Ik heb geen behoefte aan e-mail, dus het staat goed.quote:Op zaterdag 10 april 2004 08:07 schreef robh het volgende:
Kutkloon, Kozzmic is geen mod meer.
Oke.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan e-mail, dus het staat goed.
Sidekick@fok.nl werkt nog niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oke.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sidekick@fok.nl werkt nog niet.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Volgens de index is Kozzmic nog steeds mod.
je zit in de proeftijd.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sidekick@fok.nl werkt nog niet.
Ook is dit geen reeks, dus de 3 kan weg.
Nu niet meer, snel zeg.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:25 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Ja, het valt me wel op dat dit soort stompzinnige bash-topics altijd van 'rechts' komt.quote:Op zondag 11 april 2004 10:51 schreef SCH het volgende:
als je PvdA gestemt hebt: waarom?
Dezw TS is lichtelijk manisch geloof ik
Ok.quote:Op zondag 11 april 2004 10:49 schreef Kozzmic het volgende:
Eeej, Sidekick, doe 'ns wat aan de topictitel Balkenende: tussen madrid en Fallujah.
Madrid zonder hoofdletter kan niet.
Ja, ik weet het. De OP is erg mager en de TS heeft een aardig anti-links-karakter. Ik zie het nog heel even aan, misschien dat er toch een goede discussie uit voort komt. Ik houd het iig in de gaten.quote:Op zondag 11 april 2004 10:51 schreef SCH het volgende:
als je PvdA gestemt hebt: waarom?
Dezw TS is lichtelijk manisch geloof ik
Nee, je was gewoon een vieze rooie linkse rot-modquote:Op zondag 11 april 2004 10:55 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ja, het valt me wel op dat dit soort stompzinnige bash-topics altijd van 'rechts' komt.
En dan kreeg ik als ik ze vervolgens sloot weer het verwijt dat ik te links modereerde...
Open dan ook niet van die debiele topics!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uh-huh, "links" maakt zich nooit schuldig aan dergelijke topic.quote:Op zondag 11 april 2004 10:55 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ja, het valt me wel op dat dit soort stompzinnige bash-topics altijd van 'rechts' komt.
En dan kreeg ik als ik ze vervolgens sloot weer het verwijt dat ik te links modereerde...
Open dan ook niet van die debiele topics!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En wat is daar verkeerd aan op een discussieforum?quote:Op zondag 11 april 2004 10:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Ja, ik weet het. De OP is erg mager en de TS heeft een aardig anti-links-karakter. Ik zie het nog heel even aan, misschien dat er toch een goede discussie uit voort komt. Ik houd het iig in de gaten.
En dat mag natuurlijk niet hè.quote:Op zondag 11 april 2004 10:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Ja, ik weet het. De OP is erg mager en de TS heeft een aardig anti-links-karakter. Ik zie het nog heel even aan, misschien dat er toch een goede discussie uit voort komt. Ik houd het iig in de gaten.
Als bewijs van je onafhankelijkheid mag je best alle anti-rechts topics sluiten hoor.quote:Op zondag 11 april 2004 10:58 schreef Sidekick het volgende:
de TS heeft een aardig anti-links-karakter.
Het was meer een understatement dat hij graag links basht.quote:Op zondag 11 april 2004 12:34 schreef Xeus het volgende:
[..]
En wat is daar verkeerd aan op een discussieforum?
Dat klopt, en daarom blijft ie vooralsnog open.quote:Die kerel valt ook niemand aan in dat topic dus valt imo heel mee.
Je kan em ook veranderen naar topic waar users gewoon motiveren waarom zij op hun partij hebben gestemd.quote:Op zondag 11 april 2004 13:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het was meer een understatement dat hij graag links basht.
[..]
Dat klopt, en daarom blijft ie vooralsnog open.
Zo'n topic bestaat allang, volgens mij..quote:Op zondag 11 april 2004 13:47 schreef Xeus het volgende:
[..]
Je kan em ook veranderen naar topic waar users gewoon motiveren waarom zij op hun partij hebben gestemd.
Plus nice discussie natuurlijk.
Ja, eens in de zoveel tijd komt zo'n topic wel weer langs. Is ook niet erg.quote:Op zondag 11 april 2004 13:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zo'n topic bestaat allang, volgens mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |