Wij komen niet verder, dat is wel duidelijk. Ik wil je toch echt aanraden eens wat flexibeler te zijn en je vooroordelen/hokjesgeest opzij te zetten. Als alle moslims zo dachten als jij was die 3e wereldoorlog er al lang geweest.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat maak je op uit de gequote tekst ?
[..]
Hoe kom je daar nou bij ? Ik heb een Nederlands paspoort en de meeste (1 miljoen) moslim in Nederland ook, dus ik voel mezelf geen slachtoffer
[..]
Mij is niks aangepraat, en ik vind het jammer dat je een negatieve lading in je tekst hebt, want ik heb het gevoel dat jij geen oplossing wilt, wel wil je er voor zorgen dat iedereen dezelfde visie heeft als jij: alle problemen komen door de moslims. De Janmaat-ideologie zeg maar ...
[..]
Ik heb een goede baan. Ik word betaald terwijl ik hier zit te Fok!kenDus over kansen maak ik me geen zorgen
lol als er iemand iets over vooroordelen en hokjesgeest niets heeft te zeggen is u dat welquote:Op woensdag 7 april 2004 17:24 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Wij komen niet verder, dat is wel duidelijk. Ik wil je toch echt aanraden eens wat flexibeler te zijn en je vooroordelen/hokjesgeest opzij te zetten. Als alle moslims zo dachten als jij was die 3e wereldoorlog er al lang geweest.
Maar goed, deze "racist" maakt i.i.g geen woorden meer aan je vuil.
Vertel!quote:Op woensdag 7 april 2004 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
lol als er iemand iets over vooroordelen en hokjesgeest niets heeft te zeggen is u dat wel
Brandend voorwerp in moskee gegooidquote:Op woensdag 7 april 2004 17:32 schreef Posdnous het volgende:
Waar is het vorige topic, ik moest nog iets quoten geloof ik![]()
ik haal je waarschijnlijk door de war met een anderquote:Op woensdag 7 april 2004 17:28 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Vertel!
leer eens Engels domboquote:Op woensdag 7 april 2004 17:33 schreef Scorp[AM] het volgende:
yeah! lets put fire on their ass!
mwoah, alle en dan ook alle vormen van georganiseerde religie verbieden over de hele wereld is genoeg. Geloof is iets persoonlijks en zou derhalve niet in groepsverband moeten bestaan. Aanhangers van geloof a ontkennen feitelijk alle andere geloven, hetgeen al vele eeuwen lang voor strubbelingen (oorlogen) zorgt.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:25 schreef kastanova het volgende:
--weg--
Het gaat denk ik meer om de hele achterlijke gedachtengang dat als je problemen hebt met moslims je dan maar dingen in de hens gaat zetten.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:13 schreef Dora dinges het volgende:
Inderdaad een imbeciele actie. Als ze dit om 4 uur 's nachts hadden gedaan en er dus geen mensen in de moskee zaten had het me echter weinig gescheeld.
quote:.
Hetzelfde doen jij en je islamofiele broeders als het gaat om criminele en respectloze daden van moslims als El-Moumni.
Dat is weer een ander verhaal. Het gaat hier om een gevaarlijke tendens in de maatschappij om een hekel aan alle moslims te hebben om hun geloof. Dat jij niets met geloof hebt oke, ik ook niet trouwens, maar om dan maar naar geweld te grijpen en moskees in de fik te zetten is meer iets voor zeer domme personen lijkt me.quote:Ik zei alleen dat het mij weinig zou kunnen schelen. Of moet ik rouwig zijn voor elke moskee die tegen de grond gaat? Als het aan mij ligt gaan ALLE moskeeen (evenals alle kerken en synagoges trouwens) tegen de grond.
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mwoah, alle en dan ook alle vormen van georganiseerde religie verbieden over de hele wereld is genoeg.
Bepaal jij dat? Zolang ze anderen er niet mee lastig vallen zie ik het probleem van groepsgebonden geloof niet zo.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:37 schreef MikeyMo het volgende:
Geloof is iets persoonlijks en zou derhalve niet in groepsverband moeten bestaan.
Net zo dom als moslims die over gaan tot aanslagen, omdat hen iets niet zint.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het gaat denk ik meer om de hele achterlijke gedachtengang dat als je problemen hebt met moslims je dan maar dingen in de hens gaat zetten.
[..]
mee eens
Ik heb anders niks met de Islam en ik sta zeker niet achter fundamentalisten.
[..]
Vrijwel niemand denk ik
Dat is weer een ander verhaal. Het gaat hier om een gevaarlijke tendens in de maatschappij om een hekel aan alle moslims te hebben om hun geloof. Dat jij niets met geloof hebt oke, ik ook niet trouwens, maar om dan maar naar geweld te grijpen en moskees in de fik te zetten is meer iets voor zeer domme personen lijkt me.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Net zo dom als moslims die over gaan tot aanslagen, omdat hen iets niet zint.
ik denk niet dat men een hekel aan ze heeft alleen om hun geloof...quote:Op woensdag 7 april 2004 17:40 schreef Posdnous het volgende:
Het gaat hier om een gevaarlijke tendens in de maatschappij om een hekel aan alle moslims te hebben om hun geloof.
Is in Rusland tijdens het communisme ook geprobeerd. Het Christendom en de Islam werden er praktisch alleem maar beter door, averrechtse werking dus.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Misschien is het beter om relige in zijn geheel te gaan verbieden, dan voorkom je vrijwel 90% van alle oorlogen.
Ik ben voor!
Conflicten vinden hun basis in tegenstrijdigheden tussen de geloven/religies, vandaar dat religie in zijn geheel zou moeten verdwijnen willen we een W.O.III voorkomenquote:Op woensdag 7 april 2004 17:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Bepaal jij dat? Zolang ze anderen er niet mee lastig vallen zie ik het probleem van groepsgebonden geloof niet zo.
Nee vast niet, ook omdat ze stinken? Wat voor dingen kun je nogmeer verzinnen om zaken goed te praten zeg.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:43 schreef piere het volgende:
[..]
ik denk niet dat men een hekel aan ze heeft alleen om hun geloof...
zie je mij iets goedpraten?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee vast niet, ook omdat ze stinken? Wat voor dingen kun je nogmeer verzinnen om zaken goed te praten zeg.
Als je hele wijk is verislamiseerd en je het leven zuur gemaakt wordt door moslims zijn moskeeen imo legitieme doelwitten. Zoals de huidige Turkse premier in 1999 al zei: "De moskeeen zijn onze barakken, de koepels onze schilden, de minaretten onze zwaarden en de gelovigen onze soldaten."quote:Op woensdag 7 april 2004 17:40 schreef Posdnous het volgende:
Het gaat denk ik meer om de hele achterlijke gedachtengang dat als je problemen hebt met moslims je dan maar dingen in de hens gaat zetten.
De meeste islamofielen hebben ook niets met de islam.quote:
Ik heb anders niks met de Islam en ik sta zeker niet achter fundamentalisten.
Inderdaad, daarom heb ik alleen een hekel aan fundamentalistische moslims.quote:Dat is weer een ander verhaal. Het gaat hier om een gevaarlijke tendens in de maatschappij om een hekel aan alle moslims te hebben om hun geloof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |