Bij ons zijn ze vaak al geschud als ze uit de automaat komenquote:Op donderdag 2 december 2004 00:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
Blikjes frisdrank voor je collega's uit de automaat halen en ze allemaal vantevoren schudden?
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
Oude collega van me:
Op maandag: "bijna weekend!"
op dinsdag: "bijna weekend!"
op woensdag: "bijna weekend!"
op donderdag: "bijna weekend!"
op vrijdag: "bijna maandag!"
En daar gaat je weekend![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:45 schreef computerkiller het volgende: [snip]
Hadden ze een beker water tot het randje toegevuld [snip] . "En nu niet morsen, want het is een ernstig agressief goedje en bijt vreselijk". Dus hij heel voorzichtig
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:39 schreef SinCerEly het volgende:
Ik was systeembeheerder bij een internet reisbureau een tijdje geleden, en ik heb na een avondje overwerken bij iedereen ingelogd, en een Screen cap van hun bureaublad gemaakt, en die als bureaublad achtergrond neergezet. De icoontjes had ik allemaal van het bureau blad gehaald en/of rechts buiten het scherm geplaatst.
Er waren er een paar die het doorhadden na enkele seconden, maar de meesten zaten toch wel heel erg vaak te drukken op het internet explorer icoontje, en vroegen zich ook heel erg af waarom die niet opende (overigens na herhaaldelijke reboots, want als ze aan me vroegen wat er aan de hand was, zei ik "reboot even!")
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:01 schreef rwbrink het volgende:
haha ik kan niet wachten tot ik zelf mag gaan werken. Moet helaas nog naar school
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:47 schreef rwbrink het volgende:
kijk dat is pas leuke humor (kon die stagiair er ook om lachen?)
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee in een supermarkt
die persoon stond echt alle boontjes te tellen
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:51 schreef Alicey het volgende:
Echte newbies of naievelingen ben ik zelden tegengekomen... Het vaag aanwijzen van een gebied waar je niet doorheen mag lopen omdat daar de draadloze stroomvoorziening loopt en er dus gevaar voor electrocutie is duurde ook maar 10 minuten.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:31 schreef ook_gek het volgende:
Vandaag na een hele week kut geintjes hebben we toch een hele leuke weten uit te halen.
Elke dag was er wel een auto de lul. BV vol gooien met schuim of gewoon insealen![]()
Alleen deze keer gingen we verder. We hebben bij 1 auto de volledige bestuurders stoel er uit gehaad en verstopt![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:58 schreef computerkiller het volgende:
wat ook een leuke sms is voor je collega's:
Je moet nu direct naar Brussel vertrekken, want Manneke Pis is gepikt en ze hebben nu een andere zeikert nodig met een heel klein lulletje, dus... rap rap!!
Of:
Doe mee aan de Werelddag voor Geestelijk Gehandicapten en stuur een sms naar een mongool die je persoonlijk kent! Ikzelf heb het net ook gedaan. Doe mee!!
erg leuk als je hem niet goed leest
Heb ze beide ook zelf gehad.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:14 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Hoe kregen jullie die auto dan open?
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:35 schreef metallicattim het volgende:
Niet helemaal werk, maar what the hell... Ze hebben paar jaar geleden eens een jongen gevraagd een jerrycan kerosine te gaan halen bij het tankstationUiteraard zonder suc6
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou iedereen op het werk laat zijn of haar auto sleutels gewoon ergens liggen.
Nu doet niemand dat meer. Want nu er een stoel uit gehaald is. Is iedereen bang geworden![]()
Zelfde als al dat schuim in die auto,s![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Sommige tankstations verkopen die. Jammer, was leuk geweest als hij die net had weten te vinden.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 07:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
Da's geen humor, da's vernieling
Zou je mij toch niet moeten flikken zoiets
quote:Op vrijdag 3 december 2004 07:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
Da's geen humor, da's vernieling
Zou je mij toch niet moeten flikken zoiets
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:41 schreef Dutchshaver het volgende:
Vers vd pers: Mijn baas stond voor ne bij het koffieapparaat, zet er een bekertije onder, drukt op een knop, koffie loopt: STOPT DAT DING NIET MEER!!!!!!!!!!!
Haha, dat gezicht!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:09 schreef coz het volgende:
[..]
![]()
![]()
die is bruut qua humor
![]()
![]()
klopt het telnr ook in die post ?![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:51 schreef Alicey het volgende:
Echte newbies of naievelingen ben ik zelden tegengekomen... Het vaag aanwijzen van een gebied waar je niet doorheen mag lopen omdat daar de draadloze stroomvoorziening loopt en er dus gevaar voor electrocutie is duurde ook maar 10 minuten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |