Ook in de bouw gezeten?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb wel eens een persoon geruite garenklosjes laten halen
en plintenladders
en de sperziebonen laten tellen
Ow my godquote:Op woensdag 7 april 2004 20:30 schreef nikky het volgende:
dichte gaatjes pan
Ach, werkte in een hotel, waar dus geen zwembad was. Nieuwe mensen die dat niet wisten werden nog wel eens naar het zwembad gestuurd, wat het dak was (regenplassen).quote:Op woensdag 7 april 2004 20:36 schreef Piro het volgende:
Portier: legt eens uit?
En TradeMarkie, wat de neuk zijn stootvoegjes?
nee in een supermarktquote:Op woensdag 7 april 2004 20:30 schreef Piro het volgende:
[..]
Ook in de bouw gezeten?
Ja en..? Heeft ze ze nog meegekregen?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:44 schreef LostFormat het volgende:
M'n zus heeft wel eens bij de poelier gestaan voor een ons kippenlippen.
Wat erg!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee in een supermarkt
die persoon stond echt alle boontjes te tellen
das fuckinglulligquote:Op woensdag 7 april 2004 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee in een supermarkt
omg heeerlijkquote:Op woensdag 7 april 2004 20:47 schreef Klonk het volgende:
recycling bedrijf waar ik ooit werkte lieten we de newbies perswater halen voor de papierpersen en daar voerde we een heel toneelstuk omheen op, dat de machine kapot ging als ie niet als de donder perswater ging halen, het kantoor deed mee en vertelde hem dat er nog maar een beetje perswater was, en goot vervolgens uitzicht kraanwater in een metalen beker en vertelde vervolgens aan de newbie dat het zeer bijtend was en dat ie dus voorzichtig moest lopen (met een tot aan de rand toe gevuld bekertjes), altijd lachen
Planten afstoffen doen ze hier bij mijn bedrijf dus echt hé?! Er lopen hier twee vrouwtjes rond die wekelijks de planten komen afstoffen.. SERIEUS!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:47 schreef portier het volgende:
Planten afstoffen..
Slotgaten?quote:Op woensdag 7 april 2004 21:01 schreef Kuzco het volgende:
[..]
Planten afstoffen doen ze hier bij mijn bedrijf dus echt hé?! Er lopen hier twee vrouwtjes rond die wekelijks de planten komen afstoffen.. SERIEUS!!!
Toen ik nog bij een bouwmarkt werkte moesten we af en toe wat spullen uit het magezijn halen. Newbies werden altijd geroepen om de deuren die voor klanten gereed stonden te halen en dan werd er uitdrukkelijk bij vermeld dat ze het doosje met slotgaten niet moesten vergeten
Ja, slotgaten!quote:Op woensdag 7 april 2004 21:03 schreef Piro het volgende:
[..]
Slotgaten?
What the fuck?
Ja, maar een doosje slotgaten?quote:Op woensdag 7 april 2004 21:09 schreef Kuzco het volgende:
[..]
Ja, slotgaten!
Je weet wel, het gat dat in de zijkant van de deur zit waar het slot in moet worden gezet.![]()
Dat blijft leuk, dat de hele winkels het meespelen.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:47 schreef the.big.ticket het volgende:
Collegas van mij hebben een keer een nieuwe collega naar de concurrent gestuurd om naar een plintentrapje te vragen die zij zogenaamd geleend hadden. Die winkel daar stuurde hem weer door naar een andere winkel (de BCC) voor die plintentrap.
Daar aangekomen werd hem verteld dat het plintentrapje verderop bij de Karwei stond. En of ie meteen kon doorgeven dat de BCC zijn draadloze kabel terug wilde hebben.
Toen kwam ie terug dat we hem zelf maar gingen halen...wat heb ik gelachen zeg.![]()
owww prachtigquote:Op woensdag 7 april 2004 21:47 schreef the.big.ticket het volgende:
Collegas van mij hebben een keer een nieuwe collega naar de concurrent gestuurd om naar een plintentrapje te vragen die zij zogenaamd geleend hadden. Die winkel daar stuurde hem weer door naar een andere winkel (de BCC) voor die plintentrap.
Daar aangekomen werd hem verteld dat het plintentrapje verderop bij de Karwei stond. En of ie meteen kon doorgeven dat de BCC zijn draadloze kabel terug wilde hebben.
Toen kwam ie terug dat we hem zelf maar gingen halen...wat heb ik gelachen zeg.![]()
Sta je dan in je witte uniform met olievlekken erop.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:34 schreef Wezzl het volgende:
Als je net nieuw op een schip bent.
Wordt je naar de brug geroepen, en daar krijg je te horen dat je bij de bootsman de kompassleutel moet halen.
Die heeft em niet en je wordt naar de machinekamer gestuurd. daar krijg je de grootste en meest vette moersleutel in je handen en terug op de brug wordt je verteld dat er geen kompassleutel bestaat![]()
Ja! Bougievonkjes!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:29 schreef MarkyB het volgende:
of bougievonkjes
Arme man...quote:Op donderdag 8 april 2004 09:23 schreef ing_bijna_ir het volgende:
Bij mijn stage plek(groot bedrijf) hadden ze natuurlijk een mooi netwerkje voor alle pc's. We hadden snel door dat je via de ip adres net send berichtjes naar elkaar kon versturen. Nu was er een andere medestagair die niet veel van computers wist. We hadden hem wijs gemaakt dat je een net send berichtje kon versturen na elkaar door "net send * bericht' te typen. Dus hij typt een leuk berichtje en verstuurd die............... ineens komt er zijn berichtje op alle beeldschermen in de zaal(60+man!!) met een hele harde bliep. Wij lagen toen al in een deuk, maar het werd leuker toen we hem overtuigden dat het berichtje door het hele bedrijf was verstuurd, dus ook naar de directie!!
Hij beetje paniekerig reageren dus..... Toen konden we het niet laten een collega in een andere kantoor ff hem te bellen en voor te doen als Hoofd ICT. Hij belde hem dus op en sprak hem boos toe dat er klachten waren gekomen van de directie over spamberichtjes op schermen en dat het niet gewaardeerd werd en volgende keer zijn computeraccount werd ingetrokken en andere ernstige maatregelen worden genomen. Hij trapte er volledig in en bleef maar zijn excuus aanbieden..... OMG wat heb ik toen gelachen!!
Oh, kreeg je niet eens een banaan in je kont? Saai schip zeg...quote:Op donderdag 8 april 2004 00:34 schreef Wezzl het volgende:
Als je net nieuw op een schip bent.
Wordt je naar de brug geroepen, en daar krijg je te horen dat je bij de bootsman de kompassleutel moet halen.
Die heeft em niet en je wordt naar de machinekamer gestuurd. daar krijg je de grootste en meest vette moersleutel in je handen en terug op de brug wordt je verteld dat er geen kompassleutel bestaat![]()
Hahahahahahahhahahahahahahaquote:Op woensdag 7 april 2004 20:48 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja en..? Heeft ze ze nog meegekregen?![]()
![]()
Huh wat is er zo grappig?quote:Op donderdag 8 april 2004 11:03 schreef maxso het volgende:
[..]
Hahahahahahahhahahahahahaha![]()
![]()
![]()
dat zijn de verticale voegen tussen bijvoorbeeld de tegels in je badkamerquote:Op woensdag 7 april 2004 20:36 schreef Piro het volgende:
Portier: legt eens uit?
En TradeMarkie, wat de neuk zijn stootvoegjes?
omfgLMAOROFLOLquote:Op donderdag 8 april 2004 11:01 schreef Werewolf het volgende:
Ook wel eens iets grappigs gehoord van een vriend van mij.
Hij werkte bij een grote vishandel en werd met een emmer sop en een dweil het magazijn in gestuurd om daar te gaan dweilen.
Alleen dat ging niet zo makkelijk in 15 graden onder 0![]()
Damn altijd die stagiaires he....quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef Flamma_varga het volgende:
stagair alternatief het netwerkverkeer laten monitoren;
- heel verhaal -
die gast had iets van 2 a4tjes volgeturft
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef Flamma_varga het volgende:
stagair [cut]
had iets van 2 a4tjes volgeturft
hehe jah die haddenw e ook in de klas , gozer die mocht 1maand lang kasten(van die halve ikea dingen) in elkaar zettenquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:26 schreef coz het volgende:
na een maand![]()
![]()
(dus nog niet doorhebben dat de ledjes op een nic dingen aangeven over dat nic..niet weten wat een switch is etc.etc. .. valt me mee dat ie kon turven)
gezzoes
wat een noob zeg
maar wel beter dan het verhaal wat ik hoorde van leraar over iemand van zijn stage afgeplukt na 3 weken schilderen ... (op zich nix mis mee als stage maar niet als ict-er)
hehe neej het waren dus meerdere kasten(aantal weetikniet zullene r wel stuk of 100 geweest zijn toen hij er goenoeg van hadquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:41 schreef coz het volgende:
nou weet ik dat die handleidingen bij de ikea lastig zijn maar om daar nou een maand over te doen
snap ook niet dat die mensen na 1 (halve) dag niet al zeggenen schuif die kast ff ergens waar de zon niet schijnt ..
allround ok maar dan zie je ze toch wel flying allround your head .. (beide partijen)
hmm das een nieuwe die ken ik niet? met de stelling zeker dat anders de meetlintjes gaan kromtrekken door de warmtequote:Op donderdag 8 april 2004 11:23 schreef Kogando het volgende:
Bij de Gamma lieten ze nieuwkomers een strijkijzer zoeken om de meetlinten mee te strijken..
Nou jaaa zeg. Jullie doen niet lievquote:Op woensdag 7 april 2004 20:29 schreef MarkyB het volgende:
of bougievonkjes
Dan vind ik het leuker om een briefje bij je collega op zijn bureau te leggen met de tekst:quote:Op zondag 11 april 2004 19:45 schreef Mr.Dre het volgende:
Een tijdje terug heb ik een collega eens een mail gestuurd waarin ik hem vroeg contact op te nemen met Dhr. E.F.te Ling met daarbij het telefoonnummer van de Efteling. Mijn collega belde de vrijwel meteen met de "klant", bij de Efteling hadden ze de grap meteen door en vroegen hem wat hij las als hij E.F. te Ling langzaam op las.. Zijn antwoord was klootzak..en hing op.
Ik ook van jou hoor...quote:Op zondag 11 april 2004 20:28 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
Nou jaaa zeg. Jullie doen niet liev
quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:48 schreef boomsma het volgende:
Ooit een keer de zoon van de directeur, die vakantiewerk deed, naar een adres gestuurd om stootrubbers te laten halen. Het adres was een bordeel.
De zoon kon er niet zo om lachen, zijn vader en de rest van de collega's wel.
Ook in het verre verleden samen met vrouwelijke collega de baasopgegeven voor 50 pop of een enveloppe.
De vrouwelijke collega toen een paar weken later door een vriend laten bellen met de mededeling dat het voor de radio zou komen. Bewust gewacht tot de baas er niet was. De vriend zou dan zeggen dat zij maar voor de radio moest komen. Eerst wou ze zich ziek melden maar dat mocht niet. Toen heeft ze zich in het toilet opgesloten en tot 14.00 uur is ze niet meer terug gekomen.
(Later toch door de echte Tom Mulder gebeld en haar baas heeft toen meegespeeld). Alle andere collega's kenden het verhaal; en lagen dubbel.
Tot slot naast de bougievonkjes nog een oude: even een blikje expansievet halen.
Meestal ook niet. We hebben wel een keer een nieuwe collega naar een filiaal gestuurd om even wat sluitergordijn op te halen omdat we zelf niks meer hadden. Heeft die middag, was veel te warm eigenlijk dus rustig in de winkel, een leuk stukje rondgefietstquote:Op woensdag 7 april 2004 20:40 schreef Piro het volgende:
Ik wist niet dat fotowinkels ook aan de plintenladder deden.
Ik ook. Heb er 4 uur over gedaan *(quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:03 schreef Deuf het volgende:
Ooievaars-kuiten-vet
Hahahah meesterlijkquote:Op zaterdag 17 april 2004 02:17 schreef Markster het volgende:
bij een echt dom iemand, een printje sturen met een mannetje erop die zegt:
'laat me eruit, haal de bovenkant er alsjeblieft vanaf zodat ik wegkan'
erg leuk...ook stage gelopenquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:31 schreef elgringo het volgende:
Een collega trachten ons altijd te irriteren (wij waren afstudeerders). Hebben we destijds een fm stopcontact (zo'n contract ding) en daar zijn monitor opgezet. Toen hebben we heb wijs gemaakt dat je met een stukje text je monitor uit kon krijgen; deed hij dus en wij met de ab dan ding uit. Constant hem die dag geiriiteerd, super mooi.
Hele werkvloer in een deuk, bedrijf was echostar in almelo
Jij dus ookquote:Op donderdag 8 april 2004 12:26 schreef MouseInteractive het volgende:
En iedereen trapt erin
Ghe ghe ghe ghe ghe!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:31 schreef elgringo het volgende:
Een collega trachten ons altijd te irriteren (wij waren afstudeerders). Hebben we destijds een fm stopcontact (zo'n contract ding) en daar zijn monitor opgezet. Toen hebben we heb wijs gemaakt dat je met een stukje text je monitor uit kon krijgen; deed hij dus en wij met de ab dan ding uit. Constant hem die dag geiriiteerd, super mooi.
Hele werkvloer in een deuk, bedrijf was echostar in almelo
quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:31 schreef zeeuwse het volgende:
Bij ons op het bedrijf kwam er op 1 april een mail dat door de groei van het bedrijf de aanwezige parkeerruimte vol raakte. Maar daar hadden ze iets op gevonden: Iedereen die met de auto kwam moest de exacte afmetingen van zijn auto doorgeven, en dan kreeg je een parkeerplaats op maat.
Er zijn er wel een stel ingetrapt geloof ik
Die is wel weer erg goedquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:01 schreef sop het volgende:
als je weet dat iemand een fax-apparaat naast zijn bureau heeft staan, ff opbellen en zeggen dat er met spoed een fax aan komt. Zorg er in ieder geval door dat hij getriggerd is om bij de fax te gaan wachten. Hang op en stuur een kopie van een document met daarop een stropdas.
Bel vervolgens in paniek op en roep met een verstikkende of hij zijn faxapparaat uit kan zetten.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:01 schreef sop het volgende:
als je weet dat iemand een fax-apparaat naast zijn bureau heeft staan, ff opbellen en zeggen dat er met spoed een fax aan komt. Zorg er in ieder geval door dat hij getriggerd is om bij de fax te gaan wachten. Hang op en stuur een kopie van een document met daarop een stropdas.
Bel vervolgens in paniek op en roep met een verstikkende of hij zijn faxapparaat uit kan zetten.
Ook wel bekend als 'hemelhaakjes'.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:26 schreef MouseInteractive het volgende:
Een collega van me loopt stage bij een bouwbedrijf. Nieuwkomers worden daar altijd eropuit gestuurd om 'luchtankers' te gaan halen.
En iedereen trapt erin
kun je dat nog ergens voor gebruiken ofzo ..dat je daarmee kan gieten bv ? ipv smelten en dan gieten, oplossen alsin terminator stylequote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:52 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik weer:
Whaha fantastischquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:25 schreef redted het volgende:
Er was op de bouw eens een nieuwe vent die hadden ze verteld dat hij de duimstokken moest laten ijken op het gemeentehuis.
Hij op weg met zo'n 10 duimstokken, die lui al lachen. Na een half uurtje komt hij terug, haalt een lading gebroken duimstokken uit zijn tas en zegt: "Allemaal afgekeurd, behalve die van mj".
Ik denk niet dat ze die grap nog eens gaan uithalen
Doet me denken aan Hackersquote:Op woensdag 7 april 2004 20:42 schreef portier het volgende:
[..]
Ach, werkte in een hotel, waar dus geen zwembad was. Nieuwe mensen die dat niet wisten werden nog wel eens naar het zwembad gestuurd, wat het dak was (regenplassen).
Overigens was de gaatjespan ook populair idd.
Of de plafondplaten een kwartslag draaien.
Wat is daar lollig aan ? klopt toch gewoon ? kleiner letterype == minder pagina's dus ook kleinere bestandenquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:00 schreef DzjieDub het volgende:
OK, vandaag weer eentje aan een select gezelschap aan collega's rondgestuurd: De server begint behoorlijk vol te raken, dus of ze aub alle documenten van vorig jaar en ouder in een kleinere lettergrootte wilden zetten (8 ipv 12) om zo ruimte te besparen. Enkelen vroegen me of ik een methode wist om meerdere documenten in één keer te doen. Gelukkig hadden sommigen het ook door.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat is daar lollig aan ? klopt toch gewoon ? kleiner letterype == minder pagina's dus ook kleinere bestanden
Whehe, dit zijn de bestequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat is daar lollig aan ? klopt toch gewoon ? kleiner letterype == minder pagina's dus ook kleinere bestanden
Iemand een kwikmagneet laten halen is ook wel leuk.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:52 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Uit mijn eigen stage (laboratorium bij een edelmetaal-bedrijf): of ik even de goudmagneet wilde gaan halen... Ik had hem meteen door, jammer voor de grappenmaker...
iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
computerheldquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
vierkante gaatjesboor bestaat echtquote:Op donderdag 8 april 2004 10:07 schreef Rio het volgende:
[..]
Oh, kreeg je niet eens een banaan in je kont? Saai schip zeg...
Vierkante gaatjesboor is ook standaard. Of een fles droogwater.
hehehehehe die is leuk om maandag de helpdesk mee te grazen te nemenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:01 schreef sop het volgende:
Had ijskoud een laboratorium PH meter gehaaldquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:02 schreef Ronald1903 het volgende:
Ooit in een supermarkt gewerkt:
We hebben een gast een halve dag laten zoeken voor een "yoghurt-tester", om de zuurgraad van de yoghurt te meten...
Fabrikant van electrische wagens, ken je de Man van de SRV nog? Die SRV wagens waren door spijkstaal gemaakt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:54 schreef Thomas B. het volgende:
wat is spijkstaal?
Of rode zinstickertjes.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:48 schreef Urnie het volgende:
Bij ons werden nieuwe medewerkers nog wel eens naar het magazijn gestuurd om een tubetje Zin te gaan halen...![]()
Dat is niet leuk. Dat is niet kansloos. Dat is in en in triest.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:58 schreef JesusThePimp het volgende:
Bij een fabriek waar ik af en toe in schoolvakanties ging werken, werkte ook een zwaar oversexte kerel. Serieus, hij kon echt over niets anders praten en had het de hele dag over zijn Duitse helm...anywayz...op een gegeven moment stonden we bij de plee te wachten totdat er eentje vrij kwam. Als eerste kwam de vrouw van de productiechef eraf, nadat zij weg is gelopen, loopt hij naar de plee, knielt, en begint te ruiken aan de brilrand en roept: Aaaaah, lekker, het kutje van Anita!
Ik tripte hem best hard op dat moment.
Kop in de plee vasthouden en dan roepen: "ARE YOU READY FOR A COLD SURPRISE?!" en dan doortrekken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is niet leuk. Dat is niet kansloos. Dat is in en in triest.
Je had hem een goeie duw moeten geven. Dan was het nog een beetje leuk.
Das geen humor, das gewoon fucking triestquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:58 schreef JesusThePimp het volgende:
Bij een fabriek waar ik af en toe in schoolvakanties ging werken, werkte ook een zwaar oversexte kerel. Serieus, hij kon echt over niets anders praten en had het de hele dag over zijn Duitse helm...anywayz...op een gegeven moment stonden we bij de plee te wachten totdat er eentje vrij kwam. Als eerste kwam de vrouw van de productiechef eraf, nadat zij weg is gelopen, loopt hij naar de plee, knielt, en begint te ruiken aan de brilrand en roept: Aaaaah, lekker, het kutje van Anita!
Ik tripte hem best hard op dat moment.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:55 schreef MouseOver het volgende:
Het tomatenontpittertje is ook een klassieker
Wij lieten ze altijd de banden van de vorkheftruck oppompenquote:Op donderdag 8 april 2004 11:23 schreef Kogando het volgende:
Bij de Gamma lieten ze nieuwkomers een strijkijzer zoeken om de meetlinten mee te strijken..
Dat is een tomatenontpittertje en dichte gaatjespan ineenquote:Op zondag 10 oktober 2004 03:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Is dat een ehm tomatenontpittertje?
LOLquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:27 schreef DonSauza het volgende:
In een kledingwinkel moet je altijd de rekken waar de hangers aanhangen insmeren met bijenwas.
Daardoor schuift het beter en maakt het niet zo'n herrie.
Nu hadden wij dus ook een stageloopster en die hebben we wijsgemaakt dat daar sensilube (vaginaal vocht) op moest.
Ze wist dus niet dat het vaginaal vocht was dus we zeiden tegen haar dat ze het wel bij de trekpleister kon krijgen, btw: neem maar de grootste pot mee
Zei daar mooi vragen (lange rij achter haar)
Wilt u de grote of de kleine?
Doe de grote maar
En ze zei later nog: ik begreep al niet waarom iedereen zo raar keek en waarom de kassiëre zo'n kleur kreeg![]()
whahaquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:27 schreef DonSauza het volgende:
In een kledingwinkel moet je altijd de rekken waar de hangers aanhangen insmeren met bijenwas.
Nu hadden wij dus ook een stageloopster en die hebben we wijsgemaakt dat daar sensilube (vaginaal vocht) op moest.
Ze wist dus niet dat het vaginaal vocht was dus we zeiden tegen haar dat ze het wel bij de trekpleister kon krijgen, btw: neem maar de grootste pot mee
Doe de grote maar
En ze zei later nog: ik begreep al niet waarom iedereen zo raar keek en waarom de kassiëre zo'n kleur kreeg![]()
Dag drie: wil je deze kruiwagen ff laten smeren met kuitenvet? Ik zie mezelf nog met die kruiwagen lopenquote:Op zaterdag 17 april 2004 02:03 schreef Deuf het volgende:
Ooievaars-kuiten-vet en een aardbeienschil mesje ben ik wel eens voor op pad gestuurd.
Dat zou ik dus totaal niet grappig vinden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:24 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ook een keer op een schip gewerkt en toen moest de schroefas nog met de hand van vet voorzien worden. Groot vat met vet. Zo'n gast een volle hand vet, zegt tegen die ander; 'moet je ruiken, dat spul is volgens mij bedorven..' hij ruiken, FLATS, volle hand vet in z'n gezicht.
Mja dat vind ik geen humor... dat moeten ze mij echt niet flikken want dan krijg je een hijs.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:24 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Ook een keer op een schip gewerkt en toen moest de schroefas nog met de hand van vet voorzien worden. Groot vat met vet. Zo'n gast een volle hand vet, zegt tegen die ander; 'moet je ruiken, dat spul is volgens mij bedorven..' hij ruiken, FLATS, volle hand vet in z'n gezicht.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:27 schreef DonSauza het volgende:
Doe de grote maar
Ge-wel-dig!quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:27 schreef DonSauza het Sensilube verhaal:
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:27 schreef DonSauza het volgende:
Doe de grote maar
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef Flamma_varga het volgende:
stagair alternatief het netwerkverkeer laten monitoren;
hij moest op de achterkant van de computerkast(oner bureau) kijken en wanneer het lichtje van de netwerkkaart ging knipperen werd er op het netwerk naar een site gegaan die niet mocht, of werd er op het netwerk ingehacket(hadden ze hem verteld)
wanneer het lampje knipperde moest hij zo snel mogelijk naar de serverruimte renne en op de switch kijken of er op dat moment bij poort 23 een lampje branden, hij moest het dan 1minuut volhouden en voor elke knippering een turfje zetten
je zag hem dan af en toe ook voorbij sprinten en halverwege de dag hebben ze gezegd dat hij wel kon ophouden omdat ze geoeg informatie hadden en kon hij 3 uurtjes eerder naar huis(het was toen uberrustig en er was nix te doen)
die gast had iets van 2 a4tjes volgeturft
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:47 schreef rammes het volgende:
collega had een nieuwe mercedes station, met z'on digitale sleutel (infrarood zendertje ofzo) om de deur open te doen. Hij was helemaal in de wolken van zijn mercedes. maar had er al wel wat technische problemen mee gehad.
wij dus op een middag de sleutel gejat en een stickertje voor het infrarood zendertje geplakt zodat (dachten we) hij de deur niet automatisch kon openen. die dag, liep hij naar de auto en het slot ging gewoon open. jammer.. iedereen weer terug naar zijn werkplek. tgotdat iemand na een halfuur hem nog steeds ziet staan. bleek nou?? dat zendertje was om de auto te starten! en niet voor het slot! hij had dus inmiddels de garage al gebeld en de sleepwagen was al onderweg.![]()
hij was na de tijd niet erg blij met de grap
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
Blikjes frisdrank voor je collega's uit de automaat halen en ze allemaal vantevoren schudden?
Bij ons zijn ze vaak al geschud als ze uit de automaat komenquote:Op donderdag 2 december 2004 00:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
Blikjes frisdrank voor je collega's uit de automaat halen en ze allemaal vantevoren schudden?
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
Oude collega van me:
Op maandag: "bijna weekend!"
op dinsdag: "bijna weekend!"
op woensdag: "bijna weekend!"
op donderdag: "bijna weekend!"
op vrijdag: "bijna maandag!"
En daar gaat je weekend![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:45 schreef computerkiller het volgende: [snip]
Hadden ze een beker water tot het randje toegevuld [snip] . "En nu niet morsen, want het is een ernstig agressief goedje en bijt vreselijk". Dus hij heel voorzichtig
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:39 schreef SinCerEly het volgende:
Ik was systeembeheerder bij een internet reisbureau een tijdje geleden, en ik heb na een avondje overwerken bij iedereen ingelogd, en een Screen cap van hun bureaublad gemaakt, en die als bureaublad achtergrond neergezet. De icoontjes had ik allemaal van het bureau blad gehaald en/of rechts buiten het scherm geplaatst.
Er waren er een paar die het doorhadden na enkele seconden, maar de meesten zaten toch wel heel erg vaak te drukken op het internet explorer icoontje, en vroegen zich ook heel erg af waarom die niet opende (overigens na herhaaldelijke reboots, want als ze aan me vroegen wat er aan de hand was, zei ik "reboot even!")
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:01 schreef rwbrink het volgende:
haha ik kan niet wachten tot ik zelf mag gaan werken. Moet helaas nog naar school
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:47 schreef rwbrink het volgende:
kijk dat is pas leuke humor (kon die stagiair er ook om lachen?)
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee in een supermarkt
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:51 schreef Alicey het volgende:
Echte newbies of naievelingen ben ik zelden tegengekomen... Het vaag aanwijzen van een gebied waar je niet doorheen mag lopen omdat daar de draadloze stroomvoorziening loopt en er dus gevaar voor electrocutie is duurde ook maar 10 minuten.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:31 schreef ook_gek het volgende:
Vandaag na een hele week kut geintjes hebben we toch een hele leuke weten uit te halen.
Elke dag was er wel een auto de lul. BV vol gooien met schuim of gewoon insealen![]()
Alleen deze keer gingen we verder. We hebben bij 1 auto de volledige bestuurders stoel er uit gehaad en verstopt![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:58 schreef computerkiller het volgende:
wat ook een leuke sms is voor je collega's:
Je moet nu direct naar Brussel vertrekken, want Manneke Pis is gepikt en ze hebben nu een andere zeikert nodig met een heel klein lulletje, dus... rap rap!!
Of:
Doe mee aan de Werelddag voor Geestelijk Gehandicapten en stuur een sms naar een mongool die je persoonlijk kent! Ikzelf heb het net ook gedaan. Doe mee!!
erg leuk als je hem niet goed leest
Heb ze beide ook zelf gehad.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:14 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Hoe kregen jullie die auto dan open?
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:35 schreef metallicattim het volgende:
Niet helemaal werk, maar what the hell... Ze hebben paar jaar geleden eens een jongen gevraagd een jerrycan kerosine te gaan halen bij het tankstationUiteraard zonder suc6
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou iedereen op het werk laat zijn of haar auto sleutels gewoon ergens liggen.
Nu doet niemand dat meer. Want nu er een stoel uit gehaald is. Is iedereen bang geworden![]()
Zelfde als al dat schuim in die auto,s![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Sommige tankstations verkopen die. Jammer, was leuk geweest als hij die net had weten te vinden.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 07:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
Da's geen humor, da's vernieling
Zou je mij toch niet moeten flikken zoiets
quote:Op vrijdag 3 december 2004 07:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
Da's geen humor, da's vernieling
Zou je mij toch niet moeten flikken zoiets
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:41 schreef Dutchshaver het volgende:
Vers vd pers: Mijn baas stond voor ne bij het koffieapparaat, zet er een bekertije onder, drukt op een knop, koffie loopt: STOPT DAT DING NIET MEER!!!!!!!!!!!
Haha, dat gezicht!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:09 schreef coz het volgende:
[..]
![]()
![]()
die is bruut qua humor
![]()
![]()
klopt het telnr ook in die post ?![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:51 schreef Alicey het volgende:
Echte newbies of naievelingen ben ik zelden tegengekomen... Het vaag aanwijzen van een gebied waar je niet doorheen mag lopen omdat daar de draadloze stroomvoorziening loopt en er dus gevaar voor electrocutie is duurde ook maar 10 minuten.
Spelletjes voor op het werkquote:Op maandag 6 december 2004 23:26 schreef ook_gek het volgende:
je hebt nu toch ook boekje daar over? Iemand een idee hoe die heet?
Ag wij gaan hier op het werk ook vrij ver. Ik bedoel een complete voorstoel uit een auto schroeven gaat vrij verquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Spelletjes voor op het werk
geloof ik...
En die gaan erggg ver heb ik gehoord op Yorin FM
Iemand een idee waar ik die kan kopen? Ik heb gekeken bij de Bruna, maar niks gevonden.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Spelletjes voor op het werk
geloof ik...
En die gaan erggg ver heb ik gehoord op Yorin FM
nice topickickquote:Op woensdag 6 april 2005 12:28 schreef Hanneman het volgende:
[..]
Iemand een idee waar ik die kan kopen? Ik heb gekeken bij de Bruna, maar niks gevonden.
Hoe lang ben je er mee bezig geweest?quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:12 schreef Tetraktys het volgende:
Ik heb bij de McDonalds weleens de ballen uit de ballenbak op kleur moeten sorteren en moeten tellen... Heb het maar gedaan, het was kiezen, hamburgers bakken, of ballen sorteren en tellen
Ze bedoelden dat je een poeremetator moet halen...quote:Op woensdag 7 april 2004 20:24 schreef Thomas B. het volgende:
-knip-
Wat ze me bij mn vorige baantje wel is geflikt hebben... toen zat ik een beetje te chillen met lui uit de fabriek en toen vroegen ze of ik even Hamerstelenvet wilde gaan halen bij een ander bedrijf... hamerstelenvet bestaat dus niet
Iemand anders nog voorbeelden van humor op de werkvloer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |