quote:[17:43:44] <@Sidekick> Ik ga ff civven. Fuck POL. Fuck het mod-schap. Zak allemaal maar in de stront!
Linkse Modia.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:46 schreef kLowJow het volgende:
Het ligt aan de instelling van de POL-mod(s)
[..]
![]()
dank je welquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik begrip heb voor je standpunt en blij ben dat je graag wilt dat iedereen zich welkom voelt op Fok.
macht? als je mijn bankrekening bekijkt valt dat wel mee hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:47 schreef Vampier het volgende:
Nikky heeft macht en jullie niet
daarom ben je zo blij met je macht op Fok!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:49 schreef nikky het volgende:
[..]
macht? als je mijn bankrekening bekijkt valt dat wel mee hoor
ik keek vroeger altijd de vijf-uur show, ben opgegroeid in het Viola tijdperk !quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Fijne nickname Viola Holt
ik heb geen machtquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:51 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
daarom ben je zo blij met je macht op Fok!
ik ook en nu ben ik verpestquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:52 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
ik keek vroeger altijd de vijf-uur show, ben opgegroeid in het Viola tijdperk !
nee hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 03:09 schreef kLowJow het volgende:
Het moddertopic zit op slot
quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:12 schreef nikky het volgende:
[..]
nee hoorhij is toch open?
ik wachtte altijd op het gesprekje met de bekende nederlanderquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:57 schreef nikky het volgende:
ik ook en nu ben ik verpest
We hebben het toch allemaal over deze he?quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:14 schreef gelly het volgende:
[..]
D'r is een nieuw deeltje.
[overleg] POL-gemodder 3
Op de gang, derde deur links.quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
PI, PI, PI!
Jezus nikky wat zit je nu te zeuren zeg. Als je iets niet begrijpt (:X) bemoei je er dan niet mee. Gewoon een geintje dat iedereen hier kan waarderen, dus hou alsjeblieft op met voor zgn tere zieltjes te spreken . Ik bedoel, hoe zielig ben je wel niet als je door een openingspost in een POL-SC-topic 'niet meer durft te posten boehoe'quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:48 schreef nikky het volgende:
[..]
dank je wel![]()
maar ondanks dat het een "traditie" is van POL gemodder zou ik jullie wel willen vragen om daarmee uit te kijken. je kunt namelijk niet iemand zijn reactie zien die zijn naam in de OP ziet staan. en kun je ook niet weten hoe iemand zich daaronder voelt. sommigen hebben idd hun bek groot genoeg om er wat van te zeggen.. maar sommigen zullen hun plezier in het postten vergald zien worden..... en misschien wel niet meer komen.. en dat willen we eigenlijk niet.
want als je al je tegenstanders uitschakeld.... met wie moet je dan discussiėren ?(<-- niet dat dat zal gebeuren maar vond het wel een goed voorbeeld
)
Gutentag.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Gutentag, Herr Jensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |