Ik heb 'm bestelt bij dequote:Op woensdag 6 april 2005 16:47 schreef ruud_fr het volgende:
waar heb je die van Woodstock gekocht?
ik kan hem namelijk in geen een winkel vinden.
Nee, dat was helaas voor mijn tijdquote:Op maandag 30 mei 2005 14:56 schreef hendrixfan het volgende:
heeft niemand hier de atlanta optreden gezien?
Dat is een goede tip! Ga het strax gelijk bekijken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:45 schreef hendrixfan het volgende:
op www.jimihendrix.dk kan je filmpjes gestreamd kijken zoals bijv. foxy lady (rainbow bridge) purple haze, villanova junction (woodstock) hear my train coming ( royal albert hall) en nog een paar andere goede clips
Dat liedje dat staat ook als een muur. Echt heerlijK!quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:14 schreef VeX- het volgende:
Ik kan zeer genieten van de muziek die Hendrix maakt. Favoriet van me is All along the watchtower. Het verschil met het origineel van BoB Dylan is zo enorm dat zelfs hij de versie van Hendrix prefereert.
Ik ken alleen die van Woodstock en ik vind 'm heel gaaf!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:39 schreef hendrixfan het volgende:
wat vinden jullie de beste versie van star spangled banner?
ik persoonlijk die van atlanta pop
Ah, goed bezig zo!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:39 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vandaag Electric Ladyland gekocht. Ik kende al wel het een en ander van de beste man natuurlijk, maar een heel album is echt een genot om naar te luisteren. Echt goed zeg!
Erg prettig album.quote:1. Hear My Train a Comin' [Acoustic]
2. Born Under a Bad Sign
3. Red House
4. Catfish Blues
5. Voodoo Chile
6. Mannish Boy
7. Once I Had a Woman
8. Bleeding Heart
9. Jelly 292
10. Electric Church Red House
11. Hear My Train a Comin' [Electric]
Lees het verslag wat HENDRIXFAN met twee links heeft gepost. Heel interessant en ook over het verhaal van Jules Deelder en ik wist niet dat Hendrix in R 'dam heeft opgetreden!quote:Op maandag 13 juni 2005 17:56 schreef Zanderrr het volgende:
Haha, en de BeeGees...
Had 't hier volgens mij al eerder geschreven, maar Jules Deelder heeft ooit een heel aardig verhaal geschreven over zijn ontmoeting met Jimi toen hij in Nederland optrad..
Of 't echt gebeurd is, is weer een ander verhaal, de man is ook wel een beetje een fantast.
Nice again! Leuk verhaal hoe het is begonnen met Jimi. Nog andere websites die we moeten uitchecken Hendrix Fan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:08 schreef hendrixfan het volgende:
http://www.soul-patrol.com/funk/jh_chitlin.htm
op die site staat aardig wat informatie over hendrix in zijn chitlin circuit periode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |