Ook in de bouw gezeten?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb wel eens een persoon geruite garenklosjes laten halen
en plintenladders
en de sperziebonen laten tellen
Ow my godquote:Op woensdag 7 april 2004 20:30 schreef nikky het volgende:
dichte gaatjes pan
Ach, werkte in een hotel, waar dus geen zwembad was. Nieuwe mensen die dat niet wisten werden nog wel eens naar het zwembad gestuurd, wat het dak was (regenplassen).quote:Op woensdag 7 april 2004 20:36 schreef Piro het volgende:
Portier: legt eens uit?
En TradeMarkie, wat de neuk zijn stootvoegjes?
nee in een supermarktquote:Op woensdag 7 april 2004 20:30 schreef Piro het volgende:
[..]
Ook in de bouw gezeten?
Ja en..? Heeft ze ze nog meegekregen?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:44 schreef LostFormat het volgende:
M'n zus heeft wel eens bij de poelier gestaan voor een ons kippenlippen.
Wat erg!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee in een supermarkt
die persoon stond echt alle boontjes te tellen
das fuckinglulligquote:Op woensdag 7 april 2004 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee in een supermarkt
die persoon stond echt alle boontjes te tellen
omg heeerlijkquote:Op woensdag 7 april 2004 20:47 schreef Klonk het volgende:
recycling bedrijf waar ik ooit werkte lieten we de newbies perswater halen voor de papierpersen en daar voerde we een heel toneelstuk omheen op, dat de machine kapot ging als ie niet als de donder perswater ging halen, het kantoor deed mee en vertelde hem dat er nog maar een beetje perswater was, en goot vervolgens uitzicht kraanwater in een metalen beker en vertelde vervolgens aan de newbie dat het zeer bijtend was en dat ie dus voorzichtig moest lopen (met een tot aan de rand toe gevuld bekertjes), altijd lachen
Planten afstoffen doen ze hier bij mijn bedrijf dus echt hé?! Er lopen hier twee vrouwtjes rond die wekelijks de planten komen afstoffen.. SERIEUS!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:47 schreef portier het volgende:
Planten afstoffen..
Slotgaten?quote:Op woensdag 7 april 2004 21:01 schreef Kuzco het volgende:
[..]
Planten afstoffen doen ze hier bij mijn bedrijf dus echt hé?! Er lopen hier twee vrouwtjes rond die wekelijks de planten komen afstoffen.. SERIEUS!!!
Toen ik nog bij een bouwmarkt werkte moesten we af en toe wat spullen uit het magezijn halen. Newbies werden altijd geroepen om de deuren die voor klanten gereed stonden te halen en dan werd er uitdrukkelijk bij vermeld dat ze het doosje met slotgaten niet moesten vergeten
Ja, slotgaten!quote:Op woensdag 7 april 2004 21:03 schreef Piro het volgende:
[..]
Slotgaten?
What the fuck?
Ja, maar een doosje slotgaten?quote:Op woensdag 7 april 2004 21:09 schreef Kuzco het volgende:
[..]
Ja, slotgaten!
Je weet wel, het gat dat in de zijkant van de deur zit waar het slot in moet worden gezet.![]()
Dat blijft leuk, dat de hele winkels het meespelen.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:47 schreef the.big.ticket het volgende:
Collegas van mij hebben een keer een nieuwe collega naar de concurrent gestuurd om naar een plintentrapje te vragen die zij zogenaamd geleend hadden. Die winkel daar stuurde hem weer door naar een andere winkel (de BCC) voor die plintentrap.
Daar aangekomen werd hem verteld dat het plintentrapje verderop bij de Karwei stond. En of ie meteen kon doorgeven dat de BCC zijn draadloze kabel terug wilde hebben.
Toen kwam ie terug dat we hem zelf maar gingen halen...wat heb ik gelachen zeg.![]()
owww prachtigquote:Op woensdag 7 april 2004 21:47 schreef the.big.ticket het volgende:
Collegas van mij hebben een keer een nieuwe collega naar de concurrent gestuurd om naar een plintentrapje te vragen die zij zogenaamd geleend hadden. Die winkel daar stuurde hem weer door naar een andere winkel (de BCC) voor die plintentrap.
Daar aangekomen werd hem verteld dat het plintentrapje verderop bij de Karwei stond. En of ie meteen kon doorgeven dat de BCC zijn draadloze kabel terug wilde hebben.
Toen kwam ie terug dat we hem zelf maar gingen halen...wat heb ik gelachen zeg.![]()
Sta je dan in je witte uniform met olievlekken erop.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:34 schreef Wezzl het volgende:
Als je net nieuw op een schip bent.
Wordt je naar de brug geroepen, en daar krijg je te horen dat je bij de bootsman de kompassleutel moet halen.
Die heeft em niet en je wordt naar de machinekamer gestuurd. daar krijg je de grootste en meest vette moersleutel in je handen en terug op de brug wordt je verteld dat er geen kompassleutel bestaat![]()
Ja! Bougievonkjes!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:29 schreef MarkyB het volgende:
of bougievonkjes
Arme man...quote:Op donderdag 8 april 2004 09:23 schreef ing_bijna_ir het volgende:
Bij mijn stage plek(groot bedrijf) hadden ze natuurlijk een mooi netwerkje voor alle pc's. We hadden snel door dat je via de ip adres net send berichtjes naar elkaar kon versturen. Nu was er een andere medestagair die niet veel van computers wist. We hadden hem wijs gemaakt dat je een net send berichtje kon versturen na elkaar door "net send * bericht' te typen. Dus hij typt een leuk berichtje en verstuurd die............... ineens komt er zijn berichtje op alle beeldschermen in de zaal(60+man!!) met een hele harde bliep. Wij lagen toen al in een deuk, maar het werd leuker toen we hem overtuigden dat het berichtje door het hele bedrijf was verstuurd, dus ook naar de directie!!
Hij beetje paniekerig reageren dus..... Toen konden we het niet laten een collega in een andere kantoor ff hem te bellen en voor te doen als Hoofd ICT. Hij belde hem dus op en sprak hem boos toe dat er klachten waren gekomen van de directie over spamberichtjes op schermen en dat het niet gewaardeerd werd en volgende keer zijn computeraccount werd ingetrokken en andere ernstige maatregelen worden genomen. Hij trapte er volledig in en bleef maar zijn excuus aanbieden..... OMG wat heb ik toen gelachen!!
Oh, kreeg je niet eens een banaan in je kont? Saai schip zeg...quote:Op donderdag 8 april 2004 00:34 schreef Wezzl het volgende:
Als je net nieuw op een schip bent.
Wordt je naar de brug geroepen, en daar krijg je te horen dat je bij de bootsman de kompassleutel moet halen.
Die heeft em niet en je wordt naar de machinekamer gestuurd. daar krijg je de grootste en meest vette moersleutel in je handen en terug op de brug wordt je verteld dat er geen kompassleutel bestaat![]()
Hahahahahahahhahahahahahahaquote:Op woensdag 7 april 2004 20:48 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja en..? Heeft ze ze nog meegekregen?![]()
![]()
Huh wat is er zo grappig?quote:Op donderdag 8 april 2004 11:03 schreef maxso het volgende:
[..]
Hahahahahahahhahahahahahaha![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |