quote:Hoi
Als een Mod een topic sluit omdat een andere beter is, kan hij dan als sluiter even een linkje plaatsen in het topic waar verder gepraat wordt?
mvg Sander
En hier zit nog niet eens een sticky opquote:Op woensdag 7 april 2004 15:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kozzmic stopt namelijk hier ook.
1. geen stickyquote:Op woensdag 7 april 2004 17:35 schreef schatje het volgende:
Wat is er dan aan de hand??
Het loopt kut in NWS. Er is geen enkele mod, en elk topic wordt naar de klote geholpen. Meer hierover in het vorige feedback topic.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:35 schreef schatje het volgende:
Wat is er dan aan de hand??
Alle discussies hier zijn geeindigd in een soort "hoe bash ik de ander het best" discussie.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:52 schreef ShaoliN het volgende:
Het loopt kut in NWS. Er is geen enkele mod, en elk topic wordt naar de klote geholpen. Meer hierover in het vorige feedback topic.
Hoiquote:Op woensdag 7 april 2004 15:22 schreef chopmax het volgende:
Hoi in de vorige feedback werd mijn post ondergesneeuwd
[..]
Zie Dagonets antwoord (nachtdienst) een paar posts eerder en ik ben er (voorlopig) voornamelijk 's avonds. Nu Kozzmic ermee stopt is dat misschien niet voldoende en moeten we even kijken wie op die dagen bij kan springen.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:22 schreef ShaoliN het volgende:
Hallo, replique bied ons de handige optie aan om topics te reporten aan de mods e.d. Maar is het ook mogelijk om een compleet forum in 1x te reporten. Het is momenteel echt een zooitje in NWS.
Er is momenteel weer een overvloed aan kuttopics, nieuwsdumps en topics die binnen 2 posts door de beroeps trollen naar de tering zijn geholpen! Is er een gruwelijk tijdstekort onder de huidige delegatie NWS mods? Of ben ik de enige die dit ondervind?
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:34 schreef SCH het volgende:
Kan er misschien nog wat beter gelet worden op islamtopics - toch al een crime op Fok! - maar ze verzanden nu vrijwel standaard binnen 3 pagina's in discussies over de vermeende pedoseksualiteit van Mohammed. Van alle kanten wordt daar een flinke boom over opgezet - maar de relevante discussie raakt telkens weer zoek. Prima discussie over Mohammed - maar vlgens mij niet in NWS
Voorbeeld: Moskee lectuur: vrouwen moeten besneden Laat staan dat ik nu kan opkankeren... (daarvoor kon ik al opflikkeren...hehe) Ik ga ook zo naar huis...dus dat scheelt dan...quote:terwijl ik vind dat hoewel ik lijnrecht tegenover de mening van Mutant1 sta er nog rustig onder blijf..maar goed....Kanker jij eens ff snel op naar de United States of ASSHOLES! Daar zou jij je waarschijnlijk zeer thuis voelen!'
Kozzmic, ben je nu echt dom???quote:[centraal] feedback NWS
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:20 schreef japis het volgende:
Kijk eens op nieuws sites, daar openen ze hier ook nieuwe items over.
Dit is dan ook een forum. De discussie over Megapool neemt niet opeens een hele andere wending door dit nieuwe feit
En toch maakt dat voor de discussie weinig uit. Die blijft over het in moeilijkheden verkerende Megapool gaan, dat ze daadwerkelijk failliet zijn gegaan is alleen nieuwe informatie in de discussie.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:34 schreef japis het volgende:
[..]
Kozzmic, ben je nu echt dom???
Megapool is failliet, het andere topic is verouderd.
Ga maar eens aan de medewerkers vragen wat het verschil is en of het een andere wending neemt.
Bij een surceance hadden ze nog hoop, nu niet meer.
Snap je het nu een beetje??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |