abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18256647
Oke waar, werken alleen maar leipo's
Vandaag had er ook weer eentje een leuke grap. Ik werk in een computerwinkel.
Vraagt zo'n kerel aan me: "Thomas, wil je even 50m WLAN-kabel voor me gaan halen?"

Maar Thomas was em helaas te slim af

Wat ze me bij mn vorige baantje wel is geflikt hebben... toen zat ik een beetje te chillen met lui uit de fabriek en toen vroegen ze of ik even Hamerstelenvet wilde gaan halen bij een ander bedrijf... hamerstelenvet bestaat dus niet

Iemand anders nog voorbeelden van humor op de werkvloer?
  woensdag 7 april 2004 @ 20:26:12 #2
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18256696
In de bouw is het plintentrapje een bekend fenomeen, en iedereen die weet waar het over gaat doet gezellig mee.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_18256733
ik heb wel eens een persoon geruite garenklosjes laten halen
en plintenladders
en de sperziebonen laten tellen :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_18256783
en raceventieltjes dan
pi_18256786
of bougievonkjes
pi_18256806
plintentrapje
  Milf woensdag 7 april 2004 @ 20:30:10 #7
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_18256835
dichte gaatjes pan
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 7 april 2004 @ 20:30:51 #8
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18256861
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb wel eens een persoon geruite garenklosjes laten halen
en plintenladders
en de sperziebonen laten tellen
Ook in de bouw gezeten?
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  woensdag 7 april 2004 @ 20:31:24 #9
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_18256878
stootvoegjes zijn ook altijd leuk om te laten halen
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  woensdag 7 april 2004 @ 20:31:41 #10
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18256893
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:30 schreef nikky het volgende:
dichte gaatjes pan
Ow my god .
  woensdag 7 april 2004 @ 20:34:49 #11
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_18256993
Het zwembad was bij ons ook berucht.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  woensdag 7 april 2004 @ 20:36:07 #12
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18257040
Portier: legt eens uit?
En TradeMarkie, wat de neuk zijn stootvoegjes?
pi_18257088
idd grapjes to separate the Newbie's from the Pro's En trouwens TS, ik heb hier nog wel een paar meter WLAN kabel liggen hoor, kom maar een keer ophalen!
pi_18257113
ik heb ook een plintladder moeten halen toen ik nog maar net aan het werk was bij een fotowinkel
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 7 april 2004 @ 20:39:27 #15
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_18257151
Een vriend van mij werkt ook op de bouw en die hebben ooit een stagiare heel de bouw af laten lopen zoeken naar een verlengde kreuge die er ergens één op de bouw moest staan...

Dit omdat ze best veel stenen moesten sjouwen en dit met een verlengde kreuge 1x zo snel zou gaan !!!

Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
  woensdag 7 april 2004 @ 20:40:43 #16
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18257195
Ik wist niet dat fotowinkels ook aan de plintenladder deden.
  woensdag 7 april 2004 @ 20:42:31 #17
20641 portier
pi_18257248
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:36 schreef Piro het volgende:
Portier: legt eens uit?
En TradeMarkie, wat de neuk zijn stootvoegjes?
Ach, werkte in een hotel, waar dus geen zwembad was. Nieuwe mensen die dat niet wisten werden nog wel eens naar het zwembad gestuurd, wat het dak was (regenplassen).

Overigens was de gaatjespan ook populair idd.
Of de plafondplaten een kwartslag draaien.
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_18257281
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:30 schreef Piro het volgende:

[..]

Ook in de bouw gezeten?
nee in een supermarkt
die persoon stond echt alle boontjes te tellen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_18257307
M'n zus heeft wel eens bij de poelier gestaan voor een ons kippenlippen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 7 april 2004 @ 20:47:01 #20
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_18257385
recycling bedrijf waar ik ooit werkte lieten we de newbies perswater halen voor de papierpersen en daar voerde we een heel toneelstuk omheen op, dat de machine kapot ging als ie niet als de donder perswater ging halen, het kantoor deed mee en vertelde hem dat er nog maar een beetje perswater was, en goot vervolgens uitzicht kraanwater in een metalen beker en vertelde vervolgens aan de newbie dat het zeer bijtend was en dat ie dus voorzichtig moest lopen (met een tot aan de rand toe gevuld bekertjes), altijd lachen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 7 april 2004 @ 20:47:29 #21
20641 portier
pi_18257404
Frisdrankflesjes omdraaien omdat ze dan langer houdbaar blijven.
Planten afstoffen.

.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_18257451
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:44 schreef LostFormat het volgende:
M'n zus heeft wel eens bij de poelier gestaan voor een ons kippenlippen.
Ja en..? Heeft ze ze nog meegekregen?

woensdag 7 april 2004 @ 20:49:35 #23
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18257479
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

nee in een supermarkt
Wat erg!
pi_18257818
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

nee in een supermarkt
das fuckinglullig
maar wel heel grappig
pi_18257836
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:47 schreef Klonk het volgende:
recycling bedrijf waar ik ooit werkte lieten we de newbies perswater halen voor de papierpersen en daar voerde we een heel toneelstuk omheen op, dat de machine kapot ging als ie niet als de donder perswater ging halen, het kantoor deed mee en vertelde hem dat er nog maar een beetje perswater was, en goot vervolgens uitzicht kraanwater in een metalen beker en vertelde vervolgens aan de newbie dat het zeer bijtend was en dat ie dus voorzichtig moest lopen (met een tot aan de rand toe gevuld bekertjes), altijd lachen
omg heeerlijk
  woensdag 7 april 2004 @ 21:01:23 #26
14011 Kuzco
The camera adds ten pounds!!
pi_18257849
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:47 schreef portier het volgende:

Planten afstoffen.

.
Planten afstoffen doen ze hier bij mijn bedrijf dus echt hé?! Er lopen hier twee vrouwtjes rond die wekelijks de planten komen afstoffen.. SERIEUS!!!

Toen ik nog bij een bouwmarkt werkte moesten we af en toe wat spullen uit het magezijn halen. Newbies werden altijd geroepen om de deuren die voor klanten gereed stonden te halen en dan werd er uitdrukkelijk bij vermeld dat ze het doosje met slotgaten niet moesten vergeten
En de grote hoer zal ons zuigen tot we dik, gelukkig en verveeld zijn!
  woensdag 7 april 2004 @ 21:03:45 #27
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18257922
quote:
Op woensdag 7 april 2004 21:01 schreef Kuzco het volgende:

[..]

Planten afstoffen doen ze hier bij mijn bedrijf dus echt hé?! Er lopen hier twee vrouwtjes rond die wekelijks de planten komen afstoffen.. SERIEUS!!!

Toen ik nog bij een bouwmarkt werkte moesten we af en toe wat spullen uit het magezijn halen. Newbies werden altijd geroepen om de deuren die voor klanten gereed stonden te halen en dan werd er uitdrukkelijk bij vermeld dat ze het doosje met slotgaten niet moesten vergeten
Slotgaten?
What the fuck?
  woensdag 7 april 2004 @ 21:09:54 #28
14011 Kuzco
The camera adds ten pounds!!
pi_18258152
quote:
Op woensdag 7 april 2004 21:03 schreef Piro het volgende:

[..]

Slotgaten?
What the fuck?
Ja, slotgaten!

Je weet wel, het gat dat in de zijkant van de deur zit waar het slot in moet worden gezet.
En de grote hoer zal ons zuigen tot we dik, gelukkig en verveeld zijn!
  woensdag 7 april 2004 @ 21:35:01 #29
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18259016
quote:
Op woensdag 7 april 2004 21:09 schreef Kuzco het volgende:

[..]

Ja, slotgaten!

Je weet wel, het gat dat in de zijkant van de deur zit waar het slot in moet worden gezet.
Ja, maar een doosje slotgaten?
  woensdag 7 april 2004 @ 21:40:25 #30
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18259205
Wie gaat er nou werken
pi_18259451
Collegas van mij hebben een keer een nieuwe collega naar de concurrent gestuurd om naar een plintentrapje te vragen die zij zogenaamd geleend hadden. Die winkel daar stuurde hem weer door naar een andere winkel (de BCC) voor die plintentrap.

Daar aangekomen werd hem verteld dat het plintentrapje verderop bij de Karwei stond. En of ie meteen kon doorgeven dat de BCC zijn draadloze kabel terug wilde hebben.

Toen kwam ie terug dat we hem zelf maar gingen halen...wat heb ik gelachen zeg.
  woensdag 7 april 2004 @ 22:14:04 #32
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18260358
quote:
Op woensdag 7 april 2004 21:47 schreef the.big.ticket het volgende:
Collegas van mij hebben een keer een nieuwe collega naar de concurrent gestuurd om naar een plintentrapje te vragen die zij zogenaamd geleend hadden. Die winkel daar stuurde hem weer door naar een andere winkel (de BCC) voor die plintentrap.

Daar aangekomen werd hem verteld dat het plintentrapje verderop bij de Karwei stond. En of ie meteen kon doorgeven dat de BCC zijn draadloze kabel terug wilde hebben.

Dat blijft leuk, dat de hele winkels het meespelen.
pi_18261275
quote:
Op woensdag 7 april 2004 21:47 schreef the.big.ticket het volgende:

owww prachtig
pi_18261419
op onze school: haal ff de 22-gaatjes perforator bij de concierge, die stuurt je naar de administratie, die naar het lerarenhok, die naar de directeur etc..

Was er bijna ingenaaid vorig jaar
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 7 april 2004 @ 23:43:22 #35
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_18263032
Ooit hebben we een paar nieuwe collegæ wijsgemaakt, toen ze net te horen hadden gekregen dat ze op een beurs in Duitsland moesten staan, dat ze van tevoren gevaccineerd moesten worden (voor Duitsland dus)! Eentje was zo voortvarend dat ze gelijk haar huisarts belde. Die kon er wel om lachen.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
pi_18264350
Een jongen op mijn werk kreeg telefoon. Collega achter hem had ook iemand van diezelfde afdeling aan de lijn gehad. Die jongen die de telefoon had draaide zich om en vroeg aan die collega wie hij aan de lijn had gehad. Hij antwoorde daarop "één of andere doos."
Die jonge doodkalm aan de telefoon "hij heeft mevrouw doos gesproken"

We kwamen dus niet meer bij van het lachen.
pi_18264483
Als je net nieuw op een schip bent.
Wordt je naar de brug geroepen, en daar krijg je te horen dat je bij de bootsman de kompassleutel moet halen.
Die heeft em niet en je wordt naar de machinekamer gestuurd. daar krijg je de grootste en meest vette moersleutel in je handen en terug op de brug wordt je verteld dat er geen kompassleutel bestaat
  donderdag 8 april 2004 @ 00:55:00 #38
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18264924
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:34 schreef Wezzl het volgende:
Wordt je naar de brug geroepen, en daar krijg je te horen dat je bij de bootsman de kompassleutel moet halen.
Die heeft em niet en je wordt naar de machinekamer gestuurd. daar krijg je de grootste en meest vette moersleutel in je handen en terug op de brug wordt je verteld dat er geen kompassleutel bestaat
Sta je dan in je witte uniform met olievlekken erop.
pi_18267903
Bij mijn stage plek(groot bedrijf) hadden ze natuurlijk een mooi netwerkje voor alle pc's. We hadden snel door dat je via de ip adres net send berichtjes naar elkaar kon versturen. Nu was er een andere medestagair die niet veel van computers wist. We hadden hem wijs gemaakt dat je een net send berichtje kon versturen na elkaar door "net send * bericht' te typen. Dus hij typt een leuk berichtje en verstuurd die............... ineens komt er zijn berichtje op alle beeldschermen in de zaal(60+man!!) met een hele harde bliep. Wij lagen toen al in een deuk, maar het werd leuker toen we hem overtuigden dat het berichtje door het hele bedrijf was verstuurd, dus ook naar de directie!!

Hij beetje paniekerig reageren dus..... Toen konden we het niet laten een collega in een andere kantoor ff hem te bellen en voor te doen als Hoofd ICT. Hij belde hem dus op en sprak hem boos toe dat er klachten waren gekomen van de directie over spamberichtjes op schermen en dat het niet gewaardeerd werd en volgende keer zijn computeraccount werd ingetrokken en andere ernstige maatregelen worden genomen. Hij trapte er volledig in en bleef maar zijn excuus aanbieden..... OMG wat heb ik toen gelachen!!
pi_18268422
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:29 schreef MarkyB het volgende:
of bougievonkjes
Ja! Bougievonkjes!

Of zo'n plintentrapje..
pi_18268512
quote:
Op donderdag 8 april 2004 09:23 schreef ing_bijna_ir het volgende:
Bij mijn stage plek(groot bedrijf) hadden ze natuurlijk een mooi netwerkje voor alle pc's. We hadden snel door dat je via de ip adres net send berichtjes naar elkaar kon versturen. Nu was er een andere medestagair die niet veel van computers wist. We hadden hem wijs gemaakt dat je een net send berichtje kon versturen na elkaar door "net send * bericht' te typen. Dus hij typt een leuk berichtje en verstuurd die............... ineens komt er zijn berichtje op alle beeldschermen in de zaal(60+man!!) met een hele harde bliep. Wij lagen toen al in een deuk, maar het werd leuker toen we hem overtuigden dat het berichtje door het hele bedrijf was verstuurd, dus ook naar de directie!!

Hij beetje paniekerig reageren dus..... Toen konden we het niet laten een collega in een andere kantoor ff hem te bellen en voor te doen als Hoofd ICT. Hij belde hem dus op en sprak hem boos toe dat er klachten waren gekomen van de directie over spamberichtjes op schermen en dat het niet gewaardeerd werd en volgende keer zijn computeraccount werd ingetrokken en andere ernstige maatregelen worden genomen. Hij trapte er volledig in en bleef maar zijn excuus aanbieden..... OMG wat heb ik toen gelachen!!
Arme man...
  donderdag 8 april 2004 @ 10:07:34 #42
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_18268531
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:34 schreef Wezzl het volgende:
Oh, kreeg je niet eens een banaan in je kont? Saai schip zeg...

Vierkante gaatjesboor is ook standaard. Of een fles droogwater.
Ik heb al een boek.
  donderdag 8 april 2004 @ 10:28:10 #43
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_18268862
als iets moeilijk gaat : even Tectyleren...

lukt iets niet: beetje jammer beetje Skoda

Vraag van Klant: heeft u ook Worteldoek?
ik: nee,... maar wel anti-worteldoek...

Bouwmarkt: kapot gescheurde 25 kilo zak metsel-kalk..
altijd de nieuwe jongen de nieuwe zak laten open houden..
ik gooi die kapotte zak erin: plof! gigantische kalkwolk waar hij precies in staat en totaal wit is...
lukt alleen bij nieuwe vakantiewerkers en nieuwe medewerkers...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_18269527
Ook wel eens iets grappigs gehoord van een vriend van mij.
Hij werkte bij een grote vishandel en werd met een emmer sop en een dweil het magazijn in gestuurd om daar te gaan dweilen.

Alleen dat ging niet zo makkelijk in 15 graden onder 0
pi_18269568
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:48 schreef Silven het volgende:

[..]

Ja en..? Heeft ze ze nog meegekregen?

Hahahahahahahhahahahahahaha
pi_18269722
quote:
Op donderdag 8 april 2004 11:03 schreef maxso het volgende:

[..]

Hahahahahahahhahahahahahaha
Huh wat is er zo grappig?

edit->
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
  donderdag 8 april 2004 @ 11:23:45 #47
14827 Kogando
Modelprutser
pi_18270096
Bij de Gamma lieten ze nieuwkomers een strijkijzer zoeken om de meetlinten mee te strijken..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  donderdag 8 april 2004 @ 11:46:09 #48
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_18270611
In de kas moeten newbies regelmatig op zoek naar het tomatenpitmachientje
pi_18271006
Tijdens het balansen moet de allernieuwste even de spruitjes tellen...

En ja, sommigen trappen erin
pi_18271597
Een collega van me loopt stage bij een bouwbedrijf. Nieuwkomers worden daar altijd eropuit gestuurd om 'luchtankers' te gaan halen .

En iedereen trapt erin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')