Waarom ben je zo nieuwsgierig naar waarom stemmers PvdA hebben gestemd ? Had je niet beter een topic kunnen maken "wie heeft wat gestemd en waarom'' ?quote:Op zondag 11 april 2004 05:38 schreef accelerator het volgende:
Vraag aan alle fokkers.
Als je op de PvdA gestemt hebt bij de laatste landelijke verkiezingen: waarom?
Als ik naar je grammatica en redenatie kijk, ben jij over 10 jaar pas oud genoeg om te stemmen.quote:Op zondag 11 april 2004 08:56 schreef JEFF1 het volgende:
nou ik heb op SP gestemd maar ik denk dat de rechse patijen een slecht beleid uit voeren ze richten zich heelsterk op de koopkracht van mensne met een laag inkomen
ze gooien alle scoiale voorzieningen de deur uit
en wat hou je over de mensen meteen hoog inkomen die profiteren er alleen maar van
die krijgen hoge bonussen en wat nog meer daarom kna je beter op een links partij stemmen
want doordat je mensen gaat korten gaat de economie ook achteruit
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk eerder dat jij SP hebt gestemd vanwege het leuke tomaatje, of hooguit omdat je vindt dat Balkenende op Harry Potter lijkt.quote:Op zondag 11 april 2004 08:56 schreef JEFF1 het volgende:
nou ik heb op SP gestemd maar ik denk dat de rechse patijen een slecht beleid uit voeren ze richten zich heelsterk op de koopkracht van mensne met een laag inkomen
en wat hou je over de mensen meteen hoog inkomen die profiteren er alleen maar van
die krijgen hoge bonussen en wat nog meer daarom kna je beter op een links partij stemmen
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom heb jij op jouw pollitieke partij gestemd, dan?quote:Op zondag 11 april 2004 05:38 schreef accelerator het volgende:
Vraag aan alle fokkers.
Als je op de PvdA gestemt hebt bij de laatste landelijke verkiezingen: waarom?
Dat beslissen de mods wel.quote:Op zondag 11 april 2004 10:32 schreef SCH het volgende:
accelerator - kun je misschien iets langer nadenken voordat je een topic in POL opent of op zijn minst je best doen op een behoorlijke openingspost waarin je uitlegt wat je eigen mening is en welke discussie je op gang wilt brengen. Dit is al het zoveelste topic in een paar dagen op deze manier van jouw hand.
Je spoelt geen geld door de plee als de overheid minder gaat uitgeven, je geeft alleen meer vrijheid aan de burgers hoe die het willen besteden, en een economie draait juist om het bevredigen van je behoeften en die verschillen per individu (de een wil kaas, de andere worst). Wat op korte termijn slecht is voor de economie hoeft niet slecht te zijn op de lange termijn.quote:Op zondag 11 april 2004 08:56 schreef JEFF1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat jij VVD hebt gestemd omdat Zalm goed in flipperen is, of hooguit omdat je vindt Wilders zijn haarstijl modieus is.quote:Op zondag 11 april 2004 10:29 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij SP hebt gestemd vanwege het leuke tomaatje, of hooguit omdat je vindt dat Balkenende op Harry Potter lijkt.
Jij niet dan?quote:Op zondag 11 april 2004 15:20 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij VVD hebt gestemd omdat Zalm goed in flipperen is, of hooguit omdat je vindt Wilders zijn haarstijl modieus is.
Anders stemmen die mensen SP / Groenlinks?quote:Op zondag 11 april 2004 15:23 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb geen PvdA gestemd maar veel mensen in mijn omgeving wel. Waarom, omdat ze bang waren voor een rechts kabinet en daarom maar PvdA.
Je hebt de garantie dat je voor lul staat als Nederland zijnde met zo'n premier die je vertegenwoordigt.quote:Op zondag 11 april 2004 15:24 schreef Nala het volgende:
Ik mag nog niet stemmen.. maar als ik mocht stemmen, had ik iig op iemand gestemt met uitstraling.. Wij moeten ons als Nederlands volk tog echt diep schamen met mensen in de politiek als Jan Peter Balkenende... zucht.. wat heb je aan die man?![]()
SP ja.quote:Op zondag 11 april 2004 15:24 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Anders stemmen die mensen SP / Groenlinks?
Op uitstraling stemmen en niet op inhoud? (zelfs op inhoud had Balkenende het imo niet gewonnen)quote:Op zondag 11 april 2004 15:24 schreef Nala het volgende:
Ik mag nog niet stemmen.. maar als ik mocht stemmen, had ik iig op iemand gestemt met uitstraling.. Wij moeten ons als Nederlands volk tog echt diep schamen met mensen in de politiek als Jan Peter Balkenende... zucht.. wat heb je aan die man?![]()
Ken je iemand in de Nederlandse politiek met INHOUD? ik niet.. ik vind t allemaal dikke shit.. ze bereiken echt niks...quote:Op zondag 11 april 2004 15:27 schreef Xeus het volgende:
[..]
Op uitstraling stemmen en niet op inhoud? (zelfs op inhoud had Balkenende het imo niet gewonnen)
Naja, als je ziet wat ze willen uitvoeren. (partijprogramma's)quote:Op zondag 11 april 2004 15:37 schreef Nala het volgende:
[..]
Ken je iemand in de Nederlandse politiek met INHOUD?
Op wie zou jij stemmen?quote:ik niet.. ik vind t allemaal dikke shit.. ze bereiken echt niks...
En waarom?quote:Op zondag 11 april 2004 15:47 schreef Nala het volgende:
Groenlinks!
Deze blijft open, kijk maar in feedback waar ik die vraag al heb gesteld.quote:Op zondag 11 april 2004 15:50 schreef SCH het volgende:
Er is toch al een topic over wat je zou gaan stemmen?
Ze hebben punten in hun partijjprogramma staan die ze écht willen nastreven.. Ze denken verder veel verder dan hun neus lang is > milieu, arbeidsomstandigheden, komen op voor de minderen in de maatschappij, dierproeven.. Ik sta écht volledig achter hun standpunten > Hun idee is duidelijk en ze doen écht hun uiterste best om hun beloftes na te komen (ook al krijgen ze daar nu weinig de kans voor)quote:Op zondag 11 april 2004 15:50 schreef Xeus het volgende:
[..]
En waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |