abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18293928
Wachten op het tweede streepje deel 20

Wouw nummer 21 alweer

Hier gaat de babyboom van start

12 april Girly NOD
12 april Githa NOD
13 april Beaker WOWD
16 April slaapmeisje follikelmeting
17/19 april Mallemeid NOD
20 april Xanthe follikelmeting
1 mei Littlewoodstock WOWD
2 mei Martineke NOD
8 mei Merisse NOD
8 mei Xanthe NOD
13 mei Hartje NOD

Zet hem op

[ Bericht 18% gewijzigd door Karin op 14-04-2004 20:34:32 ]
BabyS :))
pi_18294480
Martineke ik snap dat je er onzeker door word , maar schuif niet alles op jezelf hoor!
De opmerking die hij heeft gemaakt vind ik wel heel erg fout!
En hij kan toch niet bepalen of je iets leuk vind of niet er zullen vast momenten zijn dat jij iets geweldig vind en hij het gewoon wat minder vond...
Maar goed die opmerking klinkt voor mij als waarom ben je bij je ex weg dan?
Ergens was ze toch niet zo heel erg leuk....Anders zouden ze nog wel bij elkaar zijn.
Probeer in gesprek te blijven en vooral niet het jij jij jij gesprek maar het ik vind... en het voelt voor mij... Dan betrek je het op jezelf en voelt de tegen partij zich niet aangevallen (als het goed is ) Sterkte ermee!

Slaapmeisje hoe is het nou bij jou?

Andere meiden die het spannend blijven houden....Ik duim!

Ik ga even mijn eten op eten n en dan moet ik ervan door naar het ziekenhuis
pi_18294537
Xanthe

* Beaker1 duimt vreselijk voor je

Succes!!
pi_18295279
Martineke,wat een raar gedoe zeg!!!.
Als ik zoiets zou meemaken zou ik zeggen:ik vond het wel leuk/gezellig,maar nou niet je van het.Maar ik ben blij dat jij het leuk vind"....of zoiets.En dan zou je nog kunnen zeggen,waarom je het niet leuk vond en wat juist wel.En ik ben het met de rest eens,je kunt iemand niet verplichten om iets leuk te vinden,dan doet ie dat voortaan toch alleen,of met vrienden???
En om dan zo'n opmerking naar je hoofd te slingerren.....da's gewoon een trap nageven,ws.uit onmacht,maar netjes vind ik het niet.
Nou,ik hoop dat je t m uit kunt leggen en dat de paas toch nog gezellie word,dikke ,Minoes
pi_18295295
Xanthe...... (toi,toi,toi)
Laat je de uitslag ff weten???
Groetjes en ,Minoes
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2004 @ 11:40:59 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18295846
Martineke wat een verhaal zeg. Om eerlijk te zijn snap ik niet zo goed waar je vriend zich druk om maakt. Het lijkt wel alsof hij aangetast is door hormonen ofzo. Je hoeft toch niet overal dezelfde mening over te hebben? Dat zou wel erg saai zijn zeg. En zeker zo´n avondje uit is juist leuk als je van mening verschilt, dan kun je tenminste een echt gesprek aangaan over wat er nou wel en niet zo leuk aan is. Ik denk eerlijk gezegd dat hij met iets heel anders in zijn maag zit en het er dan op deze manier uitgooit. Het kan geen kwaad om daar nog eens even rustig over te praten en te vragen wat hem nou precies dwars zit.

Xanthe, ben je vandaag bloedprikken? Ben benieuwd zeg, maar wel fijn dat je dezelfde dag al voor de uitslag kan bellen. Bij ons in het ziekenhuis moet je daar wat langer op wachten. Ben je trouwens nog steeds zo vrolijk in plaats van de mood waar je meestal in zit als je ongesteld wordt? Nou ik duim voor je dat je gewoon een positief resultaat hebt met de bloedtest, die twee streepjes moet je dan later maar even op de test piesen

Mijn ongi-achtige periode is sinds gisteren voorbij. Wel heb ik nog een week gevoel in mijn maag en gevoelige borsten. Die zullen er binnenkort ook wel achterkomen dat het voorbij is en we weer naar het volgende eitje moeten gaan en dan zal het weer eventjes rustig zijn in mijn lichaam. Volgende week vrijdag (16 april) ga ik weer voor een echo naar de fertikliniek. Ik had vannacht gedroomd dat we daar een 7 weken zwangerschap te zien zouden krijgen... dat zou natuurlijk fantastisch zijn, maar ik ben bang dat het alleen bij dromen blijft voorlopig.

Renegate, Hartje, Girly voor jullie schiet het nu ook lekker op zeg. Nog maar een paar dagen wachten en dan weten we meer! Beaker jij verwacht een WOWD, ben benieuwd of je lichaam weer een beetje lief naar je luistert. Jij blijft toch ook een geval apart
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_18296165
Whahahaha Slaapmeisje

I know!
Ben vandaag super emotioneel dus mijn hormonen zijn wel weer lekker bezig
Dinsdag slik ik de laatste pil van mijn eerste strip dus ik geef mijn lijf 3 dagen de tijd om de op te starten
Mjaaa.........het blijft afwachten

iig bedankt voor je lieve woorden
  vrijdag 9 april 2004 @ 12:58:30 #8
86274 hartje
still waiting...
pi_18297834
gadver ik baal als een stekker
al die klanten van me zijn gek geworden ik moet met de pasen gewoon werken! omdat die eikels nog snel allerlei werkjes opgeven; se waren vergeten dat het pasen was & ze moeten dinsdag naar het verre oosten & dan moeten ze nog vanalles meenemen, dus of ik snel nog ff.....
gadver, kon ik maar alvast met zwangerschaps verlof
waarschijnlijk als ik lig te bevallen, vragen ze nog of ik snel het 1 & ander tussendoor voor ze kan doen!
& al die stomme buren hier zijn nu al allemaal vrij
stomme
  vrijdag 9 april 2004 @ 13:01:32 #9
86274 hartje
still waiting...
pi_18297917
ik moet er bijna van

hee, zouden het hormonen zijn!
pi_18298700
Owhhhh. Hartje

Die hormonen ook
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2004 @ 13:44:44 #11
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18299021
hartje toch, wat een gedoe. Terwijl je eigenlijk gewoon lekker van je Paasweekend wil genieten heb je dit gezeik aan je kop
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 9 april 2004 @ 13:54:04 #12
86274 hartje
still waiting...
pi_18299291
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 13:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
hartje toch, wat een gedoe. Terwijl je eigenlijk gewoon lekker van je Paasweekend wil genieten heb je dit gezeik aan je kop
idd had me helemaal ingesteld op uitslapen, paasontbijtje, lekker voor de buis hangen. we zijn de afgelopen tijd al ieder weekend bezig geweest met klussen in & om het huis omdat we net verhuisd zijn dus wilde eindelijk 's gaan relaxen & van lang weekend genietten. ga gewoon dubbel-paas-tarief rekenen
pi_18301922
Slaapmeisje - dit klinkt erg spannend , ik hoop zo voor je dat het dit keer eindelijk toch waar is... ik duim nog steeds voor je

Xanthe- Ik zit hier echt vol spanning te wachten op je uitslag... wordt er gewoonzenuwachtig van... (toi toi toi)

Hartje- jah kweet niet wat het is maar en gewoon happy, echt klote voor je dat je moet werken met pasen, weer lekker geregeld dus . trouwens heb jij dat jij sochtends ook zo beroerd wakker word??? (of misshcien iemand anders van de meiden)
mijn vriend zei dat ik alweer dat rare buikje heb zoals bij mijn eerste zwangerschap... zou het dan toch.... (hij heb wel gelijk, vorige keer was het ook al zo snel te zien) najah we wachten maar af toch??
pi_18302037
Xanthe * Beaker1 wacht op antwoord voordat ze naar huis gaat

Girly

of loop ik te hard van stapel nu
pi_18302685
Zo ik moest wta langer wachten op de uitslag om half 4 was de uitslag nog niet binnen.
Maar hij is negatief!
Wat ik al dacht....
Als ik de komende week nog niet ongi word dan moet ik weer komen om
bloed te prikken.
Ik ga snel terug naar mijn visite!
pi_18303029
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef Xanthe het volgende:
Zo ik moest wta langer wachten op de uitslag om half 4 was de uitslag nog niet binnen.
Maar hij is negatief!
Wat ik al dacht....
bloed te prikken.
ik hoorde het al van je op msn... echt baluh om dat te horen <-- voor jou
  vrijdag 9 april 2004 @ 18:17:28 #17
86274 hartje
still waiting...
pi_18305472
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef Xanthe het volgende:
Maar hij is negatief!
Wat ik al dacht....
bloed te prikken.
hèèèèè balen zeg. ik had echt nog stille hoop.
dikke knuffel &
pi_18305602
Dames,

Ik lurk hier altijd, en ik krijg niet alles mee maar wel veel..

Mij moet van het hart dat ik erg met jullie meeleef.

Het klussen, het rekenen ivm cyclussen, ovulatie-problemen en testen. Wachten op NOD en dan vaak de teleurstelling van een menstruatie of een negatieve zwangerschapstest. Onbegrip van manlief...Het zal je maar te doen staan....

En dan heb ik het niet eens over de mallemolen van ziekenhuizen...

Petje af ....

Probeer je niet te laten leven door alles, ongeacht wat er gebeurd !
  vrijdag 9 april 2004 @ 20:19:06 #19
1087 Merisse
broddeltante
pi_18308100
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 15:33 schreef Girly het volgende:
trouwens heb jij dat jij sochtends ook zo beroerd wakker word??? (of misshcien iemand anders van de meiden)
mijn vriend zei dat ik alweer dat rare buikje heb zoals bij mijn eerste zwangerschap... zou het dan toch.... (hij heb wel gelijk, vorige keer was het ook al zo snel te zien)
Girly, dat beroerd wakker worden, bedoel je daarmee dat je misselijk bent als je wakker wordt? Hmmm sounds good. En ook nog een buikje... Toppie hoor!
* Merisse begint alvast te duimen
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_18308164
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 20:19 schreef Merisse het volgende:

[..]

Girly, dat beroerd wakker worden, bedoel je daarmee dat je misselijk bent als je wakker wordt? Hmmm sounds good. En ook nog een buikje... Toppie hoor!
* Girly begint alvast te duimen
jah en hoofdpijn, duizelig.. en ik ben overdag ook in vlagen misselijk... maar voorheen konk geen eten zien, nu kan ik wel wat eten enzo... dus das geen probleem (maar dat kwam ook veel later) en tjah dat buikje weer ... echt zo boven slank en onderkant een puntbuikje... thv mijn baarmoeder... (ziet er verdacht het zelfde uit als vorige keer) maar jah ik ga nergens op rekenen
pi_18309442
Klinkt spannend Girly

Ow dames, ik hoop toch zo dat jullie snel naar "dat andere topic" mogen verhuizen.
En ik wil me aansluiten bij lily's berichtje.

Xanthe balen zeg, je had toch een beetje hoop he
Nu maar hopen dat ze je snel weer "op gang" kunnen helpen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_18310828
Hai
Ik heb gister een romed test gedaan en wat zag ik?? een tweede streepje.. heeeeel vaag dacht dat ik gek werd, heb meteen vanochtend een cb test gedaan en die was negatief.. nu heb ik dus op internet gelezen dat romed vaak vals posi testen geeft.

En ik weet het zeker vanavond zag ik de eerste tekenen van ongi weer toen ik naar de wc ging.
dus ik zit er nu helemaal door weet niet meer of ik nu van voor of achter leef.
Ik heb dus excact een cyclus van 28 dagen gehad deze maand maar dat is ook het enige positieve dat ik ff kan ontdekken.

klus ze dames en succes allemaal ik ben ff voor mezelf wat dingen op een rit krijgen.
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_18314508
Ik heb in januari ook de romed test gedaan en die was positief heb nu ook een romed test gedaan en duidelijk negatief...
Geloof niet zo in valse test dus van dat merk....
Had des tijds ook negatieve test van clear blue dus misschien nog te weinig hcg in je urine?
  zaterdag 10 april 2004 @ 10:32:04 #24
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18317033
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 22:30 schreef Renegate het volgende:
Hai
Ik heb gister een romed test gedaan en wat zag ik?? een tweede streepje.. heeeeel vaag dacht dat ik gek werd, heb meteen vanochtend een cb test gedaan en die was negatief.. nu heb ik dus op internet gelezen dat romed vaak vals posi testen geeft.

En ik weet het zeker vanavond zag ik de eerste tekenen van ongi weer toen ik naar de wc ging.
dus ik zit er nu helemaal door weet niet meer of ik nu van voor of achter leef.
Ik heb dus excact een cyclus van 28 dagen gehad deze maand maar dat is ook het enige positieve dat ik ff kan ontdekken.

klus ze dames en succes allemaal ik ben ff voor mezelf wat dingen op een rit krijgen.
dat is wel erg vaag zeg, hoe is het nu?? echt ongi geworden of toch nog niks??
pi_18317761
nog niks! We wachten dus even af en anders weer heen vrijdag.
pi_18318319
nou het is volgens mij wel ongi, beetje bruinrood is het wel apart kleurtje maar wie weet verandert het nog.
  zaterdag 10 april 2004 @ 12:30:12 #27
1087 Merisse
broddeltante
pi_18318923
Goh wat balen nou weer Renegate! En dat van die vage Romed test? Meestal is een streep toch een streep maar de Clearblue negatief is dan wel weer raar. Hopelijk is je ongi geen ongi.
  † In Memoriam † zaterdag 10 april 2004 @ 13:47:45 #28
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18320395
Wat een vage actie Renegate. Het kan natuurlijk zijn dat je even zwanger bent geweest en dat Romed daarom nog positief uitviel en dat inmiddels het HCG alweer uit je lijf gaat. Al hoop ik natuurlijk dat je gewoon te vroeg hebt getest en CB het HCG nog niet voldoende oppikt.

Sterkte de komende paar uren!
pi_18323839
Renegate
Wat een vaag gedoe,wor je ook niet wijzer van
Hopenlijk toch nog een 2e streep binnenkort,wanneer ga je weer testen? of wacht je af.?
Groetjes,Minoes
pi_18326676
Nee ik wacht af ik heb nu sinds vanmiddag rugpijnen en buikpijnen dus ik denk dat het idd me ongi is. HELAAS
Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik niet ff een pauze neem, gewoon ff niet meer zwanger willen worden en me op andere dingen richten, maar ja dat is ook weer makkelijker gezegt dan gedaan denk ik.
Ik snap gewoon niet dat het bij ons allemaal zo moeilijk moet gaan, er zijn gewoon mensen die er niet op zitten te wachten en die krijgen het kado en wij moeten er iedere maand weer voor vechten.
Misschien ben ik wel onredelijk nu maar zo voelt het, het liefst zou ik iedereen hier zwanger blazen maar dat gaat nu eenmaal niet, ik vind het gewoon steeds moeilijker worden om positief te blijven en er telkens maar weer voor te gaan, en ja natuurlijk hebben vrouwen/gezinnen het misschien erger als ons maar het gevoel blijft hetzelfde.

Nou ja iedereen veel succes en geluk
knuffies Renate
pi_18327460
Dames ik heb duidelijkheid!
Vanmiddag ben ik ongi geworden , we gaan voor de volgende
ronde!!!!
JOEPIEEEEE WE GAAN WEER BEGINNEN!
pi_18327824
Nu kan je weer echt beginnen Xanthe.

Good Luck
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 10 april 2004 @ 19:55:38 #33
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18327891
hehe dat is fijn he nu je weer verder kan die opluchting had ik ook toen
keigoed Xanthe
  † In Memoriam † zaterdag 10 april 2004 @ 20:02:16 #34
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18328075
Dit blijft een heel apart topic trouwens. Wel ongi, dan is er duidelijkheid en op naar de volgende ronde, niet ongi en overtijd is misschien zwanger maar hoe zit dat dan met een negatieve test? Deeltje 21 alweer en veel lief en leed gedeeld. Blijdschap, verdriet, spanning, opluchting... alles voor die twee streepjes

Xanthe, zet hem op. Het kan, het moet, het zal gebeuren dat jij weer zo snel mogelijk naar een ander topic gaat
pi_18330028
Hey slaapmeisje als ik ga wil ik gelijk een aantal mensen meenemen daar naar toe en jij bent 1 van die mensen!

Met katinka heb ik ook nog steeds heel erg te doen , nu ik hier over haar type voel ik weer traantjes in mijn ogen komen.
Zo oneerlijk allemaal.
Maar dat zul jij ook herkennen slaapmeisje en anderen waarschijnlijk ook!

Girly gaat er deze maand heen! Toch?
Super spannend! Geeft niks hoor als je eerder gaat ipv. dat we samen zouden gaan

En dan vergeet ik nog een boel andere meiden hier , maar ook jullie gun ik het natuurlijk!
pi_18330453
xanthe, goed zeg.. OP NAAR EEN VOLGENDE RONDE
en wat bedoelde je precies met waar ik deze maand heen ga???
ben weer lekker blond bezig geloof ik

renegate - ik leef ontzettend met je mee.. dat gevoel dat andere het kado krijgen en zelf er hard voor moet vechten is echt klote.. ( ik had dat toenk de miskraam kreeg en iedreen met ronde buikjes zag lopen) (hoe lang ben je precies al bezig als ik vragen mag?? zal me wel weer ontgaan zijn)

liefs hir
pi_18330850
Dat je naar het z&g topic gaat natuurlijk meis!
pi_18331011
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 21:40 schreef Xanthe het volgende:
Dat je naar het z&g topic gaat natuurlijk meis!
liefst ga ik samen, maar niks is zeker heh ... :s ik kan echt niet wachten tot volgende week

maar jah eigenlijk wil ik niet zo hapy zijn , anders valt het alleen maar tegen.. als het niet zo blijkt te zijn

ik eis dat je volgende maand in het andere topic zit
pi_18332165
Oke Shirley ik ga mijn best doen
pi_18332847
girly ik ben nu zo'n anderhalf jaar bezig (is in principe niks vergeleken met de anderen hier dat weet ik wel) maar het beroerde is dat ik al die tijd in de stress gezeten heb om niks, ik heb namelijk nooit een eisprong gehad dus KON al die tijd niet eens zwanger zijn.

en dat is het dubbele nu heb ik deze maand me eerste eisprong gehad, en nu ben ik het ineens allemaal moe, gewoon het idee dat je voor je gevoel weer helemaal van stap een begint.

me ongi zet nog altijd niet door, dus dat werkt nu ook niet echt mee.
Maar goed me man zegt zijn de pms hormonen die nu praten dus daar houden we het maar op.
pi_18333190
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 22:17 schreef Xanthe het volgende:
Oke Shirley ik ga mijn best doen
Tis je geraduh!!!
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 22:43 schreef Renegate het volgende:
girly ik ben nu zo'n anderhalf jaar bezig (is in principe niks vergeleken met de anderen hier dat weet ik wel) maar het beroerde is dat ik al die tijd in de stress gezeten heb om niks, ik heb namelijk nooit een eisprong gehad dus KON al die tijd niet eens zwanger zijn.

en dat is het dubbele nu heb ik deze maand me eerste eisprong gehad, en nu ben ik het ineens allemaal moe, gewoon het idee dat je voor je gevoel weer helemaal van stap een begint.

me ongi zet nog altijd niet door, dus dat werkt nu ook niet echt mee.
Maar goed me man zegt zijn de pms hormonen die nu praten dus daar houden we het maar op.
valt in principe nog wel mee, maar snap wat je bedoeld... lijkt zo eindeloos die tijd dat je bezig bent
je meot het zo zien met je eisprong (tis een begin) en dat ongesteld is een ramp , ik hoop dat je ongi nu beter doorzet na je eisprong..

loop je nu bij een arts?? of ben jij iemand die rustig afwacht??
pi_18333499
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 21:14 schreef Xanthe het volgende:
Hey slaapmeisje als ik ga wil ik gelijk een aantal mensen meenemen daar naar toe en jij bent 1 van die mensen!

Met katinka heb ik ook nog steeds heel erg te doen , nu ik hier over haar type voel ik weer traantjes in mijn ogen komen.
Zo oneerlijk allemaal.
Maar dat zul jij ook herkennen slaapmeisje en anderen waarschijnlijk ook!

Girly gaat er deze maand heen! Toch?
Super spannend! Geeft niks hoor als je eerder gaat ipv. dat we samen zouden gaan

En dan vergeet ik nog een boel andere meiden hier , maar ook jullie gun ik het natuurlijk!
Hey Lieverd, ik krijg in mijn ogen als ik jouw berichtjes lees; maar luister eens, voor jou (en heel van meiden met ons) is het net zo oneerlijk..Niet meer huilen nu hoor...doe ik ook niet.
Inmiddels ben ik de ergste teleurstelling wel weer te boven; het was misschien ook wel erg naief te denken dat het met al die stress bij een eerste IVF poging wel zou lukken. Het lijkt me nog erger als je eindelijk zwanger bent, met alle blijdschap en het gaat dan alsnog mis...
Ik heb nog nooit 2 strepies gezien, dat zie ik steeds als mijn grootste frustratie, maar dat moet ik toch maar herzien...

Nog eventjes en dan ben je jarig he? alsvast van harte gefeliciteerd !
pi_18333858
Ik loop idd bij een arts heeft alleen even geduurt voor we erachter kwamen wat ik had.
maar goed hoe gaat het nu met jou??
pi_18335062
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 23:21 schreef Renegate het volgende:
Ik loop idd bij een arts heeft alleen even geduurt voor we erachter kwamen wat ik had.
maar goed hoe gaat het nu met jou??
is wel een fijn gevoel als een arts op de hoogte is

met mij gaat het wel... nog steeds hetzelfde eigenlijk
pi_18335416
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 23:08 schreef katinka het volgende:

[..]

Hey Lieverd, ik krijg in mijn ogen als ik jouw berichtjes lees; maar luister eens, voor jou (en heel van meiden met ons) is het net zo oneerlijk..Niet meer huilen nu hoor...doe ik ook niet.
Inmiddels ben ik de ergste teleurstelling wel weer te boven; het was misschien ook wel erg naief te denken dat het met al die stress bij een eerste IVF poging wel zou lukken. Het lijkt me nog erger als je eindelijk zwanger bent, met alle blijdschap en het gaat dan alsnog mis...
Ik heb nog nooit 2 strepies gezien, dat zie ik steeds als mijn grootste frustratie, maar dat moet ik toch maar herzien...

Nog eventjes en dan ben je jarig he? alsvast van harte gefeliciteerd !
Het zal bij mij wel komen door de miskraam en de hormoon coctail van het ontzwangeren en de menstruatie.
Traanjes komen nog al snel vandaag , verder voel ik me best goed hoor!
Wanneer gaan jullie voor poging 2 ?

Vandaag jarig!!!
Maar heb al mijn cadeautjes al gehad afgelopen vrijdag
pi_18338128
XANTHE van harte gefeliciteerd wijffie.. , je was niet op msn te vinden :s , dus kon je niet daar feliciteren
Fijne dag toegewenst nog en fijne pasen

liefs en kussies van mij
pi_18340275
Xanthe
Van Harte gefeliciteerd,meid en een mooie dag gewenst!!!
Groetjes,Minoes
pi_18340495
Dank je meiden!
Enne Girly zal ik je een geheimpje vertellen?
Ik lag om 3.45 echt wel op 1 oor zelfs!
Vriendlief is aan het werk , heb mijn cadeautjes al gehad vrijdag...
Vandaag geen visite... Voel me ook helemaal niet jarig...
  zondag 11 april 2004 @ 11:33:18 #49
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18341116
gefeliciteerd Xanthe met je verjaardag, heb je mooie cadeautjes gehad vrijdag??
pi_18341642
Gefeli Xanthe! Dat je maar een oude taart mag worden ofzo
pi_18342121
Ja hele mooie cadeautjes , alleen vinden sommigen mij volgens mij stinken
2x douchegel , waarvan 1 huidverstevigend (vanwege het lijnen)
Een weleda zeepje (ben ik gek op alleen zijn best duur).
Huidlotion , douche gordijn , badjas.
Het gedichtje dat Jeroen had geschreven voor Neveah heeft ie mooi uitgeprint en ingelijst.
Een knuffel met een kettinkje.
Thee.
Een grote plant.
Een staafmixer met allemaal hulp stukjes erbij , zodat je niet alleen kunt pureren (zoals dat vroeger was) maar ook kan mixen en hakselen.
Een geurtje.
Een spel.
Het boek zwanger worden ( www.zwanger-worden.nl ) van Mariël Croon.
Geloof dat ik nu niks ben vergeten.
Dus zoals je ziet ben ik toch aardig verwend!
  zondag 11 april 2004 @ 12:57:30 #52
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18342732
nou zeg, veel stinkertjes ja wel leuke cadeautjes allemaal je bent echt verwend (mag dan ook wel he, je hebt het verdiend hoor)
pi_18343360
Dat vond mijn buuffie ook! Na alle ellende die we hadden meeggemaakt omdat ik begonnen was met afvallen.
Had van haar dan ook 1 van de douchegels gehad en de lotion + douchegordijn en badjas en een geurtje!
Had ook echt zoiets van wow wat een boel cadeautjes!
Wel leuk om allemaal uit te pakken.
De cadeautjes van mijn vriend vond ik ook erg leuk.
Vond het ook lief dat ie dat gedicht zo mooi had geprint en ingelijst ,
blijkt toch ook uit dat hij er ook nog steeds mee bezig is.
De mixer voor mijn dieet , nog steeds goed vol te houden hier
Alleen ben ik doordat mijn hormonen blijkbaar toch aardig in de war waren aangekomen
dus even afwachten hoe het de komende week gaat.
  zondag 11 april 2004 @ 13:43:10 #54
1087 Merisse
broddeltante
pi_18343764
Xanthe, van harte gefeliciteerd meid! Dikke kus en dat het voor jou maar het mooiste levensjaar ooit mag worden waarin je grote verlangen naar een klein babietje in vervulling mag gaan!

Girly, zie ik dat goed dat je een hele grote smile op je gezicht hebt????
Enneeehhh Hartje is ook verdacht stil.... Alles goed met onze NOD meiden? Hopelijk komen jullie me snel gezelschap houden
  zondag 11 april 2004 @ 14:02:42 #55
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18344366
tis wel heel spannend nu zo vlak voor de nod datum ben benieuwd dames.
hoop dat jullie mogen gaan naar het andere topic (niet da ik jullie kwijt wil of zo hoor) en dat ik er snel achteraan mag komen.
pi_18345649
Xanthe - wat een leuke cadeaus heb je gehad zeg en over dat msn, ik kon je niet vinden rond 12en.. volgens mij dnek je dat ik rond 3en bedoel

merisse - hahaha ziet die smile er zo verdacht uit dan , had ik nog niet eens bij nagedacht , jah hartje is wel erg stil vind ik ook, hoop dat er niks is .
ik heb nog geen of wat daar op lijkt (krampjes enzo) , best wel raar heb gedroomd dat ik ging testen stiekum, zonder mijn vriend, en dat er wel van die plusjes kwamen, maar toch best vaag, moest elke keer in die aanwijzing zoeken wat het nou betekende, en zo raar IK WAS ZO BLIJ (maar de uitslag had ik nog neit eens , terwijl was wel een plusje) snappen jullie het of ikkuh??

martineke wordt wel eens tijd heh dat je naar het andere topic verhuist

pi_18346728
Dank je merisse!

Girly ik lag rond 12en al op bed , Jeroen moest werken vandaag en rond half 7 uit bed.
Ik dacht inderdaad dat je rond 3en bedoelde
  † In Memoriam † zondag 11 april 2004 @ 16:24:51 #58
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18347573
Hey Xanthe, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geen visite en je cadeautjes al gehad... hmz ik kan me voorstellen dat je je niet echt jarig meer voelt vandaag. Misschien is het tijd om van de gelegenheid gebruik te maken nu je vriend aan het werk is door lekker jezelf te verwennen met een maskertje, heet bad/hete douche, meidenfilm of een middagslaapje? (oeps ik zie nu dat het alweer bijna half 5 is dus ik kom lekker op tijd met mijn ideetjes )

Renegate ongi nog niet doorgezet? O jeetje, ik begin het voor jou nu ook heel spannend te vinden. Het lijkt mijn verhaal wel van mijn afgelopen ongi. In totaal heb ik bijna twee weken erover gedaan om alles eruit te krijgen in kleine stapjes. Ik ben benieuwd wat de echo aankomende vrijdag voor ons zal laten zien...

En dan katinka Ik vind dat jij je heel dapper opstelt in het hele proces. Natuurlijk moet je even flink uithuilen en dan weer met de volle overtuiging naar de volgende ronde. Ik weet precies wat je bedoelt met dat je nog nooit twee streepjes hebt gezien. Ook ik zit elke keer weer met een negatieve test in mijn handen en het beeld van 1 streepje is zo gewoon geworden dat ik me het niet eens kan voorstellen hoe het zou zijn als ik ooit nog twee streepjes zou zien. Misschien moet ik voor het testen het eerst flink op een zuipen zetten dan zie ik tenminste dubbel

Dames, op naar de volgende ronde (en dat geldt lekker niet voor een aantal hier die gewoon positief gaan testen straks )
  † In Memoriam † zondag 11 april 2004 @ 16:44:37 #59
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18348028
Worden jullie daar trouwens ook zo moe van dat mensen de hele tijd vragen of je al zwanger bent? Vorig weekend zaterdag: hé wat hoor ik, ben je zwanger? Ik vervolgens: nee hoor ik ben gewoon dik . Toen op zondag, verjaardag van mijn moeder: tja, hoe zit dat nou, jullie zijn vorig jaar juni getrouwd en je bent nog steeds niet zwanger. Jullie doen er wel lang over hoor. Ik: tja we blijven oefenen en dat is anders ook leuk hoor Ik vond het zo moeilijk om die tante van mij niet uit te schelden en te vragen waar ze zich in godsnaam mee bemoeit.

Er zijn een paar mensen in onze omgeving die weten hoe het echt zit en die gaan er heel tof mee om, maar hoe bot kun je zijn om zonder erbij na te denken over zoiets gevoeligs als zwanger worden, even een k-opmerking in een volle woonkamer neer te plempen
pi_18350448
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Worden jullie daar trouwens ook zo moe van dat mensen de hele tijd vragen of je al zwanger bent? Vorig weekend zaterdag: hé wat hoor ik, ben je zwanger? Ik vervolgens: nee hoor ik ben gewoon dik . Toen op zondag, verjaardag van mijn moeder: tja, hoe zit dat nou, jullie zijn vorig jaar juni getrouwd en je bent nog steeds niet zwanger. Jullie doen er wel lang over hoor. Ik: tja we blijven oefenen en dat is anders ook leuk hoor Ik vond het zo moeilijk om die tante van mij niet uit te schelden en te vragen waar ze zich in godsnaam mee bemoeit.

Er zijn een paar mensen in onze omgeving die weten hoe het echt zit en die gaan er heel tof mee om, maar hoe bot kun je zijn om zonder erbij na te denken over zoiets gevoeligs als zwanger worden, even een k-opmerking in een volle woonkamer neer te plempen
ahh wat vervelend zeg ,mensen die er mee bemoeien... ik ken wel meerdere mensen die proberen zwanger te worden,maar ga echt niet vragen van hoe of wat.. toedeloki zeg.. ik vind zoiets hoor je vanzelf ja toch... pfff sommige mensen , en dat nog wel in een volle woonkamer.. ik had er echt wat van gezegd zeg.. (toch wel knap dat je niks heb gezegd)

nog ff een vraagje tussendoor- hebben jullie nou ook dat als jullie die testen gaan halen julie zich schamen??? ik ben echt vaste klant daar geloof ik , voor mijn zwangerschap haalde ik ook heel veel enzo.. toenk eindelijk zwanger was dacht ik, YES hoef daar niet meer langs.. maar nu begint het weer.. ik vraag me echt af wat die mensen denken hahahaha (zo'n jonge meid) ben ik nou de enigste??? (ik zit eraan te denken om de volgende test als die negi uitwijs om m ergens anders te halen.. of ben ik nou gek?
pi_18350704
Klinkt leuk Xanthe! Lekker verwennerij-dingetjes

Ergerlijk zijn die vragen Slaapmeisje.. Dat kreeg ik steeds te horen toen we net getrouwd waren, over negen maanden zien we jullie kindje zeker enzo...errug vervelend.

Girly, mijn man haalt altijd de tests, omdat ik me ook kapot schaam om ze steeds maar weer te halen...tenminste voorheen, laatste tijd geen tests meer gedaan...maar ze zijn toch ook online te bestellen? Dan heb je niet meer die beschamende momenten bij de drogist.
  † In Memoriam † zondag 11 april 2004 @ 19:07:35 #62
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18351006
Ik heb het ook hoor Girly dat ik me de laatste tijd een beetje schaam om een test te kopen. O ja, daar heb je haar weer, denkt ze nou alweer dat ze zwanger is? De vorige keer heb ik Slaapvriendje op pad gestuurd en hij vond het wel grappig om het te kopen, maar kwam er toen pas achter hoe duur die krengen eigenlijk zijn Ik zit er wel aan te denken om ze bij de Wehkamp te bestellen, die hebben ze tegenwoordig ook of anders bij Babybrabbel.nl ofzo. In ieder geval even niet meer bij onze buurtdrogisterij.
pi_18351870
ben ik gelukkig niet de enigste haha.... voor oudere vrouwen maak het minder uit denk ik,maar ik zo jong meisje, denken ze vast dat ik een slettebak ben ofzo kweet niet...

ik kijk wel wat ik doe, eerst ff deze dagen afwachten... voordat we nieuwe testen gaan halen
pi_18351997
hey Slaapmeisje; tja van die harken he? Die je ff onder je neus wrijven waarom je nog niet zwanger bent? Ik moet me vaak bedwingen om niet een flinke rechtse uit te delen .
Maarja, da's ook zo agressief he?

Ik word over 2 maanden 33 en dus hoor ik mijn klokje aardig tikken...als iemand dus een rotopmerking maakt kan ik me nog maar net bedwingen

Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er zo mee te maken krijgt. Dat geeft weer een beetje moed he...
pi_18359025
hmmm update van mij- ik voel lichte krampjes , ik hoop dat het vals alarm is

maar wilde het toch nog ff kwijt
  maandag 12 april 2004 @ 00:56:44 #66
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18359507
ik hoop met je mee dat het vals alarm is *keep my fingers crossed*
pi_18363843
Meiden,ik las net in Z&G een afschuwelijk bericht..........
Merisse heeft weer een miskraam gekregen,ik vind het zo erg voor haar..........

Merisse,als je hier leest,nogmaals een hele dikke knuf voor jullie samen en tot gauw

Groetjes,Minoes
  maandag 12 april 2004 @ 11:10:30 #68
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18364722
ja had het gelezen helaas.... ook vanuit dit topic een ontzettende dikke knuffel voor jou en je mannetje en echt heel veel sterkte!
  maandag 12 april 2004 @ 11:11:13 #69
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18364730
Girly en uhh Hartje he? (zonder te spieken) hoe gaat het met de nod's? al tekenen of juist niet??

en Mallemeid (met spieken ) hoe staat het er bij jou voor? jouw nod komt ook al gevaardlijk dichtbij
  maandag 12 april 2004 @ 11:52:20 #70
86274 hartje
still waiting...
pi_18365354
ik wilde jullie ff updaten hoe het hier staat, lees ik net het bericht over merisse

lieve merisse, heel veel sterkte voor jou & je vriend. ik vind het zo erg, 'k vind het moeilijk wat nu te zeggen. doe maar even lekker rustig aan & geef de moed niet op!

girly: bij jou zit het wel goed volgens mij! wordt denk ik een vette + (of 2 vette strepen) hangt een beetje van je type test af!

nou ff mijn update: buik & boops pijn is een stuk minder sinds gisteren. had zaterdag beetje rozige afscheiding & 1 drupje bloed. gisteren ook nog vage rozige afscheiding. vandaag nog niet aan broekloeren toegekomen. hartjes-man denkt toch dat ik waarschijnlijk wel zwanger ben. maar volgens mij komen toch de eraan. al vind ik het toch ook een vage toestand. normaal heb ik dan buikpijn & ben ik gelijk écht ongi. ik wacht nog maar ff vandaag af (zou ik officieel ongi moeten worden) & zie dan wel wat er gaat gebeuren
pi_18365478
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:44 schreef Slaapmeisje het volgende:

Weten die mensen die die opmerkingen maken dat je in de mmm zit?
hier duurde het natuurlijk ook lang en ook ik kreeg dat soort opmerkingen , ik heb in die periode gewoon gezegd dat we er niet echt mee bezig waren en dat als het kwam het kwam.
Met goed excuus de ploegen diensten van vriendlief (werkt niet altijd postief voor de sexuele relatie ).
Verder heb ik ook nog wel dat soort opmerkingen gehad toen ik al in de mmm zat en ben daar dus altijd heel open in geweest .
Ik geef meteen een opmerking dat iemand erg kortzichtig is en dat het niet bij iedereen zo makkelijk gaat dat je na 1 wip al een baby in je buik hebt zitten en dat ze het vanzelf zouden zien aan een volle kinderwagen.

Heb trouwens vrijdag de kinderwagen gekregen , mijn vriend heeft de website voor het bedrijf van zijn broer gemaakt en in ruil daarvoor zouden we de kinderwagen (mutsy) met maxi cosi krijgen.
Dat was al afgesproken toen ik nog zwanger was.
Maar hij is er eindelijk!
pi_18365508
Oei en hoor net dat die Arjan ven Erkel vrij is sinds gister avond! Goed nieuws dus!
Heb gisteren geen nieuws gezien , maar het greep me altijd wel aan dat ie al zolang gegijzeld was.
pi_18365542
quote:
Op zondag 11 april 2004 18:38 schreef Girly het volgende:

[..]

nog ff een vraagje tussendoor- hebben jullie nou ook dat als jullie die testen gaan halen julie zich schamen??? ik ben echt vaste klant daar geloof ik , voor mijn zwangerschap haalde ik ook heel veel enzo.. toenk eindelijk zwanger was dacht ik, YES hoef daar niet meer langs.. maar nu begint het weer.. ik vraag me echt af wat die mensen denken hahahaha (zo'n jonge meid) ben ik nou de enigste??? (ik zit eraan te denken om de volgende test als die negi uitwijs om m ergens anders te halen.. of ben ik nou gek?
Ik bestel ze online .
Expres al omdat hier alles als een lopend vuurtje meteen rond gaat.
  maandag 12 april 2004 @ 12:02:38 #74
86274 hartje
still waiting...
pi_18365545
he merisse, moet er steeds maar aan denken. ik vind het allemaal zo oneerlijk
pi_18365588
quote:
Op maandag 12 april 2004 09:39 schreef minoes1967 het volgende:
Meiden,ik las net in Z&G een afschuwelijk bericht..........
Merisse heeft weer een miskraam gekregen,ik vind het zo erg voor haar..........

Merisse,als je hier leest,nogmaals een hele dikke knuf voor jullie samen en tot gauw

Groetjes,Minoes

Godverdeteringzooi!
Sorry kan me even niet beheersen!!!!

voor Merisse.
pi_18368772
quote:
Op maandag 12 april 2004 11:52 schreef hartje het volgende:
girly: bij jou zit het wel goed volgens mij! wordt denk ik een vette + (of 2 vette strepen) hangt een beetje van je type test af!

nou ff mijn update: buik & boops pijn is een stuk minder sinds gisteren. had zaterdag beetje rozige afscheiding & 1 drupje bloed. gisteren ook nog vage rozige afscheiding. vandaag nog niet aan broekloeren toegekomen. hartjes-man denkt toch dat ik waarschijnlijk wel zwanger ben. maar volgens mij komen toch de eraan. al vind ik het toch ook een vage toestand. normaal heb ik dan buikpijn & ben ik gelijk écht ongi. ik wacht nog maar ff vandaag af (zou ik officieel ongi moeten worden) & zie dan wel wat er gaat gebeuren
die krampjes die ik had heb ik niet meer... en als ik ongi moet worden, zet het altijd gelijk door... dus vind wel grappig dat we beide dat zelfde hebben, alleen heb ik niks van roze/rood afscheiding verloren

houden we 15 april nog aan zolang je geen heb gehad??? ik duim voor je dat het VALS alarmpje is

merisse- NOGMAALS heel veel sterkte toegewenst aan jouw en je hubby.. ik denk aan jullie wijffiej
  maandag 12 april 2004 @ 15:31:25 #77
86274 hartje
still waiting...
pi_18369369
[quote]Op maandag 12 april 2004 15:00 schreef Girly het volgende:
die krampjes die ik had heb ik niet meer... en als ik ongi moet worden, zet het altijd gelijk door... dus vind wel grappig dat we beide dat zelfde hebben, alleen heb ik niks van roze/rood afscheiding verloren
houden we 15 april nog aan zolang je geen heb gehad??? ik duim voor je dat het VALS alarmpje is
/quote]

idd grappig dat we allebei op 1 lijn zitten (nou nog op 2 streepjes!) maar ik denk dat 't bij mij een aflopende zaak is nog stteds rozige afscheiding met af&toe ienimienie drupje bloed (maar in het geheel geen buikpijn ) & geen duidelijke als het zo doorgaat ga ik er misschien wel een testje tegenaan gooien van de week dus de 15e houden we wel aan hoor ik weet bijna zeker dat 'ie bij jou wel is. maar ik reken gewoon op maar het is een heel vaag gedoe deze keer zeg 'k snap er niks van
pi_18378599
quote:
Op maandag 12 april 2004 15:31 schreef hartje het volgende:
]
idd grappig dat we allebei op 1 lijn zitten (nou nog op 2 streepjes!) maar ik denk dat 't bij mij een aflopende zaak is nog stteds rozige afscheiding met af&toe ienimienie drupje bloed (maar in het geheel geen buikpijn ) & geen duidelijke als het zo doorgaat ga ik er misschien wel een testje tegenaan gooien van de week dus de 15e houden we wel aan hoor ik weet bijna zeker dat 'ie bij jou wel is. maar ik reken gewoon op maar het is een heel vaag gedoe deze keer zeg 'k snap er niks van
hoe gaat het met je hartje??? is het erger geworden?? hoop van niet...

met mij nog steeds hetzelfde

Beaker - meld je eens hoe gaat het mje tjouw meid
pi_18378824
quote:
Op maandag 12 april 2004 11:11 schreef Martineke het volgende:
Girly en uhh Hartje he? (zonder te spieken) hoe gaat het met de nod's? al tekenen of juist niet??

en Mallemeid (met spieken ) hoe staat het er bij jou voor? jouw nod komt ook al gevaardlijk dichtbij
lief dat je het vraagt ik had vandaag echt een gevoel dat het goed ging komen deze maand....maar zonet toenk naar wc ging beetje bloedflieber ofzo, dus denk dat mn ongi eraankomt, wat dus betekent dat het nog stééds niet op orde is....dus dan binnenkort de HA bellen want zo wil ik niet langer doorgaan.
Hoe is het met jullie ontwikkelingen martineke?

En Merisse idd namens mij ook nog een keer heel erg veel sterkte, ik bewonder je positieve instelling enorm!
pi_18378825
Beaker kan toch alleen op haar werk reageren???Of heeft ze al internet thuis
Wie weet morgen dus weer..............
Spannend hier weer,voor alle nodérs en degene,waarbij de zijn gekomen!.

Groetjes,Minoes

ps:spannning stijgt in Z&G: Tan gaat bevallen!!!.
  maandag 12 april 2004 @ 22:04:08 #81
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18378900
quote:
Op maandag 12 april 2004 22:01 schreef mallemeid het volgende:

[..]

lief dat je het vraagt ik had vandaag echt een gevoel dat het goed ging komen deze maand....maar zonet toenk naar wc ging beetje bloedflieber ofzo, dus denk dat mn ongi eraankomt, wat dus betekent dat het nog stééds niet op orde is....dus dan binnenkort de HA bellen want zo wil ik niet langer doorgaan.

En Merisse idd namens mij ook nog een keer heel erg veel sterkte, ik bewonder je positieve instelling enorm!
nee indd, dan beter ha bellen ja zou ondertussen ook wel willen weten hoe of wat en wat

mijn ontwikkelingen zijn nog steeds klussen over paar daaggie zou me vruchtbaartste periode er weer aan moeten komen, deze keer meer klussen als vorige maand (ook als ie niet wil, hij MOET)
pi_18379060
hahaha jah idd herkenbaar is dat achja, we zien het allemaal wel..ik duim me suf voor ons allemaal hoor!
pi_18379174
quote:
Op maandag 12 april 2004 22:01 schreef mallemeid het volgende:

[..]

is jouw ongi eerder gfekomen dan verwacht?? want las net nog dat pas rond 17de was ofzo... wilde express nog wachten om het te vragen aan je hoe het met je ging .
pi_18379286
quote:
Op maandag 12 april 2004 22:14 schreef Girly het volgende:

[..]

is jouw ongi eerder gfekomen dan verwacht?? want las net nog dat pas rond 17de was ofzo... wilde express nog wachten om het te vragen aan je hoe het met je ging .
Jah ik denk dat ik ongi word of ben ofzo, zonet wat bloed..maar dat kan ook weer zijn dat het dan vijf dagen beetje bloederig is en dan weer een tijdje niet ofzo....ik word er compleet gék van!
(ik hoop een beetje stiekum dat het een innestelbloeding is...maar ik wil het niet hopen, anders wordt de teleurstelling weer zo ontzettend groot)

Jij houdt het ook spannend zeg!
pi_18379916
quote:
Op maandag 12 april 2004 22:18 schreef mallemeid het volgende:

[..]

Jah ik denk dat ik ongi word of ben ofzo, zonet wat bloed..maar dat kan ook weer zijn dat het dan vijf dagen beetje bloederig is en dan weer een tijdje niet ofzo....ik word er compleet gék van!
(ik hoop een beetje stiekum dat het een innestelbloeding is...maar ik wil het niet hopen, anders wordt de teleurstelling weer zo ontzettend groot)

Jij houdt het ook spannend zeg!
hmmm ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt.. zo weet je niet eens wara je aan toe bent , ahh wat zitten wij vrouwen soms ingewikkeld in mekaar heh, terwijl het zo simpel kan *zucht*

ik hou het spannend indd hartje ook haha 15 april 9:00 sochtends gaan wij samen de definitieve uitdslag geven... we mogen wel eerder testen enzo.. maar we laten het dan niet eerder weten.. vond het wel een uitstekend idee dus ik hoop dat het dubbel feest is die dag
pi_18381174
Merisse, Ik wil je nog even zeggen dat ik je geweldig dapper vind
heel veel sterkte...

sorry dat ik zo laat reageer, maar ik wist gewoon even nix te zeggen
  maandag 12 april 2004 @ 23:37:36 #87
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18381246
Hallo dames!

Hartje en Girly...jullie maken het wel spannend zeg! 15 april, 9.00...dan zit ik op mun werk, aarrghh! Het eerste wat ik dan ga doen als ik thuis kom is dit topic checken, en o wee als jullie niet + testen...dan zwaait er wat!

Hoe is het toch met AnnieB?? Misschien let ik niet goed op, maar ik vind het zo verdacht stil rondom haar... heb haar ook niet in Z&G gezien...Meld je even meid!!

Martineke, de vruchtbare periode gaat weer zo'n beetje aanbreken bij je?! KvK-en dus, of ie nou wil of niet, whaha! Wel weer spannend!

Beaker, hoe is ie meid? Je hebt heel wat bij te lezen! Balen dat je nog geen i-net thuis hebt!

Slaapmeisje, alles oke?? Ben je de totaal-niet-subtiele runderen van de verjaardagsvisite alweer te boven? Hoe tactloos kunnen mensen zijn...

Alle dames een hele dikke
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_18385135
Goedemorgen Dames,

Ik ben vier dagen internetloos geweest.
Maar wat een berichtjes.

Merisse wat erg

Xanthe nog gefeliciteerd

Ga ff alles bijlezen
  dinsdag 13 april 2004 @ 09:04:03 #89
86274 hartje
still waiting...
pi_18385418
quote:
Op maandag 12 april 2004 21:54 schreef Girly het volgende:

[..]

hoe gaat het met je hartje??? is het erger geworden?? hoop van niet...

met mij nog steeds hetzelfde
't wel wat erger geworden ja. maar nog niet zoals ik normaal heb, vannacht ± 7 drupjes. 'k denk dus echt een klein
maar jij bent gewoon swanger hoor! ik vind het echt super spannend! k wordt er helemaal zenuwachtig van!!!
(ik ga gewoon maar weer wat ovu-testen inslaan)
  dinsdag 13 april 2004 @ 09:16:56 #90
86274 hartje
still waiting...
pi_18385506
merisse, 'k wil nog even zeggen dat ik je helemaal super vind
houd de moed erin & denk maar lekker ff aan jezelf (& je mannetje) neem gewoon lekkker de tijd die jij er voor nodig hebt & heel veel sterkte & een dikke knuf
  dinsdag 13 april 2004 @ 09:41:13 #91
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18385726
Girly je houdt ons in spanning en Hartje ook aangezien je heen normale nod hebt nu (althans nog nie) en dan moet ik nog wachten tot 15 april 09.00??? kan ik dat wel??

grtz
  dinsdag 13 april 2004 @ 09:58:58 #92
86274 hartje
still waiting...
pi_18385949
xanthe, sorry hoor maar ik was je helemaal vergeten te feliciteren! wat ben ik toch een domme he, dat boek zwanger worden van Mariël Croon, is dat een leuk boek? ik had al even via het linkje gekeken. staan er veel van die mooie microscoop foto's in? misschien ga ik het ook wel kopen. ik heb al: in verwachting van een kinderwens (ofzo iets) vind ik ook wel grappig, alleen een beetje dun (ik hou wel van lezen) je bent wel verwend zeg! wat een enorme hoeveelheid kadoo's!
pi_18386201
[
Hoe is het toch met AnnieB?? Misschien let ik niet goed op, maar ik vind het zo verdacht stil rondom haar... heb haar ook niet in Z&G gezien...Meld je even meid!!

Ben de paasdagen niet in de buurt van een PC geweest dus zit nu pas mee te lezen. Ben met rotgeschrokken van Merisse, we waren toch ook samen overgegaan.

Met mij is alles goed. Nou ja, goed. Ben echt heel misselijk en moet moeite doen om iets te eten, maar dat is juist een goed teken begrijp ik.
Verder heel moe en mijn borsten zijn zo pijnlijk, maar eigenlijk kan ik daar alleen maar van genieten.

Leef ontzettend met jullie mee en hoop iedere keer na een lange tijd niet op internet dat er weer wat dames over zijn. Maar dat gaat vast niet lang duren.
pi_18386412
Dank je jolene.

hartje ik ben net gister avond begonnen aan het boek maar nog niet verder gekomen dan het voorwoord.
De reden dat ik het boek wilde hebben was omdat het ook voor een groot deel gaat over de mmm.
Daar zit ik zelf natuurlijk middenin.
Er zitten een boel van die mooie foto's in.
Het ergste is dat ik nog niet alle cadeaus heb gehad mijn ouders moeten nog
Dat word waarschijnlijk weer een kleding bon en dan mogen we weer naar miss etam
Dat boek waar jij het over hebt wil je naar het isbn nummer van geven? Lijkt mij nl. ook wel een leuk boek.
pi_18386525
Oeps vergeet te melden dat ik 20 april voor de fm naar het ziekenhuis ga.
Dat is deze keer dag 11 , normaal moet je op dag 10 , maar die dag zit ik helemaal vol vanwege mijn reïntegratie project en gelukkig was het geen probleem om de fm een dag later te krijgen.
Reïntegratie weer moeten afbellen was wel erg lullig geweest , de vorige keer was het vanwege de misrkaam.

Mijn hele huis stinkt naar de rook (van brand) ze zijn zo heerlijk bezig geweest al sinds zondag
Paasvuur werd steeds geblust en uit eindelijk heb je dan een groep aso's die zo boos zijn die dan maar een huis in de hens zetten.
Ik lag dus bijna te slapen vannacht toen ik wakker werd van de brandweer.
Aangezien het lege huizen betreft die gesloopt gaan worden zijn ze allemaal dicht getimmerd en de brandweer is dan ook druk bezig geweest om uit te zoeken in welk huis nou de brand was.
Zondagnacht had ik al gezien hoe ze bij een auto stonden en dat ze elkaar zaten op te hitsen om hem open te breken , bleek de auto van mijn overburen te zijn. Die hadden m snachts nog weg gezet , op dat moment dacht ik dat die gestolen werd.
En ik had al ruim 45 minuten voor die tijd gebeld en ik zag maar geen politie , maar die bleek achteraf op een afstand te staan om te daders duidelijk te krijgen.
De auto is nog aangehouden maar daar bleken dus de overburen in te zitten.
De ellende begint hier dus weer tekomen
  dinsdag 13 april 2004 @ 10:41:01 #96
86274 hartje
still waiting...
pi_18386677
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 10:26 schreef Xanthe het volgende:
Dank je jolene.

hartje ik ben net gister avond begonnen aan het boek maar nog niet verder gekomen dan het voorwoord.
De reden dat ik het boek wilde hebben was omdat het ook voor een groot deel gaat over de mmm.
Daar zit ik zelf natuurlijk middenin.
Er zitten een boel van die mooie foto's in.
Het ergste is dat ik nog niet alle cadeaus heb gehad mijn ouders moeten nog
Dat word waarschijnlijk weer een kleding bon en dan mogen we weer naar miss etam
Dat boek waar jij het over hebt wil je naar het isbn nummer van geven? Lijkt mij nl. ook wel een leuk boek.
jeetje, lekker hoor zoveel kadoo's! het ISBN is: 9026925581 & het heet: Kinderwens, in verwachting van een zwangerschap van B. Scholten (heb het ff op BOL.com voor je opgezocht) & het kost ¤ 8,95, is niet zo'n dik boekje hoor, maar wel grappig. o ja nog ff dom vraagje: had wel eens eerder mmm gelezen, maar wat is dat
pi_18386777
mmm = medische malle molen maw. niet op de "normale" manier zwanger worden en daardoor dus via het ziekenhuis een behandeling hebben.
  dinsdag 13 april 2004 @ 11:03:10 #98
86274 hartje
still waiting...
pi_18387097
thanx.
ik zag ook in de inhoudopgave iets staan over vleesloos zwanger worden. leek mij wel weer interessant omdat ik vegetie-vegetoe-vegetarier ben. volgens mij is het wel een heel dik boek hè. 'k ga hem denk ik maar lekker bestellen voor mezelf, want ik ben volgens mij nu echt ongi geworden
mag ik melf wel ff verwennen.
  dinsdag 13 april 2004 @ 12:14:44 #99
1087 Merisse
broddeltante
pi_18388831
Ahhh nee, klote hoor Hartje... ik had er zo'n goed gevoel over bij jou deze keer. Ontzettend jammer hoor. Gaan we nu samen volgende maand of die maand erna? Verwen je zelf maar eens lekker hoor, doe ik ook. * Merisse heeft al een hele zak chocolade paaseitjes op... oeps, nu ophouden!
pi_18388983
Ow...pfff.
Het zit niet echt mee...
Ik ga gewoon duimen voor de nieuwe maand.
  dinsdag 13 april 2004 @ 12:29:25 #101
86274 hartje
still waiting...
pi_18389210
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 12:14 schreef Merisse het volgende:
Ahhh nee, klote hoor Hartje... ik had er zo'n goed gevoel over bij jou deze keer. Ontzettend jammer hoor. Gaan we nu samen volgende maand of die maand erna? Verwen je zelf maar eens lekker hoor, doe ik ook. * hartje heeft al een hele zak chocolade paaseitjes op... oeps, nu ophouden!
hartjesvriendje & ik dachten deze keer ook echt dat het raak was. heb normaal nooit zere boops, buikpijntjes, was ook nog ff misselijk
& we gaan er weer voor!
ik ben blij dat je je enigzins positief voelt, god wat balen zeg weer een mk. heel m'n dag was gisteren verziekt. m'n werk was ook klt, er kwam echt niks uit m'n handen. heb toen 's avonds ook een mega-paasei op, knap je wel van op hè. moet je 's naar de lidl gaan & op de choco-afdeling hebben ze enorme eieren met marsepein gevuld met nog een extra smaakmelange: ik had gisteren rum-rozijnen
heb dat boek al besteld bij bol, kan ik me weer voorbereiden op de nw ronde. we gaan er weer voor hè. ff proberen of ik hem nog weet
  dinsdag 13 april 2004 @ 12:33:53 #102
86274 hartje
still waiting...
pi_18389306
maar niet getreurt, we hebben girly nog! & dat zit volgens mij helemaal goed
nou nog wachtten op de uitslag de 15e, zet 'm op girly
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 12:43:25 #103
81992 Githa
pi_18389545
Xanthe gefeliciteerd
Ik ben er niet veel meer maar stiekem lees ik zo nu en dan nog mee.
achja mijn hele theorie om met andere dingen bezig te zijn klopt ook van geen kanten zodra er ook maar iets is duik ik toch weer dat forum op ...Alles is gewoon super spannend

Hoe is het met BEAKER ??? .... zo mag ik hopen

ga me heel rustig aan weer een beetje met jullie bemoeien als dat mag tenminste
....wat heb je daar ook aan he .....aan rust ......

ohwja en GIRLY .... zet hem op hoor meis

groetjes weer
  dinsdag 13 april 2004 @ 12:57:20 #104
1087 Merisse
broddeltante
pi_18389883
* Merisse wil ff tegen Girly zeggen dat ze niet HOEFT te wachten tot de 15e met het showen van d'r twee streepjes.
Mag ook nu hoor
  dinsdag 13 april 2004 @ 13:06:41 #105
86274 hartje
still waiting...
pi_18390124
van mij mag ook eerder! maar ja, we hebben het natuurlijk wel zo afgesproken. dus ik wacht braaf tot de 15e
ik heb nu echt e n o r m e buikpijn & echte
dus zet maar op nw lijstje: nod 13 mei (had eigenlijk 15 mei moeten bevallen , maar je leest wel 's zo'n bakepraatje dat je op die datum weer zwanger bent, dus wie weet)
pi_18390382
Minoes, Merisse en Hartje dikke knuffel en een kus.

Vind het echt rot voor jullie
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 13:21:26 #107
81992 Githa
pi_18390535
Ik heb vandaag mijn nod en nog niks in te merken
wat is dat spannend zeg ...zenuwslopend ook btw.
en ik moet zo gaan werken beter dat ze de wc vrij laten zodat ik om de 5 min kan gaan checken.
Ze zullen denken dat ik buikgriep heb ofzo
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 13:23:27 #108
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18390605
Merisse: ik las gisteren het berichtje over jou en wist even geen woorden te vinden. Eigenlijk nu nog niet, maar ik wilde toch even laten weten dat ik aan je denk en je veel sterkte en warmte stuur vanuit hier! 3 x is scheepsrecht

Hartje: toch ongi geworden ik kan niks anders zeggen behalve dit

Girly: volgens mij hoef je nu niet meer te wachten hoor tot de 15e aangezien de rest van de meiden hier nu ongi is geworden toch? Vandaag is toch ook een hele mooie dag om te testen?

Met mij gaat het redelijk op dit moment. Het gekke is dat ik nog wel pijnlijke borsten heb en een vaag misselijkheidsgevoel, niet lekker kunnen plassen en soms wat duizelig ben. De duivels zijn dan wel vertrokken, maar de kwaaltjes niet Elke keer denk ik eraan dat ik toch best wel eens zwanger zou kunnen zijn en dat we a.s. vrijdag bij de follikelmeting iets heel anders te zien zullen krijgen. Gisteren bijna nog een test gedaan, maar toch maar niet uiteindelijk. Als het zo is, dan hebben we vrijdag tenminste een mooie verrassing
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 13:25:52 #109
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18390679
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 13:21 schreef Githa het volgende:
Ik heb vandaag mijn nod en nog niks in te merken
wat is dat spannend zeg ...zenuwslopend ook btw.
en ik moet zo gaan werken beter dat ze de wc vrij laten zodat ik om de 5 min kan gaan checken.
Ze zullen denken dat ik buikgriep heb ofzo
Githa wat leuk om jou hier ook weer even te zien en dan nog wel meteen op je NOD
  dinsdag 13 april 2004 @ 13:27:45 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18390727
Pfoe slaapmeisje, ik vind jou toch ook wel steeds heel sterk hoor. Nu toch maar niet testen, wat ik me heel goed kan voorstellen, maar toch, ik denk dat ik gek zou worden.
En als dan je ongi niet de gebruikelijke verlichting van de kwaaltjes brengt...
Ik ga stiekem toch zitten duimen voor vrijdag, je weet maar nooit.
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 13:30:44 #111
81992 Githa
pi_18390804
jeetje slaapmeisje wat knap van je dat je die test toch hebt kunnen laten liggen maar ik hoop voor je dat je vrijdag i.d.d. goed nieuws krijgt.

Al heb ik heb geeeeeeeeeeen idee wat een follikelmeting is ...... succes
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 13:30:51 #112
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18390807
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
Pfoe slaapmeisje, ik vind jou toch ook wel steeds heel sterk hoor. Nu toch maar niet testen, wat ik me heel goed kan voorstellen, maar toch, ik denk dat ik gek zou worden.
En als dan je ongi niet de gebruikelijke verlichting van de kwaaltjes brengt...
Ik ga stiekem toch zitten duimen voor vrijdag, je weet maar nooit.
Weet je wat het gekke is Brighteyes? Op de een of andere manier ben ik er heel rustig onder deze maand. Normaal gesproken had ik ook al tegen het plafond gezeten van de spanning en vast alweer een test voor de zekerheid gedaan. Nu laat ik het allemaal maar over me heenkomen en denk dat als het deze keer niet is, dan wel de volgende keer. Heel gek dat ik ineens zo'n omschakeling heb, maar ik ben er wel blij mee eigenlijk.
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 13:35:18 #113
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18390928
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 13:30 schreef Githa het volgende:
jeetje slaapmeisje wat knap van je dat je die test toch hebt kunnen laten liggen maar ik hoop voor je dat je vrijdag i.d.d. goed nieuws krijgt.

Al heb ik heb geeeeeeeeeeen idee wat een follikelmeting is ...... succes
Een follikelmeting is een inwendige echo om te kijken hoeveel eitjes ik dit keer heb en hoe groot ze zijn. De fertiliteitsarts houdt op deze manier mijn cyclus in de gaten en ik moet dan zo'n beetje om de dag terug om te kijken hoe ze gegroeid zijn. De avond voor de echo moeten we dan verplicht sexen en op of rond de eisprong halen ze bij mij wat baarmoederslijm weg om te kijken of er nog levende zaadjes in zitten. Dit laatste heet een samenlevingstest en aangezien die van ons vorige maand negatief was (er was geen enkele levende zaadcel meer te vinden), gaan ze het deze maand nog een keer doen om zeker te zijn dat het daaraan ligt dat ik maar niet zwanger wordt. Indien dat zo is dan mogen we waarschijnlijk beginnen aan IUI.
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 13:44:31 #114
81992 Githa
pi_18391195
slaapmeisje,
Thnx wat een duidelijke uitleg, al hoop ik hem nooit nodig te hebben.
Nu wens ik je zeker succes want als ik het zo lees zou de kans dus bestaan dat het vrijdag wel allemaal goed is.. een beetje prositief moeten we toch blijven niet ?..lijkt me vreslijk moeilijk wat je doormaakt ik durf er niet eens aan te denken.
Iedereen met een kinderwens heeft vast ooit een keer gedacht ohwjee als ik maar kinderen kan krijgen maar vervolgens ga je er toch vanuit dat dat gaat lukken.
Maar de werkelijkheid is dat dat zo makkelijk helemaal niet gaat maar snappen doe je dat pas als je dat zelf ervaart.
Ik zal een kaarsje voor je aansteken slaapmeisje ...die heb je zeker een verdiend na deze tijd.
dus nogmaals succes
  dinsdag 13 april 2004 @ 13:55:06 #115
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18391442
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 13:44 schreef Githa het volgende:
Githaaaaa, fijn dat je weer bij ons komt om mee te kleppen lang niet gezien. was al bang dat je het forum niet meer kon vinden of zo en wat een spanning gelijk op je nod-daggie, ik duim voor je dat die ongi wegblijft meis
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 14:02:22 #116
81992 Githa
pi_18391622
Thnx martine tja ik dacht als ik nu minder op het forum zit misschien dat ik dan minder met het zwanger worden bezig ben en me ook is kan richten op iets anders .... NOT! ja helaas zo zit ik niet in elkaar
Dus hier ben ik weer ...en yep op mijn NOD want nu miste ik julie het meest

Hoe gaat het bij jou Martineke ? ...
  dinsdag 13 april 2004 @ 14:03:38 #117
86274 hartje
still waiting...
pi_18391653
slaapmeisje, goed dat je er zo rustig onder blijft zeg! petje af hoor. ik ben toch wel benieuwd naar vrijdag hoor, wat daar op die echo te zien is. hoe je je voelt de laatste tijd lijkt toch wel ergens op te wijzen. maar ja, we wachtten maar af, succes iniedergeval & als je geen beebje te zien krijgt dan het liefst een hele tros rijpe eitjes met een zwerm zwemmertjes erom heen!
ik ben alleen vanaf vrijdag een weekend weg heb ik weer, kan ik het laatste nieuws pas maandag lezen!
  dinsdag 13 april 2004 @ 14:06:24 #118
86274 hartje
still waiting...
pi_18391711
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 14:02 schreef Githa het volgende:
Thnx martine tja ik dacht als ik nu minder op het forum zit misschien dat ik dan minder met het zwanger worden bezig ben en me ook is kan richten op iets anders .... NOT! ja helaas zo zit ik niet in elkaar

heb ik ook hoor, je denkt er toch steeds aan!
ik duim ook voor je! succes
  dinsdag 13 april 2004 @ 14:08:49 #119
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18391753
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 14:02 schreef Githa het volgende:

Hoe gaat het bij jou Martineke ? ...
dat ken ik ja, ik was er afgelopen maand teveel mee bezig naar me zin en heb besloten dat ik er nu niet op ga zitten focussen dat ik zwanger wil worden. tuurlijk ik kijk hier wel en doe ook vrolijk mee met alles, maar voor mijn gevoel vind ik het nu niet zo erg als het niet raak zou zijn gelijk, bedoel dat kan ook best 2 of 3 of meer maandjes later. dat is voor mijn gevoel al een stuk beter, ik ben stukken vrolijker en zit niet hele dagen te denken aan dat ik een kind wil (bij wijze van)
verder gaat het goed hoor met mij, klusperiode breekt weer aan
  dinsdag 13 april 2004 @ 14:09:45 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18391776
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 13:30 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Weet je wat het gekke is Brighteyes? Op de een of andere manier ben ik er heel rustig onder deze maand. Normaal gesproken had ik ook al tegen het plafond gezeten van de spanning en vast alweer een test voor de zekerheid gedaan. Nu laat ik het allemaal maar over me heenkomen en denk dat als het deze keer niet is, dan wel de volgende keer. Heel gek dat ik ineens zo'n omschakeling heb, maar ik ben er wel blij mee eigenlijk.
Klinkt goed!
En ik weet gewoon zeker, ook bij jullie komt het eens!
Ik denk eigenlijk altijd maar aan het verhaal van ET en Swets en kijk wat die nu in een wiegje hebben liggen. Dat gebeurd jou ook nog wel hoor!
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 14:15:41 #121
81992 Githa
pi_18391913
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 14:08 schreef Martineke het volgende:

[..]
verder gaat het goed hoor met mij, klusperiode breekt weer aan
Dat is goed om te horen Martineke en van die klusperiode word ik ook altijd vrolijk
Nou ! maar ik ga naar mijn werk...moet kan ik beter zeggen .... ga ik daar mijn tijd op de wc verdoen tja, je moet toch checken he ....( om het kwartier )
doei ...
pi_18392663
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 11:03 schreef hartje het volgende:
thanx.
ik zag ook in de inhoudopgave iets staan over vleesloos zwanger worden. leek mij wel weer interessant omdat ik vegetie-vegetoe-vegetarier ben. volgens mij is het wel een heel dik boek hè. 'k ga hem denk ik maar lekker bestellen voor mezelf, want ik ben volgens mij nu echt ongi geworden
mag ik melf wel ff verwennen.
Het boek is mega dik!
Staan veel dingen in , maar zoals ik al zei ik heb alleen nog maar het voorwoord gelezen.
Ga zo denk ik lekker met het boek op de bank kruipen vriendje is werken dus heb tot vanavond 23.30 het huis voor me alleen!
Nu maar hopen dat het ook lekker rustig blijft in de buurt....

Heb hier nu al 2 boeken die ik lezen moet en beiden zijn best dik (atkins en zwanger worden)
pi_18392680
elooow meiduh

hartje - jammer dat het toch heeft doorgezet . hoop dat volgende keer beter gaat <-- voor jou

slaapmeisje & merisse ik vind vandaag toch nog te vroeg om te testen... aangezien mijn vorige cyclus 21 dagen was... en toch rekening wil houden met onregelmatige cyclus doe ik nog maar 2 dagen er boven op.. en de uiteindelijk uitslag toch op 15 april hou
merisse -hoe voel je je?? gaat het alweer een beetje

Githa joepie nog een NOD , en waneer ga je testen???
pi_18392714
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 12:29 schreef hartje het volgende:

[..]

hartjesvriendje & ik dachten deze keer ook echt dat het raak was. heb normaal nooit zere boops, buikpijntjes, was ook nog ff misselijk
& we gaan er weer voor!
Misschien was je toch zwanger?
Heel veel zwangerschappen lopen al zo vroeg mis dat
je niet eens wist dat je zwanger was....
pi_18392768
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 12:43 schreef Githa het volgende:
Xanthe gefeliciteerd
Ik ben er niet veel meer maar stiekem lees ik zo nu en dan nog mee.
achja mijn hele theorie om met andere dingen bezig te zijn klopt ook van geen kanten zodra er ook maar iets is duik ik toch weer dat forum op ...Alles is gewoon super spannend
Ik ken dat gevoel , soms wil je even afstand maar ben je ook wel erg nieuwsgierig.
Misschien is het moment van de nieuwsgierigheid een teken dat je stiekum toch liever
hier bent???
  dinsdag 13 april 2004 @ 14:56:25 #126
86274 hartje
still waiting...
pi_18392804
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 14:52 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Misschien was je toch zwanger?
Heel veel zwangerschappen lopen al zo vroeg mis dat
je niet eens wist dat je zwanger was....
dacht ik ook al, 'k heb nu ook echt mega buikpijn. ik hou het maar op ongi, is wat minder deprimerend.
pi_18393895
meiden nog ff tussendoor, muh vriend pest me ... ik begin weer een bitch te worden volgens hem , (dan zegt tie, ZIJN JE HORMOONTJES ERWEER??) (mijn vorige zwangerschap was ik onwijs gemeen tegen m elke keer) en dan gister zaten we discovery te kijken.. echt super intressante documentaire... en daar was dan zo'n verhaal over mensen die in hawaii de canyons bezochten, met een supermooie waterval enzo... en dat die opeens getroffen werden door een stenenlawine , waarbij een gezin een moeder kwijtraakte.. en een ander gezin een meisje van 6 jaar (nichtje) echt ik kon mijn tranen niet meer tegenhouden... vond zo zielig... (normaal huil ik nooit daarom, maar vind ik het dan gewoon zwaar zielig) en juist als er iets grappigs gebeurd ken ik er helemaal om in een deuk liggen ... <--- zijn dit hormonen ?? , mensen met ervaring???? ik wordt er gek van... want ik sla teveel om (ik doe onbewust tekeer gaan tegen hubby ) iemand tips om dat te bedwingen misschien?? ik voel me soms echt jantje lacht, jantje huilt
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 16:20:32 #128
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18394846
Hai Girly, het kunnen eigenlijk twee dingen zijn: ofwel je hormoontjes, ofwel de spanningen omtrent je aankomende NOD. Dat laatste is natuurlijk ook niet te onderschatten en daardoor kun je ook best even uit de bocht vliegen. Sterkte met wachten in ieder geval !
pi_18395107
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 16:20 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hai Girly, het kunnen eigenlijk twee dingen zijn: ofwel je hormoontjes, ofwel de spanningen omtrent je aankomende NOD. Dat laatste is natuurlijk ook niet te onderschatten en daardoor kun je ook best even uit de bocht vliegen. Sterkte met wachten in ieder geval !
weet je dat ik gek van het wachten word??? zo gek dat ik af en toe wel rondjes kan rennen als een kip zonder kop :s

goh wat zal ik opluchten zeg als ik de uitslag duidelijk weet..... is het al donderdag????

*bijt op vingers*
  dinsdag 13 april 2004 @ 17:14:16 #130
86274 hartje
still waiting...
pi_18396078
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 16:30 schreef Girly het volgende:

[..]

weet je dat ik gek van het wachten word??? zo gek dat ik af en toe wel rondjes kan rennen als een kip zonder kop :s

goh wat zal ik opluchten zeg als ik de uitslag duidelijk weet..... is het al donderdag????

*bijt op vingers*
ik kan het me voorstellen
succes!
pi_18397688
Ik word altijd zo'n bitch als ik ongi moet worden (deze keer niet ).
Moet ook sneller janken om de dingen , maar dat heb ik niet alleen als ik ongi moet worden , maar ook toen ik zwanger was .
Echt girly het blijft afwachten , hoe moeilijk ook!
En gezien je onregelmatige cyclus houd ik er al rekning mee dat je misschien langer moet wachten dan je nu hoopt , maar dat heb ik je ook al een klein beetje gezegd op MSN.
Dus we gaan voor jou gewoon nog steeds het beste ervan hopen!
pi_18397772
Trouwens mijn datum in de begin post moet veranderd worden!
9 april bloedprikken kan weg en dat word dan 20 april 1e fm
Mijn nod zal rond 8 mei zijn.
Misschien een mooi verjaardags cadeautje voor Jeroen die 10 mei jarig is
pi_18398833
Mag ik iets vragen aan jullie? Ik zie wel eens staan dat de opmerking "je hebt in ieder geval bewezen zwanger te kunnen raken" niet bepaald positief wordt opgevat door meiden die een miskraam hebben gehad.. mag ik vragen waarom eigenlijk niet? Ja, oke, het getuigd niet echt van medeleven natuurlijk maar anderzijds lijkt het me wel waar. Als je het 1 keer kunt worden kun je het vaker worden natuurlijk. Ookwel een soort zekerheid ergens lijkt me.. of zie ik het helemaal verkeerd?
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:20:05 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18398959
Hoewel het vaak wel zo is, hoeft dat nog niet eens altijd zo te zijn.
Maar daarnaast komt het grootste gedeelte van de pijn om zo'n opmerking omdat het niet om het zwanger-zijn gaat, maar om nou juist dat ene kindje dat je verloren bent. Al komen er nog tien. Je had toch ook dat ene kindje willen hebben.

*correct me if I'm wrong*
pi_18399182
Ja uiteraard, ik zei ookal dat het totaal niet tactisch is maar stel nou dat je al 3 jaar aan het proberen bent om zwanger te worden, onderzoeken wijzen niets uit, je bent gewoon gezond en zou in principe dus gewoon zwanger moeten kunnen raken maar het gebeurt maar niet.. Als het dan uiteindelijk toch een keer gebeurt dan is dat toch ergens een soort van opluchting bij jezelf? Zovan "het kan toch wel"? Hoewel het verdriet natuurlijk enorm is.. heb ik het daar nu even niet over. Puur over het zwanger worden zelf.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2004 19:29:31 ]
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:35:49 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18399359
Ja, ok, maar dat zijn dan 2 verschillende dingen. De opluchting over het feit dat zwanger worden toch wel lukt en het verlies van je babietje. Dan klopt de gedachtegang wrsch wel. Maar er zijn ook veel vrouwen die een miskraam krijgen zonder eerst heel lang gedaan te hebben over zwanger worden en dan is het gewoon vrij bot denk ik.
Ik kon me het ook nooit goed voorstellen tot ik het een paar van heel dichtbij heb mogen meemaken, maar ook een zwangerschap van een paar weken kan vreselijk veel impact hebben en dan willen de meeste vrouwen even niet denken aan de volgende keer.
pi_18399579
Mja, dat is idd zo dat het 2 verschillende dingen zijn.. oke, ja ik vroeg het me al een tijdje af

Dan heb ik nog een vraag al weet ik niet goed of het hier hoort of in het zwangerschapstopic.. als je net pas zwanger bent maar al wel dat je een buikje kunt zien, maar de rest van de buitenwereld ziet dat nog niet als een zwangere buik zeg maar Kun je em dan inhouden? Ik bedoel, als je erg je best doet, kun je dan bereiken dat je er weer helemaal plat uitziet?
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:53:16 #138
1087 Merisse
broddeltante
pi_18399862
Wat je wil horen als je een miskraam hebt gehad is dat mensen het heel erg vinden voor je en interesse tonen en je verhaal willen aanhoren. Je wil van iemand in het begin helemaal geen troost in de vorm van:
- oorzaak van een miskraam is meestal dat iets mis met het vruchtje
- 15% van alle zwangerschappen eindigt in een miskraam
- een derde van alle vrouwen krijgt te maken met een miskraam
- je kunt in ieder geval zwanger raken
Allemaal waar en allemaal kunnen ze best troost bieden alleen niet als eerste reactie op een miskraam want dan lijkt het alsof je iemands verdriet wil ontkennen.
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 19:53:39 #139
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18399873
Het is een beetje dubbel wat mij betreft. Aan de ene kant raak ik behoorlijk gefrustreerd dat het ons na 21 maanden nog niet is gelukt en ik naar mijn weten nog nooit zwanger ben geweest en het daarom wel prettig zou vinden dat het een keer zou lukken ook al krijg ik een miskraam zodat ik, zoals je zegt in ieder geval zwanger kan worden. Aan de andere kant lijkt het me vreselijk om zwanger te zijn en het dan te verliezen. De band die je in zo´n korte tijd met zo´n boontje opbouwt, het toeleven naar het grote moment dat je eindelijk kennis met elkaar maakt en de voorbereidingen die je treft op zo´n pril wezen maken waarschijnlijk meer stuk dan het feit dat het (nog) niet is gelukt.

Moeilijk moeilijk moeilijk. Ik denk dat iedereen er op een eigen manier mee omgaat en het verdriet van een ander niet in te schatten is. De ene vrouw is na bijvoorbeeld "al" 5 maanden te zijn gestopt met de pil al in alle staten omdat ze nog niet zwanger is en de ander gaat daar wat rustiger mee om. De ene vrouw is tot op het bot verscheurd van verdriet bij een miskraam terwijl de ander daar weer wat makkelijker mee omgaat en vol goede moed naar de volgende ronde gaat. Belangrijk voor mezelf is om het stap voor stap te bekijken en niet teveel vooruit bladeren in het Grote Klussen-Voor-Kids boek.
pi_18400600
Ja ik begrijp het nu idd.. al heb ik het zelf niet meegemaakt verder maar op zich is 5 maanden niet lang he, het zijn maar 5 kansen in feite toch? Ik bedoel, 5 menstruaties die je wanhopig weg probeert te houden/wensen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2004 20:16:56 ]
  dinsdag 13 april 2004 @ 20:35:53 #141
86274 hartje
still waiting...
pi_18401183
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:15 schreef heaven7 het volgende:
Mag ik iets vragen aan jullie? Ik zie wel eens staan dat de opmerking "je hebt in ieder geval bewezen zwanger te kunnen raken" niet bepaald positief wordt opgevat door meiden die een miskraam hebben gehad.. mag ik vragen waarom eigenlijk niet? Ja, oke, het getuigd niet echt van medeleven natuurlijk maar anderzijds lijkt het me wel waar. Als je het 1 keer kunt worden kun je het vaker worden natuurlijk. Ookwel een soort zekerheid ergens lijkt me.. of zie ik het helemaal verkeerd?
net na mijn mk hoefde ik dat ook niet te horen. maar nu denk ik er wel zo over: het is iniedergeval al een keer gelukt, dus helemaal onvruchtbaar zijn we niet! waar je toch af&toe over zit te twijfelen.
maar een mk is gewoon een kut ervaring, emotioneel heel zwaar vind ik; eerst verbaasd dat je zwanger bent, dan toch wennen aan het idee, dan superrr blij & al helemaal aan het denken/plannen van de toekomst & dan wordt je in een heel diep gat gesmeten & voel je je lichamelijk ook nog beroerd. echt klote gewoon. en ook moeilijk omdat je het toch wat voorjezelf houd & dus niet met iedereen erover kan praten en met je zieke, verdrietige lijfje toch maar probeert om gewoon verder te gaan. ik ben zelfstandige; dan ga je geen klanten afbellen omdat je "ziek" bent. aan de ene kant ben ik nu wel blij dat het schijnbaar "kan" maar wat het emotioneel allemaal met je doet heeft toch wel impact hoor. ik ben nu nog wel 's verdrietig terwijl het toch al bijna 9 mnd geleden is. 't is gewoon een rouwproces om wat je verloren hebt, 't zijn toch wel 2 verschillende dingen zoals Brighteyes al zei.
  dinsdag 13 april 2004 @ 20:37:52 #142
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18401232
Heaven7, ik denk dat je nog niet helemaal aanvoelt wat Slaapmeisje bedoeld. ''Maar 5 kansen'' kan voor bepaalde vrouwen al heel veel zijn, zeker voor diegenen die zo graag willen.
Een aantal anderen kunnen daar wat beter over relativeren; het is voor iedere vrouw anders. Wacht maar 'ns af tot je zelf kinderplannen hebt (ik weet natuurlijk niet of je die hebt en zoja of dat op dit moment is), misschien ben je dan zelf wel een van diegenen voor wie 5 maanden heel lang lijken, en ben je liever gisteren zwanger dan vandaag.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_18401380
Het lijkt lang maar dat is het niet. Dat bedoelde ik.. gevoelsmatig kan 1 minuut al een halve dag duren nauurlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2004 20:43:35 ]
  dinsdag 13 april 2004 @ 20:46:08 #144
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18401463
Precies!
pi_18401595
Die had ik niet verwacht!
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 21:50:31 #146
81992 Githa
pi_18403262
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 14:54 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ik ken dat gevoel , soms wil je even afstand maar ben je ook wel erg nieuwsgierig.
Misschien is het moment van de nieuwsgierigheid een teken dat je stiekum toch liever
hier bent???
ja dat zal het zijn !
zou wel wat zijn als ik nu echt zwanger blijk te zijn en gelijk weer weg moet uit dit topic
maar ik hou jullie nog ff in spanning want er is nog niks in aantocht ....helemaal niks
Maar ik durf ook nog niet te testen hoor stel dat ik te vroeg ben dan wil ik weer elke dag testen ...
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 21:53:24 #147
81992 Githa
pi_18403353
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 16:30 schreef Girly het volgende:

[..]

ja ik ken dat ....VRESELIJK!

we kunnen samen rondjes rennen, ook gezellig
pi_18404055
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:53 schreef Githa het volgende:

[..]

ja ik ken dat ....VRESELIJK!

we kunnen samen rondjes rennen, ook gezellig
lijk me geen gek plan hahaha...

wanneer ben jij van plan te testen githa?
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 22:23:07 #149
81992 Githa
pi_18404217
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 22:17 schreef Girly het volgende:

[..]

wanneer ben jij van plan te testen githa?
geen idee....die discussie had ik ook net met mezelf
Het probleem is dat ik niet goed durf ...dat het te vroeg is en dus negatief krijg maarja wanneer is wel een goed moment? morgen testen offuh beter nog wachten tot donderdag of vrijdag ??

pi_18404451
Weet iemand het antwoord op mijn 2e (stomme) vraag?
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 22:37:18 #151
81992 Githa
pi_18404632
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 22:30 schreef heaven7 het volgende:
Weet iemand het antwoord op mijn 2e (stomme) vraag?
Stomme vragen bestaan niet heaven7 stomme antwoorden natuurlijk wel maar helaas ik kan je geen antwoord geven daar zal ik eerst zwanger voor moeten zijn.
maar misschien kun je deze vraag beter stellen in een topic waar er meer mensen al zwanger zijn ???
Ik wens je i.i.g. succes
pi_18404735
Dankjewel En ik zal de vraag idd even in het zwangerschapstopic gooien
pi_18404824
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 22:23 schreef Githa het volgende:

[..]

geen idee....die discussie had ik ook net met mezelf
Het probleem is dat ik niet goed durf ...dat het te vroeg is en dus negatief krijg maarja wanneer is wel een goed moment? morgen testen offuh beter nog wachten tot donderdag of vrijdag ??

ik heb een spraak 15 april hahahah 9 uur sochtends :d moek de uitslag geven...

je mag van mij mee doen hoor

want zou eigenlijk met hartje maar die valt weg
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 22:47:57 #154
81992 Githa
pi_18404907
wanneer is je NOD dan Girly???
donderdag dan ben ik 2 dagen overtijd om het zo ff te zeggen ..... op sommige sites lees ik dat je beter een week kan wachten terwijl andere zeggen dat je gelijk vanaf dag 1 kunt testen .... dat doen ze omdat je jetoch al zo zeker voelt in deze periode
pi_18405057
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 22:47 schreef Githa het volgende:
wanneer is je NOD dan Girly???
donderdag dan ben ik 2 dagen overtijd om het zo ff te zeggen ..... op sommige sites lees ik dat je beter een week kan wachten terwijl andere zeggen dat je gelijk vanaf dag 1 kunt testen .... dat doen ze omdat je jetoch al zo zeker voelt in deze periode
12 april maar na mijn curretage duurde het 21 dagen voordat ik weer ongesteld was.. dus heb nou weer 21 dagen gerekend.. maar jah ik weet niet wat ik precies moet berekenen aangezien ik onregelmatige cyclus heb.. dus gooi er nog een paar dagen boven op

† In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 22:56:19 #156
81992 Githa
pi_18405133
oooooohw da's helemaal spannend.
Ik ben uit gegaan van een cyclus van 28 dagen.... en deze heb ik tot nu toe elke maand op de dag af gehad ( op een misrekening na.....maar toen bleek het dus wel te kloppen ..toen was ik uitgegaan van 26 dagen en tja dan ben je ineens 2 dagen overtijd ...hahah ) maar ben ik echt uitgegaan van 28 dagen en voor het eerst blijft hij dus zomaar weg ..... ohwjee de kriebels komen
pi_18405214
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 22:56 schreef Githa het volgende:
oooooohw da's helemaal spannend.
Ik ben uit gegaan van een cyclus van 28 dagen.... en deze heb ik tot nu toe elke maand op de dag af gehad ( op een misrekening na.....maar toen bleek het dus wel te kloppen ..toen was ik uitgegaan van 26 dagen en tja dan ben je ineens 2 dagen overtijd ...hahah ) maar ben ik echt uitgegaan van 28 dagen en voor het eerst blijft hij dus zomaar weg ..... ohwjee de kriebels komen
je bent helemaal vrij om te kiezen wat je wilt

ik zie vanzelf wel of je de uitslag neer pleurt hahaha

ik ga morgen een test kopen dus... ( ik vind het altijd zo aftellen die dagen...)

VERSCHIKKELIJK GWOON ..
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2004 @ 23:03:46 #158
81992 Githa
pi_18405312
tja Girly ik ga nog ff discusseren met mezelf....lekker warm in bed....elk pijntje en krampje liggen voelen en natuurlijk een abbonement nemen op de wc .... hahahaha kortom ik ga lekker naar bed
Als ik ff tijd heb tussen al die dingen door zal ik zeker voor je duimen ....hahaha...wat een gedoe soms vind ik mezelf echt een zeikerd ...
Truste Girly slaap lekker......enne ik "pleur"de uitslag wel neer als die er is
pi_18405425
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 23:03 schreef Githa het volgende:
tja Girly ik ga nog ff discusseren met mezelf....lekker warm in bed....elk pijntje en krampje liggen voelen en natuurlijk een abbonement nemen op de wc .... hahahaha kortom ik ga lekker naar bed
Als ik ff tijd heb tussen al die dingen door zal ik zeker voor je duimen ....hahaha...wat een gedoe soms vind ik mezelf echt een zeikerd ...
Truste Girly slaap lekker......enne ik "pleur"de uitslag wel neer als die er is
haha is goed ... relax haha vind die abonnement opmerking echt lachuh whahaha
en nee joh ik ben hier de grootste zeurly erger dan mij kan je niet zijn haha
slaap lekker.. doe rustig aan en ik merk het vanzelf wel

we hopen op het beste ja tog

† In Memoriam † woensdag 14 april 2004 @ 07:04:07 #160
81992 Githa
pi_18409543
NOU ...super vroeg...ventje op zit ik aan tafel naar die stomme kast te kijken ligt die stomme test in kan ik me natuurlijk weer niet inhouden..
negatief natuurlijk.....*zucht* .....daarom wilde ik niet testen maarja zoiets herinner je je weer NADAT ( wat ben ik ook een stomme he )
Dus eigenlijk weet ik nu nog niks....is het te vroeg ? ....terwijl ze zeggen dat je toch al wel iets had moeten zien maar op die da testen staat dat niet
maar goed het is nog nergens te zien. Dat kan ook weer positief zijn want mijn cyclus is al die tijd op de dag ( bijna de minuut ) af 28 dagen geweest ... of wil dat nu zeggen dat ik opeens onregelmatig ben geworden ...da's weer super negatief

niet eens een vaag streepje joh!

nou over een paar daagjes nog maar een testen en ondertussen proberen dat positieve gevoel weer terug te krijgen wat kunnen ze een mens aan doen he
i.i.g. heb ik het verhaal er ff uit kunnen spugen zo vroeg op de morgen ... scheelt een hoop

pi_18409756
Githa,

Lekker toch om het eruit te gooien.
En zo jammer dat je vanochtend negatief testen.

Hoop dat je je positieve geloof weer een beetje terug hebt
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2004 @ 08:39:52 #162
81992 Githa
pi_18410056
quote:
Op woensdag 14 april 2004 07:57 schreef jolene het volgende:
Githa,

Lekker toch om het eruit te gooien.
En zo jammer dat je vanochtend negatief testen.

Hoop dat je je positieve geloof weer een beetje terug hebt
Thnx Jolene
Ik denk niet dat ik dat goed gevoel nog terug krijg tenzij de test ineens prositief is natuurlijk
Je blijft met die vraag zitten ...die onzekerheid is gewoon zo frustie maar goed dat heeft iedereen hier natuurlijk.
( heb ff zo'n egoistisch momentje hoor )
maar deruit gooien werkt wel ja je kan het gewoon niemand vertellen

pi_18410112
Ook voor jou is het nu weer wachten...of de verschijnen of dat ze toch nog stiekum uitblijven.

Denk dat iedereen hier wel eens een ego momentje mag hebben.
Het is niet niks
  woensdag 14 april 2004 @ 08:55:44 #164
86274 hartje
still waiting...
pi_18410186
hèè, githa wat balen die neg uitslag. klt is dat he, daar word je alleen maar onrustiger van. welk merk test heb je gebruikt? en hoeveel dagen was je nou overtijd? probeer nog maar ff aff te wachtten & als je niet ongi bent gewoon nog een keertje testen

en girly hoe voel jij je? heb je nog steeds zwangerschapssymptomen? ik ben benieuwd hoor, echt spannend.

allebei veel succes met wachtten, rondjes rennen & broekloeren!
voor juliie alle2
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2004 @ 08:58:56 #165
81992 Githa
pi_18410215
quote:
Op woensdag 14 april 2004 08:55 schreef hartje het volgende:
welk merk test heb je gebruikt? en hoeveel dagen was je nou overtijd?
1 dag overtijd en een huismerk test van de da heb ik gebruikt

het stomme is dat ik nooit overtijd ben dus had nu zoiets van jaaaaaaaa
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2004 @ 09:02:10 #166
81992 Githa
pi_18410235
ik ben ook wel super benieuwd naar girly .......

heb tussen de bedrijven door toch nog geduimd hoor
pi_18410389
Hoi hoi

* Beaker1 wil iedereen succes en sterkte wensen, want er is hier een hoop gebeurd

Met mij gaat het goed, heb gisteren mijn laatste pil op en wacht nu op de ben benieuwd of ze komen

Vrijdag naar de dokter, want zit weer helemaal onder de uitslag
  woensdag 14 april 2004 @ 09:20:55 #168
86274 hartje
still waiting...
pi_18410423
beaker , k'sat net aan je te denken. hebbie nou weer uitslag? balen zeg.
succes met je
pi_18410478
Whahahahaha het is net of ik allemaal zuigzoenen in mijn nek heb Ziet er niet uit

Mjaaaa...hier voor de rest nog geen klachten van ongesteld worden, dus nog ff wachten

Ga ervan uit dat het er uiterlijk vrijdag is

heb gisteren getuinierd en heb nu vreselijke spierpijn auwie.....
  woensdag 14 april 2004 @ 09:26:54 #170
86274 hartje
still waiting...
pi_18410499
heb je niet perongeluk met je nekje in de brandnetels gehangen dan?
pi_18410545
Nee het jeukt vreselijk en het lijken wel waterblaasjes echt geen gezicht Heb een truitje aan met een weide hals, want dan kan het " drogen " als ik een trui met een dichte hals draagt is de jeuk nog veeeeeeeeeeeeeel erger
  woensdag 14 april 2004 @ 09:30:55 #172
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18410555
Beaker hoop voor je dat het doorzet deze week begon je al te missen, heb je ff niet gezien of leg dat aan mij omdat ik er overheen gelezen heb
  woensdag 14 april 2004 @ 09:33:24 #173
86274 hartje
still waiting...
pi_18410577
nee, dat is echt uitslag ja. heb ik 's gehad omdat ik een leuke ketting om had gehad. nou die draag ik ook nooit meer! heel klote gevoel als het in je nek zit: talkpoeder erop & evt. bij de apotheek van die metholcreme ervoor halen.
  woensdag 14 april 2004 @ 09:36:04 #174
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18410606
heb ik ook ja als ik iets omheb waar nikkel in zit jeuken als de pest pfff en krab het dan ook helemaal open heb x zalfie gekregen van dokter en toen was het zo weg, weet alleen niet meer hoe het heet helaas...

Githa het kan zijn dat je te vroeg hebt getest, tis pas 1 dag na je nod en je had niet fijn merkie (naar mijn mening) ene test reageert natuurlijk eerder als de andere. waarom ga je niet clearblue of predictor halen (niet goedkoop weet t ) wacht nog ff 3 daaggies, als je dan nog niet je ongi hebt zou je in elk geval wel genoeg hcg moeten hebben lijkt mij om positief te testen.

pi_18410609
Hebben thuis nog steeds geen internet hopelijk eind mei duurt best nog lang

En heb vreselijk lang weekend gehad dus kon niet reageren

heb wel gelurkt toen ik ff bij mijn ouders was
  woensdag 14 april 2004 @ 09:39:26 #176
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18410647
dat duurt nog wel ff zeg, wel lekker zon vreselijk lang weekend

ahh stiekum hou je ons toch in de gaten verslavend he hiero
pi_18410684
Ik leef met iedereen mee

jep het is veslavend

Moet nog wel bijlezen dus al ik iemand vergeten ben .............. SORRY
  woensdag 14 april 2004 @ 09:52:56 #178
86274 hartje
still waiting...
pi_18410798
quote:
Op woensdag 14 april 2004 09:36 schreef Martineke het volgende:
hwaarom ga je niet clearblue of predictor halen (niet goedkoop weet t ) wacht nog ff 3 daaggies, als je dan nog niet je ongi hebt zou je in elk geval wel genoeg hcg moeten hebben lijkt mij om positief te testen.

doe dan maar clearblue!
martineke: wat is dat nou om haar een predictor aan te smeren moet ze nog langer wachtten op een pos uitslag.
  woensdag 14 april 2004 @ 09:54:49 #179
86274 hartje
still waiting...
pi_18410820
hé, ik bedenk net dat de enige met een echt POSITIEVE UITSLAG op dit moment beaker is!
pi_18411019

Je hebt wel gelijk
pi_18411308
Ze krijgt van deze uitslag alleen geen twee streepies ..........
Groetjes,Minoes
pi_18412638
Hoest met jou Minoes?
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2004 @ 13:06:28 #183
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18414395
Githa wat lees ik? Negatieve test hmz.... maar nog geen duiveltjes dussss geen bloed geeft moed
en verder iemand al iets van Girly gehoord?

Bij mij ook nog weinig veranderingen hoor. Ben niet meer zo misselijkachtig, maar ik heb wel een beetje het zuur. Verder zijn mijn borsten nog steeds pijnlijk Nog twee dagen wachten en dan gaan we voor de echooooooooo. Ben benieuwd, zeker wanneer mijn klachtjes nog even zo doorgaan of erger worden
pi_18414408
Met mij gaat het wel weer,kom na de volgende nod terug
Ik ben lekker veel dingen aan het regelen(en afzeggen voor de bruiloft.dus ik hou mezelf lekker bezig.
Gisterren de ringen opgehaald........MOOOOOOOOIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes,Minoes
  woensdag 14 april 2004 @ 13:07:32 #185
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18414421
quote:
Op woensdag 14 april 2004 09:52 schreef hartje het volgende:

[..]

doe dan maar clearblue!
martineke: wat is dat nou om haar een predictor aan te smeren moet ze nog langer wachtten op een pos uitslag.
sorry kzal het nooooooooooooooit meer doen
pi_18414449
Martineke......hoe is t bij jou thuis???

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2004 @ 13:10:46 #187
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18414501
quote:
Op woensdag 14 april 2004 09:17 schreef Beaker1 het volgende:
Hoi hoi

* Slaapmeisje wil iedereen succes en sterkte wensen, want er is hier een hoop gebeurd

Met mij gaat het goed, heb gisteren mijn laatste pil op en wacht nu op de ben benieuwd of ze komen

Vrijdag naar de dokter, want zit weer helemaal onder de uitslag
Hoi Beaker, bij mij kwamen de duivels altijd pas 5 dagen na het nemen van de laatste pil dus je zal nog wel even geduld moeten hebben grrrrr. Nou maar hopen dat je weer lekker op schema zit hierna, want jouw geduld is de laatste tijd wel erg op de proef gesteld hoor
  woensdag 14 april 2004 @ 13:20:29 #188
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18414750
quote:
Op woensdag 14 april 2004 13:08 schreef minoes1967 het volgende:
Martineke......hoe is t bij jou thuis???

Groetjes,Minoes
ja hier alles prima hoor, rellen die we hadden zijn weer opgelost (gelukkig) verder gaan we de klusperiode weer in
huissie is ook al ver klaar, alleen nog boven verven, meubels zijn er allemaal gelukkig erruggg mooiiii
jij druk bezig met alle voorbereidingen op je huwelijk las ik ergens(met errugg mooiieeee ringen) en na je volgende nod weer back ff maandje rust is ook niet verkeerd.
pi_18415489
Las iets over in de tuin werken, denken jullie dames er wel aan dat je moet gaan tuinieren met handschoenen aan als je mogelijk zwanger kunt zijn?
Eigenlijk is het beter om het al te doen als je al zwanger wilt worden , was iets met de kans om besmet te raken met toxomasplose ofzo
pi_18415870
quote:
Op woensdag 14 april 2004 13:10 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Hoi Beaker, bij mij kwamen de duivels altijd pas 5 dagen na het nemen van de laatste pil dus je zal nog wel even geduld moeten hebben grrrrr. Nou maar hopen dat je weer lekker op schema zit hierna, want jouw geduld is de laatste tijd wel erg op de proef gesteld hoor
Hoi hoi

Bij kwam het altijd al na 3 dagen dus vrijdag moet het er zijn
Mjaaaa...geef mezelf tot na het weekend de kans is het er niet HOPPA naar de dokter en dan zeg JOEHOE ik ben er weer

Xanthe

Dat was ik over die tuin, handschoenen zijn bij mij niet echt nodig maar toch bedankt voor de tip
  woensdag 14 april 2004 @ 14:15:08 #191
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18415921
quote:
Op woensdag 14 april 2004 13:52 schreef Xanthe het volgende:
Las iets over in de tuin werken, denken jullie dames er wel aan dat je moet gaan tuinieren met handschoenen aan als je mogelijk zwanger kunt zijn?
Eigenlijk is het beter om het al te doen als je al zwanger wilt worden , was iets met de kans om besmet te raken met toxomasplose ofzo
Whahaha, toxomasplose!! Volgens mij is het toxoplasmose... Wat een woord ook!

Hoe is het met iedereen??
Volgens mij is Girly expres alleen aan het lurken ofzo, zodat ze morgen om 9.00 meteen een big surprise in dit topic kan dumpen!

Slaapmeisje, wat spannend vrijdag, de fm-meting ( gaat via inw. echo nietwaar?) Ik ga heel hard duimen voor je! Is vrijdag dan ook het moment waarop ze bm-slijm weghalen ( samenlevingstest)?
Oja , ik zie het al, je schreef in een vorige post dat je de dag voor de echo gemeenschap moet hebben...beter opletten LittleWoodstock!

Lieve Minoes, 'k vind het zo leuk dat je af en toe komt posten! Hoe gaat het nu met je?

En AnnieB -ik had dit al eerder al willen zeggen- leuk om te horen dat goed met je gaat ( lees: fijn alle zwangerschapsverschijnselen hebt)! Keep up the good work!

Martineke, lekker klusssuuhhh! En flink doorklussen, want miv 2 mei wil ik dat jij doorsluist naar Z&G!!

Voor degenen die ik vergeten ben een dikke !

LW
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2004 @ 14:16:43 #192
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18415954
quote:
Op woensdag 14 april 2004 13:52 schreef Xanthe het volgende:
Dat klopt inderdaad Xanthe. Om diezelfde reden mag je dus ook de kattenbak niet verschonen als je zwanger bent. Ik vraag me dan alleen wel af of ik niet allang immuun daarvoor ben geworden met twee volwassen katers in huis. Ach een beetje onkruid wieden en snoeien zal ook zonder handschoenen niet zoveel kwaad kunnen denk ik zolang je maar niet met je handen in de aarde gaat lopen wroeten.

Remindertje voor mezelf om me toch iets meer te verdiepen in dit onderwerp *op leeslijstje zet*
pi_18415964
LW

Je bent mij vergeten

† In Memoriam † woensdag 14 april 2004 @ 14:19:26 #194
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18416009
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:15 schreef LittleWoodstock het volgende:

[..]
Eigenlijk vind ik toxomasplose ook wel een mooi woord
  woensdag 14 april 2004 @ 14:20:46 #195
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18416026
Hej Beaker!!

Hoe is het nou? Ben benieuwd of de RD vrijdag bij je zullen arriveren, ik weet inmiddels zelf hoe irritant het is om op die dingen te moeten wachten! Over twee weken moeten ze bij mij ook weer aan komen gallopperen, dat zou dan de eerste keer zijn sinds 3e week van november 2003 ( dat was de laatse onttr. bloed.) Ik hoop het erg, want ik wil toch nou eindelijk wel eens een fatsoenlijke cyclus!
Ik heb toevallig in het weekend er eens even een ovu-testje tegenaangegooid om enige hormoonactiviteit te traceren, maar neen. Dus als er al een eitje aan zit te komen, dan was ik ws te vroeg, ggrrr.
  woensdag 14 april 2004 @ 14:21:31 #196
1087 Merisse
broddeltante
pi_18416043
quote:
Volgens mij is Girly expres alleen aan het lurken ofzo, zodat ze morgen om 9.00 meteen een big surprise in dit topic kan dumpen!
Dat denk ik inderdaad ook LW! Maar morgen weten we meer.
* Merisse duimt voor Girly

Verder kan ik ook weer op het lijstje. Voorlopig maar eens voor 8 mei, de dag van ons huwelijksfeest, maar ze zouden ook al de 7e kunnen komen als we trouwen... *zucht* Maar ik ga toch echt niet voor dat maandje aan de pil hoor! Hebben we gewoon pech in de huwelijksnacht.
  woensdag 14 april 2004 @ 14:21:55 #197
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18416053
Sorry Beaker!

Had niet gezien dat je zo snel na mij weer gepost had. Duizendmaal excuses....kan ik dit ooooiiit nog goedmaken????
  woensdag 14 april 2004 @ 14:22:43 #198
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18416072
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:19 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik toxomasplose ook wel een mooi woord
Ik ook!! We houden em erin!
  woensdag 14 april 2004 @ 14:23:39 #199
1087 Merisse
broddeltante
pi_18416091
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:17 schreef Beaker1 het volgende:
LW

Je bent mij vergeten

En jij mij Beaker...
pi_18416108
LW

Alles goed hoor ik ben in afwachting van vrijdag, kan niet wachten tot het zover is

Hopelijk gaat het met jou ook snel beter

* Beaker1 duimt deze week alleen voor LW
pi_18416168
Githa wat ben jij een ondeugend meisje zeg en ik dacht dat ik ongeduldig was hahahahaah foei hoor , jammer dat hij negi aan gaf , ik hoop dat je te vroeg ben....

en meiden meiden toch ik ben niet stiekum lurken hoor ga dalijk een test halen en ik weet niet zeker of ik dan ga testen hoor dus nog ff geduldig zijn hahahahah
ben zo bang dat ik te vroeg test

[ Bericht 0% gewijzigd door Girly op 14-04-2004 14:32:20 ]
  woensdag 14 april 2004 @ 14:27:12 #202
86274 hartje
still waiting...
pi_18416179
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:16 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad Xanthe. Om diezelfde reden mag je dus ook de kattenbak niet verschonen als je zwanger bent. Ik vraag me dan alleen wel af of ik niet allang immuun daarvoor ben geworden met twee volwassen katers in huis. Ach een beetje onkruid wieden en snoeien zal ook zonder handschoenen niet zoveel kwaad kunnen denk ik zolang je maar niet met je handen in de aarde gaat lopen wroeten.

Remindertje voor mezelf om me toch iets meer te verdiepen in dit onderwerp *op leeslijstje zet*
ja soms heb ik ook wel hoor; lekker overdreven al die regels waar je je aan moet houden. zit inmiddels al aan cafeinevrije koffie, schijnt ook weer niet goed te zijn cafeine. en met die brie die je niet mag eten schijnt ook niet waar te zijn; is alleen rauw-melkse-kaas ofzoiets. schijnen ze hier gegeens te verkopen in nederland. ik doe gewoon waar ik me goed bij voel & neem natuurlijk wel hygiene in acht & een enigzins gezonde leefwijze, maar dat doe ik normaal ook al.
pi_18416200
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 10:01 schreef Beaker1 het volgende:
Wachten op het tweede streepje deel 20

Wouw nummer 21 alweer

Hier gaat de babyboom van start

9 april Xanthe bloed prikken?
11 april: Renegate NOD
12 april: Hartje NOD
12 april: Girly NOD
13 april: Beaker WOWD (wel ongesteld worden dag )

eind april: Little-Woodstock ongi?
2 mei : Martineke NOD

Zet hem op
Oke
12 april Girly NOD
12 april Githa NOD
13 april Beaker WOWD
2 mei Martineke NOD
8 mei Merisse NOD
8 mei Xanthe NOD
13 mei Hartje NOD

Renegate tja, waar moeten we jou neerzetten

[ Bericht 2% gewijzigd door jolene op 14-04-2004 17:02:10 ]
  woensdag 14 april 2004 @ 14:28:15 #204
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18416201
Och Beaker, ik was je vergeten en nu ga je de hele week alleen voor mijn nederige persoontje duimen? LW glimt aan alle kanten Wat een eer valt mij ten deel!!!
Lieve Beaker, ik zal je nooit meer vergeten als ik iets post, oke??

Tja, Merisse, ik hoop ook dat mijn binnenkant weer op gang is na die tabletten. Ik wil ook kunnen zeggen wanneer ik een NOD-dag heb! Nu heb ik nog niks.
Maar goed, ik blijf positief! Dat kan ook niet anders met allemaal van die lieve meiden die voor me duimen...hartstikke bedankt!
pi_18416211
Hoi Merisse

Ik heb in mijn eerste post iedereen succes en sterkte gewenst, dus ook jou

Hoe gaat het nu met je? Ik kan je nu zelf niet meer in het lijstje zetten dat moet iemand van de opperhoofden ff doen

* Beaker1 dikke knuf aan merrisse geeft
  woensdag 14 april 2004 @ 14:30:33 #206
86274 hartje
still waiting...
pi_18416253
hé hé & ik dan? mijn nod is 13 mei.
en merisse, super dat je er weer bent!
  woensdag 14 april 2004 @ 14:32:25 #207
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18416303
Tja Jolene, daar zeg je wat! Waar hoort Renegate? Is ze nu ongi geworden of niet? Ik neem aan van wel, anders had ik wel meegkregen dat ze naar Z&G was verhuisd...
Slaapmeisje heeft 16 april follikelmeting/samenlevingstest...goed toch Slaapmeisje?

Zeeggg, zien we daar Girly aan de horizon???? Ga je straks een test halen? Je voert de spanning wel op!!

Hartje, je stond er al bij, hoor!
pi_18416342
ik probeer alles erin te zetten en dan kunnen we vragen of lois of karin het wil wijzigen
pi_18416402
Thanx Jolene
  woensdag 14 april 2004 @ 14:43:16 #210
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18416557
Tres bien, Jolene! Als we jou toch niet hadden..
pi_18416720
ach ja, huh, ik heb een kop als een vergiet.
Was dus eerst echt hartje vergeten.

Renegate, kan ik niks meer over terugvinden.

We kunnen erook 7 mei in plaatsen?
pi_18416800
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:52 schreef jolene het volgende:
ach ja, huh, ik heb een kop als een vergiet.
Was dus eerst echt hartje vergeten.

Renegate, kan ik niks meer over terugvinden.

We kunnen erook 7 mei in plaatsen?
* Beaker1 Jolene handje schut, want ook ik heb een kop al een vergiet
  woensdag 14 april 2004 @ 15:04:14 #213
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18416972
Renegate, je hebt het gehoord: melden!
pi_18417235
Mallemeid mag zich ook wel weer eens melden over hoe het gaat?
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2004 @ 15:33:47 #215
81992 Githa
pi_18417634
Beaker: succes met je

Slaapmeisje: dat klinkt allemaal erg prositief dat gaan we zo houden

Martineke: ik heb heel wat gemist lees ik al.... klussen... meubels.... jeetje wat klinkt dat allemaal gezellig...succes hoor !

Girly: wahahaha ja, ik ben een muts! vreselijk gewoon.
Nu maar hopen dat het ook weg blijft ...en anders ben ik dus bijdeze ook onregelmatig om ook complex te weze ....
Ik voel me i.i.g. een stuk vrolijker wie zien allemaal wel .....

Girly...nu aan jou om het in 1x goed te doen you go girl ...
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2004 @ 16:21:45 #216
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18418813
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:32 schreef LittleWoodstock het volgende:
Slaapmeisje heeft 16 april follikelmeting/samenlevingstest...goed toch Slaapmeisje?
Alleen follikelmeting hoor LW, die samenlevingstest weten we nog niet omdat niet exact te voorspellen is wanneer het eitje gaat springen.
pi_18419956
Het hoort hier niet echt maar stiekum ook weer wel.

7 mei Martineke jarig
7 mei Merisse
7 mei Minoes in ondertrouw

Merisse meid, ik hoop dat je blij naar die datum kijkt
  woensdag 14 april 2004 @ 17:19:39 #218
86274 hartje
still waiting...
pi_18420359
girly, zet 'm op morgen hè
pi_18421942
quote:
Op woensdag 14 april 2004 17:19 schreef hartje het volgende:
girly, zet 'm op morgen hè
hmmm ik zal jullie denk ik maar niet langer meer in spanning houden... aangezien ik morgen toch de enigste ben

ik had vandaag de cb gekocht.. en getest, werd dus een heel licht - <--

ik weet niet meer wat ik moet denken eigenlijk.. misschien heb ik te weinig van dat hormoon, maar jah ik heb helemaal geen zin om na het weekend ook weer te testen .. (vriendje wil perse vrijdag nog) maar ik zeg dat toch maar geldverspilling is. ik denk gwoon dat mijn cyclus langer is.. maandag heb ik een afspraak in het ziekenhuis, controle nog van mijn curretage .. ik zie wel dan van hoe of wat ...

sorry dat ik niet kon wachten tot morgen , ik had eerlijk gezegd wel een plusje verwacht, aangezien ik wel last van die symptonen heb, en dat rare buikje..

*diepe zucht*

(iemand nog wat van renegate gehoord?? , beaker en hoe ist met jouw??)

woensdag 14 april 2004 @ 18:52:59 #220
86274 hartje
still waiting...
pi_18422478
bedoel je een heeeeeeeel licht 2e streepje?
dat is er 1 hoor. ik zou echt over een dag of 3 nog een keer testen!
pi_18422497
quote:

[..]

Ja lach me maar uit!

Maar je had wel gelijk en ik had geen zin om
eerst te googlen naar het juiste woord
pi_18422563
quote:
Op woensdag 14 april 2004 17:04 schreef jolene het volgende:
Het hoort hier niet echt maar stiekum ook weer wel.

7 mei Martineke jarig
7 mei Merisse
7 mei Minoes in ondertrouw

Merisse meid, ik hoop dat je blij naar die datum kijkt
7 mei Xanthe zwanger
pi_18422636
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:27 schreef hartje het volgende:

[..]

ja soms heb ik ook wel hoor; lekker overdreven al die regels waar je je aan moet houden. zit inmiddels al aan cafeinevrije koffie, schijnt ook weer niet goed te zijn cafeine. en met die brie die je niet mag eten schijnt ook niet waar te zijn; is alleen rauw-melkse-kaas ofzoiets. schijnen ze hier gegeens te verkopen in nederland. ik doe gewoon waar ik me goed bij voel & neem natuurlijk wel hygiene in acht & een enigzins gezonde leefwijze, maar dat doe ik normaal ook al.
Sorry hoor , maar ik ben liever 10x te voorzichtig dan dat ik me later voor mijn kop zou kunnen slaan en zou kunnen zeggen dat ik iets heb gegeten of gedaan wat word afgeraden.
Komt misschien ook wel omdat ik al bijna 8 jaar bezig ben en 2 kindjes nu verloren heb....
Wil graag een voltooide zwangerschap met een gezond kindje en daar heb ik echt heeeeeel veeeeeel voor over ook al is het misschien overdreven,....
pi_18422698
quote:
Op woensdag 14 april 2004 18:52 schreef hartje het volgende:
bedoel je een heeeeeeeel licht 2e streepje?
dat is er 1 hoor. ik zou echt over een dag of 3 nog een keer testen!
nee tis een clear blue test.. die heb geen 2de streepje tis een plus + of een minnetje -

en ik heb een licht minnetje... dus wat wijst op negi ... vorige keer met mijn zwangerschap zag ik een heel vaag + ook zo wazig...

dus tjah...
  woensdag 14 april 2004 @ 19:03:42 #225
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18422717
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:28 schreef jolene het volgende:

[..]

Oke
12 april Girly NOD
12 april Githa NOD
13 april Beaker WOWD
2 mei Martineke NOD
8 mei Merisse NOD
8 mei Xanthe NOD
13 mei Hartje NOD

Renegate tja, waar moeten we jou neerzetten
Snif, snotter, nou Jolene, als je me niet aardig vind kun je het ook gewoon zeggen hoor!
Ik sta helemaal niet in het lijstje!!
Heb dan wel geen NOD ( want heb (nog) geen cyclus, gggrr) maar heb hopelijk wel op ongeveer 1 mei mijn met dank aan Beaker WOWD (een Wel Ongi Worden Dag)!
Dus als dat er misschien nog bijgezet kan worden......

Girly, ik zou gewoon over 3 dagen ofzo nog eens testen, want dit is nog te vaag om uitsluitsel te geven denk ik. De symptomen zijn er toch ook? Ik blijf duimen!
pi_18422763
Dus die clear blue dingen geven nog niet echt veel duidelijkheid Kun je net zo goed weer aan de goedkope merken gaan zou je zeggen of niet?

Girly je bent nog maar net over tijd, als je ongesteldheid uitblijft probeer je het toch nog een keertje?

Of mag ik me er niet mee bemoeien?
  woensdag 14 april 2004 @ 19:06:09 #227
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18422771
quote:
Op woensdag 14 april 2004 18:53 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ja lach me maar uit!

Maar je had wel gelijk en ik had geen zin om
eerst te googlen naar het juiste woord
Jou uitlachen..... ik zou niet durven!
En ''7 mei Xanthe zwanger'' vind ik een heeeel goed idee!
pi_18423084
quote:
Op woensdag 14 april 2004 19:03 schreef LittleWoodstock het volgende:
ik zou gewoon over 3 dagen ofzo nog eens testen, want dit is nog te vaag om uitsluitsel te geven denk ik. De symptomen zijn er toch ook? Ik blijf duimen!
quote:
Op woensdag 14 april 2004 19:05 schreef heaven7 het volgende:
Dus die clear blue dingen geven nog niet echt veel duidelijkheid Kun je net zo goed weer aan de goedkope merken gaan zou je zeggen of niet?

je bent nog maar net over tijd, als je ongesteldheid uitblijft probeer je het toch nog een keertje?

Of mag ik me er niet mee bemoeien?
ik moet maandag naar ziekenhuis, ik denk dat ik dan tot dan wacht.. want die testen kost je klauwen met geld, plus ze zijn zo lekker vaag predictor vind ik ook dat die niet gevoelig zijn.. digitale zijn tenminste duidelijk.. dus wachten we maar tot maandag af, jah toch...
  woensdag 14 april 2004 @ 19:17:34 #229
86274 hartje
still waiting...
pi_18423088
quote:
Op woensdag 14 april 2004 19:00 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Sorry hoor , maar ik ben liever 10x te voorzichtig dan dat ik me later voor mijn kop zou kunnen slaan en zou kunnen zeggen dat ik iets heb gegeten of gedaan wat word afgeraden.
Komt misschien ook wel omdat ik al bijna 8 jaar bezig ben en 2 kindjes nu verloren heb....
Wil graag een voltooide zwangerschap met een gezond kindje en daar heb ik echt heeeeeel veeeeeel voor over ook al is het misschien overdreven,....
tuurlijk, ik let er natuurlijk ook wel op. maar als ik al die regeltjes hoor & lees, dan denk ik: stress is ook heel slecht hoor & je leest wel 's van vrouwen die een mk hebben gehad & dan denken dat het door dat toastje pate komt wat ze gegeten hebben & blijven zichzelf daarvoor verwijtten. vorige keer toen ik zwanger was kreeg ik een soort preek van de apothekers-assistente dat ik al lang foliumzuur had moeten slikken. vond ik zwaar overdreven reactie van haar (bleek later dat het gewoon in mijn vita-pillen zat die ik al slikte, maar slik nu natuurlijk ook speciale zwangerschaps vita-pillen zonder vitamine a) kreeg daarna een mk & dan zou je ook kunnen denken dat het door het niet slikken van foliumzuur komt! ik denk dat je van al die regeltjes ook heel onzeker kunt worden en als je gewoon gezond eet & leeft is er eigenlijk niks aan de hand, toch?
pi_18423255
Beaker
Wat is dat nu?????
Alleen voor LW duimen.....en ikke dan??????

Whahaha

Groetjes,Minoes
  woensdag 14 april 2004 @ 19:23:20 #231
86274 hartje
still waiting...
pi_18423264
quote:
Op woensdag 14 april 2004 19:17 schreef Girly het volgende:

[..]

[..]

ik moet maandag naar ziekenhuis, ik denk dat ik dan tot dan wacht.. want die testen kost je klauwen met geld, plus ze zijn zo lekker vaag predictor vind ik ook dat die niet gevoelig zijn.. digitale zijn tenminste duidelijk.. dus wachten we maar tot maandag af, jah toch...
idd zou ik ook doen, daar kunnen ze op professionele wijze iets wel of niet zien. een vage test word je alleen maar onrustiger van. & is nog een paar dagen wachtten. om nog een keer te testten zou ik toch ook pas maandag doen & daar kunnen ze het gratis ff bekijken. wat slaapmeisje vorige keer al zei: als je nu zwanger bent, ben je dat maandag ook nog wel. maar ik vind het wel spannend hoor!
pi_18423628
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:27 schreef hartje het volgende:

[..]

[springt even uit lurker modus]

Rauwe melkse kazen verkopen ze wel degelijk hier in nederland... dus je moet er echt goed op letten... Brie raden ze af omdat het een schimmelkaas is... ze weten het effect van brie nog niet zo goed...
Caffeine is discutabel... ik heb in mijn eerste zwangerschap liters koffie gedronken, niet caffeine vrij en de verloskundige maakte er nix van. Ik ben later wel overgestapt od de caffeine vrij maar dat was meer omdat ik er zelf zo hyper van werd.
Pate en andere produkten waar lever in zit mag je wel maar niet meer dan 20 gram per dag, dus zeg maar een broodje smeerworst normaal besmeerd.
Dat kan absoluut geen kwaad.

Mijn verloskundige had het erover dat afgezien de kazen ed je in princiepe gewoon alles kon blijven doen mits met mate.
Dan hebben we het natuurlijk niet over alcohol en roken... daar moet je gewoon mee stoppen.

Mensen veel sterkte met alle nodjes!!!!
[terug naar lurk modus]
  woensdag 14 april 2004 @ 19:42:19 #233
1087 Merisse
broddeltante
pi_18423768
quote:
Op woensdag 14 april 2004 18:26 schreef Girly het volgende:
ik had vandaag de cb gekocht.. en getest, werd dus een heel licht - <--
Edit; inmiddels gelezen dat het een digitale was en dat er een minnetje kwam... Nou ik zou de hoop nog niet opgeven hoor. Vandaag was dag 24 van je cyclus ofzo? En wel maandag in het ziekenhuis zeggen dat je denkt dat je misschien zwanger bent, misschien doen ze wel een bloedzwangerschapstest!

[ Bericht 23% gewijzigd door Merisse op 14-04-2004 19:48:09 ]
  woensdag 14 april 2004 @ 19:44:50 #234
86274 hartje
still waiting...
pi_18423849
quote:
Op woensdag 14 april 2004 19:42 schreef Merisse het volgende:

[..]

Girly, wat Hartje zegt: was het een licht streepje? Streepje is toch een streepje? Had je geen digitale CB gkocht dan? Nou ik zou de hoop nog niet opgeven hoor. Vandaag was dag 24 van je cyclus ofzo? Gewoon over een paar dagen nog eens testen hoor!
ze had een digitale, met dus een vage min wist niet dat minnen ook vaag kunnen zijn, ik heb altijd de gewonen analoge testen.
pi_18425495
quote:
Op woensdag 14 april 2004 19:44 schreef hartje het volgende:

[..]

ze had een digitale, met dus een vage min wist niet dat minnen ook vaag kunnen zijn, ik heb altijd de gewonen analoge testen.
nee geen digitaal heb vandaag een normale van clear blue gekocht , ik schreef erachter dat de digitale wel duidelijk zijn, maar die heb ik vandaag niet gebruikt..
  FOK!fossiel woensdag 14 april 2004 @ 20:42:13 #236
2628 Karin
pi_18425662
*huishoudelijke mededeling*

Vind het helemaal niet erg om het lijstje bij te houden, als jullie dan duidelijk aan kunnen geven wat er veranderd kan worden in het lijstje. Ookal reageer ik niet vaak hier ik lees (en leef met) alles mee. Dus dan hoeft niet iemand een heel nieuw lijstje te maken, als er een duidelijke datum staat ergens of als er gezegd wordt dat er iets uitkan pas ik het gewoon meteen aan in de beginpost. Als jullie het ermee eens zijn natuurlijk.
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2004 @ 20:43:24 #237
81992 Githa
pi_18425691
Ohw Girly wat moet dat een rot gevoel geven en ik had nog wel al mijn hoop op je gevestigd ...nou vooruit dan gaan we samen voor test 2 een week later positief denken....YEAH... that's the spirit ..... en samen rond rennen als kip is ook cool

Maar je bedoelde toch geen digitale test ? .... die normale testen van clearblue geven ook een + of - en die kunnen inderdaad vaag zijn.
Ik blijf nog even duimen hoor Girly
pi_18426762
quote:
Op woensdag 14 april 2004 20:43 schreef Githa het volgende:
Ohw Girly wat moet dat een rot gevoel geven en ik had nog wel al mijn hoop op je gevestigd ...nou vooruit dan gaan we samen voor test 2 een week later positief denken....YEAH... that's the spirit ..... en samen rond rennen als kip is ook cool

Maar je bedoelde toch geen digitale test ? .... die normale testen van clearblue geven ook een + of - en die kunnen inderdaad vaag zijn.
Ik blijf nog even duimen hoor Girly
jah tis wel rotgevoel, maar jah maandag ziekenhuis, en dan zien we wel weer eerst maar ff het weekend door
zolang we nog niet ongi zijn :d moeten we blij zijn ja tog

en ik bedoelde indd de normale test

karin Ik vind het prima.. ik heb voorderest niks byzonders wat gedateerd moet worden.. die controle van het ziekenhuis hoef er niet bij , maar jah je hoort het als er veranderingen zijn
  woensdag 14 april 2004 @ 22:42:39 #239
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18429301
goed idee Karin, gaan we doen (uhh oke jij of Lois )
pi_18432343
quote:
Op woensdag 14 april 2004 19:05 schreef heaven7 het volgende:
Heb geen ervaring met de gewone clear blue , heb ze vandaag voor het eerst in huis gekregen.
De digitale vind ik wel erg goed , gewoon duidelijk een plus of een min geen vergissing mogelijk.
Tja en die testen zijn toch echt afgesteld op het HCG en als ik zie dat het bij mij al een week duurde voordat die positief aan gaf....
pi_18432476
quote:
Op woensdag 14 april 2004 19:17 schreef hartje het volgende:

[..]

tuurlijk, ik let er natuurlijk ook wel op. maar als ik al die regeltjes hoor & lees, dan denk ik: stress is ook heel slecht hoor & je leest wel 's van vrouwen die een mk hebben gehad & dan denken dat het door dat toastje pate komt wat ze gegeten hebben & blijven zichzelf daarvoor verwijtten. vorige keer toen ik zwanger was kreeg ik een soort preek van de apothekers-assistente dat ik al lang foliumzuur had moeten slikken. vond ik zwaar overdreven reactie van haar (bleek later dat het gewoon in mijn vita-pillen zat die ik al slikte, maar slik nu natuurlijk ook speciale zwangerschaps vita-pillen zonder vitamine a) kreeg daarna een mk & dan zou je ook kunnen denken dat het door het niet slikken van foliumzuur komt! ik denk dat je van al die regeltjes ook heel onzeker kunt worden en als je gewoon gezond eet & leeft is er eigenlijk niks aan de hand, toch?
Geen foliumzuur slikken heeft niks met een evntuele miskraam te maken.
Zou alleen de kans verkleinen op een open ruggetje en nog iets anders.
Nou is de kans op die dingen al vrij klein...
Persoonlijk krijg ik juist veel verschillende dingen te horen.
Oa. in de groeps praktijk (huisarts) mijn eigen arts vind foliumzuur niet belangrijk omdat
het niet echt aangetoond is dat het werkt , de andere arts zegt meteen hey je slikt geen foliumzuur.
Bij mij zit het ook in de vitaminen supplement dus ben er niet zo bang voor.
Maar caffeïne heb ik niet gehad tijdens de zwangerschap , zelf niet in frisdrank of thee.
Nou dronk ik voornamelijk water en melk dus ook geen om kijken naar gehad.
Verder verkopen ze in nederland geen rouw melkse kazen dus ook geen probleem.
En met vlees ben ik extra voorzichtig geweest , net zoals met de kattenbak.
Die word tegenwoordig meestal door mijn vriend schoongemaakt.

Ik merk dat ik doordat ik nu wist dat ik zwanger was wel beter op mijn voeding ben gaan letten en echt mijn best heb gedaan om alles zo goed mogelijk te doen.
Dat in tegen stelling met mijn vorige verlies (Ezra , 18 weken zwangerschap) waarbvij ik niet wist dat ik zwanger was en eigenlijk alles wat je maar fout kunt doen , fout heb gedaan en daar heb ik inderdaad soms nog schuld gevoelens over.
Dat heb ik nu niet....
Dus voor mij een extra reden om bij een volgende zwangerschap weer hetzelfde te doen.
pi_18432570
quote:
Op woensdag 14 april 2004 19:37 schreef Angel22 het volgende:

[..]

[springt even uit lurker modus]

Rauwe melkse kazen verkopen ze wel degelijk hier in nederland... dus je moet er echt goed op letten... Brie raden ze af omdat het een schimmelkaas is... ze weten het effect van brie nog niet zo goed...

Dan hebben we het natuurlijk niet over alcohol en roken... daar moet je gewoon mee stoppen.
Ow dan ben ik daarin toch verkeerd voorgelicht.
Heb dus begrepen dat ze hier in nederland geen rauw melkse kazen verkochten>
Maar in landen zoals Frankrijk weer juist wel.
En dat het dan vooral vaak de brie is die daarvan gemaakt is.
Over schimmelkaas heb ik juist weer niks gehoord
Maar goed ik nam toch al het zekere voor het onzekere en nam dus al geen
brie meer.

En dat roken en drinken.... Lijkt mij ook normaal en kan me dan ook echt kwaad maken als iemand dat dan niet kan....
Voorbeeldje daarvan is dat iemand jaren bezig is geweest om zwanger te raken en dan eindelijk via een behandeling is het gelukt (en de behandelingen is al een boel afzien).
Dan niet kunnen stoppen met roken.
Dat er dan ook nog artsen zijn die zeggen dat roken dan minder schadelijk is voor een kind dan de stres van het niet roken....
Dat kan er bij mij niet in....

[sorry als ik nu iemand tegen de schenen aan trap , maar het is gewoon zoals ik erover denk]
pi_18436213
LW ik ben gewoon een gigantisch muts.

Sorry.

Hoest met iedereen vandaag
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 08:35:13 #244
81992 Githa
pi_18436408
goede morgen nederland .....

Ik ga met jullie mee voor de volgende ronde Ik werd gisteravond nog gepest door het rode duiveltje de volgende keer ga ik pas testen een week nadat ik overtijd ben.

Maar goed het is een zekerheid ....geeft wel weer een goed gevoel...ik kan weer beginnen aan de nieuwe rondes

Vraagje: Ik moet nu toch weer gaan tellen vanaf de eerste dag van mijn menstruatie ? dat wil zeggen dat mijn nieuwe NOD dan 12 mei is. Voor ik dadelijk weer verkeerd tel en ik overtijd ben terwijl dat eigenlijk niet is

maandag Girly .....oooohw wat spannend nu moet jij het wel ziijn hoor
pi_18436484
Goedemorgen

Girly Spannend

Hier alles goed heb nog geen spoortje van mijn ongi kunnen ontdekken
je weet wel, dikke buik enzo

pi_18436617
ow Beaker, je blijft een groot raadsel.
Voor jou wat minder maar toch.
Githa, knuffel toch moeilijk RD maar ook weer een goe teken (jeetje wat dubbel weer)

Xanthe, ik kan je standpunt begrijpen op het roken en drinken punt
  donderdag 15 april 2004 @ 09:45:41 #247
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18437292
pff over dat roken, toen ik wist dat ik zwanger was ben ik gelijk gestopt met roken, toen kreeg ik miskraam en gelijk diezelfde dag heb ik sigaret opgestoken (wordt ik beetje rustig van als ik in een huilbui ben) had ik iets eerder vriendin aan de tel (die wist niet van misrkaam) zei ik dat ik aant roken was, zegt ze "ach maakt niet uit hoe meer je rookt hoe minder dat kind weegt als het geboren moet worden" wat een dom wicht zeg

Githa jammer zeg, maar ergens is dat indd ook wel fijn ja weet je in elk geval dat je weer vooruit moet kijken

Girly where are you hoe gaat t??

en hoe gaat het met Merisse??
  donderdag 15 april 2004 @ 09:54:53 #248
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18437455
quote:
Op donderdag 15 april 2004 08:10 schreef jolene het volgende:
LW ik ben gewoon een gigantisch muts.

Sorry.

Hoest met iedereen vandaag
Jolene, het is je vergeven! Als ik zelf aan het posten ben, zit ik ook wel achteraf van: ''Ow, naar haar had ik ook nog willen vragen'' of iets dergelijks. We zijn met best een groepje en niet iedereen is op dezelfde dag aan het posten. Ach ja, en een echte cyclus heb ik nog niet eens, ggrr, dus om nou te zeggen dat ik echt actief in zo'n rijtje hoor...Vanmorgen weer es een ovu-testje gedaan. Geen spoooooortje LH, hoor.
Het idee om naar een gyn te moeten komt daardoor steeds dichterbij.

Hey Merisse! Leuk om je tussendoor te zien piepen met een postje hier en daar! Hoe is het??

Verder iedereen een bijzonder goedemorgen gewenst!

LW
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 09:59:18 #249
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18437537
Heeft een van jullie gisteren Beschuit met Muisjes gezien op de TV? Het ging over een jong, dakloos stel en zij was hoogzwanger. Hun vorige kinderen van 1 en 2 jaar waren al bij ze weggehaald, maar zij is nu gewoon weer zwanger en ze wonen in een kleedkamer in een sporthal De eigenaar van de sporthal heeft woonruimte voor ze gezocht (ik vraag me dan af hoe ze de huur gaan betalen, maar dat terzijde...) en verder hebben ze een heleboel spulletjes voor de baby gekregen van mensen die ze zielig vinden. Ik kon het amper aankijken dat mensen zo stom kunnen zijn om in een situatie waarin ze amper voor zichzelf kunnen zorgen ook nog eens aan de lopende band kinderen baren

Mooi, nieuw lijstje zeg en het lijkt me geweldig om die in de openingspost te zien en toppie dat Lois en Karin hem dan gaan updaten (pssst. hebben ze meteen een legale reden tot lurken hier )
  donderdag 15 april 2004 @ 10:00:48 #250
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18437566
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:45 schreef Martineke het volgende:
[...] had ik iets eerder vriendin aan de tel (die wist niet van misrkaam) zei ik dat ik aant roken was, zegt ze "ach maakt niet uit hoe meer je rookt hoe minder dat kind weegt als het geboren moet worden" wat een dom wicht zeg
Jezus, wat een dom wicht idd!! Sorry, maar van dat soort mensen word ik echt heel moe, die zijn mijns inziens niet geschikt om kinderen te krijgen, hoor, tjonge jonge. Redeneert zij dan ook:'' ach en als je maar genoeg rookt, dan kan het kind ook niet zo slim worden (hersenbeschadiging) en hoeven we lekker geen dure studie te betalen?''
Dom, dom, dom.
Ben blij dat jij niet zo bent, Martineke!!
pi_18437676
Slaapmeisje

Ik heb het ook gezien Wat een achterlijk stel

Ben benieuwd of het ze nu lukt " Vicky " wel een goed en veilig leven te bieden ........

Wat me even ontschoten was, waren ze dakloos en verslaafd (geweest) of alleen dakloos en waardoor dan

donderdag 15 april 2004 @ 10:06:56 #252
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18437678
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Heeft een van jullie gisteren Beschuit met Muisjes gezien op de TV? Het ging over een jong, dakloos stel en zij was hoogzwanger. Hun vorige kinderen van 1 en 2 jaar waren al bij ze weggehaald, maar zij is nu gewoon weer zwanger en ze wonen in een kleedkamer in een sporthal De eigenaar van de sporthal heeft woonruimte voor ze gezocht (ik vraag me dan af hoe ze de huur gaan betalen, maar dat terzijde...) en verder hebben ze een heleboel spulletjes voor de baby gekregen van mensen die ze zielig vinden. Ik kon het amper aankijken dat mensen zo stom kunnen zijn om in een situatie waarin ze amper voor zichzelf kunnen zorgen ook nog eens aan de lopende band kinderen baren

Mooi, nieuw lijstje zeg en het lijkt me geweldig om die in de openingspost te zien en toppie dat Lois en Karin hem dan gaan updaten (pssst. hebben ze meteen een legale reden tot lurken hier )
Nee, heb wel een flits ervan gezien toen we zapten of er iets leuks was, maar het is weer een voorbeeld a la wat Martineke geeft. En weer denk ik dan: mensen die er het minst op zitten te wachten en er blijkbaar ook het minst geschikt voor zijn, zijn onvoorzichtig en krijgen achter elkaar kinderen.

En ja, superlijstje he? Ik vind dat ik er wel leuk tussen sta met m'n WOWD-dag, whaha! nu maar hopen dat die dag ook werkelijk ''roodgekleurd'' zal zijn
  donderdag 15 april 2004 @ 10:08:44 #253
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18437712
Hey daar hebben we Beaker!

Wij zijn samen toch wel heel bijzonder he, met onze WOWD's!
Alles goed?
pi_18437713
" WOWD " is best een leuk verzinsel

* Beaker1 wacht nog steeds met spanning af wanneer de zullen komen

LW
pi_18437739
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:59 schreef Slaapmeisje het volgende:

Heb het gedeeltelijk gezien en toen van afgezet.
Hij vond dat zijn moeder niet de kinderbescherming in had mogen schakelen.
Te gek voor woorden dus.
Echt om je kwaad te maken.
  donderdag 15 april 2004 @ 10:14:12 #256
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18437829
Wat vond die knakker? Dat zijn moeder de kinderbescherming niet in had mogen schakelen?
Ben blij dat ze dat juist wel gedaan heeft! Wie weet hoe het nu met die kinders zou zijn geweest!
Idd, echt om je kwaad over te maken!
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 10:14:45 #257
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18437840
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:06 schreef Beaker1 het volgende:
Slaapmeisje

Ik heb het ook gezien Wat een achterlijk stel

Ben benieuwd of het ze nu lukt " Vicky " wel een goed en veilig leven te bieden ........

Wat me even ontschoten was, waren ze dakloos en verslaafd (geweest) of alleen dakloos en waardoor dan

Het was niet echt duidelijk of ze ook verslaafd waren geweest, maar ze hadden een tijdje bij zijn moeder in huis gewoond en daarna bij het Leger des Heils, maar daar waren ze uitgetrapt omdat hij een beetje stout was en toen zijn ze dus in die sporthal terecht gekomen.... in ieder geval niet al te snuggere mensen.

Hier zitten wij in het tweede streepjestopic braaf te klussen en wachten en klussen en stressen en klussen en wachten en testen en zulke mensen *poef* zwangert
  donderdag 15 april 2004 @ 10:16:09 #258
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18437872
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:08 schreef Beaker1 het volgende:
" WOWD " is best een leuk verzinsel

* LittleWoodstock wacht nog steeds met spanning af wanneer de zullen komen

LW
Een leuk verzinsel?....Het is geweldig! * virtueel op Beaker's schouder kloppend*
pi_18437894
Daar dacht ik gisteren ook meteen aan.
Aan jullie allemaal en dit stel.
Gut ook over die borstvoeding ach eigenlijk alles.
Tja, het was wel lastig geen privacy
  donderdag 15 april 2004 @ 10:18:45 #260
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18437924
Geen privacy, wha laat me niet lachen! Dan doen ze toch zelf? Daar heb ik geen medelijden mee, alleen met die kinderen...
  donderdag 15 april 2004 @ 10:23:36 #261
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_18438040
Ik heb de aflevering niet gezien, maar er staat hier een tijdje terug wel een stuk over in de krant. Waar ik me aan stoor is dat deze mensen de gelegenheid geboden wordt om hun woord te doen op tv. Iedereen vindt ze zielig en wat ik uit jullie reacties opmerk is dat ze totaal geen besef hebben waar ze mee bezig zijn. En er wordt ze gewoon een podium gegeven om te laten zien hoe het hen er aan toe gaat. Komt op mij over alsof het goedgekeurd wordt en dat de burger wordt aangesproken op zijn gedrag. Zo van: "Foei, het is niet hun schuld dat dit gebeurd is, maar de maatschappij." En de maatschappij dat ben jij.
Ik kan me hier ook best wel over opwinden. Die mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen ipv in de schijnwerpers te zetten.

Kom ik erg boos over? Maar het komt denk ik door precies hetgene wat jullie hier al zeiden; jullie doen er zoveel moeite voor om zwanger te raken en anderen worden het zomaar zonder dat ze er op zitten te wachten of weten wat de consequenties ervan zijn.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_18438046
Thanx LW

* Beaker1 erg rood word

Inderdaad Slaapmeisje, echt snugger waren ze niet
Ik heb ook zo'n vage kennis waar de curator achter zit ivm grote schulden Zij zwanger daarna getrouwd etc. eigenlijk een beetje hun verhaal en nu is ze zwanger van de tweede
Ze hebben geen cent te makken en die vent van der blowd enzo

Zie ze nooit meer, het is een oude klasgenoot, maar toch beetje stom is het wel
  donderdag 15 april 2004 @ 10:40:16 #263
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18438389
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:24 schreef Beaker1 het volgende:
Thanx LW

* LittleWoodstock erg rood word

Inderdaad Slaapmeisje, echt snugger waren ze niet
Ik heb ook zo'n vage kennis waar de curator achter zit ivm grote schulden Zij zwanger daarna getrouwd etc. eigenlijk een beetje hun verhaal en nu is ze zwanger van de tweede
Ze hebben geen cent te makken en die vent van der blowd enzo

Zie ze nooit meer, het is een oude klasgenoot, maar toch beetje stom is het wel
Zo'n voorbeeld heb ik ook. In de schoonfamilie van mijn schoonzusje (snappie het nog? zit ook een dergelijk stel. Let op:
Zij 28 jr.
Hij 43 jr. ( da's nog niet zo erg)
Allebei geen werk.
Hij: roken en drinken.
Ze hebben schulden.
Krijgen iedere week een bijlage van de stadsbank omdat ze zelf niet met hun geld om kunnen gaan.
Rijden in een onverzekerde en ongekeurde auto rond, maar dan wel zonder rijbewijs .
Hebben 4 (!) kinderen, in de leeftijd van 8, 6, 4 en 3 jr.
Oudste twee ziten op een speciale basisschool omdat ze niet goed meekomen op een ''gewone'' basisschool.
Jongste twee op een medisch kinderdagverblijf omdat ze ver onder maat zijn qua lengte, gewicht etc.
Moeders liet de oudste nog tot kleuterschool uit een tuitbeker drinken, zodat 6 boventanden uit zijn melkgebit helemaal zwart geworden waren en ze in het ziekenhuis preventief verwijderd moesten worden omdat ze anders het grote-mensen-gebit aan zou kunnen tasten. Leert moeders hiervan? Nee hoor, ze doet hetzelfde met kind nr.2! ( Bij het consultatiebureau had ze flink op haar donder gekregen, maar ze sukkelt gewoon door)
Van het beetje geld wat ze per week krijgen, gaat moeders naar de markt om kleren voor zichzelf(!) te kopen. Ik heb begrepen dat ze een keer na het ''shoppen'' zelfs zo weinig geld over had, dat ze alleen nog maar een halfje witbrood kon kopen voor (op dat moment) 3 kinderen om een heel weekend mee te doen!
Alle 4 de kinderen hebben een groei-spraak en taal achterstand, dus mijn vriend en ik vragen ons regelmatig af hoe die gaan eindigen in de maatschappij.

Ik word er wel eens droevig van. En het staat in verschrikkelijk schril contrast met ons en onze wil/verlangen naar een kleintje, maar dan wel om de juiste redenen en met de juiste middelen.
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 10:49:34 #264
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18438571
Slaapvriendje en ik zijn inmiddels bijna 6 1/2 jaar bijelkaar. Eerst wilden we van onze relatie genieten, een groter huis kopen (met ruimte voor een kinderkamer), financieel helemaal onder de pannen, er emotioneel helemaal klaar voor zijn en dan ook nog trouwen Nu het zwanger raken niet zo snel gaat als dat we gehoopt hadden, zijn we inmiddels bijna 33 (ik) en 40 (hij)... was ik nou maar eerder met de pil gestopt denk ik wel eens... Aan de andere kant wil ik mijn kinderen een stabiele, stimulerende en liefdevolle thuisbasis bieden en we zijn er nu allebei helemaal klaar voor, dus laat maar komen dat tweede streepje

Dames, we gaan ervoorrrrrrrr
  donderdag 15 april 2004 @ 11:00:00 #265
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18438773
Idd, we gaan ervoorrr!
Moet nu helaas dit topic verlaten....moet werken ( en dat met dit mooie weer!).
Vanavond weer ff bijlezen.
Iedereen een leuke dag gewenst, geniet van het zonnetje indien mogelijk!!

Dikke kus aan allen
pi_18439052
Werkse LW

Ik heb een beetje luxe dat ik kan switchen tijdens werk.
Wat een verhalen pfff.
Echt om je boos te maken.
Helaas heb ik ook zo'n "vriendin" deze wou alleen een meisje dus de jongens die ze kreeg zijn niet zo leuk.

Maar nu weer blije dingen... huh een maand kvk
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 11:29:43 #267
43556 miss_dynastie
pi_18439283
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
<knip>
Precies!! Wie weet hoe het anders was gelopen als je niet de tijd had gehad van elkaar te genieten en je een kindje had gekregen en alsnog uit elkaar was gegaan bijvoorbeeld. Jullie zijn er helemaal klaar voor en het is jullie van harte gegund
pi_18439359
Vreselijke verhalen

Wij hebben het ook wel een beetje, wonen nu 1,5 jaar samen (9 mei zijn we 2 jaar bij elkaar ) willen graag eerst trouwen etc. hebben een mooi huis, auto's eigenlijk hebben we alles
Omdat we nog niet zo lang samen zijn willen we eerst nog wat tijd samen doorbrengen
We hebben ook nog wel ff de tijd, ik ben pas 24 en mijn vriend word as woensdag 31

mijn moeder zei altijd op een oude fiets moet je het leren

Ik snap dus helemaal Slaapmeisjes verhaal
  donderdag 15 april 2004 @ 11:39:27 #269
1087 Merisse
broddeltante
pi_18439485
quote:
Op donderdag 15 april 2004 08:35 schreef Githa het volgende:
Vraagje: Ik moet nu toch weer gaan tellen vanaf de eerste dag van mijn menstruatie ? dat wil zeggen dat mijn nieuwe NOD dan 12 mei is.
Klopt Githa Jammer dat je toch ongi bent geworden meid...

Martineke, rook je nu nog en ga je pas weer stoppen als je weet dat je zwanger bent? Tja we weten allemaal dat roken slecht is. Ik heb zelf 20 jaar gerookt en ben er nu 2,5 jaar vanaf maar dat heeft me echt heel veel gekost; een flinke depressie en 12 kilo erbij die ik vervolgens weer weggewerkt heb, maar het is gelukt!! Ik zeg altijd als ik kan stoppen kan iedereen het.

Met mij is het maar zo zo. Alles is nog steeds zo onwerkelijk. Dit jaar ben ik al 2x zwanger geweest en ik heb al 2x een miskraam gehad en over 3 weken ga ik trouwen.. Zo raar. Net of het allemaal buiten me om is gegaan ofzo.
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 11:51:29 #270
43556 miss_dynastie
pi_18439768
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:33 schreef Beaker1 het volgende:
mijn moeder zei altijd op een oude fiets moet je het leren
Ik heb ook zo'n oude fiets
Ik 19, hij bijna 27
pi_18439790
Merrise

Dat kan ik helemaal begrijpen, waarschijnlijk voelt het we erg dubbel. Erg blij dat je gaat trouwen en super sip omdat je al 2 keer een vruchtje ben verloren
Laat / gaan ze onderzoeken hoe het kan? sorry, maar heb niet alles gelezen dus misschien heb ik iets niet gelezen

Krijgen we de trouwfoto's te zien

pi_18439811
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik 19, hij bijna 27
En het valt niet eens tegen ook zo'n oude fiets
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 11:55:06 #273
43556 miss_dynastie
pi_18439867
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:53 schreef Beaker1 het volgende:

[..]

En het valt niet eens tegen ook zo'n oude fiets
Allesbehalve zelfs
  donderdag 15 april 2004 @ 11:59:24 #274
1087 Merisse
broddeltante
pi_18439987
Beaker, omdat er zoveel grote dingen gebeurd zijn in zo'n korte tijd voelt het zo onwezelijk nu.

We kiezen ervoor niets te laten onderzoeken.

Trouwfoto's zal ik straks wel een keer in het speeltuinbankje zetten.
pi_18440061
Merisse, weet eigenlijk nog steeds niet goed wat te zeggen. Vind het zo erg.
Dikke knuffel en
pi_18440240
Ik snap je helemaal Merisse.

Neem de tijd ervoor en probeer toch te genieten van jullie aankomende trouwdag

* Beaker1 dikke en knuffel aan Merisse geeft!
pi_18442194
Troubels in huize Xanthe.
Vriendje is niet blij meer met zijn werk en wil er weg.
Nadeel is dat ie een vast contract heeft en de economie niet echt goed is.
Dus wel een beetje eng allemaal.
Maar een diep ongelukkig vriendje is ook niet leuk.

Zo moest het even kwijt.
  donderdag 15 april 2004 @ 13:50:00 #278
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18442382
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:00 schreef LittleWoodstock het volgende:

[..]

Jezus, wat een dom wicht idd!! Sorry, maar van dat soort mensen word ik echt heel moe, die zijn mijns inziens niet geschikt om kinderen te krijgen, hoor, tjonge jonge. Redeneert zij dan ook:'' ach en als je maar genoeg rookt, dan kan het kind ook niet zo slim worden (hersenbeschadiging) en hoeven we lekker geen dure studie te betalen?''
Dom, dom, dom.
Ben blij dat jij niet zo bent, Martineke!!
zal ik er ook maar bij vertellen dan dat zij een kind heeft (nu 3 jaar) en kind loopt achter qua ontwikkeling "rara hoe kan dat?"

nee ik ben gelukkig niet zo nee, heb ook ergens gelezen bij elke hijs die je pakt van een sigaret je de zuurstof ontneemt van je kind, niet echt goed natuurlijk om dan te roken.
  donderdag 15 april 2004 @ 13:54:25 #279
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18442452
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:39 schreef Merisse het volgende:

[..]
Martineke, rook je nu nog en ga je pas weer stoppen als je weet dat je zwanger bent? Tja we weten allemaal dat roken slecht is. Ik heb zelf 20 jaar gerookt en ben er nu 2,5 jaar vanaf maar dat heeft me echt heel veel gekost; een flinke depressie en 12 kilo erbij die ik vervolgens weer weggewerkt heb, maar het is gelukt!! Ik zeg altijd als ik kan stoppen kan iedereen het.
uhmm ja ik rook dus nog en zo gauw ik weet dat ik zwanger ben stop ik acuut weer. ik weet dat ik het kan stoppen met roken, ik heb alleen nu niks om me aan vast te houden om het vol te houden. bedoel heb geen doel, ja straks kindje maar god weet hoe lang dat nog kan gaan duren. en mijn gezondheid is heus wel een goede reden om te stoppen (alleen dat werkt dus niet)
pi_18442480
quote:

[..]

Ik 19, hij bijna 27
AH, heerlijk die oude fietsen (Ik 27 en hij 45). Alleen heeft deze wel hele erge bindingsangst

En nu ligt er een babietje te krijsen op ons kantoor , locatiemanager komt even dochter showen. Zuuuuuuucht...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 14:07:26 #281
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18442708
quote:
Op donderdag 15 april 2004 13:40 schreef Xanthe het volgende:
Troubels in huize Xanthe.
Vriendje is niet blij meer met zijn werk en wil er weg.
Nadeel is dat ie een vast contract heeft en de economie niet echt goed is.
Dus wel een beetje eng allemaal.
Maar een diep ongelukkig vriendje is ook niet leuk.

Zo moest het even kwijt.
Het lijkt huize Slaapmeisje wel! Ook Slaapvriendje wil heel graag een andere baan en wil weg bij zijn werkgever waar hij al 13 jaar werkt Gelukkig heb ik sinds kort weer een vast contract *zucht*

Hoe zit het met jou Xanthe, heb jij een vast contract ofzo... kweet eigenlijk helemaal niet wat je doet ofzo
pi_18443016
Ik zit in de WAO , heb volgende week een loopbaan onderzoek van de reïntegratie.
Deze zou ik een paar weken geleden al hebben , maar door de miskraam is dat toen niet door gegaan.
Dus nee ik heb geen contract heb een uitkering waar je zeker niet met zijn 2en van kan leven. Alleen zou al amper gaan (630 euro).
Maar wie weet komt daar verandering in dit jaar.
Jeroen is zich zelf ook niet meer , er is best veel gebeurd op de werk vloer.
Dus kan m niet echt ongelijk geven.
Maar eng is het wel!
pi_18443210
Dat is de rede dat ik blijf werken waar ik nu werk ook al zou ik graag van baan veranderen
Ik heb een vast contract, bonusuitkeringen goed maandsalaris, ben echt veel te bamg dat ik elders geen vast contract meer krijg!

Heb wel al een aantal keer gesolliciteerd, maar er zijn zoveel andere die reageren op zo'n advertentie dat het erg moeilijk word

Wel lastig zulke situaties
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 14:54:37 #284
81992 Githa
pi_18443650
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:39 schreef Merisse het volgende:

[..]

Klopt Githa Jammer dat je toch ongi bent geworden meid...

Met mij is het maar zo zo. Alles is nog steeds zo onwerkelijk. Dit jaar ben ik al 2x zwanger geweest en ik heb al 2x een miskraam gehad en over 3 weken ga ik trouwen.. Zo raar. Net of het allemaal buiten me om is gegaan ofzo.
Thnx merisse

Ik ben op dezelfde dag gestopt met roken als dat ik met de pil stopte. Beide heb ik tot nu toe volgehouden al moet ik zeggen dat ik met roken iets meer moeite had hahaha
Het is niet makkelijk maar het is voor een goed doel. Daarbij wil ik zelf kinderen, mijn keuze dus als ik daar voor kies dan hoort dat stoppen met roken er ook bij. ( maar dat aankomen had niet gehoeven hoor )

Merisse over 3 weken trouwen ......KEI LEUK!
pi_18443851
ook ik herken het!! drom hebben wij nog twee huizen een in het noorden en een in een gelderland
pi_18443896
quote:

[..]

Ik 19, hij bijna 27
ik nog ouder

ik 20 hij wordt deze maand 33
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 15:08:22 #287
43556 miss_dynastie
pi_18443934
quote:
Op donderdag 15 april 2004 13:50 schreef Martineke het volgende:
nee ik ben gelukkig niet zo nee, heb ook ergens gelezen bij elke hijs die je pakt van een sigaret je de zuurstof ontneemt van je kind, niet echt goed natuurlijk om dan te roken.
Mijn moeder rookte een pakje shag per dag
Ik heb één foto van mijn zwangere moeder, met -juistem- een shaggie in haar handen...
Mijn moeder heeft me als kind geestelijk en lichamelijk mishandeld, maar wat mij betreft is ze eigenlijk toen al begonnen met mij te mishandelen. Want er was geen enkele zwaarwegende emotionele of lichamelijke reden waarom ze het roken niet kon laten. Ze had het gewoon niet voor me over en heeft dat ook meerdere malen tegen me gezegd....
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 15:09:57 #288
43556 miss_dynastie
pi_18443968
quote:
Op donderdag 15 april 2004 13:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

AH, heerlijk die oude fietsen (Ik 27 en hij 45). Alleen heeft deze wel hele erge bindingsangst
Mensen, wat zal jij veel commentaar hebben gehad in real life, of valt het mee? Ik heb met acht jaar verschil dus al een behoorlijke hoeveelheid commentaar over me heen gehad, maar dat zal jij dan wel helemaal hebben . Als je maar happy bent, toch en hij eens van zijn bindingsangst afkomt
pi_18443979
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:04 schreef jolene het volgende:
ook ik herken het!! drom hebben wij nog twee huizen een in het noorden en een in een gelderland
2 huizen

Lucky bastard
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 15:10:53 #290
43556 miss_dynastie
pi_18443981
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:06 schreef Girly het volgende:

[..]

ik nog ouder

ik 20 hij wordt deze maand 33
Jij wint
pi_18444043
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mensen, wat zal jij veel commentaar hebben gehad in real life, of valt het mee? Ik heb met acht jaar verschil dus al een behoorlijke hoeveelheid commentaar over me heen gehad, maar dat zal jij dan wel helemaal hebben . Als je maar happy bent, toch en hij eens van zijn bindingsangst afkomt
Ik of liever gezegt wij hebben nooit geen commentaar gehad zelfs niet toen we maar besloten gelijk te gaan samen wonen! (na 2,5 maand ongeveer.......)

Dit was echt liefde op het eerste gezicht
Geloofde daar niet zo in, maar het kan echt
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 15:16:51 #292
43556 miss_dynastie
pi_18444125
Wij gingen na tien maanden samenwonen.... ik moet heel eerlijk zeggen dat het commentaar gauw afgelopen is, als je gewoon niet reageert. Heel veel mensen dachten 'is maar van korte duur, die zijn zo weer uit elkaar', maar we wonen eind deze maand alweer twee jaar samen (wat gaat dat hard !!)
pi_18444155
quote:
Op donderdag 15 april 2004 08:35 schreef Githa het volgende:
maandag Girly .....oooohw wat spannend nu moet jij het wel ziijn hoor
ahh wat balen dat de jouw te pakken heeft geha dzegt, BAH, maar wat je zegt, het geeft een gevoel , dat je weet waar je weer aan toe bent niet waar??
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:45 schreef Martineke het volgende:
Girly where are you hoe gaat t??
pffff met mij gaat het nog steeds hetzelfde ... geen , geen krampen. (buik opgeblazen gevoel)

ik ben blij dat ik dit weekend niet gaat vervelen.. want dan duurt een weekend een eeuwigheid.. (des te sneller komt maandag )
pi_18444213
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:10 schreef Beaker1 het volgende:

[..]

2 huizen

Lucky bastard
Compleet niet handig.
Nu zit hij voor zijn werk gewoon hier.
dus elk weekend daarheen voor de schoonmaak.
Maar ja, het kan ook zo zijn dat hij daar binnenkort zo weer drie tot vier maanden zit
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 15:22:02 #295
81992 Githa
pi_18444233
Ik ging ook na 4 maanden samen wonen en nu wonen we alweer meer als 3 jaar samen maar toen dachten mensen ook dat het nooit goed zou lopen denken ze altijd als het zo snel gaat.
Da's nou het probleem van mensen ze denken te veel
pi_18444234
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij gingen na tien maanden samenwonen.... ik moet heel eerlijk zeggen dat het commentaar gauw afgelopen is, als je gewoon niet reageert. Heel veel mensen dachten 'is maar van korte duur, die zijn zo weer uit elkaar', maar we wonen eind deze maand alweer twee jaar samen (wat gaat dat hard !!)
de enige die hebben er niet in geloofde waren mijn collega's wij zijn 9 mei alweer 2 jaar bij elkaar het gaat inderdaad erg hard!
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 15:24:41 #297
43556 miss_dynastie
pi_18444301
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:22 schreef Githa het volgende:
Da's nou het probleem van mensen ze denken te veel
En als je dan vriendjes wil blijven met je aangetrouwde oom waar je een ontzettende hekel aan hebt ( ), moet je niet het volgende doen:

Oom: Over die relatie van je, ik denk dat <wordt onderbroken door miss_d>
miss_d: Laat jij het denken nou maar over aan de mensen die er echt verstand van hebben

† In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 15:25:51 #298
81992 Githa
pi_18444336
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:22 schreef Beaker1 het volgende:

[..]

de enige die hebben er niet in geloofde waren mijn collega's wij zijn 9 mei alweer 2 jaar bij elkaar het gaat inderdaad erg hard!
vervelend Beaker dat je zo'n werkplek hebt je bent daar toch een groot deel van de dag maar wat zekerheid kun je ook niet missen moeilijke situatie ..... zolang het uit te houden is

maar jammer dat het zo moet ...of beter erg dat het zo kan zijn
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 15:27:43 #299
81992 Githa
pi_18444394
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

miss_d: Laat jij het denken nou maar over aan de mensen die er echt verstand van hebben

GO miss..... en terecht dat je dat deed waar bemoeien mensen zich mee
  donderdag 15 april 2004 @ 15:29:12 #300
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18444429
ik ging na 3 ontmoetingen samenwonen..
en nu zijn we alweer 4,5 jaar samen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2004 @ 15:33:43 #301
81992 Githa
pi_18444517
Het maakt toch ook niet uit na hoeveel dates of maanden je samen gaat wonen. Het is echt geen garantie voor geluk als je 3 jaar wacht en er dan vervolgens achter komt dat ie zijn sokken niet in de was gooit wahahaha
Iedereen moet lekker doen wat hij /zij wil het leven is toch al veel te kort om daar over te struikelen....lekker genieten hoor!
En mensen zullen altijd wel iest te zeuren hebben .
pi_18444533
Zo te zien ben ik een van de weinigen met een jonge fiets (3 jaar maar hoor) . Erg handig want iedereen denkt dat ik wel heel erg jong ben .

Mbt denkende mensen... vriendjelief zegt altijd: "je moet niet denken. Denken moet je overlaten aan paarden want die hebben een groter hoofd voor": En dan zegt iemand niets meer hoor... .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')