18 mag dat ook ? of mag ik alleen kiezen 15,20,30,40 ?quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
15,20,30,40???
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waarom heb ik er dan geen??
Ik denk omdat je getrouwd bent geweestquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoe oud ben je nu ? 17quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
toen ik 16 was
was ook meteen me laatste
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:50 schreef nozem het volgende:
dat duurde al zo'n 3 jaar en was best serieus.
misschien is dat wel beter zo. anders hebben we over een jaar of 20 allemaal mini-BHFH's rondlopen. zou je de wereld dat aan willen doen?quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Toch niet zo raar??quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:34 schreef babba het volgende:
Toen ik 8 jaar was
Hangt er vanaf, wanneer ben je onvruchtbaar?quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wanneer ben ik an aan de beurt??
Zodra je de juiste persoon tegenkomt?quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Neem jij BHFH serieus? Volgens mij heeft hij allang een bloedmooie vriendinquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:36 schreef Grumpey het volgende:
eerste vriendin op mijn 18e, duurde half jaar
BHFH, ze komen niet op je aflopen alsof het rij is van een winkel waarbij je op gegeven moment aan de beurt bent. Het is een wisselwerking. Ga eens bij jezelf na of je ook bijvoorbeeld op een type als jezelf zou kunnen vallen. Is dat niet zo, probeer jezelf zo te gedragen als dat jezelf vind dat je leuker iemand wordt, zoek contact met anderen op (denk aan sporten, nieuwe studie, baan, of duizenden verenigingen die er zijn), wordt actief erin. Mensen vallen niet op inactiviteit, norsheid passiviteit (wat niet impliceert dat je dat bent btw, ik ken je namelijk niet irl).
Welk nummer heb je?quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb in Thailand een vriendin gezocht, maar dat lukte niet. De meiden vonden me niet leuk genoeg ofzo daar denk ik..quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:11 schreef floor-sinas het volgende:
BHFH heb je niets aan al die vakanties van je overgehouden dan?![]()
Als je zelfs als Westerling in Thailand niets kunt vinden, mag je het wel opgeven.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb in Thailand een vriendin gezocht, maar dat lukte niet. De meiden vonden me niet leuk genoeg ofzo daar denk ik..
En in India dan en een van die Afrikaanse landen? Misschien moet je het anders hogerop gaan zoeken.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb in Thailand een vriendin gezocht, maar dat lukte niet. De meiden vonden me niet leuk genoeg ofzo daar denk ik..
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Me @ same, van groep 3 t/m groep acht.quote:Op zondag 11 april 2004 14:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik was 8 en hij was 7. Een jaar 'verkering' gehad. Hopeloze kinderliefde
hehehequote:Op zondag 11 april 2004 14:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wij hadden toen geen sexuele voorlichting gehad nog , dus wist ik veel... en trouwens ik heb maar een paar jaar op de middelbare school gezeten..![]()
nou,,, kijk, interesse moet van 2 kanten komenquote:Op zondag 11 april 2004 14:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
leg is uit dan hoe dat dan moet, ik heb die kunst nooit begrepen..
zon meisje ben ik dan nog niet tegengekomen.. die zullen er ook wel niet zijn dan..quote:Op zondag 11 april 2004 17:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
nou,,, kijk, interesse moet van 2 kanten komen
jij kan je wel een week afgetrokken hebben op zo'n meisje wat je leuk vindt..
en dan ga je op zaterdag de stad in met de hoop dat je haar tegenkomt....
maar als zij nix in jou ziet kom je natuurlijk niet verder dan dat rukgedeelte van de week ervoor.
dus tja, je moet een meisje zoeken dat jou wil, zoals jij haar wil.
je kan erachter komen of een meisje je wil door... t ... gewoon... te vragen.
of door jezelf hardtoget op te stellen.. als ze dan interesse toont zit je goed.
maar de kunst van t versieren is uitgebreid.. je moet kennis van de denkwijze van de leden van t vrouwelijk geslacht hebben, wil je net iets beter uit de bus komen dan je naaste concurrent.
Die zijn er ook niet.quote:Op zondag 11 april 2004 18:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
zon meisje ben ik dan nog niet tegengekomen.. die zullen er ook wel niet zijn dan..
yep...quote:Op zondag 11 april 2004 19:20 schreef pimpin het volgende:
ja in groep 8 maar dat had ik naar 1 dag al wel weer gezien, daarna nog van die mokkels van een paar daagjes, maar ik ben niet zon vriendinman. En ben totaal niet snel verliefd, moet wel heel speciaal zijn, voordat ze me vriendin mag noemen en andersom
quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:24 schreef Modus het volgende:
Nooit een vriendin gehad maar je ging wel trouwen en betaalde tot voor kort iemand een soort van alimentatie?.
zoveel ouder is ie toch niet?? maar ik gun het je wel hoor..quote:Op zondag 11 april 2004 19:53 schreef leavinghope het volgende:
16.. &waarschijnlijk voor altijd
ps, maar dat was dan wel een man
Wij worden toch door iedereen totquote:Op zondag 11 april 2004 19:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
zoveel ouder is ie toch niet?? maar ik gun het je wel hoor..hij moet een gelukkig MAN zijn met zo'n leuke VROUW..
![]()
je moet wel lezen wat ik schrijf. Ik heb nog nooit een normale relatie gehad met een meid. Ik heb alleen een afstandsrelatie gehad waarbij we elkaar nooit zagen en waarbij ik slechts geld (gemiddeld 500 euro p.m.) overmaakte om te mogen bellen met haar 1 x per week.quote:Op zondag 11 april 2004 19:54 schreef Modus het volgende:
[..]
ik hoorde van een niet zo burgerlijke foto , kun je die hier ook niet posten?quote:Op zondag 11 april 2004 19:58 schreef leavinghope het volgende:
[..]
Wij worden toch door iedereen totburgerlijk
omgedoopt
Die is Marc kwijtgeraaktquote:Op zondag 11 april 2004 20:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik hoorde van een niet zo burgerlijke foto , kun je die hier ook niet posten?![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 20:01 schreef leavinghope het volgende:
[..]
Die is Marc kwijtgeraakt![]()
Nouja, toen ik op school was, wilden ze foto's zien. En wat was de eerste foto in zijn open dir die ik aankliktequote:Op zondag 11 april 2004 20:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]had je meteen van het voor sommigen (voor mij niet hoor
) "burgelijke" imago verlost..
quote:Op zondag 11 april 2004 20:08 schreef leavinghope het volgende:
[..]
Nouja, toen ik op school was, wilden ze foto's zien. En wat was de eerste foto in zijn open dir die ik aanklikte![]()
Yeah! Goede indruk gelijk![]()
interesse?? Ik val heel erg mee in het echt!quote:Op zondag 11 april 2004 21:19 schreef p-etr-a het volgende:
16 jaar nu
en nog steeds geen vriend.
serieus.
ja, natuurlijk!quote:Op zondag 11 april 2004 21:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
interesse?? Ik val heel erg mee in het echt!
500 euro per maandquote:Op zondag 11 april 2004 19:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
je moet wel lezen wat ik schrijf. Ik heb nog nooit een normale relatie gehad met een meid. Ik heb alleen een afstandsrelatie gehad waarbij we elkaar nooit zagen en waarbij ik slechts geld (gemiddeld 500 euro p.m.) overmaakte om te mogen bellen met haar 1 x per week.
Ik ookquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:29 schreef okkie-man het volgende:
Ik had m'n eerste vriendinnetje in groep 8 op de basisschool
ik hoop dat je goed hebt gegoktquote:Op maandag 12 april 2004 00:46 schreef Grumpey het volgende:
ik denk dat de opmerkingen niet over relatie ging in thailand, eerder een ander soort (betaalde) relatie waarbij de opmerkingen grappig bedoelt waren.
Het is maar een gokje
Het was niet neerbuigend bedoeld, hoor, maar laat ik zeggen dat ik enkelen ken die sterk aan BloodhoundfromHell doen denken en in Thailand de vrouwen van zich af moesten slaan.quote:Op zondag 11 april 2004 23:56 schreef ikbendie.ene het volgende:
19
verder vind ik het nogal stom hoe er wordt gedaan over een meid zoeken in Thailand bah bah..
net of ze de makkelijkste mensen zijn om te nemen als er verder geen opties meer open zijn voor een relatie.. zo minderwaardig over die mensen *puke*
oja?? daar heb ik niks van gemrkt desijdsquote:Op maandag 12 april 2004 15:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het was niet neerbuigend bedoeld, hoor, maar laat ik zeggen dat ik enkelen ken die sterk aan BloodhoundfromHell doen denken en in Thailand de vrouwen van zich af moesten slaan.
Face it: zelfs een trol die bedenkt zich wel 3x voordat ie ook maar de overweging maakt om met je te gaan.quote:Op maandag 12 april 2004 16:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
oja?? daar heb ik niks van gemrkt desijdszl ik wel op de verkeerde plekken zijn geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |