abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18320972
waarom hoorde we wel een reactie van onze 1e minister op de aanslagen van madrid op 11/3 maar geen woord op de slachtpartijen tegen de irakezen die tot nu toe meer dan 450 levens en 1000 gewonden kosten?
het aantal doden is dus mer dan twee keer zo groot en gaat nog hoger stijgen...

is dit geen aanleiding voor extreme frustraties binnen de islamistische samenleving in nederland?
pi_18321022
-verwijderd: niet zo agressief!-

[ Bericht 72% gewijzigd door NorthernStar op 10-04-2004 19:24:48 ]
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 10 april 2004 @ 14:17:02 #3
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18321049
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 14:13 schreef Binas het volgende:

is dit geen aanleiding voor extreme frustraties binnen de islamistische samenleving in nederland?
Ja, het geeft ze het recht om bommen te gaan gooien, vind je ook niet?

On-topic: Simpel, Spanjaarden zijn onze medeEuropeanen, waar we zelfs mee in een monetaire unie zitten.

De Irakezen zijn een volk ver weg waar we weinig mee van doen hebben.

En omdat de Spanjaarden allemaal onschuldige burgers waren, de Irakezen die sneuvelen zijn voor het grootste gedeelte zelf mensen die lopen te schieten.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_18321099
quote:
grote onzin
als je eerst eens even nadenkt alvorens iets te gaan openen hier..
pi_18321169
Irak is nu eenmaal een land waar straks veel aan te verdienen valt, dus wat dat betreft zou het slim van JP zijn.

Dat van die frustraties in Nederland snap ik dan weer niet.
Joop Gall, onze profeet.
pi_18321219
quote:
waarom hoorde we wel een reactie van onze 1e minister op de aanslagen van madrid op 11/3 maar geen woord op de slachtpartijen tegen de irakezen die tot nu toe meer dan 450 levens en 1000 gewonden kosten?

Ik stel voor om alle extreem gefrustreerde islamieten uit nederland te sturen naar Irak, waarna onze militairen fijn thuiswaarts kunnen keren.
  zaterdag 10 april 2004 @ 14:24:23 #7
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_18321236
Omdat de Spanjaarden geen lijken aan de brug ophingen!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_18321314
Best wel onzin idd... waarom zou Balkenende iets moeten zeggen over die idioten die onschuldige amerikaanse burgers levend verbranden en vervolgens ze aan een brug hangen?? Die gasten zijn gewoon hardstikke dwaas en gehersenspoeld door de een of andere malloot die zo graag een op zich onschuldig geloof wil gebruiken om de oorzaken van zijn frustraties weg te nemen.
Om verder geen enkel vooroordeel te uiten zal ik nu hierover maar niet verder gaan, maar als het aan mij lag werd er niet alleen een oorlog begonnen tegen het terrorisme maar ook tegen de oorzaak ervan: het moslimextremisme.

Oh en trouwens: hoger stijgen is een pleonasme, stijgen gaat namelijk vrij weinig omlaag
pi_18323924
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 14:23 schreef Sputnik het volgende:

[..]

Ik stel voor om alle extreem gefrustreerde islamieten uit nederland te sturen naar Irak, waarna onze militairen fijn thuiswaarts kunnen keren.
helaas is de wereld niet zo roos gekleurd,
er zijn mensen die de oorlog thuis willen brengen...
pi_18323950
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 14:28 schreef Delibrerende-Dirk het volgende:
Best wel onzin idd... waarom zou Balkenende iets moeten zeggen over die idioten die onschuldige amerikaanse burgers levend verbranden en vervolgens ze aan een brug hangen?? Die gasten zijn gewoon hardstikke dwaas en gehersenspoeld door de een of andere malloot die zo graag een op zich onschuldig geloof wil gebruiken om de oorzaken van zijn frustraties weg te nemen.
Om verder geen enkel vooroordeel te uiten zal ik nu hierover maar niet verder gaan, maar als het aan mij lag werd er niet alleen een oorlog begonnen tegen het terrorisme maar ook tegen de oorzaak ervan: het moslimextremisme.

Oh en trouwens: hoger stijgen is een pleonasme, stijgen gaat namelijk vrij weinig omlaag
'amerika toonde de foto's van ongeveer 4 mensen, maar nu zijn er ruim 450 gedood..
..wat een gelijkheid?!?
  zaterdag 10 april 2004 @ 17:42:05 #11
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18324764
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 16:59 schreef Binas het volgende:

[..]

helaas is de wereld niet zo roos gekleurd,
er zijn mensen die de oorlog thuis willen brengen...
Moeten ze vooral doen. Totdat het Westen het zat is en met eitjes gaat gooien. Dan is het opeens weer huilen geblazen natuurlijk.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_18324869
quote:

van mij mogen ze nog veel meer irakezen afmaken
pi_18325209
TS heeft wel gelijk dat de premier ook hier op moet reageren maar is hij er dan zo zeker van dat dat niet is gebeurd?
  zaterdag 10 april 2004 @ 18:33:06 #14
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_18325740
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 14:17 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ja, het geeft ze het recht om bommen te gaan gooien, vind je ook niet?
Nee, dat recht hebben ze nooit ! Maar dat recht heeft eigenlijk niemand, ook niet de kornuiten van Bush
quote:
On-topic: Simpel, Spanjaarden zijn onze medeEuropeanen, waar we zelfs mee in een monetaire unie zitten.
We hebben ook nooit echt stil gestaan bij de moslimdoden in Tjetenië of Bosnië, maar dat ging dus om moslims
quote:
De Irakezen zijn een volk ver weg waar we weinig mee van doen hebben.
Kun je de 3 minuten stilte voor 11 september niet meer herinneren. Of is Amerika wel naast de deur Derhalve zie ik dit dus ook niet als argument
quote:
En omdat de Spanjaarden allemaal onschuldige burgers waren, de Irakezen die sneuvelen zijn voor het grootste gedeelte zelf mensen die lopen te schieten.
Is dat wat de media je wijs maakt ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_18326044
Om dezelfde reden als in Rwanda:
een leven van een spanjaard is meer waard dan van een Irakees.
pi_18326110
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:44 schreef Bijsmaak het volgende:
Om dezelfde reden als in Rwanda:
een leven van een spanjaard is meer waard dan van een Irakees.
Het gaat hier om onschuldige Spaanse burgers en terroristen uit Irak die zich verzetten tot de dood.
"Common sense is not so common" - Voltaire
pi_18326149
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:46 schreef Xeus het volgende:

[..]

Het gaat hier om onschuldige Spaanse burgers en terroristen uit Irak die zich verzetten tot de dood.
??? Het gaat in heel veel gevallen ook om onschuldige burgers, wat voor beeld hebben sommigen toch van die oorlog daar?
pi_18326207
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:48 schreef SCH het volgende:

[..]

??? Het gaat in heel veel gevallen ook om onschuldige burgers, wat voor beeld hebben sommigen toch van die oorlog daar?
We hebben het hier toch over die Irakezen in Fallujah die de VS uit Irak willen schoppen?
Dat zijn geen huis-tuin-en-keuken burgers.
pi_18326230
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:50 schreef Xeus het volgende:

[..]

We hebben het hier toch over die Irakezen in Fallujah die de VS uit Irak willen schoppen?
Dat zijn geen huis-tuin-en-keuken burgers.
Jij denkt dat er geen burgerslachtoffers vallen?
pi_18326306
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij denkt dat er geen burgerslachtoffers vallen?
Wel, maar die 450 zijn voornamelijk geen burgers. En de meeste burgerslachtoffers vallen door aanslagen van Irakezen.
pi_18326328
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:54 schreef Xeus het volgende:

[..]

Wel, maar die 450 zijn voornamelijk geen burgers. En de meeste burgerslachtoffers vallen door aanslagen van Irakezen.
En die aanslagen zijn er weer door de opstelling van de VS en zo is de cirkel rond.
pi_18326377
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:54 schreef SCH het volgende:

[..]

En die aanslagen zijn er weer door de opstelling van de VS en zo is de cirkel rond.
Idd, de VS heeft de 'invasie' perfect gedaan, maar de 'bezetting' kon veel en veel beter.
Al valt het mee, want die aanslagen worden gedaan door wat opgefokte lui, en niet normale Irakezen.
pi_18326421
, onschuldige burgers?! wie bepaalt dat? ik dacht dat Athnar *hoe hij ook heet* gekozen was door de Spanjaarden, en dat spanje gebruik maakte van de belastingen betaald door de spanjaarden om de oorlog te financieren?! ik dacht dat oog om oog, tand om tand en terrorisme om terrorisme moet toegepast worden.......

juist omdat er het leven van een moslim nu 'waardeloos' is, zullen er mensen komen die voor de dood van elke moslim in een islamistsch land door de bezetter, een nietmoslim doden in het vaderland van de bezetters...
dus: als er moslims doodgaan in afghanistan en irak dan zijn de burgers van de coalitielanden het doel van org. als alqaeda en andere organisatie, ik zeg dat niet zo maar, want de aanslagen van Balie, NY, Washington, Jackarta, Madrid ect.. zijn allemaal gepleegd om de balance te herstellen...

.ik vrees dat er binnenkort weer verrassende breakingnews staan te wachten..
pi_18326422
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:56 schreef Xeus het volgende:

[..]

Idd, de VS heeft de 'invasie' perfect gedaan, maar de 'bezetting' kon veel en veel beter.
Al valt het mee, want die aanslagen worden gedaan door wat opgefokte lui, en niet normale Irakezen.
Nou het grootste deel van de Irakezen heeft schoon genoeg van de Amerikaanse bezetting.
Maar dat terzijde.

Het gaat over Balkenende. Natuurlijk moet hij hier ook iets over zeggen maar dat doet ie volgens mij wel. Hij zegt imo niet de goede dingen maar dat is weer heel wat anders
  zaterdag 10 april 2004 @ 18:58:01 #25
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_18326425
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 18:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dan is de cirkel juist doorbroken. De Irakezen in Fallujah hebben dit over zichzelf afgeroepen.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')