Ja, wie weet komt ze nog wel in contact met leuke, gespierde kerels, en dat moet jij natuurlijk niet hebbenquote:Op donderdag 8 april 2004 17:29 schreef Djeez het volgende:
Ik vind dat je gewoon moet zeggen dat je het geld beter kunt besteden. Vieftug Euro is veel geld, dus blijf maar mooi thuis! Verder komen er toch alleen maar van die mutsen!
idd kan ze meteen zien dat de TS nog wel wat moeite er voor heeft gedaanquote:Op donderdag 8 april 2004 17:25 schreef BobRooney het volgende:
of topic laten lezen...nog makkelijker
dan is het ook niet zo'n goede vriendin lieverdquote:Op donderdag 8 april 2004 17:23 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb dus een goede vriendin die gaat trouwen in juli. De laatste tijd hebben we weinig contact.(eigenlijk al sinds ze een zoontje heeft, die is nu 2, ze is trouwens ook mijn collega, ik werk di, wo, do, zij werkt ma en vr)
Nu ben ik uitgenodigd voor haar vrijgezellenfeest en heb ik ja gezegd, terwijl ik het eigenlijk niet zie zitten. Kan ik me hier nog uit redden?
Ik vind het trouwens ook erg duur. Ik moet 50,- betalen, we gaan naar 'het ei van columbus' uit eten. (http://www.heteivancolumbus.nl/)
Wat zal ik doen, heengaan, of afbellen en wat zal ik dan als reden opgeven? Ik wil namelijk geen ruzie. Ik hoop dat jullie wijze raad hebben.
Ingrid
En nu gaan we verdomme een keer lekker gezellig doen!quote:Op donderdag 8 april 2004 17:46 schreef Ultimora het volgende:
gewoon gaan. en niet zeiken, en lekker gezellig doen..
Weggaan lukt niet, want ik heb geen rybewys en om nou lopend terug te gaan, nee dank je.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:50 schreef z28camaro het volgende:
ga lekker mee, als je het niet naar je zin hebt kun je gewoon weg gaan. het is toch je vriendin ten slotte
Heb ik ook gehoordquote:Op donderdag 8 april 2004 17:41 schreef nikky het volgende:
[..]
maar het ei van columbus is wel heel erg leuk
Dat vind ik eik ook wel. Ik ga al mijn moed verzamelen en afbellen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:24 schreef thabit het volgende:
Ik zou niet eens mensen durven uitnodigen voor een feestje waar ze 50 euro voor moeten betalen. Het is walgelijk kapitalistisch..
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:24 schreef thabit het volgende:
Ik zou niet eens mensen durven uitnodigen voor een feestje waar ze 50 euro voor moeten betalen. Het is walgelijk kapitalistisch..
Ik denk dat je best tegen die vriendin kunt zeggen dat je het moeilijk vond om geld te verzamelen voor haar feestje... omdat ze graag wilde dat jij erbij zou zijn. Dan begrijpt ze ook vast wel dat je geen extra geld voor een cadeautje hebt. De hierboven genoemde orginele cadeaubon voor 'oppassen' lijkt me wel een leuke.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:07 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb de uitnodiging ontvangen, maar ik mag helaas niet bij het ja-woord annwezig zijn. Ze zegt dat er te weinig plek is. Het geld voor het vrygezellenfeest heb ik bijna bij elkaar. Wat vinden jullie, moet ik ook op de receptie nog een cadeau aan hun geven?
Mee eens, gewoon iets kleins voor de aardigheid...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:27 schreef Zweefvliegje het volgende:
Kleinigheidje?Het gaat om het gebaar, niet om het geld wat je erin stopt
leuk idee.....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:14 schreef Ingrid19 het volgende:
Zal ik een placemat oid van fotos van vroeger maken als cadeau?
Voornamelijk vanwege het contact, en gedeeltelijk vanwege de kosten.
Jawel! Maar ik wil niet dat alles van mij uitgaat en dat ze alleen belt als ze me nodig heeft voor bv oppassen. Zoals eerder het geval was. Maar gelukkig gaat dat de laatste tijd beter.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:02 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
leuk idee.....
Maar misschien dat hierdoor juist jullie contact weer beter word, of sta je daar niet om te springen ....
Ach zo gaat dat toch met mensen die kinderen krijgen. Die hebben het gewoon te druk.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:46 schreef Ingrid19 het volgende:
ez
[..]
Jawel! Maar ik wil niet dat alles van mij uitgaat en dat ze alleen belt als ze me nodig heeft voor bv oppassen. Zoals eerder het geval was. Maar gelukkig gaat dat de laatste tijd beter.
Als je iets organiseert voor een hele dag kost het al heel snel 50 euro! Persoonlijk vind ik wel vreemd dat je wél uitgenodigd bent voor een vrijgezellendag maar niet voor het ja-woord?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:14 schreef Ingrid19 het volgende:
Zal ik een placemat oid van fotos van vroeger maken als cadeau?
Voornamelijk vanwege het contact, en gedeeltelijk vanwege de kosten.
Mijn vriendin weet natuurlijk niks van het vrygezellenfeest af. Dus die heeft mij daar niet voor uitgenodigd. Maar ik verder ben ik het met je eens dat het vreemd is.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:31 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Als je iets organiseert voor een hele dag kost het al heel snel 50 euro! Persoonlijk vind ik wel vreemd dat je wél uitgenodigd bent voor een vrijgezellendag maar niet voor het ja-woord?
Als kado vind ik een placemat met foto's van vroeger een erg leuk idee om te geven. Dat geeft namelijk een persoonlijk tintje aan het kado.
Het is niet voor een hele dag. Gewoon savonds uit eten en daarna uit.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:31 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Als je iets organiseert voor een hele dag kost het al heel snel 50 euro! Persoonlijk vind ik wel vreemd dat je wél uitgenodigd bent voor een vrijgezellendag maar niet voor het ja-woord?
Dat zal mijn man niet leuk vinden...quote:Op maandag 14 juni 2004 09:52 schreef cYbErTiM het volgende:
Anders ga je met mij uit die avond Heb je een alibi.![]()
dus je bent eigenlijk niet gewenst bij die vriendin, maar een van haar vriendinnen heeft je uitgenodigt voor dat vrijgezellenfeest, ben je daar wel gewenst door die vriendin dan?quote:Op zondag 13 juni 2004 23:33 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Mijn vriendin weet natuurlijk niks van het vrygezellenfeest af. Dus die heeft mij daar niet voor uitgenodigd. Maar ik verder ben ik het met je eens dat het vreemd is.
moeilijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:16 schreef DarkElf het volgende:
of je gaat wel, of je gaat niet.
beslis gewoon en zeg of af of niet.
toevoeging, logisch: niet bij die vriendin natuurlijk maar bij degene die je uitnodigde
Ik weet het ook niet meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 03:11 schreef Baleog het volgende:
[..]
dus je bent eigenlijk niet gewenst bij die vriendin, maar een van haar vriendinnen heeft je uitgenodigt voor dat vrijgezellenfeest, ben je daar wel gewenst door die vriendin dan?![]()
Je laat eigen wel kennen door te zeggen : "ik geen zin heb om daar naartoe te gaan en er geld aan uit te geven, als ze toch niet zo veel om me geeft. " Er gaan 2 mensen trouwen, haar vriend heeft dus ook inspraak gehad op de uitnodigingen, wie weet staat zijn heel voetbal elftal wel naast zijn zijde waardoor er inderdaad weinig ruimte is voor vrienden van haar kantquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:17 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer.
Ik twijfel over het vrygezellenfeest, omdat als ik niet ben uitgenodigd voor het ja-woord en andere vriendinnen/kennissen wel, ik geen zin heb om daar naartoe te gaan en er geld aan uit te geven, als ze toch niet zo veel om me geeft. (hele rare zin geworden nu, maar ik hoop dat jullie het nog snappen)
Komt dat alleen door deze kwestie ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:54 schreef Ingrid19 het volgende:
Tis maar goed dat ik morgen een gesprek heb bij maatschappelijk werk. Ik word zo onderhand gek van mezelf!
ook en de laatste tijd zit ik niet goed in mijn vel. Thuis wel, maar op het werk niet. Heb veel aan mijn hoofd. (werk, school,ed)quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:00 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Komt dat alleen door deze kwestie ?
ok je mag niet naar het jawoord, ik trek mijn bericht terugquote:Op donderdag 8 april 2004 17:23 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb dus een goede vriendin die gaat trouwen in juli. De laatste tijd hebben we weinig contact.(eigenlijk al sinds ze een zoontje heeft, die is nu 2, ze is trouwens ook mijn collega, ik werk di, wo, do, zij werkt ma en vr)
Doe eens ff niet zo arrogantquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:31 schreef SOLEIL het volgende:
Dat is heel simpel mevrouw Dynastie
Dan heb ik deze passage:quote:En laat haar dan maar weer eens nadenken over kinderen! Ik zeg niet dat het kind arm is als het bij haar geboren word, ze zal misschien best een goede moeder zijn, maar laat haar dan niet al zo achterbaks en zielig doen!!
zeker verkeerd begrepenquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:10 schreef SOLEIL het volgende:
Het arme kind, denk daar nog maar eens goed over na,voordat je het weer ergens over hebt!
Daar ben ik het wel mee eens, maar dat is soms moeilijker dan je denkt. Zeker omdat het een patroon is dat al een tijdje bestaat en dat doorbreek je niet zomaar even. Al snap ik de topictitel 'goede vriendin' ook niet helemaal, want echt goed lijkt de vriendschap me niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:35 schreef SOLEIL het volgende:
Dynastie, als de vriendschap inderdaad maar van 1 kant komt, moet ze er gewoon een punt achter zetten! En niet zo door blijven zemelen! Een belletje, mailtje of smsje is al genoeg!!![]()
Feesten!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:54 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb met degene gemaild die het organiseert en ik heb besloten om niet heen te gaan. Natuurlijk wel naar het feest 's avonds!
50 Euro kan behoorlijk veel zijn als je het niet over hebt. Ik zou afbellen met een of andere smoes als je haar niet kwetsen wil. Ziekte kan er één van zijn. Eerlijkheid wordt helaas niet altijd gewaardeerd en als het niet om een hartsvriendin gaat zou ik er niet over inzitten om tegen te gaan dat er zeurverhalen over je op je werk gaan rondzingen omdat je zo eerlijk was te zeggen dat je 50 Euro teveel vond en je je dag ook wel beter kon besteden.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:54 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Weggaan lukt niet, want ik heb geen rybewys en om nou lopend terug te gaan, nee dank je.
50,- vind ik wel erg veel, ik verdien niet zo veel en dat heb ik er eigenlijk niet voor over. En dan moet ik ook nog eens een cadeautje kopen.
Ik zit nog erg te twijfelen wat ik ga doen.
Goed zoquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:54 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb met degene gemaild die het organiseert en ik heb besloten om niet heen te gaan. Natuurlijk wel naar het feest 's avonds!
Praat me niet van vrijgezellen feesten moet je mijn topic over vrijgezellen feesten maar eens lezen dan begrijp je het wel.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:23 schreef Ingrid19 het volgende:
Nu ben ik uitgenodigd voor haar vrijgezellenfeest en heb ik ja gezegd, terwijl ik het eigenlijk niet zie zitten. Kan ik me hier nog uit redden?
Ik vind het trouwens ook erg duur. Ik moet 50,- betalen, we gaan naar 'het ei van columbus' uit eten. (http://www.heteivancolumbus.nl/)
Wat zal ik doen, heengaan, of afbellen en wat zal ik dan als reden opgeven? Ik wil namelijk geen ruzie. Ik hoop dat jullie wijze raad hebben.
Ingrid
quote:Op maandag 9 februari 2004 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet je.... het gevaar met vrijgezellenfeestjes is altijd dat er nog veel meer kosten bovenop komen, is mijn ervaring. Maar vijftig euro an sich is niet duur, als het daarbij blijft.
Oh goh, iemand anders gevonden om af te zeiken? Je bent het me eigenlijk niet waard, maar vooruit: 50 euro is op zich niet veel voor een hele avond uit. Maar bij sommige mensen is elke euro die je aan ze besteedt te veel. Als dat zo is, moet je gewoon niet gaan en het geld in je zak houden. Zo duidelijk?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:11 schreef SOLEIL het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil, bij Ingrid vind je het duur, maar bij Edje vind je het weer normaal!
Typisch!
Gewoon gaan en maak er een gezellige avond van.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:48 schreef Inquistor87 het volgende:
[..].
Jij brengt het zonnetje ook niet echt in huis hier .... beter Dark Knowall kunnen heten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:11 schreef SOLEIL het volgende:
Jij weet ook niet wat je wil, bij Ingrid vind je het duur, maar bij Edje vind je het weer normaal!
Typisch!
Edje geeft duidelijk aan dat het om tweeverdieners gaat die geld zat hebben, Ingrid geeft aan dat ze dat geld eigenlijk niet heeft. Laat ik duidelijk maken: 50 euro voor een hele avond uit all in is beslist niet duur, maar het kan in een bepaalde situatie (zoals deze) wel té duur zijn. En dan moet je het niet doen, want het is a. een hap uit je budget en b. je geniet er niet van, omdat je je bedenkt wat je allemaal met het geld had kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:34 schreef SOLEIL het volgende:
Ik zeik je niet af, dat zie je helemaal verkeerd! Maar 2 verschillende antwoorden in nog geen 4 maanden tijd vind ik maar vreemd! "No hard feelings meid" ................!!
Waarom maak je je er zo druk om? Waarschijnlijk omdat je het zelf ook hebt meegemaakt, maar dan nogquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:40 schreef SOLEIL het volgende:
Die advies heb ik gegeven, laat haar eerlijk zijn en die vriendin bellen mailen of smsen! Eerlijkheid duurt het langst! En als het inderdaad een vriendin van d'r is, zal ze haar (eerlijkheid) zeker waarderen! Met liegen los je niets op!
Iedereen liegtquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:11 schreef SOLEIL het volgende:
Ze moet gewoon eerlijk zijn, ik kan niet tegen mensen die liegen! Hoe zou jij het vinden als iemand op die mannier onder een feestje probeert uit te komen!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:16 schreef SOLEIL het volgende:
Dan weten we ook gelijk wat we aan jou hebben!!!
Nee hoor, ik vind niet dat je gelijk hebt. Maar ik had niet veel tijd om erop in te gaan. Dat jij mij achterbaks vind snap ik niet. Kun je dat uitleggen?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:02 schreef SOLEIL het volgende:
Wie is Suzanne? Ik ben Astrid 24 jaar, moeder van een dochter van 1 jaar en kom uit Borger. Ik werk part-time in een kledingzaak. Zo dan weet je dat ook weer en zijn we aan elkaar voorgesteld! Ik had wel wat meer reactie van je verwacht of vind je toch dat ik gelijk heb!![]()
Speciaal voor mij geregistreerd of een kloon?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:42 schreef dubbin het volgende:
WAT BEN JIJ ZIELIG
JIJ WEET WEL EEN VERRASSING TE VERPESTEN KIJK DAT JE HET ZELF NIET LEUK LIJKT OK MAAR JE HOEFT NIET HEEL ZIELIG DE HELE WERELD HET TE LATEN WETEN STUMPER.
IK SNAP NIET WAT DIE VRIENDIN IN JOU ZIET OF JE BENT ZO GIGANTISCH VERANDERD NEGATIEVE ZIN DAT ZE MAAR BETER AF IS ZO IK VIND DIT BELACHLIJK DAT JE EEN VERRASSING VERKNALT MAAR IK HOOP DAT IK JE NOG EEN KEER SPREEK![]()
DIT IS GEWOON ECHT HET TOPPUNT VAN SNEUHEID
I HOPE YOU WILL REGRET THIS
CHEERS AN OLD SCHOOLMATE
Heb ik gezegd dat ik mezelf heel aardig en leuk vind dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:17 schreef SOLEIL het volgende:
Als jij vind dat je zo aardig en leuk bent dan zeg je dit rechtstreeks tegen haar, ipv je leven zo op het net te zetten!
Ik durf het tenminste onder mijn eigen nick te zeggen!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:09 schreef rooierooie het volgende:
Wat ik nog stumperiger vind is dat er twee mensen in dit topic zitten die zich kennelijk hebben aangemeld op Fok (al dan niet als kloon) om hier eens even flink de topicstarter te gaan lopen afkammen. Kinderachtigheid troef (ja, ik dacht, ik zeg het maar gewoon even eerlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |