Iemand die het snaptquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:39 schreef noizedrive het volgende:
Waardeloze en domme serie, maar elise(Vivienne van den assem is wel leuk)
Van viviene ? hmmnquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:10 schreef jamai-the-best het volgende:
jaja mijn zus heeft er nog wel want ik heb ze er zelf nie op me comp. staan maar me zus wel (komen nog wel meer foto's o.a van fandagen.)
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net of er meer delen komen
Klopt, maar ik volg die hele Zoop niet, dus het topic boeide me ook nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:05 schreef Svensational het volgende:
Eh...ja. In het begin heb je ook gepost dus je had het bij kunnen houden
Ja, ik merkte het.quote:En die link in jouw quote is de verkeerde, het staat een paar beichten erboven
er komen wel wijzigingen in de cast... Ook een aantal verhaallijnen van nu wijzigen..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:11 schreef Noa-lynn het volgende:
Er komt ook een DVD uit over de afleveringen.En voor degene die er echt geen genoeg van kunnen krijgen komt er ook nog een tweede serie van 60 aflevering.We zitten nu ongeveer op de helft van de eerste serie afleveringen.
en die blijven dan weer!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:12 schreef _bigmac_ het volgende:
wijzigingen dat word tijd. Die Sera en die mous mogen er wel uitgepleurd worden,/
Een DVD.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:11 schreef Noa-lynn het volgende:
Er komt ook een DVD uit over de afleveringen.En voor degene die er echt geen genoeg van kunnen krijgen komt er ook nog een tweede serie van 60 aflevering.We zitten nu ongeveer op de helft van de eerste serie afleveringen.
Mijn zus draait hem al dagenlang grijsquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:03 schreef _bigmac_ het volgende:
Bastiaan ze singel is uit!!,
Bastiaan- Verliefd . kewl nummmer![]()
precies,,quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Er is nu zoop marathon op nickelodeon, ik had het nog nooit gezien; wat vreselijk slecht en ongeloofwaardig maar toch best geinig om naar te kijken
Misschien is als ik nu Fort alpha zou zien, zou ik dat ook wel heel slecht vinden; terwijl ik toendertijd heel cool vond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |