Wat een stelletje pruters. Al gaat het bij die jongeren natuurlijk om de intentie. Zo te zien zijn het grote potentiële rechts extremisten, maar laten we hopen dat het om een incident gaat.quote:In het Limburgse Panningen is maandagavond een brandend voorwerp gegooid in de moskee aan de Ruijsstraat. Volgens de politie ontstond er geen schade, doordat het voorwerp vanzelf doofde zodra het op de grond lag. Er raakte dan ook niemand gewond in het gebouw.
Getuigen zeggen een groepje van vijf tot zes jongeren in donkere kleding te hebben zien wegfietsen. De technische recherche heeft een onderzoek ingesteld. De politie vraagt getuigen zich te melden.
Ik zie dit meer als een vorm van jeugdvandalisme dat wel erg ver is doorgeschoten. Men heeft zich waarschijnlijk op laten jutten door het nieuws om deze moskee te treffen. Maar hen bestempelen als rechtsextreem slaat nergens op Kirmiz. Je moet de huid niet verkopenvoordat de beer geschoten is....quote:Op woensdag 7 april 2004 10:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.nieuws.nl/news(...)d=4&article_id=22665
[..]
Wat een stelletje pruters. Al gaat het bij die jongeren natuurlijk om de intentie. Zo te zien zijn het grote potentiële rechts extremisten, maar laten we hopen dat het om een incident gaat.
Laten we hopen dat het om een georganiseerde actie gaat en nog vele acties zullen volgen!quote:Op woensdag 7 april 2004 10:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.nieuws.nl/news(...)d=4&article_id=22665
[..]
Wat een stelletje pruters. Al gaat het bij die jongeren natuurlijk om de intentie. Zo te zien zijn het grote potentiële rechts extremisten, maar laten we hopen dat het om een incident gaat.
Misschien zijn het milieuterroristen die hun actie op willen dragen aan de gesneuvelde viervoeters tijdens het offerfeest, wie weet. Maar goed, TS levert weer een goed voorbeeld aan van het feit dat stupiditeit geen politieke of religieuze kant de voorkeur geeft.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:45 schreef Lucille het volgende:
Ik zie nergens dat het potentiele rechts extremisten zijn. Hoe zie jij dat dan?
TS is geïntegreerd. Ik herken zijn manier van posten namelijk van de 100.000 allochtonen topics.quote:Op woensdag 7 april 2004 11:45 schreef freud het volgende:
[..]
Maar goed, TS levert weer een goed voorbeeld aan van het feit dat stupiditeit geen politieke of religieuze kant de voorkeur geeft.
quote:Op woensdag 7 april 2004 11:45 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien zijn het milieuterroristen die hun actie op willen dragen aan de gesneuvelde viervoeters tijdens het offerfeest, wie weet. Maar goed, TS levert weer een goed voorbeeld aan van het feit dat stupiditeit geen politieke of religieuze kant de voorkeur geeft.
Wie/wat slaat nergens op? TS, de moskee, de potentieel rechts-extremistische jongeren?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:01 schreef sp3c het volgende:
het slaat nergens op?
Volgens mij is de link meer de overduidelijk. Het voorwerp doofde meteen op de grond. Aanslag van domme mensen, dus -> rechts extremisten.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:17 schreef sp3c het volgende:
gvd, ik ben dronken je opent teveel onzinnige topics tegelijk ik haal ze door elkaar!
dit topic is onzinnig omdat je A. niet op kunt maken of die figuren potentieel grote extreem rechtsen zijn. B. je zinspeelt op de intentie, maar je legt die intentie niet uit.
nieuws dumpen zijn vervelend
Intifada anyone?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Weer een voorbeeld van excessieve toename van geweld jegens de tolerante islam in Nederland
En waaruit concludeer jij dat?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Weer een voorbeeld van excessieve toename van geweld jegens de tolerante islam in Nederland
Net zo dom als die labiele palestijnse jongen die werd aangezet door zijn omgeving om een aanslag te plegen, maar de ontsteking werkte niet?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Volgens mij is de link meer de overduidelijk. Het voorwerp doofde meteen op de grond. Aanslag van domme mensen, dus -> rechts extremisten.
Inderdaad, een jeugdvandaal die spiegels van auto's aftrap hoeft niet per se leijk te zijn (zodat hij zichzelf niet in de spiegel ziet) en hoeft ook niet per se iemand te zijn die een hekel aan auto's heeft.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:31 schreef sp3c het volgende:
misschien hadden ze meer de intentie een waarschuwing af te geven
weet jij veel ik kan helemaal nix uit de text opmaken, dus ook niet dat het om rechts extremen, potentieel rechts extremen of draken gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |