abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18249998
quote:
Berlusconi nijdig over Europese waarschuwing: “bevooroordeelde amateurs”

Premier Berlusconi van Italië heeft de Europese Commissie krachtig bekritiseerd, als reactie op de waarschuwing voor een te hoog begrotingstekort. Berlusconi noemde de Europese leiders ,,bevooroordeelde amateurs.

Gelukkig gaan ze allemaal snel naar huis'', zei Berlusconi, doelend op het einde van de zittingstermijn van de Europese commissarissen.

Spanningen
Tussen Berlusconi en de Europese Commissie, het dagelijks bestuur van de Europese Unie, heerst al langer enige spanning. Dat komt ook, omdat voorzitter Prodi van de commissie mogelijk meedoet als kandidaat bij de volgende Italiaanse parlementsverkiezingen en kritisch tegenover de premier staat.

Berlusconi zei dat er weinig aan de hand is, als Italië een te hoog begrotingstekort heeft: ,,Duitsland en Frankrijk hebben dat al jaren''.

Volgens de nieuwste Europese berekeningen komt het Duitse tekort in 2005 weer onder de grens van 3 procent van het bruto binnenlands product. Frankrijk blijft erboven.
http://www.rtl.nl/(/finan(...)_nijdig_amateurs.xml

LOL :'(

Ik heb liever iemand die zegt waar het op staat aan de macht dan zo'n daadkrachtloze flapdrol als Balkenende :'(

Berlusje, you go girl!!
pi_18250270
-edit-
onzin-plaatje verwijders

Probeer deze discussie wel serieus te houden graag, door de openingspost zit dit topic al aan het maximale onzin-quotum. Ik geef het nog een kans.

-edit-

[ Bericht 81% gewijzigd door Sidekick op 07-04-2004 17:14:18 ]
  woensdag 7 april 2004 @ 16:49:08 #3
63405 MALLENS
Nunc aut Nunquam
pi_18250500
Berli is een flapdrol.
En als Schröder en Duitser MET ruggegraat was geweest, was er nu geen maximum snelheid meer op de Italiaanse autostrada's als u begrijpt wat ik bedoel...
  woensdag 7 april 2004 @ 17:04:32 #4
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18250998
Ben blij dat we zo'n imbeciel als Berlus hier niet aan de macht hebben.
We hebben hier wel een minister Zalm die eerst andere staten op het matje roept over het begrotingstekort en vervolgens zelf over die grens gaat. Dat is op zich ook weer lachwekkend.
pi_18251267
Ach, je hebt iig iets om te lachen. Dat kan je van Balkenende helaas nooit zeggen

En dat deprimeert de kiezer.
  woensdag 7 april 2004 @ 17:14:34 #6
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18251314
Zalm komt nog het dichtste bij Berlusconi. Zalm begaat geen grote fouten maar schudt af en toe venijne grapjes uit z'n mouw
pi_18251367
quote:
Op woensdag 7 april 2004 17:14 schreef giovan het volgende:
Zalm komt nog het dichtste bij Berlusconi. Zalm begaat geen grote fouten maar schudt af en toe venijne grapjes uit z'n mouw
Ik weet het niet hoor. Ik vind geen van de politici in Nederland echt humor hebben in tegenstelling tot onze Berlusje.
pi_18252553
quote:
Op woensdag 7 april 2004 17:16 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor. Ik vind geen van de politici in Nederland echt humor hebben in tegenstelling tot onze Berlusje.
Je kunt roepen wat je wilt over Silvio, mar een vent is het wel en ik ben het met hem eens dat in Europa gelijke monikken gelijke kappen moet tellen.
Nederland hoeft dus niet zo'n haast te maken met het begrotingstekort onder de 3% te brengen. Duitsland en Frankrijk laten het de eerste 5 jaar toch nog wel oplopen, dus wij mogen het ook.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 7 april 2004 @ 18:02:14 #9
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_18252695
quote:
Op woensdag 7 april 2004 17:57 schreef Elgigante het volgende:

Duitsland en Frankrijk laten het de eerste 5 jaar toch nog wel oplopen
Uit de OP:
quote:
Volgens de nieuwste Europese berekeningen komt het Duitse tekort in 2005 weer onder de grens van 3 procent van het bruto binnenlands product.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')