Nog wijzigingen of nieuwe bands?quote:Welke band heeft geen enkele cover gemaakt?
3 regels wil ik er bij zetten:
1. De band/artiest moet van na 1955 zijn
2. De band/artiest moet minimaal 3 albums hebben gemaakt
3. Bewerkingen/rips noem ik voor dit doel ook covers
We waren voorlopig tot deze lijst gekomen:
- Jamiroquai
- Godspeed you black Emperor!
- Genesis
- Carole King
- Masters of Reality
- Toto
- Pink Floyd
- Fischer Z
- Alice in Chains
- Drs P
en wat vage metalbands die niemand kent.
Dream Theater covert ook complete albums live,dus dit is geen uitzondering lijkt me.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:33 schreef bas-beest het volgende:
Dream Theater heeft ooit Metallica-nummers gecoverd tijdens een optreden (daar heb ik een clip van gedownloaden adhv het intro meen ik op te maken dat het een eenmalig iets is geweest)
gaat trouwens om 'Damage Inc' en die is erg grappig door het feit dat ze Barney Greenway (Napalm Death) als zanger hebben voor dat nr.
Iron Maiden heeft diverse covers, bijna allemaal b-sides overigens.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:28 schreef Afwezig het volgende:
Van Dream Theater en Iron Maiden weet ik het niet helemaal zeker.
En ze hebben zelfs op officiele releases covers gezet, te weten op de "A change of Seasons" ep.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Dream Theater covert ook complete albums live,dus dit is geen uitzondering lijkt me.![]()
is dat van na 2002? dan kan het kloppen dat ze er toen nog wel bijstondenquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dream Theater covert ook complete albums live,dus dit is geen uitzondering lijkt me.![]()
Inderdaad wel op plaat. Maar ja livealbums dan hequote:Op zaterdag 10 april 2004 16:51 schreef JedaiNait het volgende:
Moet de cover ook op cd zijn uitgebracht? Of tellen live covers ook mee?
In ieder geval noem ik Marillion.
die hebben sowieso nog maar 2 studioalbums toch...quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:54 schreef Afwezig het volgende:
Linkin Park, hebben die ooit covers uitgebracht?
Marillion heeft, afgezien van livealbums" 2 covers uitgebracht:quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Inderdaad wel op plaat. Maar ja livealbums dan heHm Marililon was die niet genoemd in de eerste 2 topics
Live is toch een rem cover band?quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:18 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Live heeft ook geen covers opgenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |