Is dat een nominatie voor de slierkjes en bonkjes bokaal?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:18 schreef veldmuis het volgende:
Hoi Yvonne.
Ook lieve vrouwen transformeren in PMS-terrorbitches from hell hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die's liev.
Zit zij op Fok!?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:20 schreef Golf het volgende:
Miijn vriendin en de reden: Om jouw verhaal.![]()
kan wel zijn, maar hebbie dat topic van d'r wel eens gelezen, ze verdient hetquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die's liev.
Jah, is er iets mis mee?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:33 schreef veldmuis het volgende:
brommerslot
krabbennnnquote:Op zondag 11 april 2004 14:13 schreef madmatt het volgende:
ik heb nogsteeds jeuk
En dacht je dat we ons er ook maar iets van aantrokken dat jullie ons met rust laten?quote:Op zondag 11 april 2004 14:18 schreef Dagonet het volgende:
Gelukkig zijn vrouwen niet al te territoriaal en moet je ze gewoon met rust laten anders had je met recht van "blut und boden" kunnen spreken.
Die dagen dat je alles maar in elkaar kan rellen en je met deuren mag slaan met een crypto-legale verwijzing naar PMS? Ach, doe ook maarquote:Op zondag 11 april 2004 14:04 schreef yvonne het volgende:PMS is oké
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit soort dagen koesteren wij vrouwen
Nee, dat niet, het hele Bloody Bitches zusterschap is er dan wel op gebrand om rellen te zoeken, maar het betekend dat je als man in ieder geval nog wat plekken hebt om naar toe te vluchtenquote:Op zondag 11 april 2004 14:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dacht je dat we ons er ook maar iets van aantrokken dat jullie ons met rust laten?
Hoiquote:Op zondag 11 april 2004 14:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
ehm ik ben juist nog vrolijker, hyper en ik rij overal tegenop![]()
vaag
en ik lijk dunner ook....
quote:Op zondag 11 april 2004 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die dagen dat je alles maar in elkaar kan rellen en je met deuren mag slaan met een crypto-legale verwijzing naar PMS? Ach, doe ook maar
doeiquote:Op zondag 11 april 2004 14:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoi
En maar zeggen dat je geen last van PMS hebt.quote:Op zondag 11 april 2004 14:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
doei![]()
Iig niet op FOK!quote:Op zondag 11 april 2004 14:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dat niet, het hele Bloody Bitches zusterschap is er dan wel op gebrand om rellen te zoeken, maar het betekend dat je als man in ieder geval nog wat plekken hebt om naar toe te vluchten
Dan heb je dus geen PMS domme doos.quote:Op zondag 11 april 2004 14:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
ehm ik ben juist nog vrolijker, hyper en ik rij overal tegenop![]()
vaag
en ik lijk dunner ook....
Nee, jij zoekt de vrouwelijke crewleden uit op hun PMS gedrag, dat maakt het wel verrekte lastig inderdaad. Waarom denk je dat zoveel mannelijke crewleden klonen hebben?quote:Op zondag 11 april 2004 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iig niet op FOK!
maak dan ook kindjesquote:Op zondag 11 april 2004 14:49 schreef jogy het volgende:
IK nomineer Anosmie..
Valt geen land mee te bezeilen als ze PMS heeft, meestal blijf ik dan ook maar uit haar buurt.
Ik ben m'n schroevedraaier vergetenquote:Op zondag 11 april 2004 14:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
maak dan ook kindjes.
het enige wa je hoefde te vergeten was een condoom en de PMSkalenderquote:Op zondag 11 april 2004 14:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben m'n schroevedraaier vergeten.
owh geen last van ben niet ongesteld op he tmoment...quote:Op zondag 11 april 2004 14:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En maar zeggen dat je geen last van PMS hebt.
Ik wil graagquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:21 schreef P.M.S. het volgende:
De genomineerden tot nu toe;Yvonne Insomaniac
Haaaaaaaai.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:47 schreef Dagonet het volgende:
Shmoopy, als die aan de PMS is dan moet je echt letterlijk uit de buurt blijven heb ik me laten vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |