De zoop website.quote:'Zoop' is de naam van de eerste Nederlandse soapserie die speciaal is gemaakt voor jongeren van acht tot zestien jaar. Vanaf 7 april zal de serie te zien zijn op Nickolodeon. Johan 'Costa' Nijenhuis en Anya Koek bedachten het programma over jongeren die in Ouwehands Dierenpark een opleiding tot dierenverzorger volgen. Dit staat op de website van NL Film.
Net als in elke andere soap staan intriges, liefde en ruzies tussen de jongeren en de verhouding tot hun ouders centraal. Maar er zal ook aandacht zijn voor het 'contact' dat zij hebben met de dieren. De jongeren wonen gedurende hun opleiding in de dierentuin.
Nederlandse jongeren zouden 'dierenverzorger' noemen als hun favoriete beroep. 'Zoop' is een initiatief van Nickelodeon, Ouwehands Dierenpark in Rhenen en NL Film, het productiebedrijf van Nijenhuis. Voor dit jaar staan 125 uitzendingen gepland.
Ik ook, maar voor Vivienne wil ik best 1 keer kijken.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:57 schreef BVO het volgende:
Ik val buiten de doelgroep.
Robin? Wie is dah?quote:
uit gtst, dit wijf is ze vriendin.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:33 schreef Shir het volgende:
[..]
Robin? Wie is dah?
Heb je het al eens gezien danquote:Op woensdag 14 april 2004 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit is echt heel erg stom..
Tenminste, dat vind ik.
Ja, en al snel weer afgezet.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Heb je het al eens gezien dan
Christus zeg.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Dat bedoel ik dus. Net dat ene mens uit die rare futuristische kinderserie.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Wat hebben ze haar toegetakeld
![]()
zij is juist lekker in die serie, Alleen op dit plaatjequote:Op woensdag 14 april 2004 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Wat hebben ze haar toegetakeld
![]()
Nee, van die Costa-vent.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:54 schreef Bupatih het volgende:
Van wie is deze troep?
Zoop van den Ende?
Iedereen in Zoosoap acteert bagger. Zelfsquote:Op woensdag 14 april 2004 17:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het acteerwerk van Sabine Koning komt ook echt heel erg onnatuurlijk en houterig over. Terwijl ik haar als Anita altijd wel goed vond. Maar dat kan ook aan het script van Zoop liggen, natuurlijk.
Waarom zet jij altijd een punt achter vraagtekens??.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:22 schreef _bigmac_ het volgende:
heeft iemand het hier ooit wel eens gezien ??.
of lacht svensational om iets wat hij nog nooit heeft gezien..
mijn woordspeling, wat doe jequote:Op woensdag 14 april 2004 18:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, van die Costa-vent.
Ja, want stel je voor dat je een aflevering van Zoop (hoe komen ze op de naam?quote:Op donderdag 15 april 2004 14:35 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik heb het gezien ja. Meerdere keren zelfs. Er zijn vier afleveringen per dag waarvan drie herhalingen. Ook al zo belachelijk. En dan in het weekend worden ze nog een keer herhaald. Dus één aflevering komt er ongeveer vijf keer op
Kijk, dat zijn pas interessante vragenquote:Op donderdag 15 april 2004 15:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom zet jij altijd een punt achter vraagtekens??.
Ik heb nog geen rare, stomme liedjes gehoord.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:20 schreef RedGuy het volgende:
Is het een soort Ernst Bobbie en de rest werken in de dierentuin, of is het nog beter?
Kijk jij het?quote:Op donderdag 15 april 2004 15:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rare, stomme liedjes gehoord.
Ja, ik heb een keer een kwartiertje gekeken. En toen viel ik van ellendigheid op de grond. Wat een ramp.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:22 schreef RedGuy het volgende:
Kijk jij het?
Dus het is NOG erger dan The Amanda Show?quote:Op donderdag 15 april 2004 15:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik heb een keer een kwartiertje gekeken. En toen viel ik van ellendigheid op de grond. Wat een ramp.
Amanda is cool.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:24 schreef RedGuy het volgende:
Dus het is NOG erger dan The Amanda Show?
quote:Op donderdag 15 april 2004 15:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Amanda is cool..
Helaas komt Zoop bij lange na niet in de buurt van Amanda.
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:26 schreef RedGuy het volgende:.
Het leuke is dat je het nog meent ook.
Goed, dan kunnen we gelijk kijken of Mike wel een dief is.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Uiteraard..
Maar over anderhalf uur, om 16.00 komt Zoop. Zullen we gaan kijken? Met z'n allen? Dan kan _bigmac_ ook niet zeggen dat we kritiek hebben zonder het te kijken.
Bedoel je half uur of 17.00? Wil het ook wel 'ns zienquote:Op donderdag 15 april 2004 15:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Uiteraard..
Maar over anderhalf uur, om 16.00 komt Zoop. Zullen we gaan kijken? Met z'n allen? Dan kan _bigmac_ ook niet zeggen dat we kritiek hebben zonder het te kijken.
Volgens de Veronicagids komt Zoop om:quote:Op donderdag 15 april 2004 15:34 schreef BVO het volgende:
Bedoel je half uur of 17.00? Wil het ook wel 'ns zien.
quote:Op donderdag 15 april 2004 15:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh wacht, ik snap 't al. Dat is over 20 minuten, niet anderhalf uur..
Ja, ik ben helemaal scherp.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:39 schreef Svensational het volgende:![]()
OMG!!quote:Op donderdag 15 april 2004 15:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Amanda is cool..
Ja.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:10 schreef Tania18 het volgende:
Zijn jullie allemaal aan het kijken?
Is het leuk?
Ik kan niet kijken, maar ik kan er ook niet erg mee zittenquote:Op donderdag 15 april 2004 16:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Bionda op 2quote:Op donderdag 15 april 2004 16:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die bewaker is een slechte acteur. Dat is alvast 1.
Ik hou het niet van spanning.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:11 schreef Svensational het volgende:
Oeh, spannende cliffhanger
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:11 schreef Svensational het volgende:
Oeh, spannende cliffhanger
Bionda gilt in een lege dolfijnenzaal ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:13 schreef Tania18 het volgende:Wat?
Ik ben nieuwsgierig![]()
Die is Zoop aan het kijken, natuurlijk.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:13 schreef Svensational het volgende:
Waar is Big Mac trouwens?
Ik weet het eigenlijk niet meerquote:Op donderdag 15 april 2004 16:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben nieuwsgierig![]()
Flauw hoorquote:Op donderdag 15 april 2004 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zondag om 9.05 Zoop! Daar zet ik de wekker voor.
Heeeel even offtopicquote:Op donderdag 15 april 2004 16:15 schreef BVO het volgende:
Nee, ik vind het dus écht niks.
Is het nog niet afgelopen dan??
Praat me anders na.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:16 schreef Svensational het volgende:
Zondagochtend maar vroeg de wekker zetten. Dan kan ik de herhalingen nog eens zien.
Wie zou het hebben gedaan?quote:Op donderdag 15 april 2004 16:17 schreef Svensational het volgende:
Bionda is aangerand
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:17 schreef Svensational het volgende:
Bionda is aangerand
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zeeleeuwen zijn wel gave beesten, trouwens.
Alwin had 't fout. Mike leest geitjes verhaaltjes voor.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:22 schreef Svensational het volgende:
Alwin dacht dat Mike al dood was
Elise mag er wezen.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:24 schreef Svensational het volgende:
Elise kan wel acteren
Gebruik jij ooit weleens geen post-icon?quote:Op donderdag 15 april 2004 16:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh jee, een man met veel geld.
Nee, nooit.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:26 schreef Svensational het volgende:
Gebruik jij ooit weleens geen post-icon?
Vanavondquote:Op donderdag 15 april 2004 16:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heeeel even offtopic
Ben je al naar Hind geweest?!?!?!?!?
Van wie?quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:45 schreef _bigmac_ het volgende:
Nieuwe soap in Nederland genaamt Zoop.
Was Woensdag voor het eerst te zien en ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind.
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:29 schreef Svensational het volgende:
Van wie?
Helemaal uit je hoofd leren, en dan maandag op school op het speelplein naspelen met je vriendjes en vriendinnetjes!quote:Op donderdag 15 april 2004 16:30 schreef Svensational het volgende:
Deze laatste aflevering ga ik vanavond om 19:00 nog een keer bekijken. En dan morgen om 16:00 weer. En dan zaterdag en zondag ook nog
Hmm, verleidelijk.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:32 schreef Svensational het volgende:
Kijken jullie nu ook Spongebob?
Spongebob isquote:Op donderdag 15 april 2004 16:32 schreef Svensational het volgende:
Kijken jullie nu ook Spongebob?
Ik kijk het voor het eerst. Ik wil ook zo'n broodje kwallenkwakquote:Op donderdag 15 april 2004 16:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Spongebob is![]()
.
En dan ben jij Geebiequote:Op donderdag 15 april 2004 16:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Helemaal uit je hoofd leren, en dan maandag op school op het speelplein naspelen met je vriendjes en vriendinnetjes!
Speel jij dan Bionda?
Voor het eerst? Grapje, toch?quote:Op donderdag 15 april 2004 16:34 schreef Svensational het volgende:
Ik kijk het voor het eerst. Ik wil ook zo'n broodje kwallenkwak![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:35 schreef BVO het volgende:
Zo gaat dit topic toch nog snel..
Wat zal bigmac trots op ons zijn.
Veel slechter acteren dan hij kan toch nietquote:Op donderdag 15 april 2004 16:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan ben jij Geebie
BVO mag de bewaker zijn.
Oh joy!quote:Op donderdag 15 april 2004 16:35 schreef Svensational het volgende:
En dan ben jij Geebie
BVO mag de bewaker zijn.
Nou ja, we hebben het iig gekeken.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:35 schreef BVO het volgende:
Zo gaat dit topic toch nog snel..
Wat zal bigmac trots op ons zijn.
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Voor het eerst? Grapje, toch?
Per 2 mei komt er een forum vrij hier op FOK. Misschien kan er een doorstart gemaakt worden met Zoop?quote:Op donderdag 15 april 2004 16:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eigenlijk zou er een speciaal Zoop-forum moeten komen.
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:43 schreef _bigmac_ het volgende:
Vanvond weer he.
Ik kan haast niet wachten!quote:Op donderdag 15 april 2004 16:43 schreef _bigmac_ het volgende:
Vanvond weer he.
Bigmac wil graag dat we dit topic volpostenquote:Op donderdag 15 april 2004 16:57 schreef Bupatih het volgende:
Hallo..gaan alle GTST-topic-posters nu hier naar toe verhuizen
ja maar....ja..maar....GTST dan?quote:Op donderdag 15 april 2004 17:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bigmac wil graag dat we dit topic volposten![]()
Zoop is veel leukerquote:Op donderdag 15 april 2004 17:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ja maar....ja..maar....GTST dan?![]()
![]()
Nou.. dan gaan wij wel fftjes naar het GTST-topic.. ik kan Zoop toch niet zien..quote:Op donderdag 15 april 2004 17:08 schreef Bupatih het volgende:
jullie stellen me teleur
"ONM"& "Zoop"
quote:Op donderdag 15 april 2004 17:10 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nou.. dan gaan wij wel fftjes naar het GTST-topic.. ik kan Zoop toch niet zien..
Er zijn vier uitzendingen per dag, waarvan drie herhalingen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:16 schreef BVO het volgende:
Ik wel hoor.
Er komt één uitzending per dag toch?
Ik vond het niveauverschil tussen de acteurs onderling wel erg groot.
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zijn vier uitzendingen per dag, waarvan drie herhalingen.
één herhaling wordt twee keer uitgezonden per dag, nl. om 16:15 en om 19:00. De enige nieuwe aflevering kun je zien om 19:15
Damn, ik ben echt goed![]()
Elise is goed, Bionda absoluut niet, net als de bewaker.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:16 schreef BVO het volgende:
Ik vond het niveauverschil tussen de acteurs onderling wel erg groot.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:58 schreef Svensational het volgende:
!.
Hoe weet jij dat _bigmac_ Elise bedoelt met die heksen? Kijk je stiekem toch?quote:Op donderdag 29 april 2004 10:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zoop Deel2 ~Elise een heks~ ??.
Ik heb het gister gezien.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:00 schreef Svensational het volgende:
Hoe weet jij dat _bigmac_ Elise bedoelt met die heksen? Kijk je stiekem toch?
Dat had ik niet van je verwacht, Tomquote:Op donderdag 29 april 2004 11:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb het gister gezien..
Het is nog steeds kut.
Tja. Ik ging naar de kapper, maar als ik zou aanfietsen zou ik te vroeg zijn en als ik iets anders ging doen zou ik te laat komen. Dus zette ik de TV even aan. En daar was Zoep. Dus ja.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:13 schreef Svensational het volgende:
Dat had ik niet van je verwacht, Tom
Dus je handelde uit noodweer zeg maarquote:Op donderdag 29 april 2004 11:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Tja. Ik ging naar de kapper, maar als ik zou aanfietsen zou ik te vroeg zijn en als ik iets anders ging doen zou ik te laat komen. Dus zette ik de TV even aan. En daar was Zoep. Dus ja..
Zou je dat voortaan misschien van tevoren willen zeggen?. Hier heb ik dus helemaal niks aan he. Nou heb ik 't alsnog gemistquote:Op donderdag 29 april 2004 09:48 schreef _bigmac_ het volgende:
Het was er weer op he gister.
Vanmiddag om 16.00 komt het weer!.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:43 schreef Svensational het volgende:
Zou je dat voortaan misschien van tevoren willen zeggen?. Hier heb ik dus helemaal niks aan he. Nou heb ik 't alsnog gemist.
Wauw!!!!!quote:Op donderdag 29 april 2004 13:51 schreef _bigmac_ het volgende:
Nog maar paar pagina''s voor deel 2
Hahahha, dat was genant voor hem!quote:Op donderdag 29 april 2004 20:02 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik zoek dat liedje van Bastiaan!!!
Is dit al op singele ??
Sterker nog, dat liedje was echt zwaar ruk.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, niet bepaald.
Hehequote:Op maandag 10 mei 2004 20:11 schreef _bigmac_ het volgende:
fucking kut serie.
sterker nog; dat is het ook..quote:Op maandag 10 mei 2004 19:10 schreef Kurk het volgende:
Het lijkt mij echt een bagger serie
[afbeelding]quote:Op zondag 6 juni 2004 19:27 schreef karina1991 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zie het alleen omdat dat gedoe voor Bassie & Adriaan isquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:22 schreef monika het volgende:
Zoop is vet coowl![]()
Dus je weet niet of Mike een dief was?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:24 schreef _bigmac_ het volgende:
ik volg het trouwens al 4 weken niet meer ofzo
af en toe kijk ik nog wel eens.
Iemand die het snaptquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:39 schreef noizedrive het volgende:
Waardeloze en domme serie, maar elise(Vivienne van den assem is wel leuk)
Van viviene ? hmmnquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:10 schreef jamai-the-best het volgende:
jaja mijn zus heeft er nog wel want ik heb ze er zelf nie op me comp. staan maar me zus wel (komen nog wel meer foto's o.a van fandagen.)
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net of er meer delen komen
Klopt, maar ik volg die hele Zoop niet, dus het topic boeide me ook nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:05 schreef Svensational het volgende:
Eh...ja. In het begin heb je ook gepost dus je had het bij kunnen houden
Ja, ik merkte het.quote:En die link in jouw quote is de verkeerde, het staat een paar beichten erboven
er komen wel wijzigingen in de cast... Ook een aantal verhaallijnen van nu wijzigen..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:11 schreef Noa-lynn het volgende:
Er komt ook een DVD uit over de afleveringen.En voor degene die er echt geen genoeg van kunnen krijgen komt er ook nog een tweede serie van 60 aflevering.We zitten nu ongeveer op de helft van de eerste serie afleveringen.
en die blijven dan weer!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:12 schreef _bigmac_ het volgende:
wijzigingen dat word tijd. Die Sera en die mous mogen er wel uitgepleurd worden,/
Een DVD.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:11 schreef Noa-lynn het volgende:
Er komt ook een DVD uit over de afleveringen.En voor degene die er echt geen genoeg van kunnen krijgen komt er ook nog een tweede serie van 60 aflevering.We zitten nu ongeveer op de helft van de eerste serie afleveringen.
Mijn zus draait hem al dagenlang grijsquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:03 schreef _bigmac_ het volgende:
Bastiaan ze singel is uit!!,
Bastiaan- Verliefd . kewl nummmer![]()
precies,,quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Er is nu zoop marathon op nickelodeon, ik had het nog nooit gezien; wat vreselijk slecht en ongeloofwaardig maar toch best geinig om naar te kijken
Misschien is als ik nu Fort alpha zou zien, zou ik dat ook wel heel slecht vinden; terwijl ik toendertijd heel cool vond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |