Tjah, maar dat is altijdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:05 schreef koen_pijl het volgende:
1983 ... ( a merman I should turn to be) is echt een mooi nummer. Ik denk dat als Jimi Hendrix niet zo vroeg was gestorven dat hij helemaal niet zo held zou zijn. Hij is nu echt een legende!!!
Ik heb laatst een dvd van jimi hendrix bij v&d gekocht voor 6 euro!
Wat is de naam van die DVD?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:05 schreef koen_pijl het volgende:
1983 ... ( a merman I should turn to be) is echt een mooi nummer. Ik denk dat als Jimi Hendrix niet zo vroeg was gestorven dat hij helemaal niet zo held zou zijn. Hij is nu echt een legende!!!
Ik heb laatst een dvd van jimi hendrix bij v&d gekocht voor 6 euro!
volgens mij is dat die documentaire uit 1973quote:
En op het einde vliegt de vrachtwagen de lucht in? Whehe.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:31 schreef koen_pijl het volgende:
Nee het is echt een domme dvd. Hij is zwart en je ziet Jimi Hendrix er op staan en er staat dan ook Jimi Hendrix bij geschreven. Je ziet zo vrachtwagen rijden en dat wordt steeds afgewisseld met stukjes uit concerten van hem, bv een stuk waarbij hij zijn gitaar in de fik steekt en een stuk waar hij achter zijn rug speelt en met zijn tanden speelt. Ook staat er een stukje van het concert op Woodstock op. Maar als je die vrachtwagen ziet heeft de dvd opeens spaanse en chineese ondertiteling en bij de liedjes staan de songteksten er onder. De dvd is best geinig hoor, maar verwacht geen super dvd.
Die zou ik ook wel willen hebben! Ik heb nu wel de 'gewone' Jimi Hendrix film uit '73.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:41 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
volgens mij is dat die documentaire uit 1973
ik kreeg van de week een mailtje van experience hendrix dat er een deluxe versie er van komt met interviews en andere dingen die niet op de eerste dvd waren gezet
Wat is dat dan voor wazige film?!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:54 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En op het einde vliegt de vrachtwagen de lucht in? Whehe.![]()
Ik heb hem ook. Voor die prijs is hij het best waard moet ik zeggen!
Ik heb em ook, gekocht bij de FRS. "Jimi Hendrix, Until We Meet Again" is de officiele titel, gemaakt door een of ander duits bedrijf. Het is gewoon een compilatie van allemaal live concertbeelden aan elkaar gebreid door de truck waarin al het materiaal wordt vervoerd, aan het einde vliegt de truck weg.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:25 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor wazige film?!
Jeh, die heb ik. Maar wat is dat dan met die vrachtwagen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:18 schreef Devlinsect het volgende:
[afbeelding]
te koop voor weinig o.a. bij V & D en bij Van Leest. Voor minder dan 10 euro. Die moet je hebben Big BosS Man, weetje.
![]()
De meeste namen van die wat je nu zegt staan ook op 'Jimi Hendrix', zijn het andere opnamen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik heb em ook, gekocht bij de FRS. "Jimi Hendrix, Until We Meet Again" is de officiele titel, gemaakt door een of ander duits bedrijf. Het is gewoon een compilatie van allemaal live concertbeelden aan elkaar gebreid door de truck waarin al het materiaal wordt vervoerd, aan het einde vliegt de truck weg.
maar dat zijn special effects hoor!
Tracklist.
1. Purple Haze
2. Hey Joe
3. Wild Thing
4. Johnny B. Good
5. Jam Back At The House
6. Woodstock Improvisation (volgens mij met Star Spangeld Banner)
7. Land Of The Rising Sun
8. In From The Storm
9. Red House
10. Voodoo Chile
Looptijd 60 min.
Whaha vet!quote:Op zondag 3 juli 2005 03:02 schreef hendrixfan het volgende:
http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2533315
staat een reclamefilmpje van pepsi over Jimi Hendrix dat op de superbowl van 2004 is laten zien
leuk filmpje
Ik vind die dvd wel een goede verzameling van goede nummersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
De meeste namen van die wat je nu zegt staan ook op 'Jimi Hendrix', zijn het andere opnamen?
Fantastischquote:Op zondag 3 juli 2005 03:02 schreef hendrixfan het volgende:
http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2533315
staat een reclamefilmpje van pepsi over Jimi Hendrix dat op de superbowl van 2004 is laten zien
leuk filmpje
Die in de Royal Albert Hall is ook wel spectaculair, want zodra Hendrix z'n gitaar naar de klote is word dat publiek gek en die goofies proberen ze van het podium af te meppen.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:02 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
Ik vind die dvd wel een goede verzameling van goede nummers
1. Purple haze is van blackpool en vind ik zijn beste purple haze versie hier genoot hij er nog van om purple haze te spelen.
2.Hey joe is van monterey pop vind ik wel goed maar iedereen kent de al had liever van atlanta gehad ofzo
3.Wild thing ook van monterey is ook maar deze versie kent ook iedereen doe dan die van royal albert hall ofzo of van parijs
Moet ik dan maar eens achteraan gaan, dat DVD'tje.quote:4.Johnny B Goode van Berkeley is echt een lekker nummer ik vind em beter dan het origineel
5.Jam back at the house van Woodstock is lekker
6.Woodstock improvisation is meesterlijk gewoon hoor
7.Hey baby gevolgd door In from the Storm van Maui lekker gewoon vooral hey baby maar hendrix is op dit optreden lekker in vorm.
8.All along the watchtower van atlanta is niet echt goed maar vind em wel beter dan de versie op de isle of wight de meeste mensen kennen de atlanta versie niet dus is het wel goed om voor deze versie te kiezen
9.Red house van atlanta pop is een lekkere versie van red house
10.Voodoo child van Berkeley een van de beste versie van Voodoo child alles zit er gewoon
alleen mis ik foxy lady
kortom gewoon een dvd die je eigenlijk moet hebben en het kost bijna niks
Jeh, die wil ook nog! Die ene van Woodstock heb ik al.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:45 schreef hendrixfan het volgende:
http://www.comics.nl/ComicsNL/Henk/Toys/Popstars/ToysPopstars.php?pageNumber=1&itemFrom=1&itemTo=25
hier kan je dat poppetje kopen van hendrix op monterey
quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:32 schreef keijz het volgende:
All Along the Watchtower?
Jeh.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:57 schreef hendrixfan het volgende:
heeft er iemand gedownloade muziek of films van jimi hendrix op ze pc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |