idd had me helemaal ingesteld op uitslapen, paasontbijtje, lekker voor de buis hangen. we zijn de afgelopen tijd al ieder weekend bezig geweest met klussen in & om het huis omdat we net verhuisd zijn dus wilde eindelijk 's gaan relaxen & van lang weekend genietten. ga gewoon dubbel-paas-tarief rekenenquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
hartje toch, wat een gedoe. Terwijl je eigenlijk gewoon lekker van je Paasweekend wil genieten heb je dit gezeik aan je kop
ik hoorde het al van je op msn... echt baluh om dat te horenquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef Xanthe het volgende:
Zo ik moest wta langer wachten op de uitslag om half 4 was de uitslag nog niet binnen.
Maar hij is negatief!
Wat ik al dacht....
Als ik de komende week nog niet ongi word dan moet ik weer komen om
bloed te prikken.
Ik ga snel terug naar mijn visite!
hèèèèèquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef Xanthe het volgende:
Zo ik moest wta langer wachten op de uitslag om half 4 was de uitslag nog niet binnen.
Maar hij is negatief!
Wat ik al dacht....
Als ik de komende week nog niet ongi word dan moet ik weer komen om
bloed te prikken.
Ik ga snel terug naar mijn visite!
Girly, dat beroerd wakker worden, bedoel je daarmee dat je misselijk bent als je wakker wordt? Hmmm sounds good. En ook nog een buikje... Toppie hoor!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:33 schreef Girly het volgende:
trouwens heb jij dat jij sochtends ook zo beroerd wakker word??? (of misshcien iemand anders van de meiden)
mijn vriend zei dat ik alweer dat rare buikje heb zoals bij mijn eerste zwangerschap... zou het dan toch.... (hij heb wel gelijk, vorige keer was het ook al zo snel te zien)
jah en hoofdpijn, duizelig.. en ik ben overdag ook in vlagen misselijk... maar voorheen konk geen eten zien, nu kan ik wel wat eten enzo... dus das geen probleem (maar dat kwam ook veel later) en tjah dat buikje weer ... echt zo boven slank en onderkant een puntbuikje... thv mijn baarmoeder... (ziet er verdacht het zelfde uit als vorige keer) maar jah ik ga nergens op rekenenquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:19 schreef Merisse het volgende:
[..]
Girly, dat beroerd wakker worden, bedoel je daarmee dat je misselijk bent als je wakker wordt? Hmmm sounds good. En ook nog een buikje... Toppie hoor!
* Girly begint alvast te duimen
dat is wel erg vaag zeg, hoe is het nu?? echt ongi geworden of toch nog niks??quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:30 schreef Renegate het volgende:
Hai
Ik heb gister een romed test gedaan en wat zag ik?? een tweede streepje.. heeeeel vaag dacht dat ik gek werd, heb meteen vanochtend een cb test gedaan en die was negatief.. nu heb ik dus op internet gelezen dat romed vaak vals posi testen geeft.
En ik weet het zeker vanavond zag ik de eerste tekenen van ongi weer toen ik naar de wc ging.
dus ik zit er nu helemaal door weet niet meer of ik nu van voor of achter leef.
Ik heb dus excact een cyclus van 28 dagen gehad deze maand maar dat is ook het enige positieve dat ik ff kan ontdekken.
klus ze dames en succes allemaal ik ben ff voor mezelf wat dingen op een rit krijgen.
liefst ga ik samen, maar niks is zeker heh ... :s ik kan echt niet wachten tot volgende weekquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:40 schreef Xanthe het volgende:
Dat je naar het z&g topic gaat natuurlijk meis!
Tis je geraduh!!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:17 schreef Xanthe het volgende:
Oke Shirley ik ga mijn best doen
valt in principe nog wel mee, maar snap wat je bedoeld... lijkt zo eindeloos die tijd dat je bezig bentquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:43 schreef Renegate het volgende:
girly ik ben nu zo'n anderhalf jaar bezig (is in principe niks vergeleken met de anderen hier dat weet ik wel) maar het beroerde is dat ik al die tijd in de stress gezeten heb om niks, ik heb namelijk nooit een eisprong gehad dus KON al die tijd niet eens zwanger zijn.
en dat is het dubbele nu heb ik deze maand me eerste eisprong gehad, en nu ben ik het ineens allemaal moe, gewoon het idee dat je voor je gevoel weer helemaal van stap een begint.
me ongi zet nog altijd niet door, dus dat werkt nu ook niet echt mee.
Maar goed me man zegt zijn de pms hormonen die nu praten dus daar houden we het maar op.
Hey Lieverd, ik krijgquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:14 schreef Xanthe het volgende:
Hey slaapmeisje als ik ga wil ik gelijk een aantal mensen meenemen daar naar toe en jij bent 1 van die mensen!
Met katinka heb ik ook nog steeds heel erg te doen , nu ik hier over haar type voel ik weer traantjes in mijn ogen komen.
Zo oneerlijk allemaal.
Maar dat zul jij ook herkennen slaapmeisje en anderen waarschijnlijk ook!
Girly gaat er deze maand heen! Toch?
Super spannend! Geeft niks hoor als je eerder gaat ipv. dat we samen zouden gaan
En dan vergeet ik nog een boel andere meiden hier , maar ook jullie gun ik het natuurlijk!
is wel een fijn gevoel als een arts op de hoogte isquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:21 schreef Renegate het volgende:
Ik loop idd bij een arts heeft alleen even geduurt voor we erachter kwamen wat ik had.
maar goed hoe gaat het nu met jou??
Het zal bij mij wel komen door de miskraam en de hormoon coctail van het ontzwangeren en de menstruatie.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:08 schreef katinka het volgende:
[..]
Hey Lieverd, ik krijgin mijn ogen als ik jouw berichtjes lees; maar luister eens, voor jou (en heel van meiden met ons) is het net zo oneerlijk..Niet meer huilen nu hoor...doe ik ook niet.
Inmiddels ben ik de ergste teleurstelling wel weer te boven; het was misschien ook wel erg naief te denken dat het met al die stress bij een eerste IVF poging wel zou lukken. Het lijkt me nog erger als je eindelijk zwanger bent, met alle blijdschap en het gaat dan alsnog mis...
Ik heb nog nooit 2 strepies gezien, dat zie ik steeds als mijn grootste frustratie, maar dat moet ik toch maar herzien...
Nog eventjes en dan ben je jarig he? alsvast vanharte
gefeliciteerd
!
ahh wat vervelend zeg ,mensen die er mee bemoeien... ik ken wel meerdere mensen die proberen zwanger te worden,maar ga echt niet vragen van hoe of wat.. toedeloki zeg.. ik vind zoiets hoor je vanzelf ja toch... pfff sommige mensenquote:Op zondag 11 april 2004 16:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Worden jullie daar trouwens ook zo moe van dat mensen de hele tijd vragen of je al zwanger bent? Vorig weekend zaterdag: hé wat hoor ik, ben je zwanger? Ik vervolgens: nee hoor ik ben gewoon dik. Toen op zondag, verjaardag van mijn moeder: tja, hoe zit dat nou, jullie zijn vorig jaar juni getrouwd en je bent nog steeds niet zwanger. Jullie doen er wel lang over hoor. Ik: tja we blijven oefenen en dat is anders ook leuk hoor
Ik vond het zo moeilijk om die tante van mij niet uit te schelden en te vragen waar ze zich in godsnaam mee bemoeit.
Er zijn een paar mensen in onze omgeving die weten hoe het echt zit en die gaan er heel tof mee om, maar hoe bot kun je zijn om zonder erbij na te denken over zoiets gevoeligs als zwanger worden, even een k-opmerking in een volle woonkamer neer te plempen![]()
Weten die mensen die die opmerkingen maken dat je in de mmm zit?quote:Op zondag 11 april 2004 16:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Worden jullie daar trouwens ook zo moe van dat mensen de hele tijd vragen of je al zwanger bent? Vorig weekend zaterdag: hé wat hoor ik, ben je zwanger? Ik vervolgens: nee hoor ik ben gewoon dik. Toen op zondag, verjaardag van mijn moeder: tja, hoe zit dat nou, jullie zijn vorig jaar juni getrouwd en je bent nog steeds niet zwanger. Jullie doen er wel lang over hoor. Ik: tja we blijven oefenen en dat is anders ook leuk hoor
Ik vond het zo moeilijk om die tante van mij niet uit te schelden en te vragen waar ze zich in godsnaam mee bemoeit.
Er zijn een paar mensen in onze omgeving die weten hoe het echt zit en die gaan er heel tof mee om, maar hoe bot kun je zijn om zonder erbij na te denken over zoiets gevoeligs als zwanger worden, even een k-opmerking in een volle woonkamer neer te plempen![]()
Ik bestel ze onlinequote:Op zondag 11 april 2004 18:38 schreef Girly het volgende:
[..]
nog ff een vraagje tussendoor- hebben jullie nou ook dat als jullie die testen gaan halen julie zich schamen??? ik ben echt vaste klant daar geloof ik , voor mijn zwangerschap haalde ik ook heel veel enzo.. toenk eindelijk zwanger was dacht ik, YES hoef daar niet meer langs.. maar nu begint het weer.. ik vraag me echt af wat die mensen denken hahahaha (zo'n jonge meid) ben ik nou de enigste??? (ik zit eraan te denken om de volgende test als die negi uitwijs om m ergens anders te halen.. of ben ik nou gek?
quote:Op maandag 12 april 2004 09:39 schreef minoes1967 het volgende:
Meiden,ik las net in Z&G een afschuwelijk bericht..........
Merisse heeft weer een miskraam gekregen,ik vind het zo erg voor haar..........
Merisse,als je hier leest,nogmaals een hele dikke knuf voor jullie samen en tot gauw![]()
Groetjes,Minoes![]()
die krampjes die ik had heb ik niet meer... en als ik ongi moet worden, zet het altijd gelijk door... dus vind wel grappig dat we beide dat zelfde hebben, alleen heb ik niks van roze/rood afscheiding verlorenquote:Op maandag 12 april 2004 11:52 schreef hartje het volgende:
girly: bij jou zit het wel goed volgens mij! wordt denk ik een vette + (of 2 vette strepen) hangt een beetje van je type test af!
nou ff mijn update: buik & boops pijn is een stuk minder sinds gisteren. had zaterdag beetje rozige afscheiding & 1 drupje bloed. gisteren ook nog vage rozige afscheiding. vandaag nog niet aan broekloeren toegekomen. hartjes-man denkt toch dat ik waarschijnlijk wel zwanger ben. maar volgens mij komen toch de![]()
eraan. al vind ik het toch ook een vage toestand. normaal heb ik dan buikpijn & ben ik gelijk écht ongi. ik wacht nog maar ff vandaag af (zou ik officieel ongi moeten worden) & zie dan wel wat er gaat gebeuren
![]()
hoe gaat het met je hartje??? is het erger geworden?? hoop van niet...quote:Op maandag 12 april 2004 15:31 schreef hartje het volgende:
]
idd grappig dat we allebei op 1 lijn zitten (nou nog op 2 streepjes!) maar ik denk dat 't bij mij een aflopende zaak isnog stteds rozige afscheiding met af&toe ienimienie drupje bloed (maar in het geheel geen buikpijn
) & geen duidelijke
![]()
als het zo doorgaat ga ik er misschien wel een testje tegenaan gooien van de week dus de 15e houden we wel aan hoor
ik weet bijna zeker dat 'ie bij jou wel
is. maar ik reken gewoon op
![]()
maar het is een heel vaag gedoe deze keer zeg
![]()
![]()
![]()
'k snap er niks van
lief dat je het vraagtquote:Op maandag 12 april 2004 11:11 schreef Martineke het volgende:
Girly en uhh Hartje he? (zonder te spieken) hoe gaat het met de nod's? al tekenen of juist niet??
en Mallemeid (met spieken) hoe staat het er bij jou voor? jouw nod komt ook al gevaardlijk dichtbij
nee indd, dan beter ha bellen ja zou ondertussen ook wel willen weten hoe of wat en watquote:Op maandag 12 april 2004 22:01 schreef mallemeid het volgende:
[..]
lief dat je het vraagtik had vandaag echt een gevoel dat het goed ging komen deze maand....maar zonet toenk naar wc ging beetje bloedflieber ofzo, dus denk dat mn ongi eraankomt, wat dus betekent dat het nog stééds niet op orde is....dus dan binnenkort de HA bellen want zo wil ik niet langer doorgaan.
Hoe is het met jullie ontwikkelingen martineke?
En Merisse idd namens mij ook nog een keer heel erg veel sterkte, ik bewonder je positieve instelling enorm!![]()
is jouw ongi eerder gfekomen dan verwacht?? want las net nog dat pas rond 17de was ofzo... wilde express nog wachten om het te vragen aan je hoe het met je ging .quote:Op maandag 12 april 2004 22:01 schreef mallemeid het volgende:
[..]
lief dat je het vraagtik had vandaag echt een gevoel dat het goed ging komen deze maand....maar zonet toenk naar wc ging beetje bloedflieber ofzo, dus denk dat mn ongi eraankomt, wat dus betekent dat het nog stééds niet op orde is....dus dan binnenkort de HA bellen want zo wil ik niet langer doorgaan.
Hoe is het met jullie ontwikkelingen martineke?
En Merisse idd namens mij ook nog een keer heel erg veel sterkte, ik bewonder je positieve instelling enorm!![]()
Jah ik denk dat ik ongi word of ben ofzo, zonet wat bloed..maar dat kan ook weer zijn dat het dan vijf dagen beetje bloederig is en dan weer een tijdje niet ofzo....ik word er compleet gék van!quote:Op maandag 12 april 2004 22:14 schreef Girly het volgende:
[..]
is jouw ongi eerder gfekomen dan verwacht?? want las net nog dat pas rond 17de was ofzo... wilde express nog wachten om het te vragen aan je hoe het met je ging .
hmmm ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt.. zo weet je niet eens wara je aan toe bent , ahh wat zitten wij vrouwen soms ingewikkeld in mekaar heh, terwijl het zo simpel kan *zucht*quote:Op maandag 12 april 2004 22:18 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Jah ik denk dat ik ongi word of ben ofzo, zonet wat bloed..maar dat kan ook weer zijn dat het dan vijf dagen beetje bloederig is en dan weer een tijdje niet ofzo....ik word er compleet gék van!
(ik hoop een beetje stiekum dat het een innestelbloeding is...maar ik wil het niet hopen, anders wordt de teleurstelling weer zo ontzettend groot)
Jij houdt het ook spannend zeg!![]()
't wel wat erger geworden ja. maar nog niet zoals ik normaal heb, vannacht ± 7 drupjes. 'k denk dus echt een kleinquote:Op maandag 12 april 2004 21:54 schreef Girly het volgende:
[..]
hoe gaat het met je hartje??? is het erger geworden?? hoop van niet...
met mij nog steeds hetzelfde
jeetje, lekker hoor zoveel kadoo's! het ISBN is: 9026925581 & het heet: Kinderwens, in verwachting van een zwangerschap van B. Scholten (heb het ff op BOL.com voor je opgezocht) & het kost ¤ 8,95, is niet zo'n dik boekje hoor, maar wel grappig. o ja nog ff dom vraagje: had wel eens eerder mmm gelezen, maar wat is datquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:26 schreef Xanthe het volgende:
Dank je jolene.
hartje ik ben net gister avond begonnen aan het boek maar nog niet verder gekomen dan het voorwoord.
De reden dat ik het boek wilde hebben was omdat het ook voor een groot deel gaat over de mmm.
Daar zit ik zelf natuurlijk middenin.
Er zitten een boel van die mooie foto's in.
Het ergste is dat ik nog niet alle cadeaus heb gehad mijn ouders moeten nog
Dat word waarschijnlijk weer een kleding bon en dan mogen we weer naar miss etam
Dat boek waar jij het over hebt wil je naar het isbn nummer van geven? Lijkt mij nl. ook wel een leuk boek.
hartjesvriendje & ik dachten deze keer ook echt dat het raak was. heb normaal nooit zere boops, buikpijntjes, was ook nog ff misselijkquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:14 schreef Merisse het volgende:
Ahhh nee, klote hoor Hartje... ik had er zo'n goed gevoel over bij jou deze keer. Ontzettend jammer hoor. Gaan we nu samen volgende maand of die maand erna? Verwen je zelf maar eens lekker hoor, doe ik ook. * hartje heeft al een hele zak chocolade paaseitjes op... oeps, nu ophouden!
Githa wat leuk om jou hier ook weer even te zienquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:21 schreef Githa het volgende:
Ik heb vandaag mijn noden nog niks in te merken
![]()
wat is dat spannend zeg ...zenuwslopend ook btw.
en ik moet zo gaan werken beter dat ze de wc vrij laten zodat ik om de 5 min kan gaan checken.
Ze zullen denken dat ik buikgriep heb ofzo![]()
Weet je wat het gekke is Brighteyes? Op de een of andere manier ben ik er heel rustig onder deze maand. Normaal gesproken had ik ook al tegen het plafond gezeten van de spanning en vast alweer een test voor de zekerheid gedaan. Nu laat ik het allemaal maar over me heenkomen en denk dat als het deze keer niet is, dan wel de volgende keer. Heel gek dat ik ineens zo'n omschakeling heb, maar ik ben er wel blij mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
Pfoe slaapmeisje, ik vind jou toch ook wel steeds heel sterk hoor. Nu toch maar niet testen, wat ik me heel goed kan voorstellen, maar toch, ik denk dat ik gek zou worden.
En als dan je ongi niet de gebruikelijke verlichting van de kwaaltjes brengt...
Ik ga stiekem toch zitten duimen voor vrijdag, je weet maar nooit.
Een follikelmeting is een inwendige echo om te kijken hoeveel eitjes ik dit keer heb en hoe groot ze zijn. De fertiliteitsarts houdt op deze manier mijn cyclus in de gaten en ik moet dan zo'n beetje om de dag terug om te kijken hoe ze gegroeid zijn. De avond voor de echo moeten we dan verplicht sexen en op of rond de eisprong halen ze bij mij wat baarmoederslijm weg om te kijken of er nog levende zaadjes in zitten. Dit laatste heet een samenlevingstest en aangezien die van ons vorige maand negatief was (er was geen enkele levende zaadcel meer te vinden), gaan ze het deze maand nog een keer doen om zeker te zijn dat het daaraan ligt dat ik maar niet zwanger wordt. Indien dat zo is dan mogen we waarschijnlijk beginnen aan IUI.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:30 schreef Githa het volgende:
jeetje slaapmeisje wat knap van je dat je die test toch hebt kunnen laten liggenmaar ik hoop voor je dat je vrijdag i.d.d. goed nieuws krijgt.
Al heb ik heb geeeeeeeeeeen idee wat een follikelmeting is...... succes
![]()
Githaaaaa, fijn dat je weer bij ons komt om mee te kleppenquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:44 schreef Githa het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:02 schreef Githa het volgende:
Thnx martine tja ik dacht als ik nu minder op het forum zit misschien dat ik dan minder met het zwanger worden bezig ben en me ook is kan richten op iets anders .... NOT! ja helaas zo zit ik niet in elkaar![]()
Dus hier ben ik weer ...en yep op mijn NOD want nu miste ik julie het meest![]()
dat ken ik ja, ik was er afgelopen maand teveel mee bezig naar me zin en heb besloten dat ik er nu niet op ga zitten focussen dat ik zwanger wil worden. tuurlijk ik kijk hier wel en doe ook vrolijk mee met alles, maar voor mijn gevoel vind ik het nu niet zo erg als het niet raak zou zijn gelijk, bedoel dat kan ook best 2 of 3 of meer maandjes later. dat is voor mijn gevoel al een stuk beter, ik ben stukken vrolijker en zit niet hele dagen te denken aan dat ik een kind wil (bij wijze van)quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:02 schreef Githa het volgende:
Thnx martine tja ik dacht als ik nu minder op het forum zit misschien dat ik dan minder met het zwanger worden bezig ben en me ook is kan richten op iets anders .... NOT! ja helaas zo zit ik niet in elkaar![]()
Dus hier ben ik weer ...en yep op mijn NOD want nu miste ik julie het meest![]()
Hoe gaat het bij jou Martineke ? ...
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Weet je wat het gekke is Brighteyes? Op de een of andere manier ben ik er heel rustig onder deze maand. Normaal gesproken had ik ook al tegen het plafond gezeten van de spanning en vast alweer een test voor de zekerheid gedaan. Nu laat ik het allemaal maar over me heenkomen en denk dat als het deze keer niet is, dan wel de volgende keer. Heel gek dat ik ineens zo'n omschakeling heb, maar ik ben er wel blij mee eigenlijk.
Dat is goed om te horen Martinekequote:Op dinsdag 13 april 2004 14:08 schreef Martineke het volgende:
[..]
verder gaat het goed hoor met mij, klusperiode breekt weer aan
Het boek is mega dik!quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:03 schreef hartje het volgende:
thanx.
ik zag ook in de inhoudopgave iets staan over vleesloos zwanger worden. leek mij wel weer interessant omdat ik vegetie-vegetoe-vegetarier ben. volgens mij is het wel een heel dik boek hè. 'k ga hem denk ik maar lekker bestellen voor mezelf, want ik ben volgens mij nu echt ongi geworden![]()
mag ik melf wel ff verwennen.
Misschien was je toch zwanger?quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:29 schreef hartje het volgende:
[..]
hartjesvriendje & ik dachten deze keer ook echt dat het raak was. heb normaal nooit zere boops, buikpijntjes, was ook nog ff misselijk![]()
&we gaan er weer voor!
![]()
![]()
![]()
Ik ken dat gevoel , soms wil je even afstand maar ben je ook wel erg nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:43 schreef Githa het volgende:
Xanthegefeliciteerd
Ik ben er niet veel meer maar stiekem lees ik zo nu en dan nog mee.
achja mijn hele theorie om met andere dingen bezig te zijn klopt ook van geen kantenzodra er ook maar iets is duik ik toch weer dat forum op
...Alles is gewoon super spannend
![]()
dacht ik ook al, 'k heb nu ook echt mega buikpijn. ik hou het maar op ongi, is wat minder deprimerend.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:52 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Misschien was je toch zwanger?
Heel veel zwangerschappen lopen al zo vroeg mis dat
je niet eens wist dat je zwanger was....
weet je dat ik gek van het wachten word??? zo gek dat ik af en toe wel rondjes kan rennen als een kip zonder kop :squote:Op dinsdag 13 april 2004 16:20 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hai Girly, het kunnen eigenlijk twee dingen zijn: ofwel je hormoontjes, ofwel de spanningen omtrent je aankomende NOD. Dat laatste is natuurlijk ook niet te onderschatten en daardoor kun je ook best even uit de bocht vliegen. Sterkte met wachten in ieder geval !
ik kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:30 schreef Girly het volgende:
[..]
weet je dat ik gek van het wachten word??? zo gek dat ik af en toe wel rondjes kan rennen als een kip zonder kop :s
goh wat zal ik opluchten zeg als ik de uitslag duidelijk weet..... is het al donderdag????
*bijt op vingers*
net na mijn mk hoefde ik dat ook niet te horen. maar nu denk ik er wel zo over: het is iniedergeval al een keer gelukt, dus helemaal onvruchtbaar zijn we niet! waar je toch af&toe over zit te twijfelen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:15 schreef heaven7 het volgende:
Mag ik iets vragen aan jullie? Ik zie wel eens staan dat de opmerking "je hebt in ieder geval bewezen zwanger te kunnen raken" niet bepaald positief wordt opgevat door meiden die een miskraam hebben gehad.. mag ik vragen waarom eigenlijk niet? Ja, oke, het getuigd niet echt van medeleven natuurlijk maar anderzijds lijkt het me wel waar. Als je het 1 keer kunt worden kun je het vaker worden natuurlijk. Ookwel een soort zekerheid ergens lijkt me.. of zie ik het helemaal verkeerd?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:54 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel , soms wil je even afstand maar ben je ook wel erg nieuwsgierig.
Misschien is het moment van de nieuwsgierigheid een teken dat je stiekum toch liever
hier bent???![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:30 schreef Girly het volgende:
[..]
weet je dat ik gek van het wachten word??? zo gek dat ik af en toe wel rondjes kan rennen als een kip zonder kop :s
lijk me geen gek plan hahaha...quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:53 schreef Githa het volgende:
[..]
ja ik ken dat ....VRESELIJK!
we kunnen samen rondjes rennen, ook gezellig![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:17 schreef Girly het volgende:
[..]
wanneer ben jij van plan te testen githa?
Stomme vragen bestaan niet heaven7quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:30 schreef heaven7 het volgende:
Weet iemand het antwoord op mijn 2e (stomme) vraag?
ik heb een spraak 15 april hahahah 9 uur sochtends :d moek de uitslag geven...quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:23 schreef Githa het volgende:
[..]
geen idee....die discussie had ik ook net met mezelf
Het probleem is dat ik niet goed durf ...dat het te vroeg is en dus negatief krijg maarja wanneer is wel een goed moment? morgen testen offuh beter nog wachten tot donderdag of vrijdag ??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12 aprilquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:47 schreef Githa het volgende:
wanneer is je NOD dan Girly???
donderdag dan ben ik 2 dagen overtijd om het zo ff te zeggen ..... op sommige sites lees ik dat je beter een week kan wachten terwijl andere zeggen dat je gelijk vanaf dag 1 kunt testen .... dat doen ze omdat je jetoch al zo zeker voelt in deze periode![]()
je bent helemaal vrij om te kiezen wat je wiltquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:56 schreef Githa het volgende:
oooooohw da's helemaal spannend.
Ik ben uit gegaan van een cyclus van 28 dagen.... en deze heb ik tot nu toe elke maand op de dag af gehad ( op een misrekening na.....maar toen bleek het dus wel te kloppen ..toen was ik uitgegaan van 26 dagen en tja dan ben je ineens 2 dagen overtijd ...hahah ) maar ben ik echt uitgegaan van 28 dagen en voor het eerst blijft hij dus zomaar weg ..... ohwjee de kriebels komen
haha is goed ... relaxquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:03 schreef Githa het volgende:
tja Girly ik ga nog ff discusseren met mezelf....lekker warm in bed....elk pijntje en krampje liggen voelen en natuurlijk een abbonement nemen op de wc .... hahahaha kortom ik ga lekker naar bed
Als ik ff tijd heb tussen al die dingen door zal ik zeker voor je duimen ....hahaha...wat een gedoe soms vind ik mezelf echt een zeikerd ...
Truste Girly slaap lekker......enne ik "pleur"de uitslag wel neer als die er is
Thnx Jolenequote:Op woensdag 14 april 2004 07:57 schreef jolene het volgende:
Githa,
Lekker toch om het eruit te gooien.
En zo jammer dat je vanochtend negatief testen.
![]()
Hoop dat je je positieve geloof weer een beetje terug hebt
1 dag overtijdquote:Op woensdag 14 april 2004 08:55 schreef hartje het volgende:
welk merk test heb je gebruikt? en hoeveel dagen was je nou overtijd?
doe dan maar clearblue!quote:Op woensdag 14 april 2004 09:36 schreef Martineke het volgende:
hwaarom ga je niet clearblue of predictor halen (niet goedkoop weet t ) wacht nog ff 3 daaggies, als je dan nog niet je ongi hebt zou je in elk geval wel genoeg hcg moeten hebben lijkt mij om positief te testen.
sorryquote:Op woensdag 14 april 2004 09:52 schreef hartje het volgende:
[..]
doe dan maar clearblue!
martineke: wat is dat nou om haar een predictor aan te smerenmoet ze nog langer wachtten op een pos uitslag.
Hoi Beaker, bij mij kwamen de duivels altijd pas 5 dagen na het nemen van de laatste pil dus je zal nog wel even geduld moeten hebben grrrrr. Nou maar hopen dat je weer lekker op schema zit hierna, want jouw geduld is de laatste tijd wel erg op de proef gesteld hoorquote:Op woensdag 14 april 2004 09:17 schreef Beaker1 het volgende:
Hoi hoi
* Slaapmeisje wil iedereen succes en sterkte wensen, want er is hier een hoop gebeurd![]()
Met mij gaat het goed, heb gisteren mijn laatste pil op en wacht nu op deben benieuwd of ze komen
Vrijdag naar de dokter, want zit weer helemaal onder de uitslag
ja hier alles prima hoor, rellen die we hadden zijn weer opgelost (gelukkig) verder gaan we de klusperiode weer inquote:Op woensdag 14 april 2004 13:08 schreef minoes1967 het volgende:
Martineke......hoe is t bij jou thuis???
Groetjes,Minoes![]()
Hoi hoiquote:Op woensdag 14 april 2004 13:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Hoi Beaker, bij mij kwamen de duivels altijd pas 5 dagen na het nemen van de laatste pil dus je zal nog wel even geduld moeten hebben grrrrr. Nou maar hopen dat je weer lekker op schema zit hierna, want jouw geduld is de laatste tijd wel erg op de proef gesteld hoor![]()
Whahaha, toxomasplose!!quote:Op woensdag 14 april 2004 13:52 schreef Xanthe het volgende:
Las iets over in de tuin werken, denken jullie dames er wel aan dat je moet gaan tuinieren met handschoenen aan als je mogelijk zwanger kunt zijn?
Eigenlijk is het beter om het al te doen als je al zwanger wilt worden , was iets met de kans om besmet te raken met toxomasplose ofzo
Dat klopt inderdaad Xanthe. Om diezelfde reden mag je dus ook de kattenbak niet verschonen als je zwanger bent. Ik vraag me dan alleen wel af of ik niet allang immuun daarvoor ben geworden met twee volwassen katers in huis. Ach een beetje onkruid wieden en snoeien zal ook zonder handschoenen niet zoveel kwaad kunnen denk ik zolang je maar niet met je handen in de aarde gaat lopen wroeten.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:52 schreef Xanthe het volgende:
Las iets over in de tuin werken, denken jullie dames er wel aan dat je moet gaan tuinieren met handschoenen aan als je mogelijk zwanger kunt zijn?
Eigenlijk is het beter om het al te doen als je al zwanger wilt worden , was iets met de kans om besmet te raken met toxomasplose ofzo
Eigenlijk vind ik toxomasplose ook wel een mooi woordquote:Op woensdag 14 april 2004 14:15 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Whahaha, toxomasplose!!Volgens mij is het toxoplasmose...
Wat een woord ook!
Dat denk ik inderdaad ook LW! Maar morgen weten we meer.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:15 schreef LittleWoodstock het volgende:
Volgens mij is Girly expres alleen aan het lurken ofzo, zodat ze morgen om 9.00 meteen een big surprise in dit topic kan dumpen!![]()
Ik ook!! We houden em erin!quote:Op woensdag 14 april 2004 14:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik toxomasplose ook wel een mooi woord![]()
En jij mij Beaker...quote:Op woensdag 14 april 2004 14:17 schreef Beaker1 het volgende:
LW
Je bent mij vergeten![]()
![]()
![]()
ja soms heb ik ook wel hoor; lekker overdreven al die regels waar je je aan moet houden. zit inmiddels al aan cafeinevrije koffie, schijnt ook weer niet goed te zijn cafeine. en met die brie die je niet mag eten schijnt ook niet waar te zijn; is alleen rauw-melkse-kaas ofzoiets. schijnen ze hier gegeens te verkopen in nederland. ik doe gewoon waar ik me goed bij voel & neem natuurlijk wel hygiene in acht & een enigzins gezonde leefwijze, maar dat doe ik normaal ook al.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad Xanthe. Om diezelfde reden mag je dus ook de kattenbak niet verschonen als je zwanger bent. Ik vraag me dan alleen wel af of ik niet allang immuun daarvoor ben geworden met twee volwassen katers in huis. Ach een beetje onkruid wieden en snoeien zal ook zonder handschoenen niet zoveel kwaad kunnen denk ik zolang je maar niet met je handen in de aarde gaat lopen wroeten.
Remindertje voor mezelf om me toch iets meer te verdiepen in dit onderwerp *op leeslijstje zet*
Okequote:Op vrijdag 9 april 2004 10:01 schreef Beaker1 het volgende:
Wachten op het tweede streepje deel 20
Wouw nummer 21 alweer![]()
Hier gaat de babyboom van start![]()
9 april Xanthe bloed prikken?
11 april: Renegate NOD
12 april: Hartje NOD
12 april: Girly NOD
13 april: Beaker WOWD (wel ongesteld worden dag )
17/19 april Mallemeid NOD
eind april: Little-Woodstock ongi?
2 mei : Martineke NOD
Zet hem op![]()
* Beaker1 Jolene handje schut, want ook ik heb een kop al een vergietquote:Op woensdag 14 april 2004 14:52 schreef jolene het volgende:
ach ja, huh, ik heb een kop als een vergiet.
Was dus eerst echt hartje vergeten.
Renegate, kan ik niks meer over terugvinden.
We kunnen erook 7 mei in plaatsen?![]()
Alleen follikelmeting hoor LW, die samenlevingstest weten we nog niet omdat niet exact te voorspellen is wanneer het eitje gaat springen.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:32 schreef LittleWoodstock het volgende:
Slaapmeisje heeft 16 april follikelmeting/samenlevingstest...goed toch Slaapmeisje?
hmmm ik zal jullie denk ik maar niet langer meer in spanning houden... aangezien ik morgen toch de enigste benquote:Op woensdag 14 april 2004 17:19 schreef hartje het volgende:
girly, zet 'm op morgen hè
Ja lach me maar uit!quote:Op woensdag 14 april 2004 14:15 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Whahaha, toxomasplose!!Volgens mij is het toxoplasmose...
Wat een woord ook!
7 mei Xanthe zwangerquote:Op woensdag 14 april 2004 17:04 schreef jolene het volgende:
Het hoort hier niet echt maar stiekum ook weer wel.
7 mei Martineke jarig
7 mei Merisse![]()
![]()
7 mei Minoes in ondertrouw
Merisse meid, ik hoop dat je blij naar die datum kijkt
Sorry hoor , maar ik ben liever 10x te voorzichtig dan dat ik me later voor mijn kop zou kunnen slaan en zou kunnen zeggen dat ik iets heb gegeten of gedaan wat word afgeraden.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:27 schreef hartje het volgende:
[..]
ja soms heb ik ook wel hoor; lekker overdreven al die regels waar je je aan moet houden. zit inmiddels al aan cafeinevrije koffie, schijnt ook weer niet goed te zijn cafeine. en met die brie die je niet mag eten schijnt ook niet waar te zijn; is alleen rauw-melkse-kaas ofzoiets. schijnen ze hier gegeens te verkopen in nederland. ik doe gewoon waar ik me goed bij voel & neem natuurlijk wel hygiene in acht & een enigzins gezonde leefwijze, maar dat doe ik normaal ook al.
nee tis een clear blue test.. die heb geen 2de streepje tis een plus + of een minnetje -quote:Op woensdag 14 april 2004 18:52 schreef hartje het volgende:
bedoel je een heeeeeeeel licht 2e streepje?
dat is er 1 hoor. ik zou echt over een dag of 3 nog een keer testen!
Snif, snotter, nou Jolene, als je me niet aardig vind kun je het ook gewoon zeggen hoor!quote:Op woensdag 14 april 2004 14:28 schreef jolene het volgende:
[..]
Oke
12 april Girly NOD
12 april Githa NOD
13 april Beaker WOWD
16 April slaapmeisje follikelmeting
17/19 april Mallemeid NOD
20 april Xanthe follikelmeting
2 mei Martineke NOD
8 mei Merisse NOD
8 mei Xanthe NOD
13 mei Hartje NOD
Renegate tja, waar moeten we jou neerzetten
Jou uitlachen..... ik zou niet durven!quote:Op woensdag 14 april 2004 18:53 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ja lach me maar uit!
![]()
Maar je had wel gelijk en ik had geen zin om
eerst te googlen naar het juiste woord![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 19:03 schreef LittleWoodstock het volgende:
ik zou gewoon over 3 dagen ofzo nog eens testen, want dit is nog te vaag om uitsluitsel te geven denk ik. De symptomen zijn er toch ook? Ik blijf duimen!![]()
ik moet maandag naar ziekenhuis, ik denk dat ik dan tot dan wacht.. want die testen kost je klauwen met geld, plus ze zijn zo lekker vaagquote:Op woensdag 14 april 2004 19:05 schreef heaven7 het volgende:
Dus die clear blue dingen geven nog niet echt veel duidelijkheidKun je net zo goed weer aan de goedkope merken gaan zou je zeggen of niet?
je bent nog maar net over tijd, als je ongesteldheid uitblijft probeer je het toch nog een keertje?
Of mag ik me er niet mee bemoeien?
tuurlijk, ik let er natuurlijk ook wel op. maar als ik al die regeltjes hoor & lees, dan denk ik: stress is ook heel slecht hoor & je leest wel 's van vrouwen die een mk hebben gehad & dan denken dat het door dat toastje pate komt wat ze gegeten hebben & blijven zichzelf daarvoor verwijtten. vorige keer toen ik zwanger was kreeg ik een soort preek van de apothekers-assistente dat ik al lang foliumzuur had moeten slikken. vond ik zwaar overdreven reactie van haar (bleek later dat het gewoon in mijn vita-pillen zat die ik al slikte, maar slik nu natuurlijk ook speciale zwangerschaps vita-pillen zonder vitamine a) kreeg daarna een mk & dan zou je ook kunnen denken dat het door het niet slikken van foliumzuur komt! ik denk dat je van al die regeltjes ook heel onzeker kunt worden en als je gewoon gezond eet & leeft is er eigenlijk niks aan de hand, toch?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:00 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Sorry hoor , maar ik ben liever 10x te voorzichtig dan dat ik me later voor mijn kop zou kunnen slaan en zou kunnen zeggen dat ik iets heb gegeten of gedaan wat word afgeraden.
Komt misschien ook wel omdat ik al bijna 8 jaar bezig ben en 2 kindjes nu verloren heb....
Wil graag een voltooide zwangerschap met een gezond kindje en daar heb ik echt heeeeeel veeeeeel voor over ook al is het misschien overdreven,....
idd zou ik ook doen, daar kunnen ze op professionele wijze iets wel of niet zien. een vage test word je alleen maar onrustiger van. & is nog een paar dagen wachtten. om nog een keer te testten zou ik toch ook pas maandag doen & daar kunnen ze het gratis ff bekijken. wat slaapmeisje vorige keer al zei: als je nu zwanger bent, ben je dat maandag ook nog wel. maar ik vind het wel spannend hoor!quote:Op woensdag 14 april 2004 19:17 schreef Girly het volgende:
[..]
[..]
ik moet maandag naar ziekenhuis, ik denk dat ik dan tot dan wacht.. want die testen kost je klauwen met geld, plus ze zijn zo lekker vaagpredictor vind ik ook dat die niet gevoelig zijn.. digitale zijn tenminste duidelijk.. dus wachten we maar tot maandag af, jah toch...
[springt even uit lurker modus]quote:Op woensdag 14 april 2004 14:27 schreef hartje het volgende:
[..]
ja soms heb ik ook wel hoor; lekker overdreven al die regels waar je je aan moet houden. zit inmiddels al aan cafeinevrije koffie, schijnt ook weer niet goed te zijn cafeine. en met die brie die je niet mag eten schijnt ook niet waar te zijn; is alleen rauw-melkse-kaas ofzoiets. schijnen ze hier gegeens te verkopen in nederland. ik doe gewoon waar ik me goed bij voel & neem natuurlijk wel hygiene in acht & een enigzins gezonde leefwijze, maar dat doe ik normaal ook al.
Edit; inmiddels gelezen dat het een digitale was en dat er een minnetje kwam... Nou ik zou de hoop nog niet opgeven hoor. Vandaag was dag 24 van je cyclus ofzo? En wel maandag in het ziekenhuis zeggen dat je denkt dat je misschien zwanger bent, misschien doen ze wel een bloedzwangerschapstest!quote:Op woensdag 14 april 2004 18:26 schreef Girly het volgende:
ik had vandaag de cb gekocht.. en getest, werd dus een heel licht - <--
ze had een digitale, met dus een vage minquote:Op woensdag 14 april 2004 19:42 schreef Merisse het volgende:
[..]
Girly, wat Hartje zegt: was het een licht streepje? Streepje is toch een streepje? Had je geen digitale CB gkocht dan? Nou ik zou de hoop nog niet opgeven hoor. Vandaag was dag 24 van je cyclus ofzo? Gewoon over een paar dagen nog eens testen hoor!
nee geen digitaal heb vandaag een normale van clear blue gekocht , ik schreef erachter dat de digitale wel duidelijk zijn, maar die heb ik vandaag niet gebruikt..quote:Op woensdag 14 april 2004 19:44 schreef hartje het volgende:
[..]
ze had een digitale, met dus een vage minwist niet dat minnen ook vaag kunnen zijn, ik heb altijd de gewonen analoge
testen.
jah tis wel rotgevoel, maar jah maandag ziekenhuis, en dan zien we wel weerquote:Op woensdag 14 april 2004 20:43 schreef Githa het volgende:
Ohw Girly wat moet dat een rot gevoel gevenen ik had nog wel al mijn hoop op je gevestigd ...nou vooruit dan gaan we samen voor test 2 een week later
positief denken....YEAH... that's the spirit .....
en samen rond rennen als kip is ook cool
![]()
Maar je bedoelde toch geen digitale test ? .... die normale testen van clearblue geven ook een + of - en die kunnen inderdaad vaag zijn.
Ik blijf nog even duimen hoor Girly![]()
Heb geen ervaring met de gewone clear blue , heb ze vandaag voor het eerst in huis gekregen.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:05 schreef heaven7 het volgende:
Dus die clear blue dingen geven nog niet echt veel duidelijkheidKun je net zo goed weer aan de goedkope merken gaan zou je zeggen of niet?
Geen foliumzuur slikken heeft niks met een evntuele miskraam te maken.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:17 schreef hartje het volgende:
[..]
tuurlijk, ik let er natuurlijk ook wel op. maar als ik al die regeltjes hoor & lees, dan denk ik: stress is ook heel slecht hoor & je leest wel 's van vrouwen die een mk hebben gehad & dan denken dat het door dat toastje pate komt wat ze gegeten hebben & blijven zichzelf daarvoor verwijtten. vorige keer toen ik zwanger was kreeg ik een soort preek van de apothekers-assistente dat ik al lang foliumzuur had moeten slikken. vond ik zwaar overdreven reactie van haar (bleek later dat het gewoon in mijn vita-pillen zat die ik al slikte, maar slik nu natuurlijk ook speciale zwangerschaps vita-pillen zonder vitamine a) kreeg daarna een mk & dan zou je ook kunnen denken dat het door het niet slikken van foliumzuur komt! ik denk dat je van al die regeltjes ook heel onzeker kunt worden en als je gewoon gezond eet & leeft is er eigenlijk niks aan de hand, toch?
Ow dan ben ik daarin toch verkeerd voorgelicht.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:37 schreef Angel22 het volgende:
[..]
[springt even uit lurker modus]
Rauwe melkse kazen verkopen ze wel degelijk hier in nederland... dus je moet er echt goed op letten... Brie raden ze af omdat het een schimmelkaas is... ze weten het effect van brie nog niet zo goed...
Dan hebben we het natuurlijk niet over alcohol en roken... daar moet je gewoon mee stoppen.
Jolene, het is je vergeven!quote:Op donderdag 15 april 2004 08:10 schreef jolene het volgende:
LW ik ben gewoon een gigantisch muts.
Sorry.
Hoest met iedereen vandaag
Jezus, wat een dom wicht idd!!quote:Op donderdag 15 april 2004 09:45 schreef Martineke het volgende:
[...] had ik iets eerder vriendin aan de tel (die wist niet van misrkaam) zei ik dat ik aant roken was, zegt ze "ach maakt niet uit hoe meer je rookt hoe minder dat kind weegt als het geboren moet worden" wat een dom wicht zeg
Nee, heb wel een flits ervan gezien toen we zapten of er iets leuks was, maar het is weer een voorbeeld a la wat Martineke geeft. En weer denk ik dan: mensen die er het minst op zitten te wachten en er blijkbaar ook het minst geschikt voor zijn, zijn onvoorzichtig en krijgen achter elkaar kinderen.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Heeft een van jullie gisteren Beschuit met Muisjes gezien op de TV? Het ging over een jong, dakloos stel en zij was hoogzwanger. Hun vorige kinderen van 1 en 2 jaar waren al bij ze weggehaald, maar zij is nu gewoon weer zwanger en ze wonen in een kleedkamer in een sporthalDe eigenaar van de sporthal heeft woonruimte voor ze gezocht (ik vraag me dan af hoe ze de huur gaan betalen, maar dat terzijde...) en verder hebben ze een heleboel spulletjes voor de baby gekregen van mensen die ze zielig vinden. Ik kon het amper aankijken dat mensen zo stom kunnen zijn om in een situatie waarin ze amper voor zichzelf kunnen zorgen ook nog eens aan de lopende band kinderen baren
![]()
Mooi, nieuw lijstje zeg en het lijkt me geweldig om die in de openingspost te zien en toppie dat Lois en Karin hem dan gaan updaten(pssst. hebben ze meteen een legale reden tot lurken hier
)
Heb het gedeeltelijk gezien en toen vanquote:Op donderdag 15 april 2004 09:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Heeft een van jullie gisteren Beschuit met Muisjes gezien op de TV? Het ging over een jong, dakloos stel en zij was hoogzwanger. Hun vorige kinderen van 1 en 2 jaar waren al bij ze weggehaald, maar zij is nu gewoon weer zwanger en ze wonen in een kleedkamer in een sporthalDe eigenaar van de sporthal heeft woonruimte voor ze gezocht (ik vraag me dan af hoe ze de huur gaan betalen, maar dat terzijde...) en verder hebben ze een heleboel spulletjes voor de baby gekregen van mensen die ze zielig vinden. Ik kon het amper aankijken dat mensen zo stom kunnen zijn om in een situatie waarin ze amper voor zichzelf kunnen zorgen ook nog eens aan de lopende band kinderen baren
![]()
Mooi, nieuw lijstje zeg en het lijkt me geweldig om die in de openingspost te zien en toppie dat Lois en Karin hem dan gaan updaten(pssst. hebben ze meteen een legale reden tot lurken hier
)
Het was niet echt duidelijk of ze ook verslaafd waren geweest, maar ze hadden een tijdje bij zijn moeder in huis gewoond en daarna bij het Leger des Heils, maar daar waren ze uitgetrapt omdat hij een beetje stout was en toen zijn ze dus in die sporthal terecht gekomen.... in ieder geval niet al te snuggere mensen.quote:Op donderdag 15 april 2004 10:06 schreef Beaker1 het volgende:
Slaapmeisje
Ik heb het ook gezienWat een achterlijk stel
![]()
Ben benieuwd of het ze nu lukt " Vicky " wel een goed en veilig leven te bieden........
Wat me even ontschoten was, waren ze dakloos en verslaafd (geweest) of alleen dakloos en waardoor dan
![]()
Een leuk verzinsel?....Het is geweldig! * virtueel op Beaker's schouder kloppend*quote:Op donderdag 15 april 2004 10:08 schreef Beaker1 het volgende:
" WOWD " is best een leuk verzinsel![]()
* LittleWoodstock wacht nog steeds met spanning af wanneer dezullen komen
LW
Zo'n voorbeeld heb ik ook. In de schoonfamilie van mijn schoonzusje (snappie het nog?quote:Op donderdag 15 april 2004 10:24 schreef Beaker1 het volgende:
Thanx LW
* LittleWoodstock erg rood word![]()
Inderdaad Slaapmeisje, echt snugger waren ze niet![]()
Ik heb ook zo'n vage kennis waar de curator achter zit ivm grote schuldenZij zwanger daarna getrouwd etc. eigenlijk een beetje hun verhaal en nu is ze zwanger van de tweede
![]()
Ze hebben geen cent te makken en die vent van der blowd enzo
Zie ze nooit meer, het is een oude klasgenoot, maar toch beetje stom is het wel![]()
Precies!! Wie weet hoe het anders was gelopen als je niet de tijd had gehad van elkaar te genieten en je een kindje had gekregen en alsnog uit elkaar was gegaan bijvoorbeeld. Jullie zijn er helemaal klaar voor en het is jullie van harte gegundquote:Op donderdag 15 april 2004 10:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
<knip>
Klopt Githaquote:Op donderdag 15 april 2004 08:35 schreef Githa het volgende:
Vraagje: Ik moet nu toch weer gaan tellen vanaf de eerste dag van mijn menstruatie ? dat wil zeggen dat mijn nieuwe NOD dan 12 mei is.
Ik heb ook zo'n oude fietsquote:Op donderdag 15 april 2004 11:33 schreef Beaker1 het volgende:
mijn moeder zei altijd op een oude fiets moet je het leren![]()
En het valt niet eens tegen ook zo'n oude fietsquote:Op donderdag 15 april 2004 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n oude fiets
Ik 19, hij bijna 27
Allesbehalve zelfsquote:Op donderdag 15 april 2004 11:53 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
En het valt niet eens tegen ook zo'n oude fiets![]()
zal ik er ook maar bij vertellen dan dat zij een kind heeft (nu 3 jaar) en kind loopt achter qua ontwikkeling "rara hoe kan dat?"quote:Op donderdag 15 april 2004 10:00 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Jezus, wat een dom wicht idd!!Sorry, maar van dat soort mensen word ik echt heel moe, die zijn mijns inziens niet geschikt om kinderen te krijgen, hoor, tjonge jonge. Redeneert zij dan ook:'' ach en als je maar genoeg rookt, dan kan het kind ook niet zo slim worden (hersenbeschadiging) en hoeven we lekker geen dure studie te betalen?''
Dom, dom, dom.
Ben blij dat jij niet zo bent, Martineke!!![]()
uhmm ja ik rook dus nog en zo gauw ik weet dat ik zwanger ben stop ik acuut weer. ik weet dat ik het kan stoppen met roken, ik heb alleen nu niks om me aan vast te houden om het vol te houden. bedoel heb geen doel, ja straks kindje maar god weet hoe lang dat nog kan gaan duren. en mijn gezondheid is heus wel een goede reden om te stoppen (alleen dat werkt dus niet)quote:Op donderdag 15 april 2004 11:39 schreef Merisse het volgende:
[..]
Martineke, rook je nu nog en ga je pas weer stoppen als je weet dat je zwanger bent? Tja we weten allemaal dat roken slecht is. Ik heb zelf 20 jaar gerookt en ben er nu 2,5 jaar vanaf maar dat heeft me echt heel veel gekost; een flinke depressie en 12 kilo erbij die ik vervolgens weer weggewerkt heb, maar het is gelukt!! Ik zeg altijd als ik kan stoppen kan iedereen het.
AH, heerlijk die oude fietsenquote:Op donderdag 15 april 2004 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik 19, hij bijna 27
Het lijkt huize Slaapmeisje wel! Ook Slaapvriendje wil heel graag een andere baan en wil weg bij zijn werkgever waar hij al 13 jaar werktquote:Op donderdag 15 april 2004 13:40 schreef Xanthe het volgende:
Troubels in huize Xanthe.
Vriendje is niet blij meer met zijn werk en wil er weg.
Nadeel is dat ie een vast contract heeft en de economie niet echt goed is.
Dus wel een beetje eng allemaal.
Maar een diep ongelukkig vriendje is ook niet leuk.
Zo moest het even kwijt.
Thnx merissequote:Op donderdag 15 april 2004 11:39 schreef Merisse het volgende:
[..]
Klopt GithaJammer dat je toch ongi bent geworden meid...
Martineke, rook je nu nog en ga je pas weer stoppen als je weet dat je zwanger bent? Tja we weten allemaal dat roken slecht is. Ik heb zelf 20 jaar gerookt en ben er nu 2,5 jaar vanaf maar dat heeft me echt heel veel gekost; een flinke depressie en 12 kilo erbij die ik vervolgens weer weggewerkt heb, maar het is gelukt!! Ik zeg altijd als ik kan stoppen kan iedereen het.
Met mij is het maar zo zo. Alles is nog steeds zo onwerkelijk. Dit jaar ben ik al 2x zwanger geweest en ik heb al 2x een miskraam gehad en over 3 weken ga ik trouwen.. Zo raar. Net of het allemaal buiten me om is gegaan ofzo.
ik nog ouderquote:Op donderdag 15 april 2004 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik 19, hij bijna 27
Mijn moeder rookte een pakje shag per dagquote:Op donderdag 15 april 2004 13:50 schreef Martineke het volgende:
nee ik ben gelukkig niet zo nee, heb ook ergens gelezen bij elke hijs die je pakt van een sigaret je de zuurstof ontneemt van je kind, niet echt goed natuurlijk om dan te roken.
Mensen, wat zal jij veel commentaar hebben gehad in real life, of valt het mee? Ik heb met acht jaar verschil dus al een behoorlijke hoeveelheid commentaar over me heen gehad, maar dat zal jij dan wel helemaal hebbenquote:Op donderdag 15 april 2004 13:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
AH, heerlijk die oude fietsen(Ik 27 en hij 45). Alleen heeft deze wel hele erge bindingsangst
2 huizenquote:Op donderdag 15 april 2004 15:04 schreef jolene het volgende:
ook ik herken het!! drom hebben wij nog twee huizen een in het noorden en een in een gelderland
Jij wintquote:Op donderdag 15 april 2004 15:06 schreef Girly het volgende:
[..]
ik nog ouder
ik 20 hij wordt deze maand 33
Ik of liever gezegt wij hebben nooit geen commentaar gehadquote:Op donderdag 15 april 2004 15:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mensen, wat zal jij veel commentaar hebben gehad in real life, of valt het mee? Ik heb met acht jaar verschil dus al een behoorlijke hoeveelheid commentaar over me heen gehad, maar dat zal jij dan wel helemaal hebben. Als je maar happy bent, toch en hij eens van zijn bindingsangst afkomt
ahh wat balen dat dequote:Op donderdag 15 april 2004 08:35 schreef Githa het volgende:
maandag Girly .....oooohw wat spannend nu moet jij het wel ziijn hoor![]()
pffff met mij gaat het nog steeds hetzelfde ... geenquote:Op donderdag 15 april 2004 09:45 schreef Martineke het volgende:
Girly where are youhoe gaat t??
Compleet niet handig.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:10 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
2 huizen![]()
Lucky bastard
de enige die hebben er niet in geloofde waren mijn collega'squote:Op donderdag 15 april 2004 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij gingen na tien maanden samenwonen.... ik moet heel eerlijk zeggen dat het commentaar gauw afgelopen is, als je gewoon niet reageert. Heel veel mensen dachten 'is maar van korte duur, die zijn zo weer uit elkaar', maar we wonen eind deze maand alweer twee jaar samen (wat gaat dat hard!!)
En als je dan vriendjes wil blijven met je aangetrouwde oom waar je een ontzettende hekel aan hebt (quote:Op donderdag 15 april 2004 15:22 schreef Githa het volgende:
Da's nou het probleem van mensenze denken te veel
![]()
vervelend Beaker dat je zo'n werkplek hebtquote:Op donderdag 15 april 2004 15:22 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
de enige die hebben er niet in geloofde waren mijn collega'swij zijn 9 mei alweer 2 jaar bij elkaar
het gaat inderdaad erg hard!
quote:Op donderdag 15 april 2004 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
miss_d: Laat jij het denken nou maar over aan de mensen die er echt verstand van hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |