 2001 22:49 schreef DaBuzzzzz het volgende:
hmmmmzzzzz, kmoest me dr effe mee bemoeien,Wie zegt dat ie nix om uiterlijk geeft spoort niet, of is niet helemaal eerlijk t.o. zichzelf. Sja je kunt het verdrukken omdat je jezelf het daglicht niet waard vindt maar tis gewoon de natuur. Een aantal standaard en cliché eigenschappen worden als aantrekkelijk gevonden, das geen mening maar een feit.
Niemand zal de klokkenluider van de Notre Dame proberen te versieren of te leren kennen in een gezelschap waar ook leuke, mooie mensen zijn, hooguit uit meelij.
Onze ladykiller in dit topic drukt zich wat "plastisch" uit maar hij wil een beetje provoceren.
Ikzelf ben heel erg op uiterlijk gericht, zo staat mn "scanner" ingesteld en dat vindt ik prima. liefst met een tintje en een donker krullekoppie....dan ga ik op tilt
. van iemands karakter kun je pas veel later op tilt gaan. En soms valt het zwaar tegen (het Tatjana effect, zie er leuk uit totdat er geluid uit komt)
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, ik heb er niks meer aan toe te voegen
[Dit bericht is gewijzigd door Djeez op 31-07-2001 23:07]
quote:Blééf het maar bij opmerkingen.....
Op dinsdag 31 juli 2001 22:45 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Om nog maar even hierop terug te komen:
mannen zo graag opmerkingen daarover willen maken.
quote:Verder moeten ze niet proberen te gaan.. Ow nee, bruintjuh heeft een erg goede rechtse..
Op dinsdag 31 juli 2001 23:07 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Blééf het maar bij opmerkingen.....
helaas helaas.:'(![]()
![]()
![]()
sterkte???
quote:Dat is dan allemaal wel leuk hoor, maar de topic gaat toch over "ben je tevreden over JOUW uiterlijk"
hmmmmzzzzz, kmoest me dr effe mee bemoeien,......etc etc.....
Ikzelf ben heel erg op uiterlijk gericht, zo staat mn "scanner" ingesteld en dat vindt ik prima. liefst met een tintje en een donker krulle .......etc etc
quote:He lieverd, niet zo negatief!
Op dinsdag 31 juli 2001 23:06 schreef Djeez het volgende:
Ik ben niet happy met mijzelf. Ik heb een bolle kop met bril met dikke glazen. Ik heb geen kont, mijn haar zit nooit en heb geen wasbord. En daarbij ben ik maar enkele turfjes hoog. Ik ben slechts 1 m 68En de rest ? Laten we daar maar over ophouden
Je hebt een lekker kontje, je bent tenminste niet zo'n reus (ik ben maar 1 m 65).
Je hebt helemaal geen dikke glazen, die bril staat je leuk. Je hebt trouwens mooie ogen.
Ik vind je haar leuk, als je het bv. met stekeltjes hebt.
Oke, je hebt geen wasbord, maar je bent zeker niet dik!
En heb je mijn buik weleens gezien? Nou dan. Je weet wel wat ik bedoel.
Ik vind je gewoon leuk zoals je bent, met je uiterlijk en je toffe innerlijk.
-xxx- Ingrid
Wie wil weten hoe me dat gelukt, spreek ik wel een keer
quote:Ik maak het allemaal ook niet zo heftig mee als hoogl298 hoor. Valt best mee eigenlijk.. Al zijn er soms wel momenten bij waarop ik zou willen dat ze ff wat minder zouden kijken.
Op dinsdag 31 juli 2001 23:11 schreef DaBuzzzzz het volgende:
jullie reacties, zijn ZOOOOOO ver van m'n bed.......ik kan me dr helemaal niets bij voorstellen....sowwy....sterkte???
![]()
Maar goed.. Dat zie ik dan maar als een compliment. Om nou daar ookal een punt van te gaan maken heb ik niet zo'n zin in. Er is al zoveel in de wereld waar ik me druk om kan maken...
quote:das waar, ehhhh ja hoor. Ondanks dat ik er wat boller eruit zie dan me lief is (mn kop en een heel klein buikje)....die gaan we overigens gewoon weer te lijf in de sportschool...geen klachten
Op dinsdag 31 juli 2001 23:16 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Dat is dan allemaal wel leuk hoor, maar de topic gaat toch over "ben je tevreden over JOUW uiterlijk"
Veel mensen reageren daar helemaal niet op.
Zij gaan uitgebreid zitten vertellen over wat zij aantrekkelijk vinden in ANDEREN.
Dat is een ander topic als je het mij vraagt.
Die is nu ook aan de gang op dit forum.
quote:Dank je lieverd. Alleen jij kan me weer het positieve in emzelf laten zien. Ik hou van je schatje, tot zo!
Op dinsdag 31 juli 2001 23:16 schreef Ingrid19 het volgende:[..]
He lieverd, niet zo negatief!
Je hebt een lekker kontje, je bent tenminste niet zo'n reus (ik ben maar 1 m 65).
Je hebt helemaal geen dikke glazen, die bril staat je leuk. Je hebt trouwens mooie ogen.
Ik vind je haar leuk, als je het bv. met stekeltjes hebt.Oke, je hebt geen wasbord, maar je bent zeker niet dik!
En heb je mijn buik weleens gezien? Nou dan. Je weet wel wat ik bedoel.
Ik vind je gewoon leuk zoals je bent, met je uiterlijk en je toffe innerlijk.-xxx- Ingrid
-XXX-
quote:Oh hehe, ik moest ff 2 keer kijken voordat ik 'm door had.. Reageren op je eigen naam..
Op dinsdag 31 juli 2001 23:20 schreef Ingrid19 het volgende:[..]
Dank je lieverd. Alleen jij kan me weer het positieve in emzelf laten zien. Ik hou van je schatje, tot zo!
-XXX-
![]()
![]()
quote:Op zich heb je wel gelijk. Verder bestaan er ook niet echt lelijke mensen denk ik, of ik ben ze nog nooit tegengekomen. Maar er bestaan wel knappe(re) mensen en je weet wel of je knap of minder knap bent van jezelf. Als iemand dan gaat lopen beweren dat je toch op uiterlijk valt, ja wat moeten die minder knappe personen dan?
Wie zegt dat ie nix om uiterlijk geeft spoort niet, of is niet helemaal eerlijk t.o. zichzelf. Sja je kunt het verdrukken omdat je jezelf het daglicht niet waard vindt maar tis gewoon de natuur. Een aantal standaard en cliché eigenschappen worden als aantrekkelijk gevonden, das geen mening maar een feit.Niemand zal de klokkenluider van de Notre Dame proberen te versieren of te leren kennen in een gezelschap waar ook leuke, mooie mensen zijn, hooguit uit meelij.
Ikzelf ben heel erg op uiterlijk gericht, zo staat mn "scanner" ingesteld en dat vindt ik prima. liefst met een tintje en een donker krullekoppie....dan ga ik op tilt
. van iemands karakter kun je pas veel later op tilt gaan. En soms valt het zwaar tegen (het Tatjana effect, zie er leuk uit totdat er geluid uit komt)
Het is iets waar ze totaal niets aan kunnen doen en het gekke is, het is ook helemaal niet raar of ziek om niet zo knap te zijn of dus lelijk genoemd te worden in verhouding met knappe(re) mensen! Maar sociaal gezien voel je je dan toch buitengesloten op iets waar je niets aan kunt doen, terwijl innerlijk... iedereen kan innerlijk veranderen denk ik, als je maar wilt.
Natuurlijk hebben de minder knappe mensen ook een goed leven, dat kun je niet vergelijken. Bovendien ben je flink kansloos als je met nog 10 anderen gezellig op een knapperd gaat zitten geilen.
Ik kan me trouwens ook wel voorstellen dat als je iets met een bloedmooie meid aangaat om haar uiterlijk daarna flink teleurgesteld kan worden, maar dat terzijde. Met innerlijk speel je veel meer op safe, maar ik zou zelf ook niet op een voor mij seksueel onaantrekkelijk iemand (toch wel redelijk volgens cliche standaards bepaald) vallen ook al was zijn innerlijk nog zo mooi. Maar ik zou ook nooit iemand zomaar afwijzen op zijn uiterlijk.
Het voelt nu net alsof de wat minder knappe mensen gelijk paria's zijn als je zegt dat men op uiterlijk valt.
Sorry voor het offtopic trouwens, maar ik moest ff reageren
Als ik over een jaar ongeveer mijn geld bij elkaar heb gespaard en ik laat alle vrouwelijke rondingen eraf halen, dan weet ik zeker dat ik er óók geen punt meer van maak. Dan ga ik een veel beter leven krijgen, zeker weten. Dan hebben ze nix meer over me te zeggen.
WAUW!
Ik kan alleen soms het geduld niet meer opbrengen.
Ik spaar al heel lang nml.
quote:Vervelend hoe mijn mannelijke lotgenoten ( opgezadelt met het MAAR een man zijn) het zo moeten verpesten voor de rest. Ach zo is het altijd,
Op dinsdag 31 juli 2001 22:03 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Waar de mannen voor gaan, dat is nou juist waar ik zo'n last van heb, daar kots ik van. Als er geen mannen waren, had ik geen enkel probleem met mijn uiterlijk gehad, zeker weten. Als ze allemaal homosexueel zouden zijn, dan zou ik er ook geen enkel probleem mee hebben.
Ik maak mezelf bewust onaantrekkelijk. (zo krom en zo houterig mogelijk lopen, hoofd naar beneden, slecht voor je rug/nek maar je moet er wat voor over hebben)
Doe ik dit niet, dan gebeuren er altijd hele nare dingen...vieze kerels die raar doen in auto's, vieze kerels die fluiten, vieze kerels die hun vieze handjes niet thuis kunnen houden, vieze kerels die goor naar je kijken alsof je een hoer bent, vieze kerels die ineens "aardig" tegen je doen, vieze kerels die denken dat je als je je vrouwelijk kleedt je openbaar bezit bent geworden......etc etc etc. Nee, sorry ik bedank.
Ik heb even teveel nare ervaringen hiermee.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 01-08-2001 19:32]
quote:Zou wel een beetje raar zijn hè; Jennifer Lopez zonder kont, omdat jij die zonodig moest hebben. Jij hebt je eigen kont, laat Jennifer die van haar lekker houden; mafkees
Op dinsdag 31 juli 2001 20:42 schreef Vivi het volgende:
Verder zou ik wel de kont van Jennifer Lopez willen hebben maar je kan niet alles hebben he
quote:mafkees.
Op woensdag 01 augustus 2001 07:30 schreef Ludo het volgende:[..]
Zou wel een beetje raar zijn hè; Jennifer Lopez zonder kont, omdat jij die zonodig moest hebben. Jij hebt je eigen kont, laat Jennifer die van haar lekker houden; mafkees
Het grappige is dat ik best vaak complimentjes van mensen krijg en dat ik over mannelijke aandacht niet te klagen heb. Maar het gaat er uiteindelijk om wat je zelf voelt en ziet als je in de spiegel kijkt. En dat is in mijn geval niet positief.
quote:innerlijk telt voor 10 %? Heb jij ooit wel eens een relatie gehad, wat langer duurde dan 1 nacht? Waarin meer bestaat dan sex, namelijk: liefde
Op dinsdag 31 juli 2001 22:35 schreef Passione het volgende:[..]
je eigen posts wel goed doorgelezen na mijn post?
Okay, ik vind uiterlijk ook belangrijk, maar zeker niet voor 90%.. gewoon GEEN percentage, innerlijk telt voor 100%, uiterlijk is leuk meegenomen.
Verder zou je 't IETSJE tactischer kunnen brengen volgende keer.. 'lelijkerds' klinkt zo gigantisch minachtend. (daarbij: wat is lelijk? van iedereen valt wel wat moois te maken)
Ik hoop voor je dat je niet serieus op dit onderwerp bent ingegaan en dat je zo'n onintelligent typ bent die nergens serieus antwoord op kan geven. Het zou je echte mening maar zijn zeg, innerlijk telt voor 10 %
bah
Verder ben ik tevreden met m'n uiterlijk ja. Niks te klagen.
mafkees...
quote:Volgens mij heb jij meer baat bij een goeie therapie, dit klinkt niet echt gezond imo.
Op dinsdag 31 juli 2001 23:35 schreef hoogl298 het volgende:Als ik over een jaar ongeveer mijn geld bij elkaar heb gespaard en ik laat alle vrouwelijke rondingen eraf halen, dan weet ik zeker dat ik er óók geen punt meer van maak. Dan ga ik een veel beter leven krijgen, zeker weten. Dan hebben ze nix meer over me te zeggen.
WAUW!
quote:What's your problem?? doe es ff niet zo opgefokt om niks svp.
Op woensdag 01 augustus 2001 07:30 schreef Ludo het volgende:[..]
Zou wel een beetje raar zijn hè; Jennifer Lopez zonder kont, omdat jij die zonodig moest hebben. Jij hebt je eigen kont, laat Jennifer die van haar lekker houden; mafkees
quote:ik stel gewoon hoge eisen aan uiterlijk.
Op woensdag 01 augustus 2001 11:08 schreef Taurus het volgende:
innerlijk voor 10 procent... Damn! ik ben er nog steeds helemaal ondersteboven van, hoe dom kun je zijn!hoe ontzettend DOM! pffff...
mafkees...
quote:Ben jij zo gigantisch lekker dan?
Op woensdag 01 augustus 2001 11:15 schreef Passione het volgende:[..]
ik stel gewoon hoge eisen aan uiterlijk.
Heeft ze puisten, dan hoef ik haar niet.
Heeft ze ooit acne gehad, dan hoef ik haar niet.
Heeft ze een lelijk figuur, dikke kont of dikke buik ofzo, dan hoef ik haar niet.
Etc.
Kijk, dat jij daar geen hoge eisen aan stelt, zou mij niet boeien.
Volgens mij komt dat omdat jij bijna geen meiden kan krijgen, en blij bent met elk contact. Want dan ben je inderdaad stom om eisen te stellen.
quote:Hoe weet je dit dan???
En als je vriendin nou een pukkel krijgt terwijl je al wat met haar hebt, dump je haar dan oid
quote:Ahum.. ten eerste.. ik wil geen meiden. Ja misschien ooit een x triootje lijkt me wel interessant, met m'n vriend dan.
Heeft ze een lelijk figuur, dikke kont of dikke buik ofzo, dan hoef ik haar niet.
Etc.
Volgens mij komt dat omdat jij bijna geen meiden kan krijgen, en blij bent met elk contact. Want dan ben je inderdaad stom om eisen te stellen.
Ten tweede, ik ben nu langer dan anderhalf jaar niet single meer, met verschillende jongens.
Ten derde, de reden dat ik geen hoge eisen aan uiterlijk stel is omdat ik weet wat liefde is en ik zelf een jaar of 4 geleden ALTIJD op uiterlijk beoordeeld werd in negatieve zin (nu niet meer omdat ik er nu gewoon 'goed' uitzie) En ik weet dus hoe kut dat is, dat jij dat nooit hebt hoeven meemaken is heel prettig voor je, maar dan hoef je nog niet zo'n egoistische asociale bal te spelen, zonder rekening te houden met de gevoelens van anderen.
Bovendien denk ik dat de 'lekkere wijven' die jij allemaal kan krijgen niet zo'n bijzonder hoog iq hebben als ze zo'n jongen als jij willen met zo'n instellinkje van niks.
quote:aan de gezichtshuid kun je dat zien.
Op woensdag 01 augustus 2001 11:18 schreef Vivi het volgende:[..]
Hoe weet je dit dan???
En als je vriendin nou een pukkel krijgt terwijl je al wat met haar hebt, dump je haar dan oid
quote:welke instelling? Dat ik gewoon een lekker wijf als vriendin wil?
Op woensdag 01 augustus 2001 11:18 schreef Taurus het volgende:[..]
Bovendien denk ik dat de 'lekkere wijven' die jij allemaal kan krijgen niet zo'n bijzonder hoog iq hebben als ze zo'n jongen als jij willen met zo'n instellinkje van niks.
quote:dat innerlijk voor 10 % telt en uiterlijk voor 90 %.. dat zegt gelijk heel veel over 't percentage van jou IQ
Op woensdag 01 augustus 2001 11:23 schreef Passione het volgende:[..]
welke instelling? Dat ik gewoon een lekker wijf als vriendin wil?
quote:En ronde 2 biedt ons een frontale aanval, zelfs tot onder de gordel. Wat gebeurt er nu Passione begint zelfs oren af te bijten.
Etc.
Liefde is waar jij de lat legt IMHO. Het gaat hier om je EIGEN uiterlijk. Laten we het daar weer over hebben AUB.
Ik ben niet tevreden met mijn uiterlijk, gelukkig sommige andere wel met die van mij
quote:Oh, je bedoelt zo'n pokdalige huid. Nou ja, het is je goed recht natuurlijk, maar ik vindt dat je je mening niet echt symphatiek formuleert.
Op woensdag 01 augustus 2001 11:21 schreef Passione het volgende:[..]
aan de gezichtshuid kun je dat zien.
Een lelijke huid is dat.
quote:Het ligt er gewoon aan hoe je het brengt.
Op woensdag 01 augustus 2001 11:23 schreef Passione het volgende:[..]
welke instelling? Dat ik gewoon een lekker wijf als vriendin wil?
quote:Ik neem genoegen met iedereen die Jerney heet
Op woensdag 01 augustus 2001 11:26 schreef jerney het volgende:[..]
Het ligt er gewoon aan hoe je het brengt.
Ik kan me bovendien niet voorstellen dat je innerlijk echt maar voor 10% vindt meetellen
Dus jij neemt wel genoegen met een arrogante, achterlijke snol, als ze maar lekker is?
quote:NU GA IK JE ECHT AANVALLUH...
Op woensdag 01 augustus 2001 12:00 schreef Aneurism het volgende:
Hoi ik ben Jerney![]()
Ik kan me wel voorstellen dat je zegt dat het uiterlijk meetelt, maar om te zeggen dat het innerlijk maar voor 10% meetelt.............. een beetje kortzichtig vind je niet?
En verder: heb jij zelf nooit een pukkel of vertoont jouw uiterlijk geen foutjes?
quote:Waarschijnlijk is Passione zelf een neukfoutje
Op woensdag 01 augustus 2001 13:28 schreef Ripley het volgende:En verder: heb jij zelf nooit een pukkel of vertoont jouw uiterlijk geen foutjes?
Maar goed, ben net naar het gemeentehuis geweest, mijn tweede naam is Jerney
quote:Je locatie is
Op woensdag 01 augustus 2001 12:13 schreef Frutsel het volgende:[..]
NU GA IK JE ECHT AANVALLUH...
![]()
alhoewel..kut..ik word zelf weer es aangevallen
weer door een vieze multi... 3 aanvallers, elk met 1 minuut tussenpauze qua launchtijd...verschillende Galaxies...en dan ook nog weer es geen alliance dat overeenkomt in de banner...grrr
quote:
Op woensdag 01 augustus 2001 11:58 schreef Frutsel het volgende:[..]
Ik neem genoegen met iedereen die Jerney heet
Mental note: naam veranderen.
quote:
Op woensdag 01 augustus 2001 13:33 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Waarschijnlijk is Passione zelf een neukfoutje
Maar goed, ben net naar het gemeentehuis geweest, mijn tweede naam is Jerney
quote:EN BEDANKT HE!
Op woensdag 01 augustus 2001 13:40 schreef jerney het volgende:[..]
Mental note: naam veranderen.
quote:awwwwwwwwww
Op woensdag 01 augustus 2001 13:44 schreef Frutsel het volgende:[..]
EN BEDANKT HE!
*geeft bevel om weer ontopic te gaan*
Voordat we weer gezeik gaan krijgen wegens slowchatten
quote:
Op woensdag 01 augustus 2001 14:02 schreef jerney het volgende:[..]
awwwwwwwwww
Ontopic...maarruh...of ik tevreden ben? tja..denk dat elk mens wel wat te "makken" heeft over zijn/haar lichaam of uiterlijk. Perfect zijn heeft ook nadelen lijkt me. Ik kan er mee leven en dat moet de rest ook maar doen
quote:Volgens mij was de vraag: Ben jij tevreden met JOUW lichaam? Ze vroegen niet naar het lichaam van je vriend/vriendin, en aan welke eisen ze "moeten" voldoen.
Etc.
Persoonlijk kom ik volgens jou "lijst" niet in aanmerking maar ik ben wel tevreden met mijn lichaam!
Je kan bepaalde dingen natuurlijk ook anders zien! een paar pukkeltjes kunnen me niks schelen, ik noem dat jeugdigheid! Dat mijn kont en buik niet anorexia (overdreven) is noem ik vrouwelijk! ik heb gewoon geen meisjesfiguur meer en daar ben ik trots op! De meeste meisjes worden breder in de heupen, want volgens de natuur moet er ooit eens een kind tussen door!
Ik denk niet dat het te maken heeft met niet beter kunnen krijgen maar meer met persoonlijke voorkeur!
quote:Ik ook
Op woensdag 01 augustus 2001 15:05 schreef sataN het volgende:
[afbeelding]
Dit ben ik, en ik vind mij wel oke.
quote:Inderdaad. Objectief gezien heb jij zeker geen klagen...
[afbeelding]
Ben zoals eerder gepost op zich tevreden met mijn uiterlijk (itt het verleden), maar jij zou dat niet mogen zijn...
Edit: op het jouwe dan, bedoel ik he?
quote:You lost me...
Op woensdag 01 augustus 2001 15:24 schreef Doix het volgende:[..]
Inderdaad. Objectief gezien heb jij zeker geen klagen...
Ben zoals eerder gepost op zich tevreden met mijn uiterlijk (itt het verleden), maar jij zou dat niet mogen zijn...
Edit: op het jouwe dan, bedoel ik he?
Het wisselt heel erg per dag of ik blij ben met mij of niet, maar meestal voel ik me wel oke.
Ik moest een tijdje medicijnen slikken waarvan ik heel veel aankwam. Sinds dit jaar zijn die kilo's die niet bij mij hoorde er weer af, en nu voel ik me nog beterder
Trouwens, als er iets is aan mijn uiterlijk waarover ik niet tevreden ben, dan verander ik dat toch gwoon?
Met die gedachte in mijn achterhoofd is er niets aan mij waarmee ik zo ontevreden ben dat ik het daadwerkelijk zou willen veranderen.
quote:Hoppa, ik loste mezelf ook, geloof ik...Doix is beetje weg kwijt.
Op woensdag 01 augustus 2001 15:30 schreef sataN het volgende:[..]
You lost me...
Ik weet niet precies meer wát je nou bedoelt, maar ik vat het maar gewoon op als compliment oke?
Het wisselt heel erg per dag of ik blij ben met mij of niet, maar meestal voel ik me wel oke.
Ik moest een tijdje medicijnen slikken waarvan ik heel veel aankwam. Sinds dit jaar zijn die kilo's die niet bij mij hoorde er weer af, en nu voel ik me nog beterder
Trouwens, als er iets is aan mijn uiterlijk waarover ik niet tevreden ben, dan verander ik dat toch gwoon?
Met die gedachte in mijn achterhoofd is er niets aan mij waarmee ik zo ontevreden ben dat ik het daadwerkelijk zou willen veranderen.
Wat ik bedoelde is dat jij op deze foto buitengewoon aantrekkelijk uitziet, maar wilde dat niet zo basaal en banaal verwoorden, maar ik zie nu ik mijn reactie teruglees dat het niet zo overkwam als ik bedoelde...solly...
Zelfs mijn rectificatie maakte het niet beter, leek in eerste instantie dat ik zei dat jij niet tevreden over mijn uiterlijk mocht zijn (maar je kent me niet, dus kan je er niets over zeggen) en na de edit lijkt het of je niet tevreden over jouw uiterlijk mag zijn, maar dat moet je juist WEL zijn!
Stelling:
Als mensen zichzelf mooi vinden, worden ze ook in werkelijkheid mooier. Ze gaan zelfbewuster lopen en bewegen, meer aandacht aan hun uiterlijk schenken etc.
Dus als iedereen er nou eens in principe vanuit ging dattie (desnoods maar in bepaalde opzichten) erg mooi is, dan werd het uitzicht er volgens mij ook meteen een stuk mooier op. En dan is iedereen blij.
(Jah, ik heb makkelijk lullen, ik ben nou eenmaal een lekker ding. Ik weet het van mezelf en toch ben ik niet arrogant! Knap he.)
Ik ben te klein.
En ik groei al jaren niet meer
Verder is er niks mis met me... denk ik.... tenminste, ik kreeg altijd complimentjes van de meiden, maar dat was een paar jaar terug (toen de lengte/leeftijd verhouding wel klopte bij mij....)
[aargh... zelfs in zo'n klein stukje text een typo..]
Ik ben niet mooi, maar ook weer niet lelijk. Ik ben gewoon wel tevreden. ALs ik al iets zou willen, dan zou ik ietsje langer willen zijn.
quote:Inderdaad
Op woensdag 01 augustus 2001 11:09 schreef Vivi het volgende:[..]
Volgens mij heb jij meer baat bij een goeie therapie.
quote:Maar waarom is jouw leven pas te verbeteren met deze rigoreuze ingrepen???
Op woensdag 01 augustus 2001 20:24 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Inderdaad
Dat doe ik ook en het helpt goed.
Vooral voor mezelf om besluitvaardig te worden met dit soort dingen.
Daarom weet ik nu ook eindelijk (zucht) zeker dat ik deze levensverbeterende ingrepen ga doen.
Dat geeft al veel rust op zich.:)![]()
quote:Vind ik ook!
Op woensdag 01 augustus 2001 17:37 schreef Ripley het volgende:
SataN, ik vind dat je een mooi en ook bijzonder gezicht hebt.
quote:En ik "zie" aan jou reacties dat jij gezegend bent met een gigantische rotkop. Je straalt je mening uit.
Op woensdag 01 augustus 2001 11:21 schreef Passione het volgende:[..]
aan de gezichtshuid kun je dat zien.
Een lelijke huid is dat.
quote:hahahaha... erg sneu.
Op woensdag 01 augustus 2001 21:38 schreef hoogl298 het volgende:[..]
En ik "zie" aan jou reacties dat jij gezegend bent met een gigantische rotkop. Je straalt je mening uit.
quote:Volgens mij heb je mijn reactie niet gesnapt.
Op woensdag 01 augustus 2001 21:56 schreef Passione het volgende:[..]
hahahaha... erg sneu.
Wat kun je nou niet hebben dan?
Dat ik een knap ben, of dat ik geen lelijkerds wil hebben?
Ik bedoel, je hakt er lekker op in, terwijl ik niemand persoonlijk beledig.
Ontopic zeg dat ik gewoon knap ben. Beetje offtopic zeg dat uiterlijk 90% meetelt. Als je niet mee eens bent, simpel.
quote:
Op woensdag 01 augustus 2001 17:15 schreef Robinsonne het volgende:
Goh, 't is net alsof ik hier in Jurassic Park beland ben.Is dat zo? Gimme a tour!!!
![]()
Stelling:
Als mensen zichzelf mooi vinden, worden ze ook in werkelijkheid mooier. Ze gaan zelfbewuster lopen en bewegen, meer aandacht aan hun uiterlijk schenken etc.Dus als iedereen er nou eens in principe vanuit ging dattie (desnoods maar in bepaalde opzichten) erg mooi is, dan werd het uitzicht er volgens mij ook meteen een stuk mooier op. En dan is iedereen blij.
Volledig mee eens
(Jah, ik heb makkelijk lullen, ik ben nou eenmaal een lekker ding.Ik weet het van mezelf en toch ben ik niet arrogant! Knap he.)
Tja, het schijnt te kunnen, maarre met alleen de opmerking nemen wij geen genoegen...visueel materiaal ter ondersteuning?
![]()
quote:Als je dat doet dan word je weer voor van alles en nog wat uitgemaakt. Moet je je walkman weer op.
Op woensdag 01 augustus 2001 17:15 schreef Robinsonne het volgende:Stelling:
Als mensen zichzelf mooi vinden, worden ze ook in werkelijkheid mooier. Ze gaan zelfbewuster lopen en bewegen, meer aandacht aan hun uiterlijk schenken etc.
quote:Na vele jaren tobben weet je zelf:
Op woensdag 01 augustus 2001 20:32 schreef Vivi het volgende:[..]
Maar waarom is jouw leven pas te verbeteren met deze rigoreuze ingrepen???
quote:Ik weet het, ik weet het, het is off-topic en je hoeft niet te antwoorden, maar ik vraag het toch:
Op woensdag 01 augustus 2001 22:56 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Na vele jaren tobben weet je zelf:
"Er is ECHT geen andere oplossing, nu moeten er beslissingen worden genomen, óf ik knijp er tussenuit óf ik doe er nu iets aan. Ik ga straks lekker als androgyn door het leven.
Wat in godesnaam is er gebeurd in jouw leven dat je zulke rigoreuze maatregelen dient te nemen?
Afgaande op je omschrijvingen eerder hier ben je volgens mij een leuke meid en ook een aantrekkelijke meid en daar is toch niets mis mee?
quote:Dat was ook het eerste wat ik dacht ja
Op woensdag 01 augustus 2001 15:10 schreef bfm het volgende:[..]
Ik ook
quote:Nou doe je 't weer! 'lelijkerds'
Op woensdag 01 augustus 2001 21:56 schreef Passione het volgende:[..]
hahahaha... erg sneu.
Wat kun je nou niet hebben dan?
Dat ik een knap ben, of dat ik geen lelijkerds wil hebben?
Ik bedoel, je hakt er lekker op in, terwijl ik niemand persoonlijk beledig.
Ontopic zeg dat ik gewoon knap ben. Beetje offtopic zeg dat uiterlijk 90% meetelt. Als je niet mee eens bent, simpel.
En so what offtopic, ik vind dit namelijk een zeer interessant personage
om maar even ontopic te blijven: nogmaals, ik ben tevreden met mezelf
Natuurlijk vind ik t' zelf steeds beter kunnen en daar doe ik dan ook m'n best voor.
quote:Ik ben nu niet "leuk" en zeker niet aantrekkelijk voor mezelf.....
Op woensdag 01 augustus 2001 23:02 schreef Doix het volgende:[..]
Ik weet het, ik weet het, het is off-topic en je hoeft niet te antwoorden, maar ik vraag het toch:
Wat in godesnaam is er gebeurd in jouw leven dat je zulke rigoreuze maatregelen dient te nemen?
Afgaande op je omschrijvingen eerder hier ben je volgens mij een leuke meid en ook een aantrekkelijke meid en daar is toch niets mis mee?
Ik wil nou juist alléén aantrekkelijk zijn voor mezélf en juist niet voor anderen. Dat betekent dat ik de 75D-vleesbonken vaarwel ga zeggen en de stigmatiserende vrouwelijke heupjes eraf laat "monteren". (Na jaren wikken en wegen, hoor)
That's all, eigenlijk niet zo'n big deal, alleen veel geld.
Voorbeeld:
Lieveheersbeestjes hebben toch ook een "onaantrekkelijk schild" om de dodelijke beesten op een afstand te houden?
Bovendien:
Zodra die vrouwsvormen eraf zijn, word ik eindelijk gelijkwaardig behandeld door mannen. Zal eens tijd worden......
quote:zit dit gewoon met open mond te lezen (van verbazing dan)
Op woensdag 01 augustus 2001 23:29 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Ik ben nu niet "leuk" en zeker niet aantrekkelijk voor mezelf.....
en
Zodra die vrouwsvormen eraf zijn, word ik eindelijk gelijkwaardig behandeld door mannen. Zal eens tijd worden......
quote:pffff je hebt wel gelijk denk ik. Het zit haar echt diep.....maar of wij dat nou zo keihard moeten constateren????
Op woensdag 01 augustus 2001 23:41 schreef supergirl het volgende:[..]
zit dit gewoon met open mond te lezen (van verbazing dan)
Snap er helemaal niets van, die behandeling door mannen zit toch juist in je hoofd en niet in je lichaam. Het gaat toch voornamelijk om jouw gedachten en niet om wat anderen denken ?
En nu ga je lopen hakken en snijden in je lichaam om het voor jezelf op te lossen ??? maar dat is dan toch tegenstrijdig eigenlijk ?
Ik schrik nogal van jouw uitspraken, ben bang dat dit forum niet echt de plek is om je te helpen helaas.
Veel succes...
quote:Absoluut niet..
quote:Waarom is dat nou weer eng???:?
Op donderdag 02 augustus 2001 00:11 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
beetje eng wordt dit topic
quote:Plastische chirurgie, ja.
En nu ga je lopen hakken en snijden in je lichaam
quote:ja... tja, wat valt hier over te zeggen?
Op donderdag 02 augustus 2001 00:40 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Plastische chirurgie, ja.
Het bestaat, gelukkig voor mij, anders was er maar één oplossing (ik ben niet de enige vrouw die het vrouwzijn beu is, kijk maar hoeveel vrouwen anorexia en boulimia hebben, niet weinig hoor)
quote:Sterker nog, je bent OK.
[afbeelding]
Ik ben niet knap, niet lelijk, de eeuwige middelmoot.
Ik zeg altijd maar gewoon:
I Fok!king Rule, dat lost al een hoop worries op.
Ik ben mezelf en als men daar niet naar wil kijken, doet men dat toch niet.
quote:Je bent een luxe schreeuwerdje, wees eens blij met wat je hebt en ga niet zitten zeuren over hoe andere mensen je zien. Dat doet er namelijk compleet niet toe. Wat kan jou dat nou schelen wat anderen doen, vind eerst een innerlijke rust en dan komt het allemaal goed met je. Er is meer op deze planeet dan alleen uiterlijk!
Op woensdag 01 augustus 2001 23:29 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Ik ben nu niet "leuk" en zeker niet aantrekkelijk voor mezelf.....
Ik wil nou juist alléén aantrekkelijk zijn voor mezélf en juist niet voor anderen. Dat betekent dat ik de 75D-vleesbonken vaarwel ga zeggen en de stigmatiserende vrouwelijke heupjes eraf laat "monteren". (Na jaren wikken en wegen, hoor)
Bovendien:
Niet alle mannen zijn zo als jij ze afschildert, ik voel me eigenlijk best beledigd door deze generalisatie
quote:goed gezegd eigenlijk.
Op donderdag 02 augustus 2001 01:05 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Niet alle mannen zijn zo als jij ze afschildert, ik voel me eigenlijk best beledigd door deze generalisatie
quote:Er valt nix over te zeggen, simpel....
Op donderdag 02 augustus 2001 00:54 schreef Passione het volgende:[..]
ja... tja, wat valt hier over te zeggen?
bla bla bla....
Jij snapt het duidelijk niet.
Maak eens één keer één dag mee als vrouw en ik weet zeker: het zal geen prettige dag worden, zeker als je dan ook nog je maandelijks probleem hebt.
quote:ik denk niet dat jij ze op een rijtje hebt.
Op donderdag 02 augustus 2001 01:08 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Er valt nix over te zeggen, simpel....
Maak eens één keer één dag mee als vrouw en ik weet zeker: het zal geen prettige dag worden, zeker als je dan ook nog je maandelijks probleem hebt.
quote:Doordat ik mijn probleem zelf ga aanpakken, voel jij je beledigd? Lijkt me stug....
Op donderdag 02 augustus 2001 01:05 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Je bent een luxe schreeuwerdje, wees eens blij met wat je hebt en ga niet zitten zeuren over hoe andere mensen je zien. Dat doet er namelijk compleet niet toe.
quote:Laat ik maar vast beginnen dat je mening niet echt meer op prijs wordt gesteld. Je hebt bewezen kortzichtig te zijn en nu doe je het weer.
Op donderdag 02 augustus 2001 00:54 schreef Passione het volgende:[..]
ja... tja, wat valt hier over te zeggen?
Euhm... laat de genen in je lichaam het werk doen? Je instincten meer naar boven laten komen.
Een mens heeft nou eenmaal dierlijke instincten in zich, iets waar jij problemen mee hebt maar de rest van de wereld niet.
Ik denk dat de mens die jij wilt zijn geen normaal mens is.
Dat is een persoon dat hulp nodig heeft.
Soms heeft iemand al bepaald wat haar/hem zal helpen, en dan is het behoorlijk negatief om de keuze van dat persoon te blijven be/veroordelen. Hoogl298 heeft al zat keren in dit topic laten merken hier bewust voor te hebben gekozen, en als ze werkelijk gelooft dat dit helpt, dan is dat zo en sta ik achter haar.
O, en dierlijke instincten? Dat jij graag een holemens wil blijven betekent niet dat je anderen dan maar moet beoordelen omdat ze dat niet willen.
You're alone, dude.
quote:Ik snap echt niet hoe jij aan je gevoelens komt, maar het lijkt wel verbittering.
Op donderdag 02 augustus 2001 01:16 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Doordat ik mijn probleem zelf ga aanpakken, voel jij je beledigd? Lijkt me stug....
Hoe andere mensen je zien doet er best wel veel toe, dat zie je dagelijks.
Het beeld dat mensen van jou hebben (en dat geldt voor jou net zogoed als voor mij) bepaalt namelijk hoeveel jij gaat verdienen, welke baan je krijgt, hoe ze met je omgaan, wat je maatschappelijke positie is, of je geaccepteerd wordt ...etc.
quote:Lees één van de reacties hiervoor:
Op donderdag 02 augustus 2001 01:11 schreef Passione het volgende:[..]
ik denk niet dat jij ze op een rijtje hebt.
Serieus, als ik jou was zou ik eens goed praten met een arts.
quote:kortzichtig my ass.
Op donderdag 02 augustus 2001 01:17 schreef Alcyone het volgende:[..]
Laat ik maar vast beginnen dat je mening niet echt meer op prijs wordt gesteld. Je hebt bewezen kortzichtig te zijn en nu doe je het weer.
quote:Je pakt geen probleem aan, je schreeuwt maar wat. Het probleem zit in je kop niet aan je lichaam. Maak van jezelf alsjeblieft niet tot androgyn, je gaat er spijt van krijgen.
Op donderdag 02 augustus 2001 01:16 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Doordat ik mijn probleem zelf ga aanpakken, voel jij je beledigd? Lijkt me stug....
Hoe andere mensen je zien doet er best wel veel toe, dat zie je dagelijks.
Het beeld dat mensen van jou hebben (en dat geldt voor jou net zogoed als voor mij) bepaalt namelijk hoeveel jij gaat verdienen, welke baan je krijgt, hoe ze met je omgaan, wat je maatschappelijke positie is, of je geaccepteerd wordt ...etc.
Jij bepaalt het beeld dat de andere mensen van jou hebben en wat voo baan je krijgt en of je geaccepteerd word, dat doen niet die andere mensen. Probeer eens zelf wat te bereiken zonder anderen dat voor je te laten bepalen.
Ik word boos omdat je schreeuwt om iets wat je geestelijk nog niet echt begrijpt. Je denkt met die plastische chirurgie iets te kunnen oplossen wat tussen je oren zit. Ik zeg niet dat je gek bent ofzo, we hebben allemaal wel eens iemand nodig die ons even op de weg helpt.
Je moet goed begrijpen dat je je eigen leven in de hand hebt in beginsel en dat anderen reageren op jou. Ik wil niet zeggen dat shit die jou gebeurt is door jezelf komt. Ik wil zeggen dat je je niet zoveel moet aantrekken van wat anderen zeggen en JOUW leven moet leiden, niet het leven dat anderen van jou eisen.
Nu wil je jezelf gaan bijstellen aan de rest van de wereld omdat die zo verdomd op uiterlijk gericht is.
Ik denk dat dit een vreemde reactie is, wees trots op wat je heb en laat zien wat je allemaal nog meer in huis hebt. Laat zien dat uiterlijk er nix toe doet als je een mooi innerlijk hebt.
quote:AAAAAAAAAAAhhhhh. (sorry ik moest even "dierlijk"
Op donderdag 02 augustus 2001 01:17 schreef Alcyone het volgende:[..]
Laat ik maar vast beginnen dat je mening niet echt meer op prijs wordt gesteld. Je hebt bewezen kortzichtig te zijn en nu doe je het weer.
Soms heeft iemand al bepaald wat haar/hem zal helpen, en dan is het behoorlijk negatief om de keuze van dat persoon te blijven be/veroordelen. Hoogl298 heeft al zat keren in dit topic laten merken hier bewust voor te hebben gekozen, en als ze werkelijk gelooft dat dit helpt, dan is dat zo en sta ik achter haar.
O, en dierlijke instincten? Dat jij graag een holemens wil blijven betekent niet dat je anderen dan maar moet beoordelen omdat ze dat niet willen.
You're alone, dude.
quote:Je doet me denken aan een vriend van me, die wil ook alles simpel houden. Veel plezier ermee, maar je mist een hoop en je komt je hele leven geen moer verder.
Op donderdag 02 augustus 2001 01:23 schreef Passione het volgende:[..]
kortzichtig my ass.
Ik denk dat ik een uitzondering ben qua vrijdenken.
Het leven is zooo kort, waarom overal een punt van maken. Gewoon simpel zijn, en niet ergens een probleem van maken. Want het is echt kort.
En voordat je deze realisatie hebt... een gemiddeld persoon heeft het IQ er niet voor.
Als jij wil leven sta ik er helemaal achter en over dat uiterlijk van je. Mijn innerlijk is veel verder ontwikkelt, dus die 'chickies' van je komen vanzelf naar mij toe als ze verveeld zijn door jouw geblaat.
Een goedenavond en slaap er lekker een nachtje over
PLUR
quote:precies.
Op donderdag 02 augustus 2001 01:29 schreef Tranceptor het volgende:[..]
'ik ben jong, dus ik doe maar alles'-instellinkje.
quote:Precies!
Gewoon simpel zijn, en niet ergens een probleem van maken. Want het is echt kort. (hier bedoelt passione het leven)
quote:Vrijdenken is goed, maar je moet dan wel rekening houden met een heleboel variabelen. Volgens mij doe je dat niet. Afgaande op je posting met betrekking op het uiterlijk van meisjes wil je ze het liefst zien als sex-object of iets om je eigen ego mee te boosten (Kijk eens hoe mooi mijn vriendinG is!).
kortzichtig my ass.
Ik denk dat ik een uitzondering ben qua vrijdenken.
Het leven is zooo kort, waarom overal een punt van maken. Gewoon simpel zijn, en niet ergens een probleem van maken. Want het is echt kort.
En voordat je deze realisatie hebt... een gemiddeld persoon heeft het IQ er niet voor.
Volgens mij heb je wel het IQ, maar niet de EQ om echt te snappen waar het om gaat. En ik ben liever dom en wel voelend, dan intelligent en niet voelend, want dat zijn de echte klootzakken op deze planeet.
Ergens geen probleem van maken betekent niet dat je ze niet hebt! Je zou je eens verbazen hoeveel problemen je zelf hebt. Daar ben je mens voor. Het ontkennen daarvan is het domste wat je kunt doen, en bijna een synoniem voor kortzichtigeid. Erkennen dat je een probleem hebt en er iets aan doen betekent vooruitgang.
quote:ik denk dat je intelligentie zich in geen verhouding begeeft met je daadwerkelijke geestelijke leeftijd, maar dat terzijde. Je moet het allemaal zelf weten, ik kom je nog wel eens tegen over een jaar of 25. Kijken wie er het laatst lacht
Op donderdag 02 augustus 2001 01:32 schreef Passione het volgende:[..]
precies.
Vandaar dat ik over een paar maand na Siberie vertrek.
Verleden jaar de VS heb doorgecruised, en een studieaanvraag in Japan heb gedaan.
quote:Nix van je loze gissingen klopt.
Op donderdag 02 augustus 2001 01:19 schreef Passione het volgende:[..]
Ik snap echt niet hoe jij aan je gevoelens komt, maar het lijkt wel verbittering.
Verbittering omdat je noooooooit aandacht hebt gehad, en daarmee zo in de knoop zit dat je je zelf verminkt.
Verbittering omdat je een paar slechte ervaeringen hebt gehad met echte klootzakken van mannen die hun vrouw vernederen, mishandelen of iets dergelijks.
quote:Nee, jij maakt ergens een probleem van, ik niet.
Op donderdag 02 augustus 2001 01:38 schreef Alcyone het volgende:[..]
Vrijdenken is goed, maar je moet dan wel rekening houden met een heleboel variabelen. Volgens mij doe je dat niet. Afgaande op je posting met betrekking op het uiterlijk van meisjes wil je ze het liefst zien als sex-object of iets om je eigen ego mee te boosten (Kijk eens hoe mooi mijn vriendinG is!).
Volgens mij heb je wel het IQ, maar niet de EQ om echt te snappen waar het om gaat. En ik ben liever dom en wel voelend, dan intelligent en niet voelend, want dat zijn de echte klootzakken op deze planeet.
Ergens geen probleem van maken betekent niet dat je ze niet hebt! Je zou je eens verbazen hoeveel problemen je zelf hebt. Daar ben je mens voor. Het ontkennen daarvan is het domste wat je kunt doen, en bijna een synoniem voor kortzichtigeid. Erkennen dat je een probleem hebt en er iets aan doen betekent vooruitgang.
En dat over mijn vriendin... je hoort mij niet ontkennen dat ik haar niet zie als sex-object.
Tuurlijk doe ik dat. Sex is een belangrijk onderdeel in onze relatie.
Sex is sowieso altijd belangrijk geweest voor mij.
Maar na elke week een ander, zocht ik iets vast. Dat is die 10% van het innerlijk wat ik zocht in iemand.
Maar ik vind sex toch wel 1 van de belangrijkste dingen, misschien wel het belangrijkste.
Als mij vriendin geen sex zou willen... dan houdt het op voor mij hoor. Ik zou dat zoooooo onlogisch vinden. Ik wil sex, mijn lichaam wil sex, mijn instinct wil sex. De uiteindelijke drijfveer is voortplaten. Dus ik wil sex. Simpel.
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 01:41 schreef Tranceptor het volgende:[..]
ik denk dat je intelligentie zich in geen verhouding begeeft met je daadwerkelijke geestelijke leeftijd, maar dat terzijde. Je moet het allemaal zelf weten, ik kom je nog wel eens tegen over een jaar of 25. Kijken wie er het laatst lacht
quote:Hoelang sta jij droog?
Op donderdag 02 augustus 2001 01:48 schreef Passione het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHA
![]()
![]()
, en nog een keer 25 jaar later zijn we dood. Weg... dan stelt het allemaal niets meer voor. Dood.
![]()
![]()
![]()
'You give men a bad name'
Hmm, in Hoog's onderwerp zou die een kleuter zijn dan of is het er 1 van een Frans Bakker gehalte. ( die staat niet op de kaart). Dan hoop ik dat we deze mafkees niet mee de finale innemen
quote:Eh... je draait de boel om. Ik maak er geen probleem van. Ik zeg alleen dat ook jij problemen hebt, en die niet erkennen is dom.
Op donderdag 02 augustus 2001 01:45 schreef Passione het volgende:[..]
Nee, jij maakt ergens een probleem van, ik niet.
En dat over mijn vriendin... je hoort mij niet ontkennen dat ik haar niet zie als sex-object.
Tuurlijk doe ik dat. Sex is een belangrijk onderdeel in onze relatie.
Sex is sowieso altijd belangrijk geweest voor mij.
Maar na elke week een ander, zocht ik iets vast. Dat is die 10% van het innerlijk wat ik zocht in iemand.
Maar ik vind sex toch wel 1 van de belangrijkste dingen, misschien wel het belangrijkste.
Als mij vriendin geen sex zou willen... dan houdt het op voor mij hoor. Ik zou dat zoooooo onlogisch vinden. Ik wil sex, mijn lichaam wil sex, mijn instinct wil sex. De uiteindelijke drijfveer is voortplaten. Dus ik wil sex. Simpel.
En eerlijk gezegd interesseert het me geen bal.
quote:ik ga hier niet eens meer op in.
Op donderdag 02 augustus 2001 01:55 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Hoelang sta jij droog?
Hoe gefrustreerd ben jij?'You give men a bad name'
Hmm, in Hoog's onderwerp zou die een kleuter zijn dan of is het er 1 van een Frans Bakker gehalte. ( die staat niet op de kaart). Dan hoop ik dat we deze mafkees niet mee de finale innemen
quote:Ik ken een heleboel hele leuke mannen, dat zijn echte heren. Sterker nog, ik ga alléén maar met mannen om, vriendinnen heb ik niet (meer)
Op donderdag 02 augustus 2001 02:03 schreef Tong het volgende:
Ik hoor alleen maar slechte dingen over mannen enz...
Jullie meiden gaan toch echt met de verkeerde mensen om (als hun zo raar doen enz)
quote:Verkeerd uitgangspunt. Het leven stelt heel veel voor.
Op donderdag 02 augustus 2001 02:03 schreef Passione het volgende:[..]
ik ga hier niet eens meer op in.
Het moment dat jij je moeder verliest zal je begrijpen wat ik bedoel. De dood is zo ongelooflijk dicht bij, het leven stelt geen kut voor, dus problemen maken over iemand mening over uiterlijk. Tja.. wie is er nou kortzichtig dan?
En zelfs zover gaan, dat je je lichaam gaat wijzigen, nou ja...Wees blij dat je te vreten en dat je niet in Afrika geboren bent. Dan heb je helemaal niets aan je korte leven.
Maar ik ga niet meer verder met deze discussie, de dag dat je ouders overlijden zal je altijd blijven onthouden en voelen. Dan realiseer je je veel meer.
Begin maart had ik hetzelfde idee, en stond ik op het punt te springen. Een heel paradoxaal iets heeft me doen inzien dat het anders is.
Je moet geen vergelijkingen gaan trekken met andermans problemen, dat gaat fout. Ieders probleem is anders.
Wij hebben niet het recht om de problemen van iemand in Afrika te beoordelen, we weten te weinig over het leven om dat te kunnen doen.
Meer ga ik niet vertellen, je moet het zelf uitvinden.
Neem wat paddo's, kom je weer met beide benen op de grond (klinkt paradoxaal, maar ik weet donders goed waar ik het over heb).
quote:Jongetje, jongetje, wat lul je nou allemaal weer.
Op donderdag 02 augustus 2001 02:03 schreef Passione het volgende:[..]
ik ga hier niet eens meer op in.
Het moment dat jij je moeder verliest zal je begrijpen wat ik bedoel. De dood is zo ongelooflijk dicht bij, het leven stelt geen kut voor, dus problemen maken over iemand mening over uiterlijk. Tja.. wie is er nou kortzichtig dan?
En zelfs zover gaan, dat je je lichaam gaat wijzigen, nou ja...Wees blij dat je te vreten en dat je niet in Afrika geboren bent. Dan heb je helemaal niets aan je korte leven.
Maar ik ga niet meer verder met deze discussie, de dag dat je ouders overlijden zal je altijd blijven onthouden en voelen. Dan realiseer je je veel meer.
[Dit bericht is gewijzigd door hoogl298 op 02-08-2001 02:55]
quote:dat wilde ik net zeggen
Op donderdag 02 augustus 2001 02:36 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Jongetje, jongetje, wat lul je nou allemaal weer.
Dit soort dingen moet je er niet bij gaan halen, als je het zelf niet hebt meegemaakt snotneusje!!!
Mijn moeder is overleden toen ik zelf nog een kind van 13 was. Waar heb je het nou over???
Ik heb haar hand vastgehouden toen ze in een coma raakte en na veel pijn is gestorven. Je wilt het niet weten, hoe je dan de vernieling in gaat.
IK WEET GVD WEL HOE KORT HET LEVEN IS HOOR.
DAAROM BESLIS IK NU HET NOG KAN!!!!!!
DRINGT DIT TOT JE BOTTE HERSENS DOOR???
Heb je het meegemaakt?????
Het is VERSCHRIKKELIJK. EN IK MIS MIJN MOEDER ENORM IEDERE DAG. Dit soort dingen moet je er niet bij gaan halen, mafkees:r![]()
![]()
quote:Hangt er van af hoe ik me voel, ben redelijk tevreden; ik ben zoals ik ben.
Ben jij tevreden met je eigen uiterlijk?
Enne, even off-topic...uit eigen ervaring weet ik dat het niet makkelijk is om een dierbare in je eigen armen te zien sterven....ik hoop dat je het een plekje heb kunnen geven in je leven en dat je er uiteindelijk sterker uit voort bent gekomen (ik zit nog in die fase).
quote:En tch hè....ik lees tussen de regels door in jou berichten een Enorm verdriet of probleem, dit stukje hierboven klingt tegenstrijdig met je beleving zoals je hem hier neer zet. Je klaagzang over niet meer een vrouw willen zijn (zo klinkt het echt in mijn oren) is er één die mij verafschuwt.....kom op! het leven is een aardbei, neem elke dag een hapje en je voelt je prima... dat je je heil zoekt in plastische snijerij snap ik best wel, maar niet in de richting die je opwilt.....ik kan me voorstellen dat je JUIST je vrouwelijke features wil verbeteren of herstellen.....als ik jou hoor ben je het liefst een aseksueel wezen zodat je aan al die beslommeringen van het man vrouw spel niet meer hoeft mee te doen......en dat vindt ik triest en eng
Op donderdag 02 augustus 2001 02:27 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Ik ken een heleboel hele leuke mannen, dat zijn echte heren. Sterker nog, ik ga alléén maar met mannen om, vriendinnen heb ik niet (meer)
Kan het altijd prima met deze mannen vinden!![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door DaBuzzzzz op 02-08-2001 11:14]
hoogl298: Ik vind het erg jammer dat je voor deze operaties kiest. Jij probeert aan de buitenkant iets te veranderen, terwijl je volgens mij juist van binnen met een probleem zit. Hoeveel je ook van je lichaam afsnijdt of hoezeer je je ook toetakelt, je blijft een vrouw. En waarom zou je daar niet blij mee zijn? Je klinkt alsof je seksuele gevoelens van jezelf en anderen uit je leven wilt bannen, alsof je a-seksueel wilt zijn. Maar seksuele gevoelens maken nu eenmaal deel uit van het leven.
Ik zou wel eens willen weten wat jouw therapeut precies heeft gezegd. Mij lijkt het namelijk niet echt gezond als je als vrouw je hele seksualiteit wilt ontkennen en daarvoor zelfs in je lijf wilt snijden.
quote:Kijk, jij begrijpt het geloof ik heel goed.
Op donderdag 02 augustus 2001 11:17 schreef sataN het volgende:
Misschien volledig offtopic en vreselijk raar hoor, maar eh.... Ik vind androgyne mensen juist vreselijk waanzinnig mooi!
Van die smalle, slanke mensen met lichte oog make up en ook kleding waardoor je echt drie keer moet kijken of het nu een jonge of een meisje is. Een mooie dunne jongen met een rok aan of zo'n heel plat meisje. Mooi mooi mooi!
Ik wil ook zo zijn
quote:Ja het had er wel nix mee te maken, maar door die reactie van Passione ging ik echt even over de rooie.
Op donderdag 02 augustus 2001 10:33 schreef Doix het volgende:Enne, even off-topic...uit eigen ervaring weet ik dat het niet makkelijk is om een dierbare in je eigen armen te zien sterven....ik hoop dat je het een plekje heb kunnen geven in je leven en dat je er uiteindelijk sterker uit voort bent gekomen (ik zit nog in die fase).
quote:Nog 'off-topicer', maar wel interessant: ook wat psyche en gedrag betreft kan je androgyn zijn.
Op donderdag 02 augustus 2001 11:17 schreef sataN het volgende:
Misschien volledig offtopic en vreselijk raar hoor, maar eh.... Ik vind androgyne mensen juist vreselijk waanzinnig mooi!
quote:Ja, ik wil a-seksueel zijn, zoals je het beschrijft klopt ook.
Op donderdag 02 augustus 2001 11:14 schreef Ripley het volgende:
Je klinkt alsof je seksuele gevoelens van jezelf en anderen uit je leven wilt bannen, alsof je a-seksueel wilt zijn.
Ik zou wel eens willen weten wat jouw therapeut precies heeft gezegd. Mij lijkt het namelijk niet echt gezond als je als vrouw je hele seksualiteit wilt ontkennen en daarvoor zelfs in je lijf wilt snijden.
Mijn therapeut heeft nix gezegd, wat kan zij doen??
Ze helpt me met mijn eigen gemaakte keuzes, zij dringt me niets op, daarom is ze zo goed.
(Ik hoef haar niets uit te leggen, ze begrijpt het gewoon)
quote:Inderdaad heb ik geen zin in die eeuwige man/vrouw spelletjes. Ik wil LEVEN en geen spelletjes waar ik nooit wat van gesnapt heb.
Op donderdag 02 augustus 2001 11:08 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
als ik jou hoor ben je het liefst een aseksueel wezen zodat je aan al die beslommeringen van het man vrouw spel niet meer hoeft mee te doen......en dat vindt ik triest en eng
Volgens mij begrijp je het héél goed (blijkt uit je goeie omschrijving), maar iets in jouw perceptie roept hier helaas tóch een oordeel over uit:
eng/triest (en dat is echt niet nodig).
Trouwens, het is misschien wel pure jaloezie van mijn kant, t.o.v. mannen. Ik benijd mannen altijd om hun kameraadschappelijke en makkelijke omgang met elkaar. Ik wil daar altijd al heel graag deel van uitmaken.
quote:Okay......jij streeft dat dus na.....en denkt daar gelukkiger van te worden....ik probeer geen waardeoordeel daaraan te hangen maar dat valt niet mee
Op donderdag 02 augustus 2001 12:01 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Inderdaad heb ik geen zin in die eeuwige man/vrouw spelletjes. Ik wil LEVEN en geen spelletjes waar ik nooit wat van gesnapt heb.
Volgens mij begrijp je het héél goed (blijkt uit je goeie omschrijving), maar iets in jouw perceptie roept hier helaas tóch een oordeel over uit:
eng/triest (en dat is echt niet nodig).
maaareehhhhhh
Succes!
quote:Wie zegt dat de hoogl298 geholpen moet worden? Net zoals homoseksualiteit geen ziekte is, lijkt mij het a-seksueel zijn dat evenmin.
Ik schrik nogal van jouw uitspraken, ben bang dat dit forum niet echt de plek is om je te helpen helaas.
Veel succes...
quote:Ik kan hele androgyne mensen heel mooi vinden, maar ook heel vrouwelijke/mannelijke. Alleen: androgyne mensen zijn ook niet a-seksueel, die worden ook soms (door weer andere mensen) op een bepaalde manier bekeken.
Op donderdag 02 augustus 2001 11:38 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Kijk, jij begrijpt het geloof ik heel goed.
De meeste mensen vinden het niet leuk
als ze moeten raden.
Verder: ik vind het zonde als iemand die er hardstikke goed uitziet maar wat kleinere borsten heeft (of iets dergelijks0 in zich gaat laten snijden en er siliconen in laat pleuren. Ik vind het omhgekeerde ook zonde: als jij een meisje bent met mooie vrouwelijke vormen, waar je geen verdere lichamelijke klachten van hebt, waarom zou je dan in jezelf laten snijden.
Als je kijkt naar het gezicht van sataN dan zie je dat ze iets uitstraalt. Als ik naar zo'n typisch fotomodel kijk dan zie ik daar vaak weinig uitstraling in. Wat is dan mooier??
Het is natuurlijk bestwel moeilijk om tevreden te zijn met jezelf. Zeker als je vaak hoort en ziet dat bepaalde dingen wel mooi 'zijn' en andere niet. Ondanks dat het nergens op slaat.
Een tijd geleden was ik niet tevreden met mezelf, maar doordat ik er iets aan deed is het een heeeeel stuk beter geworden. Ik vind het jammer dat ik bestwel smal ben, maar door de post van sataN (over smal zijn) ga ik me een stuk beter voelen geloof ik! haha
Het is ook belangrijk dat je met de juiste mensen omgaat. Mensen die niet moeilijk doen over uiterlijk.
quote:Klopt, ik ben niet tevreden over mijn uiterlijk, maar plastische chirurgie om een ander neusje of een mooiere kaaklijn te krijgen gaat me net iets te ver. Ik accepteer wie ik ben, vandaar mijn voorkeur voor truien met capisjoonn
Op donderdag 02 augustus 2001 12:49 schreef Hooghoudt het volgende:
Is tevreden over je uiterlijk zijn hetzelfde als je eigen uiterlijk accepteren?
Ik denk het niet...iig, voor mij geld het eerste niet en het tweede wel.
quote:Hint gespot!!!
Op donderdag 02 augustus 2001 12:27 schreef Svart Rose het volgende:
Als je kijkt naar het gezicht van sataN dan zie je dat ze iets uitstraalt. Als ik naar zo'n typisch fotomodel kijk dan zie ik daar vaak weinig uitstraling in. Wat is dan mooier??
quote:Zoals ik al zei, je laat je in het wereldje duwen. je laat anderen je leven bepalen, neem het nou zelf in de handen. Niemand zegt dat je met het man/vrouw-spelletje mee hoeft te doen. Ik doe er al jaren niet meer aan mee, tot frustratie van mensen om mij heen.
Inderdaad heb ik geen zin in die eeuwige man/vrouw spelletjes. Ik wil LEVEN en geen spelletjes waar ik nooit wat van gesnapt heb.
eng/triest (en dat is echt niet nodig).Trouwens, het is misschien wel pure jaloezie van mijn kant, t.o.v. mannen. Ik benijd mannen altijd om hun kameraadschappelijke en makkelijke omgang met elkaar. Ik wil daar altijd al heel graag deel van uitmaken.
quote:Zoals ik al zei, je laat je in het wereldje duwen. je laat anderen je leven bepalen, neem het nou zelf in de handen. Niemand zegt dat je met het man/vrouw-spelletje mee hoeft te doen. Ik doe er al jaren niet meer aan mee, tot frustratie van mensen om mij heen.
eng/triest (en dat is echt niet nodig).Trouwens, het is misschien wel pure jaloezie van mijn kant, t.o.v. mannen. Ik benijd mannen altijd om hun kameraadschappelijke en makkelijke omgang met elkaar. Ik wil daar altijd al heel graag deel van uitmaken.
Accepteer alsjeblieft jezelf, want volgens mij ben jij heel erg de moeite waard als ik alles hier zo lees!
quote:*applause*
Op donderdag 02 augustus 2001 12:27 schreef Svart Rose het volgende:
Wat ik zo heerlijk vind om te lezen is dat veel niet-knappe mensen zich mooier voelen dan wel-knappe mensen.
Het is allemaal een kwestie van niet te hoge eisen stellen en jezelf niet vergelijken met modellen. Waarom is een model 'mooi' en iemand die bijv. een grote neus heeft niet? Waarom moet je per se een niet-grote neus hebben? Wie heeft dat bedacht? NIEMAND! Dus waarom zou je niet tevreden kunnen zijn met zoiets als een grote neus?Als je kijkt naar het gezicht van sataN dan zie je dat ze iets uitstraalt. Als ik naar zo'n typisch fotomodel kijk dan zie ik daar vaak weinig uitstraling in. Wat is dan mooier??
Het is natuurlijk bestwel moeilijk om tevreden te zijn met jezelf. Zeker als je vaak hoort en ziet dat bepaalde dingen wel mooi 'zijn' en andere niet. Ondanks dat het nergens op slaat.
Een tijd geleden was ik niet tevreden met mezelf, maar doordat ik er iets aan deed is het een heeeeel stuk beter geworden. Ik vind het jammer dat ik bestwel smal ben, maar door de post van sataN (over smal zijn) ga ik me een stuk beter voelen geloof ik! haha
Het is ook belangrijk dat je met de juiste mensen omgaat. Mensen die niet moeilijk doen over uiterlijk.
quote:Sorry, maar ik ben ook een vrouw met zeer vrouwelijk vormen, en ik voel me zeer zeker serieus genomen, ondanks het feit dat mannen mij nafluiten op straat, dus ik zie niet in waarom die twee dingen niet samen zouden kunnen gaan?? Ook heb je het over "stigmatiserende" vrouwelijke heupjes etc, wat bedoel je precies met "stigmatiserend" ?? Is het erg om als vrouw "herkend" te worden?? Denk je dat jou kwaliteit van leven beter wordt als je die vormen niet meer hebt?? Als je dat DAAR aan ophangt kun je nog wel es teleurgesteld worden imho. Ik wordt serieus genomen ondanks mijn vrouwelijke voorkomen, omdat ik mezelf serieus neem, en dat straal ik uit. Dat mannen mijn vormen wel of niet als aantrekkelijk beschouwen heeft daar niets mee te maken! Echt, ik vind dat je heel enge uitspraken doet, En dat vrouwen anorexia etc zouden krijgen omdat ze het vrouwzijn beu zijn is ook onzin, dat wordt juist veroorzaakt doordat ze aan een bepaald (vrouwelijk) slankheidsideaal willen voldeon, een heel andere problematiek dus. Het komt op mij over alsof je denkt dat je een heel andere persoon wordt doordat je een aantal fysieke aanpassingen door gaat voeren, maar ik denk dat je beter een verandering in je denken kan nastreven, ik vindt dit echt heel erg ongezond klinken, zonder dat ik disrespectvol naar je wil zijn, want dat is niet mijn bedoeling.
Op donderdag 02 augustus 2001 01:08 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Er valt nix over te zeggen, simpel....
quote:dat heeft zelfs alleen maar voordelen, vind ik
Op donderdag 02 augustus 2001 23:00 schreef Vivi het volgende:
I love being a woman toovaak kan het ook best een voordeel zijn om een aantrekkelijke vrouw te zijn
quote:Jaaaaaaah, vind ik oohook!
Op donderdag 02 augustus 2001 23:00 schreef Vivi het volgende:
I love being a woman toovaak kan het ook best een voordeel zijn om een aantrekkelijke vrouw te zijn
Alleen als ik echt ff geen zin heb ik mannen, wordt ik er gek van.
Maar anders vind ik het heerlijk om aantrekkelijk te zijn voor mannen (en soms vrouwen )
quote:Weet ik ook niet eigenlijk..
Op donderdag 02 augustus 2001 23:03 schreef Taurus het volgende:[..]
dat heeft zelfs alleen maar voordelen, vind ik
waarom zou dat in godsnaam een nadeel zijn?
Het is voor beide partijen heeeel oke, voor de mannen èn de vrouwen.
Ik voel me heerlijk in dit lichaam op 't moment.
ff afkloppen
quote:Als je 's avonds in je uppie door een donker steegje moet lopen
Op donderdag 02 augustus 2001 23:03 schreef Taurus het volgende:[..]
dat heeft zelfs alleen maar voordelen, vind ik
waarom zou dat in godsnaam een nadeel zijn?
(leve mijn dogo argentino )
quote:sorry dat ik 't zeg maar ik denk niet dat een aantrekkelijke vrouw eerder word lastig gevallen op een ernstige manier (= verkrachten oid, nafluiten is niks ergs aan).. daar gebruiken ze meestal onzeker uitziende meisjes voor hoor, niet zo'n zelfverzekerd (mooi) iemand
Op donderdag 02 augustus 2001 23:17 schreef Vivi het volgende:[..]
Als je 's avonds in je uppie door een donker steegje moet lopen
![]()
(leve mijn dogo argentino
)
quote:Zou zo'n iemand echt onderscheid maken tussen mooie en minder-mooi-geschapen meisjes? Iemand die zoiets doet is wel zo ziek dat ie alleen maar een gat nodig heeft.
Op donderdag 02 augustus 2001 23:29 schreef Taurus het volgende:[..]
sorry dat ik 't zeg maar ik denk niet dat een aantrekkelijke vrouw eerder word lastig gevallen op een ernstige manier (= verkrachten oid, nafluiten is niks ergs aan).. daar gebruiken ze meestal onzeker uitziende meisjes voor hoor, niet zo'n zelfverzekerd (mooi) iemand
quote:Zelfverzekerdheid omdat je weet dat je er goed uitziet heeft imo niets te maken met zelfverzekerdheid m.b.t het wel of niet aangerand worden door een groepje enge gozers in een steeg. Alsof je zou denken van :"ik ben zo leuk om te zien, nu durven ze me vast niet te verkrachten"
Op donderdag 02 augustus 2001 23:29 schreef Taurus het volgende:[..]
sorry dat ik 't zeg maar ik denk niet dat een aantrekkelijke vrouw eerder word lastig gevallen op een ernstige manier (= verkrachten oid, nafluiten is niks ergs aan).. daar gebruiken ze meestal onzeker uitziende meisjes voor hoor, niet zo'n zelfverzekerd (mooi) iemand
quote:zelfverzekerdheid is niet alleen maar jezelf mooi vinden, dat is iets wat je uitstraalt,waardoor te zien is of je je mannetje staat of niet.
Op vrijdag 03 augustus 2001 00:53 schreef Vivi het volgende:[..]
Zelfverzekerdheid omdat je weet dat je er goed uitziet heeft imo niets te maken met zelfverzekerdheid m.b.t het wel of niet aangerand worden door een groepje enge gozers in een steeg. Alsof je zou denken van :"ik ben zo leuk om te zien, nu durven ze me vast niet te verkrachten"
Dus da's een beetje onzin denk ik
Meestal pakken ze een meisje waarvan je zou verwachten dat ze zich niet zo goed kan verweren. Dit hoeft niet gelijk een minder mooi meisje te zijn, dat heb je mij ook niet horen zeggen... Dus ik denk dat 't niet zo heel erg onzin is, wat ik zeg..
[Dit bericht is gewijzigd door Taurus op 03-08-2001 08:50]
Om simpel te zeggen ik voel me goed zo en anderz verander ik wel wat,
oorbel extra ofzo bv. dus...
JA ik ben tevree en smaken verschillen zeggen ze wel es
quote:
Op donderdag 2 augustus 2001 22:52 schreef Vivi het volgende:[..]
Sorry, maar ik ben ook een vrouw met zeer vrouwelijk vormen, en ik voel me zeer zeker serieus genomen, ondanks het feit dat mannen mij nafluiten op straat, dus ik zie niet in waarom die twee dingen niet samen zouden kunnen gaan?? Ook heb je het over "stigmatiserende" vrouwelijke heupjes etc, wat bedoel je precies met "stigmatiserend" ?? Is het erg om als vrouw "herkend" te worden?? Denk je dat jou kwaliteit van leven beter wordt als je die vormen niet meer hebt?? Als je dat DAAR aan ophangt kun je nog wel es teleurgesteld worden imho. Ik wordt serieus genomen ondanks mijn vrouwelijke voorkomen, omdat ik mezelf serieus neem, en dat straal ik uit. Dat mannen mijn vormen wel of niet als aantrekkelijk beschouwen heeft daar niets mee te maken! Echt, ik vind dat je heel enge uitspraken doet, En dat vrouwen anorexia etc zouden krijgen omdat ze het vrouwzijn beu zijn is ook onzin, dat wordt juist veroorzaakt doordat ze aan een bepaald (vrouwelijk) slankheidsideaal willen voldeon, een heel andere problematiek dus. Het komt op mij over alsof je denkt dat je een heel andere persoon wordt doordat je een aantal fysieke aanpassingen door gaat voeren, maar ik denk dat je beter een verandering in je denken kan nastreven, ik vindt dit echt heel erg ongezond klinken, zonder dat ik disrespectvol naar je wil zijn, want dat is niet mijn bedoeling.
Dus, ja ik ben tevreden.
quote:Steeds meer..
Ik heb een nieuw kapsel wat erg goed valt, ik sta nu ook de halve dag voor de spiegel om het te bewonderen.. Ik heb me 6 maanden Harry Potter gevoeld dus dan mag dat wel vind ik!
quote:Komt vast wel goed!
Op donderdag 6 maart 2003 21:04 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik zelf heb problemen met mijn uiterlijk, ook om foto`s te sturen en dergelijke heb ik eg veel moeite mee. Daarom zal ik ook nooit een foto op Fok van mij plaatsen waar ik helemaal op sta... Maar ja, je kunt niet alles hebben.... Daarbij, ik zie het weer positief... Als ik dan een vriendin heb, weet ik wel dat ze van me houd hoe ik ben en niet om mijn uiterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |